22/12/14 15:27

ΑΝΟΙΓΜΑ A/C ?

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

ΑΝΟΙΓΜΑ A/C ?

Δημοσίευσηαπό TONY PAP » 30/07/03 15:09

Το ερώτημα μου είναι πολύ απλό:

Ανοίγουμε και κλείνουμε το a/c ενω κινούμαστε ή ενω είμαστε σταματημένοι σε ρελαντί ?

Υπάρχει ή δημιουργείται κάποιο πρόβλημα με την μία ή την
άλλη περίπτωση :o

Γνωρίζει κανείς την πιο ''ορθή'' διαδικασία γιατί δεν θυμάμαι
να εξηγούν επακριβώς τα manual.


Περιμένω να με διαφωτίσετε ...
TONY PAP
Άβαταρ μέλους
TONY PAP
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: 25/06/03 12:25
Last Visit: 22/07/08 11:38
Τοποθεσία: Μοσχάτο

Δημοσίευσηαπό manos16 » 30/07/03 15:21

Ανοίγουμε και κλείνουμε το a/c ενω οι στροφες ειναι πεσμενες στο ρελαντι
ειτε κινουμαστε ειτε οχι για να μην κανουμε ζημια στον ηλεκτρικο συμπλεκτη του κομπρεσορ
αυτα..
manos16
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 16/05/03 7:20
Last Visit: 25/07/14 14:51

Δημοσίευσηαπό SirGus » 30/07/03 17:02

Νομίζω...ότι το AC ανοιγοκλείνει κατά την διάρκεια μια διαδρομής μας πολλές φορές ανάλογα με τις ανάγκες...
Επίσης ανοιγοκλείνει και μετά από κάποιες στροφές...
Άρα δεν γλιτώνουμε τίποτα
Άβαταρ μέλους
SirGus
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8043
Εγγραφή: 18/09/02 0:19
Last Visit: 10/10/14 12:57

Δημοσίευσηαπό OctaviaABT » 30/07/03 19:01

Στο προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα (146 1.6 boxer) είχα κάψει κομπρέσσορα a/c επειδή το ανοιγόκλεινα με στροφές . Πάντα λοιπόν στο ρελαντί ... :wink:
[url=http://www.webaction.gr/octavia/myoctavia/index.htm]
Εικόνα[/url]
Άβαταρ μέλους
OctaviaABT
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 12/05/03 14:45
Last Visit: 01/04/05 12:46

Δημοσίευσηαπό SirGus » 30/07/03 20:32

Αυτό που είπα δεν ισχύει?
Άβαταρ μέλους
SirGus
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8043
Εγγραφή: 18/09/02 0:19
Last Visit: 10/10/14 12:57

Δημοσίευσηαπό MDVQ » 31/07/03 9:33

Αγαπητε sirgus σιγουρα ισχυει αυτο που ειπες(στο 307 που εχω μου ειπαν οτι βγαινει εκτος απο τις 5200rpm και πανω) οποτε προθετω και γω τον προβληματισμο μου στον δικο σου.Ισως οταν ειναι τελειως κλειστο και το ανοιγουμε με στροφες το ζοριζουμε πιο πολυ απο οτι να ανοιγοκλεινει μονο του .Ας μας απαντησει καποιος που ξερει.
Άβαταρ μέλους
MDVQ
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1266
Εγγραφή: 17/02/03 10:12
Last Visit: 10/12/14 12:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό gatony » 31/07/03 10:17

MDVQ έγραψε:Ισως οταν ειναι τελειως κλειστο και το ανοιγουμε με στροφες το ζοριζουμε πιο πολυ απο οτι να ανοιγοκλεινει μονο του


Ακριβώς αυτό έχω ακούσει και'γω, άλλο να πατάμε το κουμπί και να ενεργοποιείται και άλλο να διακόπτει και να ξαναρχίζει τη λειτουργία από μόνο του.
gatony
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: 05/10/02 13:05
Last Visit: 04/12/14 21:40
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό SirGus » 31/07/03 11:09

gatony έγραψε:
MDVQ έγραψε:Ισως οταν ειναι τελειως κλειστο και το ανοιγουμε με στροφες το ζοριζουμε πιο πολυ απο οτι να ανοιγοκλεινει μονο του


Ακριβώς αυτό έχω ακούσει και'γω, άλλο να πατάμε το κουμπί και να ενεργοποιείται και άλλο να διακόπτει και να ξαναρχίζει τη λειτουργία από μόνο του.


Πραγματικά ας μας απαντήσει κάποιος που ξέρει 100%!!!
Γιατί με βάση την λογική τι διαφορά θα έχει ο τρόπος που κλείνει και ανοίγει?
Πάλι κάποιο «κουμπί» θα δίνει την εντολή !

Εξάλλου άσχετα με τις ψηλές στροφές το AC πάλι ΔΕΝ δουλεύει πάντα αλλιώς θα είχαμε βάλει κανένα κασκόλ και γάντια.
Δεν νομίζω ότι το AC δουλεύει λίγο ή πολύ απλά δουλεύει ή όχι...άρα και αυτοί που έχουν κλιματισμό και το βάζουν στο 28 δεν γίνεται να δουλεύει συνέχεια...
Άβαταρ μέλους
SirGus
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8043
Εγγραφή: 18/09/02 0:19
Last Visit: 10/10/14 12:57

Δημοσίευσηαπό kospapad » 31/07/03 11:53

ΤΟ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΠΛΕΞΗ ΜΕΣΩ ΙΜΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΟΜΦΑΛΟΦΟΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΛΕΞΗ ΟΤΑΝ ΔΕΧΘΕΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΔΙΕΓΕΡΣΗ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.
Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΔΙΕΓΕΡΣΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΤΟΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ. ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ ΝΑ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΟΤΑΝ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ Η ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ. ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ, ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΡΟΛΟ.(ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΥΨΗΛΟΡΟΠΟ ΜΟΤΕΡ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΛΩΤΣΙΑ ΣΤΗ ΕΘΝΙΚΗ ΟΤΑΝ ΑΠΟΣΥΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ). Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΑΧΡΗΣΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΙΠΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΚΑΙ ΞΕΡΑΙΝΟΝΤΑΙ. ΑΚΟΜΑ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6-8 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΚΟΜΠΡΕΣΣΕΡ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΤΥΠΙΚΟΙ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ. ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΛΙΓΟΣΤΕΥΟΥΜΕ!!
kospapad
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 24/03/03 12:43
Last Visit: 21/12/14 18:24

Δημοσίευσηαπό SirGus » 31/07/03 12:23

kospapad έγραψε:ΤΟ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΠΛΕΞΗ ΜΕΣΩ ΙΜΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΟΜΦΑΛΟΦΟΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΛΕΞΗ ΟΤΑΝ ΔΕΧΘΕΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΔΙΕΓΕΡΣΗ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.
Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΔΙΕΓΕΡΣΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΤΟΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ. ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ ΝΑ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΟΤΑΝ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ Η ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ. ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ, ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΡΟΛΟ.(ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΥΨΗΛΟΡΟΠΟ ΜΟΤΕΡ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΛΩΤΣΙΑ ΣΤΗ ΕΘΝΙΚΗ ΟΤΑΝ ΑΠΟΣΥΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ). Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΑΧΡΗΣΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΙΠΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΚΑΙ ΞΕΡΑΙΝΟΝΤΑΙ. ΑΚΟΜΑ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6-8 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΚΟΜΠΡΕΣΣΕΡ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΤΥΠΙΚΟΙ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ. ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΛΙΓΟΣΤΕΥΟΥΜΕ!!


Τώρα μάλιστα!!
Άβαταρ μέλους
SirGus
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8043
Εγγραφή: 18/09/02 0:19
Last Visit: 10/10/14 12:57

Δημοσίευσηαπό MDVQ » 31/07/03 12:43

Αγαπητε kospapad μιας και μπηκες στο κοπο να μας αναλυσεις το θεμα λειτουργιας(και πολυ διαφωτιστικα θα ελεγα) δεν μας λες και πως θα το δουλευουμε το ρημαδιασμενο??????
Άβαταρ μέλους
MDVQ
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1266
Εγγραφή: 17/02/03 10:12
Last Visit: 10/12/14 12:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό kospapad » 31/07/03 13:00

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ

ΤΟ AC ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ.ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΕ ΜΙΖΑ ΚΑΙ ΜΠΑΤΑΡΙΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΣΒΗΣΟΥΜΕ .ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΑ ΕΠΑΝΩΤΑ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΣΙΜΑΤΑ, ΠΧ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΗΦΟΡΑ :oops: ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΤΑ ΥΓΡΑ. ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΟ ΦΡΕΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΟΙΞΗ(ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ) ΓΙΑΤΙ Η ΣΩΣΤΗ ΠΙΕΣΗ ΣΤΟ ΦΡΕΟΝ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΞΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ! ΤΟ AC ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ(ΡΕΛΕΔΑΚΙΑ) ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ ΤΟΥ AC.

ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ

Υ.Γ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ!!!
kospapad
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 24/03/03 12:43
Last Visit: 21/12/14 18:24

Δημοσίευσηαπό kokosmech » 31/07/03 13:08

Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι αν έχεις ανοιχτό το AC και σπάς το αμάξι, μετά απο κάποιες στροφές , ανάλογα με τα αμάξι, κλείνει αυτόματα ο συμπιεστής για να μην τα σπάσει όλα.
Π.Χ. ο συμπιεστής σου δεν είναι σχεσδιασμένος να ανεβοκατεβαινει στις 7.000 στροφες επειδή σου κολάει ο διπλανο σαχο !

Όσο αφορά τώρα το ανοιγμα κλείσιμο : δεν ξέρω ακριβώς τι πρέπει να γίνεται, εγώ πάντως αποφέυγω να το ανοιγω με πάνω απο 3000 στροφές, για καλό και για κακό. Αντιθέτως, οταν θέλω να το σβήσω , π.χ. προσπέραση στην εθνική, το σβήνω .

Πάντως σε manual αυτοκινήτου δεν έχω δει ποτέ να γράφουν οδηγίες ως προς αυτό το θέμα. Αν υπήρχε πρόβλημα δεν θα το έλεγε κάπου ?
kokosmech
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 01/07/03 18:01
Last Visit: 14/05/12 0:34
Τοποθεσία: ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό kyan » 31/07/03 13:13

Επίσης είναι καλό να δουλεύει που και που ο κλιματισμός και το χειμώνα. Τις βροχερές μέρες είναι καλό να ανοίγουμε τον κλιματισμό (ειδικά αν είναι αυτόματος) για να αφαιρεί την υγρασία από τον αέρα και να μη θολώνουν τα τζάμια. Σε αυτόματα συστήματα κλιματισμού η χρήση του συμπιεστή το χειμώνα για αφύγρανση του αέρα δεν κλέβει σχεδόν καθόλου ισχύ από τον κινητήρα.
kyan
 

Δημοσίευσηαπό kospapad » 31/07/03 13:27

[Πάντως σε manual αυτοκινήτου δεν έχω δει ποτέ να γράφουν οδηγίες ως προς αυτό το θέμα. Αν υπήρχε πρόβλημα δεν θα το έλεγε κάπου ?]

ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ MANUAL ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ, ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ ΟΠΩΣ Ο ΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ. ΤΑ MANUAL ΔΙΝΟΥΝ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ Η ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ(Π.Χ ΚΟΦΤΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ),ΟΠΩΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ,ΦΡΕΝΑ,ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΣΤΟΧΙΑΣ ΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ(ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΠΕΝΤΑΡΑ :o ) ΚΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΛΥΧΝΙΕΣ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΟ ΚΟΥΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΜΠΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ.

Υ.Γ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΔΩΣΕΙ,ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΝΩΔΥΝΑ, ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΙΕΖΕΙΣ ΣΤΑ ΟΡΙΑ.[/quote]
kospapad
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 24/03/03 12:43
Last Visit: 21/12/14 18:24

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 23 επισκέπτες