20/09/14 9:55

Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό ELTASSOS » 20/04/13 16:52

οταν λεμε οτι ενα μοτερ εχει "βαρεσει μπιελα" τι εννοουμε?
που οφειλεται? (χλμ, συντηρηση, κακη κατσκευη)
επισκευαζεται η πρακτικα ειναι τελειωμενο, το μοτερ?
στοιχιζει πολυ?...

για να βαρεσει μπιελα, ειναι σειρα αστοχιων και προβληματων και με επακολουθα προβληματα, η μια και οξω?
(σα να λεμε κοπηκε ο ιμαντας χρονισμου...η η ωρα η κακια)

αναρωτιεμαι (δεν ξερω δηλαδη), αν αξιζει τον κοπο...μιλαμε για αυτοκινητο που ΑΝ δεν ειχε προβλημα με την μπιελα, πουλιεται 2-3 χιλιαρικα με το ζορι, και ο φιλος το δινει 900 ευρω. Υποθετω οτι θα ειναι πολυ ακριβη ζημια για να το δινει ετσι χαμηλα.

Δεν ενδιαφερομαι να το αγορασω, (εκτος και εαν, και ισως, για ανταλλακτικα kai με πολυυυ παζαρι). Αναρωτιεμαι απλως....(προκειται για μια BARCHETTA φιατ 1.8 μοτερ VVT 16v) να κανει παρεα στην δικια μου που ειναι μια χαρα (knock wood)

Τι λετε?
Ο ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΑΣ ΕΧΕΙ ΣΩΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥς?
ELTASSOS
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2838
Εγγραφή: 17/12/11 10:50
Last Visit: 14/09/14 16:18
Τοποθεσία: ΒΑ
Banned User

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό 21 Quadra » 20/04/13 17:07

πιο φτηνά θα κοστίσει να βρεί ένα μεταχείρο με ότι ρίσκο συνεπάγεται. Αν έχει καλό μηχανικό μπορεί αυτός να βρεί με ευθύνη του ένα καλό μοτέρ.
Άβαταρ μέλους
21 Quadra
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6353
Εγγραφή: 07/05/06 16:55
Last Visit: 20/09/14 7:03

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό BILL33 » 20/04/13 17:10

ELTASSOS έγραψε:οταν λεμε οτι ενα μοτερ εχει "βαρεσει μπιελα" τι εννοουμε?
που οφειλεται? (χλμ, συντηρηση, κακη κατσκευη)
επισκευαζεται η πρακτικα ειναι τελειωμενο, το μοτερ?
στοιχιζει πολυ?...

για να βαρεσει μπιελα, ειναι σειρα αστοχιων και προβληματων και με επακολουθα προβληματα, η μια και οξω?
(σα να λεμε κοπηκε ο ιμαντας χρονισμου...η η ωρα η κακια)

αναρωτιεμαι (δεν ξερω δηλαδη), αν αξιζει τον κοπο...μιλαμε για αυτοκινητο που ΑΝ δεν ειχε προβλημα με την μπιελα, πουλιεται 2-3 χιλιαρικα με το ζορι, και ο φιλος το δινει 900 ευρω. Υποθετω οτι θα ειναι πολυ ακριβη ζημια για να το δινει ετσι χαμηλα.

Δεν ενδιαφερομαι να το αγορασω, (εκτος και εαν, και ισως, για ανταλλακτικα kai με πολυυυ παζαρι). Αναρωτιεμαι απλως....(προκειται για μια BARCHETTA φιατ 1.8 μοτερ VVT 16v) να κανει παρεα στην δικια μου που ειναι μια χαρα (knock wood)

Τι λετε?

Mόνο το μοτέρ;Τι να το κάνεις;Πιο χρήσιμο να έχεις ένα αμάξωμα.Μοτέρ βρίσκεις και πιο καινούργιο καθώς μέχρι το 2005 έμπαινε στο punto hgt.
..εμείς γι' αλλού κινήσαμε γι' αλλού κι αλλού η ζωή μας πάει....
Άβαταρ μέλους
BILL33
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 42236
Εγγραφή: 14/06/03 19:43
Last Visit: 20/09/14 7:58
Τοποθεσία: On the move!

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό antonis-team » 20/04/13 18:19

ELTASSOS έγραψε:οταν λεμε οτι ενα μοτερ εχει "βαρεσει μπιελα" τι εννοουμε?
που οφειλεται? (χλμ, συντηρηση, κακη κατσκευη)
επισκευαζεται η πρακτικα ειναι τελειωμενο, το μοτερ?
στοιχιζει πολυ?...

για να βαρεσει μπιελα, ειναι σειρα αστοχιων και προβληματων και με επακολουθα προβληματα, η μια και οξω?
(σα να λεμε κοπηκε ο ιμαντας χρονισμου...η η ωρα η κακια)

αναρωτιεμαι (δεν ξερω δηλαδη), αν αξιζει τον κοπο...μιλαμε για αυτοκινητο που ΑΝ δεν ειχε προβλημα με την μπιελα, πουλιεται 2-3 χιλιαρικα με το ζορι, και ο φιλος το δινει 900 ευρω. Υποθετω οτι θα ειναι πολυ ακριβη ζημια για να το δινει ετσι χαμηλα.

Δεν ενδιαφερομαι να το αγορασω, (εκτος και εαν, και ισως, για ανταλλακτικα kai με πολυυυ παζαρι). Αναρωτιεμαι απλως....(προκειται για μια BARCHETTA φιατ 1.8 μοτερ VVT 16v) να κανει παρεα στην δικια μου που ειναι μια χαρα (knock wood)

Τι λετε?

***********************************************


Κατ’ αρχή με τρόμαξες…….
Τι χιλιόμετρα έχει κάνει?.
Μια μπιέλα εξαρτάτε πόσο βάρεσε!. Από 600ε έως 2500ε η μηχανή.
Μα εάν έχουμε καθαρή καρότσα, (με το κανονικό προφυλακτήρα!!!!.....) ανεκτό σασμάν κλπ, φουλ στην αποθήκη στο εργοστάσιο!.......
Α.
Άβαταρ μέλους
antonis-team
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 22/09/08 15:39
Last Visit: 07/09/14 17:51
Τοποθεσία: ΠΑΤΗΣΙΑ (ΓΚΡΑΒΑ) ΑΘΗΝΑ
Banned User

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό ELTASSOS » 20/04/13 18:51

αυτο εννοουσα ολο μαζι το αμαξι, στα 900 το ζηταει..
οποτε αυτο θα κανω, παζαρακι σαν ανταλλακτικα και βλεπουμε, και ααααν καποτε χρειστω μοτερ, αν και δεν τα σκιζω τα αμαξια, θα δω τοτε τι υπαρχει στην αγορα.

ευχαριστω για συμβουλες
Ο ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΑΣ ΕΧΕΙ ΣΩΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥς?
ELTASSOS
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2838
Εγγραφή: 17/12/11 10:50
Last Visit: 14/09/14 16:18
Τοποθεσία: ΒΑ
Banned User

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό BILL33 » 20/04/13 18:53

ELTASSOS έγραψε:αυτο εννοουσα ολο μαζι το αμαξι, στα 900 το ζηταει..
οποτε αυτο θα κανω, παζαρακι σαν ανταλλακτικα και βλεπουμε, και ααααν καποτε χρειστω μοτερ, αν και δεν τα σκιζω τα αμαξια, θα δω τοτε τι υπαρχει στην αγορα.

ευχαριστω για συμβουλες

Αν έχεις χώρο πάρτο.
..εμείς γι' αλλού κινήσαμε γι' αλλού κι αλλού η ζωή μας πάει....
Άβαταρ μέλους
BILL33
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 42236
Εγγραφή: 14/06/03 19:43
Last Visit: 20/09/14 7:58
Τοποθεσία: On the move!

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό onyx ! » 21/04/13 15:30

Το "βάρεσε μπιέλα" ή άρπαξε μπιέλα έχει να κάνει με αυξημένη φθορά στα κουζινέτα στα άκρα της μπιέλας.
Αυτή η φθορά μπορεί να προκύψει από το χρόνο και τα χλμ αλλά φαίνεται ότι συνήθως αρκούν λίγα μόνο δευτερόλεπτα χωρίς λάδι για να γίνει η ζημιά. Τώρα αυτό μπορεί να έγινε είτε επειδή δεν υπήρχε αρκετό λάδι εκεί που πρέπει (πολύ χαμηλή στάθμη λαδιού, πολλά πλευρικά g, βουλωμένοι αυλοί) είτε γιατί δεν είχε αρκετή πίεση το λάδι (πχ λάθος λάδι ή υπερθέρμανση).
Η επισκευή απαιτεί άνοιγμα κινητήρα οπότε αφού το κάνεις δεν θα αλλάξεις μόνο αυτό που φαίνεται να πάσχει αλλά θα θεωρήσεις ότι και όλοι οι άλλοι κύλινδροι είναι σε κατάσταση παρατσάκ και γενικά η όλη κατάσταση θα σου προκύψει γενική επισκευή κινητήρα... Αξίζει να τον επισκευάσεις αν σκόπευες να κάνεις βελτίωση (σφυρήλατα, ελαφρύματα, ζυγίσματα κλπ) αλλιώς δεν συμφέρει, βρίσκεις έναν καλούτσικο μτχ.
Σαν ανταλλακτικά είναι καλή κίνηση και είναι πολλά που μπορεί να χρειαστείς ακόμα και από τον κινητήρα.
BMW E39 520i steptronic Εικόνα
Άβαταρ μέλους
onyx !
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: 16/09/02 13:13
Last Visit: 15/09/14 15:18
Τοποθεσία: Αθήνα & όχι μόνον...

Συμπεριφορές Αστυνομικών--> Λάθη και Σωστά! #4

Δημοσίευσηαπό panosft » 22/04/13 10:27

zorz έγραψε:
BILL33 έγραψε:Έμεινε απο μπαταρία εν κινήσει; :hmmm:

Eίναι εφικτό, αν τα φτύσει ο εναλλάκτης ή ο ανορθωτής. Η μπαταρία παύει να φορτίζεται, αντίθετα σηκώνει όλα τα φορτία (φώτα κλπ) μέχρι να αδειάσει --> σβήνει η ECU.

Το δυναμό είναι ο ανορθωτής;
panosft
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2291
Εγγραφή: 15/04/12 15:18
Last Visit: 20/09/14 7:31
Τοποθεσία: Greece Macedonia

Re: Συμπεριφορές Αστυνομικών--> Λάθη και Σωστά! #4

Δημοσίευσηαπό kacey » 22/04/13 11:41

Το δυναμο ειναι η γεννητρια του ρευματος: ειναι αυτο που το γυριζει ο κινητηρας μεσω ιμαντα κ παραγει το ρευμα, δηλαδη αυτο:

Εικόνα

λογω τροπου λειτουργιας, παραγει εναλλασομενο ρευμα οποτε χρειαζεται μια συσκευη που λεγεται ανορθωτης κ δουλεια της ειναι να μετατρεπει το εναλλασομενο ρευμα σε συνεχες.
ΠΩΛ:Χαρτακια/φιλτρακια τσιγαρων και πουρακια περιπτερου, σε τιμες χονδρικης + μεταφορικα. Πληροφοριες με πμ. Για οσο υπαρχει αποθεμα
Άβαταρ μέλους
kacey
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9834
Εγγραφή: 06/03/03 15:54
Last Visit: 20/09/14 5:44
Τοποθεσία: Σπιτι του.

Re: Συμπεριφορές Αστυνομικών--> Λάθη και Σωστά! #4

Δημοσίευσηαπό drdino » 22/04/13 11:44

Αν θέλουμε να είμαστε τυπικοί, αυτό είναι εναλλακτης, το δυναμό παράγει συνεχές.

Sent from my Note II using smoke signals.
Μεταφερθήκαμε:
http://4tfugitives.prophpbb.com/
Άβαταρ μέλους
drdino
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 46620
Εγγραφή: 18/10/04 23:04
Last Visit: 17/09/14 22:27

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό onyx ! » 22/04/13 13:00

Ο ανορθωτής συνήθως είναι επάνω στον εναλλάκτη, πάει πακέτο.
BMW E39 520i steptronic Εικόνα
Άβαταρ μέλους
onyx !
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: 16/09/02 13:13
Last Visit: 15/09/14 15:18
Τοποθεσία: Αθήνα & όχι μόνον...

Re: Συμπεριφορές Αστυνομικών--> Λάθη και Σωστά! #4

Δημοσίευσηαπό ΧρηστοςΣ8 » 22/04/13 21:43

drdino έγραψε:Αν θέλουμε να είμαστε τυπικοί, αυτό είναι εναλλακτης, το δυναμό παράγει συνεχές.

Sent from my Note II using smoke signals.

Σωστο.
Εμποριο ελαστικων αυτοκινητων.
Άβαταρ μέλους
ΧρηστοςΣ8
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2158
Εγγραφή: 27/01/11 0:06
Last Visit: 01/04/14 0:12
Τοποθεσία: Αθηνα
Banned User

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό kacey » 22/04/13 23:29

Το ειχα γραψει παραπανω, στα αγγλικα λεγεται alternator που βγαινει απο το alternating current = εναλλασομενο ρευμα. Απλα στη καθομιλουμενη ολος ο (αυτοκινητιστικος) κοσμος το ξερει κ ονομαζει ως δυναμο.
ΠΩΛ:Χαρτακια/φιλτρακια τσιγαρων και πουρακια περιπτερου, σε τιμες χονδρικης + μεταφορικα. Πληροφοριες με πμ. Για οσο υπαρχει αποθεμα
Άβαταρ μέλους
kacey
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9834
Εγγραφή: 06/03/03 15:54
Last Visit: 20/09/14 5:44
Τοποθεσία: Σπιτι του.

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό harlek » 22/04/13 23:30

Κάποιοι της παλιάς σχολής το λένε και "ο δυναμός" :-)
Άβαταρ μέλους
harlek
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 824
Εγγραφή: 20/11/06 15:38
Last Visit: 19/09/14 22:00

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό ΧρηστοςΣ8 » 22/04/13 23:33

harlek έγραψε:Κάποιοι της παλιάς σχολής το λένε και "ο δυναμός" :-)

Το λενε ετσι διοτι παλιοτερα (πολυ παλια)υπηρχαν μονο δυναμο.
Εμποριο ελαστικων αυτοκινητων.
Άβαταρ μέλους
ΧρηστοςΣ8
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2158
Εγγραφή: 27/01/11 0:06
Last Visit: 01/04/14 0:12
Τοποθεσία: Αθηνα
Banned User

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 14 επισκέπτες