01/11/14 11:31

Καδένα ή ιμάντας εκκεντροφόρων;

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσίευσηαπό ΝΙΠΑ » 26/05/04 23:57

Ο Μ10 της BMW ειχε καδενα, ο Μ40 ιμάντα και ο Μ42 παλι καδενα. Πιστευω πως σιγουρα η καδενα ειναι πιο αξιοπιστη, αλλωστε ποσες φορες εχετε ακουσει για "κουρεμα" βαλβιδων λογω σπασμενου ιμαντα.
ΝΙΠΑ
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 04/08/03 23:46
Last Visit: 05/03/08 18:46

Δημοσίευσηαπό Demetriades » 29/05/04 10:32

Σχετικά με την καδένα στα Nissan είναι πολιτική της εταίριας γιατί κανένας κατασκευαστής υμάντων χρονισμού δεν δινεί εγγύηση 100000 χιλιομέτρων.
Άβαταρ μέλους
Demetriades
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 749
Εγγραφή: 29/05/04 10:14
Last Visit: 01/03/14 20:10
Τοποθεσία: Κύπρος

Δημοσίευσηαπό SirGus » 29/05/04 11:07

Υπάρχει περίπτωση κάποιο αυτοκίνητο να έχει γρανάζια αντί καδένας ή ιμάντα?
Άβαταρ μέλους
SirGus
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8043
Εγγραφή: 18/09/02 0:19
Last Visit: 10/10/14 12:57

Δημοσίευσηαπό ΒΑΣΙΛΗΣ » 29/05/04 13:24

sirgus έγραψε:Υπάρχει περίπτωση κάποιο αυτοκίνητο να έχει γρανάζια αντί καδένας ή ιμάντα?


Ναι.
Volvo B18 - B20 (Amazon) πχ.
Εχει εγκαταλειφθεί πλέον , κυρίως λόγω βάρους σε σχέση με την αλυσίδα.
Εικόνα
130i Εικόνα HF Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ΒΑΣΙΛΗΣ
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4958
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/08/14 0:52
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό EMMANOYHL » 29/05/04 13:24

Σε Ι.Χ. αυτοκίνητα δεν πιστεύω να υιοθετείται άλλη λύση εκτός του ιμάντα ή της καδένας. Δεν είμαι εκατό τις εκατό σίγουρος αν κάποιος ξέρει κάτι άλλο ας με διορθώσει. Σε ποιο βαριές κατασκευές όπως ειδικά μηχανήματα οι μεγάλοι σε χωρητικότητα κινητήρες υπάρχουν και άλλες λύσεις που εφαρμόζονται όπως η μεταφορά της κίνησης με γρανάζιά ή και με άξονες ακόμα.
Η γνώση δίνει δύναμη και ο χαρακτήρας σεβασμό!
Άβαταρ μέλους
EMMANOYHL
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6243
Εγγραφή: 12/03/03 17:45
Last Visit: 31/10/14 16:33
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό dog80 » 29/05/04 13:32

sirgus έγραψε:Υπάρχει περίπτωση κάποιο αυτοκίνητο να έχει γρανάζια αντί καδένας ή ιμάντα?


Κάποιο Opel station wagon δεκαετιας 60-70 που είχε ο πατέρας μου είχε γρανάζια. Για μείωση του βάρους, το ένα γρανάζι (το μεγαλύτερο) ήταν απο πεπιεσμένο χαρτόνι!
http://www.fubar.gr, για τελειωμένες καταστάσεις :D
Twitter: @FubarGR
Άβαταρ μέλους
dog80
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7625
Εγγραφή: 08/03/04 16:54
Last Visit: 30/10/14 18:32

Δημοσίευσηαπό SirGus » 29/05/04 13:55

ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
sirgus έγραψε:Υπάρχει περίπτωση κάποιο αυτοκίνητο να έχει γρανάζια αντί καδένας ή ιμάντα?


Ναι.
Volvo B18 - B20 (Amazon) πχ.
Εχει εγκαταλειφθεί πλέον , κυρίως λόγω βάρους σε σχέση με την αλυσίδα.


dog80 έγραψε:
sirgus έγραψε:Υπάρχει περίπτωση κάποιο αυτοκίνητο να έχει γρανάζια αντί καδένας ή ιμάντα?


Κάποιο Opel station wagon δεκαετιας 60-70 που είχε ο πατέρας μου είχε γρανάζια. Για μείωση του βάρους, το ένα γρανάζι (το μεγαλύτερο) ήταν απο πεπιεσμένο χαρτόνι!



οκ , βάλτε και τα 2cv,ami ...

Μπορεί και άλλα citroen απλά αυτά τα λέω με σιγουριά.
Άβαταρ μέλους
SirGus
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8043
Εγγραφή: 18/09/02 0:19
Last Visit: 10/10/14 12:57

Δημοσίευσηαπό tifosaros » 29/05/04 19:26

sirgus έγραψε:
ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
sirgus έγραψε:Υπάρχει περίπτωση κάποιο αυτοκίνητο να έχει γρανάζια αντί καδένας ή ιμάντα?


Ναι.
Volvo B18 - B20 (Amazon) πχ.
Εχει εγκαταλειφθεί πλέον , κυρίως λόγω βάρους σε σχέση με την αλυσίδα.


dog80 έγραψε:
sirgus έγραψε:Υπάρχει περίπτωση κάποιο αυτοκίνητο να έχει γρανάζια αντί καδένας ή ιμάντα?


Κάποιο Opel station wagon δεκαετιας 60-70 που είχε ο πατέρας μου είχε γρανάζια. Για μείωση του βάρους, το ένα γρανάζι (το μεγαλύτερο) ήταν απο πεπιεσμένο χαρτόνι!



οκ , βάλτε και τα 2cv,ami ...

Μπορεί και άλλα citroen απλά αυτά τα λέω με σιγουριά.


Πάντως, δυστυχώς το ΑΧ έχει ιμάντα, ο οποίος θέλει συχνά κοίταγμα και άλλαγμα για να μη σπάσει και σου διαλύσει τις βαλβίδες. Η καδένα σίγουρα είναι πιό οικονομική επιλογή...
Νομίζω ότι στη Φ1 έχουν γρανάζια για να κινούν τους εκκεντροφόρους. Κάνω λάθος;
Αυτό ήταν το quote του tifosarου.
tifosaros
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 22/12/06 18:08
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Demetriades » 30/05/04 23:14

H teleftea eteria me granazia sto systima xronismou einai h isuzu sto trooper me kinhthra 2800 turbo diesel. meta apo afto den exw dei alla I.X me granazia.
Άβαταρ μέλους
Demetriades
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 749
Εγγραφή: 29/05/04 10:14
Last Visit: 01/03/14 20:10
Τοποθεσία: Κύπρος

Δημοσίευσηαπό nass » 01/06/04 18:10

Demetriades έγραψε:H teleftea eteria me granazia sto systima xronismou einai h isuzu sto trooper me kinhthra 2800 turbo diesel. meta apo afto den exw dei alla I.X me granazia.


Φίλε Demetriades, καλώς ήλθες στο Forum! Σε παρακαλώ να γράφεις με Ελληνικούς χαρακτήρες, από σεβασμό στα ...ματάκια των υπόλοιπων μελών :D , στις επιθυμίες των οικοδεσποτών μας 4Τ (βλ. και τις οδηγίες χρήσης) και βέβαια και στην Ελληνική γλώσσα
(Moderator)
nass
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17703
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 31/10/14 9:34

Δημοσίευσηαπό Demetriades » 02/06/04 0:21

nass έγραψε:
Demetriades έγραψε:H teleftea eteria me granazia sto systima xronismou einai h isuzu sto trooper me kinhthra 2800 turbo diesel. meta apo afto den exw dei alla I.X me granazia.


Φίλε Demetriades, καλώς ήλθες στο Forum! Σε παρακαλώ να γράφεις με Ελληνικούς χαρακτήρες, από σεβασμό στα ...ματάκια των υπόλοιπων μελών :D , στις επιθυμίες των οικοδεσποτών μας 4Τ (βλ. και τις οδηγίες χρήσης) και βέβαια και στην Ελληνική γλώσσα
(Moderator)


Εντάξει φίλε μου δεν θα επαναληφθεί από εδώ και πέρα στη γλώσσα μας.
Άβαταρ μέλους
Demetriades
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 749
Εγγραφή: 29/05/04 10:14
Last Visit: 01/03/14 20:10
Τοποθεσία: Κύπρος

Δημοσίευσηαπό embolaras » 02/06/04 13:39

ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΔΕΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΖDA ΜΧ-5 ΤΟΥ 2002 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 1600 ΚΑΙ ΣΤΑ 1800 c.c.
ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ SEAT LEON 1.4 MODEL 2001 ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ο ΙΜΑΝΤΑΣ ΣΤΑ 50000 km ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 200 ΕΥΡΩ ΧΩΡΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑ.ΤΙΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ.
ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ.
ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΜΑΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΔΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΔΕΝΕΣ.
embolaras
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 12/08/02 16:08
Last Visit: 10/07/09 15:57

Δημοσίευσηαπό apostolis » 02/06/04 18:07

ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
sirgus έγραψε:Υπάρχει περίπτωση κάποιο αυτοκίνητο να έχει γρανάζια αντί καδένας ή ιμάντα?


Ναι.
Volvo B18 - B20 (Amazon) πχ.
Εχει εγκαταλειφθεί πλέον , κυρίως λόγω βάρους σε σχέση με την αλυσίδα.


Κάπου το ξέρω αυτό , κάπου το ξέρω 8)

Αποστόλης.
apostolis
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1398
Εγγραφή: 13/09/02 20:46
Last Visit: 27/10/14 12:14
Τοποθεσία: Γιάννενα

Δημοσίευσηαπό kostasg18 » 02/06/04 18:47

Και το θέμα του θορύβου από την καδένα νομίζω πως δεν υφίσταται εφ'όσον λυπαίνεται συνεχώς (για βάθος χρονου με συνδιασμό μηδαμινής συντίρησης)
Πάντως θα ήθελα να ξέρω από αυτόυς που έχουν αυτοκίνητα, που χρησιμοποιούν καδένα, αν και κατά πόσο αντιλαμβάνονται τον θόρυβο της καδένας.
kostasg18
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 21/04/04 10:31
Last Visit: 23/09/10 8:43
Τοποθεσία: Ρόδος - Ηράκλειο

Δημοσίευσηαπό Lord_Rutherford » 02/06/04 19:11

Ξέρετε αν η BMW 316 μοντέλο 2002 (η 8 βάλβιδη με τα 105ps) έχει καδένα ή ιμάντα; Το λέω γιατί κάνει έναν ξεχωριστό ήχο στις ψχαμηλές στροφές (γαμάτο) και ο θείος μου, μου έιπε οτι έιναι από την καδένα.
Άβαταρ μέλους
Lord_Rutherford
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 991
Εγγραφή: 23/03/04 16:10
Last Visit: 08/10/14 9:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 28 επισκέπτες