23/10/14 1:51

Στρώσιμο αυτοκινήτου.Απλή αμόλυβδη ή 100 οκτανίων?

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Στρώσιμο αυτοκινήτου.Απλή αμόλυβδη ή 100 οκτανίων?

Δημοσίευσηαπό Craven Blue » 05/03/07 14:48

Χαιρτώ τους φίλους του φόρουμ.

Σε λίγες μέρες παραλαμβάνω ένα Citroen C5 1.8,125 PS.

Έχω σκοπό να το στρώσω για 2.500-3.000 χλμ.Απ'όσο γνωρίζω παίρνει απλή αμόλυβδη βενζίνη και αυτή έχω σκοπό να του βάζω (εκτός από μερικά φουλαρίσματα με Ultimate για καθάρισμα του μοτέρ),με την εκτόξευση των τιμών εκεί πάνω...

Η ερώτησή μου είναι η εξής :

Τα πρώτα χλμ που θα κάνω,τι βενζίνη να βάζω?Τι προτείνετε και γιατί?

Ευχαριστώ σας! :)

Σταύρος.
Craven Blue
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 22/02/07 20:39
Last Visit: 07/11/07 15:25

Δημοσίευσηαπό IKE » 05/03/07 14:55

Απλή να βάζεις, η super αμόλυβδη δεν θα έχει καμία διαφορά για τον κινητήρα σου, απλώς θα την πληρώνεις ακριβότερα.
IKE
 

Δημοσίευσηαπό HighFidelity » 05/03/07 15:58

Απλή να βάζεις ΠΑΝΤΑ. Αν θέλεις και (στοιχειώδες...) καθάρισμα, αντί για ultimate, βάζε απλή αμόλυβδη σε καμιά ΕΚΟ ή Cyclon όπου και οι απλές έχουν πρόσθετα για καθαρισμό (έτσι λένε τουλάχιστον...). Κάτι σαν την απλή V-power της Shell (που είναι η απλή με πρόσθετα και όχι κάτι άλλο...).
ΕικόναΕικόνα
BMW 120i (E81) - Ducati Multistrada 1000DS
Άβαταρ μέλους
HighFidelity
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15778
Εγγραφή: 24/06/06 2:27
Last Visit: 23/10/14 0:22

Δημοσίευσηαπό Κάβουρας » 05/03/07 16:42

Αν αγχώνεσαι για την "καθαριότητα" του κινητήρα και να βάλεις 100 οκτάνια βενζίνη δεν πιστεύω ότι συντρέχει λόγος...Βάλε και 95 V-power ή και 95άρα ΕΚΟ.Κι αυτές έχουν καθαριστικά.Εξάλλου νέος κινητήρας είναι...τι κάπνα να έχει πιάσει νέος κινητήρας στις βαλβίδες ή καθιζίματα στα έμβολα?Να μου έλεγες για μια μηχανή με 50-100-200.000 που 90% έχει δουλέψει στην κίνηση, οκ... :iconcool:

ΥΓ:Αν και ξέρω ότι θα αρχίσουν τα όργανα με αυτό που θα πω...σε νοικιασμένο αμάξι πάντως με 900km να γράφει στο καντραν, είδα σχετικά αισθητή διαφορά στο πώς τράβαγε βάζοντας 100άρα.(υποθέτω ότι ο προηγούμενος είχε 95).Και κάναμε και περισσότερα χιλιόμετρα μέχρι να ξαναφτάσει η βενζίνη στο 1/2.Βέβαια αυτό είναι άποψή μου και δεν θέλω να πείσω κανέναν να βάλει 100 οκτάνια βενζίνη.Όποιος πιστεύει ότι αξίζει, την βάζει.Εξάλλου ό,τι πληρώνεις παίρνεις... :whistlink:

ΥΓ2:Στο power tecknics του επόμενου μήνα έχει τέστ με όλες τις 100στάρες βενζίνες με διάφορους κινητήρες και διάφορους τύπους (ατμοσφαιρικούς και turbo) και με λίγα και με πολλά κυβικά... :)
Άβαταρ μέλους
Κάβουρας
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7374
Εγγραφή: 16/02/05 14:51
Last Visit: 27/09/14 14:26
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό doom1983 » 05/03/07 16:51

απλη απο εμενα
doom1983
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1587
Εγγραφή: 24/10/05 0:42
Last Visit: 18/02/14 23:43

Δημοσίευσηαπό Krusenstern » 05/03/07 18:06

doom1983 έγραψε:απλη απο εμενα


... και καθόλου στρώσιμο από εμένα :iconcool:

(όχι στον κινητήρα τουλάχιστον)
- Do you feel lucky, punk?
Άβαταρ μέλους
Krusenstern
4TF F1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 20467
Εγγραφή: 23/01/03 23:06
Last Visit: 08/09/14 20:32
Τοποθεσία: Seven Seas of Rhye

Δημοσίευσηαπό saxon_747 » 05/03/07 18:42

Krusenstern έγραψε:
doom1983 έγραψε:απλη απο εμενα


... και καθόλου στρώσιμο από εμένα :iconcool:

(όχι στον κινητήρα τουλάχιστον)


Γιατι? :hmmm: Εστω ενα υποτυπωδες -δεν το παω στα κοκκινα - δεν ειναι καλο?
Άβαταρ μέλους
saxon_747
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8748
Εγγραφή: 19/08/06 8:10
Last Visit: 20/10/14 20:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό tazio » 05/03/07 19:16

Απλή αμόλυβδη ούτε καν με καθαριστικά πρόσθετα (shell ΕΚΟ κ.λ.π. ) . Τι να καθαρίσει σε ένα κινητήρα με λίγα χιλιόμετρα. Αν σε αυτά προσθέσεις το αυξημένο κόστος και ότι η περισσότερες νοθείες στις βενζίνες γίνονται στις 10άρες ... .
...
Άβαταρ μέλους
tazio
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13182
Εγγραφή: 01/02/03 13:55
Last Visit: 21/10/14 13:02
Τοποθεσία: Σπίτι μου.

Δημοσίευσηαπό Craven Blue » 05/03/07 21:23

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Ένα μικρό στρώσιμο θα το κάνω,καλό κάνει όπως και να το δεις.

Καλό βράδυ. :)
Craven Blue
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 22/02/07 20:39
Last Visit: 07/11/07 15:25

Δημοσίευσηαπό dog80 » 06/03/07 0:22

tazio έγραψε:Απλή αμόλυβδη ούτε καν με καθαριστικά πρόσθετα (shell ΕΚΟ κ.λ.π. ) . Τι να καθαρίσει σε ένα κινητήρα με λίγα χιλιόμετρα. Αν σε αυτά προσθέσεις το αυξημένο κόστος και ότι η περισσότερες νοθείες στις βενζίνες γίνονται στις 10άρες ... .


Ένστασις! Ακριβώς επειδή είναι καινούριο το αμάξι πρέπει να βάζει βενζίνη με καθαριστικά πρόσθετα. Και εξηγώ:

Τα πρόσθετα αυτά είναι επίτηδες σχετικά αδύναμα. Αν βάλεις τέτοια βενζίνη σε αρχαίο αυτοκίνητο, δέν υπάρχει περίπτωση να καθαρίσει. Ο λόγος είναι απλός. Αν τα καθαριστικά ήταν πιό ισχυρά, τότε υπάρχει ο κίνδυνος να αποκολληθεί μεγάλη ποσότητα ακαθαρσιών και να βουλώσουν τα πάντα, απο το φίλτρο βενζίνης, τα σωληνάκια ώς τα μπέκ. Ο πραγματικός λόγος ύπαρξης των καθαριστικών είναι να μήν αφήνουν τις ακαθαρσίες να συσσωρεύονται σε ήδη καθαρό κινητήρα.

Πάντως οι επώνυμες βενζίνες (Shell, BP ΕΚΟ) έχουν τα ίδια καθαριστικά που βάζουν στις 100άρες και στις απλές 95άρες τους.
Άβαταρ μέλους
dog80
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7625
Εγγραφή: 08/03/04 16:54
Last Visit: 22/10/14 17:27

Δημοσίευσηαπό leonp » 06/03/07 5:28

Κάβουρας έγραψε:ΥΓ:Αν και ξέρω ότι θα αρχίσουν τα όργανα με αυτό που θα πω...σε νοικιασμένο αμάξι πάντως με 900km να γράφει στο καντραν, είδα σχετικά αισθητή διαφορά στο πώς τράβαγε βάζοντας 100άρα.(υποθέτω ότι ο προηγούμενος είχε 95).Και κάναμε και περισσότερα χιλιόμετρα μέχρι να ξαναφτάσει η βενζίνη στο 1/2.Βέβαια αυτό είναι άποψή μου και δεν θέλω να πείσω κανέναν να βάλει 100 οκτάνια βενζίνη.Όποιος πιστεύει ότι αξίζει, την βάζει.Εξάλλου ό,τι πληρώνεις παίρνεις... :whistlink:

ΥΓ2:Στο power tecknics του επόμενου μήνα έχει τέστ με όλες τις 100στάρες βενζίνες με διάφορους κινητήρες και διάφορους τύπους (ατμοσφαιρικούς και turbo) και με λίγα και με πολλά κυβικά... :)

Στο σιβικ μου η 100άρα το κάνει να δουλεύει ΠΟΛΥ πιο ήσυχα σε ψηλές στροφές. Η κατανάλωση (λτρ/100χλμ) όμως αυξάνεται σημαντικά και επειδή είναι και αρκετά πιο ακριβή βενζίνη τα ευρώ ανά 100 χλμ είναι πολύ περισσότερα (τεράστια διαφορά).

Τράβηγμα: Είναι πιο ήσυχη βενζίνη και επειδή δουλεύει ο κινητήρας ήσυχα ψηλά, νομίζεις ότι έχει καλύτερες επιδόσεις. Δεν το έχω μετρήσει αλλά μου φαίνεται πιο αργό, ιδίως σε χαμηλές στροφές με το γκάζι στο πάτωμα μου φαίνεται ψόφιο. Πάντως η 100άρα καίγεται καλύτερα και ΠΟΛΥ πιο ήσυχα.

Επίσης έχει πιο χαμηλό ρελαντί με τη 100άρα. Να δούμε τι θα βγάλει το περιοδικό για τις 100άρες και αυτά που θα λένε πρέπει να είναι και ΕΠΑΝΑΛΗΨΙΜΑ.

ΓΕΝΙΚΑ όσο ανεβαίνουν τα οκτάνια πέφτει η θερμογόνος δύναμη του καυσίμου και έχει καταδικαστεί εταιρεία (Texaco) στην Αμερική που έλεγε ότι βελτιώνει τη κατανάλωση σε ΟΛΟΥΣ τους κινητήρες (μόνο αν έχεις πολύ μεγάλη συμπίεση ή ψηλής πίεσης τούρμπο και με λίγα οκτάνια πρέπει να είναι κομμένο το αβανς).
Άβαταρ μέλους
leonp
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18368
Εγγραφή: 09/10/04 0:01
Last Visit: 06/09/14 11:39
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mirage » 06/03/07 9:55

Craven Blue έγραψε:Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Ένα μικρό στρώσιμο θα το κάνω,καλό κάνει όπως και να το δεις.

Καλό βράδυ. :)


Απλή το συγκεκριμένο μοτέρ δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω. Α και το στρώσιμο να φτάσει τα 1000-1500 χλμ το πολύ :iconcool:
Μετακομίσαμε σε νέο χώρο και σας περιμένουμε
http://4tfugitives.prophpbb.com/forum1.html
Άβαταρ μέλους
mirage
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 27372
Εγγραφή: 21/06/02 8:17
Last Visit: 28/09/14 23:07

Δημοσίευσηαπό Krusenstern » 06/03/07 10:27

saxon_747 έγραψε:
Krusenstern έγραψε:
doom1983 έγραψε:απλη απο εμενα


... και καθόλου στρώσιμο από εμένα :iconcool:

(όχι στον κινητήρα τουλάχιστον)


Γιατι? :hmmm: Εστω ενα υποτυπωδες -δεν το παω στα κοκκινα - δεν ειναι καλο?


Αν προσέχεις στις αλλαγές, δεν πειράζει και να πας στο κόκκινο. Το σασμάν θέλει προσοχή, αλλά κι αυτό δεν θα πάθει τίποτα αν δεν κάνεις χοντράδα. Οφτόπικ είμαστε, έχουμε αλλού θέμα για το στρώσιμο.
- Do you feel lucky, punk?
Άβαταρ μέλους
Krusenstern
4TF F1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 20467
Εγγραφή: 23/01/03 23:06
Last Visit: 08/09/14 20:32
Τοποθεσία: Seven Seas of Rhye

Δημοσίευσηαπό Lippi » 06/03/07 10:30

Ουτε 100 ούτε Β-παουερ εφόσον δεν τα ζητάει ο κατασκευαστής.

Και επιπλέον μετά το ψιλοστρωσιματάκι που αναφέρεται πιο πάνω που και που να το 'ανοίγεις' και λίγο. Τότε να δεις πως καθαρίζει-ξεμπουκώνει ο κινητήρας.
Δύο πράγματα είναι σίγουρα στη ζωή: το πρώτο είναι η εφορία.
------
Σε τι θα ορκιστείς τώρα;
Στο μέλλον
Δεν μπορείς να ορκιστείς σε μέλλον που κατέστρεψες με ένα άσωτο παρόν!
Άβαταρ μέλους
Lippi
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: 02/10/06 13:15
Last Visit: 18/09/14 10:16
Τοποθεσία: Always Somewhere

Δημοσίευσηαπό citastak » 06/03/07 13:07

Μετά από 150.000κμ BP ultimate ανοιχτηκε το μοτερ και ο μηχανικος μας ειπε οτι οι θαλαμοι καυσης ηταν σε πολυ καλή κατασταση.

Τωρα δεν ξερω αν ειναι τυχαιο ή όχι, αλλά στο δικό μας μοτέρ η διαφορά ειναι παραπάνω από αισθητή σε 95'αρα βενζίνη.
....
Άβαταρ μέλους
citastak
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5895
Εγγραφή: 24/03/03 19:50
Last Visit: 14/10/14 6:52
Τοποθεσία: Στον ακατανόμαστο....

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες