21/10/14 10:43

Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .

Δημοσίευσηαπό iceman_n » 29/11/08 19:44

εβαλα ενα οργανακι για θερμοκρασια λαδιου ετσι απλα για να βλεπω τι παιζει σε συνδιασμο με ψυγειο λαδιου και θερμοστατη.

ο θερμοστατης ανοιγει στους 80 κελσιου και ειναι μοκαλ

τωρα σε διαδρομη που πηγα 20 χιλιομετρων με 3500-4000 στροφες πορεια η θερμοκρασια πηγε μεχρι 75 και μολις σταματισα για λιγο στο φαναρι πηγε 82 οπου δειχνει οτι το οργανακι νιωθει.

αυτο σημαινει οτι ο θερμοστατης δεν εχει ανοιξει για να κανει κυκλομα πληρος απο οτι ξερω βεβαια δεν ειναι τελειος κλειστον.το ενα το κολαρο μολις το ακουμπας καταλαβαινεις τη ροη του λαδιου που περναει με ταχυτητα μεσα το αλλο δεν εινα ετσι αρα δεν εχει ανοιξει ο θερμοστατης πληρος.

ειναι φυσιολογικη αυτη η θερμοκρασια δεδομενου του καιρου που εχουμε ??
λαθος συνδεση στον θερμοστατη δεν γινετε να κανεις ειναι το ιδιο οποως και να βαλεις τα κολαρα αφου στο ψυγειο καταληγουν.

εχετε καμια ιδεα ή καποια γνωμη ??
Άβαταρ μέλους
iceman_n
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 02/03/07 9:05
Last Visit: 19/10/14 12:12

Re: Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .

Δημοσίευσηαπό ΒΑΣΙΛΗΣ » 29/11/08 21:13

Σωστά φαίνεται να δουλεύει, η θερμοκρασία του λαδιού ακολουθεί αυτή του νερού μιας και η εξωτερική θερμοκρασία και ό τρόπος που οδηγήθηκε δεν μπορεί να ζεσταθεί άλλο το λάδι.
Αν κάνεις ταξίδι με > 4000 - 4500 στροφές τότε το λάδι σταδιακά θα ανεβάσει θερμοκρασία και πιθανόν θα το δεις στο όργανο να ανεβαίνει λίγο πάνω από τους 80 και μετά να πέφτει πάλι. Αν συνεχίσεις βέβαια με 5000+ στροφές και η εξωτερική θερμοκρασία είναι υψηλή δύσκολα θα κατέβει, το ίδιο θα συμβεί σε συνεχόμενα σκισίματα με 2η-3η σε στροφιλίκι ή πίστα.
Εικόνα
130i Εικόνα HF Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ΒΑΣΙΛΗΣ
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4958
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/08/14 0:52
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή

Re: Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .

Δημοσίευσηαπό iceman_n » 29/11/08 21:28

λεω να συνδεσω και ενα οργανο πιεσης λαδιου της ιδιας μαρκας να βλεπω και τα bar ποσα περιπου πρεπει να ειναι τα bar οταν η θερμοκρασια ειναι 80 βαθμους ξερεις ??

επισης πιστευεις οτι χρειαζεται η πιεση ή ειναι περιτη και να μην την βαλω ??
Άβαταρ μέλους
iceman_n
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 02/03/07 9:05
Last Visit: 19/10/14 12:12

Re: Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .

Δημοσίευσηαπό ΒΑΣΙΛΗΣ » 29/11/08 22:59

H πίεση λαδιού εξαρτάται από τον κατασκευαστή της μηχανής, τις στροφές, τη θερμοκρασία αλλά και το ιξώδες του λαδιού. Μπορεί στο ρελαντί να είναι 2-3 bar και μετά τις 2000 να ανεβαίνει στα 5
Με το όργανο πίεσης μπορείς να βλέπεις τη κατάσταση της μηχανής, παρακολουθόντας τις διακυμάνσεις της με τη πάροδο των χλμ. και τις διαφορές που μπορεί να έχεις από ένα τύπο λαδιού σε άλλο

Για πιο μοτέρ πρόκειται, τι χρήση του κάνεις ?
Εικόνα
130i Εικόνα HF Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ΒΑΣΙΛΗΣ
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4958
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/08/14 0:52
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή

Re: Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .

Δημοσίευσηαπό iceman_n » 29/11/08 23:17

μοτερ ειναι το γνωστο 1800αρι του γκρουπο φιατ με τα 130 αλογατα που φοραει η μπαρκετα και το κουπε εγω το εχω στο punto hgt.

η χρηση ειναι μεικτη γενικα.δηλαδη διαδρομες των 30-50 χιλιομετρων για να παω σχολη σε ρυθμουσ γρηγορους γενικα μιας και μενω επαρχια και η οι δρομοι εδω εχουν ωραιες στροφες αλλα και ηρεμες βολτες για χαλαρωση.σε πολη δεν κυκλοφορει καθολου σχεδον.

λαδια μοτουλ v300 10-40
Άβαταρ μέλους
iceman_n
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 02/03/07 9:05
Last Visit: 19/10/14 12:12

Re: Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .

Δημοσίευσηαπό ΒΑΣΙΛΗΣ » 30/11/08 9:12

Η ένδειξη της πίεσης λαδιού θα ήταν απολύτως χρήσιμη σε πίστα ή αν συνηθίζεις να κάνεις 'ειδικές διαδρομές' πχ. ανάβαση με 2η-3η στο κόφτη συνέχεια.
Για τα λάδια το 10W-40 είναι οτι προτείνει η Fiat αλλά μπορείς να πας σε νεότερο 0W-40, 5W-40 για καλύτερη ευστροφία και μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγών. Στη πρώτη αλλαγή θα σου κάψει λίγο μέχρι να 'καθαρίσει' το μοτέρ αλλά μετά θα είναι οκ. Τα Μotul 300V αν μιλάς για τα racing είναι καλά υπό πίεση αλλά θέλουν συχνές αλλαγές. Περισσότερα για τα λάδια μπορείς να διαβάσεις στο πολύ καλά ενημερωμένο τοπικ 'Περί λιπαντικών'
Εικόνα
130i Εικόνα HF Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ΒΑΣΙΛΗΣ
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4958
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/08/14 0:52
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή

Re: Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .

Δημοσίευσηαπό iceman_n » 30/11/08 10:36

ενοειτε οτι διαβζω το τοπικ με τα λιπαντικα αλλωστε με εχουν συμβουλευσει και τα παιδια.εβαζα παλια 0-40 ο λογος που τα αλλαξα δεν ηταν οτι τα εκαιγα αλλα οτι με τοσο ψηλο λαδι ακουγοντουσαν τα υδραυλικα οστηρια και θα τα επερνα στο χερι καμια μερα.μονο με 10-40 αυτο το μοτερ ειναι απολυτος ησυχο δεν ξερω γιατι δειχνει να βολευεται πολυ με αυτο το ιξωδες και τα μοτουλ του πανε γενικα οπως και στις αλφα ρομεο.

αλλαγες ναι γινονται ανα 5000χλμ για προστασια του μεταβλητου χρονισμου περισσοτερο
Άβαταρ μέλους
iceman_n
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 02/03/07 9:05
Last Visit: 19/10/14 12:12

Re: Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .

Δημοσίευσηαπό ACCENTWIZARD » 30/11/08 11:00

Ειναι αρκετα χαμηλες αυτες οι θερμοκρασιες,σε βαθμο που μου φαινεται περιτο το ψυγειο που εβαλες...
Εγω σε Clio TCE με εργοστασιακο ψυγειο λαδιου(υδροψυκτο) βλεπω με νορμαλ χρηση εως και 110 βαθμους....
Άβαταρ μέλους
ACCENTWIZARD
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 09/01/07 8:38
Last Visit: 18/07/14 7:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .

Δημοσίευσηαπό BILL33 » 30/11/08 11:04

Το hgt εχει ενα εναλλάκτη θερμοτητας στην βαση του φιλτρου λαδιου που ανταλλασει θερμοτητα αναμεσα στο νερο και στο λαδι.Μπορει αυτο να ευθυνεται για τις "χαμηλες" θερμοκρασιες του λαδιου .
..εμείς γι' αλλού κινήσαμε γι' αλλού κι αλλού η ζωή μας πάει....
Άβαταρ μέλους
BILL33
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 42241
Εγγραφή: 14/06/03 19:43
Last Visit: 21/10/14 7:49
Τοποθεσία: On the move!

Re: Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .

Δημοσίευσηαπό ACCENTWIZARD » 30/11/08 11:13

Ναι,ειναι το "υδροψυκτο ψυγειο λαδιου"που ανεφερα πιο πανω,και εχω και στο Clio μου...
Δηλαδη ο Iceman εχει ΚΑΙ υδροψυκτο ΚΑΙ αεροψυκτο? :(
Πως να φτασει σε ικανοποιητικες θερμοκρασιες λειτουργιας το λαδι με 2 ψυγεια λαδιου? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
ACCENTWIZARD
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 09/01/07 8:38
Last Visit: 18/07/14 7:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .

Δημοσίευσηαπό iceman_n » 30/11/08 13:37

το και καλα υδροψυκτο που εχουν τα hgt δεν κανει τιποτα και πως να κανει αλλωστε οταν τα νερα ειναι στους 90 βαθμους πως θα κρυωσει το λαδι.

δεν ξερω αν στο clio σου ειναι διαφορετικο,το λαθος μου ηταν οτι δεν εβαλα τα οργανακια πρωτα χωρις το ψυγειο για να δω τις θερμοκρασιες και μετα να εβαζα το ψυγειο και να εκανα αντιπαραβολη των θερμοκρασιων.

παντως σημερα εκανα μια γρηγορη βολτα με 3η και 4η ταχυτητα σε ανοιχτες στροφες απο 4500 εως 6500 στροφες ολη την ωρα το λαδι εφτασε κοντα στους 90 (87-88 αν ειδα καλα), μολις σταματησα επειτηδες η θερμοκρασια ανεβηκα 93 περιπου και μετα στο γυρνα της βολτας με 4η και 2500 στροφες επεσε σιγα σιγα μεχρι τους 75-77 βαθμους.

θα κοιταξω αυτες τις μερες αν ειναι να βγαλω το και καλα υδροψυκτο συστημα ψυξης
Τελευταία επεξεργασία από iceman_n και 30/11/08 13:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
iceman_n
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 02/03/07 9:05
Last Visit: 19/10/14 12:12

Re: Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .

Δημοσίευσηαπό iceman_n » 30/11/08 13:39

ACCENTWIZARD έγραψε:Ειναι αρκετα χαμηλες αυτες οι θερμοκρασιες,σε βαθμο που μου φαινεται περιτο το ψυγειο που εβαλες...
Εγω σε Clio TCE με εργοστασιακο ψυγειο λαδιου(υδροψυκτο) βλεπω με νορμαλ χρηση εως και 110 βαθμους....



το θεμα ειναι οτι δεν ξερω τη θερμοκρασιες θα ειχα χωρις το ψυγειο λαδιου ωστε βαζοντας το μετα να εκανα αντιπαραβολη των θερμοκρασιων και να εβγαζα ακρη.διοτι δεν ειχα οργανο πριν το ψυγειο τα εβαλα και τα δυο μαζι.
Άβαταρ μέλους
iceman_n
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 02/03/07 9:05
Last Visit: 19/10/14 12:12

Re: Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .

Δημοσίευσηαπό BILL33 » 30/11/08 14:53

iceman_n έγραψε:το και καλα υδροψυκτο που εχουν τα hgt δεν κανει τιποτα και πως να κανει αλλωστε οταν τα νερα ειναι στους 90 βαθμους πως θα κρυωσει το λαδι.

Πρεπει να εχει πιο χαμηλη θερμοκρασια το λαδι; :hmmm:
..εμείς γι' αλλού κινήσαμε γι' αλλού κι αλλού η ζωή μας πάει....
Άβαταρ μέλους
BILL33
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 42241
Εγγραφή: 14/06/03 19:43
Last Visit: 21/10/14 7:49
Τοποθεσία: On the move!

Re: Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .

Δημοσίευσηαπό iceman_n » 30/11/08 15:02

δεν ξερω πως το εννοεις το οτι πρεπει να εχει χαμηλοτερη θερμοκρασια το λαδι, απλα λεγοντας οτι το νερο ειναι στους 90 και το λαδι πχ στους 100 πως θα το κρυωσει ειναι πολυ κοντα η θερμοκρασιες ετσι και αλλιως απο αλλα hgt που ξερω βλεπουν θερμοκρασιες της ταξεως των 110 - 115 βαθμων στο λιωσιμο και κοντα στους 100 σε κανονικους ρυθμους περιπου 4500 στροφες.

ο εναλλακτης τελικα θα φυγει σημερα σε καμια ωρα :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
iceman_n
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 02/03/07 9:05
Last Visit: 19/10/14 12:12

Re: Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .

Δημοσίευσηαπό ΒΑΣΙΛΗΣ » 30/11/08 15:37

iceman_n έγραψε:δεν ξερω πως το εννοεις το οτι πρεπει να εχει χαμηλοτερη θερμοκρασια το λαδι, απλα λεγοντας οτι το νερο ειναι στους 90 και το λαδι πχ στους 100 πως θα το κρυωσει ειναι πολυ κοντα η θερμοκρασιες ετσι και αλλιως απο αλλα hgt που ξερω βλεπουν θερμοκρασιες της ταξεως των 110 - 115 βαθμων στο λιωσιμο και κοντα στους 100 σε κανονικους ρυθμους περιπου 4500 στροφες.

ο εναλλακτης τελικα θα φυγει σημερα σε καμια ωρα :twisted: :twisted:


Αν το βγάλεις θα έχεις ταχύτερη απαγωγή θερμότητας αλλά και πολύ χαμηλές θερμοκρασίες λαδιού το χειμώνα. Δλδ. θα ξεκινάς και για να φτάσει το λάδι στους 70° θα περνά πολύ ώρα ή δεν θα τους φτάνει ποτέ.
Το ιξώδες του λαδιού σε θερμοκρασίες μικρότερες των 70° είναι αρκετά μεγάλο σε σημείο που να ΄χάνει' ο κινητήρας. Γνώμη μου μην το καταργήσεις, αν το κάνεις όμως, τουλάχιστον το χειμώνα χρησιμοποίησε πιο λεπτόρευστο λάδι πχ. 0W-40
Εικόνα
130i Εικόνα HF Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ΒΑΣΙΛΗΣ
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4958
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/08/14 0:52
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες