01/11/14 12:14

Υγραεριοκίνηση!

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό astrag1.6jtg » 20/10/10 19:03

chemic έγραψε:
bmarko έγραψε:
BILL33 έγραψε:Τελικα υπαρχει καποιος που να το τοποθετησε και να μην εχει κανενα απολυτως προβλημα;Οχι φυσικα να εχει κανει μονο 200χλμ.


Μάλλον όχι. Και εμείς ψάχνουμε για κάποιον για να λύσουμε και εμείς τα προβλήματά μας. Κάνουμε δηλαδή (debugging) στην ορολογία της πληροφορικής. Προσπαθούν; να λύσουν τα προβλήματα τους με εμάς πειραματόζωα.
Παρόλα αυτά αν το συγκεκριμένο σύστημα δεν φθείρει τον κινητήρα του αυτοκινήτου, σίγουρα υπάρχει οικονομία στην τσέπη μας.

εχουμε βάλει σε:
2 ιμπιζα 1400 100άλογα (στο ενα λοβατο, στο άλλο σταγκ), μοντέλα του 2003 κ 2004. με 2500 χλμ κ 4500 (συνολικά χιλιόμετρα των αυτοκινητων 100000 κ 160000).στο λοβάτο ακουγονται τα μπεκ του υγραεριου οταν δουλευουν, πράγμα που είναι σπαστικό καπως
πριμέρα 1800, μοντέλο του 2001 με 6000χλμ (συνολικα χλμ αυτοκινητου 230000)
προβληματα κανενα, πλην ενα λαμπακι μαχανης, που αναψε για δυο μερες στο ενα ιμπιζα για δυο μερες


Καλησπερα.Πολυ ευστοχη παρεμβαση chemic.To μονο που θα ηθελα να ρωτησω ειναι αν τα ανωτερω οχηματα εχουν ΄΄λαδιερες΄΄γιατι πολλη συζητηση γινετε για τις φθορες στις βαλβιδες και κτλ
astrag1.6jtg
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: 29/09/10 21:58
Last Visit: 14/09/13 9:55

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό dti » 20/10/10 19:18

astrag1.6jtg έγραψε:
Τελος να προσθεσω οτι εχω κανει 9000χλμ χωρις ιδιαίτερα προβληματα,με μονο το λαμπακι ´´check engine´´(αναψε αφου εκανα 2000χλμ)να μενει προς επιληση(δεν εχω ξαναπαει στον εγκαταστατη απο τοτε που εβαλα το συστημα)


Το λαμπάκι ´´check engine´´ τί κωδικό λάθους σου βγάζει;
Γενικά δεν είναι να το αφήνεις έτσι για τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα...
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: 23/04/05 18:35
Last Visit: 21/04/12 19:31

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό bmarko » 20/10/10 19:27

chemic έγραψε:
bmarko έγραψε:
BILL33 έγραψε:Τελικα υπαρχει καποιος που να το τοποθετησε και να μην εχει κανενα απολυτως προβλημα;Οχι φυσικα να εχει κανει μονο 200χλμ.


Μάλλον όχι. Και εμείς ψάχνουμε για κάποιον για να λύσουμε και εμείς τα προβλήματά μας. Κάνουμε δηλαδή (debugging) στην ορολογία της πληροφορικής. Προσπαθούν; να λύσουν τα προβλήματα τους με εμάς πειραματόζωα.
Παρόλα αυτά αν το συγκεκριμένο σύστημα δεν φθείρει τον κινητήρα του αυτοκινήτου, σίγουρα υπάρχει οικονομία στην τσέπη μας.

εχουμε βάλει σε:
2 ιμπιζα 1400 100άλογα (στο ενα λοβατο, στο άλλο σταγκ), μοντέλα του 2003 κ 2004. με 2500 χλμ κ 4500 (συνολικά χιλιόμετρα των αυτοκινητων 100000 κ 160000).στο λοβάτο ακουγονται τα μπεκ του υγραεριου οταν δουλευουν, πράγμα που είναι σπαστικό καπως
πριμέρα 1800, μοντέλο του 2001 με 6000χλμ (συνολικα χλμ αυτοκινητου 230000)
προβληματα κανενα, πλην ενα λαμπακι μαχανης, που αναψε για δυο μερες στο ενα ιμπιζα για δυο μερες


φίλε chemic μιλάμε για προβλήματα στο icom. Έχεις εγκαταστήσει icom χωρίς να έχεις προβλήματα;
bmarko
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 03/02/09 18:35
Last Visit: 13/07/11 19:53

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό astrag1.6jtg » 20/10/10 19:31

dti έγραψε:
astrag1.6jtg έγραψε:
Τελος να προσθεσω οτι εχω κανει 9000χλμ χωρις ιδιαίτερα προβληματα,με μονο το λαμπακι ´´check engine´´(αναψε αφου εκανα 2000χλμ)να μενει προς επιληση(δεν εχω ξαναπαει στον εγκαταστατη απο τοτε που εβαλα το συστημα)


Το λαμπάκι ´´check engine´´ τί κωδικό λάθους σου βγάζει;
Γενικά δεν είναι να το αφήνεις έτσι για τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα...


Εχεις δικιο.Και να φανταστεις οτι καποτε ημουνα ψιρας.......αλλα εχω αρκετα προβληματα και το τελευταιο που με απασχολει ειναι το αμαξι.Οπως και να εχει δεν παει και ασχημα το καρο αλλα θα το τσεκαρω συντομα,ειμαι στην διαδικασια.Το λαμπακι δειχνει ΄΄μη επιτρεπτα ορια αερα-καυσίμου΄΄που μεταφραζεται ως φτωχο καυσημο αλλα θα δειξει η ΄΄νεκροψια΄΄στα σιγουρα
astrag1.6jtg
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: 29/09/10 21:58
Last Visit: 14/09/13 9:55

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό dti » 20/10/10 19:55

Κατάλαβα... P2187 "system too lean at idle"
Κλασσικό πρόβλημα απ' ότι φαίνεται στις εγκαταστάσεις υγραερίου... ανεξαρτήτως γενιάς!
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: 23/04/05 18:35
Last Visit: 21/04/12 19:31

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό astrag1.6jtg » 20/10/10 19:58

dti έγραψε:Κατάλαβα... P2187 "system too lean at idle"
Κλασσικό πρόβλημα απ' ότι φαίνεται στις εγκαταστάσεις υγραερίου... ανεξαρτήτως γενιάς!


Κατα πασα πιθανοτητα καμια ψιλορυθμηση στα μπεκ θα θελει
astrag1.6jtg
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: 29/09/10 21:58
Last Visit: 14/09/13 9:55

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό dti » 20/10/10 20:07

astrag1.6jtg έγραψε:Θα μου πεις μαζοχα εισαι αν πας και βαζεις σε καποιον που δεν εχει διακυμανσεις στην ποιοτητα υγραεριου.Τι να κανω που δεν εχει αλλον στην πρεβεζα....


Λες για το πρατήριο που είναι στο δρόμο προς την Άρτα;
Γνωρίζεις αν είναι ανοικτά και τις Κυριακές; Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να περάσω σύντομα από κει... για να δοκιμάσω κι αυτή την ποιότητα... Από τιμές τί λέει;
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: 23/04/05 18:35
Last Visit: 21/04/12 19:31

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό astrag1.6jtg » 20/10/10 20:22

dti έγραψε:
astrag1.6jtg έγραψε:Θα μου πεις μαζοχα εισαι αν πας και βαζεις σε καποιον που δεν εχει διακυμανσεις στην ποιοτητα υγραεριου.Τι να κανω που δεν εχει αλλον στην πρεβεζα....


Λες για το πρατήριο που είναι στο δρόμο προς την Άρτα;
Γνωρίζεις αν είναι ανοικτά και τις Κυριακές; Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να περάσω σύντομα από κει... για να δοκιμάσω κι αυτή την ποιότητα... Από τιμές τί λέει;


Ναι,στον αρχαγγελο κοντα στον Λουρο,δεν εχει αλλο κοντα παρα μονο στα γιαννενα.Νομιζω οτι ειναι ανοικτα καθε μερα αλλα παρε ενα τηλ για να σιγουρευτείς(2682 0 52259).Τιμη ειχε 0.65 και τωρα πηγε 0.68 :rant: :thumbsdown: :rant:
Θελω να μου πεις εντυπώσεις απο το καυσιμο(αναλογα τι θα σου τυχει...)
astrag1.6jtg
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: 29/09/10 21:58
Last Visit: 14/09/13 9:55

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό lazaros » 21/10/10 8:13

astrag1.6jtg έγραψε:
dti έγραψε:Κατάλαβα... P2187 "system too lean at idle"
Κλασσικό πρόβλημα απ' ότι φαίνεται στις εγκαταστάσεις υγραερίου... ανεξαρτήτως γενιάς!


Κατα πασα πιθανοτητα καμια ψιλορυθμηση στα μπεκ θα θελει

καθάρισμα τα μπεκ....
lazaros
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 14/07/09 12:06
Last Visit: 02/10/11 9:05

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό astrag1.6jtg » 21/10/10 10:52

lazaros έγραψε:
astrag1.6jtg έγραψε:
dti έγραψε:Κατάλαβα... P2187 "system too lean at idle"
Κλασσικό πρόβλημα απ' ότι φαίνεται στις εγκαταστάσεις υγραερίου... ανεξαρτήτως γενιάς!


Κατα πασα πιθανοτητα καμια ψιλορυθμηση στα μπεκ θα θελει

καθάρισμα τα μπεκ....


Τα μπεκ υγραεριου εννοεις?γιατι οταν δουλευω βενζινη το λαμπακι σβηνει,δεν μου βγαζει προβλημα
astrag1.6jtg
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: 29/09/10 21:58
Last Visit: 14/09/13 9:55

Re:

Δημοσίευσηαπό antonis-team » 21/10/10 14:45

amstrad έγραψε:Κατσε για να καταλαβω, το υγραεριο κινησης θες να πεις οτι δεν ειναι ιδιο με το πετρογκαζ ή το φυσικο αεριο;; γιατι εχω την εντυπωση οτι ειναι το ιδιο;

***********************************************************************


Και σωστά το γράφεις, είναι πρώτα ξαδέλφια. Επίσης και τα ΦΑ. Η διαφορά τους είναι στην τελική ρύθμιση. Βεβαίως ενώ το υγραέριο, πωλείται σε υγρά μορφή, το ΦΑ διατίθεται σε αέρια μορφή. Τώρα εάν πρεσάρεις το ΦΑ, τότε παίρνεις την υγρή του μορφή, που είναι πλέον αποθηκεύσημη.
Antonis-team.
Άβαταρ μέλους
antonis-team
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 22/09/08 15:39
Last Visit: 05/10/14 16:47
Τοποθεσία: ΠΑΤΗΣΙΑ (ΓΚΡΑΒΑ) ΑΘΗΝΑ
Banned User

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό cheetos109 » 21/10/10 15:05

antonis-team έγραψε:
cheetos109 έγραψε:Γεια σας και από μένα.
Επειδή σε ελάχιστες μέρες περνάω σύστημα 4ης γενιάς στο Forester μου, μπορείτε να μου πείτε κάποιες συμβουλές για να πω στον μάστορα και να προσέξω ιδιαίτερα;
Να βάλω και λαδιέρα; Κάτι άλλο;
Ευχαριστώ

*******************************************************

Καλά και θα κανείς να βάλεις 4ης γενιάς.
Σίγουρα λαδιερα, 90ε .
Τον ρυθμιστή πιέσεως όσο γίνετε πιο εμπρός να αερίζετε, και μακριά από την εξάτμιση.
Τώρα και μια ηλεκτροβανα κολλητά στο τανκι του αεριού, είναι δική μου γνώμη ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
Είδα μια εγκατάσταση που έκανε ένας στην μεταμόρφωση αττικής και μου άρεσε
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ.

Αύριο το παίρνω στα χέρια μου έτοιμο.
Λαδιέρα έβαλα.
Ηλεκτροβάνες από τη μάνα του το σύστημα που περνάω έχει 2, εκ των οποίων η μία είναι πάνω στο τάνκι.
Εξ όψεως όλα φαίνονται ΟΚ. Από Σάββατο θα έχω να καταγράψω και εντυπώσεις από την χρήση.
Forester (2007) - 158 hp (LPG 4ης γενιάς με λαδιέρα) - Περίπου 25.000 khm[img] με υγραέριο (105.000 συνολικά)
cheetos109
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 29/09/10 17:37
Last Visit: 22/02/14 8:51

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό antonis-team » 21/10/10 15:14

cheetos109 έγραψε:
antonis-team έγραψε:
cheetos109 έγραψε:Γεια σας και από μένα.
Επειδή σε ελάχιστες μέρες περνάω σύστημα 4ης γενιάς στο Forester μου, μπορείτε να μου πείτε κάποιες συμβουλές για να πω στον μάστορα και να προσέξω ιδιαίτερα;
Να βάλω και λαδιέρα; Κάτι άλλο;
Ευχαριστώ

*******************************************************

Καλά και θα κανείς να βάλεις 4ης γενιάς.
Σίγουρα λαδιερα, 90ε .
Τον ρυθμιστή πιέσεως όσο γίνετε πιο εμπρός να αερίζετε, και μακριά από την εξάτμιση.
Τώρα και μια ηλεκτροβανα κολλητά στο τανκι του αεριού, είναι δική μου γνώμη ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
Είδα μια εγκατάσταση που έκανε ένας στην μεταμόρφωση αττικής και μου άρεσε
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ.

Αύριο το παίρνω στα χέρια μου έτοιμο.
Λαδιέρα έβαλα.
Ηλεκτροβάνες από τη μάνα του το σύστημα που περνάω έχει 2, εκ των οποίων η μία είναι πάνω στο τάνκι.
Εξ όψεως όλα φαίνονται ΟΚ. Από Σάββατο θα έχω να καταγράψω και εντυπώσεις από την χρήση.

**************************************************************************************************
ΜΠΡΑΒΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ. είσαι συνειδητοποιημένος καταναλωτής :rtfm: . Καλά χιλιόμετρα. :thumbsup:
Antonis-team.
Άβαταρ μέλους
antonis-team
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7309
Εγγραφή: 22/09/08 15:39
Last Visit: 05/10/14 16:47
Τοποθεσία: ΠΑΤΗΣΙΑ (ΓΚΡΑΒΑ) ΑΘΗΝΑ
Banned User

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό GuyFawkes » 21/10/10 20:30

Καλησπέρα στους συμφορουμίτες. Θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη εκ των προτέρων για το όσα πιθανότατα θα έχετε ξαναερωτηθεί, αλλά με τις σχεδόν 10 σελίδες που ξεφύλλισα στο συγκεκριμένο thread δεν βρήκα απαντήσεις και μου είναι αδύνατο να το ξεσκονίσω όλο.

Στο δια ταύτα, μόλις σήμερα πήγα να ρωτήσω για εγκατάσταση ενός συστήματος υγραεριοκίνησης στο αμάξι μου και ενώ ενημερώθηκα εκτενώς θα ήθελα και τη γνώμη όσων έχουν ήδη εμπειρία. Κατ'αρχήν έχω ένα bravo του '96 στα 1400 και ήμουν ανάμεσα στο να το παρατήσω μέχρι να βρω λεφτά για ένα καινούριο ή να κάνω κάτι που να το καταστήσει οικονομικό και λειτουργικό για μερικά χρονάκια ακόμη. Και εδώ ξεκινούν οι ερωτήσεις:

1. Τα 1200 ευρώ για σύστημα 5ης γενιάς, είναι ικανοποιητικό ποσό? Δυστυχώς δε θυμάμαι ποιο kit είναι, αλλά σίγουρα δεν είναι της icom. Νομίζω είναι από Ιταλική εταιρία και κατασκευάζεται στην Κωνσταντινούπολη, αν έχει καμία σχέση.

2. Υπάρχει περίπτωση να "γλυτώσουμε" τα τέλη κυκλοφορίας ή αν υπάρχει έκπτωση στο προσεχές ή άμεσο μέλλον?

3. Γενικώς με το συγκεκριμένο αμάξι να μην πιάνει πάνω από 2 χιλιάρικα, αξίζει να ρίξω άλλα χίλια και βάλε?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων μάγκες!
Άβαταρ μέλους
GuyFawkes
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 21/10/10 20:16
Last Visit: 08/06/11 23:49

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό chemic » 21/10/10 20:47

astrag1.6jtg έγραψε:Καλησπερα.Πολυ ευστοχη παρεμβαση chemic.To μονο που θα ηθελα να ρωτησω ειναι αν τα ανωτερω οχηματα εχουν ΄΄λαδιερες΄΄γιατι πολλη συζητηση γινετε για τις φθορες στις βαλβιδες και κτλ

Ο εγκαταστάτης μας είπε πως τα ίμπιζα σίγουρα δεν θα έχουν πρόβλημα, αφού τα έχει δουλέψει πάρα πολύ, κ αυτός κ οι συνεργάτες του στα σκόπια. στο πριμέρα μας είπε πως λογικά δεν θα έχει πρόβλημα, κ πως αν είναι να βγάλει κάτι θα είναι στα +100000χλμ. Δεδομένου πως το αμάξι έχει ήδη 230000 χλμ (οπότε δε το πολυπροσέχουμε :dizzy:, αλλά κ από την άλλη, οδηγείται τελείως συντηρητικά/χαμηλόστροφα ), σκεφτήκαμε να το δούμε αργοτερα (μας διαβεβαίωσε πως είναι απλή διαδικασία να προστεθεί) αν βρούμε στο νετ πληροφορίες σχετικές με προβλήματα.
για τα συστήματα 5ης γενιάς μας είπε πως δεν τα ξέρει καθόλου, αφού είναι κάτι καινούργιο κ ακριβό, οπότε οι συνεργάτες του στα σκόπια δεν τα δουλεύουν, αλλά έχει ακούσει για "παιδικές" ασθένειες-προβληματάκια.
Εικόνα
http://www.kartinfo.gr/

ζεις μονάχα δυο φορές (τη ζωή που ζεις, και αυτή που ονειρεύεσαι)
Άβαταρ μέλους
chemic
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4879
Εγγραφή: 17/06/02 12:30
Last Visit: 06/06/14 10:53

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες