30/08/14 16:16

Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσίευσηαπό Grand Tourismo » 24/04/04 16:26

Τα φρένα πάντως από το Saxo 1.1 (98΄) είναι χάλια.
Καμιά βελτίωση γίνεται ?
Τα 1.4 Saxo και 106 φοράνε διαφορετικά (εμπρός κυρίως) συστήματα από τα 1.1?
Είναι τα ίδια με των 205 και ΑΧ?
Πάντως το ΑΧ 1.1 που είχα παλιότερα φρέναρε πολύ καλύτερα :( .
Grand Tourismo
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 25/09/02 1:11
Last Visit: 29/12/12 0:17
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Tsakinnen » 24/04/04 16:29

Τα ταμπορα κανουν καλυτερα χειροφρενα! :D
Στο 146 μου με Δ/Δ δεν συγρινεται σε φρενα με το απλο που εχει Δ/Τ. Αλλη αισθηση και αποτεσματικοτητα...Ασε που το πενταλ εχει ελαχιστη διαδρομη
Αν έχεις χέρια... όλα "πάνε"....
Άβαταρ μέλους
Tsakinnen
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 31/01/04 23:09
Last Visit: 19/07/07 12:46
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό HUNTER » 24/04/04 16:32

Tsakinnen έγραψε:Τα ταμπορα κανουν καλυτερα χειροφρενα! :D
Στο 146 μου με Δ/Δ δεν συγρινεται σε φρενα με το απλο που εχει Δ/Τ. Αλλη αισθηση και αποτεσματικοτητα...Ασε που το πενταλ εχει ελαχιστη διαδρομη


Τό δικό μου(Kadett-e-) έχει πίσω,δισκόφρενα γιά τό φρένο,καί ταμπούρα γιά τό χειρόφρενο!!! 8)
Άβαταρ μέλους
HUNTER
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15617
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 29/08/14 16:28
Τοποθεσία: SALONIKA

Δημοσίευσηαπό meco » 24/04/04 16:35

HUNTER έγραψε:Τό δικό μου(Kadett-e-) έχει πίσω,δισκόφρενα γιά τό φρένο,καί ταμπούρα γιά τό χειρόφρενο!!! 8)

:o :o :o
Τι λες τώρα!!!!!
Πάντως τα ταμπούρα φρενάρουν κατά πολύ καλύτερα σε σχέση με τους δίσκους, αλλά σε επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα χάνουν ραγδαία την απόδοσή τους για αυτό και τελικά οι δίσκοι είναι η καλύτερη επιλογή....
Άβαταρ μέλους
meco
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6044
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 30/08/14 14:34
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό HUNTER » 24/04/04 16:36

meco έγραψε:
HUNTER έγραψε:Τό δικό μου(Kadett-e-) έχει πίσω,δισκόφρενα γιά τό φρένο,καί ταμπούρα γιά τό χειρόφρενο!!! 8)

:o :o :o
Τι λες τώρα!!!!!...


Believe it,or not!!! :wink:
Άβαταρ μέλους
HUNTER
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15617
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 29/08/14 16:28
Τοποθεσία: SALONIKA

Δημοσίευσηαπό kouk » 24/04/04 17:35

HUNTER έγραψε:
meco έγραψε:
HUNTER έγραψε:Τό δικό μου(Kadett-e-) έχει πίσω,δισκόφρενα γιά τό φρένο,καί ταμπούρα γιά τό χειρόφρενο!!! 8)

:o :o :o
Τι λες τώρα!!!!!...


Believe it,or not!!! :wink:

Μια απο τα ίδια!! :wink:
Τέλος Εποχής......
Άβαταρ μέλους
kouk
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 27180
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 30/08/14 8:33

Δημοσίευσηαπό Grand Tourismo » 25/04/04 13:21

γνωρίζει κανείς κάτι για τα φρένα του saxo?
Grand Tourismo
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 25/09/02 1:11
Last Visit: 29/12/12 0:17
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Obelix » 25/04/04 21:49

eizo έγραψε:
chrmes έγραψε:Θα σου πω μόνο για το τελευταίο με σιγουριά όταν οδήγησα ένα ραλλύ 1,6 8ν που η διαφορά του με το δικό μου στο σύστημα πέδησης είναι τα δισκόφρενα πίσω εξεπλάγησα γιατί δεν περίμενα τόση διαφορά. Και μια συμβουλή τα ταμπούρα θέλουν συχνή συντήρηση και ρύθμιση(κι ας λένε ότι είναι αυτορυθμιζόμενα)

Η διαφορά ήταν υπέρ του Ραλλύ;


Εννοείται οι δίσκοι πίσω κάνουν διαφορά
!!!
Άβαταρ μέλους
Obelix
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4638
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 30/08/14 14:17
Τοποθεσία: Ζωγράφου

Δημοσίευσηαπό Obelix » 25/04/04 21:59

Grand Tourismo έγραψε:Τα φρένα πάντως από το Saxo 1.1 (98΄) είναι χάλια.
Καμιά βελτίωση γίνεται ?


Ναι βέλε εμπρός φρένα από ραλύ η VTS

π.χ.

http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=6736
ή
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=6610

Grand Tourismo έγραψε:Πάντως το ΑΧ 1.1 που είχα παλιότερα φρέναρε πολύ καλύτερα :( .


Μάλλον λόγω μειωμμένου βάρους
!!!
Άβαταρ μέλους
Obelix
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4638
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 30/08/14 14:17
Τοποθεσία: Ζωγράφου

Δημοσίευσηαπό nass » 26/04/04 9:51

meco έγραψε:Πάντως τα ταμπούρα φρενάρουν κατά πολύ καλύτερα σε σχέση με τους δίσκους


Δε νομίζω πως ισχύει αυτό... :o Φαντάζομαι πως, για ίδια υλικά τριβής, είναι συνάρτηση της επιφάνειας επαφής των υλικών τριβής με το δίσκο ή το εσωτερικό του ταμπούρου και μου φαίνεται δύσκολο αυτή η τελευταία να είναι μεγαλύτερη στο ταμπούρο.
nass
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17682
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 30/08/14 14:39

Δημοσίευσηαπό funkyreverend » 26/04/04 11:25

Στο Κλιώ που έχουμε, τα τακάκια σώθηκαν στα 32Κ χιλιόμετρα, αν δεν κάνω λάθος. Ο adis4gr ( :D ) που ήταν ο οδηγός εκείνη την ώρα, αναγκάστηκε να κάνει αρκετά χιλιόμετρα μέχρι το συνεργείο, στο οποίο μας είπαν ότι τα 30Κ είναι περίπου ένα όριο - για φυσιολογική οδήγηση. Τα επόμενα θα αλλαχτούν αρκετά πριν τα 60Κ πάντως. :wink: Τα φρένα του Κλιώ εξαιρετικά, και σκέφτομαι την κατάθεση 600Ε για δίσκους πίσω, αν καμφθεί το πρόβλημα με το ABS. :D
Βγάλτε τα ιταλικά/γερμανικά/γαλλικά/σουηδικά/ιαπωνικά/κορεάτικα γυαλιά όταν ασκείτε κριτική. Κάνουν μπαμ από μακριά.
Άβαταρ μέλους
funkyreverend
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12067
Εγγραφή: 22/01/03 1:47
Last Visit: 30/08/14 12:14
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη (για πόσο;)

Δημοσίευσηαπό meco » 26/04/04 14:14

nass έγραψε:
meco έγραψε:Πάντως τα ταμπούρα φρενάρουν κατά πολύ καλύτερα σε σχέση με τους δίσκους


Δε νομίζω πως ισχύει αυτό... :o Φαντάζομαι πως, για ίδια υλικά τριβής, είναι συνάρτηση της επιφάνειας επαφής των υλικών τριβής με το δίσκο ή το εσωτερικό του ταμπούρου και μου φαίνεται δύσκολο αυτή η τελευταία να είναι μεγαλύτερη στο ταμπούρο.

Και όμως γενικά έτσι είναι.
(Ξανα)διευρινίζω βέβαια ότι σε απανωτά φρεναρίσματα το μεν τάμπουρο θα χάνει ραγδαία την καλή επίδοσή του και σιγά σιγά θα αρχίσει να υπολείπεται του δίσκου κατά πολύ...
Τώρα βέβαια όπως είναι φυσικό μία εξαπίστονη δαγκάνα (και όχι μόνο) φρενάρει καλύτερα από ένα μικρό "ταμπουράκι" ακόμα και κατά το πρώτο φρενάρισμα... :wink:
Άβαταρ μέλους
meco
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6044
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 30/08/14 14:34
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό onyx ! » 26/04/04 15:18

Ένας λόγος για συχνές αλλαγές τακακίων είναι η αδυναμία των αμορτισέρ. Τότε όλο το βάρος κυριολεκτικά μετακομίζει μπροστά και έτσι τα εμπρός φρένα υφίστανται πολύ μεγαλύτερο ζόρι οπότε είναι αναμενόμενο να έχουν και μεγαλύτερη φθορά.
Η διάρκεια ζωής των τακακίων εξαρτάται από το υλικό τους και των δισκοφρένων. Υπάρχει σημαντική διαφορά σε αντοχή στο χρόνο από μάρκα σε μάρκα και από μοντέλο σε μοντέλο τακακίων.....σε γενικές γραμμές όσο πιο μαλακό είναι τόσο καλύτερα φρενάρει και τόσο λιγότερο κρατάει....
Άβαταρ μέλους
onyx !
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 12471
Εγγραφή: 16/09/02 13:13
Last Visit: 30/08/14 0:57
Τοποθεσία: Αθήνα & όχι μόνον...

Δημοσίευσηαπό alexastrag » 26/04/04 21:52

meco έγραψε:
HUNTER έγραψε:Τό δικό μου(Kadett-e-) έχει πίσω,δισκόφρενα γιά τό φρένο,καί ταμπούρα γιά τό χειρόφρενο!!! 8)

:o :o :o
Τι λες τώρα!!!!!
Πάντως τα ταμπούρα φρενάρουν κατά πολύ καλύτερα σε σχέση με τους δίσκους, αλλά σε επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα χάνουν ραγδαία την απόδοσή τους για αυτό και τελικά οι δίσκοι είναι η καλύτερη επιλογή....



αυτο πρωτη φορα το ακουω.....και αν κατι τετοιο ισχυε γιατι εδω και δεκαετιες ολα τα αυτοκινητα εχουν δισκοφρενα εμπρος αφου λογω μικροτερου κοστους κατασκευης [των ταμπουρων] οι κατασκευαστες δεν επιλεγουν την ''καλυτερη'' :roll: και οικονομικοτερη αυτη λυση.

το μεγαλυτερο προβλημα των ταμπουρων ειναι η ελλειψη προοδευτικοτητας κατα το φρεναρισμα με αποτελεσμα και ειδικα οταν ειναι εμπρος τοποθετημενα [βλεπε μικρα και παλια subaru-suzuki ss40] σε φρεναρισμα πανικου να βλεπεις τον κ*λο σου να σε προσπερναει.

σημερα μολις εκανα αναβαθμιση των απαραδεκτων εμπρος φρενων στο kadett e που εχω με αεριζομενους δισκους 256χιλ και δαγκανες απο corsa B 16V και μπορω να πω πλεον οτι εχω σχετικα αξιοπρεπη φρενα αν και τα πισω ταμπουρα ειναι για τα μπαζα........υπομονη ομως και θα βρω και πισω δισκοφρενα για να μπορω να πω οτι εχω καλα φρενα.
Αλεξανδρος.
alexastrag
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1935
Εγγραφή: 11/06/02 18:41
Last Visit: 13/04/14 23:29

Δημοσίευσηαπό Grand Tourismo » 27/04/04 8:05

Έμαθα δυστυχώς ότι στο saxo (τριμπούλονο) δεν μπαίνει τίποτα άλλο εκτός από κιτ brembo (δισκοι + τακάκια) ,ίδιoi δίσκοι αλλά brembo.
Τι λέτε αξίζει?
Grand Tourismo
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 25/09/02 1:11
Last Visit: 29/12/12 0:17
Τοποθεσία: Volos

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: carfanatic, gerodimos k, Google [Bot], piii, trident1971 και 18 επισκέπτες