24/10/14 13:56

Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσίευσηαπό Megane II » 13/05/06 7:39

Σίγουρα είναι πολύ καλύτερα.
Michael Schumacher.
7 times F-1 World Champion.
Megane II
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 12/08/05 12:18
Last Visit: 01/09/13 10:48
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό EMMANOYHL » 13/05/06 19:53

Συνήθως αυτοί που δεν μένουν ευχαριστημένοι από τα νέα τους ελαστικά είναι είτε γιατί έβαλαν υπερβολικό δείκτη ταχύτητας με αποτέλεσμα να μην αποδίδουν ποτέ σωστά τα ελαστικά είτε από σκληρά πλαϊνά που είχαν τα παλιά τους πήγαν σε μαλακά ή αντίστροφά με αποτέλεσμα να αλλάξει πολύ η αίσθηση που παίρνουν από αυτά.
Η γνώση δίνει δύναμη και ο χαρακτήρας σεβασμό!
Άβαταρ μέλους
EMMANOYHL
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6243
Εγγραφή: 12/03/03 17:45
Last Visit: 23/10/14 16:17
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό BILL33 » 13/05/06 20:25

EMMANOYHL έγραψε:Συνήθως αυτοί που δεν μένουν ευχαριστημένοι από τα νέα τους ελαστικά είναι είτε γιατί έβαλαν υπερβολικό δείκτη ταχύτητας με αποτέλεσμα να μην αποδίδουν ποτέ σωστά τα ελαστικά είτε από σκληρά πλαϊνά που είχαν τα παλιά τους πήγαν σε μαλακά ή αντίστροφά με αποτέλεσμα να αλλάξει πολύ η αίσθηση που παίρνουν από αυτά.

Ειχα ΥΟΚΟΗΑΜΑ AVS και τα αλλαξα με EXALTO πριν απο 5000χλμ στο πουντο.Διαστασεις ,πιεσεις,και δεικτης ταχυτητας ιδιος (V).Αν με τα Υοκο ημουν 100% ευχαριστημενος με τα ΕΧΑΛΤΟ ειμαι στο 95%.Λογω μαλακοτερων πλαινων,υποθετω, εχουν μια μικρη ασαφεια στις στροφες.Επισης σαν να εχουν μικροτερο grip ,σπινιαρουν λιγο πιο ευκολα αλλα και το ΑΒΣ μπαινει λιγο πιο ευκολα.Εχω ομως την εντυπωση οτι εχουν μεγαλυτερη ευκολια κυλισης,δλδ σαν να πιανει πιο ευκολα και ξεκουραστα τις ταχυτητες το αμαξι.Βεβαια ειναι αρκετα υποκειμενικα αυτα που γραφω γιατι προκειται περισσοτερο για αισθηση παρα για απτες διαφορες.Ολα αυτα αφορουν το αμαξι μου και τον τροπο που εγω οδηγω,σε αλλο συνδιασμο οδηγου/αυτοκινητου πιθανον να ταιριαζουν τελεια.
..εμείς γι' αλλού κινήσαμε γι' αλλού κι αλλού η ζωή μας πάει....
Άβαταρ μέλους
BILL33
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 42245
Εγγραφή: 14/06/03 19:43
Last Visit: 24/10/14 11:12
Τοποθεσία: On the move!

Δημοσίευσηαπό EMMANOYHL » 13/05/06 20:33

Βασίλη η ασάφεια από τα μαλακότερα πλαϊνά είναι η συνηθέστερη αιτία ανικανοποίητων οδηγών. Είναι φυσικό να σε ξενίζει το βύθισμα του αυτοκινήτου στην αρχή της στροφής σε σχέση με την σιγουριά που σου έδιναν τα σκληρά πλαϊνά των παλιών ελαστικών. Το κακό είναι ότι συνηθίζεται δύσκολα. Συχνά βοηθάει να έχεις τις ανώτερες επιτρεπτές πιέσεις που δίνει ο κατασκευαστής.
Η γνώση δίνει δύναμη και ο χαρακτήρας σεβασμό!
Άβαταρ μέλους
EMMANOYHL
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6243
Εγγραφή: 12/03/03 17:45
Last Visit: 23/10/14 16:17
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό JIM THEO » 13/05/06 22:57

Οταν αγοραζετε λαστιχα παιδες κι εφοσον υπαρχουν επιλογες στη διασταση που ψαχνετε να προτιματε αυτα με το μεγαλυτερο δεικτη φορτιου (και ταχυτητας αλλα τοτε αλλαζουν κι αλλα δυναμικα χαρακτηριστικα του ελαστικου) ειδικα για οσους πανε απο λαστιχα με σκληρα σε αλλα με μαλακα πλαινα.
Οσο μεγαλυτερος ο δεικτης φορτιου (ειναι ο αριθμος πχ 82Η) τοσο σκληροτερα πλαινα θα εχει το λαστιχο.
Φυσικα ειναι θεμα γουστου εγω στα 225/40/18 προτιμω μαλακοτερα λαστιχα οπως τα Pilot Sport II - Bridgestone RE050 - Sport Contact III - Toyo T1R κλπ αφου λογω πολυ χαμηλου προφιλ και μεγαλων πιεσεων που βαζω πρεπει να εχω και καποια σχετικη ανεση και φυσικα ενδοτικοτητα αλλιως γινεται πιο απολυτο το αυτοκινητο.

Κατι αλλο επισης που παιζει τρομερο ρολο και κανεις δεν του δινει σημασια ειναι το βαρος του λαστιχου που επηρεαζει σημαντικα εκτος απο την ανεση και το κρατημα (ειναι μη αναρτωμενο βαρος αλλα ακομη χειροτερα ειναι στο πιο απομακρυσμενο σημειο απο το κεντρο περιστροφης οποτε επιβαρυνει πολυ το περπατημα του αυτοκινητου οπως περιπου θα γινοταν αν βαζαμε ενα παρα πολυ βαρυ βολαν).
Μπαίνω με τις πόρτες, βγαίνω με τη ζάντα στο χέρι!
Άβαταρ μέλους
JIM THEO
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 820
Εγγραφή: 21/09/03 18:21
Last Visit: 09/04/08 21:29
Τοποθεσία: Λίμνη Πλαστήρα/Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 14/05/06 0:36

Μιας και ο λόγος για τα Exalto 2, να πω ότι με το ΜΧ5 συνδυάζονται άριστα, πολύ καλύτερα από Dunlop SP9000 και Toyo T1R.
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6483
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 22/10/14 14:44
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Δημοσίευσηαπό EMMANOYHL » 14/05/06 22:33

Όσον αφορά τον δείκτη φορτίου δεν είναι πανάκια η επιλογή με τον μεγαλύτερο δείκτη! Όσο μεγαλώνει ο δείκτης έχουμε περισσότερα συνήθως «λινά» οπότε κατά κανόνα έχουμε βαρύτερο ελαστικό με δυσμενείς συνήθως επιδράσεις μια και το μη αναρτόμενο φορτίο αυξάνεται. Αν σας αρέσουν τα σκληρά πλαϊνά που δίνουν λιγότερα άνεση αλλά ποιο απόλυση συμπεριφορά να αγοράστε ελαστικά που είναι έτσι φτιαγμένα και όχι ελαστικά με έμφαση στην άνεση και στην προοδευτικότητα με μαλακά πλαϊνά και να προσπαθείτε να τα σκληρύνετε κάνοντας αλχημείες. Μεγάλο δείκτη φορτίου αν τον χρειάζεστε και όταν ρυμουλκείτε συχνά τρέιλερ!
Η γνώση δίνει δύναμη και ο χαρακτήρας σεβασμό!
Άβαταρ μέλους
EMMANOYHL
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6243
Εγγραφή: 12/03/03 17:45
Last Visit: 23/10/14 16:17
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό JIM THEO » 15/05/06 7:29

Σωστο αυτο που λες αν το δει κανεις ανεξαρτητα απο τους κατασκευαστες ελαστικων!
Ελα ομως που σχεδον ολα τα λαστιχα με μαλακα πλαινα ειναι και πιο ελαφρια αφου εχουν συνηθως στο σκελετο rayon κι αλλα ελαφρα συνθετικα υλικα απο αντιστοιχα ιδιας διαστασης/αλλης μαρκας με σκληρα οποτε δεν υπαρχει λογος να αλλαξεις μαρκα, διαλεγεις αυτο που σου αρεσει με ελαφρα μεγαλυτερο δεικτη φορτιου, παραδειγμα τα Michelin - Toyo - Continental κλπ εχουν αρκετα ελαφρυτερο σκελετο απο τα Bridgestone, Yokohama κλπ.
Αν δεις τα βαρη ελαστικων και τα συγκρινεις σε αναλογες διαστασεις θα καταλαβεις τι εννοω!
Μπαίνω με τις πόρτες, βγαίνω με τη ζάντα στο χέρι!
Άβαταρ μέλους
JIM THEO
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 820
Εγγραφή: 21/09/03 18:21
Last Visit: 09/04/08 21:29
Τοποθεσία: Λίμνη Πλαστήρα/Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό nkaragou » 15/05/06 9:17

Σε Focus 1 (1.6 3d, μαμα ελατηρια, Bilstein B6 Sport αμορτισερ, αντιστρεπτικες Eibach) :

Ειχε απο μαμα τα Michelin Energy 195/60/15.
Τραγικα σε ελκτικη και πλευρικη προσφυση, καλη ανεση, χαμηλος θορυβος.

Αλλαγη σε Continental Sportcontact 1 σε 205/50/16.
Παρα πολυ καλο λαστιχο σε ολους τους τομεις με σκληρο πλαϊνο και μαλακο πελμα (ζεσταινονταν πολυ γρηγορα-απο Ν.Κρηνη ως το Jumbo ειχαν ζεσταθει!!!).
Τα ειχα παρει μαζι με τις ζαντες και ειχαν πανω καπου 20-25000 χλμ, εκανα κι εγω αλλες 45000 χλμ και ακομη κραταγαν.

Αλλαγη σε μεταχειρισμενα (φιλου με λιγα χλμ) Goodyear F1 GSD2 (τα παλιοτερα).
Καλο σε κρατημα, ανεση, θορυβο αλλα πολυ μαλακα πλαϊνα με αποτελεσμα πολυ ασαφεια στο στριψιμο και τελικα ανασφαλεια στην αισθηση. Κατεληξα να πηγαινω με 10-15 χλμ λιγοτερα σε καθε στροφη.

Αλλαγη σε καινουρια Bridgestone RE 720.
Σκληρα πλαϊνα, σαφες πατημα αλλα πιο σκληρη γομα απο τα Conti, αργουν να ζεσταθουν, οταν ζεσταθουν ομως ειναι καλα, αρκετος θορυβος.

Τα επομενα θα ειναι σιγουρα Continental Sportcontact (αν βρω τα 1 εχει καλως αλλιως τα 2 ή 3).
ΔΕ ΣΠΑΕΙ, ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ KAI ΣΤΡΙΒΕΙ!...
Ford Focus I
Άβαταρ μέλους
nkaragou
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 278
Εγγραφή: 27/08/03 10:12
Last Visit: 09/05/10 7:13
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό BOOZER » 16/05/06 7:49

nkaragou έγραψε:Σε Focus 1 (1.6 3d, μαμα ελατηρια, Bilstein B6 Sport αμορτισερ, αντιστρεπτικες Eibach) :

Ειχε απο μαμα τα Michelin Energy 195/60/15.
Τραγικα σε ελκτικη και πλευρικη προσφυση, καλη ανεση, χαμηλος θορυβος.

Αλλαγη σε Continental Sportcontact 1 σε 205/50/16.
Παρα πολυ καλο λαστιχο σε ολους τους τομεις με σκληρο πλαϊνο και μαλακο πελμα (ζεσταινονταν πολυ γρηγορα-απο Ν.Κρηνη ως το Jumbo ειχαν ζεσταθει!!!).
Τα ειχα παρει μαζι με τις ζαντες και ειχαν πανω καπου 20-25000 χλμ, εκανα κι εγω αλλες 45000 χλμ και ακομη κραταγαν.

Αλλαγη σε μεταχειρισμενα (φιλου με λιγα χλμ) Goodyear F1 GSD2 (τα παλιοτερα).
Καλο σε κρατημα, ανεση, θορυβο αλλα πολυ μαλακα πλαϊνα με αποτελεσμα πολυ ασαφεια στο στριψιμο και τελικα ανασφαλεια στην αισθηση. Κατεληξα να πηγαινω με 10-15 χλμ λιγοτερα σε καθε στροφη.

Αλλαγη σε καινουρια Bridgestone RE 720.
Σκληρα πλαϊνα, σαφες πατημα αλλα πιο σκληρη γομα απο τα Conti, αργουν να ζεσταθουν, οταν ζεσταθουν ομως ειναι καλα, αρκετος θορυβος.

Τα επομενα θα ειναι σιγουρα Continental Sportcontact (αν βρω τα 1 εχει καλως αλλιως τα 2 ή 3).


Με όλο το θάρρος πατρίδα, αυτό το "Δε σπάει - δε χαλάει" μήπως το άκουσες σε σεμινάριο, ή εγώ σε μπερδεύω με άλλον;
BOOZER
BOOZER
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 12/05/06 8:38
Last Visit: 05/09/06 7:24

Δημοσίευσηαπό miatagreece » 16/05/06 8:12

dimsabas έγραψε:Μιας και ο λόγος για τα Exalto 2, να πω ότι με το ΜΧ5 συνδυάζονται άριστα, πολύ καλύτερα από Dunlop SP9000 και Toyo T1R.


Μη χασεις εσυ...!!!! :x :x :x :ysterical: :ysterical: :ysterical: :ysterical:
http://www.mx5.gr/forum/portal.php
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΤΣΕΤΣΕΝΟΓΛΟΥ...
ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΖΟΥΜΕ....
miatagreece
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 16/08/04 11:04
Last Visit: 18/04/13 20:23
Τοποθεσία: Βούλα-Highlands

Δημοσίευσηαπό nkaragou » 16/05/06 9:39

BOOZER έγραψε:
nkaragou έγραψε:Σε Focus 1 (1.6 3d, μαμα ελατηρια, Bilstein B6 Sport αμορτισερ, αντιστρεπτικες Eibach) :

Ειχε απο μαμα τα Michelin Energy 195/60/15.
Τραγικα σε ελκτικη και πλευρικη προσφυση, καλη ανεση, χαμηλος θορυβος.

Αλλαγη σε Continental Sportcontact 1 σε 205/50/16.
Παρα πολυ καλο λαστιχο σε ολους τους τομεις με σκληρο πλαϊνο και μαλακο πελμα (ζεσταινονταν πολυ γρηγορα-απο Ν.Κρηνη ως το Jumbo ειχαν ζεσταθει!!!).
Τα ειχα παρει μαζι με τις ζαντες και ειχαν πανω καπου 20-25000 χλμ, εκανα κι εγω αλλες 45000 χλμ και ακομη κραταγαν.

Αλλαγη σε μεταχειρισμενα (φιλου με λιγα χλμ) Goodyear F1 GSD2 (τα παλιοτερα).
Καλο σε κρατημα, ανεση, θορυβο αλλα πολυ μαλακα πλαϊνα με αποτελεσμα πολυ ασαφεια στο στριψιμο και τελικα ανασφαλεια στην αισθηση. Κατεληξα να πηγαινω με 10-15 χλμ λιγοτερα σε καθε στροφη.

Αλλαγη σε καινουρια Bridgestone RE 720.
Σκληρα πλαϊνα, σαφες πατημα αλλα πιο σκληρη γομα απο τα Conti, αργουν να ζεσταθουν, οταν ζεσταθουν ομως ειναι καλα, αρκετος θορυβος.

Τα επομενα θα ειναι σιγουρα Continental Sportcontact (αν βρω τα 1 εχει καλως αλλιως τα 2 ή 3).


Με όλο το θάρρος πατρίδα, αυτό το "Δε σπάει - δε χαλάει" μήπως το άκουσες σε σεμινάριο, ή εγώ σε μπερδεύω με άλλον;

Παντως ΕΓΩ δεν εχω καμμια σχεση με καμμια αντιπροσωπεια αυτοκινητων, ουτε με αλλον τομεα αυτοκινητων (συνεργεια κλπ).
Απλα ειναι παραφραση του (παλιου) κλισε που λεγοταν για τα γιαπωνεζικα: '' Δε σπαει, δε χαλαει, δε στριβει'' :iconcool:
ΔΕ ΣΠΑΕΙ, ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ KAI ΣΤΡΙΒΕΙ!...
Ford Focus I
Άβαταρ μέλους
nkaragou
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 278
Εγγραφή: 27/08/03 10:12
Last Visit: 09/05/10 7:13
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό BOOZER » 16/05/06 9:46

nkaragou έγραψε:
BOOZER έγραψε:
nkaragou έγραψε:Σε Focus 1 (1.6 3d, μαμα ελατηρια, Bilstein B6 Sport αμορτισερ, αντιστρεπτικες Eibach) :

Ειχε απο μαμα τα Michelin Energy 195/60/15.
Τραγικα σε ελκτικη και πλευρικη προσφυση, καλη ανεση, χαμηλος θορυβος.

Αλλαγη σε Continental Sportcontact 1 σε 205/50/16.
Παρα πολυ καλο λαστιχο σε ολους τους τομεις με σκληρο πλαϊνο και μαλακο πελμα (ζεσταινονταν πολυ γρηγορα-απο Ν.Κρηνη ως το Jumbo ειχαν ζεσταθει!!!).
Τα ειχα παρει μαζι με τις ζαντες και ειχαν πανω καπου 20-25000 χλμ, εκανα κι εγω αλλες 45000 χλμ και ακομη κραταγαν.

Αλλαγη σε μεταχειρισμενα (φιλου με λιγα χλμ) Goodyear F1 GSD2 (τα παλιοτερα).
Καλο σε κρατημα, ανεση, θορυβο αλλα πολυ μαλακα πλαϊνα με αποτελεσμα πολυ ασαφεια στο στριψιμο και τελικα ανασφαλεια στην αισθηση. Κατεληξα να πηγαινω με 10-15 χλμ λιγοτερα σε καθε στροφη.

Αλλαγη σε καινουρια Bridgestone RE 720.
Σκληρα πλαϊνα, σαφες πατημα αλλα πιο σκληρη γομα απο τα Conti, αργουν να ζεσταθουν, οταν ζεσταθουν ομως ειναι καλα, αρκετος θορυβος.

Τα επομενα θα ειναι σιγουρα Continental Sportcontact (αν βρω τα 1 εχει καλως αλλιως τα 2 ή 3).


Με όλο το θάρρος πατρίδα, αυτό το "Δε σπάει - δε χαλάει" μήπως το άκουσες σε σεμινάριο, ή εγώ σε μπερδεύω με άλλον;

Παντως ΕΓΩ δεν εχω καμμια σχεση με καμμια αντιπροσωπεια αυτοκινητων, ουτε με αλλον τομεα αυτοκινητων (συνεργεια κλπ).
Απλα ειναι παραφραση του (παλιου) κλισε που λεγοταν για τα γιαπωνεζικα: '' Δε σπαει, δε χαλαει, δε στριβει'' :iconcool:


ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα, nkaragou.
BOOZER
BOOZER
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 12/05/06 8:38
Last Visit: 05/09/06 7:24

Δημοσίευσηαπό Megane II » 16/05/06 14:50

Σε Megane II 1.6 με 205/55/16 91V κοιτάζω τα RE 050 στην ίδια διάσταση,μιας και τα Sportcontact 2 που φοράω γλιστράνε απίστευτα με 27.000 km.
Michael Schumacher.
7 times F-1 World Champion.
Megane II
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 12/08/05 12:18
Last Visit: 01/09/13 10:48
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Govus » 17/05/06 12:52

Καλησπέρα και από 'μένα! Υπάρχει κάποια πρόταση για 165/65/14, για Saxo 1.4 και επίσης να ρωτήσω: αξίζει τον κόπο η "άνοδος" σε 175/60/14; Το ύψος του τροχού (αλλά και η τιμή...) αλλάζει σημαντικά;
Εικόνα(Focus III 1.6 150)
Άβαταρ μέλους
Govus
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4813
Εγγραφή: 06/09/05 9:44
Last Visit: 10/09/14 22:41
Τοποθεσία: Καλλιθέα (Αττικής)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: nontasDrama, Ηλιας Α και 23 επισκέπτες