23/10/14 9:55

Υγραεριοκίνηση!

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό astrag1.6jtg » 23/01/11 23:56

petransfhp έγραψε: τα σκορτσαρίσματα τα οποία, είναι τώρα που το ξανασκέφτομαι, μπερδέματα κυρίως πχ με κλειστό γκάζι και χαμηλές στροφές κάνει σαν να πάει να σβήσει.


Kοιτα οπως ειπες για την διαρροη αμεσα και οσο αφορα τα σκορτσαρισματα, ειναι κατι το ''κλασικο'' που ολοι ειχαμε και ολοι διορθωσαμε.Μην ανυσηχεις
astrag1.6jtg
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: 29/09/10 21:58
Last Visit: 14/09/13 9:55

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό astrag1.6jtg » 24/01/11 0:02

asteris έγραψε:Βάζεις ένα τέτοιο στο ταμπλώ σου και σε παρατεταμένα γκάζια, του ρίχνεις κάθε τόσο μιά ματιά να δεις τι γίνεται.

Εικόνα

Η κλίμακα δείχνει από μόνη της που αρχίζουν τα δύσκολα, αν και καλό είναι να αποφεύγονται και τα παρατεταμένα 800άρια, γιατί η μέτρηση γίνεται στην εξάτμιση, οπότε μέσα στον κύλινδρο μπορεί να είναι 100-150 βαθμοί παραπάνω. Ο χυτοσίδηρος λιώνει στους 1200ο C, το αλουμίνιο στους 650ο C, τα διάφορα κράματα κάπου ενδιάμεσα. Δεν χρειάζεται να φτάσεις το σημείο τήξης, και το να δουλεύεις συνεχώς κοντά του είναι αρκετό για να επιταχύνει αρκετά τις φθορές των μετάλλων.


Σωστος και ωραιος για μια μονιμη λυση αλλα εννοουσα εναν τροπο προσωρινο για να μετρησω χωρις να τρυπησω εξαγωγη.Θα μου πεις, σιγουρος εισαι μονο αν το μετρησεις στο δρομο.... και δεν θα εχεις αδικο.
astrag1.6jtg
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: 29/09/10 21:58
Last Visit: 14/09/13 9:55

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό petransfhp » 24/01/11 0:30

astrag1.6jtg έγραψε:
petransfhp έγραψε: τα σκορτσαρίσματα τα οποία, είναι τώρα που το ξανασκέφτομαι, μπερδέματα κυρίως πχ με κλειστό γκάζι και χαμηλές στροφές κάνει σαν να πάει να σβήσει.


Kοιτα οπως ειπες για την διαρροη αμεσα και οσο αφορα τα σκορτσαρισματα, ειναι κατι το ''κλασικο'' που ολοι ειχαμε και ολοι διορθωσαμε.Μην ανυσηχεις


Αν έχει κάποιος καμια ιδέα απο που μπορεί να προέρχεται η διαρροή είμαι όλος αυτιά...
petransfhp
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 25/11/08 15:53
Last Visit: 24/01/13 13:35

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό petransfhp » 24/01/11 0:32

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ έγραψε:
lyggas έγραψε:
petransfhp έγραψε:
jim4 έγραψε:
petransfhp έγραψε:

Παιδια το πήρα σημερα αργά το βράδυ το αυτοκίνητο :yahoo: ,
τελικά του έβαλα το κιτ της Lovato, έχει πνεύμονα, ανευ λαδιέρας,
το δοκίμασα και πάει όπως η βενζίνη με εξαίρεση κάποια σκορτσαρίσματα με 1000 στροφες,πιστεύω είναι φυσιολογικό,
αλλά υπάρχουν κάποιες ψιλοαναθυμιάσεις οι οποίες εξαφανίζονται μετά τα πρώτα 30'', δεν ξερω αν αυτο ειναι φυσιολογικό! :hmmm:
από δευτέρα θα πάω να ξαναφουλάρω και θα κάνω τις απαραίτητες μετρήσεις.
Ο μάστορας που πάω είναι χρόνια στο κουρμπέτι και εχει πολύ καλό όνομα, μιλαω για επαρχιακή πόλη πλησίον της συμπρωτεύουσας, δεν θέλει να χαλάσει το όνομα του για αρπαχτές, τα ραντεβού για τοποθετήσεις κάνουν ουρά! εγώ ήμουν τυχερός και με ξεπέταξε σε μια μέρα, του έχωσα το κασέρι ζεστό ζεστό! για αυτό μάλλον.
Πάντως για τα λοβατο διάβασα εδώ οτι ε΄βαλε πολλά ενα μαστόρι και δεν είχε προβληματα, εκτος απο κάποιο αυξημενο θόρυβο για τον οποιο παραπονέθηκε κάποιος.Εγω πάντως δεν διαπίστωσα κάτι.
Μπήκα στην λοβατο και εχει καμια 100 σελιδες manual :lol: για την τοποθέτηση!
Θα δείξει έπεται συνέχεια καλά γκάζια σε όλους!!!


FORD και υγραέριο δεν τα πανε και τόσο καλά. Συνιστώ να βάλεις λαδιέρα. Γενικά τα οχήματα που καίνε lpg και διανύουν μεγάλες αποστάσεις είναι πιο ευπαθή. Όχι πολλά γκάζια. Όποιος θέλει γκάζια ας καίει βενzίνη. Το υγραέριο είναι πρώτα για οικονομία. Άλλωστε το έχουν γράψει εδώ μέσα πολλές φορές άλλοι που έχουν τεχνογνωσία. Ούτε τα σκορτσαρίσματα ούτε οι αναθυμιάσεις επιτρέπονται, μάλλον όμως είναι θέμα ρύθμισης.
Εγώ προτίμησα υγρού ψεκασμού, θεωρώντας ότι οι φθορές είναι μειωμένες, σε σχέση με του αερίου. Πάντως ο μόνος αδέκαστος κριτής είναι ο χρόνος. Εύχομαι του χρόνου να είμαστε καλά να κάνουμε συγκρίσεις.-

"lyggas" (SUZUKI GV - icom jtg)
petransfhp ,Aντε καλοριζικος και καλα χιλιομετρα , Θα συμφωνησω με τον φιλο τον lyggas τα ford φαινεται οτι εχουν ενα θεματακι , θα προτεινα και εγω να βαλεις λαδιερα , Παρε και την γνωμη του φιλου μου του Μασταντωνη, antonis-team :thumbsup: σαραντα χρονια φουρναρης εχει ψησει ! :yahoo:



ευχαριστώ πολύ είμαι στο ψάξιμο...
petransfhp
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 25/11/08 15:53
Last Visit: 24/01/13 13:35

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό cson » 24/01/11 4:22

dti έγραψε:Πρώτα σημάδια μείωσης τιμής υγραερίου από σήμερα: 0,749 από τα πρατήρια του Πανικίδη (JetOil στην Πειραιώς και στο Χαλάνδρι). Αλλά και στη Θεσσαλονίκη 0,765 από τον Γεωργιάδη κοντά στο Αεροδρόμιο. :)

Για να δούμε, θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι;


Aυτος στα Χανια που το πουλαει ανω του 1 ευρω (1.015) ποσο κερδος εχει αραγε? Για αυτο δεν βαζει ανθρωπος υγραεριο στην Κρητη...και ας εχει 1.80 η βενζινη.

Στην Πατρα ποτε ανοιγει, εχω ταξιδι προς τα εκει...με βενζινη θα το κανω? :(
Άβαταρ μέλους
cson
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1894
Εγγραφή: 05/04/07 19:44
Last Visit: 23/10/14 3:09

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό p23os » 24/01/11 8:35

cson έγραψε:
dti έγραψε:
Στην Πατρα ποτε ανοιγει, εχω ταξιδι προς τα εκει...με βενζινη θα το κανω? :(


φίλε μου άνοιξε ...ήδη ..
p23os
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: 02/09/10 16:14
Last Visit: 28/10/13 12:29

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό The_Emperor » 24/01/11 8:38

p23os έγραψε:
cson έγραψε:
dti έγραψε:
Στην Πατρα ποτε ανοιγει, εχω ταξιδι προς τα εκει...με βενζινη θα το κανω? :(


φίλε μου άνοιξε ...ήδη ..


πληροφορίες για ακριβή τοποθεσία....;
και αν υπάρχουν και συντεταγμένες για gps ακόμη καλύτερα...
Ευχαριστώ!
The_Emperor
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 10/05/10 7:43
Last Visit: 23/10/14 7:23

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό tgi » 24/01/11 9:26

The_Emperor έγραψε:πληροφορίες για ακριβή τοποθεσία....;
και αν υπάρχουν και συντεταγμένες για gps ακόμη καλύτερα...
Ευχαριστώ!


see my signature
tgi
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 09/12/03 11:11
Last Visit: 21/02/13 11:05
Τοποθεσία: Athens - N.Iraklio

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό jim4 » 24/01/11 10:24

astrag1.6jtg έγραψε:
asteris έγραψε:Βάζεις ένα τέτοιο στο ταμπλώ σου και σε παρατεταμένα γκάζια, του ρίχνεις κάθε τόσο μιά ματιά να δεις τι γίνεται.

Εικόνα

Η κλίμακα δείχνει από μόνη της που αρχίζουν τα δύσκολα, αν και καλό είναι να αποφεύγονται και τα παρατεταμένα 800άρια, γιατί η μέτρηση γίνεται στην εξάτμιση, οπότε μέσα στον κύλινδρο μπορεί να είναι 100-150 βαθμοί παραπάνω. Ο χυτοσίδηρος λιώνει στους 1200ο C, το αλουμίνιο στους 650ο C, τα διάφορα κράματα κάπου ενδιάμεσα. Δεν χρειάζεται να φτάσεις το σημείο τήξης, και το να δουλεύεις συνεχώς κοντά του είναι αρκετό για να επιταχύνει αρκετά τις φθορές των μετάλλων.


Σωστος και ωραιος για μια μονιμη λυση αλλα εννοουσα εναν τροπο προσωρινο για να μετρησω χωρις να τρυπησω εξαγωγη.Θα μου πεις, σιγουρος εισαι μονο αν το μετρησεις στο δρομο.... και δεν θα εχεις αδικο.
καλο ειναι να τονισουμε την επικινδυνοτητα του να τρυπησουμε πολλαπλη που ειναι ηδη πανω στο αυτοκινητο για να βαλουμε egt, ειδικα για υπερτροφοδοτουμενα αυτοκινητα.εχουν σημειωθει περιπτωσεις να σπανε οι αισθητηρες και να πηγαινουν κατευθειαν στην τουρμπινα τα οποια κομματακια.εγω που εχω πυρομετρο το εβαλα ακριβως μετα την τουρμπινα στο downpipe κοντα στον πρωτο λαμδα.υπαρχει μια απωλεια της ταξης των 100 βαθμων οσον αφορα την μετρηση αλλα ειναι πολυ πιο ασφαλες.
seat leon 20vt 55.000 χλμ με icom jtg
jim4
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 16/07/10 20:52
Last Visit: 01/03/13 10:32
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό dimitriskia » 24/01/11 10:37

p23os έγραψε:
dimitriskia έγραψε:Καλησπερα σε ολους, ειναι ευκολο να γραψει καποιος που ακριβως ειναι το πρατηριο στην πατρα? :hmmm:

Η πιο εύκολη πρόσβαση είναι, όταν είσαι στην περιμετρική των πατρών .βγαί νεις στην έξοδο οβρυας και πηγαίνεις προς την θάλασσα για περίπου ενα χιλιόμετρο .και μόλις βγεις στον κάθετο δρόμο που λέγεται πατρών πύργου κάνεις αμέσως δεξιά και το βρήκες .... :thumbsup: ελπίζω να βοήθησα..

Ευχαριστω πολυ. :)
dimitriskia
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 14/04/10 21:54
Last Visit: 16/10/13 19:54

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό lyggas » 24/01/11 13:33

astrag1.6jtg έγραψε:
lyggas έγραψε: 1)Προσωπικά γνωρίζω περίπτωση FORD MAVERIK, με αρκετά χλμ. στο κοντέρ, που έκαψε βαλβίδες εξαγωγής στους δύο μεσαίους κυλίνδρους.
2) Αναρωτιέμαι αν η αλλαγή, που και που κατά την διάρκεια μεγάλων ταξιδιών, στη καύση βενζίνης μπορεί να προλάβει φθορές.
3)Πάντως το συγκεκριμένο αυτ/το μετά την επισκευή και τοποθέτηση λαδιέρας συνεχίζει να κινείται με υγραέριο.


Για τις βαλβιδες, το ειπε ο μαστορας οτι ''αποδήμησαν'' λογο lpg ? ή το υπεθεσες ? Ποσα χλμ με lpg ειχε ο φιλος σου ?

Αφου εχεις κανει τον κοπο να διαβασεις, θα θυμασαι οτι εχει αναφερθει αρκετες φορες οτι ''οταν σταματησει να πεφτει βενζινη στον κινητηρα και αρχισει το lpg......πάπαλα'' , τελος η λίπανση(λεχθέντα απο εγκαταστατες).

Και τελος, αν το φιλαρακι ηταν δυσαρεστημένο δεν θα συνεχιζε να καιει lpg. Κατα πασα πιθανοτητα ειχε κανει αποσβεση εδω και καιρο, μεχρι να βαλει και αλλον κινητηρα ακομα... Αν οχι...ατυχος. Ειπαμε, τζογαρεις λιγο....




Η βλάβη, κατόπιν πορίσματος εξοδιοδοτημένου συνεργείου, οφείλεται στη χρήση υγραερίου. Το όχημα είχε πάνω από 150.000χλμ.

Η απορία μου δεν συνίσταται στo αν λιπαίνεται ο κινητήρας, όταν αλλάζει καύση καυσίμου, αλλά στη τυχόν πτώση της θεροκρασίας μέσα στον θάλαμο καύσης. Για αυτό άλλωστε επέλεξα σύστημα υγρής έκχυσης και αυτό όμως με κάθε επιφύλαξη.

Δεν ανέφερα πουθενά ότι δυσαρεστήθηκε κανείς.

Πιστεύω ακράδαντα ότι συντηρητική οδήγηση είναι ο μόνος τρόπος για να "γράψει" κάποιος πολλά χλμ. χωρίς προβλήματα.-


lyggas (suzuki gv - icom jtg)
"lyggas" (SUZUKI GV-60.000 χλμ. με icom jtg)
lyggas
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 20/01/11 18:41
Last Visit: 29/06/14 23:26

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό antonis-team » 24/01/11 15:56

«Αν έχει κάποιος καμια ιδέα απο που μπορεί να προέρχεται η διαρροή είμαι όλος αυτιά...» :yikes:
**************************************************
Τα πρώτα πράγματα που παθαίνουν ζημιά στο κεφαλή με φωτιά……είναι τα αυτιά….*
ΤΡΕΧΑ φίλε μου να το ελέγξουν με το κατάλληλο εργαλείο ΤΩΡΑ.
Ρε παλικαριά, είναι να ανατριχιάζει κανείς με αυτά που διαβάζουμε. Σίγουρα, με όλη την μεγάλη μου πήρα, έχω μάθει πολλά πράγματα εδώ μέσα….μα έχω διαβάσει και ‘ματσόλες’!!....και εάν του μύριζε διαρροή βενζίνας?....δεν θα έτρεχε τώρα….μάλλον θα είχε φτάσει!!.

* εκ πείρας γνωρίζω……καρμπιρασιον…..και πράσινα σεντόνια νοσοκομείου… :dizzy:
------------------------------------------------------

«ευχαριστώ πολύ είμαι στο ψάξιμο...»
*********************************************
….σιγνομη φιλε μου που ροτώ……μα τι ψαχνεις?. :hmmm:
--------------------------------------------------------------------

«Aυτος στα Χανια που το πουλαει ανω του 1 ευρω (1.015) ποσο κερδος εχει αραγε? Για αυτο δεν βαζει ανθρωπος υγραεριο στην Κρητη...και ας εχει 1.80 η βενζινη.»
*******************************************
Σημασία φίλε μου, δεν είναι το πόσο κερδίζει, είναι σε ποιους αποτίνετε!. Εκεί φίλε μου οι Ντελικανιδες, είναι ‘μaτσά’, ένεκα τα τετράφυλλα……. :yahoo:
---------------------------------------------------------------------
«με βενζινη θα το κανω?»
*****************************
….έλα ντε, τότε τι την έχουμε την ενότητα?!!!.. :whistlink:
(ας κάνουμε και λίγη πλακά……)
---------------------------------------------------

«φίλε μου άνοιξε ...ήδη ..»
*********************************
Α-ν-ά-σ-τ-α-σ-η……….. :yahoo: :ysterical: :thumbsup:
-----------------------------------------------------

«καλο ειναι να τονισουμε την επικινδυνοτητα του να τρυπησουμε πολλαπλη που ειναι ηδη πανω στο αυτοκινητο για να βαλουμε egt, ειδικα για υπερτροφοδοτουμενα αυτοκινητα.εχουν σημειωθει περιπτωσεις να σπανε οι αισθητηρες και να πηγαινουν κατευθειαν στην τουρμπινα τα οποια κομματακια.εγω που εχω πυρομετρο το εβαλα ακριβως μετα την τουρμπινα στο downpipe κοντα στον πρωτο λαμδα.υπαρχει μια απωλεια της ταξης των 100 βαθμων οσον αφορα την μετρηση αλλα ειναι πολυ πιο ασφαλες.»
****************************************************
Ένα πυρόμετρο έχει μοναδικό σκοπό, να μετρά στο καυσαέριο, ποσό εμπεριέχει ακόμα καύσιμο ύλη, λόγω παράτασης της φωτιάς.
Σίγουρα μπαίνει στην πολλαπλή εξαγωγή, ακριβώς στην έξοδο από της βαλβίδες εξαγωγής, και προτιμώνται τόσα πυρόμετρα όσοι και οι κύλινδροι. Έτσι μπορείς να διαπιστώσεις και εάν μια βαλβίδα εξαγωγής έχει αρχίσει να ‘τα φτύνει’, η ένα μπεκ ‘κατουράει’. Σίγουρα βοηθά στο ρεγουλάρισμα της προανάφλεξης, και της ποσότητας καυσίμου που δίνουμε.
Οπωσδήποτε η σχέση θερμοκρασίας πολλαπλής εξαγωγής, με κυλινδροκεφαλή ( που αναπτήσετε και η μεγαλύτερη θερμοκρασία της μηχανής, πλην την εξαγωγή) δεν ξεπερνάει το ¼ της εξαγωγής. Βλέπετε στην μηχανή απάγετε διαρκώς η θερμοκρασία με το ψυκτικό υγρό, και ακόμα περισσότερο και με την ψυκτική ικανότητα του λαδιού. είναι και ο λόγος που πολλά αυτοκίνητα έχουν και ψυγείο λαδιού, κυρίως τα turbo.
Είναι ένα πολλή καλό εργαλείο, εάν συνοδεύετε και με της κατάλληλες γνώσεις, η ένα καλό εγχειρίδιο!!...
Για την βενζίνη και τα αγωνιστικά, είναι απαραίτητο όργανο. Εκεί όμως και με συνδυασμό και άλλων μετρήσεων, κάνουμε της ρυθμίσεις.
Θα συμβούλευα τον φίλο jim4, να πάρει ενδείξεις με βενζίνη, και σε μεγάλες ταχύτητες (όχι υπερβολικές), και να μην της περάσει με το αέριο.
Ο σωστός τρόπος που πρέπει να ρυθμίσει ένας εγκαταστάτης είναι, να μετρήσει το αυτοκίνητο και σε πορεία, για να ‘παίξει’ με τον ‘χάρτη’ του αεριού. Προϋποθέτει πυρόμετρα, και φορητό υπολογιστή, και γνώση πολύ.
Δεν είναι ανάγκη να αγοράσετε τα πυρόμετρα, διότι υπάρχουν ειδικές τάπες για να κλίσουμε της τρύπες!. Άλλωστε υπάρχουν και πολλαπλές εξαγωγές, που έχουν τρύπες με τάπα για αυτό τον σκοπό. Σίγουρα όμως θα πρέπει να αντιγράψουμε τον διαμορφωμένο μετά της ρυθμίσεις ‘χάρτη’ για μελλοντικούς ελέγχους.
---------------------------------------------------------------
«asteris έγραψε:Βάζεις ένα τέτοιο στο ταμπλώ σου και σε παρατεταμένα γκάζια, του ρίχνεις κάθε τόσο μιά ματιά να δεις τι γίνεται.»
************************************
Καλέ μου φίλε, ο βενζινοκινητήρας, έχει σχεδιαστεί βασικά για βενζίνα. Έχει δοκιμαστεί επισταμένα από τα εργοστάσια, και έχει γίνει η κατάλληλη χαρτογράφηση, για να ‘καλύψει’ κάθε πτυχή από την λειτουργία του.
Το ψάξιμο κατά την αεριοκίνηση, είναι αδύνατον να αποφέρει το 100%, και σε όλες της περιπτώσεις. Και σγουρά μιλάω με μεγάλη μετριοπάθεια….
Θα συμβούλευα, να αντιληφθούμε όλοι εδώ μέσα, ότι την μετατροπή την κάνουμε λόγω ανέχειας. Είναι παράτολμο, να ‘γκαζώνουμε’ και μάλιστα συνεχώς ένα αυτοκίνητο με αέριο, και ασύμφορο με το πορτοφόλι μας. Οι αυταναφλέξεις καιροφυλακτούν. Οι τοπικές υπερθερμάνσεις, δεν φαίνονται άμεσα. Οι φθορές δεν είναι άμεσες, μα αθροιζόμενες!.
«η παπάς παπάς, η ζευγάς ζευγάς, και τα δυο δεν γίνονται».
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ.
Άβαταρ μέλους
antonis-team
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 22/09/08 15:39
Last Visit: 05/10/14 16:47
Τοποθεσία: ΠΑΤΗΣΙΑ (ΓΚΡΑΒΑ) ΑΘΗΝΑ
Banned User

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό dalamaidis » 24/01/11 17:52

Γευγελη -Σκοπια σημερα 0,7/λιτ το lpg και η απλη αμολυβδη 1,22 (τιμες μετα το σχετικο ''κλεψιμο'' διαφορας συνναλαγματος).
Πραγματικες τιμες 0,67 και 1,19 αντιστοιχα
Οσο για τους κρητικους επειδη νομιζουν οτι τα @@δια μεγαλωνουν μαζι με τα κυβικα του αυτοκινητου θα εχει αρκετη δουλεια ο τυπος.

http://www.youtube.com/watch?v=phUDG53Y4D8
Εικόνα
dalamaidis
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: 01/10/10 10:55
Last Visit: 03/11/11 20:27

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό dathens » 25/01/11 2:45

Νέο πρατήριο σε λίγες μέρες στην Ναύπακτο συγκεκριμένα στη περιφεριακη Αντιριου Ναυπάκτου στην είσοδο της πόλης (διασταύρωση Θερμου) στα 400 μέτρα θα ανοίξει η fgas farmakis η γνωστή απο Γιάννενα και Γρεβενά ενα νέο πρατήριο και επισης συνεργείο εγκαταστάσης lpg με συστηματα της Prins. Να σημειώσω ότι όλο το προηγούμενο διάστημα το Υγραεριο στα Γιάννενα είχε τιμή 75 λεπτά όταν στην Αθηνα είχε 78-82. Έχουν αναρτηθεί και οι πινακίδες, σε συνομιλία με τον πρατηριουχο η τιμή θα είναι ιδιαιτερα ανταγωνιστική σε σχέση με την αγορά και άλλων λόγων που δεν χρήζουν αναφοράς οπότε όσοι πανε για καφέ απο την Πάτρα να μας ενημερωσουν αν τελικά αυτά ισχύουν. Επίσης σε άλλο ποστ έχω αναφέρει ότι με το γέμισμα στα Γιάννενα στην fgas είχα τα περισσότερα χιλ στο αμάξι μου απο οποιοδήποτε άλλο πρατήριο, μένει λοιπόν να τσεκαρω ξανά αν ήταν απο το Υγραεριο ή συμπτωματικο.

Dathens
Ml350 ( w164) 2005 Prins VSI 126000 km με LPG
dathens
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 445
Εγγραφή: 31/12/10 16:19
Last Visit: 18/09/14 23:29

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό jim4 » 25/01/11 7:24

antonis-team έγραψε:«Αν έχει κάποιος καμια ιδέα απο που μπορεί να προέρχεται η διαρροή είμαι όλος αυτιά...» :yikes:
**************************************************
Τα πρώτα πράγματα που παθαίνουν ζημιά στο κεφαλή με φωτιά……είναι τα αυτιά….*
ΤΡΕΧΑ φίλε μου να το ελέγξουν με το κατάλληλο εργαλείο ΤΩΡΑ.
Ρε παλικαριά, είναι να ανατριχιάζει κανείς με αυτά που διαβάζουμε. Σίγουρα, με όλη την μεγάλη μου πήρα, έχω μάθει πολλά πράγματα εδώ μέσα….μα έχω διαβάσει και ‘ματσόλες’!!....και εάν του μύριζε διαρροή βενζίνας?....δεν θα έτρεχε τώρα….μάλλον θα είχε φτάσει!!.

* εκ πείρας γνωρίζω……καρμπιρασιον…..και πράσινα σεντόνια νοσοκομείου… :dizzy:
------------------------------------------------------

«ευχαριστώ πολύ είμαι στο ψάξιμο...»
*********************************************
….σιγνομη φιλε μου που ροτώ……μα τι ψαχνεις?. :hmmm:
--------------------------------------------------------------------

«Aυτος στα Χανια που το πουλαει ανω του 1 ευρω (1.015) ποσο κερδος εχει αραγε? Για αυτο δεν βαζει ανθρωπος υγραεριο στην Κρητη...και ας εχει 1.80 η βενζινη.»
*******************************************
Σημασία φίλε μου, δεν είναι το πόσο κερδίζει, είναι σε ποιους αποτίνετε!. Εκεί φίλε μου οι Ντελικανιδες, είναι ‘μaτσά’, ένεκα τα τετράφυλλα……. :yahoo:
---------------------------------------------------------------------
«με βενζινη θα το κανω?»
*****************************
….έλα ντε, τότε τι την έχουμε την ενότητα?!!!.. :whistlink:
(ας κάνουμε και λίγη πλακά……)
---------------------------------------------------

«φίλε μου άνοιξε ...ήδη ..»
*********************************
Α-ν-ά-σ-τ-α-σ-η……….. :yahoo: :ysterical: :thumbsup:
-----------------------------------------------------

«καλο ειναι να τονισουμε την επικινδυνοτητα του να τρυπησουμε πολλαπλη που ειναι ηδη πανω στο αυτοκινητο για να βαλουμε egt, ειδικα για υπερτροφοδοτουμενα αυτοκινητα.εχουν σημειωθει περιπτωσεις να σπανε οι αισθητηρες και να πηγαινουν κατευθειαν στην τουρμπινα τα οποια κομματακια.εγω που εχω πυρομετρο το εβαλα ακριβως μετα την τουρμπινα στο downpipe κοντα στον πρωτο λαμδα.υπαρχει μια απωλεια της ταξης των 100 βαθμων οσον αφορα την μετρηση αλλα ειναι πολυ πιο ασφαλες.»
****************************************************
Ένα πυρόμετρο έχει μοναδικό σκοπό, να μετρά στο καυσαέριο, ποσό εμπεριέχει ακόμα καύσιμο ύλη, λόγω παράτασης της φωτιάς.
Σίγουρα μπαίνει στην πολλαπλή εξαγωγή, ακριβώς στην έξοδο από της βαλβίδες εξαγωγής, και προτιμώνται τόσα πυρόμετρα όσοι και οι κύλινδροι. Έτσι μπορείς να διαπιστώσεις και εάν μια βαλβίδα εξαγωγής έχει αρχίσει να ‘τα φτύνει’, η ένα μπεκ ‘κατουράει’. Σίγουρα βοηθά στο ρεγουλάρισμα της προανάφλεξης, και της ποσότητας καυσίμου που δίνουμε.
Οπωσδήποτε η σχέση θερμοκρασίας πολλαπλής εξαγωγής, με κυλινδροκεφαλή ( που αναπτήσετε και η μεγαλύτερη θερμοκρασία της μηχανής, πλην την εξαγωγή) δεν ξεπερνάει το ¼ της εξαγωγής. Βλέπετε στην μηχανή απάγετε διαρκώς η θερμοκρασία με το ψυκτικό υγρό, και ακόμα περισσότερο και με την ψυκτική ικανότητα του λαδιού. είναι και ο λόγος που πολλά αυτοκίνητα έχουν και ψυγείο λαδιού, κυρίως τα turbo.
Είναι ένα πολλή καλό εργαλείο, εάν συνοδεύετε και με της κατάλληλες γνώσεις, η ένα καλό εγχειρίδιο!!...
Για την βενζίνη και τα αγωνιστικά, είναι απαραίτητο όργανο. Εκεί όμως και με συνδυασμό και άλλων μετρήσεων, κάνουμε της ρυθμίσεις.
Θα συμβούλευα τον φίλο jim4, να πάρει ενδείξεις με βενζίνη, και σε μεγάλες ταχύτητες (όχι υπερβολικές), και να μην της περάσει με το αέριο.
Ο σωστός τρόπος που πρέπει να ρυθμίσει ένας εγκαταστάτης είναι, να μετρήσει το αυτοκίνητο και σε πορεία, για να ‘παίξει’ με τον ‘χάρτη’ του αεριού. Προϋποθέτει πυρόμετρα, και φορητό υπολογιστή, και γνώση πολύ.
Δεν είναι ανάγκη να αγοράσετε τα πυρόμετρα, διότι υπάρχουν ειδικές τάπες για να κλίσουμε της τρύπες!. Άλλωστε υπάρχουν και πολλαπλές εξαγωγές, που έχουν τρύπες με τάπα για αυτό τον σκοπό. Σίγουρα όμως θα πρέπει να αντιγράψουμε τον διαμορφωμένο μετά της ρυθμίσεις ‘χάρτη’ για μελλοντικούς ελέγχους.
---------------------------------------------------------------
«asteris έγραψε:Βάζεις ένα τέτοιο στο ταμπλώ σου και σε παρατεταμένα γκάζια, του ρίχνεις κάθε τόσο μιά ματιά να δεις τι γίνεται.»
************************************
Καλέ μου φίλε, ο βενζινοκινητήρας, έχει σχεδιαστεί βασικά για βενζίνα. Έχει δοκιμαστεί επισταμένα από τα εργοστάσια, και έχει γίνει η κατάλληλη χαρτογράφηση, για να ‘καλύψει’ κάθε πτυχή από την λειτουργία του.
Το ψάξιμο κατά την αεριοκίνηση, είναι αδύνατον να αποφέρει το 100%, και σε όλες της περιπτώσεις. Και σγουρά μιλάω με μεγάλη μετριοπάθεια….
Θα συμβούλευα, να αντιληφθούμε όλοι εδώ μέσα, ότι την μετατροπή την κάνουμε λόγω ανέχειας. Είναι παράτολμο, να ‘γκαζώνουμε’ και μάλιστα συνεχώς ένα αυτοκίνητο με αέριο, και ασύμφορο με το πορτοφόλι μας. Οι αυταναφλέξεις καιροφυλακτούν. Οι τοπικές υπερθερμάνσεις, δεν φαίνονται άμεσα. Οι φθορές δεν είναι άμεσες, μα αθροιζόμενες!.
«η παπάς παπάς, η ζευγάς ζευγάς, και τα δυο δεν γίνονται».
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ.

ευχαριστω για την συμβουλη το εχω κανει ηδη.εχουμε παρει μετρησεις ουκ ολιγες φορες με βενζινη σε διαφορες ταχυτητες και με οργανα ανα χειρας.
seat leon 20vt 55.000 χλμ με icom jtg
jim4
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 16/07/10 20:52
Last Visit: 01/03/13 10:32
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 19 επισκέπτες

cron