22/09/14 8:13

Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό antonis-team » 16/04/13 15:58

ELTASSOS έγραψε:ειχα χθες την ιδια κουβεντα με τον κολλητο μου. Οταν του ειπα οτι αλλαξα διασταση ζαντας-λαστιχου και πηγα μετα για ευθυγραμιση με κυτταζε σαν εξωγηινο, λεγοντας μου οτι δεν επηρεαζει η αλλαγη στο νουμερο της ζαντας/ελαστικου
την ευθυγραμιση. (ηλεκτρονικος ειναι αλλα σκαμπαζει κατι τις και απο μηχανικα).

Παντως και ο λαστιχας που μου τα περασε μου ειπε, "τραβα τωρα για μια ευθυγραμιση στον κυριο χχχχ ", να εισαι κομπλε. (+ 30 ευρουλια πηγε, ΧΩΡΙΣ αποδειξη, πηγε ο λογ/σμος).

Εχω ερωτηση για τον φιλο 21-ΚΟΥαΝΤΡΑ....απο πανω. "γιατι ομως να τραβαει μονοπατα?"

Ετσι οπως τα λες με το σχημα σου, πολυ κατατοπιστικο, τα ελαστικα, μονο, θα επρεπε να φθειρονται αν-ομοιομορφα. Εκτος αν, λογω αποκλισης-συγκλισης, καταπονειται και το συστημα διευθυνσης και σιγα σιγα απορρυθμιζεται προς την μια η αλλη κατευθυνση...(υποθεση κανω)..αρα μηπως ο φιλος θα πρεπει να ελεγξει-για σιγουρια-και ολο το μπροστινο συστημα του για ανομοιομορφες φθορες-τζογους?

******

Για ποιο αυτοκίνητο μιλάς?. Διότι είχαμε κάνει με τα αμορτισέρ!!!!!.......
Αλλάζοντας λάστιχα, συνηθίζετε να κάνουμε ευθυγράμμιση, μα την είχαμε κάνει…..
Α.
Άβαταρ μέλους
antonis-team
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 22/09/08 15:39
Last Visit: 07/09/14 17:51
Τοποθεσία: ΠΑΤΗΣΙΑ (ΓΚΡΑΒΑ) ΑΘΗΝΑ
Banned User

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό antonis-team » 16/04/13 16:08

Εκτός πάλι εάν βάζουμε με/να, οπότε εκεί άλλο πράγμα μετράει…..
Α.
Άβαταρ μέλους
antonis-team
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 22/09/08 15:39
Last Visit: 07/09/14 17:51
Τοποθεσία: ΠΑΤΗΣΙΑ (ΓΚΡΑΒΑ) ΑΘΗΝΑ
Banned User

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό GGAB » 16/04/13 16:34

cson έγραψε:
GGAB έγραψε:
cson έγραψε:Παιδια ριχτε καμια ιδεα για ενα θορυβο που ακουω (hyundai tucson 2006)

Στα 160 και πανω με το γκαζι στο πατωμα ή κανονικα πατημενο δεν ακουγεται τιποτα. Μολις το αφησω και με φρεναρει ο κινητηρας ακουγεται ενα βουητο σαν ρουλεμαν εντονο ομως, απο την αριστερη πλευρα. Δεν μπορω να προσδιορισω αν ειναι μπροστα ή πισω. Επισης δοκιμασα και εβαλα νεκρα και παλι το εκανε, μολις πεφτει κατω απο τα 160 σταματαει.

Θα μπορουσα να πω οτι μοιαζει ο θορυβος σαν να μπαζει(σφυριζει)αερας απο καπου, αλλα το απεκλεισα οταν αρχιζει-σταματαει με το πατα-ασε του γκαζιου. Και κατι μου λεει οτι δυσκολα σχετιζεται το ρουλεμαν των τροχων με το πατα-ασε του γκαζιου...

Επισης ειναι σχεδον αδυνατον να γινει δοκιμη απο καποιο μαστορα καθως το προβλημα παρατηρηται σε ακαταλληλες ταχυτητες... :slap:

ποσα χλμ εχουν τα λαστιχα που φορας;;;;;


40.000. ειναι του 2010 michelin laditute tour. Μου περασε απο το μυαλο και αυτο, αλλα πως σχετιζεται με τον τροπο που παρουσιαζεται ο θορυβος?

πιθανον να εχει παρει στραβαδα πλεον ο σκελετος τους και σε συγκεκριμενα χλμ να συντονιζει,παραγοντας το θορυβο που αναφερεις..... :hmmm:
στο λεω γιατι ετυχε σε φιλο μου,ο οποιος ηταν ετοιμος να αλλαξει ρουλεμαν στους μπροστινους τροχους,οταν τυχαια προηγηθηκε η αλλαγη ελαστικων του και το βουητο εξαφανιστηκε!!!!!
αν λοιπον προκειται να αλλαξεις ουτως η' αλλως λαστιχα,ξεκινα απο εκει και μετα ψαχνεις βαθυτερα....
MAZDA 6 1.8
ATOS 1.0
GGAB
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3480
Εγγραφή: 26/05/09 17:39
Last Visit: 21/09/14 21:33
Τοποθεσία: Δ.Π

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό georgepb » 16/04/13 17:27

Ρε μάγκες πρώτη φορά άκουσα για κλείδωμα εκκεντροφόρου, με ειδικά καβαλέτα. Γιατί να το κάνει κάποιος αυτο?
Άβαταρ μέλους
georgepb
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: 03/12/11 16:01
Last Visit: 30/08/13 13:52

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό dim8 » 16/04/13 18:41

georgepb έγραψε:Ρε μάγκες πρώτη φορά άκουσα για κλείδωμα εκκεντροφόρου, με ειδικά καβαλέτα. Γιατί να το κάνει κάποιος αυτο?

για να αλλαξει το λουρι των εκκεντροφορων= κλειδωνεις τους εκκεντροφορους για να μην χασεις τα σημαδια.
Άβαταρ μέλους
dim8
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6595
Εγγραφή: 17/05/07 22:40
Last Visit: 22/09/14 6:25

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό antonis-team » 16/04/13 18:42

«Ρε μάγκες» και περιμένεις να σου απαντήσει άνθρωπος!...... :rant: :lipsealed:
Α.
Άβαταρ μέλους
antonis-team
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 22/09/08 15:39
Last Visit: 07/09/14 17:51
Τοποθεσία: ΠΑΤΗΣΙΑ (ΓΚΡΑΒΑ) ΑΘΗΝΑ
Banned User

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό BILL33 » 16/04/13 18:45

antonis-team έγραψε:«Ρε μάγκες» και περιμένεις να σου απαντήσει άνθρωπος!...... :rant: :lipsealed:
Α.

Γιατί;Τους πάτησε το τραίνο;
..εμείς γι' αλλού κινήσαμε γι' αλλού κι αλλού η ζωή μας πάει....
Άβαταρ μέλους
BILL33
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 42236
Εγγραφή: 14/06/03 19:43
Last Visit: 22/09/14 5:59
Τοποθεσία: On the move!

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό kotetsi » 16/04/13 18:53

Αφού ο μαλ@κας ο οδηγός δεν πάτησε το φρένο! :rant:
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
kotetsi
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3588
Εγγραφή: 21/01/06 17:59
Last Visit: 21/09/14 21:35

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό Greek » 16/04/13 20:34

dim8 έγραψε:
georgepb έγραψε:Ρε μάγκες πρώτη φορά άκουσα για κλείδωμα εκκεντροφόρου, με ειδικά καβαλέτα. Γιατί να το κάνει κάποιος αυτο?

για να αλλαξει το λουρι των εκκεντροφορων= κλειδωνεις τους εκκεντροφορους για να μην χασεις τα σημαδια.



Oρθά ελλάλησες . Πχ στο Fiesta , για να αλλάξουμε ιμάντα έπρεπε να έχουμε το εργαλείο για να κλειδώσουμε τους εκκεντροφόρους στην σωστη θέση για να μην χρειαστεί να χρονίζουμε απο την αρχη...
Greek
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2363
Εγγραφή: 04/10/06 15:30
Last Visit: 19/09/14 9:04

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό antonis-team » 16/04/13 21:03

Greek έγραψε:
dim8 έγραψε:
georgepb έγραψε:Ρε μάγκες πρώτη φορά άκουσα για κλείδωμα εκκεντροφόρου, με ειδικά καβαλέτα. Γιατί να το κάνει κάποιος αυτο?

για να αλλαξει το λουρι των εκκεντροφορων= κλειδωνεις τους εκκεντροφορους για να μην χασεις τα σημαδια.



Oρθά ελλάλησες . Πχ στο Fiesta , για να αλλάξουμε ιμάντα έπρεπε να έχουμε το εργαλείο για να κλειδώσουμε τους εκκεντροφόρους στην σωστη θέση για να μην χρειαστεί να χρονίζουμε απο την αρχη...

******************************************
Εκείνος ορθά μίλησε….. εσύ ξέχασες ότι δεν υπάρχει σφήνα στο στρόφαλο se ford, και κλειδώνετε και αυτός!.
Α.
Άβαταρ μέλους
antonis-team
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 22/09/08 15:39
Last Visit: 07/09/14 17:51
Τοποθεσία: ΠΑΤΗΣΙΑ (ΓΚΡΑΒΑ) ΑΘΗΝΑ
Banned User

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό 21 Quadra » 16/04/13 21:42

Και τα Renault των τελευταίων χρόνων είναι χωρίς σφήνα και χρειάζονται κλείδωμα.
Άβαταρ μέλους
21 Quadra
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6354
Εγγραφή: 07/05/06 16:55
Last Visit: 21/09/14 19:12

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό Scotch » 17/04/13 9:11

Ο κομπρέσσορας απαιτεί την ίδια φροντίδα με το turbo (ζέσταμα, κρύωμα, κλπ);
Άβαταρ μέλους
Scotch
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5237
Εγγραφή: 19/03/04 23:27
Last Visit: 21/09/14 22:05
Τοποθεσία: Écosse

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό iROC » 17/04/13 9:45

r200 έγραψε:
iROC έγραψε:Ευχαριστω πολυ.πολυ κατατοπιστικο το γραφημα! με την πρωτη ευκαιρια θα το παω για μια καλη ευθυγραμιση .

θεμα με την ευθυγραμιση μπορει να προκύψει και απο αλλαγη των ελαστικών μπρος με πισω!? να ξερω για αμα ειναι να μην την ξανα κανω μονος μου,αν χαλαει η γεωμετρια του αυτοκινητου. :innocent:
OXIδεν χαλαει απο αυτα που γραφεις παραπανω
υπαρχει αν ειναι φθαρμενα τα σινεμπλοκ, αν αλλαξεις αμορτισερ/ψαλιδι/ακρομπαρο
αν δεν εχει αντικατασταθει κατι απο τα παραπανω μαλλον η δεν γινεται σωστη ευθυγραμμιση η δεν γινεται καθολου ευθυγραμμιση απο το εργοστασιο


Μαλιστα, οχι φιλε δεν εχω αλαξει τιποτα απο την αναρτηση μονο αλαγη στα λαστιχα εκανα εβαλα 17 απο 15 αρες και μετα ξαναεβαλα τις αρες. να σημιωσω οτι τελικα το αμαξι συμφωνα με τα λεγομενα και του πατερα μου τραβαει λιγο μονοπατα αλλα εγω το απεδιδα στον δρομο. μαλον δεν με αφηνε να αντιλιφθω το driving steering recomendetion που εχει το εσπ στα 6αρια. να σημιωσω οτι εξαρχης το αμαξι ειχε ακατασχετο σπινιαρισμα και τραβαγε αριστερα δεξια σε καθε εκινηση,αρα μαλον ΔΕΝ ειχε καθολου ευθυγραμμιση απο το εργοστασιο...ιδομεν θα το ψαξω ολο το συστημα να εχω το κεφαλι μου σιγουρο. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
iROC
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 709
Εγγραφή: 14/12/08 15:54
Last Visit: 20/09/14 18:22

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό ELTASSOS » 17/04/13 9:51

antonis-team έγραψε:
ELTASSOS έγραψε:ειχα χθες την ιδια κουβεντα με τον κολλητο μου. Οταν του ειπα οτι αλλαξα διασταση ζαντας-λαστιχου και πηγα μετα για ευθυγραμιση με κυτταζε σαν εξωγηινο, λεγοντας μου οτι δεν επηρεαζει η αλλαγη στο νουμερο της ζαντας/ελαστικου
την ευθυγραμιση. (ηλεκτρονικος ειναι αλλα σκαμπαζει κατι τις και απο μηχανικα).

Παντως και ο λαστιχας που μου τα περασε μου ειπε, "τραβα τωρα για μια ευθυγραμιση στον κυριο χχχχ ", να εισαι κομπλε. (+ 30 ευρουλια πηγε, ΧΩΡΙΣ αποδειξη, πηγε ο λογ/σμος).

Εχω ερωτηση για τον φιλο 21-ΚΟΥαΝΤΡΑ....απο πανω. "γιατι ομως να τραβαει μονοπατα?"

Ετσι οπως τα λες με το σχημα σου, πολυ κατατοπιστικο, τα ελαστικα, μονο, θα επρεπε να φθειρονται αν-ομοιομορφα. Εκτος αν, λογω αποκλισης-συγκλισης, καταπονειται και το συστημα διευθυνσης και σιγα σιγα απορρυθμιζεται προς την μια η αλλη κατευθυνση...(υποθεση κανω)..αρα μηπως ο φιλος θα πρεπει να ελεγξει-για σιγουρια-και ολο το μπροστινο συστημα του για ανομοιομορφες φθορες-τζογους?

******

Για ποιο αυτοκίνητο μιλάς?. Διότι είχαμε κάνει με τα αμορτισέρ!!!!!.......
Αλλάζοντας λάστιχα, συνηθίζετε να κάνουμε ευθυγράμμιση, μα την είχαμε κάνει…..
Α.


ναι σωστα θυμασαι, ειχαμε κανει στη BARCHETTA, οταν αλλαξαμε αμορτισερ-ελατηρια, αλλα τοτε ημουν με 17αρια. Λογω ανεσης, που ηταν και το θεμα μου, πηγα σε πιο μαμα διασταση 15αρια μεταχ απο ΣΤΙΛΟ ΦΙΑΤ, για αυτο ο λαστιχας που τα περασε (10 ευρω) με εστειλε για ευθυγραμιση (30 ευρω). Παντως η νεα αναρτηση που βαλαμε σε συνδυασμο με τα 15αρια ειναι πολυ οκ απο ανεση....

Λιγο στο οφσετ ειμαι "πιο μεσα 5-6 χιλιοστα" αλλα αυτο θα το διορθωσουμε, αν γινεται, οταν αποφασισω (δηλ οταν εχω λεφτα) να ερθω να βαλουμε καινουργια λαστιχα στο σωστο μεγεθος ( τωρα εχω 195-60-15 ενω το σωστο ειναι 195-55-15). Ειπες θα μου κανεις και πατεντα οπως σε καποιο δικο σου...δεν ξεχνω.
Ο ΜΠΑΡΜΠΑΔΗΜΑΣ ΕΧΕΙ ΣΩΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥς?
ELTASSOS
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2838
Εγγραφή: 17/12/11 10:50
Last Visit: 14/09/14 16:18
Τοποθεσία: ΒΑ
Banned User

Re: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

Δημοσίευσηαπό 21 Quadra » 17/04/13 10:05

Scotch έγραψε:Ο κομπρέσσορας απαιτεί την ίδια φροντίδα με το turbo (ζέσταμα, κρύωμα, κλπ);


Όχι, το turbo δέχεται τα καυσαέρια που έχουν θερμοκρασία από 850-950 ίσως και πάνω από 1000c ανάλογα με τη ρύθμιση, την κατάσταση των μπέκ, και άλλες λεπτομέρειες, ο κομπρέσσορας παίρνει κίνηση από τροχαλία, η θερμοκρασία του είναι αυτή που παίρνει από την συμπίεση του αέρα, δηλαδή δεν περνάει σε καμμία περίπτωση τους 150-180c, το σαζμάν του έχει λάδι που και αυτό απορροφά θερμοκρασία, δηλαδή η όλη κατάσταση / εγκατάσταση, είναι τελείως διαφορετική στο θέμα των θερμοκρασιών, ο αέρας θέλει βέβαια την ψύξη του αν η πίεση είναι μεγαλύτερη από 0.4-0.5 bar, οπότε ένα intercooler είναι απαραίτητο.
Άβαταρ μέλους
21 Quadra
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6354
Εγγραφή: 07/05/06 16:55
Last Visit: 21/09/14 19:12

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 18 επισκέπτες