24/04/14 20:42

Περι λιπαντικών γενικώς

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσίευσηαπό leonp » 17/05/07 17:55

Όλοι οι κινητήρες έχουν πρόβλημα με τους εκκεντροφόρους γιατί το φιλμ του λαδιού είναι λεπτό και προβλήματα στη λίπανση εμφανίζονται αμέσως. Στους ντίζελ τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα αν δεν αλλάζεις τακτικά τα λάδια γιατί λερώνονται με αιθάλη και γδέρνει τα έκκεντρα - στους ντίζελ μετράς το πόσο λερωμένο είναι το λάδι και το αλλάζεις. Αυτό το τεστ που σου αρέσει (timken) μπορεί να προστατεύει λίγο περισσότερο αλλά κανονικά δεν πρέπει να φτάνει η λίπανση σε τέτοιο άθλιο σημείο.


ΚΟΛΠΟ ΓΙΑ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΥΣ :lol:

Αν θέλετε να δείτε σε τι κατάσταση είναι ένας κινητήρας, ανοίξτε τη τάπα του λαδιού (στο καπάκι) και κοιτάξτε αν φαίνεται ο εκκεντροφόρος ή βάλτε το δάκτυλο και πιάστε το έκκεντρο (τη μύτη). Προφανώς χωρίς να δουλεύει ή να καίει ο κινητήρας.

Αν υπήρξαν ποτέ προβλήματα στη λίπανση φαίνονται μια χαρά. Δεν μπορείς να ξέρεις πως είναι ο υπόλοιπος κινητήρας αλλά έχεις μια ένδειξη.
Άβαταρ μέλους
leonp
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17956
Εγγραφή: 09/10/04 0:01
Last Visit: 24/04/14 15:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό leonp » 17/05/07 17:58

iceman_n έγραψε:πως θα μαθω για το αμαξι μου τι πρεπει να βαζω (fiat punto hgt) ??

Το δικό μου δεν γράφει τι είδους αντιπηκτικό αλλά μόνο να μην έχει "phosphates - silicates" (είναι πρόσθετα που προστατεύουν). Εγώ βάζω και δεν έχει κανένα πρόβλημα αλλά δε βάζω νερό βρύσης.

Νομίζω το γράφουν γιατί αν προσθέσεις νερό βρύσης που έχει άλατα τα πρόσθετα μπορεί να ιζηματοποιηθούν (δηλαδή silicate = άμμος) και να κάνουν ζημιά στο υδρολίπαντο κουζινέτο της αντλίας νερού.

Αυτό που προσέχω είναι να μην ανακατέψω διαφορετικά αντιπηκτικά - όλα γλυκόλης είναι αλλά τα πρόσθετα μπορεί να είναι ανόργανα (συνήθως πράσινα) ή οργανικά (συνήθως κόκκινα).
Άβαταρ μέλους
leonp
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17956
Εγγραφή: 09/10/04 0:01
Last Visit: 24/04/14 15:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό iceman_n » 17/05/07 19:10

εγω το αραιωνω και λιγο με αποσταγμενο νερο.τωρα μεσα εχο πρασινα δεν ξερω μαρκα αλλα εχω ξαναπαρει τα κοκκινα τις αραλ εαν βγαλω τελειως τα πρασινα και βαλο τα αραλ θα εχω προβλημα ??

στο site της αραλ βλεπω οτι τα εγκρινει η Mercedes και εχει και καποες αλλες προδιαγραφες.



και ουτε το δικο μου βιλβιαρακι του αμαξιου γραφει τι να βαζω οποτε τι κανουμε ??
Άβαταρ μέλους
iceman_n
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 447
Εγγραφή: 02/03/07 9:05
Last Visit: 16/04/14 12:41

Δημοσίευσηαπό Miltellas » 17/05/07 22:09

RedLine έγραψε:Βρηκα ενα αρκετα ενδιαφερω site πανω στα λιπαντικα και προσθετα, ειναι απλο και κατανοητο για τον μεσο αναγνωστη.
Προσεξτε τι λεει για τα προσθετικα που ριχνουν στους κινητηρες, μαλλον δεν πρεπει να τα αγοραζουμε και να τα χρησιμοποιουμε απο οτι λεει και αυτος.

http://www.centuryperformance.com/engin ... y%20Tested

Πολύ καλό το link. Λιτό αλλά περιεκτικό και ωφέλιμο.
Άβαταρ μέλους
Miltellas
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1960
Εγγραφή: 30/10/02 4:19
Last Visit: 15/02/12 10:32
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό bad boy » 18/05/07 2:00

Βαλβολινη:
τελικα που θα βρω την redline ΜΤ-90?
Καποιο μαγαζι στη Θεσ/νίκη?

Για τα υγρα του ψυγειου:
Τελικα πρεπει να υπαρχει αναλογια αντιψυκτικου και απεσταγμενου νερου? και γιατι?
Άβαταρ μέλους
bad boy
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 26/03/06 20:32
Last Visit: 01/05/11 12:55
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό leonp » 18/05/07 4:40

bad boy έγραψε:Για τα υγρα του ψυγειου:
Τελικα πρεπει να υπαρχει αναλογια αντιψυκτικου και απεσταγμενου νερου? και γιατι?

50%

Όχι γιατί θα ξεχειμωνιάσεις στον αρκτικό κύκλο αλλά για να έχεις προστασία του συστήματος ψύξης από οξείδωση.

Αυτός είναι ο λόγος που αλλάζεις το αντιπηκτικό κάθε 2 χρόνια (max).
Άβαταρ μέλους
leonp
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17956
Εγγραφή: 09/10/04 0:01
Last Visit: 24/04/14 15:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ASTRAKITCAR » 18/05/07 7:20

leonp έγραψε:
bad boy έγραψε:Για τα υγρα του ψυγειου:
Τελικα πρεπει να υπαρχει αναλογια αντιψυκτικου και απεσταγμενου νερου? και γιατι?

50%

Όχι γιατί θα ξεχειμωνιάσεις στον αρκτικό κύκλο αλλά για να έχεις προστασία του συστήματος ψύξης από οξείδωση.

Αυτός είναι ο λόγος που αλλάζεις το αντιπηκτικό κάθε 2 χρόνια (max).


καλη αναλογια ειναι το 40%αντιψηκτικο και 60% απεσταγμενο νερο...συνηθως τα αντιψηκτικα ειναι πολυ συμπυκνωμενα και εχουν λιγοτερη απαγωγη θερμοτητας απο το νερο ...
βαζω στο ψυγειο 6,5 λιτρων που εχω 4 λιτρα νερο,2 λιτρα κοκκινο παρφλου και ενα μπουκαλακι water wetter της REDLINE.
Πουλαω δισκοπλακες 288mm για group VAG σε άριστη κατάσταση για Audi A3,leon,octavia,Golf μοντ.2005-2012,καθως downpipe-καταλυτη απο 1,8 tsi AUDI A3,φαναρια εμπρός από VW GOLF MK5.
Άβαταρ μέλους
ASTRAKITCAR
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 842
Εγγραφή: 17/02/03 12:16
Last Visit: 24/04/14 12:24
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό HUNTER » 18/05/07 7:34

ASTRAKITCAR έγραψε:[
βαζω στο ψυγειο 6,5 λιτρων που εχω 4 λιτρα νερο,2 λιτρα κοκκινο παρφλου και ενα μπουκαλακι water wetter της REDLINE.


Το παραφλού,δεν πρεπει να μπαίνει χωρις επιπλέον αραίωση;
Άβαταρ μέλους
HUNTER
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15616
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 17/04/14 9:12
Τοποθεσία: SALONIKA

Δημοσίευσηαπό JIM THEO » 18/05/07 8:49

Το παραφλου μπαινει αναραιωτο.
Το αντιψυκτικο αραιωνεται αναλογα την θερμοκρασια που θελουμε να πιασουμε αλλα ποτε σε πολυ μικρη αναλογια για τους προαναφερθεντες λογους.
Συνηθως τα κιτρινα-πρασινο-μπλε εχουν βαση αιθυλενογλυκολη και ΔΕΝ αναμιγνυονται με κοκκινα σε καμια περιπτωση!!!
Τελος αν θελετε καλυτερη απαγωγη κι απο το νερο αλλα βαζοντας αντιψυκτικο προσθετετε Water wetter της Redline μαζι με το νερο στο μιγμα σας το οποιο και προστατευει το συστημα απο διαβρωση και απαγει καλυτερα τη θερμοτητα.
Μπαίνω με τις πόρτες, βγαίνω με τη ζάντα στο χέρι!
Άβαταρ μέλους
JIM THEO
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 820
Εγγραφή: 21/09/03 18:21
Last Visit: 09/04/08 21:29
Τοποθεσία: Λίμνη Πλαστήρα/Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Miltellas » 18/05/07 8:59

bad boy έγραψε:Βαλβολινη:
τελικα που θα βρω την redline ΜΤ-90?
Καποιο μαγαζι στη Θεσ/νίκη?

Για τα υγρα του ψυγειου:
Τελικα πρεπει να υπαρχει αναλογια αντιψυκτικου και απεσταγμενου νερου? και γιατι?

Δεν έχω βρει RED LINE στην Θεσσαλονίκη. Παράγγειλε κατευθείαν από Λαμπριανίδη (http://www.trade-wind.gr).

Σου προτείνω να χρησιμοποιείς αυτούσιο παραφλού για να μην παιδεύεσαι φτιάχνοντας μίγματα από μόνος σου. Της VALEO πχ είναι παραφλού και το χρησιμοποιείς αυτούσιο χωρίς πρόσμιξη με νερό.
Άβαταρ μέλους
Miltellas
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1960
Εγγραφή: 30/10/02 4:19
Last Visit: 15/02/12 10:32
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό RedLine » 18/05/07 11:51

Miltellas έγραψε:
bad boy έγραψε:Βαλβολινη:
τελικα που θα βρω την redline ΜΤ-90?
Καποιο μαγαζι στη Θεσ/νίκη?

Για τα υγρα του ψυγειου:
Τελικα πρεπει να υπαρχει αναλογια αντιψυκτικου και απεσταγμενου νερου? και γιατι?

Δεν έχω βρει RED LINE στην Θεσσαλονίκη. Παράγγειλε κατευθείαν από Λαμπριανίδη (http://www.trade-wind.gr).

Σου προτείνω να χρησιμοποιείς αυτούσιο παραφλού για να μην παιδεύεσαι φτιάχνοντας μίγματα από μόνος σου. Της VALEO πχ είναι παραφλού και το χρησιμοποιείς αυτούσιο χωρίς πρόσμιξη με νερό.



Μπορεις να παρεις και απο εδω, εχω παρει και εγω στο παρελθων, ειναι γρηγοροι στο service, ας κονομησει και κανενας αλλος, αρκετα εχει κονομησει ο Λαμπριανιδης.
http://www.raceporter.com/
Άβαταρ μέλους
RedLine
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1575
Εγγραφή: 22/08/06 7:19
Last Visit: 02/09/08 12:45

Δημοσίευσηαπό ASTRAKITCAR » 18/05/07 11:58

HUNTER έγραψε:
ASTRAKITCAR έγραψε:[
βαζω στο ψυγειο 6,5 λιτρων που εχω 4 λιτρα νερο,2 λιτρα κοκκινο παρφλου και ενα μπουκαλακι water wetter της REDLINE.


Το παραφλού,δεν πρεπει να μπαίνει χωρις επιπλέον αραίωση;



εννοω αντιψυκτικο...4 λιτρα νερο και 2 λιτρα αντιψυκτικο κοκκινο με ενα μπουκαλακι watter wetter.περιπου 6,5 λιτρα χωραει τι ψυγειο και τα αλλαζω καθε 2 χρονια ή περιπου 20.000 με 25.000km.

της opel ειναι συμπυκνωμενο το αναμιγνυω το κουναω,εχω ηδη καθαρισει το ψυγειο και ετοιμος.την δουλεια την κανω μονος μου και ειναι πολυ απλη διαδικασια.

Milto ενδεχομενως να βαλω στην μοτοσυκλετα το VALEO οπου εκει τα αλλαζω καθε χρονο τα υγρα.γενικως η μηχανη ειναι για εμενα τεστ υγρων φρενων,λαδιων,και ψυκτικων υγρων.κατοπιν αναλογα βαζω στο αυτοκινητο αυτα που εδειξαν καλυτερη συμπεριφορα.
σαν παραφλου καλο ηταν ενα της IGOL οπου ακομα και καλοκαιρι το βεντιλατερ στην μηχανη δυσκολα ανοιγε,σε αντιθεση με της shell που εβαλα τωρα οπου ακομα και με 25-30 βαθμους στο ρελαντι ανοιγει πολυ συχνα μεσα στην πολη στο φαναρι.

υγρα φρενων στο Opel εβαλα της AP DOT 4 αλλα με εξωγηινο σημειο βρασμου στους 300 βαθμους+...

στην μοτο το κλασικο MOTUL 5.1 χωρις να δω καποια κουραση..τα τακακια της SBS αντιθετα μου μαυριζουν τον δισκο..σκληρη παστα και ο δισκος τα εχει παιξει...
λαδια καλα τα motul,φωλα τα shell,καλα τα IGOL,τα TORCO που εχω τωρα μου αρεσουν ισως πιο πολυ απο ολα.
Πουλαω δισκοπλακες 288mm για group VAG σε άριστη κατάσταση για Audi A3,leon,octavia,Golf μοντ.2005-2012,καθως downpipe-καταλυτη απο 1,8 tsi AUDI A3,φαναρια εμπρός από VW GOLF MK5.
Άβαταρ μέλους
ASTRAKITCAR
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 842
Εγγραφή: 17/02/03 12:16
Last Visit: 24/04/14 12:24
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό potge2 » 18/05/07 14:06

RedLine έγραψε:Μπορεις να παρεις και απο εδω, εχω παρει και εγω στο παρελθων, ειναι γρηγοροι στο service, ας κονομησει και κανενας αλλος, αρκετα εχει κονομησει ο Λαμπριανιδης.
http://www.raceporter.com/


πάντως ο καταναλωτής κοιτάζει πάντα το συμφέρον του. Αν ο λαμπριανίδης είναι ο φτηνότερος αυτόν θα προτιμούν...
potge2
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 11/04/05 0:33
Last Visit: 20/11/11 16:44

Δημοσίευσηαπό leonp » 18/05/07 14:50

To water wetter κάνει δουλειά* μόνο σε αμάξια που έχουν σκέτο νερό (αγωνιστικά). Αν έχεις αντιπηκτικό έχει ελάχιστη διαφορά και μόνο ξοδεύεις τα λεφτά σου.

*μειώνει την επιφανειακή τάση του νερού
Άβαταρ μέλους
leonp
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17956
Εγγραφή: 09/10/04 0:01
Last Visit: 24/04/14 15:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό RedLine » 18/05/07 14:59

potge2 έγραψε:
RedLine έγραψε:Μπορεις να παρεις και απο εδω, εχω παρει και εγω στο παρελθων, ειναι γρηγοροι στο service, ας κονομησει και κανενας αλλος, αρκετα εχει κονομησει ο Λαμπριανιδης.
http://www.raceporter.com/


πάντως ο καταναλωτής κοιτάζει πάντα το συμφέρον του. Αν ο λαμπριανίδης είναι ο φτηνότερος αυτόν θα προτιμούν...


Καλα ενταξει μην βαρας, απλα ανεφερα οτι υπαρχουν και αλλου πηγες στο να βρει καποιος συγκεκριμενα προιοντα.
Άβαταρ μέλους
RedLine
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1575
Εγγραφή: 22/08/06 7:19
Last Visit: 02/09/08 12:45

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: hose arkadio, IBIZA1_0 και 28 επισκέπτες