30/08/14 0:16

ΚΑΡΤ

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσίευσηαπό kouk » 08/07/04 13:09

Λοιπόν για να λήγει σιγά-σιγά η παρεξήγηση!!

Spiros19,τα ανάποδα και την (όσο γίνεται και μπορεί ο καθένας) γρήγορη οδήγηση την έχουμε εξασκήσει δεόντως ΚΑΙ στην συγκεκριμένη πίστα!

Και εμείς είχαμε άσχημες στιγμές....και εμείς το ευχαριστηθήκαμε!!

Αυτό που λέω και λέει και ο gvala,είναι ότι για να φτάσετε στο σημείο προσωπικής άντιπαράθεσης θα έγινε κάτι που αφορά εσάς τους δύο!

Απάντησα λοιπόν επειδή έμπλεξες τις εκδηλώσεις μας (σαν Φόρουμ) με την συμπεριφορά ενός τρίτου προς το πρόσωπό σου!!

Το αν διοργανώσαμε κάτι σε ενα μέρος,ελπίζω να μην θεωρείς οτι μας καθιστά και συνηγόρους υπεράσπισης αυτόματα!!
Τέλος Εποχής......
Άβαταρ μέλους
kouk
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 27180
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 29/08/14 21:33

Δημοσίευσηαπό gvala » 08/07/04 13:25

Spiros19 έγραψε:... ειναι ακριβως ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣγιατι ακριβως, μου μιλησε οπως μου μιλας εσυ τωρα...



... Χωρις σχόλιο ....


ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ! (απο μένα τουλάχιστον)
Άβαταρ μέλους
gvala
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1623
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 28/08/13 7:43

Δημοσίευσηαπό Spiros19 » 08/07/04 15:07

Δε σας ειπε προφανως τιποτα, επειδη εισασταν πολλοι και δεν ηθελε να χασει πολλους πελατες, η γιατι εμενα ετυχε να ειναι σε καλη μερα

Δεν καταλαβαίνω την απαίτησή σου να οδηγείς όπως γουστάρεις, σε μια πίστα που την μοιράζεσαι με άλλους

Δεν ειχα ποτε τετοια απαιτηση, και ποτε δεν εχω κανει ΟΤΙ γουσταρω και επικυνδυνα πραγματα στα καρτ
απο κει και περα ναι, αμα μου το παιζετε μπαμπαδες και με μαλωνεται ΝΑΙ οποιος το κανει, γινεται αυτοματως καραγκιοζης, και γραφικος για μενα.

To forum Εχει γεμισει απο ατομα που ψαχνουνε και αναλυουνε μεχρι και την τελευται λεξη, για να μας βγαλουνε οτι και καλα δε σεβομαστε, οτι ειμαστε επικυνδυνοι οτι δε ξερουμε να φερομαστε στα καρτ-στο δρομο και ολα τα αλλα
ΕΛΕΟΣ :evil: :evil:
Ξερω πολυ καλα τι κανω, και στο δρομο (που δεν κανω ουτε καν χειροφρενο ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ) αλλα και στην πιστα που δεν εχω κανει ποτε μλκια... ΟΛΟΙ μπενουν με αναποδα.
απλως αυτος ειχε νευρακια, και τα εβγαλε σε εμενα.
Τελευταία επεξεργασία από Spiros19 και 08/07/04 15:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Spiros19
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1259
Εγγραφή: 21/08/03 13:14
Last Visit: 05/05/05 1:05
Τοποθεσία: Capital

Δημοσίευσηαπό nass » 08/07/04 15:08

Παιδιά, ΤΕΛΟΣ τα προσωπικά παρακαλώ. Αν έχετε να πείτε κάτι για κάρτ, ευχαρίστως...
(Moderator)
nass
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17681
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 29/08/14 21:56

Δημοσίευσηαπό Spiros19 » 08/07/04 15:19

Για τα καρτ...
αν εχει καποιος να μου απαντησει σε αυτο...
με ποσα ΚΜ/Η περιπου κινουμαστε στο γερακα?
στα γρηγορα κομματια μιλαμε παντα...
Spiros19
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1259
Εγγραφή: 21/08/03 13:14
Last Visit: 05/05/05 1:05
Τοποθεσία: Capital

Δημοσίευσηαπό kyan » 08/07/04 15:30

Spiros19 έγραψε:Για τα καρτ...
αν εχει καποιος να μου απαντησει σε αυτο...
με ποσα ΚΜ/Η περιπου κινουμαστε στο γερακα?
στα γρηγορα κομματια μιλαμε παντα...

Μάλλον χρειάζεται ραντάρ για να απαντηθεί αυτή η ερώτηση, αφού η αίσθηση της ταχύτητας στο καρτ δεν έχει καμμία σχέση με το αυτοκίνητο, οπότε δεν μπορείς να εκτιμήσεις την ταχύτητά σου. Μπορεί να νομίζεις ότι πας με 140 και στην πραγματικότητα να πηγαίνεις με 70. :o :D
kyan
 

Δημοσίευσηαπό kouk » 08/07/04 15:43

Δεν νομίζω οτι πάς με πάνω απο 40-45 χλμ/ώρα στην καλύτερη περίπτωση!
Τέλος Εποχής......
Άβαταρ μέλους
kouk
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 27180
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 29/08/14 21:33

Δημοσίευσηαπό lefos » 08/07/04 15:58

Οταν λετε Γερακα μηπως εννοειτε την Kartland στην Παλληνη που εχει και δυνατοτητα χρονομετρησης?
Αν ναι, τοτε τα Καρτ της πιστας αυτης ειναι απο τα πλεον καλοσυντηρημενα και η πιστα πολυ τεχνικη.
V8 Power

Εικόνα
lefos
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: 23/12/02 21:33
Last Visit: 05/06/14 14:12
Τοποθεσία: Κηφισια, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό tm » 08/07/04 21:51

τσ τσ τσ!
ποσα πραγματα μπορουν να βγουν στην επιφανεια απο μια απλη ερωτηση για το αν εχει διαφορικο το καρτ .....
:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
tm
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7694
Εγγραφή: 21/02/03 10:05
Last Visit: 27/08/14 10:09

Δημοσίευσηαπό Spiros19 » 08/07/04 23:08

To ξερω αυτο με την αισθηση για αυτο και ρωταω... βασικα εγω θα ελεγα οτι η αισθηση που μου δινει ειναι οτι παω με ~100, ενω στην πραξη πρεπει να ειναι γυρω στα 50... απλα ηθελα εσεις που εισετε πιο εμπειροι και ψαγμενοι αν ξερετε να μου πειτε... :)

Συμφωνω οτι ειναι καλα και τα καρτ και η πιστα στο γερακα, αλλα ειχα κακη εμπειρια... :-?
Spiros19
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1259
Εγγραφή: 21/08/03 13:14
Last Visit: 05/05/05 1:05
Τοποθεσία: Capital

Δημοσίευσηαπό tifosaros » 09/07/04 14:19

Διαιρώντας το μήκος της πίστας με τον καλύτερο χρόνο που έχει γίνει από τον καθένα μας μπορεί κάποιος να βρει τη μέση ωριαία ταχύτητα που μπορεί να κινειθεί το καρτ. Επειδή δεν έχει και πολλές ευθείες η πίστα στο Γέρακα, ή πραγματική τελική του καρτ θα είναι κάμποσο παραπάνω από τη μέση ωριαία του καρτ που βρήκαμε παραπάνω (αν την πιάνει κιόλας, γιατί οι ευθείες είναι κοντές).

Αλλιώς αν ξέρουμε τις μέγιστες στροφές τις οποίες πιάνει ο κινητήρας, μαζί με ότι γρανάζωμα έχει και τη διάμετρο των τροχών, μπορούμε να βρούμε την τελική του καρτ.

Όσον αφορά το διαφορικό, το τοποθετείς έτσι στη στροφή, όπως τα αυτοκίνητα ράλλυ στο χιόνι, ή στο χώμα και επιταχύνεις μόλις δεις την έξοδο... Αλλιώς δεν πας γρήγορα. Ωραία δεν είναι χωρίς διαφορικό; Υπερστροφικό και διασκεδαστικό.

Κάτι άλλο: πόσο ζυγίζει το σασί ενός νοικιάρικου καρτ; Φαντάζομαι βέβαια αρκετά γιατί έχει και προστατευτικά σίδερα, αλλά σκεφτόμουν, ότι ένας 90ρης κινητήρας από παπάκι έχει γύρω στους 10 ίππους και ταχύτητες. Και είναι πιό ελαφρύς από έναν αντίστοιχο 270άρη. Γιατί δεν τους χρησιμοποιούνε για καρτ;
Αυτό ήταν το quote του tifosarου.
tifosaros
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 22/12/06 18:08
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tm » 09/07/04 19:05

στα ενοικιαζομενα (τουλαχιστον στην ελλαδα) δεν υπαρχει ενδιαφερον για κατι πιο δυνατο, γιατι συνηθως οι πιστες δεν το επιτρεπουν, χωρια που αυξανεται και η πιθανοτητα προκλησης ζημιας ή και ατυχηματος. Τωρα, γιατι δεν χρησιμοποιουν κινητηρα απο παπι, μαλλον θα αποκλεισω το βαρος (αφου τα ενοικιαζομενα εχουν ουτως ή αλλως ενισχυσεις για να ειναι πιο "ανθεκτικα"), αλλα τα καρτ με ταχυτητες ειναι τα πιο δυσκολα να οδηγησει καποιος! Και περισσοτερα κινουμενα μερη - περισσοτερες φθορες... Δε συμφαιρει! :)

Τωρα για το βαρος, φαντασου οτι ενα αγωνιστικο καρτ ειναι γυρω στα 80 - 90 κιλα με αλουμινενια εξαρτηματα και κινητηρα.... Τα ενοικιαζομενα ειναι ... σιδερο
Άβαταρ μέλους
tm
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7694
Εγγραφή: 21/02/03 10:05
Last Visit: 27/08/14 10:09

Δημοσίευσηαπό Νεκταριος » 10/07/04 17:27

Όσο για το "διαφορικό στα καρτ",νομίζω ότι σ΄ένα από τα πρώτα R&D υπήρχε σχετικό άρθρο,που εξηγούσε γιατί τα καρτ είναι τελικά...υποστροφικά(!) :o
Όποιος δεν έχει το τεύχος,ας αναζητήσει το CD με τα 5 πρώτα τεύχη.Ίσως βρει κάτι εκεί...
Εικόνα
http://autostoria.blogspot.com/
Αυτοκινητου ιστορίες
Άβαταρ μέλους
Νεκταριος
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 538
Εγγραφή: 21/05/04 14:00
Last Visit: 24/11/13 22:42
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Morx, Orestis.D και 25 επισκέπτες