21/12/14 22:49

motul 300V?????

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσίευσηαπό ASTRAKITCAR » 05/05/04 21:15

καποιος παρακατω εγραψε για το mobil 65€ το 4 λιτρο...


δεν σχολιαζω οικονομικη πολιτικη και επιλογη καταναλωτη..

φιλε με τα λαδια εχω πρακτικη και οχι θεωρητικη επαφη αφου εχω δοκιμασει αρκετες μαρκες σε 3 αυτοκινητα και σε μια μοτοσυκλετα.

με 28€ παιρνεις ημισυνθετικο 10/40motul σειρας 6100 με ιξωδες 10/40

με κατι παραπανω που δεν υπερβαινει τα 37€ σειρα 8100 5/40 100% συνθετικο.

για την ελλαδα το 5/40 ειναι καταλληλο λαδι.κατι 15/50 και 20/50 ειναι για χρεπια και για turbo.

σε αμαξι με 125000km βαζω το 10/40 που λεω παραπανω και δεν καει γραμμαριο καθε 6000km που τα αλλαζω

στο astra που εχω του εχω πιει το λαδι σε εθνικη ενα χρονο τωρα και παιζω με 5/40 της αντιπροσωπειας full συνθετικο που το παιρνω 4,5€ το λιτρο...3 χρονια χρησης.καθε 7,500 ομως αλλαγη αυστηρα.

το 300V ειναι αγωνιστικο λαδι καθαρα.προβλεπεται για σιρκουι,αναβασεις κτλ.κοινως πολυ προστασια με συχνη αλλαγη ομως.42€ το 4 λιτρο...
το λαδι θελει καποια χιλιομετρα να αποδωσει ολες τις ιδιοτητες που εχει.επισης θελει σωστη θερμοκρασια λειτουργιας.πχ οι κοντινες αποστασεις δεν ειναι οτι το καλυτερο.
τωρα κατι αλλαγες στα 10 και 15 χιλιαδες χιλιομετ.προσωπικα δεν τις συνιστω με τιποτα σε χρηση πολης ή χωματοδρομους.

αν πουμε και γαι τις μοτοσυκλετες.εκει ο καθε κατασκευαστης κανει μικρα θαυματα διοτι το σασμαν λιπαινεται απο το λαδι της μηχανης οποτε δινουν ρεστα οι λαδαδες.
χαρακτηριστικα χρησιμοποιουσα λαδι αγωνιστικο-η εταιρεια το συνιστα για αγωνιστικη χρηση και για εμποριο-και ηθελε να κανω την 20 και πλεον km μεσα στην πολη με γρηγορες αλλαγες προκειμενου να εχω σασμαν βουτυρο ομως...πριν ζεσταθει η πρωτη χτυπαγε αρκετα.
Πουλαω δισκοπλακες 288mm για group VAG σε άριστη κατάσταση για Audi A3,leon,octavia,Golf μοντ.2005-2012,καθως downpipe-καταλυτη απο 1,8 tsi AUDI A3,φαναρια εμπρός από VW GOLF MK5.
Άβαταρ μέλους
ASTRAKITCAR
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 896
Εγγραφή: 17/02/03 12:16
Last Visit: 19/12/14 11:11
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό G60 » 05/05/04 21:31

    Στα πρωτα χιλιομετρα του καινιουριυ μοτερ στο G60 εβαζα τα 300V 15w/50 και τα αλλαζα στα 7500km.Τα λαδια με μια λεξη ειναι ΚΟΡΥΦΑΙΑ.Γιατι τα σταματησα?Μου μπηκε η ιδεα της αμφισβητησης που δεν υπηρχε ουτε μια προδιαγραφη αυτοκινητοβιομηχανια.Ο ενας το μακρυ του κι αλλος το κοντο του.Πριν μιαμιση εβδομαδα μιλησα τον υπευθυνο της motul.Πιεζοντας τον για την χιλιομετρικη αποδοση και περιμενωντας σαφη απαντηση η απαντηση του ηταν οτι ναι μεν αντεχει (συμπερασματικα) ΤΙΣ καταπονησεις αλλα πρεπει να αλλαζεται 3-5000km.Αυτο που καταλαβα εγω ειναι οτι ναι μεν αντεχει κι 10000km αρκι το αυτοκινητο να τα μην διανυει καθε 2 χρονια.Για το σκουρο χρωμα στο εσωτερικο του κινητηρα που ειπε καποιος φιλος εχει απολυτο δικιο αλλα δεν ξερω αν εννωει και για την υπολοιπη σειρα της motul.Το αυτοκινητο το πηρε τελικα ο αδερφς μου και βαζει τα 8100 0w/40.Εγω προσωπικα θα συνεχιζα τα 300V.Πιστευω οτι ειναι το απολυτο λιπαντικο.Ριξτε μια ματια σto site της motul και δειτε το ΝΕΟ 300V σε σχεση με το παλιο :wink: Απο κει και περα επειδη το 300V ειναι μια κλαση πανω απο ολα τα λιπαντικα και η εξαιρεση στον κανονα η σειρα 8100 απο την κλασικη της σειρα το κορυφαιο λαδι, ειναι δηλ το αντιστοιχο του mobil 1 και παει λεγοντας.Μπαινει αφοβα σε καθημερινους κινητηρες ατμο η τουρμπο για νορμαλ οδηγηση εως και τεζα.Απλα το 300V ειναι σε μια δικη του κατηγορια.Το mobil 1 ναι μεν κι αυτο ειναι απο τα κορυφαια λιπαντικα αλλα ελεος, τα 65 ευρω που ζητανε, λιωμενο χρυσο πουλανε?
    Φιλε μου η γνωμη μου ειναι να βαλεις τα motul και για το polaki σου τα 8100 0/40 :wink: Aλλαγη καθε 7500km με φιλτρο και εισαι αρχηγος :wink:
Άβαταρ μέλους
G60
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10105
Εγγραφή: 17/09/02 20:56
Last Visit: 21/12/14 19:50
Τοποθεσία: 日本国

Δημοσίευσηαπό G60 » 05/05/04 21:37

ASTRAKITCAR έγραψε:καποιος παρακατω εγραψε για το mobil 65€ το 4 λιτρο...


δεν σχολιαζω οικονομικη πολιτικη και επιλογη καταναλωτη..

φιλε με τα λαδια εχω πρακτικη και οχι θεωρητικη επαφη αφου εχω δοκιμασει αρκετες μαρκες σε 3 αυτοκινητα και σε μια μοτοσυκλετα.

με 28€ παιρνεις ημισυνθετικο 10/40motul σειρας 6100 με ιξωδες 10/40

με κατι παραπανω που δεν υπερβαινει τα 37€ σειρα 8100 5/40 100% συνθετικο.

για την ελλαδα το 5/40 ειναι καταλληλο λαδι.κατι 15/50 και 20/50 ειναι για χρεπια και για turbo.

σε αμαξι με 125000km βαζω το 10/40 που λεω παραπανω και δεν καει γραμμαριο καθε 6000km που τα αλλαζω

στο astra που εχω του εχω πιει το λαδι σε εθνικη ενα χρονο τωρα και παιζω με 5/40 της αντιπροσωπειας full συνθετικο που το παιρνω 4,5€ το λιτρο...3 χρονια χρησης.καθε 7,500 ομως αλλαγη αυστηρα.

το 300V ειναι αγωνιστικο λαδι καθαρα.προβλεπεται για σιρκουι,αναβασεις κτλ.κοινως πολυ προστασια με συχνη αλλαγη ομως.42€ το 4 λιτρο...
το λαδι θελει καποια χιλιομετρα να αποδωσει ολες τις ιδιοτητες που εχει.επισης θελει σωστη θερμοκρασια λειτουργιας.πχ οι κοντινες αποστασεις δεν ειναι οτι το καλυτερο.
τωρα κατι αλλαγες στα 10 και 15 χιλιαδες χιλιομετ.προσωπικα δεν τις συνιστω με τιποτα σε χρηση πολης ή χωματοδρομους.

αν πουμε και γαι τις μοτοσυκλετες.εκει ο καθε κατασκευαστης κανει μικρα θαυματα διοτι το σασμαν λιπαινεται απο το λαδι της μηχανης οποτε δινουν ρεστα οι λαδαδες.
χαρακτηριστικα χρησιμοποιουσα λαδι αγωνιστικο-η εταιρεια το συνιστα για αγωνιστικη χρηση και για εμποριο-και ηθελε να κανω την 20 και πλεον km μεσα στην πολη με γρηγορες αλλαγες προκειμενου να εχω σασμαν βουτυρο ομως...πριν ζεσταθει η πρωτη χτυπαγε αρκετα.
    Φιλε μου δεν ξερω απο που τα παιρνεις τα motul που αναφερεις αλλα οι τιμες αυτες ειναι χονδρικης καταλογου :wink: Φυσικα δεν κατηγορω εσενα, ο καθενας μας κοιταει το συμφερον του αλλα τετοιες μαλακιες κανουν οι εισαγωγεις λιπαντικων και πηδανε την αγορα αναποδα και οι καταναλωτες βριζουν τα συνεργεια δημιουργωντας οι ιδιοι οι εισαγωγεις την εντυπωση στον καταναλωτη οτι τους κλεβουν. :evil:
Άβαταρ μέλους
G60
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10105
Εγγραφή: 17/09/02 20:56
Last Visit: 21/12/14 19:50
Τοποθεσία: 日本国

Δημοσίευσηαπό ASTRAKITCAR » 05/05/04 23:58

απο το 1995 η αυτοκινιση αποτελει πηγη ανανεωσης στον οργανισμο μου.

το ιδιο και τα αναλωσιμα για το αυτοκινητο μου...

θεωρω κοροιδια να τα ακουμπαω στο καθε λαμογιο.

opel astra.φ.αερα τιμη αντ/πιας 11€

5,5€ το δικο μου.

λαδια 5/40 συνθετικο τιμη αντι-πιας 8,5€
4,5€ το δικο μου.

φιλτρο κλιματιστικου τιμη αντ/πιας 25€
13€ το δικο μου.

ψαξτε λιγο.περα απο λιγο χρονο και βενζινη γλιτωνετε λεφτα μακροπροθεσμα.
συγνωμη για το ασχετο θεμα αλλα 65€ το 4 λιτρο.με βγαζει εξω απο τα ρουχα μου.
δεν θυμαμαι την τιμη του λαδιου που εβαζε γνωστος αγωνιζομενος στο Kit car μοτερ 240+ αλογα του clio του.δεν ηταν λαδι εμποριου.σιγουρα ομως 15€ το λιτρο δεν ειμαι σιγουρος αν ειχε...


G60POWER
Φιλε μου δεν ξερω απο που τα παιρνεις τα motul που αναφερεις αλλα οι τιμες αυτες ειναι χονδρικης καταλογου Φυσικα δεν κατηγορω εσενα, ο καθενας μας κοιταει το συμφερον του αλλα τετοιες μαλακιες κανουν οι εισαγωγεις λιπαντικων και πηδανε την αγορα αναποδα και οι καταναλωτες βριζουν τα συνεργεια δημιουργωντας οι ιδιοι οι εισαγωγεις την εντυπωση στον καταναλωτη οτι τους κλεβουν.

5100 λαδι motul 10/40 στο kawasaki μου.πηρα λογω οτι ημουν εκτος αθηνας ενα λιτρο 8,5€ ερχομαι αθηνα χαζορωταω σε ενα π...η ποσο το εχει 12€ μου λεει.
στην αλλη αλλαγη μπορει να το παρω κατω απο 7€...

ολα θεμα απλης λογικης ειναι...
Πουλαω δισκοπλακες 288mm για group VAG σε άριστη κατάσταση για Audi A3,leon,octavia,Golf μοντ.2005-2012,καθως downpipe-καταλυτη απο 1,8 tsi AUDI A3,φαναρια εμπρός από VW GOLF MK5.
Άβαταρ μέλους
ASTRAKITCAR
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 896
Εγγραφή: 17/02/03 12:16
Last Visit: 19/12/14 11:11
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό nikos7 » 06/05/04 0:15

aftes tis times vriskw k egw kai mi sou pw fthinotera.Ta e-tech ester tha ta parw 35 eurw ta 4lt ti stigmi poy mou xrewsan ta imisinthetika 45 evrw. twra gia ta ipoloipa den exw tin empeiria na psaksw opws f.aera giati eimai sxetika neos.sto epomeno servis tha to exw psaksei pio poli
nikos7
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 05/05/04 1:47
Last Visit: 25/07/06 0:53

Δημοσίευσηαπό mousatos » 06/05/04 0:17

ASTRAKITCAR έγραψε:

το 300V ειναι αγωνιστικο λαδι καθαρα.προβλεπεται για σιρκουι,αναβασεις κτλ.κοινως πολυ προστασια με συχνη αλλαγη ομως.42? το 4 λιτρο...
το λαδι θελει καποια χιλιομετρα να αποδωσει ολες τις ιδιοτητες που εχει.επισης θελει σωστη θερμοκρασια λειτουργιας.πχ οι κοντινες αποστασεις δεν ειναι οτι το καλυτερο.
τωρα κατι αλλαγες στα 10 και 15 χιλιαδες χιλιομετ.προσωπικα δεν τις συνιστω με τιποτα σε χρηση πολης ή χωματοδρομους.



G60POWER έγραψε:Μου μπηκε η ιδεα της αμφισβητησης που δεν υπηρχε ουτε μια προδιαγραφη αυτοκινητοβιομηχανιας.
Πιεζοντας τον για την χιλιομετρικη αποδοση και περιμενωντας σαφη απαντηση η απαντηση του ηταν οτι ναι μεν αντεχει (συμπερασματικα) ΤΙΣ καταπονησεις αλλα πρεπει να αλλαζεται 3-5000km.Αυτο που καταλαβα εγω ειναι οτι ναι μεν αντεχει κι 10000km αρκι το αυτοκινητο να τα μην διανυει καθε 2 χρονια.


Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω. Ενα τόσο εξειδικευμένο προϊόν δεν γίνεται να έχει μόνο πλεονεκτήματα.
Όταν ο κινητήρας καταπονείται σε συνθήκες αγώνα ή σε παρόμοιες συνθήκες είναι λογικό ακόμη και τα 300V να μην αντέχουν για 5000 χλμ.
Τώρα για τις προδιαγραφές νομίζω οτι έχει κάποια πρόσθετα παραπάνω που
ενδέχεται να μειώνουν τη διάρκεια ζωής του καταλύτη.
Άβαταρ μέλους
mousatos
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4608
Εγγραφή: 04/09/03 21:22
Last Visit: 06/09/14 5:19
Τοποθεσία: Μακριά

SILKOLENE PRO 4

Δημοσίευσηαπό Jiko_21 » 06/05/04 8:32

Δοκίμασε τα Silkolene Pro 4 15/50 κα θα με θυμηθείς! !! :wink:

Έχουν και κόκκινο χρώμα και αποκλείεται να σε κοροιδέψουν :D
Jiko_21
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 06/10/03 8:48
Last Visit: 10/09/12 13:25

Δημοσίευσηαπό G60 » 06/05/04 12:59

ASTRAKITCAR έγραψε:απο το 1995 η αυτοκινιση αποτελει πηγη ανανεωσης στον οργανισμο μου.

το ιδιο και τα αναλωσιμα για το αυτοκινητο μου...

θεωρω κοροιδια να τα ακουμπαω στο καθε λαμογιο.

opel astra.φ.αερα τιμη αντ/πιας 11€

5,5€ το δικο μου.

λαδια 5/40 συνθετικο τιμη αντι-πιας 8,5€
4,5€ το δικο μου.

φιλτρο κλιματιστικου τιμη αντ/πιας 25€
13€ το δικο μου.

ψαξτε λιγο.περα απο λιγο χρονο και βενζινη γλιτωνετε λεφτα μακροπροθεσμα.
συγνωμη για το ασχετο θεμα αλλα 65€ το 4 λιτρο.με βγαζει εξω απο τα ρουχα μου.
δεν θυμαμαι την τιμη του λαδιου που εβαζε γνωστος αγωνιζομενος στο Kit car μοτερ 240+ αλογα του clio του.δεν ηταν λαδι εμποριου.σιγουρα ομως 15€ το λιτρο δεν ειμαι σιγουρος αν ειχε...


G60POWER
Φιλε μου δεν ξερω απο που τα παιρνεις τα motul που αναφερεις αλλα οι τιμες αυτες ειναι χονδρικης καταλογου Φυσικα δεν κατηγορω εσενα, ο καθενας μας κοιταει το συμφερον του αλλα τετοιες μαλακιες κανουν οι εισαγωγεις λιπαντικων και πηδανε την αγορα αναποδα και οι καταναλωτες βριζουν τα συνεργεια δημιουργωντας οι ιδιοι οι εισαγωγεις την εντυπωση στον καταναλωτη οτι τους κλεβουν.

5100 λαδι motul 10/40 στο kawasaki μου.πηρα λογω οτι ημουν εκτος αθηνας ενα λιτρο 8,5€ ερχομαι αθηνα χαζορωταω σε ενα π...η ποσο το εχει 12€ μου λεει.
στην αλλη αλλαγη μπορει να το παρω κατω απο 7€...

ολα θεμα απλης λογικης ειναι...
    Να στο πω απλα να το καταλαβεις.Ο καθε εισαγωγεας απαγορευεται να πουλησει μεμωνομενα σε τιμη χονδρικης στον καθε ιδιωτη που ζηταει 4 λιτρα λαδι.Δεν ξερω τι δουλεια κανεις αλλα αν θεωρεις τον καθε επαγγελματια λαμογιο που βγεζει το ΝΟΜΙΜΟ κερδος, ε τοτε να τα κλεισουν ολοι τα μαγαζια και να ψωνιζουμε κατευθειαν απ τα εργοστασια.Η παραπανω "απλη λογικη" παντως για μενα ειναι ακραια.Το λεω και παλι, πανω κατω οι τιμες λιανικης ειναι οι ιδιες.Μπορεις να μου πεις εδω δημοσια απο ποιο μαγαζι (συγκεκριμενα) αγοραζεις 28 ευρω τα 10/40 6100 και 37 ευρω τα 8100?
Άβαταρ μέλους
G60
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10105
Εγγραφή: 17/09/02 20:56
Last Visit: 21/12/14 19:50
Τοποθεσία: 日本国

Δημοσίευσηαπό Storm » 06/05/04 14:51

Εγώ τα Μotul 300V Chrono τα αγοράζω από Χολαργό ... 22euro τα δύο κιλά ...

Δεν μου φαίνονται και πολύ ακριβά ... :roll:

Οσο για το σκούρο χρώμα της μηχανής που είπα παραπάνω (και αναφέρει ο G60POWER) εννοώ μόνο για την σειρά 300V ... :wink: :wink:

Το μόνο σίγουρο είναι ότι υπάρχουν πολλά καλά λάδια στην αγορά ... αλλά καλό είναι ο κινητήρας να μαθαίνει σε ένα καλό, παρά σε πολλά ... και στο βάλε-βγάλε ... :)
Service Manual Piaggio MP3 Yourban
viewtopic.php?f=12&t=49372&p=3088218#p3088218
Άβαταρ μέλους
Storm
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7332
Εγγραφή: 25/02/03 12:14
Last Visit: 21/12/14 16:47

Δημοσίευσηαπό ASTRAKITCAR » 06/05/04 20:37

G60POWER
Μπορεις να μου πεις εδω δημοσια απο ποιο μαγαζι (συγκεκριμενα) αγοραζεις 28 ευρω τα 10/40 6100 και 37 ευρω τα 8100?

ο χαμπης κοινως αντιπροσωπως της motul στην ελλαδα μου δινει μονο κουτα με λαδια και οχι μεμονωμενα τεμαχια.

στην φραντζη οι περισσοτεροι λαδεμποροι δινουν το 6100 και το 8100 στην τιμη που σου ειπα.

εγω για να μην τρεχω εκει παω στη λεωφ.αθηνων απεναντι απο τη γεωπονικη και παιρνω το 6100 σε 10/40 οντως 28€ με εκπτωση.spare parts λεγεται η εταιρεια.

εγω κοιταω την τσεπη μου και οχι το καθε στοκο εμπορα που σε κοιταει σαν να εισαι ιδρυμα που πεταει τα λεφτα του.
Πουλαω δισκοπλακες 288mm για group VAG σε άριστη κατάσταση για Audi A3,leon,octavia,Golf μοντ.2005-2012,καθως downpipe-καταλυτη απο 1,8 tsi AUDI A3,φαναρια εμπρός από VW GOLF MK5.
Άβαταρ μέλους
ASTRAKITCAR
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 896
Εγγραφή: 17/02/03 12:16
Last Visit: 19/12/14 11:11
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό topmar » 07/05/04 12:33

Μπορεί να σας φαίνεται ακριβό το ΜΟBIL 1 15W/50 αλλά ξέρετε εσείς πολλά αυτοκίνητα που να βγάζουν απροβλημάτιστα και με ελάχιστες φθορές 1.660.000 χλμ(1.000.000 miles)???? :o :o :o

Πατήστε στα παρακάτω link και διαβάστε για τα test στα οποία υποβλήθηκε το συγκεκριμένο λάδι...αρκεί να ξέρετε αγγλικά.

Όσο για τα SELENIA RACING 10W/60 διαβάστε αυτό που γράφτηκε από έναν κορυφαίο βελτιωτή FIAT στην Αγγλία και πιθανότατα να μήν το γνωρίζατε(όπως κι εγώ):
"I cannot remember the exact explanation BUT the Selenia used to have a symbol on it of the the FL ? company that made it (Fiat Lubricanti?) but after 3 years ago it was made by ANOTHER company with the same initials making it look the same. When this change over happened the oil changed from being good to being vegetable oil that makes your car have low oil pressure and generally makes it blow up."

ΥΓ: Το 1ο site είναι απόσπασμα από περιοδικό της αστυνομίας! :o
topmar
 

Δημοσίευσηαπό topmar » 07/05/04 12:38

topmar
 

Δημοσίευσηαπό onyx ! » 07/05/04 12:41

topmar έγραψε:...... αυτοκίνητα που να βγάζουν απροβλημάτιστα και με ελάχιστες φθορές 1.660.000 χλμ(1.000.000 miles)???? :o :o :o
Πατήστε στα παρακάτω link ......
Όσο για τα SELENIA RACING 10W/60 ....
Πολλοί κοινοί κινητήρες μπορούν να βγάλουν τόσα χιλιόμετρα με τις σωστές συνθήκες δοκιμασίας, αλλαγές λαδιών όταν χάνουν τις ιδιότητές τους και σταθερή θερμοκρασία λειοτυργίας και χωρίς εκκινήσεις από το κρύο. Και το τέστ αυτό ήτανε σε ειδικές ελεγχόμενες συνθήκες που δεν φορτίζουν τον κινητήρα και δεν φθείρουν ούτε το λάδι ούτε τον κινητήρα με ταχύτητες από 45 μέχρι 85 αλλά κυρίως 85 μιλίων όχι σε δρόμο αλλά σε μύλο....
Το link δεν φαίνεται....... τώρα φαίνεται!
Ενδιαφέροντα τα για το Selenia (αν είναι αλήθεια) από το οποίο πάντως όταν τα χρησιμοποιούσα (σε πισωκίνητη Alfa Romeo του 1990) μέχρι πριν το 1999 ήμουν πιο ευχαριστημένος από ότι από το Mobil 1.
Άβαταρ μέλους
onyx !
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: 16/09/02 13:13
Last Visit: 30/11/14 11:56
Τοποθεσία: Αθήνα & όχι μόνον...

Δημοσίευσηαπό topmar » 07/05/04 13:33

onyx ! έγραψε: Πολλοί κοινοί κινητήρες μπορούν να βγάλουν τόσα χιλιόμετρα με τις σωστές συνθήκες δοκιμασίας, αλλαγές λαδιών όταν χάνουν τις ιδιότητές τους και σταθερή θερμοκρασία λειοτυργίας και χωρίς εκκινήσεις από το κρύο. Και το τέστ αυτό ήτανε σε ειδικές ελεγχόμενες συνθήκες που δεν φορτίζουν τον κινητήρα και δεν φθείρουν ούτε το λάδι ούτε τον κινητήρα με ταχύτητες από 45 μέχρι 85 αλλά κυρίως 85 μιλίων όχι σε δρόμο αλλά σε μύλο....


Έστω και με αυτά τα δεδομένα, υπάρχει καμμιά άλλη εταιρία παραγωγής λαδιών που να μπήκε στον κόπο να δοκιμάσει κάποιο προϊόν της και να δημοσιεύσει τα αποτελέσματα?
Ίσως και να υπάρχει αλλά με όριο τα ............. 100.000 μίλια....... :D
topmar
 

Δημοσίευσηαπό nikos7 » 08/05/04 1:14

paidia ekana ena lathaki. ta 8100 e-tech ester 0W40 exoun 45 eurw kai oxi 35 pou exoun ta alla 8100. apla diorthwnw to lathos pou eixa kanei. de mporousan toulaxiston ta v300 na exoun tin prodiagrafi apo pisw?%@$%^*@#%# * :evil: tote de tha eixan ti na mou poun.telos pantwn....

Φίλε nikos7, σε παρακαλώ να γράφεις με Ελληνικούς χαρακτήρες, από σεβασμό στα ...ματάκια των υπόλοιπων μελών :D , στις επιθυμίες των οικοδεσποτών μας 4Τ (βλ. και τις οδηγίες χρήσης) και βέβαια και στην Ελληνική γλώσσα
(Moderator)
nikos7
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 05/05/04 1:47
Last Visit: 25/07/06 0:53

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot], Morx, Sailor66, trident1971 και 25 επισκέπτες