23/04/14 8:40

Αποστολή Ιωάννινα:Panda 4x4 με έλεγχο του μπλοκέ από το 2005

Forum για γενικά θέματα πάνω στην αυτοκίνηση

Δημοσίευσηαπό BTS » 19/07/05 11:40

IKE έγραψε:BTS δε τα έχω οδηγήσει αλλα τα τεστ δεν έδιναν κανένα προβάδισμα στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς στο Πάντα.

Το προτέρημα του κινητήρα είναι πολύ σημαντικό όταν το Πάντα έχει 0-100 σε πάνω απο 20" και ο ΣΧ έχει πεί πως είναι επικύνδηνα αργό.

Εν τέλει που υπερτερεί το Πάντα? Είναι πιο χαριτωμένο (και εμένα μου αρέσει πολύ εξωτερικά) αλλα καλό αυτοκίνητο αντικειμενικά δεν ειναι.



Στο ίδιο κείμενο, επαναλαμβάνει αρκετές φορές ο συντάκτης ότι το Panda έχει πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά (και καλύτερες ικανότητες αναρίχησης αν θυμάμαι καλά). Χαρακτηριστικά, κλείνει λέγοντας πως αν το εξόπλιζαν με τον 1.4άρη κινητήτρα, το συμπέρασμα θα ήταν σαφές υπέρ του Panda.

Το "αντικειμενικά" είναι λίγο βαρύ, γιατί πρόκειται για ένα δείγμα σύγχρονου engineering, με μεγάλη αντοχή για το βάρος του, με σχετικά καλή ποιότητα κατασκευής (τους εντυπωσίασε η πλήρης απουσία τριγμών), με καλή διάταξη αναρτήσεων μπρος-πίσω, εργονομικό, κλπ,κλπ.

Απλώς μένει να ξεστοκάρει η Fiat αρκετούς 1.2άρηδες, μήπως και το δούμε στο μέλλον με 1.4...
we 're too young to reason
too grown up to dream...


http://www.gl-yachting.gr
Άβαταρ μέλους
BTS
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 678
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 23/04/14 0:58
Τοποθεσία: Αττική

Δημοσίευσηαπό diamond » 19/07/05 12:02

IKE έγραψε:BTS δε τα έχω οδηγήσει αλλα τα τεστ δεν έδιναν κανένα προβάδισμα στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς στο Πάντα.

Το προτέρημα του κινητήρα είναι πολύ σημαντικό όταν το Πάντα έχει 0-100 σε πάνω απο 20" και ο ΣΧ έχει πεί πως είναι επικύνδηνα αργό.

Εν τέλει που υπερτερεί το Πάντα? Είναι πιο χαριτωμένο (και εμένα μου αρέσει πολύ εξωτερικά) αλλα καλό αυτοκίνητο αντικειμενικά δεν ειναι.


IKE βλεπω οτι θες σωνει και καλα να αποδειξεις οτι το Panda 4x4 δεν ειναι καλο αυτοκινητο.
Το σχολιο του ΣΧ στους 4 τροχους να μου επιτρεψεις να μην το θεωρησω αντικειμενικο (ειναι μεγαλη κουβεντα εκτος του παροντος θεματος)
Η εμμονη σου να συγκρινεις το Panda με Ignis αφηνει εκτος τα 3000 ευρω διαφορα που εχουν, τα οποια δικαιολογουν και τη διαφορα ισχυος στον κινητηρα. Απο κει και περα το Ignis (το οποιο εχω οδηγησει) δεν κερδιζει πουθενα το Panda.
Τωρα οσον αφορα την ποιοτητα να μου επιτρεψεις να διαφωνησω γιατι το Suzuki δεν ειναι Toyota και εχοντας εμπειρια απο Alto και cinquecento μπορω να σου πω με βεβαιοτητα οτι το επιπεδο ειναι το ιδιο τουλαχιστον.
Τελος για να μην ξεχναμε το Panda ειναι αυτοκινητο πολης και οχι οικογενειακο που θα καλυψει αποστασεις, αρα οταν το αγοραζεις εχεις ηδη κανει το συμβιβασμο σου σε σχεση με τις επιδοσεις προς οφελος των εξτρα off road δυνατοτητων (που επαναλαμβανω ειναι παρα πολυ καλες)

Προς αποφυγη παρεξηγησεων δεν προσπαθω να δικαιολογησω τη Fiat. Μακαρι να μπορουσα να αγορασω την diesel εκδοση. Εξαλλου οταν το αγορασα ειχα τον ιδιο προβληματισμο με ολους εσας σε σχεση με τις επιδοσεις. Η συμβιωση μου ομως μαζι του για 7 μηνες και 10000 χλμ μου δινει το δικαιωμα να σας πω και μια αλλη αποψη περαν αυτη του ΣΧ και των περιοδικων.
Ναι δεν ειναι γρηγορο αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι επικινδυνο αν το οδηγας για αυτο που το αγορασες. (ιδιαιτερα στο θεμα φρενα και στησιμο ειναι πολυ καλο)
Ναι θα σε βγαλει ασπροπροσωπο σε χιονι, βρεγμενο και δυσκολα χωματινα (αρκει να μην βρει κατω- αν και με τη σιδερενια ποδια θα γλιτωσεις τουλαχιστον τη ζημια)
Ναι ειναι ποιοτικα κατασκευασμενο
Ναι καταναλωνει 0,5-1 λιτρο περιπου παραπανω απο το απλο Panda στην πολη λογω 4κινησης (7,5-8.5lt/100klm)

ΥΓ Το wagon R 4x4 δεν εχει καμια σχεση με το Panda σε off road διαδρομες , τουλαχιστον λογω υψους και ελαστικων.

Η αποψη ενος χρηστη και οχι περιοδικου
Άβαταρ μέλους
diamond
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 05/08/02 8:21
Last Visit: 06/10/12 12:19

Δημοσίευσηαπό diamond » 19/07/05 12:08

BTS έγραψε:
Απλώς μένει να ξεστοκάρει η Fiat αρκετούς 1.2άρηδες, μήπως και το δούμε στο μέλλον με 1.4...


Πιστευω οτι η FIAT δεν εχει κανει λαθος επιλογη εσκεμμενα απλα προμοταρει τον multijet και για να εχει καποια οικονομικη ευχερεια στη διαμορφωση της τιμης πωλησης εβαλε τον ροπατο 1.2,60αρη σε σχεση με το πιο ακριβο και 16βαλβιδο 1.4.
Αλλα ολα αυτα βεβαια ειναι εικασιες και το αποτελεσμα μενει το ιδιο.
Άβαταρ μέλους
diamond
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 05/08/02 8:21
Last Visit: 06/10/12 12:19

Δημοσίευσηαπό diamond » 19/07/05 12:19

Alfisti_147 έγραψε:Diamond ευχαριστώ για τα σχόλια.

Κάπου έχω βρεί και ένα Video, θα τα μαζέψω και θα τα ανεβάσω στο Forum.

Έχεις προλάβει να το παιδέψεις καθόλου στο χώμα (με λάστιχα της μαμάς του ή έχεις πιο χωμάτινα ?) ? Είναι γεγονός ότι η 1η είναι ιδιαίτερα κοντή ακριβώς για να καλύπτει δύσκολες καταστάσεις ? Σε λάσπη έχεις κολλήσει και το αναφέρεις ?

Φιλικά,

Alfisti.


Το βιντεο το εχω καθως και την παρουσιαση με οδηγηση απο τον Κ. Στεφανη σε συνθηκες off-road.

Στο χωμα τωρα με λαστιχα M+S snow control της Pirelli παει παρα πολυ καλα, αλλα με τα συγκεκριμενα λαστιχα (μαλακη γομα) θελει προσοχη στις φυτευτες πετρες. Δεν σπινιαρει ευκολα και ξεκιναει πολυ ευκολα σε μεγαλες κλισεις. Σε κατηφορικα γλυστερα κοματια θελει προσοχη λογω ελλειψεις κοντων σχεσεων (ειπαμε δεν ειναι Jimny)
Οταν αναφερα την λασπη εννουσα ενα κομματι που κολλησα κατα λαθος (λογω σουρουπου δεν εκτιμησα σωστα το ειδος της λασπης και συνεχισα) το οποιο ηταν σαν πηλος με αποτελεσμα μετα τα 50 πρωτα μετρα να βουλιαξει οποτε ακουμπησε κατω και αρα ηταν ματαιη η προσπαθεια απεμπλοκης. Ξεκολλησα με τη βοηθεια ενος DAIHATSU TERIOS και υποβοηθωντας με την οπισθεν.
Στην αμμο μεχρι στιγμης εχει συμπεριφερθει πολυ καλα, αλλα γενικα πρεπει να ξερεις να οδηγας σε αμμο με οποιοδηποτε 4χ4 οχι μονο με το Panda.

οτιδηποτε πληροφορια ευχαριστως
Diamond
Άβαταρ μέλους
diamond
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 05/08/02 8:21
Last Visit: 06/10/12 12:19

Δημοσίευσηαπό Tiger » 19/07/05 13:25

Προ καιρου δοκιμασα αρκετα μικρά offroad, τελικα κατέληξα στο Terios, το οποίο βέβαια ειναι πολυ ακριβότερο και οχι ακριβως μικρό :lol: , αλλα τα διαφορα Panda κτλ σε αφηναν με την εντυπωση οτι ήταν περισσότερο για καμια νεροποντή στην πόλη παρά για offroad.[/img]
Άβαταρ μέλους
Tiger
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 14221
Εγγραφή: 20/02/04 0:17
Last Visit: 22/04/14 23:20
Τοποθεσία: Ελλάδα,ο τόπος των δωσίλογων και των παρτάκηδων

Panda4x4 Off-Road Photos

Δημοσίευσηαπό Alfisti_147 » 19/07/05 14:00

Alfisti_147
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 08/06/03 16:57
Last Visit: 03/11/06 23:36

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Περί αυτοκίνησης

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: rocsta και 7 επισκέπτες