22/11/14 18:26

ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΣΑΣΜΑΝ

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Δημοσίευσηαπό Alexis Labos » 10/08/06 23:58

Παρατήρηση: στο σειριακό , είναι πιο απότομο και πάει πολύ καλά..
Το έβαλα σήμερα για δοκιμή αλλά προτιμώ το D ..
BMW E39 520i auto..
http://www.seatclub.gr/forum
Alexis Labos
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 05/01/03 9:54
Last Visit: 21/11/14 17:59
Τοποθεσία: Kalamata/Hellas

Δημοσίευσηαπό Giannnis » 18/08/06 8:13

Μια ερωτηση σχετικη με το αυτοματο σασμαν...

Στο Honda CRV βαζω parkink δενω χειροφρενο αλλα οταν αφηνω το φρενο το αυτοκινητο κανει ενα "κλικ" μπροστα...Στην Honda μου λενε οτι ειναι φυσιολογικο αλλα δεν με πειθουν απολυτα...
Άβαταρ μέλους
Giannnis
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: 05/09/05 16:17
Last Visit: 26/08/14 7:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Λυκοβρυση

Δημοσίευσηαπό leonp » 18/08/06 9:55

Στη 1η σελίδα του θέματος ο leonp έγραψε:Όταν παρκάρεις να αφήνεις πρώτα το αυτοκίνητο στο νεκρό, να βάζεις χειρόφρενο και μετά να επιλέγεις το Ρ. Υπάρχει ένα πειράκι στο σαζμάν που μπλοκάρει τη μετάδοση στο Park και είναι ευαίσθητο, δεν του αρέσει να δέχεται όλο το βάρος του αυτοκινήτου στις κατηφόρες.


leonp έγραψε:Σε πολλά σαζμάν αυτό το πειράκι είναι πάνω στο κέλυφος του σαζμάν. Με πολλή κακή χρήση (ακόμα και αν δεν σπάσει) μπορεί να κουνηθεί και να έχει μικροδιαρροές λαδιού από εκεί. Αυτή η βλάβη δεν επισκευάζεται, πάντα θα λερώνει εκείνη η πλευρά του σαζμάν.


Να μην αφήνεις το βάρος του αυτοκινήτου πάνω στο σαζμάν με το Ρ. Υπάρχει το χειρόφρενο. Αν δεν παρκάρεις σε κατηφόρες δεν υπάρχει πρόβλημα - μπορείς να μη χρησιμοποιείς το χειρόφρενο - αλλά είναι θέμα ασφαλείας η χρήση του χειρόφρενου.

Μερικές φορές είναι δύσκολο να βγει ο μοχλός από το Ρ γιατί το βάρος του αυτοκινήτου ζορίζει το πειράκι. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να το τραβήξεις με δύναμη (και να μη το ξανακάνεις).
Άβαταρ μέλους
leonp
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18368
Εγγραφή: 09/10/04 0:01
Last Visit: 06/09/14 11:39
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Giannnis » 18/08/06 12:25

leonp έγραψε:
Στη 1η σελίδα του θέματος ο leonp έγραψε:Όταν παρκάρεις να αφήνεις πρώτα το αυτοκίνητο στο νεκρό, να βάζεις χειρόφρενο και μετά να επιλέγεις το Ρ. Υπάρχει ένα πειράκι στο σαζμάν που μπλοκάρει τη μετάδοση στο Park και είναι ευαίσθητο, δεν του αρέσει να δέχεται όλο το βάρος του αυτοκινήτου στις κατηφόρες.


leonp έγραψε:Σε πολλά σαζμάν αυτό το πειράκι είναι πάνω στο κέλυφος του σαζμάν. Με πολλή κακή χρήση (ακόμα και αν δεν σπάσει) μπορεί να κουνηθεί και να έχει μικροδιαρροές λαδιού από εκεί. Αυτή η βλάβη δεν επισκευάζεται, πάντα θα λερώνει εκείνη η πλευρά του σαζμάν.


Να μην αφήνεις το βάρος του αυτοκινήτου πάνω στο σαζμάν με το Ρ. Υπάρχει το χειρόφρενο. Αν δεν παρκάρεις σε κατηφόρες δεν υπάρχει πρόβλημα - μπορείς να μη χρησιμοποιείς το χειρόφρενο - αλλά είναι θέμα ασφαλείας η χρήση του χειρόφρενου.

Μερικές φορές είναι δύσκολο να βγει ο μοχλός από το Ρ γιατί το βάρος του αυτοκινήτου ζορίζει το πειράκι. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να το τραβήξεις με δύναμη (και να μη το ξανακάνεις).



Σε ευχαριστω πολυ . :) :) :)
Άβαταρ μέλους
Giannnis
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: 05/09/05 16:17
Last Visit: 26/08/14 7:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Λυκοβρυση

Δημοσίευσηαπό ekatsaros » 18/08/06 12:33

H σωστή πρακτική είναι να κάνεισ το εξής ώστε να μην ακους αυτό το ενοχλητικό κλικ, το οποίο είναι αποτέλεσμα μαγκώματος του πύρου. Να τραβάς καλά το χειρόφρενο και μετά να πηγαίνεις το μοχλό στο P όταν παρκάρεις. Όταν ξεπαρκάρεις να βάζεις το μοχλό στο Ν και κατόπιν να λύνεις το χειρόφρενο...
Άβαταρ μέλους
ekatsaros
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: 30/06/03 14:12
Last Visit: 18/11/14 14:05

Δημοσίευσηαπό Giannnis » 18/08/06 13:01

ekatsaros έγραψε:H σωστή πρακτική είναι να κάνεισ το εξής ώστε να μην ακους αυτό το ενοχλητικό κλικ, το οποίο είναι αποτέλεσμα μαγκώματος του πύρου. Να τραβάς καλά το χειρόφρενο και μετά να πηγαίνεις το μοχλό στο P όταν παρκάρεις. Όταν ξεπαρκάρεις να βάζεις το μοχλό στο Ν και κατόπιν να λύνεις το χειρόφρενο...


Δεν ακουγεται μονο το κλικ αλλα και το αμαξι μετακινηται ελαχιστα μπροστα.Αυτο με το καλο τραβηγμα του χειροφρενου πρωτα το δοκιμασα αλλα χωρις αποτελεσμα.Ευχαριστω.
Άβαταρ μέλους
Giannnis
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: 05/09/05 16:17
Last Visit: 26/08/14 7:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Λυκοβρυση

Δημοσίευσηαπό ekatsaros » 19/08/06 0:00

Αυτό σημαίνει ότι το κλικ που αντιλαμβάνεσαι οφείλεται σε κάποια άλλη αιτία και όχι σε μάγκωμα του πύρου λόγω μικρής μετατόπισης του οχήματος. Αν δεν συνέβαινε ανέκαθεν αυτό στο αυτοκίνητο, θα σε συμβούλευα να το ερευνήσεις...
Άβαταρ μέλους
ekatsaros
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: 30/06/03 14:12
Last Visit: 18/11/14 14:05

Δημοσίευσηαπό Giannnis » 19/08/06 7:36

ekatsaros έγραψε:Αυτό σημαίνει ότι το κλικ που αντιλαμβάνεσαι οφείλεται σε κάποια άλλη αιτία και όχι σε μάγκωμα του πύρου λόγω μικρής μετατόπισης του οχήματος. Αν δεν συνέβαινε ανέκαθεν αυτό στο αυτοκίνητο, θα σε συμβούλευα να το ερευνήσεις...


Το εκανε απο την αρχη.Στην Honda πηγα και λενε οτι ειναι φυσιολογικο οταν κομπλαρει καποιο γραναζι (καπως ετσι το ειπαν...).

ΥΓ.Στο αυτοματο - σειριακο Peugeot 206 cc της κορης μου δεν κανει κατι τετοιο.
Άβαταρ μέλους
Giannnis
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: 05/09/05 16:17
Last Visit: 26/08/14 7:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Λυκοβρυση

Δημοσίευσηαπό ekatsaros » 21/08/06 10:12

Το δικό μου Megane Coupe 1.6 (αυτόματο σειριακό ) παρουσιάζει αυτήν την συμπεριφορά μόνο αν μετακινηθούν οι τροχοί έστω και λίγο όταν ο μοχλός είναι στο P, όπως και τα περισσότερα αυτόματα κιβώτια με υδραυλικό μετατροπέα ροπής.
Άβαταρ μέλους
ekatsaros
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: 30/06/03 14:12
Last Visit: 18/11/14 14:05

Δημοσίευσηαπό Alexis Labos » 24/08/06 21:17

Σήμερα είχα την ιδέα να πάω για καφεδάκι στο Τουριστικό Ταϋγέτου..
Εδειξε πολύ καλή συμπεριφορά στις ανηφόρες, δε χρειάστηκε καν να το βάλω σε σειριακό..
Το έβαλα στο DS για να δω διαφορές , και είδα ότι στις κατηφόρες δεν ανέβαζε ταχύτητα και έτσι με ''φρέναραν'' λίγο ώστε να μη πατάω πολύ φρένο..
Στις ανηφορικές φουρκέτες ήταν έτοιμο την στιγμή που πάταγα γκάζι και πεταγόταν μπροστά.. (ούτε κρεμάσματα, ούτε τίποτα)..
Πολύ καλές εντυπώσεις..
BMW E39 520i auto..
http://www.seatclub.gr/forum
Alexis Labos
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 05/01/03 9:54
Last Visit: 21/11/14 17:59
Τοποθεσία: Kalamata/Hellas

Πρόβλημα με αυτοματο Passat 1.8 1998 ... και λύση !!!

Δημοσίευσηαπό candreop » 29/08/06 15:38

Λοιπόν φίλοι αυτοματάκιδες ακούστε να φρίξετε!!!!!

Έχω το Passat αρκετό καιρό και γενικώς ήμουν ικανοποιημένος. Λίγο πριν το καλοκαίρι όμως και στα 80000 km έκανα μεγάλο service και άλλαξα λάδια στο σασμάν σε εξουσιοδοτημένο στον Καρέα (ανεβαίνοντας την Κατεχάκη από Ηλιούπολη μετά την ανηφόρα 1ο,2ο φανάρι αριστερά) . Ακουγόταν ένας θόρυβος στην αλλαγή από 2α προς 3η και μου είπαν ότι μάλλον φταίνε τα λάδια του κιβωτίου ...

Anyway έκανα την αλλαγή λαδιών ο θόρυβος έφυγε αλλά ξαφνικά μετά από 2-3 μέρες το κιβώτιο τρελάθηκε:
α) ξεκίναγε με 2α
β) δεν έβαζε τετάρτη
και γενικώς ήταν χάλι μάυρο. Τα kick down δεν λειτουργούσαν και όσο και να πίεζα στα κόκκινα την 3η δεν ανέβαζε με τίποτα σχέση.

Το πάω στον ίδιο και το κοιτάει ο "Αρχιμηχανικός" του γιατί ήταν κάτι που δεν το ήξεραν οι απλοί μηχανικοί.!!! Να μην σας τα πολυλογώ μετά από μεγάλο έλεγχο μου λέει δεν φτιάχνεται με τίποτα. Θέλει αλλαγή που σημαίνει --> καινούργιο 6000 Ευρώ και μεταχειρισμένο με 1 χρόνο εγγύηση 4500 Ευρώ. :dizzy:

Πραγματικά ήθελα να του ρίξω μπουνιά με αυτά που μου είπε :superman:

Δεν είχα τα λεφτά και έψαχνα να βρω τι θα κάνω. Με τα πολλά μου συστήνουν ένα πιτσιρικά μάστορα που ούτε κανονικό σύστημα διάγνωσης VW δεν είχε και το ελέγχει και αυτός...

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Μου άλλαξε ένα αισθητήρα ταχύτητας (ένα πηνιάκι) που ήταν κάτω από το κιβώτιο (απλά σήκωσε το αυτοκίνητο δεν άνοιξε μηχανή) μου πήρε 100 Ευρώ και το κιβώτιο φτιάχτηκε.

Το αντιλαμβάνεστε;;;

Ήθελα να του κάνω μήνυση του άλλου που ήθελε να μου αλλάξει το κιβώτιο και είναι και εξουσιοδοτημένος και πολύ μεγάλο συνεργείο.
Το περίεργο ήταν ότι ενώ του έβγαζε το μηχάνημα πρόβλημα στον αισθητήρα που μου άλλαξε ο άλλος αυτός δεν μπήκε στον κόπο να δοκιμάσει αλλαγή και μου είπε κατευθείαν αλλαγή κιβωτίου.

Αυτά παιδιά. Προσοχή!!!!!

Μπήκα σε κάτι site να παραπονεθώ στην VW international για την παραλίγω κλοπή και είδα τέτοια παράπονα εκεί μέσα γενικά για την VW που ούτε έκανα τον κόπο να τους γράψω ...
Τελευταία επεξεργασία από candreop και 15/09/06 8:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
candreop
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 21/08/06 13:40
Last Visit: 27/09/07 14:24
Τοποθεσία: Athens

Re: Πρόβλημα με αυτοματο Passat 1.8 1998 ... και λύση !!!

Δημοσίευσηαπό leonp » 29/08/06 15:59

candreop έγραψε:α) ξεκίναγε με 2α
β) δεν έβαζε τετάρτη
και γενικώς ήταν χάλι μάυρο. Τα kick down δεν λειτουργούσαν και όσο και να πίεζα στα κόκκινα την 3η δεν ανέβαζε με τίποτα σχέση.

Safemode, όταν το σαζμάν βλέπει ότι κάτι δεν πάει καλά (π.χ βλάβη στο κινητήρα, εσωτερική βλάβη στο σαζμάν ή δεν παίρνει σήμα από κάποιο αισθητήρα).

6.000 ευρώ :ysterical: :ysterical: :ysterical:
Άβαταρ μέλους
leonp
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18368
Εγγραφή: 09/10/04 0:01
Last Visit: 06/09/14 11:39
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mirage » 29/08/06 16:56

Γι αυτό μάλλον αλλάζουνε αβέρτα σασμαν στα 406 taxi...αμάθεια... :dizzy:
Άβαταρ μέλους
mirage
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 27371
Εγγραφή: 21/06/02 8:17
Last Visit: 28/09/14 23:07

Δημοσίευσηαπό drdino » 29/08/06 16:57

:iconcool: ω ναι... κρίμα πάντως!
Μεταφερθήκαμε:
http://4tfugitives.prophpbb.com/
Άβαταρ μέλους
drdino
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 46620
Εγγραφή: 18/10/04 23:04
Last Visit: 21/11/14 16:17

Re: Πρόβλημα με αυτοματο Passat 1.8 1998 ... και λύση !!!

Δημοσίευσηαπό leonp » 29/08/06 19:31

candreop έγραψε: Έχω το Passat αρκετό καιρό και γενικώς ήμουν ικανοποιημένος. Λίγο πριν το καλοκαίρι όμως και στα 80000 km έκανα μεγάλο service και άλλαξα λάδια στο σασμάν σε εξουσιοδοτημένο στον Άλιμο. Ακουγόταν ένας θόρυβος στην αλλαγή από 2α προς 3η και μου είπαν ότι μάλλον φταίνε τα λάδια του κιβωτίου ...

Anyway έκανα την αλλαγή λαδιών ο θόρυβος έφυγε...

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Μου άλλαξε ένα αισθητήρα ταχύτητας (ένα πηνιάκι) που ήταν κάτω από το κιβώτιο (απλά σήκωσε το αυτοκίνητο δεν άνοιξε μηχανή) μου πήρε 100 Ευρώ και το κιβώτιο φτιάχτηκε...

Μάλλον άλλαξε κάποιο solenoid που κάνει τις αλλαγές των ταχυτήτων (έχει 2-3 κάτω και 1-2 επάνω ανάλογα με το σαζμάν). Αν είχες το πρόβλημα καιρό μπορεί να φαγώθηκαν οι συμπλέκτες (κακό αυτό = επισκευή). Να αλλάζεις τα λάδια τακτικά (και φίλτρο αν έχει) και να βάζεις ακριβώς αυτά που γράφει ο κατασκευαστής. Εγώ θα τα άλλαζα κάθε 20-30.000 χλμ άσχετα με τι λέει ο κατασκευαστής, είναι πολύ ακριβά τα σαζμάν και τα λάδια φτηνά.
Άβαταρ μέλους
leonp
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18368
Εγγραφή: 09/10/04 0:01
Last Visit: 06/09/14 11:39
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: bebes, Yahoo [Bot] και 24 επισκέπτες