19/09/14 5:44

Fiat Freemont

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: Fiat Freemont

Δημοσίευσηαπό boomboom » 25/01/11 23:48

espoff έγραψε:Φαίνεται πως το μέγεθος μας έχει απασχολήσει αρκετά αλλά επιτρέψτε μου να πω πως το πρόβλημα του Freemont είναι πως δεν είναι καθόλου fiat. έχει σχεδίαση που θα ταίριαζε στη VW, θα ήταν ένα καλό Opel ίσως ή μπορεί να ήταν και το σχήμα του Kuga αυτό αν δεν είχαν βρεθεί ορισμένοι να φτιάχνουν τα kinetic design της Ford. Fiat πάντως δεν είναι γιατί ακόμη και το Ulysse ή το multipla mporεί να μας φαίνονται άσχημα, δείχνουν όμως μια φιλοσοφία και αυτή η φιλοσοφία διαφέρει πολύ σε σχέση με αυτή που φαίνεται στο Freemont.


Απ'οτι εχω διαβασει, το συγκεκριμενο μοντελο σχεδιαστηκε πριν γινει η συγχωνευση/συνεργασια της Κραισλερ με την Φιατ επι διοικησης της Cerebrus. Ουσιαστικα προκειται για ενα 100% προιον της Κραισλερ με το σημα της Φιατ. Το μονο ιταλικο στο Freemont θα ειναι ο κινητηρας ντιζελ. Πιθανως να παιξουν λιγακι και με τις αναρτησεις.
boomboom
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 22/12/09 16:11
Last Visit: 08/05/14 19:21

Re: Fiat Freemont

Δημοσίευσηαπό QsisVTS » 26/01/11 1:04

boomboom έγραψε: Γενικα νομιζω οτι πολλοι εξισωνουν τον μεγαλο κυβισμο με την μεγαλη καταναλωση, ενω στην πραγματικοτητα η διαφορα ειναι οριακη οταν μιλαμε για μοντερνους κινητηρες.

οριακη δεν ειναι, σημαντικοτατη ειναι , απλα κατα κανονα τα περισσοτερα κυβικα συμφερουν εφ'σον μπορεις να τα συντηρησεις γιατι η καταναλωση δεν ανεβαινει αναλογα με τα κυβικα τα κυβικα , αλλα αυτο το 10αρι που μου ειπες πχ δεν παιζει να συμβει στη πραγματικοτητα οπως δεν παιζει και κανενα απο τα νουμερα που ανακοινωνουν οι εταιρειες

οπως και να χει ο μονος τροπος για να κανεις οικονομια στη καταναλωση ειναι ειτε να χεις τουρμπο , ειτε υβριδικο , ή ντιζελ
το 1400tsi θα μπορεσει να πλησιασει τη καταναλωση ενος 1400αριου ή εστω ενος 1600αριου, το 2λιτρο+ που θα εχει την ιδια ιπποδυναμη με αυτο δε θα μπορεσει για κανενα λογο

τελοσπαντων ειμαστε offtopic, το θεμα αλλωστε εχει αναλυθει διεξοδικα και τα γεγονοτα μιλουν απο μονα τους
υπαρχει διαφορα κουλτουρας και κανεις δε προκειται να παραδεχτει οτι η κουλτουρα του αλλου ειναι καλυτερη απο τη δικη του

εγω ζω με βαση την ελληνικη πραγματικοτητα , αν ημουν καπου αλλου μπορει να ειχα ενα 4λιτρο V8 , η βενζινη να εκανε το μισο απο οτι στην ελλαδα (στην αμερικη νομιζω ειναι στο μισο αυτη τη περιοδο), οι δρομοι να ηταν μονο ευθειες και να μη με ενοιαζε τιποτα
Άβαταρ μέλους
QsisVTS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 29765
Εγγραφή: 26/01/07 17:50
Last Visit: 18/09/14 22:17
Τοποθεσία: Γλυφαδάρα

Re: Fiat Freemont

Δημοσίευσηαπό KWSN_Men » 26/01/11 2:41

boomboom έγραψε:
QsisVTS έγραψε:μιλαω για την ελλαδα, αυτο σχολιαζαμε αρχικα

στην ελλαδα εχουμε ενα 1400αρι που ειναι το tiguan εναντιον ενος 2λιτρου που ειναι το rav4

τα περι status symbol παλι πανε για την ελλαδα, βρηκαν τρομερα αυτοκινητα για να πουλησουν μουρη :svivhaha:

τα περι αξιοπιστιας δεν τα γνωριζω, ουτε γνωριζω τι σκατα σκεφτονται οι αμερικλανοι οταν αγοραζουν αυτοκινητα
προφανως ειναι πολυ διαφορετικα απο τα δικα μας


Καλα, μπορει να παρει τα ποδια του το tiguan με 1400αρι? Εδω πουλανε μονο το διλιτρο με τους 200 ιππους. Το rav4 εχει ενα 2500αρι αλλα εχει καλυτερη καταναλωση απο το tiguan.

Ο αμερικανος θελει ανετο/ευρυχωρο/αξιοπιστο (δηλαδη να μην του κανεις καθολου συντηρηση αλλα να μην χαλαει για 300 χιλιαδες χμ :roll: )/με πολυ ιπποδυναμη και φτηνο. Τα ευρωπαικα για μαζικη καταναλωση ειναι γενικα της πλακας γι'αυτο δεν επιχειρουν καν να τα λανσαρουν εδω. Τα μονο ευρωπαικα που πουλιουνται ειναι τα πριμιουμ γερμανικα και μονο τα ακριβα μοντελα (πχ δεν θα βρεις μπεμπα με υφασματινα καθισματα και κινητηρα μικροτερο απο 3 λιτρα). Παρολο που τα ευρωπαικα (εκτος απο Πορσε) δεν ειναι ιδιαιτερα αξιοπιστα σε σχεση με τον ιαπωνικο/αμερικανικο ανταγωνισμο, αυτο δεν παιζει ρολο διοτι αυτοι που τα αγοραζουν καινουργια δεν τα κρατανε πανω απο 3 χρονια ωσπου να αρχισουν να βγαζουν προβληματα (τα περισσοτερα πουλιουνται με 3ετες leasing).

εγω αμερικανικο αυτοκινητο δε θα κρατουσα ακομα και αν μου το χαριζαν, θα το πουλουσα αμεσως για να παρω καποιο ευρωπαικο


Γιατι οχι? Αμα ηταν φτηνοτερο, πιο αξιοπιστο, πιο ανετο, αμα ειχες αφθονο χορο να το παρκαρεις και ανετους δρομους να κινηθεις?


Η αλήθεια είναι ότι τα αμερικάνικα κρατάνε τουλάχιστον 500.000 χλμ... :ysterical:
Άβαταρ μέλους
KWSN_Men
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2658
Εγγραφή: 07/02/05 20:58
Last Visit: 18/09/14 7:38

Re: Fiat Freemont

Δημοσίευσηαπό boomboom » 26/01/11 19:43

QsisVTS έγραψε:
boomboom έγραψε: Γενικα νομιζω οτι πολλοι εξισωνουν τον μεγαλο κυβισμο με την μεγαλη καταναλωση, ενω στην πραγματικοτητα η διαφορα ειναι οριακη οταν μιλαμε για μοντερνους κινητηρες.

οριακη δεν ειναι, σημαντικοτατη ειναι , απλα κατα κανονα τα περισσοτερα κυβικα συμφερουν εφ'σον μπορεις να τα συντηρησεις γιατι η καταναλωση δεν ανεβαινει αναλογα με τα κυβικα τα κυβικα , αλλα αυτο το 10αρι που μου ειπες πχ δεν παιζει να συμβει στη πραγματικοτητα οπως δεν παιζει και κανενα απο τα νουμερα που ανακοινωνουν οι εταιρειες


Τα συγκεκριμενα νουμερα ειναι απο τεστ απο την κρατικη US EPA (Environmental Protection Agency) και συνηθως ειναι αρκετα ρεαλιστικα πιθανως και λιγο συντηρητικα. Εγω σε ολα τα αυτοκινητα που ειχα ως στιγμης παντα εχω πιασει τα επισημα νουμερα. Εξαρταται βεβαια και απο το πως οδηγει κανεις. Γενικα, τα μοντελα που προσφερονται με Ι4 και με V6 (δεν μιλαμε για τουρμπατα) δεν εχουν τοσο μεγαλες διαφορες στην καταναλωση. Το V6 πιθανως να εχει μια 10% καταναλωση παραπανω, οχι περισσοτερο. Ισως τα νουμερα απο τα ευρωπαικα τεστ να ειναι υπερ-αισιοδοξα, δεν γνωριζω.

10αρι πιανει φιλος μου με Mustang GT (με το παλιο V8) αμα δεν του αλλαξει τα φωτα στα γκαζια. Μιλαω για πραγματικα υπολογισμενα νουμερα, οχι οτι γραφει ο υπολογιστης. Το 10αρι για το συγκεκριμενο ΣΟΥΒλακι δεν το θεωρω εξωπραγματικο καθολου.
boomboom
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 22/12/09 16:11
Last Visit: 08/05/14 19:21

Re: Fiat Freemont

Δημοσίευσηαπό QsisVTS » 26/01/11 20:46

Πιανει 10αρι v8 κινητηρας..?
Άβαταρ μέλους
QsisVTS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 29765
Εγγραφή: 26/01/07 17:50
Last Visit: 18/09/14 22:17
Τοποθεσία: Γλυφαδάρα

Re: Fiat Freemont

Δημοσίευσηαπό boomboom » 26/01/11 20:56

QsisVTS έγραψε:Πιανει 10αρι v8 κινητηρας..?


Τοσο επιασε σε διαδρομη καμια 300αρια χμ (εκτος πολης), μου ελεγε ο φιλος μου. Μιλαμε για τον παλιο 4,6λιτρο v8, νομιζω το μοντελο που εχει ειναι του 2005-6, κατι τετοιο. Ο καινουργιος 5λιτρος με τους 412 ιππους εχει παρομοια καταναλωση. Και η Κορβετ με τον 6,2λιτρο v8 καπου εκει ειναι σε καταναλωση.
boomboom
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 22/12/09 16:11
Last Visit: 08/05/14 19:21

Re: Fiat Freemont

Δημοσίευσηαπό rafi » 26/01/11 21:36

Μικτο κυκλο μας λες τωρα, η επαρχιακο χωρις κινηση, ανηφορα ουριο ανεμο κτλ..?
Γιατι αν ειναι ετσι σε αυτες τις συνθηκες εμενα δε μου καιει καθόλου, αντιθετα μου γεμιζει ενα παγουρακι 100αρα καθε 100 χιλιομετρα... :yahoo:
Άβαταρ μέλους
rafi
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3355
Εγγραφή: 01/08/07 12:29
Last Visit: 18/08/14 1:37
Τοποθεσία: Χανιά-Γαλάτσι

Re: Fiat Freemont

Δημοσίευσηαπό QsisVTS » 27/01/11 0:55

boomboom έγραψε:
QsisVTS έγραψε:Πιανει 10αρι v8 κινητηρας..?


Τοσο επιασε σε διαδρομη καμια 300αρια χμ (εκτος πολης), μου ελεγε ο φιλος μου. Μιλαμε για τον παλιο 4,6λιτρο v8, νομιζω το μοντελο που εχει ειναι του 2005-6, κατι τετοιο. Ο καινουργιος 5λιτρος με τους 412 ιππους εχει παρομοια καταναλωση. Και η Κορβετ με τον 6,2λιτρο v8 καπου εκει ειναι σε καταναλωση.

με συγχωρεις , αλλα αυτα τα πραγματα δε νομιζω οτι γινονται

αν γινονται σε αδειο δρομο με κατηφορες ή τα δειχνει για στιγμιαια καταναλωση το trip computer , δε σημαινει οτι αυτη ειναι η καταναλωση τους

αυτα τα πραγματα το 20αρι θα το χουν για πρωινο αμα τα πατησεις λιγο

αν ειναι να κανουν 10αρια αυτα, τοτε ας πουλησουν τη τεχνολογια τους , ωστε να μην ασχολουμαστε με υβριδικα και ηλεκτροκινητα..

εκτος και αν εννοεις 10 γαλονια και οχι λιτρα :innocent: ή ο φιλος σου πηγαινε με 70 και τα 300 χλμ ή σου πουλαει παραμυθι
Άβαταρ μέλους
QsisVTS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 29765
Εγγραφή: 26/01/07 17:50
Last Visit: 18/09/14 22:17
Τοποθεσία: Γλυφαδάρα

Re: Fiat Freemont

Δημοσίευσηαπό tsargy » 27/01/11 1:11

Τα Αμερικανικά είναι ρυθμισμένα να έχουν την χαμηλότερη κατανάλωση με ταχύτητες 55-65 μίλια, όπου βάζουν το κρούιζ κοντρόλ και ταξιδεύουν. Σε ορισμένες πολιτείες δεν μπορούν να κάνουν και αλλοιώς, αφού αστυνομεύονται αυστηρά οι Hi way και το υψηλότερο όριο είναι τα 65, το παράδοξο είναι ότι σε προσπερνούν κάτι 20μετρα φορτηγά, γιατί στα φορτηγά μεταφορών είναι πιο ελαστικοί και αφήνουν μέχρι τα 75...
Και αν εξαιρέσεις την Νέα Υόρκη και κάποιες λίγες μεγακουπόλεις, δεν έχουν το μποτιλιάρισμα της Μεσογείων ή της Κηφισίας...
Italian Jobs.....
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
tsargy
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3412
Εγγραφή: 22/08/08 20:43
Last Visit: 18/09/14 21:26
Τοποθεσία: Ωρωπός

Re: Fiat Freemont

Δημοσίευσηαπό boomboom » 27/01/11 2:34

QsisVTS έγραψε:
boomboom έγραψε:
QsisVTS έγραψε:Πιανει 10αρι v8 κινητηρας..?


Τοσο επιασε σε διαδρομη καμια 300αρια χμ (εκτος πολης), μου ελεγε ο φιλος μου. Μιλαμε για τον παλιο 4,6λιτρο v8, νομιζω το μοντελο που εχει ειναι του 2005-6, κατι τετοιο. Ο καινουργιος 5λιτρος με τους 412 ιππους εχει παρομοια καταναλωση. Και η Κορβετ με τον 6,2λιτρο v8 καπου εκει ειναι σε καταναλωση.

με συγχωρεις , αλλα αυτα τα πραγματα δε νομιζω οτι γινονται

αν γινονται σε αδειο δρομο με κατηφορες ή τα δειχνει για στιγμιαια καταναλωση το trip computer , δε σημαινει οτι αυτη ειναι η καταναλωση τους

αυτα τα πραγματα το 20αρι θα το χουν για πρωινο αμα τα πατησεις λιγο

αν ειναι να κανουν 10αρια αυτα, τοτε ας πουλησουν τη τεχνολογια τους , ωστε να μην ασχολουμαστε με υβριδικα και ηλεκτροκινητα..

εκτος και αν εννοεις 10 γαλονια και οχι λιτρα :innocent: ή ο φιλος σου πηγαινε με 70 και τα 300 χλμ ή σου πουλαει παραμυθι


Πεδιαδα σχεδον ειναι και δεν μιλαω για στιγμιαια καταναλωση απο trip computer, αλλα για μιλια διαδρομης δια ποσα γαλονια καταναλωθηκαν. Ο ανθρωπος μπηκε στον αυτοκινητοδρομο, εβαλε το cruise control και πηγε το οριο ταχυτητος πανω κατω, 70-75 μιλια την ωρα, δηλαδη 110-120 χμ/ωρα. Η καταναλωση του ηταν 26-27 miles per gallon = περιπου 10 λιτρα/100 χμ. Τοσο ειναι και οσα λεει η ΕΡΑ. Δεν ειναι εξωπραγματικο. Εγω με το δικο μου διλιτρο Σααμπ των 210 ιππων εχω καταναλωση περιπου 31 miles per gallon = περιπου 8 λιτρα/100 χμ βασει των υπολογισμων μου, οχι του υπολογιστη, για οδηγηση 70% αυτοκινητοδρομο/30% πολη. Υπολογιζω την καταναλωση ΚΑΘΕ φορα που γεμιζω το ντεποζιτο και ειμαι εκει περιπου 8-8,5 λιτρα/100 χμ σταθερα. Το χειμωνα ανεβαινει λιγακι στα 9 λιτρα διοτι θελει χρονο να ζεσταθει η μηχανη. Η ΕΡΑ υπολογιζει οτι το μοντελο μου εχει καταναλωση 29 miles per gallon για highway. Γεγονος ειναι οτι δεν εχει κινηση, αρα ειμαι πολυ σπανια κολλημενος σε μποτιλιαρισμα.
boomboom
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 22/12/09 16:11
Last Visit: 08/05/14 19:21

Re: Fiat Freemont

Δημοσίευσηαπό boomboom » 27/01/11 2:41

tsargy έγραψε:Τα Αμερικανικά είναι ρυθμισμένα να έχουν την χαμηλότερη κατανάλωση με ταχύτητες 55-65 μίλια, όπου βάζουν το κρούιζ κοντρόλ και ταξιδεύουν. Σε ορισμένες πολιτείες δεν μπορούν να κάνουν και αλλοιώς, αφού αστυνομεύονται αυστηρά οι Hi way και το υψηλότερο όριο είναι τα 65, το παράδοξο είναι ότι σε προσπερνούν κάτι 20μετρα φορτηγά, γιατί στα φορτηγά μεταφορών είναι πιο ελαστικοί και αφήνουν μέχρι τα 75...
Και αν εξαιρέσεις την Νέα Υόρκη και κάποιες λίγες μεγακουπόλεις, δεν έχουν το μποτιλιάρισμα της Μεσογείων ή της Κηφισίας...


Αναποδα τα λες. Τα φορτηγα εχουν χαμηλοτερο οριο ταχυτητας, συνηθως 65, τα αυτοκινητα εχουν 70 στις περισσοτερες πολιτειες. Το βασικο ειναι οτι δεν εχει μποτιλιαρισμα γενικα, οποτε δεν καταναλωνεις βενζινη χωρις να κινεισαι. Αυτο που λες με την ρυθμιση ισχυει. Πχ, η εκτη ταχυτητα ειναι ρυθμισμενη να εχει οσο δυνατον χαμηλοτερη καταναλωση στα 65-70 μιλια. Το αλλο που κανουν ειναι οτι ρυθμιζουν τα αυτοματα να ανεβαινουν ταχυτητα πολυ νωρις ετσι η μηχανη δεν ανεβαινει πανω απο 2000-2200 στροφες, καθως και να καθυστερουν να κατεβουν ταχυτητα.
boomboom
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 22/12/09 16:11
Last Visit: 08/05/14 19:21

Re: Fiat Freemont

Δημοσίευσηαπό QsisVTS » 27/01/11 3:13

ε τοτε συγκρινουμε μηλα με πορτοκαλια , αλλες συνθηκες εγω εγω στο μυαλο μου , αλλες εσυ
Άβαταρ μέλους
QsisVTS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 29765
Εγγραφή: 26/01/07 17:50
Last Visit: 18/09/14 22:17
Τοποθεσία: Γλυφαδάρα

Re: Fiat Freemont

Δημοσίευσηαπό Angel!!!! » 27/01/11 3:21

Και είναι λίγα τα 10 λίτρα για τέτοιες συνθήκες;

9,5λ/100χλμ έχω σε Rav4 με 140ΜΩΤ. ΟΚ είναι μόλις 150 άλογα αλλά είναι και τετρακίνητο με αεροδυναμική βράστα και κοντό κιβώτιο.

Φαντάσου τώρα να βάλουμε το κτήνος των 4 λίτρων μέσα στην Αθήνα. Και εμένα μου αρέσουν τα πολλά αμερικάνικα κυβικά αλλά η κατανάλωση δεν είναι στα ατού τους.
Άβαταρ μέλους
Angel!!!!
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9035
Εγγραφή: 05/04/05 23:18
Last Visit: 18/09/14 21:58

Re: Fiat Freemont

Δημοσίευσηαπό elteo » 27/01/11 9:03

Kωνσταντίνος έγραψε:Το μόνο παράταιρο επάνω του είναι το σήμα της Fiat.
Εικόνα
Το υπόλοιπο μια χαρά Αμερικανιά είναι.


θυμίζει έντονα Saab παλιάς κοπής.
Άβαταρ μέλους
elteo
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 37949
Εγγραφή: 26/05/03 10:28
Last Visit: 14/09/14 9:07

Re: Fiat Freemont

Δημοσίευσηαπό dstou » 27/01/11 9:25

Πόσο παλιά είναι τα τζιποειδή της SAAB?
dstou
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9203
Εγγραφή: 17/09/08 11:23
Last Visit: 18/09/14 23:43

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 8 επισκέπτες