17/04/14 0:06

Υγραεριοκίνηση!

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό lyggas » 23/01/11 21:30

Θα ήταν καλό όποιος γνωρίζει συγκεκριμένες ζημιές σε κινητήρες, να τις καταθέτει εδώ όπως και την γνώμη του για αυτό. Θα βοηθούσε όλους μας και θα προλάβαινε δυσάρεστες καταστάσεις. Υπ'όψιν έχω διαβάσει όλες στις σελίδες του forum.
Προσωπικά γνωρίζω περίπτωση FORD MAVERIK, με αρκετά χλμ. στο κοντέρ, που έκαψε βαλβίδες εξαγωγής στους δύο μεσαίους κυλίνδρους. Το συγκεκριμένο όχημα έκανε δυο φορές την εβδομάδα ταξίδια των 500 χλμ. μονοκοπανιά και γρήγορα με χρήση lpg. Το σύστημα το έβαλε στη FYROM με 750 ευρώ χωρίς λαδιέρα. Αναρωτιέμαι αν η αλλαγή, που και που κατά την διάρκεια μεγάλων ταξιδιών, στη καύση βενζίνης μπορεί να προλάβει φθορές. Μπορεί να απαντήσει κανείς;
Πάντως το συγκεκριμένο αυτ/το μετά την επισκευή και τοποθέτηση λαδιέρας συνεχίζει να κινείται με υγραέριο.

Φιλικά
lyggas (suzuki gv icom jtg)
"lyggas" (SUZUKI GV-55.000 χλμ. με icom jtg)
lyggas
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 20/01/11 18:41
Last Visit: 01/02/14 1:25

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό astrag1.6jtg » 23/01/11 22:11

lyggas έγραψε: 1)Προσωπικά γνωρίζω περίπτωση FORD MAVERIK, με αρκετά χλμ. στο κοντέρ, που έκαψε βαλβίδες εξαγωγής στους δύο μεσαίους κυλίνδρους.
2) Αναρωτιέμαι αν η αλλαγή, που και που κατά την διάρκεια μεγάλων ταξιδιών, στη καύση βενζίνης μπορεί να προλάβει φθορές.
3)Πάντως το συγκεκριμένο αυτ/το μετά την επισκευή και τοποθέτηση λαδιέρας συνεχίζει να κινείται με υγραέριο.


Για τις βαλβιδες, το ειπε ο μαστορας οτι ''αποδήμησαν'' λογο lpg ? ή το υπεθεσες ? Ποσα χλμ με lpg ειχε ο φιλος σου ?

Αφου εχεις κανει τον κοπο να διαβασεις, θα θυμασαι οτι εχει αναφερθει αρκετες φορες οτι ''οταν σταματησει να πεφτει βενζινη στον κινητηρα και αρχισει το lpg......πάπαλα'' , τελος η λίπανση(λεχθέντα απο εγκαταστατες).

Και τελος, αν το φιλαρακι ηταν δυσαρεστημένο δεν θα συνεχιζε να καιει lpg. Κατα πασα πιθανοτητα ειχε κανει αποσβεση εδω και καιρο, μεχρι να βαλει και αλλον κινητηρα ακομα... Αν οχι...ατυχος. Ειπαμε, τζογαρεις λιγο....
astrag1.6jtg
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: 29/09/10 21:58
Last Visit: 14/09/13 9:55

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό petransfhp » 23/01/11 22:17

astrag1.6jtg έγραψε:
petransfhp έγραψε:
Παιδια το πήρα σημερα αργά το βράδυ το αυτοκίνητο......
το δοκίμασα και πάει όπως η βενζίνη με εξαίρεση κάποια σκορτσαρίσματα με 1000 στροφες,πιστεύω είναι φυσιολογικό,
αλλά υπάρχουν κάποιες ψιλοαναθυμιάσεις οι οποίες εξαφανίζονται μετά τα πρώτα 30'', δεν ξερω αν αυτο ειναι φυσιολογικό! :hmmm:


Καλα χιλιομετρα, οικονομικα μα πανω απ' ολα με.........ΑΣΦΑΛΕΙΑ !!!!
Τα σκορτσαρισματα δεν ειναι φυσιολογικο αλλα και τιποτα αλλο παρα θεμα ρύθμισης, να το πεις στο μαστορα. Αλλα το θεμα με τις '' ψιλοαναθυμιασεις'' φιλε μου, κατα 99,9% ειναι διαρροη και πρεπει να το δεις ΠΕΤΆΔΕΙΝ... μην το αφησεις. Χαρακτηριστικο της διαρροης ειναι να ανοιγεις το αμαξι μετα απο ωρες παρκαρισμενο (π.χ. το πρωι) και να υπαρχει αυτη η αμυδρή μυρωδιά για λιγο.... Το επαθε γνωστος μου. Αν μυριζει συνεχεια....αστο καλητερα.
Η μονη περιπτωση να μυρίζει ειναι οταν βαζεις στο πρατηριο ή στην εξατμηση αν δεν κανει καλη καυση για καποιο λογο(κανονικα, δεν μυριζει ουτε στην εξατμηση-εχει γινει η καυση). Φαουλ του μαστορα αυτο.......
Αυτα διορθωνονται.Οπως και να' χει, καλη κινηση κατ΄εμε να βαλεις υγραεριο.Θα σωθεις....
φιλικα


Nαι η αμυδρή μυρωδιά συνεχίζεται να γίνεται αντιληπτή όταν όπως αναφέρεις ανοίγω το αμάξι μετά από ώρες παρκαρισμένο :(
Άυριο θα πάω στο μάστορα και θα του το αναφέρω, ελπίζω να δώσει λύση.Αυτή θα είναι η πρώτη μου πρωτεραιότητα, στη συνέχεια θα δω για τα σκορτσαρίσματα τα οποία, είναι τώρα που το ξανασκέφτομαι, μπερδέματα κυρίως πχ με κλειστό γκάζι και χαμηλές στροφές κάνει σαν να πάει να σβήσει.
petransfhp
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 25/11/08 15:53
Last Visit: 24/01/13 13:35

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό asteris » 23/01/11 22:38

astrag1.6jtg έγραψε:Ευχαριστω.Πολυ κατατοπιστική φωτο !!!!!!! Για μετρηση και μονο πως γινεται ?


Βάζεις ένα τέτοιο στο ταμπλώ σου και σε παρατεταμένα γκάζια, του ρίχνεις κάθε τόσο μιά ματιά να δεις τι γίνεται.

Εικόνα

Η κλίμακα δείχνει από μόνη της που αρχίζουν τα δύσκολα, αν και καλό είναι να αποφεύγονται και τα παρατεταμένα 800άρια, γιατί η μέτρηση γίνεται στην εξάτμιση, οπότε μέσα στον κύλινδρο μπορεί να είναι 100-150 βαθμοί παραπάνω. Ο χυτοσίδηρος λιώνει στους 1200ο C, το αλουμίνιο στους 650ο C, τα διάφορα κράματα κάπου ενδιάμεσα. Δεν χρειάζεται να φτάσεις το σημείο τήξης, και το να δουλεύεις συνεχώς κοντά του είναι αρκετό για να επιταχύνει αρκετά τις φθορές των μετάλλων.
Εικόνα
Κάλλιο cento και στο χέρι, παρά μπέμπα και καρτέρει...
Άβαταρ μέλους
asteris
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: 12/01/03 21:02
Last Visit: 16/12/13 20:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό Altus » 23/01/11 23:16

Νεα απο το μετωπο!

Επιβεβαιωνω οτι υπαρχει πτωση της τιμης του υγραεριου και συγκεκριμενα στον Γεωργιαδη στο αεροδρομιο στα 0.765 απο 0.773. Μπραβο λοιπον αν και θελω να δω αναλογες κινησεις απο ολους τους πρατηριουχους χωρις να το παιζουν... Β
βαρια πεπονια ή ευγενης Γαλλοι.

Αντε να δουμε!
Focus 2007 Trend 1.4cc, Bi-Fuel - LPG (LandiRenzo Omegas Plus) 4th Generation (χωρις λιπαντηρα)
Χιλιομετρα με υγραεριο : ~ 20000 Km

Τιμες Πρατηρίων Θεσ/νικης: http://www.gasprice.gr
Altus
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 13/01/10 18:45
Last Visit: 14/08/11 17:34

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό athanapo307 » 23/01/11 23:32

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ!!! :yahoo:
ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΞΥΠΝΑΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ......... :sleep:
athanapo307
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 16/01/11 17:55
Last Visit: 28/05/11 20:00

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό astrag1.6jtg » 23/01/11 23:56

petransfhp έγραψε: τα σκορτσαρίσματα τα οποία, είναι τώρα που το ξανασκέφτομαι, μπερδέματα κυρίως πχ με κλειστό γκάζι και χαμηλές στροφές κάνει σαν να πάει να σβήσει.


Kοιτα οπως ειπες για την διαρροη αμεσα και οσο αφορα τα σκορτσαρισματα, ειναι κατι το ''κλασικο'' που ολοι ειχαμε και ολοι διορθωσαμε.Μην ανυσηχεις
astrag1.6jtg
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: 29/09/10 21:58
Last Visit: 14/09/13 9:55

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό astrag1.6jtg » 24/01/11 0:02

asteris έγραψε:Βάζεις ένα τέτοιο στο ταμπλώ σου και σε παρατεταμένα γκάζια, του ρίχνεις κάθε τόσο μιά ματιά να δεις τι γίνεται.

Εικόνα

Η κλίμακα δείχνει από μόνη της που αρχίζουν τα δύσκολα, αν και καλό είναι να αποφεύγονται και τα παρατεταμένα 800άρια, γιατί η μέτρηση γίνεται στην εξάτμιση, οπότε μέσα στον κύλινδρο μπορεί να είναι 100-150 βαθμοί παραπάνω. Ο χυτοσίδηρος λιώνει στους 1200ο C, το αλουμίνιο στους 650ο C, τα διάφορα κράματα κάπου ενδιάμεσα. Δεν χρειάζεται να φτάσεις το σημείο τήξης, και το να δουλεύεις συνεχώς κοντά του είναι αρκετό για να επιταχύνει αρκετά τις φθορές των μετάλλων.


Σωστος και ωραιος για μια μονιμη λυση αλλα εννοουσα εναν τροπο προσωρινο για να μετρησω χωρις να τρυπησω εξαγωγη.Θα μου πεις, σιγουρος εισαι μονο αν το μετρησεις στο δρομο.... και δεν θα εχεις αδικο.
astrag1.6jtg
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: 29/09/10 21:58
Last Visit: 14/09/13 9:55

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό petransfhp » 24/01/11 0:30

astrag1.6jtg έγραψε:
petransfhp έγραψε: τα σκορτσαρίσματα τα οποία, είναι τώρα που το ξανασκέφτομαι, μπερδέματα κυρίως πχ με κλειστό γκάζι και χαμηλές στροφές κάνει σαν να πάει να σβήσει.


Kοιτα οπως ειπες για την διαρροη αμεσα και οσο αφορα τα σκορτσαρισματα, ειναι κατι το ''κλασικο'' που ολοι ειχαμε και ολοι διορθωσαμε.Μην ανυσηχεις


Αν έχει κάποιος καμια ιδέα απο που μπορεί να προέρχεται η διαρροή είμαι όλος αυτιά...
petransfhp
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 25/11/08 15:53
Last Visit: 24/01/13 13:35

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό petransfhp » 24/01/11 0:32

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ έγραψε:
lyggas έγραψε:
petransfhp έγραψε:
jim4 έγραψε:
petransfhp έγραψε:

Παιδια το πήρα σημερα αργά το βράδυ το αυτοκίνητο :yahoo: ,
τελικά του έβαλα το κιτ της Lovato, έχει πνεύμονα, ανευ λαδιέρας,
το δοκίμασα και πάει όπως η βενζίνη με εξαίρεση κάποια σκορτσαρίσματα με 1000 στροφες,πιστεύω είναι φυσιολογικό,
αλλά υπάρχουν κάποιες ψιλοαναθυμιάσεις οι οποίες εξαφανίζονται μετά τα πρώτα 30'', δεν ξερω αν αυτο ειναι φυσιολογικό! :hmmm:
από δευτέρα θα πάω να ξαναφουλάρω και θα κάνω τις απαραίτητες μετρήσεις.
Ο μάστορας που πάω είναι χρόνια στο κουρμπέτι και εχει πολύ καλό όνομα, μιλαω για επαρχιακή πόλη πλησίον της συμπρωτεύουσας, δεν θέλει να χαλάσει το όνομα του για αρπαχτές, τα ραντεβού για τοποθετήσεις κάνουν ουρά! εγώ ήμουν τυχερός και με ξεπέταξε σε μια μέρα, του έχωσα το κασέρι ζεστό ζεστό! για αυτό μάλλον.
Πάντως για τα λοβατο διάβασα εδώ οτι ε΄βαλε πολλά ενα μαστόρι και δεν είχε προβληματα, εκτος απο κάποιο αυξημενο θόρυβο για τον οποιο παραπονέθηκε κάποιος.Εγω πάντως δεν διαπίστωσα κάτι.
Μπήκα στην λοβατο και εχει καμια 100 σελιδες manual :lol: για την τοποθέτηση!
Θα δείξει έπεται συνέχεια καλά γκάζια σε όλους!!!


FORD και υγραέριο δεν τα πανε και τόσο καλά. Συνιστώ να βάλεις λαδιέρα. Γενικά τα οχήματα που καίνε lpg και διανύουν μεγάλες αποστάσεις είναι πιο ευπαθή. Όχι πολλά γκάζια. Όποιος θέλει γκάζια ας καίει βενzίνη. Το υγραέριο είναι πρώτα για οικονομία. Άλλωστε το έχουν γράψει εδώ μέσα πολλές φορές άλλοι που έχουν τεχνογνωσία. Ούτε τα σκορτσαρίσματα ούτε οι αναθυμιάσεις επιτρέπονται, μάλλον όμως είναι θέμα ρύθμισης.
Εγώ προτίμησα υγρού ψεκασμού, θεωρώντας ότι οι φθορές είναι μειωμένες, σε σχέση με του αερίου. Πάντως ο μόνος αδέκαστος κριτής είναι ο χρόνος. Εύχομαι του χρόνου να είμαστε καλά να κάνουμε συγκρίσεις.-

"lyggas" (SUZUKI GV - icom jtg)
petransfhp ,Aντε καλοριζικος και καλα χιλιομετρα , Θα συμφωνησω με τον φιλο τον lyggas τα ford φαινεται οτι εχουν ενα θεματακι , θα προτεινα και εγω να βαλεις λαδιερα , Παρε και την γνωμη του φιλου μου του Μασταντωνη, antonis-team :thumbsup: σαραντα χρονια φουρναρης εχει ψησει ! :yahoo:



ευχαριστώ πολύ είμαι στο ψάξιμο...
petransfhp
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 25/11/08 15:53
Last Visit: 24/01/13 13:35

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό cson » 24/01/11 4:22

dti έγραψε:Πρώτα σημάδια μείωσης τιμής υγραερίου από σήμερα: 0,749 από τα πρατήρια του Πανικίδη (JetOil στην Πειραιώς και στο Χαλάνδρι). Αλλά και στη Θεσσαλονίκη 0,765 από τον Γεωργιάδη κοντά στο Αεροδρόμιο. :)

Για να δούμε, θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι;


Aυτος στα Χανια που το πουλαει ανω του 1 ευρω (1.015) ποσο κερδος εχει αραγε? Για αυτο δεν βαζει ανθρωπος υγραεριο στην Κρητη...και ας εχει 1.80 η βενζινη.

Στην Πατρα ποτε ανοιγει, εχω ταξιδι προς τα εκει...με βενζινη θα το κανω? :(
cson
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1347
Εγγραφή: 05/04/07 19:44
Last Visit: 16/04/14 3:41

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό p23os » 24/01/11 8:35

cson έγραψε:
dti έγραψε:
Στην Πατρα ποτε ανοιγει, εχω ταξιδι προς τα εκει...με βενζινη θα το κανω? :(


φίλε μου άνοιξε ...ήδη ..
p23os
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: 02/09/10 16:14
Last Visit: 28/10/13 12:29

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό The_Emperor » 24/01/11 8:38

p23os έγραψε:
cson έγραψε:
dti έγραψε:
Στην Πατρα ποτε ανοιγει, εχω ταξιδι προς τα εκει...με βενζινη θα το κανω? :(


φίλε μου άνοιξε ...ήδη ..


πληροφορίες για ακριβή τοποθεσία....;
και αν υπάρχουν και συντεταγμένες για gps ακόμη καλύτερα...
Ευχαριστώ!
The_Emperor
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 10/05/10 7:43
Last Visit: 16/04/14 21:24

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό tgi » 24/01/11 9:26

The_Emperor έγραψε:πληροφορίες για ακριβή τοποθεσία....;
και αν υπάρχουν και συντεταγμένες για gps ακόμη καλύτερα...
Ευχαριστώ!


see my signature
tgi
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 09/12/03 11:11
Last Visit: 21/02/13 11:05
Τοποθεσία: Athens - N.Iraklio

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό jim4 » 24/01/11 10:24

astrag1.6jtg έγραψε:
asteris έγραψε:Βάζεις ένα τέτοιο στο ταμπλώ σου και σε παρατεταμένα γκάζια, του ρίχνεις κάθε τόσο μιά ματιά να δεις τι γίνεται.

Εικόνα

Η κλίμακα δείχνει από μόνη της που αρχίζουν τα δύσκολα, αν και καλό είναι να αποφεύγονται και τα παρατεταμένα 800άρια, γιατί η μέτρηση γίνεται στην εξάτμιση, οπότε μέσα στον κύλινδρο μπορεί να είναι 100-150 βαθμοί παραπάνω. Ο χυτοσίδηρος λιώνει στους 1200ο C, το αλουμίνιο στους 650ο C, τα διάφορα κράματα κάπου ενδιάμεσα. Δεν χρειάζεται να φτάσεις το σημείο τήξης, και το να δουλεύεις συνεχώς κοντά του είναι αρκετό για να επιταχύνει αρκετά τις φθορές των μετάλλων.


Σωστος και ωραιος για μια μονιμη λυση αλλα εννοουσα εναν τροπο προσωρινο για να μετρησω χωρις να τρυπησω εξαγωγη.Θα μου πεις, σιγουρος εισαι μονο αν το μετρησεις στο δρομο.... και δεν θα εχεις αδικο.
καλο ειναι να τονισουμε την επικινδυνοτητα του να τρυπησουμε πολλαπλη που ειναι ηδη πανω στο αυτοκινητο για να βαλουμε egt, ειδικα για υπερτροφοδοτουμενα αυτοκινητα.εχουν σημειωθει περιπτωσεις να σπανε οι αισθητηρες και να πηγαινουν κατευθειαν στην τουρμπινα τα οποια κομματακια.εγω που εχω πυρομετρο το εβαλα ακριβως μετα την τουρμπινα στο downpipe κοντα στον πρωτο λαμδα.υπαρχει μια απωλεια της ταξης των 100 βαθμων οσον αφορα την μετρηση αλλα ειναι πολυ πιο ασφαλες.
seat leon 20vt 55.000 χλμ με icom jtg
jim4
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 16/07/10 20:52
Last Visit: 01/03/13 10:32
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: efthymis, red_monster και 17 επισκέπτες