24/07/14 12:42

ΒΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

ΒΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ

Δημοσίευσηαπό mop26 » 08/11/08 2:06

Πήρα την απόφαση να βάψω τα μαμά(μαύρα) πλαστικά του αυτοκίνητου μου(clio II) σας παραθέτω τα βήματα και τι να προσέξετε στη διαδικασία ώστε να μην ξεφλουδίσουν ποτέ αλλά και να πάρετε αποτέλεσμα ισάξιο(και καλύτερο ακόμα) από τον «φίλο» φαναρτζή. τα υλικά που παραθέτω είναι υπεραρκετά για βάψιμο των 4 trim, 2 καθρεπτών, 2 χερούλια πόρτας και πίσω χερούλι πορτ μπάγκαζ.
Τα υλικά που θα χρειαστούμε τα οποία το κόστος τους αγγίζει τα 60 ευρω:
Χρώμα του αυτοκίνητου μας ½ του κιλού(10 ευρω)
Βερνίκι γυαλίσματος ¼ του κιλού ΜΟΝΟ αν το αμάξι μας είναι διπλής βαφής(10 ευρω)
Σκληρυντη χρώματος σε περίπτωση που το αμάξι μας είναι μόνης βαφής(4 ευρω το ¼ του κιλού)
Αστάρι για πλαστικά αυτοκίνητου Plastofix (18 ευρω)*
Μην μπερδευτείτε με το filler άλλη δουλεία κάνει το ένα άλλη το άλλο και θα το εξηγήσω στη διαδικασία.
Filler (η αλλιώς sulfaccer) 360-σε σπρέι καλύτερα (7 ευρω)*
*μπορείτε να πάρετε και πιο «χοντρό» filler ώστε να τελειώσετε με ένα χέρι την διαδικασια.εγω προτίμησα αυτό που γράφω γιατί είναι πιο «απαλό» και απλά το πέρασα 2 χέρια.
2 ντουκόχαρτα νερού Νο 800(60 cents)
2 ντουκόχαρτα νερού Νο 600(60 cents)
2 ντουκόχαρτα νερού Νο 400(60 cents)
2 ντουκόχαρτα νερού Νο 320(60 cents)
Πιστόλι βαψίματος η αερογραφο
Παροχή αέρα για το πιστόλι η τον αερογραφο
Μάσκα και γάντια ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ διότι αστάρι πλαστικού και χρώμα= ΚΑΡΚΙΝΟΣ!!!!!
2 μέρες από τη ζωή μας (περιπου 5-7 ωρες στο συνολο). Και απαραίτητα επειδή θα εργαστούμε έξω καλοκαίρια και όχι αέρα..(όπως άλλωστε είναι τα τελευταία ΣΚ στο λεκανοπέδιο)
χώρισα τη διαδικασία σε 2 μέρες λόγω ότι κάποιος αρχάριος ενδεχομενως να μην μπορεί να τα τελειώσει όλα σε μια μέρα όπως έκανα εγω.λιγοτερο άγχος και περισσότερη προσήλωση στο αντικειμενο!καλυτερα αργά και σταθερά ώστε να έχουμε και τα επιθυμητά αποτελέσματα στο τέλος!


Παρακάτω τα βήματα και οι Φώτο είναι από τα trim του αυτοκίνητου και το πίσω χερούλι του πορτ μπαγκαζ.
Ημέρα 1η:

Τα «πειραματόζωα μας» στη μαμά μορφή:
Εικόνα

Βήμα 1ο:
Αρχικά πλένουμε ελαφρώς με σκέτο νερό και σφουγγάρι τα πλαστικά και τα αφήνουμε να στεγνωσουν.χρησιμοποιοντας ντουκοχαρτο Νο 320 αρχίζουμε να τα τρίβουμε ώστε τα «μπιμπικακια» που έχουν από το εργοστάσιο να λειανθούν οσο καλυτερα γινεται.
Με το χερι αφου δουμε ότι τα πλαστικα είναι σε ένα ικανοποιητικο επιπεδο-προσοχη μην το παρακανετε με το τριψιμο και χαλασουν τυχον γωνιες των πλαστικων η ακομα χειροτερα διμιουργηθουν ανωμαλιες στις επιφανειες.
Αμεσως μετα πλενουμε τα πλαστικα πολύ καλα με ΑVA και νερο και παρα πολύ καλο τριψιμο.ο λογος είναι ο εξης: τα πλαστικα από το εργοστασιο κατασκευαζονται μεσα σε καλουπια που είναι εμποτισμενα με λιπος(για να ξεκολουν από το καλουπι ευκολα). Το λιπος όμως μπορει να παραμεινει επανω στο πλαστικο ακομα και 8 χρονια από την κατασκευη τους ασχετως ποσα πλυσιματα τους εχουμε κανει εμεις καθ΄ολη τη διαρκεια της «ζωης» αυτων-ελπιζω να καταλαβαινετε ότι θεωρω δεδομενο πως κανενας μας δεν πλενει με AVA το αμαξι του!!!!!!

Εικόνα

αφου πλυνουμε εντονα και σχολαστικα σκουπιζουμε τα πλαστικα με ένα ΚΑΘΑΡΟ πανι και τα αφηνουμε να στεγνωσουν.Παρατηρουμε τα πλαστικα μηπως και εχουν σε καποια σημεια «μπιμπικια» και αν χρειαστει επαναλαμβανουμε την διαδικασια ντουκοχαρτο-τριψιμο-ΑVA-πλυσιμο ξανα!Ενα από τα πιο σημαντικα βηματα είναι η εξαληψη των «μπιμπικιων» για αυτό προσοχη για να μην εχετε χαλια αποτελεσματα στο τελος.
Εικόνα

Βημα 2ο :
Αφου εχουν στεγνωσει καλα τα πλαστικα ηρθε η ωρα για να περασουμε το ασταρι πλαστικου.μια διευκρινηση πολύ σημαντικη.πολλοι θεωρουν ότι με ένα η δυο χερια sulfaccer τα πλαστικα είναι ετοιμα για βαψιμο…λαθος μεγαλο γιατι χωρις ασταρι πλαστικου το αποτελεσμα θα είναι αφενως το χρωμα να απορροφηθει από το πορωδες πλαστικο και σε πολύ συντομο χρονο τα πλαστικα να «σκασουν» και να ξεφλουδισουν!το εχουμε δει αρκετες φορες νομιζω στο δρομο..προφυλακτηρες με «σκασμενα» χρωματα και ξεφλουδισμα.και εξηγω γιατι.:
τα πλαστικα είναι ΑΚΡΩΣ πορωδη και το ασταρι πλαστικου αυτό που ερχεται να κανει είναι να «κλεισει» ολους τους πορους ώστε και το sulfaccer(το οποιο ουδεμια σχεση εχει με «κλεισιμο» πορων) αλλα και το χρωμα να παραμεινουν επανω στο πλαστικο χωρις να αποροθηφουν!
Χρησιμοποιοντας το πιστολι μας ΔΕΝ αραιωνουμε το ασταρι πλαστικου Plastofix βαζουμε περιπου 300ml και από αποσταση 40-60 cm ψεκαζουμε τα πλαστικα μας ένα χερι.το αφηνουμε περιπου 10 λεπτα και περναμε και ένα δευτερο χερι για να ειμαστε σιγουροι ότι εχει «πιασει» καλα το υλικο μας και δεν θα εχουμε τιποτα «κουλα» αποτελεσματα!το συγκεκριμενο υλικο με το που το ψεκασετε σε 30-40 δευτερολεπτα δεν θα φαινεται τιποτα μην ανησυχησετε απλα το αποροφαει το πλαστικο και το υλικο μας ερχεται σε εκεινη τη φαση να κλεισει τους πορους του πλαστικου…το αφηνουμε και παλι περιπου στα 20 λεπτα με την προυποθεση oτι εχουμε εξωτερικη θερμοκρασια γυρω στους 20-25Ο κελσιου.

Εικόνα*
*εδώ το ένα μικρο πλαστικο ειχε μια γρατζουνια αρκετα βαθεια και πριν την ολη διαδικασια απλα το στοκαρα λιγο για να κλεισει
Εικόνα.

Βημα 3ο :

Αφου στεγνωσει το ασταρι ερχεται η σειρα του filler(sulfaccer). Εγω πραγματοποιησα την παρακατω διαδικασια εις διπλουν για καλυτερα αποτελεσματα.
Περνουμε το υλικο σε μορφη σπρει-δεν υπαρχει λογος να παρουμε το υλικο σε μορφη πιστολιου..πολύ καλα αποτελεσματα κανει και το filler se σπρει!Ψεκαζουμε τα πλαστικα από αποσταση 30-40 cm το υλικο είναι αρκετα «σφιχτο» οποτε μην ανησυχησετε Δεν προκειται να «τρεξει».περναμε 1 χερι πολύ καλα και το αφηνουμε να στεγνωσει για 20-30 λεπτα.

Εικόνα

αμεσως μετα με ένα κουβαδακι καθαρο νερο και ντουκοχαρτο Νο 400 αρχιζουμε να τριβουμε τα πλαστικα ώστε να γινουν εντελως λεια.ενδιαμεσα της διαδικασιας αλλαζουμε ντουκοχαρτο σε Νο 600. Με φορα προς το μηκος του πλαστικου και όχι κυκλικα η κατά το πλατος αυτου.αν σε καποια στιγμη του τριψιματος δειτε να εμφανιζεται το μαυρο χρωμα του πλαστικου μην ανησυχησετε ειστε σε καλο δρομο.σημαινει ότι η επιφανεια λειαινει.σωστα απλα μην το παρακανετε και «ξηλωσετε» ολο το στρωμα του filler.:

Εικόνα
Εικόνα

Αφου είναι πλεον ετοιμα τα πλαστικα τα πλενουμε παλι πολύ καλα με αφθονο καθαρο νερο, τα σκουπιζουμε με καθαρο πανι και τα αφηνουμε να στεγνωσουν καλα!εδώ τελειωνει ουσιαστικα και η 1η μερα της προετοιμασιας…

2η ΜΕΡΑ.

Βημα 4ο:

Ήρθε η ώρα για το βάψιμο των πλαστικών μας.εδώ υπάρχουν 3 ενδιάμεσα βηματακια σημαντικά.
1ον:ανάμιξη της μπογιάς στις σωστές αναλογίες
2ον:τρόπος(η τεχνική αν θέλετε να το πούμε) βαψίματος
3ον:συνθήκες και μέθοδοι στεγνώματος
Eπισης να συμπληρωσω εδώ κατι στι θεμα της μπογιας.το αμαξι μου είναι διπλης βαφης δηλαδη χρωμα και βερνικι για το γυαλισμα.παρολα αυτά όμως στο συγκεκριμενο βαψιμο επελεξα μονης βαφης μπογια(αυτογυαλιζομενη) ο λογος είναι ο εξης.με τη μονη βαφης το χρωμα «ερχεται» ακριβως όπως φτιαχνεται και καθεται στα πλαστικα και μετα το περας του στεγνωματος.λογω ότι το χρωμα του αυτοκινητου μου είναι ηδη 9ετιας σε περιπτωση που επελεγα διπλης βαφης υπηρχε η περιπτωση κατά το γυαλισμα με το βερνικι να εβγαινε πιο σκουρο από το αμαξωμα.και αυτό γιατι παροτι το χρωμα βγηκε από τον καταλογο της Renault(αν θυμαμαι καλα είναι ο 046) το αμαξωμα μου ΣΙΓΟΥΡΑ μετα από 9 χρονια το χρωμα του εχει ελαφρως αλοιωθει οποτε ταιριαξα τον εργοστασιακο κωδικο αλλα με μια μικρη παραλλαγη στη μιξη του ώστε να ερχεται ακριβως στο χρωμα όπως είναι αυτή τι στιγμη στο αμαξωμα μου.
Για το λογο αυτό οι παρακατω αναλογιες είναι για βαψιμο ΜΟΝΗΣ βαφης.βαζουμε στο πιστολι 350ml χρωματος και 170 ml σκληρυντη(Αυτό ισχυει για της μονης βαφης χρωματα) και αραιωνουμε με διαλυτικο νιτρου 1 προς 6 την συνολικη αναλογια.δηλ (350ml χρωμα+170ml σκληρυντη=520ml) αρα βαζουμε περιπου 80-90ml διαλυτικο νιτρου. ανακατευουμε το μειγμα πολύ καλα και ειμαστε ετοιμοι για το βαψιμο.
Ρυθμιζουμε το πιστολι σε μια μεση θεση – δηλαδη ουτε πολύ ανοικτη βαλβιδα αλλα ουτε και πολύ κλειστη- στην πρωτη περιπτωση το πιθανοτερο είναι να μας αφησει μεγαλη αχνα χωρις να γυαλισει το πλαστικο(να βγει matt) και στη δευτερη περιπτωση να μας «Τρεξει» το χρωμα οποτε και φτου από την αρχη….ψεκαζουμε ένα ελαφρυ στρωμα μπογιας από αποσταση 80-90cm ισα ισα να «πιασει» επανω στα πλαστικα.το αφηνουμε 5-7 λεπτα να «τραβηξει» το χρωμα και κατοπιν από πιο κοντινη αποσταση 50-60 cm βαφουμε το πλαστικο προς μια κατευθυνση ώστε αφενος να αποφυγουμε τα κενα αφετερου να μην πεσει περισοτερη μπογια σε καποια σημεια με ενδεχομενο να «Τρεξει».εδώ καλο θα ηταν αν δεν εχετε πιασει ποτε πιστολι να κανετε 2-3 δοκιμες σε ένα χαρτόνι ώστε να εξοικειωθείτε με την χρήση αυτού. Πολύ προσοχη γιατι στο αυτογυαλιζομενο χρωμα μονης βαφης πρεπει να πετυχουμε το γυαλισμα με τη μια!ένα απεναντιας στα διπλης βαφης το βερνικι είναι που φερνει το τελικο αποτελεσμα οποτε και στο βαψιμο κατι να μην παει και τοσο καλα εχουμε την δυνατοτητα με την «επεμβαση» του βερνικιου να σωσουμε την κατασταση.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

μολις τελειωσουμε με το βαψιμο αφηνουμε τα πλαστικα 5-10 λεπτα ισαι ισα να «τραβηξουν» τη μπογια και αμεσως τα τοποθετουμε σε καποιο δωματιο με θερμοκρασια 20-25 κελσιου και τα αφηνουμε εκει για 24-30 ωρες.εγω προτιμησα ακριβως 48ωρες πριν τα βαλω επανω για να ειμαι σιγουρος ότι εχουν στεγνωσει και είναι ενταξει.(οι παρακατω φωτο ειναι 2 ωρες πριν τα βαλω στο αμαξι...μην υποθεσετε οτι τα στεγνωσα μεσα στο δωματιο που κοιμαμαι...!)
Εικόνα
Εικόνα

εδώ και αποτελεσματα επανω στο αμαξι:
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

το αμαξι εχει ένα κιλο σκονη επανω δυστυχως δεν καταφερα να το πλυνω πριν τα βαλω επανω χτες.θα κανω και καποιες φωτο update όταν το μπουρμπυλιθριασω με το καλο το ΣΚ που ερχεται!η ιδια διαδικασια ακολουθηθηκε και στο παρακατω προφυλακτηρα από τα 5αρι…η μονη διαφορα είναι ότι ΔΕΝ χρησιμοποιησαμε PLASTOFIX διοτι ο προφυλακτηρας ηταν πολυεστερικος-το μονο προβλημα που ισως παρατηρησετε στο 5 λογω της 8 μηνης παραμονης του εκτος γκαραζ και εκτεθημενο σε βροχες-σκονες-ηλιο θελει μια περιποιηση με Auto glum paint removator και μετα ένα χερι blackdiamond για να «ζωντανεψει» το χρωμα ώστε να «Δεσει» με τον φρεσκοβαμενο προφυλακτηρα!επισης και για οσους απορησουν...οντως ο προφυλακτηρας ηταν 2...κομματια και καταφεραμε να τον κανουμε 1!

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
mop26
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 21/09/07 15:54
Last Visit: 12/07/14 2:53

Re: ΒΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ

Δημοσίευσηαπό kouk » 08/11/08 8:27

:)

Ωραίος!
Τέλος Εποχής......
Άβαταρ μέλους
kouk
Global Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 27658
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 21/07/14 15:55
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΒΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ

Δημοσίευσηαπό lancialybra » 08/11/08 14:55

Τα πολλαπλά μου συγχαρητήρια μου για τον άψογο οδηγό...

Εάν έχεις το χρόνο (γιατί αυτά που θα ρωτήσω, ίσως να είναι από μόνα τους ολόκληρο κεφάλαιο) να σου θέσω μερικές ερωτήσεις:

α) Τι γίνεται στην περίπτωση που ένας προφυλακτήρας για παράδειγμα, είναι ήδη βαμμένος με τα γνωστά προβλήματα, είτε από χτυπήματα-γρατζουνιές είτε από πρηγούμενη αστοχία βαφής (να έχει φύγει το χρώμα σε κυκλικά κομμάτια)

β) Όταν έχουμε εσωτερικά πλαστικά τα οποία δεν έχουν φυσικά βαφή εξωτερική και επιθυμούμε να τα βάψουμε (σε μια ματ βαφή), τι χρειάζεται; Υπόψη ότι τα πλαστικά δεν είναι μαύρα αλλά έχουν μια εξωτερική "πλαστικοποίηση" η οποία έχει πλέον χαλάσει.

γ) Τι γίνεται στην περίπτωση που η εξωτερική βαφή είναι μεταλλική. Ποια είναι η διαδικασία;
lancialybra
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 20/10/08 17:17
Last Visit: 20/10/12 14:08

Re: ΒΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ

Δημοσίευσηαπό drdino » 08/11/08 14:57

To 5αρι είναι αυτό που γίνεται track day car στο tds; :iconcool: :) ΡισπεΚ!
Κωνσταντίνος
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.

Κάτω η δικτατορία των shorts.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
drdino
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 47027
Εγγραφή: 18/10/04 23:04
Last Visit: 24/07/14 11:14

Re: ΒΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ

Δημοσίευσηαπό evolander » 08/11/08 18:36

Φίλε mop26 για ερασιτέχνης εύγε!!!
は三菱自動車の可変バルブタイミング機構付エンジンの総称です
Άβαταρ μέλους
evolander
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19/09/07 15:26
Last Visit: 12/06/14 16:36
Τοποθεσία: Athina

Re: ΒΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ

Δημοσίευσηαπό mop26 » 08/11/08 22:33

lancialybra έγραψε: Τι γίνεται στην περίπτωση που ένας προφυλακτήρας για παράδειγμα, είναι ήδη βαμμένος με τα γνωστά προβλήματα, είτε από χτυπήματα-γρατζουνιές είτε από πρηγούμενη αστοχία βαφής (να έχει φύγει το χρώμα σε κυκλικά κομμάτια);


στη περιπτωση αυτη λογο οτι η "Βαση" του βαψιματος ειναι ευθης εξαρχης λαθος πρεπει να ξυσεις-τριψεις τον προφυλακτηρα μεχρι να εμφανιστει στην επιφανεια παλι το μαμα πλαστικο να στοκαρεις-αν τυχον εχει βαθιες χαρακιες-εκδορες-χτυπηματα τριψιμο οσο αφορα το κομματι του στοκαρισματος και να κανεις τη διαδικασια απο την αρχη σωστα!

lancialybra έγραψε: Όταν έχουμε εσωτερικά πλαστικά τα οποία δεν έχουν φυσικά βαφή εξωτερική και επιθυμούμε να τα βάψουμε (σε μια ματ βαφή), τι χρειάζεται; Υπόψη ότι τα πλαστικά δεν είναι μαύρα αλλά έχουν μια εξωτερική "πλαστικοποίηση" η οποία έχει πλέον χαλάσει.;


τα τριβεις ωστε να φυγει αυτη η "πλαστικοποιηση" οπως λες και να πραγματοποιησεις την διαδικασια οπως την περιγραφω...!τα εσωτερικα πλαστικα του αυτοκινητου "παραγονται" με τον ιδιο ακριβως τροπο..καλουπι-λιπος!απλα επειδη τα εσωτερικα πλαστικα ειναι πιο προσεγμενα σε υφη απο το εργοστασιο θελουν ελαχιστο τριψιμο με Νο 800 ντουκοχαρτο! οσοι τα βαφουν κατευθειαν επειδη το εσωτερικο του αυτοκινητου δεν υφισταται "ταλαιπωριες" οπως αμεσα εντονη υγρασια, εντονες αλλαγες θερμοκρασιας και λοιπες καιρικες συνθηκες συνηθως αντεχουν στο χρονο!αλλα εγω θα προτιμουσα να κανω κατι ολοκληρωμενο απο την αρχη και να βγει σωστο παρα να το αφησω στη θεα τυχη αν θα μεινει το χρωμα και δεν θα σκασει!απλα θα πριτιμησε στο εσωτερικο να το κανεις διπλης βαφης..χρωμα και γυαλισμα με βερνικι!με μια απλη και "ελαφρια" στρωση βερνικιου δεν θα βγει τοσο εντονο glanz...να ξερεις οτι οσο περισοτερο βερνικι ριχνεις τοσο πιο glanz γινεται η κατασκευη αλλα και αποκτα "Βαθος" το χρωμα!

lancialybra έγραψε: Τι γίνεται στην περίπτωση που η εξωτερική βαφή είναι μεταλλική. Ποια είναι η διαδικασία;


αν εννοεις μεταλλικο χρωμα...ακριβως την ιδια διαδικασια..!δεν επειρεαζει τη διαδικασια το τι ποιοτητα χρωματος εχει το αμαξι!

drdino έγραψε:To 5αρι είναι αυτό που γίνεται track day car στο tds; :iconcool: :) ΡισπεΚ!


να αυτο ειναι!απλα η ολη προσπαθεια γινεται απο το RenaultCarClub...και το λεω αυτο γιατι εκτος απο μενα υπαρχουν και αλλοι 3 φιλοι οι οποιοι προσφερουν τις γνωσεις τους στο tuning του αυτοκινητου αλλα και το στησιμο...
Άβαταρ μέλους
mop26
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 21/09/07 15:54
Last Visit: 12/07/14 2:53

Re: ΒΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ

Δημοσίευσηαπό lancialybra » 13/11/08 16:16

Σε ευχαριστώ για τη διάθεσή σου να απαντήσεις...

Στο θέμα του μεταλλικού χρώματος, ίσως δεν ήμουν συγκεκριμένος. Εννοώ χρησιμοποιούμε τις ίδιες αναλογίες (χρώματος, σκληρυντή κ.α) που περιγράφεις για τη μονή βαφή, γιατί από ότι θυμάμαι νομίζω ότι στο μεταλλικό πρώτα ρίχνεις το χρώμα και μετά το βερνίκι όπως στη διπλής...
Εκτός και αν λανθάνω!
lancialybra
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 20/10/08 17:17
Last Visit: 20/10/12 14:08

Re: ΒΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ

Δημοσίευσηαπό wannabe » 04/12/08 11:08

συγχαρητήρια φίλε για τη πρωτοβουλία και την αναλυτική περιγραφή.
έχω κάποιες απορίες, σχετίζονται με προφυλακτήρα βαμένο εργοστασιακά χωρίς πρόβλημα στην εφαρμογή, αλλά με κάποιες γρατζουνιές.
1.τι στόκο χρησιμοποιείς σε αυτή τη περίπτωση?
2.μπορείς να κάνεις τη διαδικασία μόνο σε ένα μέρος του προφυλακτήρα? υπάρχει κανένα μυστικό για αυτή τη περίπτωση?
3.σχετικά με το που προμηθεύεσαι τα υλικά...έχω βρει http://www.paints4u.com/ που δίνει κιτάκια για τέτοιες διαδικασίες αλλά εάν μπορεί να πει κάποιος πηγή υλικών απο Ελλάδα δεν θα ήταν άσχημο.
I plead the 95th
αλλά και στη Μαλακάσα το ίδιο έγινε...
Άβαταρ μέλους
wannabe
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8441
Εγγραφή: 20/06/05 16:24
Last Visit: 13/11/13 17:33

Re: ΒΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ

Δημοσίευσηαπό mop26 » 04/12/08 22:52

wannabe έγραψε:συγχαρητήρια φίλε για τη πρωτοβουλία και την αναλυτική περιγραφή.
έχω κάποιες απορίες, σχετίζονται με προφυλακτήρα βαμένο εργοστασιακά χωρίς πρόβλημα στην εφαρμογή, αλλά με κάποιες γρατζουνιές.
1.τι στόκο χρησιμοποιείς σε αυτή τη περίπτωση?
2.μπορείς να κάνεις τη διαδικασία μόνο σε ένα μέρος του προφυλακτήρα? υπάρχει κανένα μυστικό για αυτή τη περίπτωση?
3.σχετικά με το που προμηθεύεσαι τα υλικά...έχω βρει http://www.paints4u.com/" target="_blank που δίνει κιτάκια για τέτοιες διαδικασίες αλλά εάν μπορεί να πει κάποιος πηγή υλικών απο Ελλάδα δεν θα ήταν άσχημο.


θες ουσιαστικα να κανεις τοπικη βαφη...αν το χρωμα του προφυλακτηρα ειναι σχετικα καινουργιο-κοινως δεν το εχει φαει πολυκαιρια με αποτελεσμα σε περιπτωση εφαρμογης του χρωματος να εχει διαφορα μεγαλη- γινεται!το θεμα ειναι εδω πως καλο θα ηταν να πας να δουν το αμαξι σου σε ενα απο αυτα τα κεντρα τοπικης βαφης..και αυτο στο λεω γιατι μπορει οι διορθωσεις που θες να κανεις να σου κοστισουν λιγοτερο απο το να το κανεις μονος σου...και σε χρονο και σε χρημα!για τα kit που βρηκες εδω Ελλαδα δεν ξερω αν υπαρχουν και να σου πω την αληθεια δεν το εχω ψαξει!δες το το θεμα και αν αποφασισεις να το κανεις μονος σου μου λες και σου δινω ακριβως οδηγιες...
Άβαταρ μέλους
mop26
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 21/09/07 15:54
Last Visit: 12/07/14 2:53

Re: ΒΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ

Δημοσίευσηαπό wannabe » 04/12/08 23:41

εννοείς chips away. αυτοί είναι πανάκριβοι. πιο φτηνά μου έρχεται να βάψω ολόκληρο το προφυλακτήρα.
βασικά έχω 3 προβλήματα.
1. στο μπροστινό προφυλακτήρα, όπου έχει γρατζουνιές απο τοιχάκι πεζοδρομίου. αυτές είναι εφαπτομενικές, δηλ δεν έχουν σκάψει στο πλαστικό του προφυλακτήρα (απο όσο έχω κοιτάξει). ωστόσο έχει φύγει το χρώμα, σκούρο μπλε, και φαίνεται άσπρο απο μέσα(υποθέτω το primer)
2. στον πίσω έχω μια γρατζουνισμένη περιοχή 5χ10 περίπου κάθετες γρατζουνιές σαν να το έχω τρίψει με σύρμα για κατσαρόλες. υποθέτω οτι πρέπει να έχω σπρώξει κάποια συστάδα αγκαθιών σε όπισθεν γιατί είναι πολύ κάτω και δεν έχει φύγει χρώμα εκεί. απλά είναι πιο θαμπό. λες να παίξω με λούστρο ή μπογιά και λόύστρο χωρίς όμως primer κλπ?
3.τέλος έχω γρατζουνιά στη γωνία προς τα μέσα που κάνει το καπάκι της βενζίνης. αυτό κάποιο καλό παιδί θα έβαλε το κλειδί να δει αν ανοίγει.μάλλον θα πάρω το κιτ γρατζουνιών της αντιπροσωπείας για αυτό. η μπογιά είναι ίδια για μέταλλο και πλαστικό έτσι?


τέλος επειδή έχω ένα μικρό κομπρεσσεράκι, αξίζει λες να πάρω αερογράφο? είναι εύκολο να το δουλέψεις ικανοποιητικά με μικρή περίοδο εξοικίωσης.
I plead the 95th
αλλά και στη Μαλακάσα το ίδιο έγινε...
Άβαταρ μέλους
wannabe
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8441
Εγγραφή: 20/06/05 16:24
Last Visit: 13/11/13 17:33

Re: ΒΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ

Δημοσίευσηαπό mop26 » 07/12/08 1:18

oi μπογια ειναι ιδια..δεν αλλαζει κατι!αν το εχεις κοιταξει και οντως σου βγαινει φθηνοτερα να το κανεις DIY τοτε πραξε τα δεοντα...εγω στη θεση σου θα εβγαζα πρωτα τον μπροστα προφυλακτηρα θα τον ετριβα-ασταρωμα-βαψιμο..μιλαω για ολοκληρο και οχι στα τμηματα που εχεις τις ζημιες...και αυτο γιατι τοπικα ΔΕΝ εχω προσπαθησει να βαψω κατι για να σου πω με σιγουρια οτι θα πετυχει..και επειδη ειναι προφυλακτηρες καντα ολα απο την αρχη να εχεις το κεφαλι σου ησυχο!σε πληροφορω καθοτι και μοντελιστης αρκετα χρονια ο αερογραφος ειναι πολυ πιο δυσκολος να δουλευτει σωστα σε σχεση με το πιστολι βαφης....παροτι ο αερογραφος ειναι μικρογραφια του πιστολιου βαφης!!!+ οτι ενας μετριος αερογραφος παει κοντα στα 120 ευρω(υπαρχουν και τις πλακας με κανα 50αρικο) τωρα αν θες να δοκιμασεις αερογραφο προσπαθησε να βαψεις τοπικα ενα σημειο(αφου το τριψεις,ασταρωσεις,κτλπ) και αν δεις οτι σου "βγαινει" προχωρα το!αλλιως ενα μικρο πιστολι(θυμαμαι ειχα δει προσφατα εναν αρκετα μικροτερο σε σχεση με το "γουρουνι" που εβαψα εγω και δεν νομιζω να ηθελε και πανω απο 0,60-0,90 bar πιεση) βαλτο επανω στο κομπρεσσορακι σου και ξεκινα ολοκληρη την διαδικασια να εχεις και σιγουρο αποτελεσμα!παντως οπως και να ειναι η ζημια(με βαθος η χωρις) ασταρι θα περασεις οπως και να 'χει γιατι αναγκαστικα θα πρεπει να τριψεις ωστε να γινει λεια επιφανεια...λεια επιφανεια="φαγωμα" αρα και ασταρι οπωσδηποτε!
Άβαταρ μέλους
mop26
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: 21/09/07 15:54
Last Visit: 12/07/14 2:53

Re: ΒΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ

Δημοσίευσηαπό starletred » 02/03/10 10:16

Καλημερα!! θα ηθελα να ρωτησω και γω για τον προφυλακτηρα μου... μου επλυνε ο αδερφοσ μου τ αυτοκινητο και σ ενα σημειο πηρε το σφουγκαρακι των πιατων και τ ετριψε με το πρασινο σα συρμα που ειναι κ λογικα εχει φαει τ βερνικι...να ριξω μονο βερνικι η και χρωμα..??
starletred
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 15/01/10 4:41
Last Visit: 17/06/10 20:40

Re: ΒΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ

Δημοσίευσηαπό Dodger » 02/03/10 13:54

πρώτα ρίξε ένα χέρι ξύλο στον αδερφό σου :yahoo:
Άβαταρ μέλους
Dodger
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3197
Εγγραφή: 17/01/10 16:56
Last Visit: 24/07/14 0:59
Τοποθεσία: Eλευσίνα

Re: ΒΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ

Δημοσίευσηαπό BILL33 » 02/03/10 13:57

Dodger έγραψε:πρώτα ρίξε ένα χέρι ξύλο στον αδερφό σου :yahoo:

+1 ,αμαν με αυτο το σφουγγαρι για τα πιατα,εχει καταστρεψει πολλα βερνικια.Το αμαξι δεν ειναι πορσελανη για να το τριβεις με συρμα.
..εμείς γι' αλλού κινήσαμε γι' αλλού κι αλλού η ζωή μας πάει....
Άβαταρ μέλους
BILL33
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 42622
Εγγραφή: 14/06/03 19:43
Last Visit: 24/07/14 9:56
Τοποθεσία: On the move!

Re: ΒΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ

Δημοσίευσηαπό antonis-team » 06/03/10 15:30

starletred έγραψε:Καλημερα!! θα ηθελα να ρωτησω και γω για τον προφυλακτηρα μου... μου επλυνε ο αδερφοσ μου τ αυτοκινητο και σ ενα σημειο πηρε το σφουγκαρακι των πιατων και τ ετριψε με το πρασινο σα συρμα που ειναι κ λογικα εχει φαει τ βερνικι...να ριξω μονο βερνικι η και χρωμα..??

******************************************************************************************************




Τρίψιμο όλον τον προφυλακτήρα με σκοτς μπραϊτ από το χρωματοπωλείο, πλύσιμο και αφού στεγνώσει καλά(εν ανάγκη και λίγο σεσουάρ) μόνον βερνίκι. Ένα χέρι ‘πατητό’.
Antonis-team.
Άβαταρ μέλους
antonis-team
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 22/09/08 15:39
Last Visit: 13/06/14 16:27
Τοποθεσία: ΠΑΤΗΣΙΑ (ΓΚΡΑΒΑ) ΑΘΗΝΑ
Banned User

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: harisma23 και 28 επισκέπτες