02/10/14 6:22

Tune A4 1.8TFSI 120HP B8

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Tune A4 1.8TFSI 120HP B8

Δημοσίευσηαπό HyperionX » 20/09/13 2:10

Ηθελα να ενημερωθω οσον αφορα την βελτιωση του A4 1.8TFSI 120HP B8.
www.etuners.gr/?s=13&t=205
Εδω αλλα και σε αρκετα αλλα sites αναφερουν πως γινετε να φτασει 220HP.
Επειδη εκατσα και εψαξα αρκετα παρατηρησα πως καποιοι θεωρουν πως ναι αλλαζωντας απλα το προγραμμα εισαι ενταξει.. και καποιοι αλλοι αντιθετα λενε πως θα χρειαστεις να πειραξεις και αλλα πραγματα στο αυτοκινητο.
Κατα την γνωμη σας. Κανωντας μια τετοια βελτιωση θα υπαρχει φανερη αλλαγη κατα την οδηγηση ή διαφορες θα ναι ελαχιστες?
Το μοντελο ειναι του 2008 και εχει κανει 95.000χλμ
Άβαταρ μέλους
HyperionX
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 10/04/13 9:36
Last Visit: 23/08/14 18:17

Re: Tune A4 1.8TFSI 120HP B8

Δημοσίευσηαπό Thάnos » 20/09/13 3:47

Κάτσε... 1800κ.εκ 120 άλογα;
Άβαταρ μέλους
Thάnos
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15558
Εγγραφή: 15/11/03 3:38
Last Visit: 11/09/14 13:02
Τοποθεσία: Γέρακας

Re: Tune A4 1.8TFSI 120HP B8

Δημοσίευσηαπό S3 » 20/09/13 9:22

Αν υποθεσουμε οτι με την αλλαγη χαρτογραφησης του εγκεφαλου θα φτασεις τα 200-220 αλογα, ναι σιγουρα θα δεις διαφορες, ειναι 83% αυξηση!
Επισης θα δεις και διαφορες στην καταναλωση.
Οτι ειναι εφικτο να πιασεις αυτα τα αλογα, ναι ειναι , εφοσον αυξανεται η πιεση της τουρμπινας για να επιτευχθουν αυτα τα νουμερα.
Θα πρεπει ομως να σε προβληματιζει η επομενη μερα δηλαδη κατα ποσο τα υπαρχοντα μηχανικα μερη μπορουν να δεχτουν μια αυξηση ιπποδυναμης κατα 100 αλογα, οπως επισης η μεταδοση τα φρενα και η αναρτηση σου.
Και ποσο μπορουν να αντεξουν το τουρμπο και τα αλλα μερη αυτη τη δυναμη.
Μηπως πρεπει να βαλεις ενα μεγαλυτερο τουρμπο, αλλα πιστονια, μπιελες κλπ, ωστε να εχεις και αξιοπιστια σε βαθος χρονου?
Άβαταρ μέλους
S3
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2137
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 01/10/14 19:39

Re: Tune A4 1.8TFSI 120HP B8

Δημοσίευσηαπό droemmen » 20/09/13 10:55

Υπήρχε έντονη φημολογία όταν πρωτοβγήκε πως υπήρχαν (αν υπήρχαν) ελάχιστες διαφορές στο hardware του κινητήρα μεταξύ των 120 και 160 ίππων. Δεν το έψαξα ποτέ προσωπικά, ξέρω όμως 2 άτομα που έχουν κάνει την αναβάθμιση -στα 160 όμως- χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αν δεν κάνεις άλλες αλλαγές (φρένα κλπ) να πας το πολύ μέχρι τα 160 της επόμενης έκδοσης και αισθητή αλλαγή θα είναι και πιο safe θα είσαι. Διαφορετικά θέλεις οπωσδήποτε φρένα και ανάρτηση και πολύ περισσότερα χρήματα.
Audi A4 2.0T Quattro SLine
Alfa Romeo 75 1.8T
Renault Clio 1.4
droemmen
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1934
Εγγραφή: 01/09/03 14:37
Last Visit: 30/03/14 16:47

Re: Tune A4 1.8TFSI 120HP B8

Δημοσίευσηαπό drdino » 20/09/13 11:25

Thάnos έγραψε:Κάτσε... 1800κ.εκ 120 άλογα;


Και τούρμπο.
Μεταφερθήκαμε:
http://4tfugitives.prophpbb.com/
Άβαταρ μέλους
drdino
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 46620
Εγγραφή: 18/10/04 23:04
Last Visit: 17/09/14 22:27

Re: Tune A4 1.8TFSI 120HP B8

Δημοσίευσηαπό kostis20 » 20/09/13 12:15

HyperionX έγραψε:Ηθελα να ενημερωθω οσον αφορα την βελτιωση του A4 1.8TFSI 120HP B8.
http://www.etuners.gr/?s=13&t=205
Εδω αλλα και σε αρκετα αλλα sites αναφερουν πως γινετε να φτασει 220HP.
Επειδη εκατσα και εψαξα αρκετα παρατηρησα πως καποιοι θεωρουν πως ναι αλλαζωντας απλα το προγραμμα εισαι ενταξει.. και καποιοι αλλοι αντιθετα λενε πως θα χρειαστεις να πειραξεις και αλλα πραγματα στο αυτοκινητο.
Κατα την γνωμη σας. Κανωντας μια τετοια βελτιωση θα υπαρχει φανερη αλλαγη κατα την οδηγηση ή διαφορες θα ναι ελαχιστες?
Το μοντελο ειναι του 2008 και εχει κανει 95.000χλμ

Tον συγκεκριμενο κινητηρα τον εχει αναβαθμισει παρα πολυς κοσμος.Γενικα δε βγαζει προβληματα.Αν πας πανω απο 200 αλογα ισως θα επρεπε να σκεφτεις και την αλλαγη intecooler γιατι το μαμα ισως ειναι οριακο.
Παντως ο κινητηρας δεν ειναι ιδιος εσωτερικα με τον 160αρη.
Άβαταρ μέλους
kostis20
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7035
Εγγραφή: 03/11/02 20:52
Last Visit: 01/10/14 17:52

Re: Tune A4 1.8TFSI 120HP B8

Δημοσίευσηαπό droemmen » 20/09/13 13:50

droemmen έγραψε:Υπήρχε έντονη φημολογία όταν πρωτοβγήκε πως υπήρχαν (αν υπήρχαν) ελάχιστες διαφορές στο hardware του κινητήρα μεταξύ των 120 και 160 ίππων.

Update! Λοιπόν έχουν διαφορές σε αντλία υποπίεσης, έμβολα, ελατήρια και μπεκ.
Έχουν ίδιο μπλοκ, κεφαλή, τουρμπίνα, ιντερκουλερ και πιστόνια. Αυτά σε μοντέλα του 2008 και 2009 μετά δεν ξέρω αν άλλαξαν οι κινητήρες.
Συνεπώς μπορεί να έχουν αντίστοιχη βελτιωμένη ιπποδύναμη, αλλά ο 120άρης -προφανώς- σε σημεία πιέζεται περισσότερο...
Audi A4 2.0T Quattro SLine
Alfa Romeo 75 1.8T
Renault Clio 1.4
droemmen
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1934
Εγγραφή: 01/09/03 14:37
Last Visit: 30/03/14 16:47

Re: Tune A4 1.8TFSI 120HP B8

Δημοσίευσηαπό kostis20 » 20/09/13 14:13

Για το κινητηρα αυτα ξερω και εγω.Μαζι με αλλα εδρανα βασης και αλλα μπεκ.Αυτο ισως να θελει προσοχη.
Σε οτι αφορα τα υπολοιπα το120 δεν ειχε servotronic και φοραγε 16αρες ζαντες .Στις βασικες εκδοσεις εννοειται.
Υπηρχαν και αλλες διαφορες στον εξοπλισμο αλλα δεν εχουν και πολυ σημασια γιατιτα περισσοτερα αυτοκινητα ειχαν διαφορα extra.
Άβαταρ μέλους
kostis20
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7035
Εγγραφή: 03/11/02 20:52
Last Visit: 01/10/14 17:52

Re: Tune A4 1.8TFSI 120HP B8

Δημοσίευσηαπό HyperionX » 20/09/13 16:06

Κοιτα απο αυτα που βλεπω σκεφτομαι τοτε να το κανω απλα 160...
Εχετε κανα αξιοπιστο καταστημα που κανει τετοιες μετατροπες?
Τα φρενα κτλ θα ειναι κομπλε με 160 αλογακια?
Άβαταρ μέλους
HyperionX
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 10/04/13 9:36
Last Visit: 23/08/14 18:17

Re: Tune A4 1.8TFSI 120HP B8

Δημοσίευσηαπό droemmen » 20/09/13 16:58

:hmmm: Στις γνωστές εταιρίες βλέπω μόνο μια option (210 HP) ενώ παλιότερα είχαν και την 160 HP μάλλον λίγοι την προτιμούσαν... Δεν ξέρω αν οι e-tuners διαθέτουν έκδοση με 160 (μάλλον ναι, καλύτερα ρώτα)
Τα φρένα είναι περισσότερο δική σου υπόθεση, πόσο εγκρατής είσαι...
Προσωπική άποψη είναι πως επειδή η δύναμη είναι γλυκιά κάτι θα πρέπει να κάνεις με τα φρένα σου, δεν επαρκούν για 200+ άλογα. Στα 160 είναι οκ αν δεν υπερβάλεις.
Audi A4 2.0T Quattro SLine
Alfa Romeo 75 1.8T
Renault Clio 1.4
droemmen
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1934
Εγγραφή: 01/09/03 14:37
Last Visit: 30/03/14 16:47

Re: Tune A4 1.8TFSI 120HP B8

Δημοσίευσηαπό kostis20 » 20/09/13 17:00

Μπορεις να κοιταξεις και για custom προγραμμα.
Άβαταρ μέλους
kostis20
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7035
Εγγραφή: 03/11/02 20:52
Last Visit: 01/10/14 17:52

Re: Tune A4 1.8TFSI 120HP B8

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 20/09/13 17:16

Τι διαφορες εχουν τα φρενα του 120 με του 160?
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3786
Εγγραφή: 16/01/09 15:37
Last Visit: 12/09/14 19:49

Re: Tune A4 1.8TFSI 120HP B8

Δημοσίευσηαπό HyperionX » 20/09/13 17:25

VolvoZeus έγραψε:Τι διαφορες εχουν τα φρενα του 120 με του 160?

Ουτε που ξερω xD
Άβαταρ μέλους
HyperionX
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 10/04/13 9:36
Last Visit: 23/08/14 18:17

Re: Tune A4 1.8TFSI 120HP B8

Δημοσίευσηαπό kostis20 » 20/09/13 17:38

Νομιζω οτι ειναι ιδια.
Άβαταρ μέλους
kostis20
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7035
Εγγραφή: 03/11/02 20:52
Last Visit: 01/10/14 17:52

Re: Tune A4 1.8TFSI 120HP B8

Δημοσίευσηαπό Thάnos » 21/09/13 3:16

drdino έγραψε:
Thάnos έγραψε:Κάτσε... 1800κ.εκ 120 άλογα;


Και τούρμπο.


:dizzy:
Μας κάνουν πλάκα εκει στην audi;!
Δηλαδή αυτο το 1800αρι μοτέρ χωρίς turbo, ποσά θα έβγαζε ;!
:dizzy:
Άβαταρ μέλους
Thάnos
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15558
Εγγραφή: 15/11/03 3:38
Last Visit: 11/09/14 13:02
Τοποθεσία: Γέρακας

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot], Google Adsense [Bot], stilskin, swift b.p.m και 13 επισκέπτες