19/12/14 16:20

Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση

Forum για γενικά θέματα πάνω στην αυτοκίνηση

Re: Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση

Δημοσίευσηαπό saxon_747 » 10/04/10 22:48

Puntofato έγραψε:Με 11500 παίρνεις ένα καινούργιο Panda Multijet και πας κάθε μέρα στη δουλειά σου με χαμηλές καταναλώσεις, αξιοπρεπέστατες επιδόσεις και αξιόπιστα.


To Panda μονο με τον m-jet και τον 1,4 αξιζει, οντως.

Αλλα υπαρχουν και βενζινοκινητα που εχουν αρκετα χαμηλες καταναλωσεις:

Panta Multijet 1.3
Αστικός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 5.4
Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 4,3

Peugeot 107 2tronic
Αστικός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 5.5
Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 4.6
(To πηραμε μετ/νο με 6100χλμ, 8500€, εχει ακομα και εγγυηση!)

Daihatsu Cuore
Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 4.4

Oποτε εκμεταλλευεσαι μονο τη χαμηλοτερη κατα 0,2€ τιμη πετρελαιου.
Στα 10000χλμ (που πιστευω ειναι ο ΜΟ χλμ στην πολη ανα ετος) τα συγκεκριμενα αμαξια θα καταναλωσουν 450l καυσιμου και συγκεκριμενα 540€ για πετρελαιο 640€ για βενζινη... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
saxon_747
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8750
Εγγραφή: 19/08/06 8:10
Last Visit: 18/12/14 7:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 10/04/10 22:50

saxon_747 έγραψε:To Panda μονο με τον m-jet και τον 1,4 αξιζει, οντως.


Πίστεψέ με, και με τον 1.2 ακόμα και με το αυτόματο μια χαρά είναι. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 37191
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 19/12/14 14:51
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση

Δημοσίευσηαπό saxon_747 » 10/04/10 22:53

italakias έγραψε:οι κορεατες εκτος απο αυτοκινητα φτιαχνουν καραβια,χωματουργικα μηχανηματα ολων των ειδων .
οποτε κατι γνωριζουν κιαυτοι απο πετρελαιοκινητηρες.


Οι κορεατες οντως κατασκευαζουν πολυ καλες μηχανες για πλοια , τουλαχιστον αυτη ειναι η αποψη του αδερφου μου, μηχανικος σε αυτο:
http://www.seaships.nl/tankers/delta_victory.htm

Αλλα δε νομιζω να εχουν σχεση με τους κινητηρες των αυτοκινητων. :lol:
Άβαταρ μέλους
saxon_747
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8750
Εγγραφή: 19/08/06 8:10
Last Visit: 18/12/14 7:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση

Δημοσίευσηαπό saxon_747 » 10/04/10 22:54

REALZEUS έγραψε:
Πίστεψέ με, και με τον 1.2 ακόμα και με το αυτόματο μια χαρά είναι. :iconcool:


Καλο ειναι, απλα με τον m-jet το θεωρω πιο value for money.
Άβαταρ μέλους
saxon_747
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8750
Εγγραφή: 19/08/06 8:10
Last Visit: 18/12/14 7:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση

Δημοσίευσηαπό Puntofato » 10/04/10 22:58

Βάλτα να ανέβουν καμιά ανηφόρα και θα δεις γιατί είναι ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερο το diesel... 15κιλά ροπής και μάλιστα ΚΟΜΕΝΗΣ (γιατί το μοτέρ βγάζει 19 κανονικά) λόγω γυφτιάς (δεν θέλαν να φτιάξουν ένα κιβώτιο που να αντέχει). Μην το ψάχνετε, είπαμε, οικονομοτεχνικά μόνο. Είναι καλύτερο σε πολλά όχι μόνο σε κατανάλωση.
Εικόνα
Grande Punto Multijet 90 "Deborah"
Δεν ξαναγοράζω βενζινοκίνητο.
ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!

Για την πόλη;
E-Bike Scooter Ekobis Spectrum 1150Wh/100km ή 0,12Ευρώ/100χλμ
Άβαταρ μέλους
Puntofato
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 722
Εγγραφή: 09/08/02 17:24
Last Visit: 18/12/14 21:24
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση

Δημοσίευσηαπό saxon_747 » 10/04/10 23:04

Puntofato έγραψε:Βάλτα να ανέβουν καμιά ανηφόρα και θα δεις γιατί είναι ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερο το diesel...


Puntofato έγραψε:Με 11500 παίρνεις ένα καινούργιο Panda Multijet και πας κάθε μέρα στη δουλειά σου με χαμηλές καταναλώσεις, αξιοπρεπέστατες επιδόσεις και αξιόπιστα.



:roll:
Στην πολη εργαζομαστε, οχι σε βουνο. :lol:

Εννοειται οτι o m-jet ειναι καλυτερος κινητηρας, πολυ ροπη για τα κυβικα του*, αλλα για εμενα το ιδιο θα ειναι.


*(Αν θυμασαι καλα ειχαμε βγει για καφε οταν πηρες το Panda και το γυρισα απο Περαια με 5η)
Άβαταρ μέλους
saxon_747
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8750
Εγγραφή: 19/08/06 8:10
Last Visit: 18/12/14 7:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση

Δημοσίευσηαπό Puntofato » 10/04/10 23:09

και πού να δεις το grande τώρα...
Εικόνα
Grande Punto Multijet 90 "Deborah"
Δεν ξαναγοράζω βενζινοκίνητο.
ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!

Για την πόλη;
E-Bike Scooter Ekobis Spectrum 1150Wh/100km ή 0,12Ευρώ/100χλμ
Άβαταρ μέλους
Puntofato
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 722
Εγγραφή: 09/08/02 17:24
Last Visit: 18/12/14 21:24
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση

Δημοσίευσηαπό italakias » 10/04/10 23:11

saxon_747 έγραψε:
Puntofato έγραψε:Βάλτα να ανέβουν καμιά ανηφόρα και θα δεις γιατί είναι ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερο το diesel...





*(Αν θυμασαι καλα ειχαμε βγει για καφε οταν πηρες το Panda και το γυρισα απο [size=150]Περαια με 5η)[/size]

για ποιον περαια μιλας :shifty:
Άβαταρ μέλους
italakias
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6915
Εγγραφή: 29/11/08 18:14
Last Visit: 06/12/14 23:14
Τοποθεσία: RE LA RE


Re: Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση

Δημοσίευσηαπό mousatos » 11/04/10 5:05

Puntofato έγραψε:.
Αυτά τα i20 και i10 πού τα βρήκατε; Πότε μάθαν οι κορεάτες να φτιάχνουν καλά diesel;


http://fabiatou.com/2008/11/hyundai-i10-crdi.html

.
Θα σας εξαφανίσωμεν .
Άβαταρ μέλους
mousatos
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4608
Εγγραφή: 04/09/03 21:22
Last Visit: 06/09/14 5:19
Τοποθεσία: Μακριά

Re: Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση

Δημοσίευσηαπό zorz » 11/04/10 8:38

Puntofato έγραψε:Πότε μάθαν οι κορεάτες να φτιάχνουν καλά diesel;

Στο πανεπιστήμιο; :hmmm:

Λες και σήμερα -με τις συνέργειες που υπάρχουν- ένας κατασκευαστής δεν μπορεί να βάλει έναν αξιοπρεπή κινητήρα στο μοντέλο του; Είτε αγοράζοντας τον έτοιμο, είτε με joint venture κλπ.
Meet the new boss, he's the same as the old boss
Άβαταρ μέλους
zorz
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11193
Εγγραφή: 26/06/04 23:46
Last Visit: 12/12/14 20:27
Τοποθεσία: EGPD

Re: Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση

Δημοσίευσηαπό dstou » 11/04/10 9:41

Οι Κορεάτες έχουν εδώ και χρόνια πετρέλαια. Αυτή τη στιγμή έχουν 6 αξιοπρεπέστατα μοτέρ από 1.100 κυβικά το μικρότερο και έως 2.200 το μεγαλύτερο.
dstou
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9214
Εγγραφή: 17/09/08 11:23
Last Visit: 19/12/14 12:51

Re: Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση

Δημοσίευσηαπό kristosFM » 11/04/10 14:00

Thomas_C200K απο το σαιτ του autotriti το ειδα. απο τοτε που αρχισα να ενημερωνομαι απο το ιντερνετ σταματησα να παιρνω και περιοδικά αυτοκινητου.

saxon_747 έγραψε:
italakias έγραψε:οι κορεατες εκτος απο αυτοκινητα φτιαχνουν καραβια,χωματουργικα μηχανηματα ολων των ειδων .
οποτε κατι γνωριζουν κιαυτοι απο πετρελαιοκινητηρες.


Οι κορεατες οντως κατασκευαζουν πολυ καλες μηχανες για πλοια , τουλαχιστον αυτη ειναι η αποψη του αδερφου μου, μηχανικος σε αυτο:
http://www.seaships.nl/tankers/delta_victory.htm

Αλλα δε νομιζω να εχουν σχεση με τους κινητηρες των αυτοκινητων. :lol:


οι κορεατες γενικοτερα ειναι πολυ μπροστα σε πολλα πραγματα. ειναι οι μοναδικοι που οταν οι αλλοι φτιαχνουν γραμμη παραγωγής για αυτοκινητα και ταπερακια αυτοι εχουν γραμμή παραγωγης για πλοια!!!

mousatos έγραψε:
Puntofato έγραψε:.
Αυτά τα i20 και i10 πού τα βρήκατε; Πότε μάθαν οι κορεάτες να φτιάχνουν καλά diesel;


http://fabiatou.com/2008/11/hyundai-i10-crdi.html

.

οταν βλεπεις απο το rio και το shuma να μεταπηδούν σε ενα καθολα ομοιογενες ceed και επεται συνεχεια στον diesel νομιζεις θα κολλησουν?
kristosFM
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: 03/07/07 22:34
Last Visit: 15/10/14 21:32

Re: Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 12/04/10 2:34

Οι μηχανες προωσης των Κορεατικων πλοιων κατασκευαζοντε under license μεγαλων Ευρωπαιων (κυριως) κατασκευαστων (B&W, Wartsila, Sulzer) γι αυτο και αναφεροντε ως πχ Hyundai-B&W. Οι μονες Κορεατικες μηχανες που συνανταμε στα πλοια, οι Ssangyong χρησιμοποιουντε ως γεννητριες και ειναι αντιγραφα παλαιων ΜΑΝ.

Μεταξυ αλλων, το καυσιμο που καινε οι μηχανες των πλοιων ειναι Heavy Fuel Oil ή IFO 180/360 (Intermediate Fuel Oil) και πλεον αναγκαστηκα σε ορισμενες περιοχες καινε και LS 180/360 (Low Sulphur). Τα καυσιμα αυτα ειναι παχυρευστα σαν λασπη και για να καουν περνουν απο τα purifiers και μετα ζεσταινοντε σε συγκεκριμενη θερμοκρασια...
Μονο οι γεννητριες (Diesel Generators) καινε MDO (Marine Diesel Oil) το οποιο μπορει να πει κανεις οτι εχει καποια σχεση με το γνωστο πετρελαιο κινησης.

Επισης τα καλυτερα πλοια (φορτηγα) φτιαχνοντε στην Ιαπωνια (ειδικα Imabari). Η Κινα εχει φτασει σε ποιοτητα την Κορεα μεσα σε ελαχιστο χρονο. Οι Ευρωπαιοι λογω αυξημενου κοστους πλεον κατασκευαζουν μονο εξειδικευμενα πλοια (semi submersibles κτλ). Σε ολες τις εφαρμογες τα μηχανηματα/εξοπλισμοι προερχοντε απο γνωστους Ευρωπαιους (Γερμανους, Σουηδους και Νορβηγους κυριως) και Ιαπωνες κατασκευαστες, πραγμα το οποιο αποτελει και ενα απο τα χαρακτηριστηκα που προσθετουν επιπλεον αξια στο πλοιο. Τα σχεδια των πλοιων συνηθως ειναι επισης Ευρωπαικα ή Ιαπωνικα...κοινως το μονο που κανουν οι Κορεατες ειναι να τα συναρμολογουν και αυτο κατω απο αυστηρη επιβλεψη απο τον εκαστοτε νηογνωμονα (Lloyd's-Αγγλια, ABS-Αμερικη, DNV-Νορβηγια, GL-Γερμανια, ΝΚ-Ιαπωνια, ΒV-Γαλλια) και των εκπροσωπων τις εταιρειας!

Αυτα για να μην λεμε ανακριβειες. Το οτι οι Κορεατες μπορουν να κατασκευασουν καλους ντιζελ αυτοκινητων δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το οτι φτιαχνουν πλοια...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3786
Εγγραφή: 16/01/09 15:37
Last Visit: 12/09/14 19:49

Re: Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση

Δημοσίευσηαπό papadimitriougr » 05/05/10 9:59

Καλημέρα σε όλους.
Μάριος ονομάζομαι και θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας για το εξής.
Θέλω ένα συμμαζεμένο σε διαστάσεις, λίγο ψηλό, λίγο τετρακίνητο για χρήση στην Αθήνα και πολλές εκδρομές (τουλάχιστον 2 φορές το χρόνο σκι).
Λόγω επιβάρυνσης βενζίνης και με δεδομένο τα 20000 χλμ το χρόνο, σκέφτηκα για πετρέλαιο, καθώς είμαι δημότης επαρχίας στα χαρτιά.
Σκέφτηκα λοιπόν το fiat sedici 2,0 Multijet 135hp, το οποίο μόλις το πάρω θα γίνει tuned απευθείας στα 160-165.
Η κατανάλωση του είναι στα 5,5 λίτρα περίπου με όχι ήπια χρήση.
Βρήκα λοιπόν ένα μεταχειρισμένο, ολοκαίνουργιο ενός έτους που είχε ξεμείνει σε έναν έμπορο, και από τιμή τιμοκαταλόγου 24300 μου το αφήνει 17500 για να το ξεφορτωθεί, οπότε θεωρώ ότι την διαφορά κτήσης την έχω ήδη αποσβέσει.
Θα ήθελα την γνώμη σας πάνω σε αυτό.
Αξίζει σαν κινητήρας και επιδόσεις?
Είμαι γενικότερα νευρικός όδηγός, όχι γκαζοφονιάς, απλά θα ήθελα να έχω λίγο γκάζι στα πόδια μου.
Στην εθνική μπορώ να ταξιδεύω άνετα με 150-160 σταθερά?
Σας ευχαριστώ και πάλι για την βοήθειά σας.

Μάριος
papadimitriougr
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 05/05/10 9:49
Last Visit: 29/08/13 12:21

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί αυτοκίνησης

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες