21/08/14 8:16

Aπώλεια κυλίνδρου

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσίευσηαπό leonp » 09/09/05 17:58

Μη ψάχνεσαι πολύ με τα μπουζί. Βάλε ένα φθηνό μπουζί γνωστής μάρκας που ταιριάζει στο αυτοκίνητο.

Τα πανάκριβα μπουζί (πλατίνα, ιρίδιο) αντέχουν πολύ περισσότερο στο χρόνο. Θα δεις ελάχιστη βελτίωση.

Το σύστημα ανάφλεξης περιλαμβάνει πολύ περισσότερα πραγματα από τα μπουζί. Άλλαξε πλατίνες, ρύθμισε τις σωστά και κοίταξε καλά τα μπουζοκαλώδια, καπάκι ντιστριμπιτέρ, ρότορα αν είναι δεκαετίας (ώρα για αλλαγή?).
Άβαταρ μέλους
leonp
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18377
Εγγραφή: 09/10/04 0:01
Last Visit: 20/08/14 15:36
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό BILL33 » 09/09/05 17:59

manager_ έγραψε:και που θα ξερω οτι κανει στον κινητηρα μου? τα Bosch τα απλα γραφουν επανω οτι κανουν σε Lada. δεν διευκρυνιζει μοντελο, αυτα με τα 4 ηλεκτροδια δεν γραφουν τιποτε. δεν αναφερουν πουθενα καμια μαρκα αυτοκινητου. βεβαια θα μπορσουσα να μετρισω ποσο ειναι το κομματι που βιδωνει μεσα στο μπλοκ και εαν ειναι ισο με αυτο του απλου μπουζιου θα κανουν τοτε.
ομως μηπως ενα τετοιο μπουζι κανει μονο για συγκεκριμενα αυτοκινητα? δεν θα απαιτει δυνατοτερο σπινθιρα? ή οχι απαραιτητα.

Εκει που τα πουλανε πρεπει να υπαρχουν καταλογοι που λενε σε τι κινητηρες ταιριαζουν.
..εμείς γι' αλλού κινήσαμε γι' αλλού κι αλλού η ζωή μας πάει....
Άβαταρ μέλους
BILL33
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 42038
Εγγραφή: 14/06/03 19:43
Last Visit: 21/08/14 5:18
Τοποθεσία: On the move!

Δημοσίευσηαπό manager_ » 09/09/05 18:03

του εχω αλλαξει τα μπουζοκαλωδια πριν απο 6 χρονια με καλωδια σιλικονης :D και παρ'ολο που ειναι στο χωριο στην υγρασια τα μπουζοκαλωδια δεν εχουν παθει τιποτε. οι πλατινες εινα καθαρες, και πατανε σωστα η μια επανω στην αλλη. ο ροτορας κανει αυτη την μικρη κινηση με ευκολια. εχω βαλει και λαδι στον λαδωτηρα του ντιστριμπιτερ, το καπακι δεν φαινετε να εχει ραγιζματα. ομως δεν ξερω εαν ο πολλαπλασιαστης και ο συμπικνωτης ειναι καλα. δηλαδη μηπως απο τα χρονια δεν δινει ακριβως την ταση που πρεπει στο κυκλωμα υψηλης τασης. βεβαια φαινετε να δουλευει καλα. α και κατι ακομα του εχω αλλαξει και τα μπουζι με νεα μαρκας Champion. αλλα θα τα ξανα αλλαξω μολις καθαριστει -ρυθμιστι σωστα το καρμπυρατερ. :D γι'αυτο ρωταω θελω αν βαλω κατι καλο , σταθερο, να καιει σωστα το μιγμα.
manager_
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: 20/04/05 9:39
Last Visit: 14/06/06 13:51

Δημοσίευσηαπό manager_ » 09/09/05 18:05

BILL33 έγραψε:
manager_ έγραψε:και που θα ξερω οτι κανει στον κινητηρα μου? τα Bosch τα απλα γραφουν επανω οτι κανουν σε Lada. δεν διευκρυνιζει μοντελο, αυτα με τα 4 ηλεκτροδια δεν γραφουν τιποτε. δεν αναφερουν πουθενα καμια μαρκα αυτοκινητου. βεβαια θα μπορσουσα να μετρισω ποσο ειναι το κομματι που βιδωνει μεσα στο μπλοκ και εαν ειναι ισο με αυτο του απλου μπουζιου θα κανουν τοτε.
ομως μηπως ενα τετοιο μπουζι κανει μονο για συγκεκριμενα αυτοκινητα? δεν θα απαιτει δυνατοτερο σπινθιρα? ή οχι απαραιτητα.

Εκει που τα πουλανε πρεπει να υπαρχουν καταλογοι που λενε σε τι κινητηρες ταιριαζουν.


στο Praktiker της Πατρας τα ειδα. και δεν αναφερει τιποτε επανω το κουτι ουτε εχει καμια λιστα εκει :(
manager_
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: 20/04/05 9:39
Last Visit: 14/06/06 13:51

Δημοσίευσηαπό BILL33 » 09/09/05 18:09

manager_ έγραψε:
BILL33 έγραψε:
manager_ έγραψε:και που θα ξερω οτι κανει στον κινητηρα μου? τα Bosch τα απλα γραφουν επανω οτι κανουν σε Lada. δεν διευκρυνιζει μοντελο, αυτα με τα 4 ηλεκτροδια δεν γραφουν τιποτε. δεν αναφερουν πουθενα καμια μαρκα αυτοκινητου. βεβαια θα μπορσουσα να μετρισω ποσο ειναι το κομματι που βιδωνει μεσα στο μπλοκ και εαν ειναι ισο με αυτο του απλου μπουζιου θα κανουν τοτε.
ομως μηπως ενα τετοιο μπουζι κανει μονο για συγκεκριμενα αυτοκινητα? δεν θα απαιτει δυνατοτερο σπινθιρα? ή οχι απαραιτητα.

Εκει που τα πουλανε πρεπει να υπαρχουν καταλογοι που λενε σε τι κινητηρες ταιριαζουν.


στο Praktiker της Πατρας τα ειδα. και δεν αναφερει τιποτε επανω το κουτι ουτε εχει καμια λιστα εκει :(

Πηγαινε σε καταστημα με ανταλακτικα και αγορασε τα απο εκει,αυτοι εχουν τετοιους καταλογους .Την επομενη φορα τα αγοραζεις απο το Πρακτικερ :wink: .Εγω ετσι εκανα 8) .
..εμείς γι' αλλού κινήσαμε γι' αλλού κι αλλού η ζωή μας πάει....
Άβαταρ μέλους
BILL33
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 42038
Εγγραφή: 14/06/03 19:43
Last Visit: 21/08/14 5:18
Τοποθεσία: On the move!

Δημοσίευσηαπό manager_ » 09/09/05 18:10

ετσι πρεπει Bill33 :D εχεις απολυτο δικιο. παντως στο Πρακτικερ εαν δεν κανω λαθος τα εχουν ποιο φτηνα (μπουζι, λαδια, κτλ) 8)

οσο για τον πολλαπλασιαστη και τον συμπικνωτη και τις πλατινες εχω ενα απο το καθε ενα επιπλεον στο πορτ μπαγκαζ :D (ο παππους τα ειχε παρει 8) , τελικα κατι ηξερε :wink: ) κενουργια και γνησια ανταλλακτικα.
manager_
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: 20/04/05 9:39
Last Visit: 14/06/06 13:51

Δημοσίευσηαπό Demetriades » 09/09/05 18:17

manager_ έγραψε:του εχω αλλαξει τα μπουζοκαλωδια πριν απο 6 χρονια με καλωδια σιλικονης :D και παρ'ολο που ειναι στο χωριο στην υγρασια τα μπουζοκαλωδια δεν εχουν παθει τιποτε. οι πλατινες εινα καθαρες, και πατανε σωστα η μια επανω στην αλλη. ο ροτορας κανει αυτη την μικρη κινηση με ευκολια. εχω βαλει και λαδι στον λαδωτηρα του ντιστριμπιτερ, το καπακι δεν φαινετε να εχει ραγιζματα. ομως δεν ξερω εαν ο πολλαπλασιαστης και ο συμπικνωτης ειναι καλα. δηλαδη μηπως απο τα χρονια δεν δινει ακριβως την ταση που πρεπει στο κυκλωμα υψηλης τασης. βεβαια φαινετε να δουλευει καλα. α και κατι ακομα του εχω αλλαξει και τα μπουζι με νεα μαρκας Champion. αλλα θα τα ξανα αλλαξω μολις καθαριστει -ρυθμιστι σωστα το καρμπυρατερ. :D γι'αυτο ρωταω θελω αν βαλω κατι καλο , σταθερο, να καιει σωστα το μιγμα.



Ρε συ manager γιατι δεν βάζεις αυτά που λέει ο κατασκευαστείς ?? Φοβάσαι για προβλήματα μετά της 7000 RPM

Champion RN9YCC
Autolite 64
Bosch W7DC
NGK BP6ES

Κανονικά υπάρχει μοντέλο σε super 4 που να κανει για τον κινητηρα σου.

Δεν νομίζω όμως πως θα δείς κάπια διαφορά θα ειναι πεταμένα λεφτά.
Μόνο ιδεολογικά (στο λαδα μου φοράω τετρακιδα μπουζι) :D

Πάντα καλοπροέρετα έτσι??
Λέω απλός την άποψη μου.
Άβαταρ μέλους
Demetriades
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 749
Εγγραφή: 29/05/04 10:14
Last Visit: 01/03/14 20:10
Τοποθεσία: Κύπρος

Δημοσίευσηαπό manager_ » 10/09/05 19:36

Demetriades ειναι δεκτη η αποψη σου(και σε ευχαριστω εσενα και τους υπολοιπους για την συμμετοχη σας), γι'αυτο αλλωστε ανοιξα και αυτο το θρεντ για να παρω πληροφοριες και αποψεις :D
Champion RN9YCC του εχω βαλει :D απλα ελεγα μηπως υπηρχε κατι καλυτερο, για καλυτερη καυση της βενζινης ποιο σταθερη λειτουργια. ειδα τα Bosch και ειπα να ρωτησω. :D
ειναι τα Bosch καλυτερα απο τα Champion?
μπορει να ειμαι λιγο υπερβολικος αλλα ειδικα οταν ειναι το πρωτο σου αυτοκινητο θες να το περποιηθεις, να το προσεχεις, να του δινεις τα καλυτερα, δεν εχεις και ολες τις γνωσεις και "ψαχνεσε" λιγακι μεχρι να μαθεις τι κανει και τι οχι. δεν προκειτε να του κανω καμια μετατροπη (τουρμπο, χαμηλωμα, ζαντες κτλ)ή να του βαζω βελτιωτικα (βενζινης, λαδιου κτλ κτλ) απλα πανω στις προδιαγραφες που βαζει ο κατασκευαστης να του βαζω κατι καλο. :D
απλα μπουζι θα του βαλω. μου ειπαν οτι αυτα δεν κανουν για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.(οπως και εσεις αλλωστε 8) ) κανουν γυρω στα 8 ευρω τα 4 Bosch τα απλα. ειναι και σε καλη τιμη(νομιζω).

το συστημα υψηλης και χαμηλης τασεις πως μπορει να το ελεγξω? ξερετε εαν παρεχουν την σωστη ταση?
manager_
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: 20/04/05 9:39
Last Visit: 14/06/06 13:51

Δημοσίευσηαπό elteo » 10/09/05 20:24

Eγώ πάντως στην θέση σου θα άφηνα το Λαντάκι στην ησυχία του κ θα έψαχνα για άλλο αυτοκίνητο.
Τόσα χρόνια στην ακινησία για ένα αμάξι (απαράδεκτο για τα σημερινά δεδομένα) σαν το 1200(s κιόλας) σίγουρα δεν είναι κ ότι καλύτερο για έναν νέο οδηγό.
Άβαταρ μέλους
elteo
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 37938
Εγγραφή: 26/05/03 10:28
Last Visit: 20/08/14 17:57

Δημοσίευσηαπό manager_ » 10/09/05 21:32

και τι να παρω με τοσα λιγα χρηματα.(τα οποια θα ριξω επανω του σιγα σιγα γιατι δεν τα εχω σε μετρητα, ουτε μου τα δινουν οι δικοι μου. μπορει να βοηθησουν λιγο και σιγα σιγα αλλα δυσκολα, ετσι και αλλιως δεν θελω να τους γδαρω τους ανθρωπους. εστω και εαν λεγανε να παρω κενουργιο πολυ μα πολυ δυσκολα θα το εκανα) δεν υπαρχει κατι αναλογο εκτος απο λαντα σαμαρα και σκοντα φαβοριτ. ή καποιο αλλο αυτοκινητο 20 ετων με 200000 χιλιομετρα. :(
αλλα εαν δεν το κυκλοφορισω μαλλον το βλεπω να πηγαινει στην πρεσσα. :cry: :cry: η αληθεια ειναι οτι το λυπαμε το καημενο.. :cry: :cry:
εαν μπορεσω και λυσω το προβλημα με την υπερθερμανση, και δεν βγαλει αλλες βλαβες τοτε εχει να μου δωσει πολλα χιλιομετρα :D (μιας και εχει διανυσει ουτε 10000χιλιομετρα) ετσι και αλλιως σε αυτη την περιοδο της ζωης μου, δεν εχω οικογενεια για παραδειγμα για να πρεπει να εχω ενα καλο αυτοκινητο, δεν εχω δουλεια για να βγαζω λεφτα για να μπορεσω να αγορασω κατι συγχρονο(αρκετα γδερνω τους δικους μου). θελω απλα ενα αυτοκινητο που να μην μου βγαζει προβληματα και ειμαι με το χερι στην τσεπη συνεχεια, να μαθω να οδηγαω και να εξυπηρετουμε. :D κατι το οικονομικο. 8)

εσεις εχετε να μου προτεινετε καποιο αλλο αυτοκινητο? :D
manager_
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: 20/04/05 9:39
Last Visit: 14/06/06 13:51

Δημοσίευσηαπό manager_ » 11/09/05 19:36

εχω να κανω τις εξης ερωτησεις για να κανω μερικους προχειρους λογαριασμους.
1. ποσο περιπου κοστιζουν 4 ελαστικα για το λαντα, μεγεθους 175/13. στην εργοστασιακη ζαντα. δεν θα αλλαξω τις ζαντες. οποιας μαρκας και να ειναι.
2. αμορτισερ 4, απλα αμορτισερ. οχι αερος-λαδιου, σπορ, ρυθμιζομενα κτλ, κτλ. κατι απλο-οικονομικο για να κινουμε με ασφαλεια. πιστευετε οτι εαν αλλαξω και ελατηρια θα βοηθησει στην ανεση και την ασφαλεια?
3.μια κενουργια εξατμηση και τα 3 κομματια.

μετα τα οχι και τοσο απαραιτητα ειναι ενα βαψιμο (ασπρο χρωμα, οχι μεταλλικα χρωματα κτλ κτλ)και να ξεφορτωθω εστω και προχειρα τα σημαδια σκουριας. και ενα δεξι φτερο, και δυο δεξιες πορτες. το πλαισιο ειναι ανεγγιχτο, ο μαρσιπιες και αυτος ανεγγιχτος. μονο το φτερο εχει ενα ελαφρο χτυπημα και η πορτες ελαφρα χτυπημενες αλλα μαλλον θα τις αλλαξω γιατι υπαρχει περιπτωση να εχουν στραβωσει, γιατι οταν τις κλεινω κλεινουν με δυσκολια, θελουν πολυ δυναμη, και δεν κανουν καλη εφαρμογη. καμια πορτα δεν εχει πεσει, ουτε "κρεμασει".
ευχαριστω :D
manager_
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: 20/04/05 9:39
Last Visit: 14/06/06 13:51

Δημοσίευσηαπό elteo » 11/09/05 19:54

Kατα τα άλλα τίποτα δεν θες να αλλάξεις... :lol: ...δεν το πετάς καλύτερα..; :wink:
Άβαταρ μέλους
elteo
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 37938
Εγγραφή: 26/05/03 10:28
Last Visit: 20/08/14 17:57

Δημοσίευσηαπό manager_ » 11/09/05 20:03

elteo έγραψε:Kατα τα άλλα τίποτα δεν θες να αλλάξεις... :lol: ...δεν το πετάς καλύτερα..; :wink:


τα πρωτα(+καθαρισμα κυκλωματος ψυξης απο ψυγεια 30 -40 ευρω μου ειπαν, ρυθμιση και ισως καθαρισμο καρμπυρατερ απο καρμπυρατερα) ειναι τα απαραιτητα για να περασω και το ΚΤΕΟ +καρτα καυσαεριων ωστε να περιελθει η αδεια στο ονομα μου. πιστευω οτι μετα απο τοσα χρονια τα αμορτισερ θα θελουν αλλαγμα. :roll:

τα υπολοιπα μπορουν να περιμενουν.

αλλες βλαβες δεν εχει βγαλει (κιβωτιο,διαφορικο, μηχανη, αναρτηση, δυναμο κτλ κτλ)

elteo τι μου προτεινεις να παρω με τοσα λιγα χρηματα? ( χρηματα = κοστος απο λαστιχα, εξατμηση,καθαρισμος ψυγειου/καρμπυρατερ και αμορτισερ). :(
ενδεικτικες τιμες ξερει κανεις??? :roll: :roll:
Τελευταία επεξεργασία από manager_ και 11/09/05 21:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
manager_
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: 20/04/05 9:39
Last Visit: 14/06/06 13:51

Δημοσίευσηαπό manager_ » 11/09/05 21:31

ενδεικτικες τιμες καποιος? :roll: :roll:
αντε για να κανω την οικονομια μου να το παρω το "κοριτσι", να το επισκευασω και να ζησουμε τον ερωτα μας. :oops: 8) :lol:
manager_
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: 20/04/05 9:39
Last Visit: 14/06/06 13:51

Δημοσίευσηαπό charmak66 » 11/09/05 22:23

Νομίζω πως θα χρειαστείς γύρω στα 200 ευρώ για μια τετράδα αμορτισέρ και κάπου τόσα ίσως και λιγότερα για λάστιχα (τα 13άρια πρέπει να είναι φτηνότερα της αγοράς)

Για τα άλλα που ζητάς πραγματικά δεν έχω ιδέα!

Γνώμη μου είναι να αφήσεις τα "εξωτερικά" (βαψίματα,πορτοπαράθυρα κλπ) εκτός και αν τρυπήσουν και το αυτοκίνητο μπάζει νερά ή κρύο,μέχρι να είσαι πιο άνετος οικονομικά.

Καλύτερα να είναι χρέπι απ' έξω και να έχεις αμορισέρ,λάστιχα,φρένα....
Ξάφνου σαν ξεπροβόδισε το Steamer Tank “Fjord Folden”
Όπου έφευγε καπνίζοντας για τα νησιά Λοφούτεν…
Άβαταρ μέλους
charmak66
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18074
Εγγραφή: 13/02/03 17:10
Last Visit: 26/07/14 19:34
Τοποθεσία: Nyksund

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 18 επισκέπτες