21/12/14 10:29

Μπουζί για Punto Sporting 1.2 16V

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Μπουζί για Punto Sporting 1.2 16V

Δημοσίευσηαπό G60 » 10/08/10 22:05

BEAMS έγραψε:
G60 έγραψε:
Το ίδιο συμβαίνει και ανάμεσα στα ngk/bosch,στα ίδια km τα ngk είναι εμφανώς ποιό φθαρμένα απ τα bosch


Είναι γιατί τα ngk δεν αντέχουν να βλέπουν τόσο χάλια μοτέρ και αυτοκτονούν αντί να ατιμάζονται παραμένοντας μέσα σε τόσο άθλιους θαλάμους καύσης :shifty: :lol: :lol:


Κάτι μας είπες τώρα,αμα ανεβάστε θερμοκρασία από 87-91 καίτε λαδια με το μπετόνι,στους 95 λιώννουν όλα τα μέταλλα :shifty:
Άβαταρ μέλους
G60
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10105
Εγγραφή: 17/09/02 20:56
Last Visit: 14/12/14 19:23
Τοποθεσία: 日本国

Re: Μπουζί για Punto Sporting 1.2 16V

Δημοσίευσηαπό coupeas » 10/08/10 22:08

Τα ngk απλά δεν ειναι για μεγαλες θερμοκρασιες.Οι γερμανοι δεν υπολογιζουν 40ρια αν και θα επρεπε απο δω και περα.
Mizery is inside of you!
Άβαταρ μέλους
coupeas
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6749
Εγγραφή: 17/06/08 20:32
Last Visit: 05/09/14 10:55

Re: Μπουζί για Punto Sporting 1.2 16V

Δημοσίευσηαπό BEAMS » 10/08/10 22:10

Στους 96 όχι στους 95 :shifty:
BEAMS
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2172
Εγγραφή: 25/06/09 16:16
Last Visit: 19/12/14 23:25

Re: Μπουζί για Punto Sporting 1.2 16V

Δημοσίευσηαπό onyx ! » 10/08/10 22:17

Με μπερδέψατε. Στο θάλαμο καύσης έχουμε πολλές εκατοντάδες βαθμούς θερμοκρασία τι μας νοιάζει αν είναι 10 ή 40 έξω;; Άντε, όντως έχει διαφορά στο ξεκίνημα με κρύο κινητήρα...
Είχα την εντύπωση ότι το μεγάλο διάκενο είναι καλό πράμα (δε θυμάμαι όμως για τί, μεγαλύτερο μέτωπο καύσης, καλύτερη καύση και πιο καθαρή, μεγαλύτερη διάρκεια;) και όσο καλύτερα και δυνατότερα είναι τα συστήματα ανάφλεξης τόσο μπορεί να μεγαλώνει.
BMW E39 520i steptronic Εικόνα
Άβαταρ μέλους
onyx !
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: 16/09/02 13:13
Last Visit: 30/11/14 11:56
Τοποθεσία: Αθήνα & όχι μόνον...

Re: Μπουζί για Punto Sporting 1.2 16V

Δημοσίευσηαπό coupeas » 10/08/10 22:31

Μη μπερδευεσε.Το μεγαλυτερο διακενο απο το επιτρεπτό ειναι κακό.Οπως και το αντιστοιχο μικροτερο.
Η εξωτερικη θερμοκρασια οσο μεγαλυτερη ειναι τοσο πιο γρηγορα μεταβαλεται η θερμοκρασια του κινητηρα στα μπουζι, καλωδια ,χωρος καυσεως ως προς την επτρεπομενη μεγιστη, με ταση τη διατηρησή της για μεγαλο χρονικο διαστημα .Εκει δηλ που φθηρεται πιο πολύ το ηλεκτροδιο και η γειωση του μπουζί.
Στο κουπε εχω μπουζι με ακιδα πλατινα και σε θερμοκρασιες πανω απο 98 βαθμους δεν καταλαβαινει τιποτα σε επανεκινησεις του κινητηρα.
Mizery is inside of you!
Άβαταρ μέλους
coupeas
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6749
Εγγραφή: 17/06/08 20:32
Last Visit: 05/09/14 10:55

Re: Μπουζί για Punto Sporting 1.2 16V

Δημοσίευσηαπό onyx ! » 10/08/10 22:58

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. ...και συνεχίζω!
coupeas έγραψε:... Στο κουπε εχω μπουζι με ακιδα πλατινα και σε θερμοκρασιες πανω απο 98 βαθμους δεν καταλαβαινει τιποτα σε επανεκινησεις του κινητηρα.
Δηλαδή τι να καταλάβαινε;; ....αυτό και τί εσύ;;
Εμένα το ψυκτικό είναι στους 99 και ο χώρος του κινητήρα πολύ θερμό μέρος, είτε έξω έχει 0 είτε 40 σημαίνει κάτι αυτό για το μπουζί;
BMW E39 520i steptronic Εικόνα
Άβαταρ μέλους
onyx !
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: 16/09/02 13:13
Last Visit: 30/11/14 11:56
Τοποθεσία: Αθήνα & όχι μόνον...

Re: Μπουζί για Punto Sporting 1.2 16V

Δημοσίευσηαπό G60 » 10/08/10 23:08

BEAMS έγραψε:Στους 96 όχι στους 95 :shifty:


Ναι εε,αντέχουν τόσο πολύ? :shifty:
Άβαταρ μέλους
G60
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10105
Εγγραφή: 17/09/02 20:56
Last Visit: 14/12/14 19:23
Τοποθεσία: 日本国

Re: Μπουζί για Punto Sporting 1.2 16V

Δημοσίευσηαπό BEAMS » 10/08/10 23:29

G60 έγραψε:
BEAMS έγραψε:Στους 96 όχι στους 95 :shifty:


Ναι εε,αντέχουν τόσο πολύ? :shifty:

Kαι παραπάνω αλλά δεν συνεχίζω λόγω :offtopicviii: και mode διακοπών που ξεκινάνε αύριο.
Για να καταλάβεις πόσο γρήγορα θέλω να την κοπανήσω αύριο, δες εδώ
http://www.youtube.com/watch?v=YHa_jqxnn4o

:lol: :lol:
Καλό υπόλοιπο σε όλους :)
BEAMS
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2172
Εγγραφή: 25/06/09 16:16
Last Visit: 19/12/14 23:25

Re: Μπουζί για Punto Sporting 1.2 16V

Δημοσίευσηαπό G60 » 10/08/10 23:45

:lol: :lol: :lol:
Για να σοβαρευτούμε λίγο η διαφορά φθοράς στα μπουζί όντως είναι υπαρκτή,το ποιό μπουζί όμως είναι καλύτερο εξαρτάται απ τον κινητήρα.
Με απόλυτα κριτήρια σύγκρισης μεταξύ μπουζί τα bosch είναι καθαρά ηγέτες.
Αυτό όμως από μόνο του δεν λέει τπτ απολύτως.
Το χαρακτηρισμό βραδύκαυστα που έδωσα έχει να κάνει με τη φιλοσοφία των Γερμανων γενικότερα στα μοτερ δηλ βλέπουμε κινητήρες χαμηλόροπους και για αυτό και τα μπουζί τους επρεπε να είναι τα καταλληλότερα.
Αντίθετα τα Ιταλικά που στροφάριζαν απ το ρελαντί ανελέητα ήθελαν μπουζί.....σπίρτα.Αθλια τα champion σε επίπεδο αξιοπιστίας (σήμερα είναι πλέον παααααααααααρα πολύ καλά) αλλά ήταν τα μόνο που δούλευαν τα ιταλικά.
Τα denso κορυφαια για τα γιαπωνέζικα λίγο κατώτερα σε φθορά απ τα bosch κι ανώτερα απ τα ngk ήταν και είναι μάνα για τα γιαπωνέζικα μοτερ που ειναι κατι ανάμεσα στα ιταλικά και τα γιαπωνεζικα.
Και τέλος τα Γαλλικά κι αυτά δουλεύουν άψογα με champion αλλά και με eyquem.

Το τι είναι λοιπόν καλύτερο εξαρτάται απ τις απαιτήσεις και τις ιδιοτροπίες του κατασκευαστή.
Άβαταρ μέλους
G60
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10105
Εγγραφή: 17/09/02 20:56
Last Visit: 14/12/14 19:23
Τοποθεσία: 日本国

Re: Μπουζί για Punto Sporting 1.2 16V

Δημοσίευσηαπό drdino » 11/08/10 0:46

euqyem με 2 ευρώ το ένα :inlove: χαίρεσαι να αλλάζεις μπουζί :inlove: :lol:
Άβαταρ μέλους
drdino
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 46620
Εγγραφή: 18/10/04 23:04
Last Visit: 21/11/14 16:17

Re: Μπουζί για Punto Sporting 1.2 16V

Δημοσίευσηαπό G60 » 11/08/10 0:48

drdino έγραψε:euqyem με 2 ευρώ το ένα :inlove: χαίρεσαι να αλλάζεις μπουζί :inlove: :lol:


Οταν λέω εγώ ότι ο Γάλλος :metalo:
Άβαταρ μέλους
G60
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10105
Εγγραφή: 17/09/02 20:56
Last Visit: 14/12/14 19:23
Τοποθεσία: 日本国

Re: Μπουζί για Punto Sporting 1.2 16V

Δημοσίευσηαπό red_monster » 11/08/10 1:40

G60 έγραψε:
red_monster έγραψε:
Angel!!!! έγραψε:
red_monster έγραψε::slap: :slap:

Βαλε τα μπουζι που προτείνει ο κατασκευαστής , κάτι παραπάνω θα ξέρει Απο τον ξερολα ελληναρα ...



Στο δικό μου manual τα Champion προτείνει ο κατασκευαστής.


αφού είναι και φθηνότερα δεν έχεις κανένα λόγο να μην τα προτιμήσεις ... :)


Στο σχολείο στα είπαν αυτά?


στο Πολυτεχνείο ... :roll:
Εσένα να υποθέτω στα έμαθε η ζωη ...;;
Ζωντανή απόδειξη της κατάστασης που επικρατεί στα Ελληνικά συνεργεία... :roll:
true petrolhead... :shifty:
Άβαταρ μέλους
red_monster
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 16662
Εγγραφή: 11/11/08 17:04
Last Visit: 21/10/14 15:39

Re: Μπουζί για Punto Sporting 1.2 16V

Δημοσίευσηαπό efthymis » 11/08/10 2:13

Φυσικα, συνεργεια ειναι, οχι αιθουσες διδασκαλιας, τι περιμενες??? Η μηπως ξερεις πολλους αποφοιτους πολυτεχνειου που θα ανεχονταν να μαυριζουν τα χερια τους και να περναν τη μιση τους ζωη κατω απο αυτοκινητα?? Μακαρι, να ανεβαινε κ το επιπεδο κ να μη χρειαζονταν χρονια για να φτασουν οι ανθρωποι σε ενα Α επιπεδο μονο μεσω της εμπειριας τους αλλα στην Ελλαδα ζουμε με οτι αυτο συνεπαγεται για τη νοοτροπια που κυριαρχει... :roll:
Άβαταρ μέλους
efthymis
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4847
Εγγραφή: 10/02/10 2:06
Last Visit: 19/12/14 21:52

Re: Μπουζί για Punto Sporting 1.2 16V

Δημοσίευσηαπό 21 Quadra » 11/08/10 8:47

Tόσες σελίδες για το τίποτα τελικά.

- Γιατί προτείνουν διαφορετικές μάρκες για τον ίδιο κινητήρα ?
Γιατί κάθε φορά που τυπώνουν τα manual προτείνουν τον κατασκευαστή που τους έχει κάνει την καλύτερη προσφορά και βάζουν τα δικά του εξαρτήματα στους κινητήρες. Αυτός είναι και ο λόγος που έχουμε ίδια αυτοκίνητα με διαφορετικές παρτίδες εξαρτημάτων από διαφορετικούς κατασκευαστές.
Συμπέρασμα ( πρέπει να μάθετε πως λειτουργούν τα Purching departments των αυτοκινητοβιομηχανιών και θα σας φύγουν οι απορίες )

- Οι εξωτερικές θερμοκρασίες δεν παίζουν ρόλο ( εκτός και αν μιλάμε για πολύ ακραίες θερμοκρασίες περιβάλλοντος πχ + 50c ή - 30c. Το σοβαρότερο ρόλο τον παίζει το σχήμα του θαλάμου καύσης, η σχέση συμπίεσης και το στατικό και δυναμικό αβάνς ( 1ο αβάνς μπορεί να ανεβάσει μέχρι και 100c τη θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης ) Συμπέρασμα, βάζουμε πάντα το μπουζί που λέει ο κατασκευαστής και οπωσδήποτε να έχει τον ακριβή θερμικό αριθμό, στις μετατροπές αλλάζουν τα πράγματα.

- Το υλικό του ηλεκτροδίου και το σχήμα του ηλεκτροδίου γείωσης σε κάθε μπουζί παίζει σημαντικό ρόλο, οπότε ακολουθούμε πάντα τις οδηγίες του κατασκευαστή του κινητήρα.

- Όσο μεγαλύτερη συμπίεση έχει ένας κινητήρας, τόσο δυσκολότερο είναι να έχουμε σπινθήρα από το μπουζί, στους τούρμπο κινητήρες που έχουμε συνεχώς διαφορετική συμπίεση ( στατική και δυναμική ) τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο και απαιτείται ισχυρότερο σύστημα ανάφλεξης.

- Γενικά η συνολική ωμική αντίσταση όλου του κυκλώματος της ανάφλεξης παίζει τον ρόλο της στην επιλογή του μπουζί από τον κατασκευαστή εκτός από τα θερμικά του χαρακτηριστικά.

- Και πάντα φροντίζουμε τις γειώσεις που είναι η αχίλλειος πτέρνα όλων των αυτοκινήτων, παλαιών και σύγχρονων. Επίσης ποτέ δεν αλλάζουμε θέση σε μια γείωση γιατί υπάρχει περίπτωση βρόγχου.
Άβαταρ μέλους
21 Quadra
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6516
Εγγραφή: 07/05/06 16:55
Last Visit: 21/12/14 7:50

Re: Μπουζί για Punto Sporting 1.2 16V

Δημοσίευσηαπό coupeas » 11/08/10 9:12

Εγω δεν μιλησα για φυσιολογικες θερμοκρασιες ενω κατα τα αλλα δεν νομιζω οτι ειπα κατι διαφορετικο απο τον quadra.
Eπισης αυτος που ασχολειται εστω και ερασιτεχνικα με την χρηση ,τοποθετηση ανταλακτικων και 'ποναει' ενα κινητηρα μπορει να μαθη πραγματα που στο Πολυτεχνειο απλα θα τα δει γραμμενα στο βιβλίο.
Το οτι η επιστημονικη γνωση ειναι απαραιτητη δεν νομιζω οτι διαφωνει κανεις.
Οσον αφορα τα μπουζι του κουπέ τα ngk που χρησιμοποιουσα (κατασκευαστή) οταν δουλευε ο κινητηρας καλοκαιρι και με υψηλες θερμοκρασιες για πολλες ωρες ,οταν εσβηνα τον κινητηρα μετα για να παρει επρεπε να δουλέψει η μιζα για αρκετο χρονικο διαστημα.Χωρις πλουσιο μειγμα και περιεργες μετατροπές.Ισως φταιει η συμπιεση αλλά δεν μιλαμε για συνχρονο κινητηρα.
Με τα denso απλά επαιρνε με το νού.
Τεραστια διαφορά.
Mizery is inside of you!
Άβαταρ μέλους
coupeas
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6749
Εγγραφή: 17/06/08 20:32
Last Visit: 05/09/14 10:55

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: giannisae και 20 επισκέπτες