22/12/14 4:44

ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

Forum για γενικά θέματα πάνω στην αυτοκίνηση

Re: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

Δημοσίευσηαπό axel12p » 16/03/12 23:41

Το συγκεκριμένο πάντως ήταν μονής κατεύθυνσης

Εικόνα

Σε περίπτωση διπλής κατεύθυνσης πάλι δεν θεωρώ καλύτερη λύση να σκάσει ο άλλος σε κάθετο τοίχο -όπως δυστυχώς αποδείχθηκε. Έτσι και αλλιώς σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης δεν μπορείς να είσαι σίγουρος πως ο άλλος δεν θα φύγει στο αντίθετο ρεύμα.

axel12p
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2875
Εγγραφή: 07/01/03 15:38
Last Visit: 27/11/14 17:14

Re: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

Δημοσίευσηαπό mirage » 17/03/12 0:57

Joe Bar Team έγραψε:μιλάμε τώρα για τουνελ των 100 μέτρων;

βόρεια Ιταλία δε θυμάμαι να έχω περάσει "σοβαρό" τούνελ διπλής, Ελβετία 1 φορά πέρασα και πάλι δε θυμάμαι, αλλά δεν μπορώ να πω ότι τη γύρισα.

τουνελάκια σε επαρχιακό δρομο εχω συναντήσει πάμπολλα με διπλή.

Όχι δε μιλάμε για τουνελ 100 μέτρων.
Άβαταρ μέλους
mirage
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 27371
Εγγραφή: 21/06/02 8:17
Last Visit: 19/12/14 16:17

Re: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

Δημοσίευσηαπό zorz » 17/03/12 1:42

nosferatu_gr έγραψε:Προφανως,αλλα εγω οταν ακουω τουνελ και Ελβετια μου ερχετε στο μυαλο εκεινο το μαρτυριο.Αφου εψαξα λιγο το θυμηθηκα ειναι το Gotthard Road Tunnel που ειναι 3ο στον κοσμο με 16.4 μαρτυρικα km :lipsealed:

Και αυτό, και το Frejus είναι παλιές μονές σήραγγες, με διπλή κυκλοφορία μέσα. Το συγκεκριμένο τούνελ είναι διπλό, οπότε είναι άσχετο θέμα.
Meet the new boss, he's the same as the old boss
Άβαταρ μέλους
zorz
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11193
Εγγραφή: 26/06/04 23:46
Last Visit: 12/12/14 20:27
Τοποθεσία: EGPD

Re: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

Δημοσίευσηαπό garvanitis » 17/03/12 17:39

axel12p έγραψε:

Το βιντεακι ειναι ανακριβες... Το μονο σωστο ειναι οι πινακιδες του λεωφορειου.
Δεν υπαρχουν σημαδια προσκρουσης στα πλαινα τοιχωματα στο σωμα του λεωφορειου και απο οσο πληροφορουμαι ουτε και στο τουνελ. Και το σεναριο του DVD που ακουστηκε φαινεται οτι καταρριπτεται απο τους Ελβετους. Το λεωφορειο εσκασε αφρεναριστο απευθειας στον τοιχο. Αξιο προσοχης βεβαια ειναι το γεγονος οτι υπηρξαν τοσα θυματα παρα το γεγονος οτι ολοι οι επιβαινοντες φορουσαν ζωνη ασφαλειας και παρα το οτι το αμαξωμα του οχηματος αντεξε. Η βασικη του δομη παραμενει σωστη και τα καθισματα στη θεση τους κατι που δεν ειναι πολυ συνιθισμενο σε μετωπικες συγκρουσεις ιδιως τετοιας σφοδροτητας.
Ολα δειχνουν συνδυασμο κακοτεχνιας (κατασκευη του τουνελ) και στιγμιαιας απροσεξιας (του οδηγου).

Το σημειο του δυστυχηματος ειναι στο 0.59 του βιντεο που ηδη εχει αναρτησει ο mirage:

http://www.youtube.com/watch?v=1lQscL7N ... r_embedded
garvanitis
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 549
Εγγραφή: 21/04/07 1:22
Last Visit: 09/12/13 23:00

Re: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

Δημοσίευσηαπό kacey » 17/03/12 18:26

Δεν χρειαζεται να εισαι μηχανικος για να καταλαβεις οτι ΠΟΤΕ δεν βαζουμε εμποδια ΚΑΘΕΤΑ στην πιθανη πορεια των οχηματων, ειδικα αν ειναι αμετακινητοι τοιχοι...Δεν θα μπορουσαν να το εχουν φτιαξει πιο μαλακωδως αυτο το πραγμα.
ΠΩΛ: 205/50/16 Yokohama Advan για καψιμο/drift. Τα λαστιχα ειναι του 2007 αλλα σε κλειστο γκαραζ, με αυτα κυκλοφορουσα κανονικοτατα μεχρι Ιουν/2014. Εχουν τουλαχιστον 3-4mm πελμα ακομα. Πληροφοριες εντος.
Άβαταρ μέλους
kacey
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9910
Εγγραφή: 06/03/03 15:54
Last Visit: 22/12/14 0:09
Τοποθεσία: Σπιτι του.

Re: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

Δημοσίευσηαπό chemic » 17/03/12 19:19

kacey έγραψε:Δεν χρειαζεται να εισαι μηχανικος για να καταλαβεις οτι ΠΟΤΕ δεν βαζουμε εμποδια ΚΑΘΕΤΑ στην πιθανη πορεια των οχηματων, ειδικα αν ειναι αμετακινητοι τοιχοι...Δεν θα μπορουσαν να το εχουν φτιαξει πιο μαλακωδως αυτο το πραγμα.

υπάρχουν κ στην ελλάδα όμως "κάθετα εμπόδια" στους χώρους παρκινγκ μέσα στα τουνελ κ προφανώς παντού? :hmmm:
Εικόνα
http://www.kartinfo.gr/

ζεις μονάχα δυο φορές (τη ζωή που ζεις, και αυτή που ονειρεύεσαι)
Άβαταρ μέλους
chemic
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4879
Εγγραφή: 17/06/02 12:30
Last Visit: 06/06/14 10:53

Re: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

Δημοσίευσηαπό mirage » 17/03/12 19:45

garvanitis έγραψε:
axel12p έγραψε:

Το βιντεακι ειναι ανακριβες... Το μονο σωστο ειναι οι πινακιδες του λεωφορειου.
Δεν υπαρχουν σημαδια προσκρουσης στα πλαινα τοιχωματα στο σωμα του λεωφορειου και απο οσο πληροφορουμαι ουτε και στο τουνελ. Και το σεναριο του DVD που ακουστηκε φαινεται οτι καταρριπτεται απο τους Ελβετους. Το λεωφορειο εσκασε αφρεναριστο απευθειας στον τοιχο. Αξιο προσοχης βεβαια ειναι το γεγονος οτι υπηρξαν τοσα θυματα παρα το γεγονος οτι ολοι οι επιβαινοντες φορουσαν ζωνη ασφαλειας και παρα το οτι το αμαξωμα του οχηματος αντεξε. Η βασικη του δομη παραμενει σωστη και τα καθισματα στη θεση τους κατι που δεν ειναι πολυ συνιθισμενο σε μετωπικες συγκρουσεις ιδιως τετοιας σφοδροτητας.
Ολα δειχνουν συνδυασμο κακοτεχνιας (κατασκευη του τουνελ) και στιγμιαιας απροσεξιας (του οδηγου).

Το σημειο του δυστυχηματος ειναι στο 0.59 του βιντεο που ηδη εχει αναρτησει ο mirage:

http://www.youtube.com/watch?v=1lQscL7N ... r_embedded

Το βίντεο που έβαλα νομίζω είναι τραβηγμένο στο άλλο ρεύμα.
Εγώ πάντως δεν βλέπω κατι μη προβλεπόμενο στην κατασκευή. Βέβαια δεν αποκλείεται αυτό το ατύχημα να φέρει αλλαγές στον σχεδιασμό των τούνελ αν και το βλέπω λίγο δύσκολο. Το λεωφορείο μπήκε σε ζώνη στάθμευσης σε περίπτωση κινδύνου και έπεσε στον τοίχο.
Άβαταρ μέλους
mirage
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 27371
Εγγραφή: 21/06/02 8:17
Last Visit: 19/12/14 16:17

Re: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

Δημοσίευσηαπό garvanitis » 17/03/12 19:50

Δεν ειναι η καθετη επιφανεια η κακοτεχνια στο συγκεκριμενο τουνελ. Η απουσια παραμορφουμενης ζωνης απορροφησης συγκρουσης ειναι η κυρια κακοτεχνια με μια δευτερη που εχει μικρη σημασια στο περιστατικο. Η εξοδος κινδυνου επρεπε να ειναι αντιθετη στην ροη κυκλοφοριας (φανταστειτε τη στιγμη που επεφτε το λεωφορειο να υπηρχε ανθρωπος στην πορτα για τον οποιονδηποτε λογο). Με την υπαρχουσα κατασκευη μονο το λεωφορειο απορροφησε την ενεργεια της συγκρουσης κατι το οποιο ειναι ιδιαιτερα εμφανες στην πλαϊνη μονοκοματη λαμαρινα του η οποια και εχει κυματισμους σε ολο της το μηκος μεχρι πισω...
Νεοτερη ενημερωση θελει τον οδηγο να μην ειναι κουρασμενος, να μην εχει κανει χρηση αλκοολ, να μην εχει καποιο παθολογικο συμπτωμα και να μην σκαλιζει το DVD. Το οχημα δεν εχει καποια βλαβη που δεν οφειλεται στην προσκρουση, ειναι απο προσφατο τεχνικο ελεγχο (σοβαρο, οχι σαν τα δικα μας ΚΤΕΟ) και δεν θεωρειται ιδιαιτερα παλιο καθως ειναι του 2002.
garvanitis
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 549
Εγγραφή: 21/04/07 1:22
Last Visit: 09/12/13 23:00

Re: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

Δημοσίευσηαπό garvanitis » 17/03/12 19:51

mirage έγραψε:Το βίντεο που έβαλα νομίζω είναι τραβηγμένο στο άλλο ρεύμα.

Νομιζω οτι ειναι στην κατευθυνση του λεωφορειου αλλα δεν εχει ιδιαιτερη σημασια, ειναι ακριβως ιδια τα χαρακτηριστικα του.
garvanitis
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 549
Εγγραφή: 21/04/07 1:22
Last Visit: 09/12/13 23:00

Re: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

Δημοσίευσηαπό wannabe » 17/03/12 20:39

ένα άλλο βάψιμο, πχ κιτρινομαύρες διαγώνιες ρίγες, είναι το ελάχιστο που θα μπορούσαν να κάνουν σαν παρέμβαση.
το σημείο απο το video του Mirage δείχνει ολίγον παραπλανητικό. ειδικά καθώς τα φώτα της οροφής είναι μόνο απο την άλλη πλευρά και έχει φως πάνω σε αυτό το σημείο, σαν να οριοθετεί το τούνελ εκατέρωθεν του δρόμου δλδ, κάτι που δεν ισχύει.
I plead the 95th
αλλά και στη Μαλακάσα το ίδιο έγινε...
Άβαταρ μέλους
wannabe
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8441
Εγγραφή: 20/06/05 16:24
Last Visit: 13/11/13 17:33

Re: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

Δημοσίευσηαπό zorz » 17/03/12 21:30

garvanitis έγραψε:Αξιο προσοχης βεβαια ειναι το γεγονος οτι υπηρξαν τοσα θυματα παρα το γεγονος οτι ολοι οι επιβαινοντες φορουσαν ζωνη ασφαλειας και παρα το οτι το αμαξωμα του οχηματος αντεξε.

Αν δεις φωτογραφίες από το δυστύχημα, ο τοίχος είναι άθικτος (πέρα από λίγες γρατζουνιές) και το λεωφορείο μπήκε μεσα ~1 με 1,5m. Αν πούμε ότι πήγαινε με 80Km/h, κάτσε και υπολόγισε τι μέση επιτάχυνση έφαγαν οι επιβάτες... :lipsealed:


Έκανα ένα πρόχειρο, back of the envelope υπολογισμό και μιλάμε για ~50g μέση επιβράδυνση. :lipsealed:
Meet the new boss, he's the same as the old boss
Άβαταρ μέλους
zorz
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11193
Εγγραφή: 26/06/04 23:46
Last Visit: 12/12/14 20:27
Τοποθεσία: EGPD

Re: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

Δημοσίευσηαπό Thomas_C200K » 17/03/12 21:47

Παντως καλο χρυσο το Vanhool αλλα δυστυχως λογω της μη υπαρξης ζωνης προσκρουσης χαθηκαν 22 ψυχες :( .
Kαπου πρεπει να υπαρχει και κανα βιντεο με κανα Crash test :hmmm:
*Classic Mercedes-Benz* Hellenic fanpage
https://www.facebook.com/groups/611070635580172/
http://www.mbclub.gr

Φέρτε τις μάνικες της βενζίνης και αφήστε τις μπαλαντέζες στο σπίτι!
Άβαταρ μέλους
Thomas_C200K
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13231
Εγγραφή: 27/09/09 9:50
Last Visit: 19/12/14 0:30
Τοποθεσία: Genève

Re: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

Δημοσίευσηαπό mirage » 17/03/12 22:13

Πιστεύεις σοβαρά πως θα είχε σημασία τι ήταν το λεωφορείο υπο αυτές τις συνθήκες πρόσκρουσης; :roll:
Άβαταρ μέλους
mirage
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 27371
Εγγραφή: 21/06/02 8:17
Last Visit: 19/12/14 16:17

Re: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

Δημοσίευσηαπό Thomas_C200K » 17/03/12 22:18

mirage έγραψε:Πιστεύεις σοβαρά πως θα είχε σημασία τι ήταν το λεωφορείο υπο αυτές τις συνθήκες πρόσκρουσης; :roll:

ΟΧΙ, αλλα αλλο βιντεο εψαχνα και αλλο ποσταρα :oops: :slap: . Δεν παιζω με 22 ψυχες που χαθηκαν.
*Classic Mercedes-Benz* Hellenic fanpage
https://www.facebook.com/groups/611070635580172/
http://www.mbclub.gr

Φέρτε τις μάνικες της βενζίνης και αφήστε τις μπαλαντέζες στο σπίτι!
Άβαταρ μέλους
Thomas_C200K
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13231
Εγγραφή: 27/09/09 9:50
Last Visit: 19/12/14 0:30
Τοποθεσία: Genève

Re: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

Δημοσίευσηαπό garvanitis » 17/03/12 23:01

@ zorz: Το συγκεκριμενο τουνελ εχει μεταβλητο οριο ταχυτητας. Στο βιντεο που ανεβασε ο mirage φαινεται να ειναι 100χαω, σε καποιες φωτο απο ρεπορταζ απο τον τοπο του δυστυχηματος αυτο φαινεται να περιοριζεται στα 60. Στην καθε περιπτωση τα g ειναι πολλα. Δεν εχω πληροφορηση για την ακριβη ταχυτητα του λεωφορειου, οι Ελβετοι ειπαν οτι ηταν εντος οριου, εκεινο που εμαθα και ειναι σοκαριστικο ειναι το γραφημα του ταχογραφου το οποιο και μηδενιζει ακαριαια.

@Thomas_C200K: Οι νεκροι ειναι 28. Και το χειροτερο ειναι οτι κανεις ακριβως αυτο που αρνεισαι, παιζεις... :dizzy:
Και μαλιστα με αστοχες συγκρισεις σε θεματα μαλιστα στα οποια εχεις απολυτη αγνοια (οσο κι αν νομιζεις το αντιθετο).
Αυτο στο οποιο αναφερθηκα οτι δεν εχει ζωνη απορροφησης προσκρουσης ειναι ο τοιχος. Το λεωφορειο εχει ζωνη απορροφησης συγκρουσης γι' αυτον εξαλλου τον λογο πωλειται σχεδον ιδιο και στις Ηνωμενες Πολιτειες απο την δεκαετια του 1990 οταν το κουβαδακι που ατυχως ποσταρισες οταν πηγε να παρει εγκριση τυπου εκει κοπηκε στις τεχνικες προδιαγραφες (κατι "ισπανικοι κουβαδες" οπως τους αποκαλεις δεν συναντησαν τετοια εμποδια ομως και κανουν και αυτοι καριερα οπως και αλλοι γερμανοι). Υπαρχει επισης δυστυχημα με Travego το οποιο εσκασε με 80 σε σταματημενο φορτηγο. Αποτελεσμα? 44 νεκροι ενω το λεωφορειο ανοιξε στα δυο και αγκαλιασε το φορτηγο. Για φαντασουν να ηταν τοιχος?
Καλο ειναι ορισμενοι καποια κομπλεξ "δηθεν ανωτεροτητας" να τα κρατανε για τους ευατους τους (ή εστω τους ομοιους τους) πολυ περισσοτερο οταν προκειται για ενα τοσο σοβαρο γεγονος... Τερμα το :offtopicviii:
garvanitis
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 549
Εγγραφή: 21/04/07 1:22
Last Visit: 09/12/13 23:00

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί αυτοκίνησης

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες

cron