01/11/14 13:41

i20-1400 diesel 90ps

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: i20-1400 diesel 90ps

Δημοσίευσηαπό karatzitz » 22/09/13 23:14

...ειμαι...μπερδεμενος..εμφανισιακα και τα δυο μου αρεσουν.το yaris το θεωρω σχετικα ποιο αξιοπιστο αμαξι με πολυ καλους χωρους και η πρωτη εκδοση του εχει μονο το στανταρ εξοπλισμο που ειναι αρκετος για μενα. το i20 εχει εξισου πολυ καλους χωρους και πολυ πλουσιο εξοπλισμο(πολλα ηλεκτρονικα/ηλεκτρικα που τα φοβαμαι εγω αυτα..αν αρχιζουν και αναβουν τα λαμπακια ποιος θα τα σβησει...) και ειναι αρκετα ποιο φτηνο απο το yaris.τελικα συντηρηση ποιο εχει ακριβοτερη και ανταλακτικα? και απο οικονομια καυσιμου?πρεπει να παρω μια αποφαση....
karatzitz
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 18/09/13 15:24
Last Visit: 01/11/14 10:24

Re: i20-1400 diesel 90ps

Δημοσίευσηαπό pointer » 23/09/13 1:17

πάνε απο τις ανάλογες αντιπροσωπείες να σε ενημερώσουν.πάρε τα φυλάδια τους να τα μελετήσεις με την ησυχία σου.Δες και τα αυτοκίνητα απο κοντά(ξανά αν το έχεις ήδη κάνει) και μετά διάλεξε ένα..
The best sound of the world comes from the air!UH-1H(Huey) of-cource! http://www.youtube.com/watch?v=NRd-yMT_5NE
pointer
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 539
Εγγραφή: 10/07/11 19:50
Last Visit: 22/10/14 14:13

Re: i20-1400 diesel 90ps

Δημοσίευσηαπό karatzitz » 23/09/13 6:54

το εχω κανει αυτο για αυτο και κατεληξα στο i20 η το yaris. οι αντιπροσωπιες ολα καλα τα λενε..εγω ρωταω εδω που ειναι η ΄πιατσα΄ απο προσωπικες εμπειριες του καθενος αν μπορει ο καποιος να βοηθησει.
karatzitz
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 18/09/13 15:24
Last Visit: 01/11/14 10:24

i20-1400 diesel 90ps

Δημοσίευσηαπό Βασίλης1 » 23/09/13 8:03

Οτι θα διάβαζα για ευτελή υλικά κατασκευής στους ιταλικους diesel δεν το περίμενα.
Βασίλης1
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: 28/09/05 16:39
Last Visit: 23/05/14 12:32

Re: i20-1400 diesel 90ps

Δημοσίευσηαπό gakost » 23/09/13 10:11

Ζήτα από τις αντιπροσωπείες να σου δώσουνε μια λίστα με το κόστος των σέρβις μέχρι τα 100.000 κμ ή ότι θεωρείς εσύ λογικό ότι θα κάνεις στα επόμενα λίγα χρόνια να δεις διαφορές στο κόστος κίνησης. Όσον αφορά τα λαμπάκια η Toyota ξέρεις το όνομα που έχει στην αξιοπιστία (αν και όπως έγραψα η προσωπική μου άποψη είναι ότι έχει πλέον είναι μια από τα ίδια σε γενικές γραμμές ) αλλά και η Hyundai δεν πάει πίσω. Για τα λαμπάκια και τον εξτρά εξοπλισμό έχεις ένα δίκιο να σκέφτεσε έτσι αλλά μην ξεχνάς ότι και χωρίς έξτρα πάλι για να λειτουργήσει το αυτοκίνητο δεν είναι πλέον όπως ήτανε παλιά απλά μηχανικά έχουν πολλά ηλεκτρονικά. Επίσης σημαντικό κόστος έχει και το φιλτρο μικροσωματιδίων. Ρώτα πόσο έχει και σε τι διάστημα αλλάζει. Τέλος για την εγγύηση να ξέρεις ότι τα 6 χρόνια της Toyota είναι 3+3 και τσέκαρε μετά τα 3 πρώτα της εργοστασιακής τι καλύπτει και τι όχι.
Άβαταρ μέλους
gakost
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2205
Εγγραφή: 09/01/11 14:55
Last Visit: 31/10/14 20:44
Τοποθεσία: τρίτο στενό δεξιά, Τραχανοπλαγιά

Re: i20-1400 diezel 90ps

Δημοσίευσηαπό chemic » 23/09/13 10:45

karatzitz έγραψε:δηλαδη ρε παιδια με νορμαλ οδηγηση, ποση διαφορα μπορει να εχει στην καταναλωση ο diesel κινητηρας του yaris απο τον κινητηρα του i20 η απο εναν γαλλικο,ιταλικο diesel κινητηρα?πανω κατω στα ιδια δεν εναι η καταναλωση ,παντα με νορμαλ οδηγηση?

οι ντίζελ 1,4 των κορεατών καίνε 0,5-1 παραπάνω από τον ανταγωνισμό
Εικόνα
http://www.kartinfo.gr/

ζεις μονάχα δυο φορές (τη ζωή που ζεις, και αυτή που ονειρεύεσαι)
Άβαταρ μέλους
chemic
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4879
Εγγραφή: 17/06/02 12:30
Last Visit: 06/06/14 10:53

Re: i20-1400 diesel 90ps

Δημοσίευσηαπό karatzitz » 06/12/13 10:15

φιλοι μου, εδω και μια εβδομαδα εχω επιτελους στα χερια μου το i20 diesel 1400 με το κλειδι στο χερι 13.300!ευχαριστημενος με το αμαξι και την εξυπηρετηση τις αντιπροσωπειας,μου ειπαν σε 3000-4000χλμ να παω για εναν τυπικο ελεγχο.τωρα αργοτερα με το κοστος του servise θα δουμε...!καλα παει στο δρομο αν και το παω πολυ συντηρητικα. εκανα 500χλμ σε μια εβδομαδα και η καταναλωση εδειξε 4,5 με 4,7l στα 100χλμ.πιστευω καλα ειναι, αφου το φουλαρα με 45 ευρω σε βενζιναδικο της shell και με τα 37 ευρω εκανα τα 500χλμ.ελπιζω ετσι να συνεχισω και ως να φτασω τα 500.000χλμ!!για οτι νεοτερο θα ενημερωσω!!!!
karatzitz
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 18/09/13 15:24
Last Visit: 01/11/14 10:24

Re: i20-1400 diesel 90ps

Δημοσίευσηαπό Ηλιας Α » 06/12/13 10:17

karatzitz έγραψε:φιλοι μου, εδω και μια εβδομαδα εχω επιτελους στα χερια μου το i20 diesel 1400 με το κλειδι στο χερι 13.300!ευχαριστημενος με το αμαξι και την εξυπηρετηση τις αντιπροσωπειας,μου ειπαν σε 3000-4000χλμ να παω για εναν τυπικο ελεγχο.τωρα αργοτερα με το κοστος του servise θα δουμε...!καλα παει στο δρομο αν και το παω πολυ συντηρητικα. εκανα 500χλμ σε μια εβδομαδα και η καταναλωση εδειξε 4,5 με 4,7l στα 100χλμ.πιστευω καλα ειναι, αφου το φουλαρα με 45 ευρω σε βενζιναδικο της shell και με τα 37 ευρω εκανα τα 500χλμ.ελπιζω ετσι να συνεχισω και ως να φτασω τα 500.000χλμ!!για οτι νεοτερο θα ενημερωσω!!!!



καλοταξιδο να ειναι.
Ηλιας Α
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1132
Εγγραφή: 28/04/13 19:59
Last Visit: 01/11/14 10:36
Τοποθεσία: Νικαια.

Re: i20-1400 diesel 90ps

Δημοσίευσηαπό umaga » 06/12/13 14:27

karatzitz έγραψε:...


καλοταξιδο :)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
umaga
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2299
Εγγραφή: 08/12/10 16:42
Last Visit: 29/09/14 11:54
Τοποθεσία: καλαμαί

Re: i20-1400 diesel 90ps

Δημοσίευσηαπό karatzitz » 13/01/14 14:02

Καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους!!!Μετά απο 1,5 μήνα οδηγόντας το i20 1400 diesel και κάνοντας 3,500χλμ. με ευχάριστη και οικονομική οδήγηση, πήγα στην αντιπροσωποία για τον τυπικό έλεγχο πριν το πρώτο σέρβις στα 7.500χλμ.Είδαν νερά, λάδια,φώτα,αέρα στα λάστιχα.Στά λάδια που είδανε ήθελε συμπλήρωμα γύρο στα 400ml.Τους ρώτησα γιατι να θέλει συμπλήρωμα και μου είπαν ότι είναι καινούργιο και στα πρώτα λάδια έτσι γίνεται σε αρκετές περιπτώσεις και να μην ανησυχώ .Ήθελα να ρωτήσω κάποιο φίλο αν έχει αντίστοιχη εμπειρία, αν είναι κατι το συνηθησμένο.Κατά τα άλλα έχει καλη συμπεριφορά στο δρόμο,χωρίς τριγμούς και κυρίος ειναι πολύ οικονομικό!
karatzitz
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 18/09/13 15:24
Last Visit: 01/11/14 10:24

Re: i20-1400 diesel 90ps

Δημοσίευσηαπό umaga » 13/01/14 14:32

οταν ειναι καινουριο τραβαει λιγο λαδι, γι αυτο να το κοιτας συχνα :iconcool:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
umaga
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2299
Εγγραφή: 08/12/10 16:42
Last Visit: 29/09/14 11:54
Τοποθεσία: καλαμαί

Re: i20-1400 diesel 90ps

Δημοσίευσηαπό karatzitz » 13/01/14 21:56

Ελπιζω να στρωσει...ηξερα απο ενα φιλο που ειχε το golf 1400 που του εκαιγε λαδι στην αρχη μετα εστρωσε.θα το δω στα επομενα 1000χλμ να δουμε αν θα τσιμπισει ξανα.
karatzitz
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 18/09/13 15:24
Last Visit: 01/11/14 10:24

Re: i20-1400 diesel 90ps

Δημοσίευσηαπό dexter13 » 13/01/14 22:53

Συμβουλή μου την οποία πάντα τηρώ και ας έχει κόστος (κόβω από αλλού) είναι η αλλαγή λαδιών το ανώτερο σε 9000 χλμ σε ότι αυτοκίνητο έχω στην κατοχή μου. Στο diesel τα αλλάζω πριν τις 8000 χλμ. Και πάντα αλλαγή του φίλτρου λαδιού.
yaris D-4D...
Εικόνα
dexter13
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 04/05/11 13:37
Last Visit: 31/10/14 21:18

Re: i20-1400 diesel 90ps

Δημοσίευσηαπό karatzitz » 13/01/14 23:10

dexter13 έγραψε:Συμβουλή μου την οποία πάντα τηρώ και ας έχει κόστος (κόβω από αλλού) είναι η αλλαγή λαδιών το ανώτερο σε 9000 χλμ σε ότι αυτοκίνητο έχω στην κατοχή μου. Στο diesel τα αλλάζω πριν τις 8000 χλμ. Και πάντα αλλαγή του φίλτρου λαδιού.

Σωστα και εγω στα προηγουμενα αυτοκινητα που ειχα, ελεγε ο κατασκευστης αλλαγη στα 15000χλμ εγω σχεδον παντα τα αλλαζα στις 7500 μαζι με το φιλτρακι λαδιου.το ιδιο θα κανω και στο diesel το i20 ακριβως στα μισα οι αλλαγες.Απλα προβληματιστηκα που τσιμπισε λαδι...και η απαντηση τους ηταν, οτι επειδη ειναι καινουργιο εγινε αυτο...συμβαινει συχνα.
karatzitz
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 18/09/13 15:24
Last Visit: 01/11/14 10:24

Re: i20-1400 diesel 90ps

Δημοσίευσηαπό gakost » 14/01/14 5:37

Εγώ λέω να τα αλλάζεις κάθε 1000km. Πιο καλά ακόμη θα σου κάνουν και έκπτωση τα συνεργεία μιας και θα είσαι τακτικός πελάτης, ιδίως στα Diesel λόγο καύσης πετρελαίου και όχι βενζίνης που αυτήν ξέρουμε αυτήν εμπιστευόμαστε επιβάλετε. Πέρα από την πλάκα, καταλαβαίνω ότι νοιάζεσαι για την μακροζωία του κινητήρα αλλά έχεις φτάσει σε υπερβολές. Μπορείς αν θες να στείλεις λάδια για ανάλυση να δεις πόση ζωή έχουν ακόμη για να είσαι σίγουρος.
Άβαταρ μέλους
gakost
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2205
Εγγραφή: 09/01/11 14:55
Last Visit: 31/10/14 20:44
Τοποθεσία: τρίτο στενό δεξιά, Τραχανοπλαγιά

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: dragonslayer, Majestic-12 [Bot], mariospaj και 20 επισκέπτες