20/12/14 22:07

Υποκυβισμος

Forum για γενικά θέματα πάνω στην αυτοκίνηση

Re: Υποκυβισμος

Δημοσίευσηαπό fokion_sportage » 06/01/12 8:34

τι παιδευομαστε

ιδου ( εκανα bold το σημειο που συζηταμε)

http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340



Αρμόδια Υπηρεσία



Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης του τόπου κατοικίας του ενδιαφερομένου.

Προϋποθέσεις



1. α.Το καύσιμο, η πραγματική ή η φορολογούμενη ισχύς του νέου κινητήρα να επιτρέπεται από τις, για κάθε περίπτωση, ισχύουσες διατάξεις.
β. Να είναι τεχνικά δυνατή η ασφαλής και λειτουργικά ορθή, σύμφωνα με τις ανάλογες προδιαγραφές και τους κανόνες της τέχνης, τοποθέτηση και συνεργασία του νέου κινητήρα, με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου.*
γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.*
δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα.
ε.Προκειμένου για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας:
ι.) Το αυτοκίνητο με τονέο κινητήρα πρέπει να παρουσιάζει εκπομπές καυσαερίων ίσες ή μικρότερες από τα αντίστοιχα πρός το νέο κυλινδρισμό του όρια που προβλέπονταν από τις ισχύουσες κατά την ταξινόμηση του οχήματος διατάξεις**
ιι.) Θα αντικατασταθούν, σύμφωνα με έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου, που τυχόν επηρεάζονται από το νέο κινητήρα, όπως πέδησης, ανάρτησης, αντιρρύπανσης κ.λ.π, εφόσον στην έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, αναγράφονται τέτοιες προυποθέσεις.*
2. Στη περίπτωση αντικατάστασης των κινητήρων, περιλαμβάνεται και η διασκευή των κινητήρων των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων, με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων τους, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση του κυλινδρισμού του κινητήρα. Η διασκευή αυτή είναι επιτρεπτή.***

3. Επιτρέπεται η διασκευή των κινητήρων των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων τους, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της ιπποδύναμης ύστερα από έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής των αυτοκινήτων ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής των αυτοκινήτων. Η ώς άνω διασκευή δε θεωρείται αντικατάσταση του κινητήρα.***

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η τοποθέτηση κινητήρα του ιδίου τύπου με αυτόν που αναγράφεται στον αριθμό κυκλοφορίας δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα
* Με υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 διπλωματούχου μηανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου
μηχανολόγου μηχανικού
** Με πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από εργαστήριο καυσαερίων του ΚΤΕΟ Ελληνικού.
*** Για αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας απαιτείται και πιστοποιητικό καυσαερίων από το εργαστήριο καυσαερίων του ΚΤΕΟ Ελληνικού.


Απαιτούμενα δικαιολογητικά



● Αίτηση - υπεύθυνη δήλωση (το παρόν έντυπο)
● 'Αδεια κυκλοφορίας του οχήματος
● Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα ή δελτίο παροχής υπηρεσιών τοποθέτησης αυτού
● Παραστατικό καταβολής ισχύοντος τέλους αδείας οχήματος από τράπεζα συμβεβλημένη με την αρμόδια Ν.Α. (Το ποσό που πρέπει να καταβληθεί γνωστοποιείται στον ενδιαφερόμενο από την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών)
● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου-μηχανικού, στην οποία θα δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνεται ο τύπος του και ο αριθμός πλαισίου σύμφωνα με την 20270/73 όπως ισχύει
● Πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από την Δ/νση ΚΤΕΟ-Ελληνικό (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)
● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου μηχανολόγου-μηχανικού και του υπευθύνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής αυτοκινήτων που λειτουργεί νόμιμα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες. (Απαιτείται για διασκευή κινητήρων ή συστημάτων του αυτοκινήτου)
● Επιστολή του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής. Μπορεί να υποβληθεί η σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου - μηχανικού, με την οποία θα προσδιορίζονται τα συστήματα του αυτοκινήτου, που ενδέχεται να απαιτείται η αντικατάστασή των, εφόσον επηρεάζονται από το νέο κινητήρα και θα υπολογίζονται οι επί των αξόνων επιπτώσεις του νέου κινητήρα. (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)
Άβαταρ μέλους
fokion_sportage
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: 06/09/04 15:24
Last Visit: 20/12/14 17:40

Re: Υποκυβισμος

Δημοσίευσηαπό ClioDriver » 06/01/12 10:09

Γεγονός είναι ότι, δυστυχώς, με μόνο μέσο ελέγχου τα ΚΤΕΟ, καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει... Λίγο λάδι θέλει και όλα κινούνται με μηδενική τριβή...
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ClioDriver
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1425
Εγγραφή: 20/07/04 13:23
Last Visit: 10/09/13 18:24
Τοποθεσία: Περιστέρι, Αθήνα

Re: Υποκυβισμος

Δημοσίευσηαπό kingstonian » 21/01/12 16:13

με τετοιες ηλιθιες νομοθεσιες η παρανομια ειναι απο τις πιο ευκολες μεθοδους αποφυγης σχιζοφρενειας...

πχ στο σκαρι του Καντετ εμπαινε απο χιλιαρης ως διλιτρος....αλλα αν θελω να βελτιωσω το αυτοκινητο μου επιτρεπει ως 1200.

και εννοειται δεν μπορω απο "συμβατικο" να βαλω "καταλυτικο"........

ακομα και βγαζοντας τα τελη κυκλοφοριας απο την εξισωση, δηλαδη δεν σε πειραζει να πλερωσεις περισσοτερα, η ολη διαδικασια κατανταει ασυμφορη, εχτος και αν εισαι ειτε "παθιασμενος" ειτε " τολμηρος"...
kingstonian
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1171
Εγγραφή: 30/01/11 18:33
Last Visit: 12/12/14 10:24

Re: Υποκυβισμος

Δημοσίευσηαπό coupeas » 22/01/12 12:27

Τον έλληνα αν τον πετάξεις αφραγκο στο Bronx oxι απλώς θα επιβιώσει αλλά θα γινει αμέσως αρχηγός συμμορίας . Αυτά που λέτε ειναι πταίσματα.
Εδω κοβουν πατωματα και βαζουν τερατα και περνούν ΚΤΕΟ.
Καλημέρα και καλή συνέχεια . :iconcool:
Mizery is inside of you!
Άβαταρ μέλους
coupeas
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6749
Εγγραφή: 17/06/08 20:32
Last Visit: 05/09/14 10:55

Re: Υποκυβισμος

Δημοσίευσηαπό mikegr » 30/01/12 10:29

Π@@τσες ΚΤΕΟ.
'98 Peugeuot Rallye 106 16V
02 Mazda mx5 1.6
'03 996 4s
'00 360 Modena
Άβαταρ μέλους
mikegr
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2909
Εγγραφή: 14/08/09 14:21
Last Visit: 10/12/13 13:58
Τοποθεσία: athens

Re: Υποκυβισμος

Δημοσίευσηαπό Greek » 01/02/12 18:09

Βασικά υπάρχει το εξής κόλπο.. Έστω την κάνεις την αλλαγή και βάζεις μεγαλύτερο κινητήρα... Αν σε πιάσουν , σε φορολογούν για το μεγάλο κινητήρα από τότε σχεδόν που το αγόρασες ή πέρασες τελευταία φορά Κτέο .... ¨Οσοι λοιπόν το γνωρίζουν , "περνάνε" το αμάξι ετήσια σε ΚΤΕΟ οπότε σε ενδεχόμενο έλεγχο θα πληρώσουν πρόστιμο για ενα έτος μιας και το αμάξι ειναι 'τσεκαρισμένο ¨" οτι την τελευταία φορ'α ειχε το σωστό κινητήρα....
Greek
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2363
Εγγραφή: 04/10/06 15:30
Last Visit: 27/10/14 12:35

Re: Υποκυβισμος

Δημοσίευσηαπό Alexkid » 01/02/12 18:43

Το πρόβλημα δεν είναι το πρόστιμο. Το πρόβλημα είναι να κάνεις σοβαρό ατύχημα με αδήλωτο κινητήρα. Τότε η ασφαλιστική θα το ψάξει το θέμα. Στην καλύτερη θα κληθείς να πληρώσεις τις ζημιές από την τσέπη σου και στην χειρότερη θα καταλήξεις στη φυλακή αν έχουν προκληθεί τραυματισμοί.
Εικόνα
http://greek944db.uphero.com/
Βοηθήστε στην καταγραφή των Porsche 924 / 944 / 968
Άβαταρ μέλους
Alexkid
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 438
Εγγραφή: 02/08/08 21:21
Last Visit: 20/12/14 15:13

Re: Υποκυβισμος

Δημοσίευσηαπό tasulis » 02/02/12 20:08

ELTASSOS έγραψε:αυτο ειναι απατη..αν σε πιασουν με μεγαλυτερο κινητηρα πας για φοροδιαφυγη..στα ΚΤΕΟ τι θα γινει..?
εδω αν το αμαξι εχει προσφατη αδεια σε 2 ονοματα και ειναι συγγενεις τα τεκμηρια, ολοκληρα, βαρυνουν και τους δυο..



ΑΠΑΤΗ δεν ειναι και τα τελη κυκλοφορίας??? ΚΑθε χρονο πληρωνουμε το αυτοκινητο μας ξανα και ξανα. Αναρωτιεμαι ποτε θα σταματησουμε να πληρωνουμε τηνστιγμη που το ξεχρεωσαμε........... και μιλας εσυ για απατη????? Σε ποιους το λες???? Στους ΑΡΧΙΑΠΑΤΕΩΝΕΣ???
tasulis
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 09/08/07 21:12
Last Visit: 02/02/12 20:08

Re: Υποκυβισμος

Δημοσίευσηαπό kacey » 02/02/12 21:44

yamaha13 έγραψε:
Αυτο το χω ακουσει και γω...Στο παραπανω ομως αρθρο αναφερεται στη "μαιμου" μετατροπη, δηλαδη στα χαρτια. Ωστοσο αν διαβασετε στο τελος αναφερει οτι οσα αυτοκινητα εχουν υποκυβιστει θα ελεγχθουν με καμερες απο τα ΚΤΕΟ.
/quote]

Τι εννοεις "με καμερες"? Του Τριανταφυλλοπουλου?

Ο μοναδικος τροπος να μετρηθει κυβισμος κινητηρα ειναι να τον ανοιξεις κ να τον μετρησεις. Κ δεν προβλεπω να αναλαμβανει κανεις το κοστος (πραγματικο κ πολιτικο) για υποχρεωτικους δειγματοληπτικους ελεγχους κυβισμων. Θα αφηνες εσυ τον ΚΤΕΟμηχανικο να σου ανοιξει μοτερ της BMW?

Greek έγραψε:Βασικά υπάρχει το εξής κόλπο.. Έστω την κάνεις την αλλαγή και βάζεις μεγαλύτερο κινητήρα... Αν σε πιάσουν , σε φορολογούν για το μεγάλο κινητήρα από τότε σχεδόν που το αγόρασες ή πέρασες τελευταία φορά Κτέο .... ¨Οσοι λοιπόν το γνωρίζουν , "περνάνε" το αμάξι ετήσια σε ΚΤΕΟ οπότε σε ενδεχόμενο έλεγχο θα πληρώσουν πρόστιμο για ενα έτος μιας και το αμάξι ειναι 'τσεκαρισμένο ¨" οτι την τελευταία φορ'α ειχε το σωστό κινητήρα....



Αυτο πολυ θα ηθελε να το δω καπου γραμμενο σε νομο, σε ΦΕΚ, σε κατι επισημο ρε παιδι μου...Ακου εκει "φορολογουν αναδρομικα μαντευοντας το ποτε εγινε η αλλαγη"...Σοβαρα μιλαμε τωρα?

kingstonian έγραψε:
α) πχ στο σκαρι του Καντετ εμπαινε απο χιλιαρης ως διλιτρος....αλλα αν θελω να βελτιωσω το αυτοκινητο μου επιτρεπει ως 1200.

β) και εννοειται δεν μπορω απο "συμβατικο" να βαλω "καταλυτικο"........



α) γιατι? Κυκλοφορουν δεκαδες νομιμα δηλωμενα Μ3 που ξεκινησαν ως 316, ειδικα αν μιλαμε για Ε36.
β) γιατι? Που προκυπτει αυτο απο το παραπανω ποστ που αναφερει τα παντα αναλυτικοτατα?
ΠΩΛ: 205/50/16 Yokohama Advan για καψιμο/drift. Τα λαστιχα ειναι του 2007 αλλα σε κλειστο γκαραζ, με αυτα κυκλοφορουσα κανονικοτατα μεχρι Ιουν/2014. Εχουν τουλαχιστον 3-4mm πελμα ακομα. Πληροφοριες εντος.
Άβαταρ μέλους
kacey
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9908
Εγγραφή: 06/03/03 15:54
Last Visit: 20/12/14 14:34
Τοποθεσία: Σπιτι του.

Re: Υποκυβισμος

Δημοσίευσηαπό kingstonian » 03/02/12 16:12

μα οταν λεει για 25%, ειναι 250 κε στον χιλιαρη...

αρα η εκδοση 1.3 ειναι εκτος, το μονο ισχυρο ειναι 1.2S

εκτος και αν θεωρει την εκδοση Ε ως συνεχεια του D, που οντως ειχε και καταλυτικο αν θυμαμαι σωστα.
kingstonian
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1171
Εγγραφή: 30/01/11 18:33
Last Visit: 12/12/14 10:24

Re: Υποκυβισμος

Δημοσίευσηαπό kacey » 03/02/12 16:37

Κατ'αρχας να θεωρουμε δεδομενο οτι κυκλοφορουν ΠΑΡΑ πολλα αυτοκινητα με μεγαλυτερη του +25% αυξηση του κυβισμου, δηλωμενα νομιμοτατα, οπως πχ τα Μ3 Ε36 απο 316 κλπ. Οπως επισης κ VW Golf4 1.4 μετατροπη σε 1.8Τ (που ειναι 1871 κυβικα, δηλαδη περισσοτερο απο +25%).

Κινδυνευοντας να ακουσω παλι οτι γραφω μπουρδες κλπ, θα κανω μια υποθεση:

Λεω λοιπον εγω, μπας κ το δ δεν αναιρει το γ, και απλα το παραπανω ειναι χαζογραμμενο?

Προσεξτε οτι πουθενα δεν αναφερει οτι ο νεος κινητηρας πρεπει να ειναι του ιδιου εργοστασιου με το αυτοκινητο. Μηπως λοιπον αυτο που λεει το κατεβατο παραπανω ειναι οτι

1ον) σε περιπτωση που ο ταδε κινητηρας εβγαινε εργοστασιακα στο ταδε μοντελο τοτε ισχυει το γ (μπαινει κ μεγαλυτερο απο +25% αρκει να κυκλοφορουσε αυτο το αυτοκινητο με αυτο το μοτερ), ενω

2ον) αν ΔΕΝ εβγαινε το συγκεκριμενο αυτοκινητο/μοντελο/αμαξωμα με αυτον το κινητηρα (πχ μοτερ SR20DET απο nissan 200sx σε BMW E30, υπαρχει στην Ελλαδα), τοτε εχουμε ως κανονα το μεχρι +25% στα κυβικα.

Μηπως ειναι ετσι τα πραγματα? Γιατι αν ισχυει αυστηρα το +25% σε ολες τις περιπτωσεις, δεν μπορω να δεχτω οτι - ακομα κ αν εχει πεσει λαδωμα - θα δεχοταν καποιο ΚΤΕΟ ως νομιμη μετατροπη καποια που ειναι πασιφανεστατο οτι (βασει του οριου +25%) ειναι παρανομη κ υπαρχουν τα επισημα χαρτια που το αποδεικνυουν.
ΠΩΛ: 205/50/16 Yokohama Advan για καψιμο/drift. Τα λαστιχα ειναι του 2007 αλλα σε κλειστο γκαραζ, με αυτα κυκλοφορουσα κανονικοτατα μεχρι Ιουν/2014. Εχουν τουλαχιστον 3-4mm πελμα ακομα. Πληροφοριες εντος.
Άβαταρ μέλους
kacey
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9908
Εγγραφή: 06/03/03 15:54
Last Visit: 20/12/14 14:34
Τοποθεσία: Σπιτι του.

Re: Υποκυβισμος

Δημοσίευσηαπό kingstonian » 03/02/12 16:40

"γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου."

αρα δεν νομιζω να ελεγε η Μερσεντες βαζω και κινητηρα ΦΙΑΤ αμα θελετε...
kingstonian
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1171
Εγγραφή: 30/01/11 18:33
Last Visit: 12/12/14 10:24

Re: Υποκυβισμος

Δημοσίευσηαπό kacey » 03/02/12 17:17

Ο κυλινδρισμος κ η πραγματικη ισχυς. Τεσπα εγω ρωταω, πως κυκλοφορουν νομιμοτατα δηλωμενα Μ3 Ε36 μετατροπες απο 316?
ΠΩΛ: 205/50/16 Yokohama Advan για καψιμο/drift. Τα λαστιχα ειναι του 2007 αλλα σε κλειστο γκαραζ, με αυτα κυκλοφορουσα κανονικοτατα μεχρι Ιουν/2014. Εχουν τουλαχιστον 3-4mm πελμα ακομα. Πληροφοριες εντος.
Άβαταρ μέλους
kacey
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9908
Εγγραφή: 06/03/03 15:54
Last Visit: 20/12/14 14:34
Τοποθεσία: Σπιτι του.

Re: Υποκυβισμος

Δημοσίευσηαπό kingstonian » 03/02/12 18:47

αλλο το νομιμο του τιτλου και αλλο το νομιμο της αποκτησης....

πχ μπορω να εμφανισω μια διαθηκη γνησια και με ολα τα χαρτοσημα...ειναι νομιμη και καθαρη.
προερχεται ομως απο μη αποδεικνυομενο εκβιασμο...

αμα ειμαι θρασυς μεχρι και αγωγη κανω και βγαινω κερδισμενος σε οποιον υπονοησει κατι...
kingstonian
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1171
Εγγραφή: 30/01/11 18:33
Last Visit: 12/12/14 10:24

Re: Υποκυβισμος

Δημοσίευσηαπό kacey » 03/02/12 21:37

Δεν καταλαβες. Ή δεν καταλαβα εγω τι λες. Στην περιπτωση της μετατροπης, υπαρχει επισημο χαρτι του κρατους, υπογεγραμμενο απο τον κ. Μιχαλη ΚτεοΜηχανικο, που λεει οτι το οχημα απο 1600cc εγινε 3200cc κ ο κινητηρας απο M42B18 εγινε S52.

Αν δηλαδη τελικα ισχυει το +25% τοτε το ιδιο το χαρτι της μετατροπης λεει ξεκαθαρα οτι υπαρχει παρανομια, που μαλιστα εχει περασει+εγκρινει ο κος ΚτεοΜηχανικος. Δεν μπορω να δεχτω οτι καποιος θα εμπαινε σε αυτη τη θεση ακομα κ με λαδωμα.
ΠΩΛ: 205/50/16 Yokohama Advan για καψιμο/drift. Τα λαστιχα ειναι του 2007 αλλα σε κλειστο γκαραζ, με αυτα κυκλοφορουσα κανονικοτατα μεχρι Ιουν/2014. Εχουν τουλαχιστον 3-4mm πελμα ακομα. Πληροφοριες εντος.
Άβαταρ μέλους
kacey
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9908
Εγγραφή: 06/03/03 15:54
Last Visit: 20/12/14 14:34
Τοποθεσία: Σπιτι του.

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί αυτοκίνησης

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: glf, Google Adsense [Bot] και 19 επισκέπτες