29/07/14 18:47

Υγραεριοκίνηση!

Forum για την βελτίωση και τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου. Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις.

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό dti » 27/09/10 20:16

Λογικά, αν κι εφόσον δουλεύει έτσι όπως λέει, το πιθανότερο είναι να δουλεύει σωστά, οπότε αν δεν έχεις ενδείξεις (π.χ. αναμμένο λαμπάκι, ρεταρίσματα, διακοπές σε υψηλές στροφές, αυξημένα καυσαέρια) δεν έχεις κανένα λόγο ν' ανησυχείς Altus.

Αντίθετα, εγώ ετοιμάζομαι ν' αλλάξω μπεκ (με μεγαλύτερα), να βάλω το ειδικό software που έφτιαξε η vialle για το αυτοκίνητό μου για να αντιμετωπίσω το φτωχό μίγμα και τα ρεταρίσματα.

Για το ερώτημά σου σχετικά με το τί πετυχαίνουν τα 5ης γενιάς συστήματα σε σχέση με τα 4ης, θεωρητικά (πάντα!) το υγρό υγραέριο είναι σε πολύ χαμηλότερη θερμοκρασία από το αέριο ψεκαζόμενο και αυτό συμβάλει γενικά σε πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες (και φθορές) στον κινητήρα. Αυτά πάντα θεωρητικά και μόνο ο χρόνος μπορεί να δώσει πειστικές αποδείξεις.
Βέβαια, με όλα αυτά που έχουμε διαβάσει εδώ (π.χ. ρυθμιστές πίεσης που ζεματάνε) είμαι πολύ περίεργος να μάθω αν υπάρχει περίπτωση το υγρό υγραέριο (που διέρχεται από κει), να παραμένει υγρό ή μήπως (σχεδόν σίγουρα) αεριοποιείται πριν ψεκαστεί;

Και μια ερώτηση για τον asteris:
Η γωνία του αβάνς όταν το μίγμα είναι κανονικό (δηλαδή όταν το short term fuel trim είναι 0%) πρέπει να έχει πάντα κάποια σταθερή τιμή (ή μήπως μπορεί να κινείται μέσα σε κάποιο εύρος τιμών) και είναι η ίδια για όλα τα αυτοκίνητα, ή είναι διαφορετική ανά τύπο αυτοκινήτου / κινητήρα;
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: 23/04/05 18:35
Last Visit: 21/04/12 19:31

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό Altus » 27/09/10 20:36

Σε ευχαριστω dti για τις σκεψεις και τις παρατηρησεις σου. Καθε φορα που μιλαμε βλεπω οτι εχω να κανω με εναν ανθρωπο συγκροτημενο, ευγενικο και προθυμο να συζητησει. Αυτα επειδη απλα... το διαπιστωσα! :thumbsup:

αναμμένο λαμπάκι, ρεταρίσματα, διακοπές σε υψηλές στροφές, αυξημένα καυσαέρια


Δεν εχω κανενα προβλημα απο αυτα που αναφερεις, το μονο που παρατηρησα το οποιο για καποιο λογο εχει ψιλο χαθει τελειως (καλυτερης συστασης υγραεριο?) ειναι το σβησιμο στο ρελαντι οταν παταω φρενο σχεδον σταματημενος. εκει ο κινητηρας φαιντεται να κανει μια κοιλια και να χανει το ρελαντι του αλλα τις περισσοτερες φορες το εβρισκε. Μονο καποιες (καμια δεκαρια συνολικα μου ετυχε να μου σβησει) και αυτο αραια. Τωρα εχει καιρο να εμφανιστει. Παρατηρησα επισης οτι κατα 80% δεν το κανει με βενζινη. Το παρακολουθω ομως και θα ζητησω εκ νεου ρυθμιση για να ην εχω εκκρεμοτητες μετα το ΚΤΕΟ.

Σχετικα με την θερμοκρασια του υγροποιημενου υγραεριου στην φαση πριν την εγχυση του οπου και γινεται αεριο, θα ελεγα με ολο τον σεβασμο οτι θερμοδυναμικα οταν ενα αεριο εκτονωνεται (αεριοποιειται) δεσμευει θερμοτητα απο το περιβαλλον του. Ειναι κατι ας πουμε τα πτητικα υγρα και τα υγρα των air condition οπου μολις αεριοποιηθουν ριχνουν την θερμοκρασια του χωρου. Φαντασου οταν εχεις νερο και μετα το ψεκαζεις (αεριοποιεις σχεδον δηλ. ατμοποιεις) δεν σου αρχεται μια δροσια στον χωρο? Ειναι το ιδιο φαινομενο (προσφατα το βαζουν και στις καφετεριες το καλοκαιρι για να δροσιζονται οι πελατες). :lol:

Ετσι φανταζομαι (παντα με εικασιες τι να κανουμε!) οτι η αερια φαση του υγραεριου πρεπει να ωφελει περισσοτερο την θερμοκρασια (χαμηλωνει την θερμοκρασια) ψυχοντας ακομα καλυτερα τις βαλβιδες.

Τωρα το θεμα, ψυξης και λιπανσης αν τα δουμε μαζι εχουν και τα δυο τον ιδιο σκοπο. Να δουλευουν οι βαλβιδες με οσο το δυνατον απροσκοπο τροπο...

Τι να πουμε θα μας δικαιωσει η ιστορια γιατι μαλλον απο στατιστικες... πουθενα! :roll:

Στο θεμα του αβανς θελω να πω κατι απο τα λιγα που ξερω.

Η γωνία του αβάνς όταν το μίγμα είναι κανονικό (δηλαδή όταν το short term fuel trim είναι 0%) πρέπει να έχει πάντα κάποια σταθερή τιμή (ή μήπως μπορεί να κινείται μέσα σε κάποιο εύρος τιμών) και είναι η ίδια για όλα τα αυτοκίνητα, ή είναι διαφορετική ανά τύπο αυτοκινήτου / κινητήρα;


Ξερω οτι το αβανς ειναι η προπορεια του ανοιγματος των βαλβιδων οταν για καποιο λογο το αυτοκιντο θελει να δωσει περισσοτερη επιταχυνση / δυναμη και γενικοτερα οταν θελουν αμεσα περισσοτερη δυναμη απο τον κινητηρα. Ετσι για να μπορεσουμε να συμπιεσουμε τον χρονο και να μην τα μπουρδουκλωσει ο κινητηρας με τον χρονισμο του το αβανς κανει πιο νωρις την αναφλεξη ωστε να μην μεινει το μειγμα χωρις εκκενωση (σπινθηρα) αφου ο χρονος πλεον περιοριζεται λογω της απαιτησεις για πιο γρηγορες καυσεις. Αυτο ομως ειναι ενα θεμα καθαρα του εγκεφαλου του κινητηρα και λογικα οχι καποιου συστηματος υγραεριου (συγχρονου τυπου εννοειται) ο οποιος και δινει αποκλειστικα τις εντολες για το μεγέθος της προπορειας (σε χαμηλες στροφες μαλλον ειναι πολυ μικρη οπως ρωτας).

Ετσι θελω να πω οτι η προπορεια (αβανς οπως θελετε πεστε το) δεν καθοριζεται απο το συστημα υγραεριοκινησης αλλα απο τον ιδιο τον εγκεφαλο που εχει το αυτοκινητο απο την μανα του. Το δε συστημα υγραεριου απλα διαβαζει την τιμη απο τον εγκεφαλο του αυτοκινητου (μανισιο) (σε χρονο) και ψεκαζει με ακριβεια χιλιοστων του δευτερολεπτου το υγραεριο με βαση αυτον ακριβως τον χρονο αλλα μετατοπισμενο (offset) ως προς τον χρονισμο που απαιτουν τα ειδικα χαρακτηριστικα καυσης του υγραεριου.

Αυτο νομιζω γινεται και αν κανω λαθος να με διορθωσετε, ΟΚ? :thumbsup:
Τελευταία επεξεργασία από Altus και 27/09/10 20:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Focus 2007 Trend 1.4cc, Bi-Fuel - LPG (LandiRenzo Omegas Plus) 4th Generation (χωρις λιπαντηρα)
Χιλιομετρα με υγραεριο : ~ 20000 Km

Τιμες Πρατηρίων Θεσ/νικης: http://www.gasprice.gr
Altus
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 13/01/10 18:45
Last Visit: 14/08/11 17:34

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό asteris » 27/09/10 20:42

Altus έγραψε:Asterios μιας και εισαι τοσο σιγουρος, πως εννοεις οτι μονο το Forrester ρυθμίζει και το αβάνς στο υγραέριο? Με ποιο τροπο (μηχανικο ή μη) που δεν το κανει οπως λες με τοση σιγουρια το συστημα μου? :iconcool:

Παραθετω την αναλυση του OMEGA απο το site της landirenzo.

http://www.landi.it/layout.jsp?idz=6017 ... prodotto=6

LANDIRENZO OMEGAS PLUS multipoint sequential injection system represents a new generation of bifuel (gasoline - lpg) gaseous LPG conversion system.
The principle used by the LPG ECU to calculate the injection timing applied to the LPG injectors, is based on the acquisition of the gasoline injection timing by LPG ECU during LPG mode.
The engine management is, therefore, mainly left to the gasoline ECU whilst the LPG control unit translates gasoline actuations into an appropriate control for LPG injectors.
In order to maintain the coherence with the gasoline system, the LPG ECU drives LPG injectors in the same sequence as gasoline injectors.

LPG Ecu through model based software strategies is able to transform gasoline injection timing into LPG injection timing reconstructing an appropriate calculation chain optimized for LPG.
LANDIRENZO OMEGAS PLUS can use different types of injectors according to the specifications of the application.
LANDIRENZO OMEGAS PLUS is minimally invasive with respect to the original gasoline engine management system.
It is able to be easily integrated with the main engine management functions as mixture control, cut off, EGR, purge canister, etc and auxiliaries engine management functions as air-conditioning, power-steering, electric loads, etc..
The LPG ECU is able to calculate LPG injection timing using specific information as LPG injector rail pressure, LPG temperature, engine coolant temperature, engine RPM and battery voltage, in addition to the inputs of the gasoline ECU.

Completely self calibrating using model based algorithms


Συγνωμμη για τα αγγλικα αλλα δεν εχω χρονο για μεταφραση. Διαβασε αυτα που ειναι σε bold. Πιστευω να γνωριζεις αγγλικα οκ?... :svivhaha:

Ειμαι περιεργος για την απαντηση σου...! :slap:


Βλέπεις πουθενά να αναφέρει για IgnitionTiming, ή Ignition Advance? Μόνο για Injection Timing μιλάει. Ο παραπάνω εγκέφαλος παρεμβαίνει ανάμεσα στην έξοδο του μαμά εγκεφάλου και στα μπεκάκια. Κλέβει και από τις τιμές των αισθητήρων θερμοκρασίας νερού, στροφών και και τάσης μπαταρίας και υπολογίζει ποιά πρέπει να είναι η τιμή που θα δώσουν στα μπεκάκια. Πχ, ο μαμά εγκέφαλος υπολογίζει ότι απαιτείται 5.2ms παλμός στα μπεκάκια για βενζίνη και ο εξτρά εγκέφαλος παρεμβαίνει και το κάνει 6.4ms για το υγραέριο. Ο λάμδα εκ των υστέρων αν είναι πεντάβολτος ρυθμίζει, αν είναι μονόβολτος ο θεός και η ψυχή του μαστρομήτσου που έκανε τον χάρτη στον εξτρά εγκέφαλο.

Το αβάνς δεν το ακουμπάει καθόλου από όσο μου επιτρέπουν τα αγγλικά μου. Ικανοποιήθηκες?
Εικόνα
Κάλλιο cento και στο χέρι, παρά μπέμπα και καρτέρει...
Άβαταρ μέλους
asteris
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: 12/01/03 21:02
Last Visit: 04/07/14 1:30
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό asteris » 27/09/10 20:48

Για την ακρίβεια, όταν ο μαμά εγκέφαλος ανοίγει τα μπεκ, ο εξτρά εγκέφαλος που παρεμβάλεται περνάει όπως είναι την εντολή αμέσως. Στο κλείσιμό τους όμως, ο εξτρά δεν τα κλείνει αμέσως, αλλά προσθέτει και ένα χρονικό διάστημα σε millisecond, που το υπολογίζει από στροφές, πίεση καυσίμου, θερμοκρασία ψυκτικού και τάση μπαταρίας και μετά τα κλείνει. Κατά πως λέει και στο κείμενο που παρέθεσες, είναι ελάχιστα παρεμβατικός στις υπόλοιπες λειτουργίες του μαμά εγκεφάλου...
Εικόνα
Κάλλιο cento και στο χέρι, παρά μπέμπα και καρτέρει...
Άβαταρ μέλους
asteris
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: 12/01/03 21:02
Last Visit: 04/07/14 1:30
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό Altus » 27/09/10 21:03

Για την ακρίβεια, όταν ο μαμά εγκέφαλος ανοίγει τα μπεκ, ο εξτρά εγκέφαλος που παρεμβάλεται περνάει όπως είναι την εντολή αμέσως. Στο κλείσιμό τους όμως, ο εξτρά δεν τα κλείνει αμέσως, αλλά προσθέτει και ένα χρονικό διάστημα σε millisecond, που το υπολογίζει από στροφές, πίεση καυσίμου, θερμοκρασία ψυκτικού και τάση μπαταρίας και μετά τα κλείνει. Κατά πως λέει και στο κείμενο που παρέθεσες, είναι ελάχιστα παρεμβατικός στις υπόλοιπες λειτουργίες του μαμά εγκεφάλου...


Και μετα καιγεται ο κινητηρας... :dizzy:

Το αβάνς δεν το ακουμπάει καθόλου από όσο μου επιτρέπουν τα αγγλικά μου.
Μα αφου το αβανς υπαρχει και δημιουργειται απο τον μαμα εγκεφαλο γιατι να γινει και απο τον αλλο? Για να γινει κανενα μπουμ?

Χωρις πλακα Αστεριε τωρα (κουβεντα κανουμε οκ?) οσο περισσοτερο πειραζει ενα δευτερευον συστημα τον μανισιο εγκεφαλο για επιπλεον ελεγχο και επιδοσεις κλτ δεν ξερω τι αλλο , τοσο πιο επιφοβο ειναι να τα κανει σκ...α! Ο κινητηρας δουλευει μια χαρα και εργοστασιακα... :whatever:
:offtopicviii:
Και το ελάχιστα παρεμβατικό που λεει στις υπόλοιπες λειτουργίες του μαμά εγκεφάλου ειναι καλο, δεν το λεει για μειονεκτημα νομιζω... :thumbsup:
Focus 2007 Trend 1.4cc, Bi-Fuel - LPG (LandiRenzo Omegas Plus) 4th Generation (χωρις λιπαντηρα)
Χιλιομετρα με υγραεριο : ~ 20000 Km

Τιμες Πρατηρίων Θεσ/νικης: http://www.gasprice.gr
Altus
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 13/01/10 18:45
Last Visit: 14/08/11 17:34

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ » 28/09/10 1:44

Φιλε antonis-team , σε παλιοτερη αναρτηση σου λεσ τα παραπανω <
Έβαζα στο άστρα μου, από την αρχή ένα πανάκριβο αντιτριβηκό, για 130000κμ. Κάθε παρασκευή και κάθε δευτέρα πρωί, του έπινα το αίμα πηγαίνοντας και γυρίζοντας στην παλαιά Επίδαυρο. Κόντρες και τσακωμός με τον λεβιε, και στροφές στον κόφτη. Μετά βαρέθηκα να βάλω μια φορά, πίρος πιστονιού και εκεντροφορος!!!...... για 12ε .> Μου ερχεται ενα αντιτριβικο στο μυαλο , αλλα εαν μπορεισ να το ονοματισεισ , θα με ενδιεφεραι και επισησ απο οτι καταλαβαινω εχεισ πολυ καλη γνωμη για αυτο , αρκει να βαζουμε και σωστο λαδακι και οι αλλαγεσ να γινονται εντοσ χρονικων οριων . Ευχαριστω .
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 10/09/10 1:11
Last Visit: 26/04/12 22:11

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ » 28/09/10 2:31

Φιλε cson ειχεσ ρωτησει καποτε <
Πληρωνουμε διοδια να μπουμε στον παραδρομο? Ελεος!>
Τελευταία επεξεργασία από cson και 14/08/10 1:42, Υπαρχει τροποσ να αποφυγεισ τα διοδια μετα την Θηβα , το λεω για ολουσ τουσ φιλουσ τουσ Υγραεραδεσ , Οταν γεμισεισ , και φευγεισ απο το πρατηριο θελοντασ να πασ για Θεσσαλονικη , δεν στριβεισ δεξια πανω απο την γεφυρα για να βγεισ αουτομπαν , αλλα συνεχιζεισ ευθεια για λιγο και μετα αριστερα για να βγεισ στο παραδρομο , και μετα απο λιγο φθανεισ στο 90 Πρατηριο . Ξερεισ ! :thumbsup: και Προσωπο καθαρο ! Κυριοσ ! Οσον αφορα για οταν ερχεσαι απο Θεσσαλονικη μπαινεισ παλι στο 90 προσ Αθηνα και απο εκει πρεπει να εχει παραδρομο , το τελευταιο δεν το εκανα , αλλα το πρωτο TESTED ! :thumbsup:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 10/09/10 1:11
Last Visit: 26/04/12 22:11

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό tgi » 28/09/10 8:54

Altus έγραψε:
Για την ακρίβεια, όταν ο μαμά εγκέφαλος ανοίγει τα μπεκ, ο εξτρά εγκέφαλος που παρεμβάλεται περνάει όπως είναι την εντολή αμέσως. Στο κλείσιμό τους όμως, ο εξτρά δεν τα κλείνει αμέσως, αλλά προσθέτει και ένα χρονικό διάστημα σε millisecond, που το υπολογίζει από στροφές, πίεση καυσίμου, θερμοκρασία ψυκτικού και τάση μπαταρίας και μετά τα κλείνει. Κατά πως λέει και στο κείμενο που παρέθεσες, είναι ελάχιστα παρεμβατικός στις υπόλοιπες λειτουργίες του μαμά εγκεφάλου...


Και μετα καιγεται ο κινητηρας... :dizzy:

Το αβάνς δεν το ακουμπάει καθόλου από όσο μου επιτρέπουν τα αγγλικά μου.
Μα αφου το αβανς υπαρχει και δημιουργειται απο τον μαμα εγκεφαλο γιατι να γινει και απο τον αλλο? Για να γινει κανενα μπουμ?

Χωρις πλακα Αστεριε τωρα (κουβεντα κανουμε οκ?) οσο περισσοτερο πειραζει ενα δευτερευον συστημα τον μανισιο εγκεφαλο για επιπλεον ελεγχο και επιδοσεις κλτ δεν ξερω τι αλλο , τοσο πιο επιφοβο ειναι να τα κανει σκ...α! Ο κινητηρας δουλευει μια χαρα και εργοστασιακα... :whatever:
:offtopicviii:
Και το ελάχιστα παρεμβατικό που λεει στις υπόλοιπες λειτουργίες του μαμά εγκεφάλου ειναι καλο, δεν το λεει για μειονεκτημα νομιζω... :thumbsup:


Να ένας καλός λόγος γιατί έβαλα συστημα 5ης γενιάς της icom!!!
δεν έχει δικό της εγκέφαλο. Παραμένει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου να κάνει κουμάντο στο θέμα του μίγματος και του αβάνς!!!!
το μονο που κάνει ο "εγκέφαλός" του συστήματος υγραερίου ειναι να φροντίζει τα του υγραερίου. (Πιεση μπουκάλας, έλεγχος διαρροής, κτλ) και φυσικά να κάνει το switch της ηλεκτρικής εντολής των μπέκ βενζίνης & υγραερίου!!! Τιποτα άλλο δεν κάνει ο εγκέφαλος του icom. δεν επιρρεάζει καθόλου τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.. δεν κανω καμία χαρτογραφηση της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου!!!!
Νομίζω πως είναι καλός λόγος για να βάλεις αυτο το συστημα!!!
tgi
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 09/12/03 11:11
Last Visit: 21/02/13 11:05
Τοποθεσία: Athens - N.Iraklio

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό neotoys » 28/09/10 10:27

Συμφωνώ για το 5ης.
Την περασμένη εβδομάδα άκουσα πως το αυτοκίνητο που κάηκε Θεσσαλονίκη, τελικά ο πελάτης θα αποζημιωθεί μόνο για το σύστημα υγραερίου και ΟΧΙ για το όχημα. :hmmm:
Οδηγός που μιλάει εν κινήσει χωρίς "Blue Tooth" ακουστικό ή ανοικτή ακρόαση δεν είναι μάγκας.
2 Οχήματα με Ε-gas Sly Injection, Made in Italy !!!
neotoys
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 20/07/10 16:07
Last Visit: 29/07/14 6:52

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό adam05 » 28/09/10 13:27

μολις τωρα τελειωσα την διαδικασια του ΚΤΕΟ την ολη δουλεια εκανε ο εγκαταστατης μου εγω απλως παρελαβα το αυτοκινητο μου!μου ειπε για την τιμη του υγραεριου οτι αυτην την καθοριζει η ευρωπαικη ενωση και οχι το ελληνικο κρατος και οτι ειναι κλειδωμενη η τιμη στα 0,68 μεχρι το 2018!
adam05
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 08/05/09 7:53
Last Visit: 22/09/13 15:37

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό leonp » 28/09/10 13:58

adam05 έγραψε:...την τιμη του υγραεριου οτι αυτην την καθοριζει η ευρωπαικη ενωση και οχι το ελληνικο κρατος και οτι ειναι κλειδωμενη η τιμη στα 0,68 μεχρι το 2018!

Την αλήθεια σου είπε. :shifty:
Άβαταρ μέλους
leonp
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18377
Εγγραφή: 09/10/04 0:01
Last Visit: 29/07/14 6:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό tgi » 28/09/10 15:21

leonp έγραψε:
adam05 έγραψε:...την τιμη του υγραεριου οτι αυτην την καθοριζει η ευρωπαικη ενωση και οχι το ελληνικο κρατος και οτι ειναι κλειδωμενη η τιμη στα 0,68 μεχρι το 2018!

Την αλήθεια σου είπε. :shifty:

Τοτε γιατί κυμαίνεται η τιμή από 0.65 - 0,8 ????
αν ειναι κλειδωμένη στα 0,68 τότε θα έπρεπε να έχει από 0,68 και πανω!!!
tgi
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 09/12/03 11:11
Last Visit: 21/02/13 11:05
Τοποθεσία: Athens - N.Iraklio

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό Altus » 28/09/10 20:48

Πλεον και νομιμος! :thumbsup:

Περασα απο τον εγκαταστατη μου, μιλησαμε για τιμες και λοιπα, πολυ καλο παιδι. Μου εξηγησε οτι δεν θελει να ανεβασει την τιμη του υγραεριου ουτε και τις τιμες των τοποθετησεων του γιατι ειναι ντροπη οπως ειπε χαρακτηριστικα να εκμεταλλευεται τον κοσμο εν μεσω κρισης οταν οι αλλοι εχουν ανεβασει τις τοποθετησεις απο 1400 στα 1600 ευρω και το υγραεριο 5 λεπτα και πανω. Χαρηκα γιατι ειδα στα ματια του εναν σωστο επαγγελματια και οχι εναν ακομα κερδοσκοπο.

Επισης τον ρωτησα για τις βαλβιδες και τα λοιπα που καιγονται κτλ και μου ειπε οτι δεν καιγεται ο κινητηρας απλα παλια ξεραινοντουσαν οι τσιμουχες (μαρκουτσια) στα κοκορακια των βαλβιδων). Αυτη ηταν η φθορα και καμια σχεση με τις βαλβιδες καθε αυτες. Τον ρωτησα επισης για το συστημα μου (OMEGAS Plus) οπως επισης και για την υποτιθεμενη ψυξη που δινει το συστημα 5 γενιας με την υγρη εγχυση. Μου εξηγησε οτι το πολυ κρυο δεν ειναι παντα και το καλυτερο (διαφορα θερμοκρασιας) οπως και επισης οτι η ψυξη δεν απαιτειται γιατι οι βαλβιδες ακομα και με βανζινη δεν εχουν ιδιατερο συστημα ψυξης (πχ με νερα). Η ξηρη καυση ειναι επισης υπαρκτη και με την βενζινη και οφειλεται στα προσθετα που υπαρχουν ή μη. Επισης μου ειπε οτι εβαλε και σε κινητηρα TSI αμεσου ψεκασμου χωρις καποιο σοβαρο προβλημα απλα οι ρυθμισεις των κατασκευαστων κιτ παιρνουν σαν δεδομενο την ποιοτητα υγραεριου στις δικες τους χωρες και οχι την ελληνικη οπου μου ειπε χαρακτηριστικα εχει μια αναλογια 80% βουτανιο και 20% προπανιο (ή το αντιθετο δεν θυμαμαι καλα). Ετσι οι εταιρειες οταν φερννουν ενα κιτ πρεπει να το προγραμματισουν με βαση τις εδω συνθηκες και οχι τις δικες τους. κατι το οποιο οι περισσοτερες δεν μπαινουν στον κοπο να το κανουν.

Πηγα απο εκει για να παρω τα χαρτια για το ΚΤΕΟ και αφου μου τα εδωσε λεω, δεν παω και απο τα ΚΤΕΟ διπλα τηε Express Service. Ωπερ και εγεννετω! :yahoo:

Πηγα, δηλωσα οτι ειναι ελεγχος υγραεριοκινησης, χωρις ραντεβου, και αμεσως με εξυπηρετησανε.

Ζητησανε τα στοιχεια του αυτοκινητου,(αδειες, ταυτοτητα) και απλα περιμενα στο σαλονακι με κερασμενο καφε δωρεαν. Η ολη διαδικασια δεν μου πηρε πανω απο 20 λεπτα.

Το αυτοκινητο το ελεγχανε απο οτι εβλεπα εξονυχιστικα και χαρηκα για αυτο.

Τελειωνοντας ενημερωθηκα για τον επομενο ελεγχο που θα γινει μετα απο 2 χρονια στον οποιο θα ελεγχθει οχι πλεον η τοποθετηση αλλα μονο η καλη λειτουργια του συστηματος με μια υπ. δηλωση του εγκαταστατη οτι το συστημα λειτουργει κανονικα.

Και το κοστος τελικα δεν ειναι 80-85 ευρω οπως λεγαμε αλλα μονο 55 ευρω! :yahoo:

Επισης τα τυχον σβησιματα που ειχα τελικα δεν ηταν απο καποιο προβλημα απλα λογω των καυσαεριων που θετουν τα δημοσια ΚΤΕΟ, ο εγκαταστατης τα χαμηλωσε πολυ για να μην βρουν πατημα στα ΚΤΕΟ αυτα αν καποιος παει εκει και σαν αποτελεσμα ειχε τα σβησιματα καποιες φορες που σας ειπα οταν εστριβα στο ρελαντι κτλ γιατι το καυσιμο ηταν το απολυτως απαραιτητο. Ετσι μεσα στην εβδομαδα θα ξαναπαω για να μου το κανει πυραυλακι! :iconcool:

Τελος να ξερετε οτι θαθ χρειαστει να πατε μετα τον ελεγχο του ΚΤΕΟ με την αδεια κυκλοφοριας και την ταυτοτητα σας (+το αποδεικτικο περασματος του ΚΤΕΟ?) μετα απο 10 ημερες για να σας γραφει η ενδειξη "Υγραεριο" πανω ατην αδεια κυκλοφοριας σας.

Οποτε τα καταφερα ολα σε μια μερα! Ωραια νεα! :thumbsup:

Το gasprice.gr φαινεται να δουλευει για μενα πλεον και ενημερωνω οποτε μπορω τις τιμες που βλεπω. Για θεσσαλονικη ειναι το:

http://www.gasprice.gr/main/searchforst ... &dtimes=41

ΤΙμη Aegean ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ 141 εναντι Αεροδρομιου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, σταθερα στα 0.698 το λιτρο και με 4 νεες αντλιες αντι για 2! Τελεια! :dizzy:
Τελευταία επεξεργασία από Altus και 28/09/10 21:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Focus 2007 Trend 1.4cc, Bi-Fuel - LPG (LandiRenzo Omegas Plus) 4th Generation (χωρις λιπαντηρα)
Χιλιομετρα με υγραεριο : ~ 20000 Km

Τιμες Πρατηρίων Θεσ/νικης: http://www.gasprice.gr
Altus
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 13/01/10 18:45
Last Visit: 14/08/11 17:34

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό asteris » 28/09/10 20:56

Altus έγραψε:
Για την ακρίβεια, όταν ο μαμά εγκέφαλος ανοίγει τα μπεκ, ο εξτρά εγκέφαλος που παρεμβάλεται περνάει όπως είναι την εντολή αμέσως. Στο κλείσιμό τους όμως, ο εξτρά δεν τα κλείνει αμέσως, αλλά προσθέτει και ένα χρονικό διάστημα σε millisecond, που το υπολογίζει από στροφές, πίεση καυσίμου, θερμοκρασία ψυκτικού και τάση μπαταρίας και μετά τα κλείνει. Κατά πως λέει και στο κείμενο που παρέθεσες, είναι ελάχιστα παρεμβατικός στις υπόλοιπες λειτουργίες του μαμά εγκεφάλου...


Και μετα καιγεται ο κινητηρας... :dizzy:

Το αβάνς δεν το ακουμπάει καθόλου από όσο μου επιτρέπουν τα αγγλικά μου.
Μα αφου το αβανς υπαρχει και δημιουργειται απο τον μαμα εγκεφαλο γιατι να γινει και απο τον αλλο? Για να γινει κανενα μπουμ?

Χωρις πλακα Αστεριε τωρα (κουβεντα κανουμε οκ?) οσο περισσοτερο πειραζει ενα δευτερευον συστημα τον μανισιο εγκεφαλο για επιπλεον ελεγχο και επιδοσεις κλτ δεν ξερω τι αλλο , τοσο πιο επιφοβο ειναι να τα κανει σκ...α! Ο κινητηρας δουλευει μια χαρα και εργοστασιακα... :whatever:
:offtopicviii:
Και το ελάχιστα παρεμβατικό που λεει στις υπόλοιπες λειτουργίες του μαμά εγκεφάλου ειναι καλο, δεν το λεει για μειονεκτημα νομιζω... :thumbsup:


Ξέρεις τι είναι το αβάνς? Τι θα πει γιατί να το πειράξει ο εξτρά εγκέφαλος? Γιατί άμα δεν το πειράξει, θα δουλεύει υγραέριο με αβάνς βενζίνης. 15 μοίρες θέλει η βενζίνα, 10 θέλει το υγραέριο πχ. Ρεταρίσματα, σβησίματα, ψημένες βαλβίδες. Άμα δεν σε ενοχλούν αυτά, οκ, μην ασχολείσαι καθόλου, άστο όπως είναι και ποντάρισε στην τύχη σου...
Εικόνα
Κάλλιο cento και στο χέρι, παρά μπέμπα και καρτέρει...
Άβαταρ μέλους
asteris
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: 12/01/03 21:02
Last Visit: 04/07/14 1:30
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό asteris » 28/09/10 21:08

Altus έγραψε:Πλεον και νομιμος! :thumbsup:

Επισης τα τυχον σβησιματα που ειχα τελικα δεν ηταν απο καποιο προβλημα απλα λογω των καυσαεριων που θετουν τα δημοσια ΚΤΕΟ, ο εγκαταστατης τα χαμηλωσε πολυ για να μην βρουν πατημα στα ΚΤΕΟ αυτα αν καποιος παει εκει και σαν αποτελεσμα ειχε τα σβησιματα καποιες φορες που σας ειπα οταν εστριβα στο ρελαντι κτλ γιατι το καυσιμο ηταν το απολυτως απαραιτητο. Ετσι μεσα στην εβδομαδα θα ξαναπαω για να μου το κανει πυραυλακι! :iconcool:



Δηλαδή ή θα κρατάει ρελαντί, ή θα περνάει ΚΤΕΟ? Και τα δυό μαζί δεν μπορεί να τα κάνει? :ysterical:

Να χαρώ εγώ πράσινο οικολογικό καύσιμο και σετάρισμα, που δεν μπορεί να περάσει EURO4 ρύπους με την κανονική του ρύθμιση και θέλει επισκέψεις πρίν και μετά για πειράγματα. Και εγώ κάθομαι παιδεύομαι να κάνω τον άγραφο να δουλεύει τζάμι για να είμαι άψογος παντού. Από το επόμενο ΚΤΕΟ θα βάζω τον μαμά να το περνάω και μετά ξανά τον άγραφο με το 12.5:1 και άντε γεια...
Εικόνα
Κάλλιο cento και στο χέρι, παρά μπέμπα και καρτέρει...
Άβαταρ μέλους
asteris
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: 12/01/03 21:02
Last Visit: 04/07/14 1:30
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Αχιλλεας 1981, stapan και 23 επισκέπτες