29/07/14 16:46

Περί Αναρτήσεων

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό Κίκιζας Γρηγόρης » 25/08/11 20:14

Οι 3ποντοι ειναι μεγαλη διαφορα, εμενα αυτο βασικα με χαλαει αρκετα, και στην μοστρα, καθοτι και εμφανισιακα το νεο Focus
στην Titanium εκδοση τουλαχιστον, δεν δειχνει σαν κατσικι, οπως μερικα αλλα hatch. Με το χαμηλωμα θα ειναι σαν σαυρα, εχει και 50αρι "μπολικο" προφιλ, δεν θα χωραει ουτε δαχτυλακι στους θολους. :svivhaha:
To ιδανικο ισως θα ηταν λιγο πιο σφιχτο ελατηριο, χωρις να μειωνεται καθολου η αποσταση, οταν ειναι πανω στο αμαξι...
Βεβαια τωρα που το σκεφτομαι, μπορει και λιγο παχυτερη αντιστρεπτικη εμπρος-πισω, μαζι με μια θολομπαρα εμπρος, και με μικροτερο συνολικο κοστος(?) απο τα 4 eibach να βελτιωσει το θεμα κλισεων-πλαδαροτητας του νεου focus.
Αυτο πως σου ακουγεται, εφικτο, ή epic fail... :lol:
Κίκιζας Γρηγόρης
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11240
Εγγραφή: 23/02/06 2:15
Last Visit: 28/07/14 22:10

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό drdino » 25/08/11 20:24

Δεν το έχω οδηγήσει ακόμη οπότε δεν έχω σχηματίσει ακριβώς το πώς συμπεριφέρεται...

Το απλό και ιδανικότερο που μπορεί να κάνει κανείς είναι να βάλει ένα σετάκι αμορτισέρ/ελατήρια από μια δυνατότερη έκδοση, εκτός αν αυτή έχει σημαντικές διαφορές βάρους στους άξονες. Τώρα βέβαια μου λες πως η πιο σπορ έκδοση πάλι δεν είναι ικανοποιητική σε απόσβεση. :hmmm:

Οι coilover είναι καλές λύσεις αλλά σκοντάφτει κανείς στον σκόπελο της ρύθμισης.

Ένα σφιχτότερο αμορτισέρ (όχι μπετόν φυσικά) μπορεί να μαζέψει κάποιες πλεύσεις και ασάφειες στα γρήγορα κομμάτια αλλά τελικά υπό συνεχόμενη πίεση (πχ σε καμπές διαρκείας) θα πάρεις κλιιιιιισεις καθώς δεν έχεις το σφιχτότερο ελατήριο για να σε στηρίξει.

H θολόμπαρα για τόσο νορμάλ κατάσταση μου φαντάζει υπερβολή. Με τα δεσίματα που έχουν τα σασί πλέον δεν έχουν ιδιαίτερο νόημα, άσε που ένα εντελώς άκαμπτο πλαίσιο δεν είναι πάντα ό,τι καλύτερο.
Κωνσταντίνος
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.

Κάτω η δικτατορία των shorts.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
drdino
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 47050
Εγγραφή: 18/10/04 23:04
Last Visit: 29/07/14 15:16

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό elteo » 25/08/11 20:30

που να δείτε τα 5ποντα Leon Cupra & 1.8-1.4 TSI ... :whistlink:

βέβαια αρκετοί φοράνε coilover αλλά έχουμε και μερικούς με σκέτο ελατήριο.
Ι need a 6 month vacation, twice a year.
Άβαταρ μέλους
elteo
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 37822
Εγγραφή: 26/05/03 10:28
Last Visit: 28/07/14 21:55

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό Slowmotion » 19/10/11 21:24

θέλω να αλλάξω αμορτισέρ αλλά κ λάστιχα σε κανα 2μηνο
ερώτηση: με ποιά σειρά τα αλλάζουμε?
το ρωτάω γιατί δεν θα τα αλλάξω στο ίδιο μαγαζί και ίσως όχι μέσα στην ίδια μέρα-βδομάδα
θα γίνει και ευθυγράμηση (το τιμόνι στρίβει ελαφρώς αριστερά με τους τροχούς στην ευθεία) και φυσικά ζυγοστάθμιση με την αλλαγή των ελλαστικών...
Slowmotion
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 06/01/09 14:42
Last Visit: 01/07/14 22:05

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό charmak66 » 19/10/11 21:32

Slowmotion έγραψε:θέλω να αλλάξω αμορτισέρ αλλά κ λάστιχα σε κανα 2μηνο
ερώτηση: με ποιά σειρά τα αλλάζουμε?
το ρωτάω γιατί δεν θα τα αλλάξω στο ίδιο μαγαζί και ίσως όχι μέσα στην ίδια μέρα-βδομάδα
θα γίνει και ευθυγράμηση (το τιμόνι στρίβει ελαφρώς αριστερά με τους τροχούς στην ευθεία) και φυσικά ζυγοστάθμιση με την αλλαγή των ελλαστικών...


σωστότερο είναι να γίνει η ευθυγράμμιση με τα νέα λάστιχα (και σωστές πιέσεις), θαρρώ
Ξάφνου σαν ξεπροβόδισε το Steamer Tank “Fjord Folden”
Όπου έφευγε καπνίζοντας για τα νησιά Λοφούτεν…
Άβαταρ μέλους
charmak66
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18074
Εγγραφή: 13/02/03 17:10
Last Visit: 26/07/14 19:34
Τοποθεσία: Nyksund

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό YiannisWalker » 23/10/11 16:21

Τα αμορτισέρ μπορούν να καλύψουν ένα εύρος σκληρότητας ελατηρίων πριν θεωρηθεί το σύστημα "undedamped".
Τοποθετώντας στο ίδιο αμορτισέρ λίγο σκληρότερα ελατήρια δεν σημαίνει ότι δεν θα πηγαίνει καλά το αυτοκίνητο. Όπως δεν σημαίνει ότι θα πηγαίνει καλά αν βάλεις ένα σκληρότερο αμορτισέρ.
Για χρήση δρομου που έχει πολύ μεγάλη ποικιλία συνθηκών αυτά ορίζοτναι κάπως στο "περίπου".
Γιαυτό και τα αμορτισέρ είναι "ανεκτά" απο το κτέο σε ένα εύρος αποσβέσεων και όχι μόνο καινούρια.
Το σκληρότερο ελατήριο θα κουράσει παραπάνω το αμορτισερ και το μαλακό αμορτισέρ θα βγει συντομότερα εκτός "ανεκτής" κλίμακας.
Ιδίαις αυτού χερσί...

Το δικό μας club/παρέα
Άβαταρ μέλους
YiannisWalker
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 30/11/13 18:49

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό trident1971 » 09/11/11 23:40

Boys βοηθήστε τον άσχετο με το Hyundai...

Πριν απο αρκετά χρόνια μετα απο τράκο πήγα και έβαλα ελατήρια Eibach και αμορτισερ KYB μαύρα (Excel G). To αυτοκίνητο χαμήλωσε 3cm, χωρις να φαινεται σαύρα όμως, ενώ είδα ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά στον τρόπο που συμπεριφερόταν σε σχέση με τα λιωμένα μαμίσια. Ειδικα σε ανοιχτες στροφές με βλαμμενο οδόστρωμα οι πλευσεις και περιεργες κλίσεις ήταν ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ μικρότερες. Σαν να έιχα αγοράσει άλλο αυτοκίνητο. Πολύ καλύτερη και σφιχτή αίσθηση σε κάθε στιγμή. Ήμουν ευτυχής.

Οχι πολλά χρόνια αργότερα, τα ξετίναξα τα αμορτισέρ τελείως μπαινοντας σε χωματόδρομους (χωρις χώμα :whistlink: κλπ.)

Απο ότι μου έιπαν:

1) το γεγονός οτι το αυτοκινητο ήταν 3cm χαμηλοτερο βοήθησε πολύ στο να πεθάνουν τα Excel G πολύ γρηγορότερα απο την ώρα τους γιατι δεν ειναι φτιαγμένα για χαμήλωμα.

Την ώρα της αλλαγής μου έδειξαν το σημειο της διαδρομής του (εμβόλου? πως το λένε) στα μπροστινά που έιχε παρει το ατσάλι ένα σχεδον μωβ χρώμα (σαν καψιμο, κοπωση μετάλλου) υποτιθεται απο την συνεχή φορτιση σε εκεινο το σημειο.

τελως παντων αποφάσισα να τα αλλαξω με τα Ultra SR (τα "χρυσά") της Kayaba που ήταν πιο σπορτιφ σκληρα κλπ κλπ... και όχι πολύ ακριβότερα.


2) μου είπαν επίσης οτι τα Ultra SR είναι για χαμήλωμα και δεν θα έχω την ίδια κόπωση με πρίν.


Απο τότε το αμάξι κοπανάει πολυ ασχημα (δεν ακούγεται μεταλλικός θόρυβος) αλλα ανατριχιαστικά γκούπ γκούπ (τα ακούς και τα νιώθεις) σε λακούβες όπου αλλα αυτοκίνητα φίλων περνάνε "κυρία". Νιώθω επισης οτι έχω μεγαλύτερες κλίσεις απο πριν (σε σχέση με τα Excel G, όχι τα μαμίσια που ήταν σκάφες) που ειναι περίεργο...

Κατα τη διάρκεια της τοποθέτησης δεν βαλαμε τα

3α) SM5201 Suspension Mounting Kit
Εικόνα

και το

3β) 910021 Protection Kit (σετ απο bump και cover) Εικόνα
(δεν ειναι ακριβώς το ίδια, αυτά είναι από monroe, τα έβαλα να πάρετε ιδέα)

3γ) γιατι "δε χρειάζεται, τα δικά του δεν ειναι διαλυμένα, μη χαλας λεφτα τσάμπα"


ΤΟ ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ:

ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗ ΤΑ 1, 2, 3α, 3β?

Τι να κάνω να βελτιώσω εστω λιγο την κατάσταση και τα γκάπα γκούπα, έπρεπε να εχω βαλει 3α και 3β ή δεν εχει σχέση?
Να παω να βάλω μαμισια να το κανω φερρυ μπόουτ ή να κανω υπομονή?


Βοηθήστε τον ανάπηρο.
Hyundai Accent LC (2001), 1500cc
Άβαταρ μέλους
trident1971
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9804
Εγγραφή: 16/01/10 23:56
Last Visit: 29/07/14 1:45

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό Matheos » 06/12/11 14:27

Για σας παιδιά, Έχω ένα Peugeot 307 1600 με 140 χιλιάδες χιλιόμετρα. Δεν έχω αλαξι ακόμα αναρτήσεις και σκέφτομαι να τις αλλάξω, αν και στο κτεο τις βρήκαν 70% ΟΚ. Θέλω από κάποιον σχετικό από εσάς μια ενημέρωση στο τι να βάλω ?
Θέλω να περνάω πάνω από μια λακκούβα η από ένα σαμαράκι και να μην το εσθανωμαι έντονα !!!
Με αλλά λόγια θέλω τουλάχιστον μπροστά μια πολύ μαλακή ανάρτηση δηλαδή μαλακότερη από τις μαμάς του χωρίς βέβαια να χάσει σε ύψους το αυτοκίνητο!
Τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση ? :hmmm: Πρέπει να αλλάξουμε και ελατήρια ? Ποιοι αποσβεστήρες είναι οι ιδανικότεροι ? Ένας σινδιασμος που σκεφτόμουν είναι μαλακά ελατήρια σε σινδιασμο με τα Koni FSD. Τι λέτε γιαυτο ?
Και κάτι άλλο πια μηχανική αναρτισι πλησιάζει έστω και λίγο την ανάρτηση τις Bose Suspension (Youtube) που κάνει 6000 Ευρώ ? Υπάρχει καμία ? :hmmm:
matheos@gmx.net
Matheos
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 13/04/11 13:04
Last Visit: 12/02/13 9:30

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό saxon_747 » 06/12/11 15:22

trident1971 έγραψε:
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗ ΤΑ 1, 2, 3α, 3β?


Eιναι αληθη.

trident1971 έγραψε:
Τι να κάνω να βελτιώσω εστω λιγο την κατάσταση και τα γκάπα γκούπα, έπρεπε να εχω βαλει 3α και 3β ή δεν εχει σχέση?
Να παω να βάλω μαμισια να το κανω φερρυ μπόουτ ή να κανω υπομονή?



Η κατασταση θα βελτιωθει με τα εργοστασιακα, αλλα θα γυρισεις στην εργοστασιακη συμπεριφορα.
Κατασταλαξε τι θες και αποφασισε: ή σπορ αναρτηση με λιγοτρες κλισεις κτλ ή ανεση.
Άβαταρ μέλους
saxon_747
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8665
Εγγραφή: 19/08/06 8:10
Last Visit: 29/07/14 13:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό trident1971 » 06/12/11 16:48

saxon_747 έγραψε:
trident1971 έγραψε:
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗ ΤΑ 1, 2, 3α, 3β?


Eιναι αληθη.

trident1971 έγραψε:
Τι να κάνω να βελτιώσω εστω λιγο την κατάσταση και τα γκάπα γκούπα, έπρεπε να εχω βαλει 3α και 3β ή δεν εχει σχέση?
Να παω να βάλω μαμισια να το κανω φερρυ μπόουτ ή να κανω υπομονή?



Η κατασταση θα βελτιωθει με τα εργοστασιακα, αλλα θα γυρισεις στην εργοστασιακη συμπεριφορα.
Κατασταλαξε τι θες και αποφασισε: ή σπορ αναρτηση με λιγοτρες κλισεις κτλ ή ανεση.




Ευχαριστώ για την απάντηση, νόμιζα πως δεν το διαβάζει κανεις πλέον το thread!.

Τα μαμίσια (όπως ξέρουν πολλοί εδώ μέσα), είναι βαρκα γιαλό, προσανατολισμένα σε 50άρηδες οικογενειάρχες με παιδιά και σκύλο, που είναι βέβαια και το target group του αυτοκινήτου. Αρα μένουμε σίγουρα στα "καινούρια" Ultra SR.

Αυτό που με προβλημάτισε/προβληματίζει ακόμα, είναι οτι ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ οτι οι κλίσεις με τα Ultra SR που ειναι πολύ πιο σφικτά, ειναι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ απο ότι με τα Excel G που θεωρούνται σχεδον ΟΕΜ. (τα οποία είναι σκάλες ανώτερα βέβαια απο τα εργοστασιακά, άλλο αυτοκινητο ένιωσα οτι οδηγούσα.)

Υπάρχει κατι άλλο που θα μπορούσε να συμβαίνει και να με οδηγει σε αυτό στο συμπέρασμα, ή είναι ιδέα μου και απλά ίσως περίμενα ακόμα πιο σφικτή συμπεριφορά από την πραγματικη?

για να γίνω πιο σαφής αν πουμε οτι τα εργοστασιακά έιχαν ανεση 8, κλισεις 2, και αποσβεση 5,
τα excel G μου φάνηκαν..................................................5...........8..................7
και τα Ultra SR............................................................3...........6-7................8

Πρέπει να παρω χάπια? :hmmm:
Hyundai Accent LC (2001), 1500cc
Άβαταρ μέλους
trident1971
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9804
Εγγραφή: 16/01/10 23:56
Last Visit: 29/07/14 1:45

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό Matheos » 06/12/11 19:38

YiannisWalker έγραψε:Τα αμορτισέρ μπορούν να καλύψουν ένα εύρος σκληρότητας ελατηρίων πριν θεωρηθεί το σύστημα "undedamped".
Τοποθετώντας στο ίδιο αμορτισέρ λίγο σκληρότερα ελατήρια δεν σημαίνει ότι δεν θα πηγαίνει καλά το αυτοκίνητο. Όπως δεν σημαίνει ότι θα πηγαίνει καλά αν βάλεις ένα σκληρότερο αμορτισέρ.
Για χρήση δρομου που έχει πολύ μεγάλη ποικιλία συνθηκών αυτά ορίζοτναι κάπως στο "περίπου".
Γιαυτό και τα αμορτισέρ είναι "ανεκτά" απο το κτέο σε ένα εύρος αποσβέσεων και όχι μόνο καινούρια.
Το σκληρότερο ελατήριο θα κουράσει παραπάνω το αμορτισερ και το μαλακό αμορτισέρ θα βγει συντομότερα εκτός "ανεκτής" κλίμακας.



Μου φενεσε ιδικος για πες μου λίγο...... Έχω ένα Peugeot 307 1600 με 140 χιλιάδες χιλιόμετρα. Δεν έχω αλαξι ακόμα αναρτήσεις και σκέφτομαι να τις αλλάξω, αν και στο κτεο τις βρήκαν 70% ΟΚ.
Θέλω να περνάω πάνω από μια λακκούβα η από ένα σαμαράκι και να μην το εσθανωμαι έντονα !!!
Με άλλα λόγια θέλω τουλάχιστον μπροστά μια πολύ μαλακή ανάρτηση δηλαδή μαλακότερη από τις μαμάς του χωρίς βέβαια να χάσει σε ύψους το αυτοκίνητο!
Τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση ? Πρέπει να αλλάξουμε και ελατήρια ? Ποιοι αποσβεστήρες είναι οι ιδανικότεροι ? Ένας σινδιασμος που σκεφτόμουν είναι μαλακά ελατήρια σε σινδιασμο με τα Koni FSD. Τι λές γιαυτο ?
Και κάτι άλλο πια μηχανική αναρτισι πλησιάζει έστω και λίγο την ανάρτηση τις Bose Suspension (Youtube) που κάνει 6000 Ευρώ ? Υπάρχει καμία ? :hmmm:
Matheos
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 13/04/11 13:04
Last Visit: 12/02/13 9:30

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό leonp » 06/12/11 20:57

Ο ιδανικός συνδυασμός ελατηρίου/αμορτισέρ/βάρους οχήματος γίνεται όταν η συχνότητα του συστήματος είναι γύρω στο 1 Hz.

Πιο μικρή συχνότητα και νομίζεις ότι το αμάξι πλέει,
πιο μεγάλη συχνότητα και το αμάξι έχει αίσθηση σπορ (νευρικό).
Άβαταρ μέλους
leonp
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18377
Εγγραφή: 09/10/04 0:01
Last Visit: 29/07/14 6:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό S3 » 07/12/11 0:32

Μatheos καταρχην μην πειραξεις τα ελατηρια.
Σιγουρα ειναι ανετα και δεν υπαρχει περιπτωση να βρεις μαλακοτερα απο τα μαμα πεζω.
Το οτι εχεις χασει σε ανεση αυτο οφειλεται κυριως στα πεσμενα σου αμορτισερ που συντονιζει και ασε τι λεει το κτεο, δεν μετρουν με ακριβεια.
οποτε αν αλαξεις αμορτισερ με καινουρια η ανεση θα επανελθει και θα περνας αερας ξεκουραστα απο τις ανωμαλιες.
πιστευω ενα monroe θα σε καλυψει που ειναι και πιο μαλακο απο τα μαμα πεζω.

Trident 1971, η λυση που εχεις επιλεξει ειναι ημιμετρα.
Ή το αφηνεις μαμα, ή πας σε στενο γραμμικο ελατηριο.
Το φαρδυ ελατηριο χαμηλωματος δεν αξιζει κατα τη γνωμη μου και τα αποτελεσματα τα περιγραφεις κι εσυ.
Με ενα στενο ελατηριο που ειναι πιο πολλες λιμπρες απο τα eibach σου, θα ειχες αλλο κρατημα και δε θα κοπαναγε τοσο.
Άβαταρ μέλους
S3
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2120
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 29/07/14 12:13

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό Matheos » 07/12/11 9:04

S3 έγραψε:Μatheos καταρχην μην πειραξεις τα ελατηρια.
Σιγουρα ειναι ανετα και δεν υπαρχει περιπτωση να βρεις μαλακοτερα απο τα μαμα πεζω.
Το οτι εχεις χασει σε ανεση αυτο οφειλεται κυριως στα πεσμενα σου αμορτισερ που συντονιζει και ασε τι λεει το κτεο, δεν μετρουν με ακριβεια.
οποτε αν αλαξεις αμορτισερ με καινουρια η ανεση θα επανελθει και θα περνας αερας ξεκουραστα απο τις ανωμαλιες.
πιστευω ενα monroe θα σε καλυψει που ειναι και πιο μαλακο απο τα μαμα πεζω.

Trident 1971, η λυση που εχεις επιλεξει ειναι ημιμετρα.
Ή το αφηνεις μαμα, ή πας σε στενο γραμμικο ελατηριο.
Το φαρδυ ελατηριο χαμηλωματος δεν αξιζει κατα τη γνωμη μου και τα αποτελεσματα τα περιγραφεις κι εσυ.
Με ενα στενο ελατηριο που ειναι πιο πολλες λιμπρες απο τα eibach σου, θα ειχες αλλο κρατημα και δε θα κοπαναγε τοσο.


Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου …S3…….. στην τελική εκεί θα καταλιξω να βάλω η Monroe η Sachs που μου έχουν πει ότι είναι μαλακά ! Αλλά πάλι 100% ευχαριστημένος δεν θα είμαι και αυτό γιατί…… στο Renault Clio ΜΤV τις γυναίκας μου ακόμα και πρόσφατα που είχαν χαλάσει οι αποσβεστήρες μπροστά ήταν πιο μαλακό στην οδήγηση από τι το δικό μου. Στο Toyota Corola του πατέρα μου μοντέλο 86 έβλεπα την ανάρτηση μπροστά να δουλεύει αρκετά με αποτέλεσμα να είναι αρκετά άνετο στο δρόμο, θυμάμαι τότε ότι όταν πήγε να τα αλλάξει ότι του είπαν ότι φορούσε αέρος- αέρος και θα ήταν καλύτερο να Βάλη αέρος- λαδιού. Εμένα πάντως μετά δεν μου άρεσε γιατί ήταν πιο σφιχτό το αυτοκίνητο και την λακκούβα η το Σαμαράκη το αισθανόσουν πιο έντονα!
Παρεμπίπτόντος τη εννοούνε όταν λένε αυτή στο συνεργείο αερος-αερος ? :hmmm:
Matheos
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 13/04/11 13:04
Last Visit: 12/02/13 9:30

Re: Περί Αναρτήσεων

Δημοσίευσηαπό elteo » 07/12/11 9:17

Aν δεν κάνω λάθος ότι τα αμορτισέρ δεν έχουν λάδι μέσα όπως η πλειοψηφία αυτών.
Ι need a 6 month vacation, twice a year.
Άβαταρ μέλους
elteo
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 37822
Εγγραφή: 26/05/03 10:28
Last Visit: 28/07/14 21:55

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 21 Quadra, bathan, dstou, Google Adsense [Bot] και 21 επισκέπτες