16/09/14 19:27

Κατάσχεση αυτοκινήτου για +140km/h;;;Είμαστε σοβαροί;;;

Forum για γενικά θέματα πάνω στην αυτοκίνηση

Δημοσίευσηαπό skye » 27/12/04 2:01

Εδώ ο κόσμος καίγεται και η Μαρία χτενίζεται...
Κοροϊδία, κοροϊδία, κοροϊδία..............
Άβαταρ μέλους
skye
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11777
Εγγραφή: 06/10/04 4:07
Last Visit: 06/09/14 14:50
Τοποθεσία: Ελλημπανατο

Δημοσίευσηαπό gvala » 27/12/04 7:55

gairf έγραψε:Πραγματικα διαβαζω με μεγαλο ενδιαφερον τισ αποψεις ολων σας και νομιζω πως ο καθενας το βλεπει αποκλειστικα απο την δικη του μερια. Ετσι ολοι νομιζουν πως εχουν δικιο, και μαλλον εχουν.
Αλλα εγω που κινουμαι ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ στο κοματι Πατρα-Πυργος τα πεντε
τελευταια χρονια μαλλον θα συμφωνησω με τον εισαγγελεα!
Ο δρομος αυτος ειναι επιεικως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ και γιαυτο εξαλου τα ορια ταχυτητας ειναι στο μεγαλυτερο κοματι του 60 χλμ, και σε λιγες ευθειες 80χλμ.Καθε πεντακοσια μετρα υπαρχουν ισοπεδες διασταυρωσεις και αναμεσα τους αγροτικοι δρομοι που βγαινουν κατευθειαν στον δρομο!
Η ποιοτητα του οδοστρωματος ειναι αθλια γεματο μπαλωματα προχειρα στρωμενα,που κανει το αυτοκινητο να αναπηδα συνεχεια.
Εχουν γινει παμπολλα δυστηχηματα τα περισσοτερα απο τα οποια θα τα ελεγα ηλιθια.
Ναι κυριοι, ηλιθια.εχουν σκοτωθει ανθρωποι γιατι καποιοι ανεγκεφαλοι συνανθρωποι τους φερθηκαν ηλιθια.
Εχω δει με τα ιδια μου τα ματια ανελκυστηρας να κανει αναστροφη στην διασταυρωση της βαρδας (για οποιον εχει περασει απο εκει), και αν δεν πηγαινα με 80 χλμ δεν θα σας εγραφα τωρα.
Εχω βγαλει συναδελφο μεσα απο το τσακισμενο του αυτοκινητο κοματια γιατι καποιος ηλιθιος απο το λατομειο στον Αραξο αδειασε το φορτιο του φορτηγου του μεσα στην μεση του δρομου.
Εχω παει σε αρκετες κηδειες συναδελφων μου, μαλιστα η τελευταια ηταν πριν απο δεκαπεντε μερες.
Ολες απο τον ιδιο λογο. Τα τροχαια.
Αν οχι σε ολα στα περισσοτερα ομως, αν οι οδηγοι τους δεν ετρεχαν υπερβολικα καποιοι απο αυτους τωρα θα ηταν μαζι μας.
Καθε πρωι που βγαινω σαυτον τον δρομο καρμανιολα ειλικρινα δεν ξερω
αν θα ξαναδω την οικογενεια μου το απογευμα.
Ολοι λετε οτι τα 140 χλμ δεν ειναι πολλα για μια Μ3 η μια FERRARI αλλα ποσοι απο εμας εχουν τετοια αυτοκινητα?
Ξερω ανθρωπους που βαζουν μεταχειρισμενα ελαστικα στα ι.χ. τους, ανθρωπους που δεν εχουν κανει service ποτε τα αυτοκινητα τους,που λαδωνουν στο ΚΤΕΟ για να μην τους κοψουν την σακαρακα τους.
Και ολοι αυτοι κυριοι κυκλοφορουν αναμεσα μας..Ειναι ο μπροστινος μας,η
αυτος που ερχεται απο απεναντι.
Και δυστηχως ειναι η πλειοψηφια των ελληνων οδηγων.
Ναι κυριοι, ο εισαγγελεας εχει δικιο.Ειναι δολοφονος οποιος τρεχει με αυτες τις ταχυτητες στο δρομο αυτο.και σαν δολοφονος θα πρεπει να αντιμετωπιζεται.
Ξερω οτι αυτες μου οι αποψεις σε μερικους θα προκαλεσουν αντιδρασεις αλλα νομιζω πως πρεπει να μπορουμε να δεχθουμε ολες τις γνωμες.
Εγω μαλιστα θα προτεινα το οριο αυτο να κατεβει στα 120χλμ. για το κοματι Πατρων- Πυργου.
Μπας και σωθει κανενας υποψηφιος απο εμας.

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ


Με αυτά που περιγράφεις, ουσιαστικά με 140 χλμ/ωρα είσαι υποψήφιο ΘΥΜΑ και όχι δολοφόνος.
Και άραγε σαν ΘΥΜΑ πρέπει να τιμωρείσαι;
Άβαταρ μέλους
gvala
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1623
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 09/09/14 13:51

Δημοσίευσηαπό lkar » 27/12/04 9:29

gairf έγραψε:Πραγματικα διαβαζω με μεγαλο ενδιαφερον τισ αποψεις ολων σας και νομιζω πως ο καθενας το βλεπει αποκλειστικα απο την δικη του μερια. Ετσι ολοι νομιζουν πως εχουν δικιο, και μαλλον εχουν.
Αλλα εγω που κινουμαι ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ στο κοματι Πατρα-Πυργος τα πεντε
τελευταια χρονια μαλλον θα συμφωνησω με τον εισαγγελεα!
Ο δρομος αυτος ειναι επιεικως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ και γιαυτο εξαλου τα ορια ταχυτητας ειναι στο μεγαλυτερο κοματι του 60 χλμ, και σε λιγες ευθειες 80χλμ.Καθε πεντακοσια μετρα υπαρχουν ισοπεδες διασταυρωσεις και αναμεσα τους αγροτικοι δρομοι που βγαινουν κατευθειαν στον δρομο!
Η ποιοτητα του οδοστρωματος ειναι αθλια γεματο μπαλωματα προχειρα στρωμενα,που κανει το αυτοκινητο να αναπηδα συνεχεια.
Εχουν γινει παμπολλα δυστηχηματα τα περισσοτερα απο τα οποια θα τα ελεγα ηλιθια.
Ναι κυριοι, ηλιθια.εχουν σκοτωθει ανθρωποι γιατι καποιοι ανεγκεφαλοι συνανθρωποι τους φερθηκαν ηλιθια.
Εχω δει με τα ιδια μου τα ματια ανελκυστηρας να κανει αναστροφη στην διασταυρωση της βαρδας (για οποιον εχει περασει απο εκει), και αν δεν πηγαινα με 80 χλμ δεν θα σας εγραφα τωρα.
Εχω βγαλει συναδελφο μεσα απο το τσακισμενο του αυτοκινητο κοματια γιατι καποιος ηλιθιος απο το λατομειο στον Αραξο αδειασε το φορτιο του φορτηγου του μεσα στην μεση του δρομου.
Εχω παει σε αρκετες κηδειες συναδελφων μου, μαλιστα η τελευταια ηταν πριν απο δεκαπεντε μερες.
Ολες απο τον ιδιο λογο. Τα τροχαια.
Αν οχι σε ολα στα περισσοτερα ομως, αν οι οδηγοι τους δεν ετρεχαν υπερβολικα καποιοι απο αυτους τωρα θα ηταν μαζι μας.
Καθε πρωι που βγαινω σαυτον τον δρομο καρμανιολα ειλικρινα δεν ξερω
αν θα ξαναδω την οικογενεια μου το απογευμα.
Ολοι λετε οτι τα 140 χλμ δεν ειναι πολλα για μια Μ3 η μια FERRARI αλλα ποσοι απο εμας εχουν τετοια αυτοκινητα?
Ξερω ανθρωπους που βαζουν μεταχειρισμενα ελαστικα στα ι.χ. τους, ανθρωπους που δεν εχουν κανει service ποτε τα αυτοκινητα τους,που λαδωνουν στο ΚΤΕΟ για να μην τους κοψουν την σακαρακα τους.
Και ολοι αυτοι κυριοι κυκλοφορουν αναμεσα μας..Ειναι ο μπροστινος μας,η
αυτος που ερχεται απο απεναντι.
Και δυστηχως ειναι η πλειοψηφια των ελληνων οδηγων.
Ναι κυριοι, ο εισαγγελεας εχει δικιο.Ειναι δολοφονος οποιος τρεχει με αυτες τις ταχυτητες στο δρομο αυτο.και σαν δολοφονος θα πρεπει να αντιμετωπιζεται.
Ξερω οτι αυτες μου οι αποψεις σε μερικους θα προκαλεσουν αντιδρασεις αλλα νομιζω πως πρεπει να μπορουμε να δεχθουμε ολες τις γνωμες.
Εγω μαλιστα θα προτεινα το οριο αυτο να κατεβει στα 120χλμ. για το κοματι Πατρων- Πυργου.
Μπας και σωθει κανενας υποψηφιος απο εμας.

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ


Κι αντί να στείλει φυλακή ο εισαγγελέας όσους κάνουν αναστροφές, όσους δίνουν χαρτί από τα ΚΤΕΟ κι όλους όσους κάνουν τις παραβάσεις που περιγράφεις πρέπει να κατάσχει τα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ όσων πάνε με 140 κι όχι μόνο στην Πατρών-Πύργου; :roll: :roll: :roll:

Να κατέβει και στα 100 το όριο μην σου πω στα 50, να κάνεις 2 ώρες Πάτρα-Πύργο και αν δεν σκοτωθείς από τον ύπνο...

Το θέμα δεν αφορά στην επκινδυνότητα ή όχι των 140+, (για την οποία υπάρχουν κυρώσεις) αλλά στην κατάσχεση ιδιοκτησίας, είτε ιδιώτη είτε εταιρείας
Best of:
οι αλφίστι ανακάλυψαν το DSG και τον άμεσο ψεκασμό με turbo... 7 χρόνια μετά :svivhaha:

τα Honda τσιμπανε 50 άλογα στα 500Κ χλμ :hahaiv:
lkar
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13933
Εγγραφή: 29/04/03 9:10
Last Visit: 26/08/14 22:10

Δημοσίευσηαπό chemic » 27/12/04 9:46

Από τα χειρότερα κομμάτια ο δρόμος του κυρ εισαγγελέα με την τρέλλα την ωραία. Μιλάμε για δρόμο με σημεία που έχουν μπει πάμπολες φορές σε πρωτοσέλιδα εφημερίδων ως "καρμανιόλα" (κλασσικά :-? ). Με στατιστικά θανάτου, αναλύσεις των κακοτεχνιών. Ο εισαγγελέας που είναι εκεί; Έστω μια έρευνα για τα μάτια του κόσμου.
Άλλωστε τα 140 που θα μετριούνται; Στα κλασσικά κομμάτια-ευθείες (που σε κάποια έχει και διαχωριστικά)και εκεί δεν σκοτώνεται ο κόσμος. Στις στροφές-καμπές με την ανάποδη κλίση, είναι το πρόβλημα, όπου αν το χάσεις και με 100, αρκεί...
Υ.Γ πάντως οι αστυνομικοί αποκλείεται να το εφαρμόσουν στην πράξη
Εικόνα
http://www.kartinfo.gr/

ζεις μονάχα δυο φορές (τη ζωή που ζεις, και αυτή που ονειρεύεσαι)
Άβαταρ μέλους
chemic
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4879
Εγγραφή: 17/06/02 12:30
Last Visit: 06/06/14 10:53

Δημοσίευσηαπό yandr » 27/12/04 10:05

Παρατηρώ ότι σύσσωμο (σχεδόν) το forum υπερασπίζεται το "δικαίωμά" του να παραβιάζει το νόμο. Πρωτοφανής εθνική ομοψυχία στην αυθαιρεσία και στην καταπάτηση των κανόνων, με προφανείς επιπτώσεις στο μπουρδέλο που ονομάζουμε Ελλάδα.

Εφόσον διαμαρτύρεστε για την κατάσχεση, υποθέτω ότι απλά θέλετε να καταπατάτε τον ΚΟΚ αλλά να τρώτε απλά ένα προστιματάκι στην χειρότερη. Προφανώς έχετε γραμμένο τον ΚΟΚ και το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι να μην τσούζει η τιμωρία.

Τυπική συμπεριφορά νεοέλληνα. I am not surprised...

Για μένα το μόνο λάθος είναι στο όριο των 140 χιλιομέτρων. Θα έπρεπε να είναι της μορφής +40 (ή +50 ή οτιδήποτε) πάνω από το όριο ταχύτητας.
yandr
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 522
Εγγραφή: 28/08/02 15:44
Last Visit: 09/10/09 21:13
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό taurus » 27/12/04 10:20

gvala έγραψε:Το πρόβλημα με την συμπεριφορά του συγκεκριμένου εισαγγελέα (και όχι μόνο), του οποίου η εξουσία εκπορεύεται από τον λαό και εκπροσωπεί τον λαό (λέμε και καμμιά μαλακία να περνάει η ώρα) είναι ηθικό και όχι νομικό.
Δεν άκουσα να έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον να εξετάσει κάτω από ποιές συνθήκες διαμορφώθηκε η επικίνδυνη κατάσταση των δρόμων, δεν άκουσα να ελέγχει τους αρμόδιους για το ότι οι δρόμοι μας ΔΕΝ καλύπτουν τις προδιαγραφές ασφαλείας (π.χ. συντελεστής πρόσφυσης), δεν άκουσα να επεμβαίνει και να απειλεί με ποινές τους υπαλλήλους που δεν επιδιόρθωσαν τις κατεστραμμένες μπαριέρες ....
Παραβλέπει πλήρως τις (ακόμα και ποινικές) ευθύνες του φορέα/κράτους για την κατάσταση του μέσου και στρέφεται ενάντια στους χρήστες του μέσου.


Εγώ με την σειρά μου δεν άκουσα τον "κύριο" εισαγγελέα να ασχολειται έστω και λίγο με έναν δρόμο του νομού του, ο οποίος λειτουργεί μόλις τρία χρόνια και προδιαθέτει για "υψηλές" ταχύτητες, αλλά είναι πέρα για πέρα παραπλανητικός σε κάποια σημεία του.

Για την περιφερειακή της Πάτρας ομιλώ, ναι αυτό το καμάρι διεθνών προδιαγραφών που έχει σε δυο-τρία σημεία σκαλοπάτια ύψους...πεζοδρομίου, άσχημα τοποθετημένα διάκενα σε γέφυρα-παρατεταμένη στροφή πολλών χιλιομέτρων (με 120 κινδυνεύεις εκεί) και τα στρουμφ την στήνουν στα τελειώματά της προς Πύργο σε τεράστια κατηφορική ευθεία, όπου και τα...300 φαντάζουν λίγα... :evil: :evil:

Ρε ουστ να μου χαθείτε Καραγκιόζηδες!!! :evil: :evil:
www.dive-hunt.gr

Κι άλλο ένα ξέρω παραμύθι.
Τα μαύρα χρόνια ο δύσμοιρος Ρωμιός
Πως εγελάσθη αμέτρητες φορές
Κι ωσότου να του λείψει το φαΐ
Εκοιμάτω.
Άβαταρ μέλους
taurus
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17130
Εγγραφή: 06/10/04 14:35
Last Visit: 28/06/14 9:19
Τοποθεσία: ...

Δημοσίευσηαπό lkar » 27/12/04 10:21

yandr έγραψε:Παρατηρώ ότι σύσσωμο (σχεδόν) το forum υπερασπίζεται το "δικαίωμά" του να παραβιάζει το νόμο. Πρωτοφανής εθνική ομοψυχία στην αυθαιρεσία και στην καταπάτηση των κανόνων, με προφανείς επιπτώσεις στο μπουρδέλο που ονομάζουμε Ελλάδα.

Εφόσον διαμαρτύρεστε για την κατάσχεση, υποθέτω ότι απλά θέλετε να καταπατάτε τον ΚΟΚ αλλά να τρώτε απλά ένα προστιματάκι στην χειρότερη. Προφανώς έχετε γραμμένο τον ΚΟΚ και το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι να μην τσούζει η τιμωρία.

Τυπική συμπεριφορά νεοέλληνα. I am not surprised...

Για μένα το μόνο λάθος είναι στο όριο των 140 χιλιομέτρων. Θα έπρεπε να είναι της μορφής +40 (ή +50 ή οτιδήποτε) πάνω από το όριο ταχύτητας.


Αν θεωρείς προστιματάκι την αφαίρεση διπλώματος/πινακίδων & άδειας οκ. Υπάρχει ο ΚΟΚ που δηλώνει ξεκάθαρα τα πρόστιμα για 140+ και για +40 από το όριο ταχύτητας.

Θεωρείς δηλαδή σωστή την κατάσχεση; :roll:
Best of:
οι αλφίστι ανακάλυψαν το DSG και τον άμεσο ψεκασμό με turbo... 7 χρόνια μετά :svivhaha:

τα Honda τσιμπανε 50 άλογα στα 500Κ χλμ :hahaiv:
lkar
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13933
Εγγραφή: 29/04/03 9:10
Last Visit: 26/08/14 22:10

Δημοσίευσηαπό kacey » 27/12/04 10:39

Yandr

Αμα εσυ δεχεσαι ως σωστο το οτι ο ΛΑΘΟΣ (μη ειδικος και μαλιστα 80αρης+ που οδηγουσε καρα στην εποχη του και μαλλον δεν εχει καμμια σχεση με τα συγχρονα αυτοκινητιστικα δεδομενα) ανθρωπος πηρε μια ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ (απο την στιγμη που υπαρχουν συγκεκριμενες νομοθετημενες ποινες για την συγκεκριμενη παραβαση) αποφαση για να καταπολεμισει ενα απο τα χειροτερα προβληματα της χωρας μας (τροχαια) κυνηγωντας εναν απο τους πλεον ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΕΣ λογους προκλησης των (ταχυτητα) και μαλιστα με ΛΑΘΟΣ τροπο (την στηνουμε στις μεγαλες ευθειες με διαχωριστικα κλπ και οχι στις τυφλες στροφες με αναποδη κλιση, οπως εδειξαν ολα τα ρεπορταζ) επειδη ετσι του καπνισε ενα πρωι, τοτε ναι εμεις ειμαστε οι κλασσικοι νεοελληναρες που με την αυθαιρεσια-αδιαφορια που μας διακρινει εχουμε κανει την χωρα μπουρδελο και απαιτουμε το δικαιωμα στην παρανομια...

ΥΓ1 Οταν ομως το 99+% συμφωνει με το οτι αυτο το μετρο ειναι λαθος, τοτε μηπως δεν ειμαστε εμεις ολα αυτα που λες αλλα απλα εισαι εσυ κοροιδο?
ΥΓ2 Η τυφλη και ακριτη υπακοη στους νομους βλαπτει σοβαρα....Και στην κατοχη οι γερμανοι αποφασιζαν οπως τους κατεβει και το ονομαζαν “νομος”...
ΥΓ3 Εκτος απο την ταχυτητα, διεταξε και την οριστικη κατασχεση και αμεση φυλακιση των οδηγων αυτοκινητων που κανουν θορυβο, καθως και οσον εχουν στο αιμα τους 1.1mg/ml αλκοολ, τιμη που αυθαιρετα εκεινος αποφασισε...Μια χαρα τα βλεπω τα μετρα παιδες. Αποφασιζω λοιπον και εγω οτι οποιος εχει Ferrari πρεπει να με αφηνει να την οδηγαω γιατι η ατιμη κενωνια με εχει αδικησει και δεν εχω λεφτα να αγορασω δικια μου, οποιος δεν υπακουσει, κατασχεση...
ΠΩΛ:Χαρτακια/φιλτρακια τσιγαρων και πουρακια περιπτερου, σε τιμες χονδρικης + μεταφορικα. Πληροφοριες με πμ. Για οσο υπαρχει αποθεμα
Άβαταρ μέλους
kacey
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9830
Εγγραφή: 06/03/03 15:54
Last Visit: 16/09/14 13:44
Τοποθεσία: Σπιτι του.

Δημοσίευσηαπό beachbum » 27/12/04 10:51

yandr έγραψε:Παρατηρώ ότι σύσσωμο (σχεδόν) το forum υπερασπίζεται το "δικαίωμά" του να παραβιάζει το νόμο. Πρωτοφανής εθνική ομοψυχία στην αυθαιρεσία και στην καταπάτηση των κανόνων, με προφανείς επιπτώσεις στο μπουρδέλο που ονομάζουμε Ελλάδα.

Εφόσον διαμαρτύρεστε για την κατάσχεση, υποθέτω ότι απλά θέλετε να καταπατάτε τον ΚΟΚ αλλά να τρώτε απλά ένα προστιματάκι στην χειρότερη. Προφανώς έχετε γραμμένο τον ΚΟΚ και το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι να μην τσούζει η τιμωρία.

Τυπική συμπεριφορά νεοέλληνα. I am not surprised...

Για μένα το μόνο λάθος είναι στο όριο των 140 χιλιομέτρων. Θα έπρεπε να είναι της μορφής +40 (ή +50 ή οτιδήποτε) πάνω από το όριο ταχύτητας.



Καλημέρα σε όλους και Χρόνια πολλα.


Στα δικά μας τώρα..

(α) Το όριο των 140 σπανιότατα θα το περάσω με τον αυτοκίνητο μου και σίγουρα όχι στην περιβόητη Πατρών -Πύργου. Άσε που ούτε κι εγώ θυμάμαι πότε πήγα τελευταία φορά προς τα εκεί άρα προσωπικά δεν με αφορά.

(β) Είχα την εντύπωση ότι στην Ελλαδίτσα μας βάσει και του συντάγματος υπάρχει διαχωρισμός εξουσιών δηλαδή η Βουλή νομοθετεί και η δικαστική εξουσία επιβάλλει τους νόμους. Αν εσύ δέχεσαι την λογική του αποφασίζωμεν και διατάσσωμεν είναι δικό σου θέμα .

(γ) Αν εσύ φίλε yandr νομίζεις ότι "το μπουρδέλο που λέγεται Ελλάδα" χρειάζεται ένα μπάτσο πίσω απο τον καθένα μας και ενα εισαγγελέα να μας λέει πόσες φορες θα την τινάζουμε (γιατί ως γνωστόν πάνω απο τρείς καταντάει μ@@@@α) θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.

(δ) Αν δέχεσαι ο κάθε πονεμένος να βγάζει ένα φιρμάνι το οποίο αποσπασματικά και μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές της χώρας ισχύει κι αυτό δεν με αφορά. Υποθέτω στο επόμενο στάδιο θα βγεί και ένα φιρμάνι που θα λέει ότι επιτρέπονται μόνο τα ασημί αυτοκίνητα γιατί σύμφωνα με τις στατιστικές εμπλέκονται στα λιγότερα αυτοκίνητα απο αυτά με άλλα χρώματα. Κι αυτό βέβαια δεν με απασχολεί μια που έχω ασημι..

(ε) Υποθετικά αν δώσω το αυτοκίνητό μου σε σένα δηλαδή κι εσύ πάς με 160+ τιμωρείσαι εσύ με αφαιρεση διπλώματος κι εγώ με κατάσχεση :oops:

Έχουμε χάσει κάθε αίσθηση της πραγματικότητας δηλαδή.



Μπορώ να πώ πάμπολλα τέτοια σχόλια αν θές. Η ουσία όμως είναι αλλού.
Οπως προείπαν και πολλοί άλλοι πρίν εφόσον κάποιος παρανομεί τιμώρησε τον παραβάτη.
Μην το παίζεις βελιγκέκας και νταβατζής προαναγγέλοντας τιμωρίες που νομίζω και στο παρελθόν έχουν καταπέσει σε συνταγματικά δικαστήρια. Ειδάλλως το μόνο που δίνεις είναι λαβές σε κακόπιστους σας εμένα να λένε υποθέτουν εκ των δύο. Είτε ότι δεν έχεις σχέση με την πραγματικότητα είτε ότι θές ένα ωραίο αμάξι στην τοπική αστυνομία για να κάνεις την βόλτα σου.

Υ.Γ.1 Εννοείται ότι η τελευταία παράγραφος αναφέρεται στον εισαγγελέα και όχι στον φίλο yandr του οποίο την άποψη κάνω quote παραπάνω. Πρός αποφυγή παρεξηγήσεων.


Υ.Γ.2 Φίλε yandr αναζήτησε το θέμα που είχαμε ανοίξει για τον "βολευτή" του οποίου δεν ήρθη η ασυλία όταν η αστυνομία τον τσίμπησε με υπερβολική ταχύτητα. Δεν είδα κανένα εισαγγελέα να βγεί και να πεί μια κουβέντα για το θέμα αυτό.Ούτε για τον καινούργιο δρόμο της Τρίπολης που γκρεμίστηκε πρίν κάποια χρόνια στη Νεμέα, ούτε για τη Μαλακάσα, ούτε... ούτε.... (Ούτε για την Ουκρανή που βίασε αστυνόμος και αθωώθηκε στο εφετείο πρίν μια βδομάδα αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο). Άλλωστε ώς γνωστόν όλα τα ζώα είναι ίσα αλλά κάποια είναι πιο ίσα απο τα άλλα.

Υ.Γ.3 όλα τα παραπάνω βέβαια και πάμπολλα άλλα παραδείγματα αποδεικνύουν κατυα την άποψη μου την παντελλή έλλειψη πολιτικής βούλησης να αντιμετωπισθούν τα προβλήματα και να βρούμε την εύκολη λύση (??)

Δεν μπορούμε (ή δεν θέλουμε) να ελέγξουμε το κύκλωμα ΚΤΕΟ, εκπαίδευσης οδηγών, δρόμων κλπ. Δεν πειράζει μωρέ τα ρίχνουμε στον μα@@@α που πληρώνει έτσι κι αλλιώς.
Δεν μπορύμε (ή δεν θέλουμε) αν ελέγξουμε το κύκλωμα των γιατρών με τα φακελλάκια. Περιμένουμε απο τον πολίτη που κινδυνέυει να χάσει το παιδί του να μας κάνει επώνυμη καταγγελία (για να ρίξουμε μετά απο 5 χρόνια 3μηνη αργία στο κτήνος που τον εκμεταλλεύθηκε)

Δεν μπορύμε (ή δεν θέλουμε) να ελέγξουμε τις συμβάσεις του δημοσίου και την διαπλοκή με τα ΜΜΕ. Θεωρούμε apriori εν δυνάμει εγκληματία τον συγγενή μέχρι 3ου βαθμου του κάθε εργολάβου και βγάζουμε ηλίθιους νόμου περι βασικού μετόχου.


Παναγιώτης
TANSTAAFL!!
Άβαταρ μέλους
beachbum
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: 13/09/02 9:17
Last Visit: 30/08/05 17:08

Δημοσίευσηαπό manosk » 27/12/04 11:28

skullone έγραψε:Μπορείς να σκοτώσεις κάποιον ακόμη κι αν πας με 20 χ.α.ω. Άρα, προφανώς τα περί "υπερβολικής ταχύτητας" και "αποδοχής του ενδεχομένου πρόκλησης ατυχήματος" στην εθνική οδό ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΥΝ.
Επίσης, και μόνον το ότι περπατάμε, δραστηριοποιούμαστε, μαγειρεύουμε κλπ. σημαίνει ότι αποδεχόμαστε τον κίνδυνο.

Είναι δυνατό να συμβεί κάτι τέτοιο, όμως όχι εύκολα και σίγουρα χωρίς να βαρύνεται έστω με αμέλεια ο οδηγός, εφόσον δεν έκανε κάποια άλλη παράβαση, πχ να πέρασε με κόκκινο. Ξέρεις όμως ότι τρέχοντας με 100 σε αστικό δρόμο είναι πολύ πιθανό να σκοτώσεις κάποιον πεζό ή να πάρεις παραμάζωμα κάποιον που θα ξεπαρκάρει ή θ'ανοίξει την πόρτα του. Αν λοιπόν δεν είναι κανείς ηλίθιος (με την έννοια ότι έχει παντελή άγνοια κινδύνου), πρέπει να αποδέχεται τον εξαιρετικά αυξημένο κίνδυνο δυστυχήματος προκειμένου να πάει 5 λεπτά πιο γρήγορα στη δουλειά του ή να ανεβάσει λίγο την αδρεναλίνη του. Το ίδιο αν πας με 140 με στενό επαρχιακό δρόμο με στροφές και χωρίς ορατότητα ή με 180 οπουδήποτε.

citastak έγραψε:Κατασχεση;;;;και εμεις ειμαστε ακαλυπτοι απο παντου ετσι;;; δεν μας προστατευει κανεις;;; 3 χρονια εκανα για να μαζεψω χρηματα για να παρω αμαξι και θα μου το παρουν αυτοι;;;;
Κανενα ευρωπαικο δικαστηριο να παμε ολοι μαζι;;;;

Να πάμε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, όμως με τέτοια επιχειρήματα που διαβάζω μάλλον θα ρεζιλευτούμε διεθνώς. "Οι Έλληνες, που έχουν τους περισσότερους νεκρούς και τα περισσότερα ατυχήματα στην Ευρώπη, απαιτούν να τρέχουν στους κακούς δρόμους τους όσο θέλουν χωρίς σοβαρές συνέπειες". Πλάκα θα έχει. :P



Όσον αφορά τον συγκεκριμένο εισαγγελέα, μπορεί να είναι μουρόχαυλος και άσχετος, αλλά το πρόβλημα των δυστυχημάτων παραμένει. Μπορεί μέσα στην ασχετοσύνη του να είπε "140=κατάσχεση" αντί να πει "+60 πάνω από το εκάστοτε όριο=κατάσχεση", ας τον διορθώσει κάποιος να δούμε αν θα λέτε τα ίδια (που δεν έχω αμφιβολία ότι θα τα λέτε). Βέβαια αν στις περιοχές που αυτός αναφέρεται δεν υπάρχουν δρόμοι με όριο πάνω από 90 χλμ, τότε έχει λογική βάση αυτό που είπε.

Να υπενθυμίσω επίσης ότι τα όρια ταχύτητας αναφέρονται σε όλους, ανεξαρτήτως οδηγικών ικανοτήτων και δυνατοτήτων του οχήματος, γιατί ακριβώς δεν γίνεται να υπάρχει εξατομίκευση (όπως κάπου λέει ο Tiger) των κανόνων. Ακόμαι κι αν κάποιος από εσάς με τη μεγάλη πείρα, τις σπέσιαλ αναρτήσεις και το σούπερ aftermarket στήσιμο μπορεί να πάρει μια απότομη στροφή με 120 χλμ χωρίς να φύγει στα χωράφια ή χωρίς να μπει στο αντίθετο ρεύμα, ένας μέσος οδηγός δεν μπορεί να το κάνει. Είτε λοιπόν θα ισχύσουν όρια για τα μέτρα του Ιαβέρη ή όρια για τα μέτρα του φούφουτου που είτε συγκρουόμενο στο λούνα παρκ οδηγεί, είτε αυτοκίνητο δεν βλέπει καμία διαφορά ("τιμόνι, γκάζι, φρένο, όλα ίδια"). Ε, τα όρια και οι κανόνες θα διαμορφωθούν βάσει των ικανοτήτων του φούφουτου, τι να κάνουμε τώρα;

Οι gairf και yandr τα γράφουν μια χαρά.
Άβαταρ μέλους
manosk
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 31551
Εγγραφή: 14/10/03 11:39
Last Visit: 13/09/14 8:54
Τοποθεσία: Λεκανοπέδιο

Δημοσίευσηαπό ClioDriver » 27/12/04 11:51

Το μέτρο της κατάσχεσης είναι απλά ηλίθιο. Το παράδειγμα που έχει αναφερθεί "δανίζω το αυτοκίνητό μου στον Χ, αυτός παρανομεί και μου πέρνουν το αυτοκίνητο" είναι χαρακτηριστικότατο και αρκεί για την απόδειξη του ισχυρισμού μου.

Το σωστό είναι κατακράτηση της άδειας οδήγησης. Εκεί να μας δω όλους, και ιδίως τους "επαγγελματίες". Κάτσε σπίτι σου 3 μήνες να βλέπεις Ρούλα για να μάθεις να μην τρέχεις. Ή, παίρνε συγκοινωνίες για να πηγαίνεις στη δουλειά σου.

Γιατί το πρόβλημα είναι πραγματικό και, δυστυχώς, ο μέσος Έλληνας οδηγός (επαγγελματίας ή μη) δεν έχει καμμία αίσθηση της ταχύτητας. Εξ' άλλου, και στο εξωτερικό ισχύουν ανάλογες ποινές.
Άβαταρ μέλους
ClioDriver
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1425
Εγγραφή: 20/07/04 13:23
Last Visit: 10/09/13 18:24
Τοποθεσία: Περιστέρι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ping of death » 27/12/04 12:01

Μπραβο ευαισθητοποιηση! Εντυπωσιακο! Μακαρι ομως να εβλεπα αναλογη αγανακτηση κ στις υπολοιπες εξοργιστικα υποκριτικες κ επιλεκτικες εφαρμογες του νομου οπως για παραδειγμα (αν κ τα ξερουμε ολοι) συλληψη του πρεζακια κ οχι του εμπορου ναρκωτικων, συλληψη της πορνης κ οχι του μαστροπου, συλληψη του χουλιγκαν κ οχι του παραγοντα της ομαδας, γκρεμισμα του αυθαιρετου κ οχι απολυσεις στην πολεοδομια που εκαναν τα στραβα ματια οσο χτιζοταν γιατι τα τσεπωναν, καμπανα στον φοροφυγα κ οχι τιμωρια στον εφοριακο που λαδωνοταν, κτλ, κτλ, κτλ, ο καταλογος ατελειωτος :x
Το οτι δωσαμε ενα σκασμο λεφτα για ολυμπιακα εργα που τωρα καθονται αντι με το 1/100 αυτων των χρηματων να κανουμε ενα καπως αξιοπρεπες οδικο δικτυο δεν πρεπει να μας αγανακτει; Το οτι αρκετοι κυκλοφορουν με διπλωμα χωρις να εχουν δωσει εξετασεις ή εχοντας δωσει εικονικες για να τα μαγκωνουν μερικοι διακυβευοντας εκτος απο τις δικες τους κ τις ζωες των υπολοιπων που κυκλοφορουν στους δρομους δεν πρεπει να μας προβληματιζει; Το οτι ζουμε σε μια χωρα που εχουμε την σιγουρια οτι η καταλληλη μιζα στον καταλληλο ανθρωπο θα παρακαμψει το οποιοδηποτε νομικο ή μη εμποδιο δεν πρεπει να μας κανει να ωρυομαστε νυχθημερον; :evil: Η δηλωση ενος ανεγκεφαλου εισαγγελεα μας πειραξε μονο;
Τεσπα, ας μην πλατειαζω αλλο. Δυο λογια επι του θεματος επειδη εκανα χθες την Κορινθου-Πατρων. Ειδα πολλα περιπολικα, παραδοξως δεν ειχε μπλοκο στην μεγαλη ευθεια ακριβως μετα την στροφη για Καλαβρυτα, προσοχη στα μαυρα octavia.. Προσωπικα οπου δεν ειχε διαχωριστικη νησιδα πηγαινα 110-120 κ οπου ειχε οπως στο Κιατο πχ 140-150. Παρα την εντονη αστυνομευση ουτε εμενα σταματησαν ουτε κανεναν αλλο απο οτι ειδα. Τωρα αν θα μου ερθει καμια κληση ταχυδρομικα θα δειξει..
Τελος εντυπωση μου εκανε σε στροφη χωρις νησιδα που, κολλημενος με 110 εγω πισω απο βυτιοφορο (αυτα εξαιρουνται αραγε της απαγορευσης κυκλοφοριας κατα το ΣΚ; ) περιμενοντας να τελειωσει η στροφη για να προσπερασω, Atos μου επαιζε τα φωτα για να συντομευω την προσπεραση! :o Πραγματικα ευχομαι ο οδηγος του να γερασει κ μεχρι τοτε να μην παρει κανεναν στο λαιμο του..
Άβαταρ μέλους
ping of death
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1089
Εγγραφή: 07/06/04 14:58
Last Visit: 19/12/09 12:35
Τοποθεσία: το κλεινον αστυ

Δημοσίευσηαπό lkar » 27/12/04 12:02

manosk έγραψε:
Να πάμε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, όμως με τέτοια επιχειρήματα που διαβάζω μάλλον θα ρεζιλευτούμε διεθνώς. "Οι Έλληνες, που έχουν τους περισσότερους νεκρούς και τα περισσότερα ατυχήματα στην Ευρώπη, απαιτούν να τρέχουν στους κακούς δρόμους τους όσο θέλουν χωρίς σοβαρές συνέπειες". Πλάκα θα έχει. :P



Ήδη αυτή η "απόφαση" είναι για τα πανηγύρια, οπότε δεν θα ναι η πρώτη φορά που θα γελάνε μαζί μας. Γελάνε ήδη με τα diesel και τα "φρουτάκια" -θυμάστε τι είχε γίνει στο Διαδίκτυο-, οπότε κι άλλη μία δεν έγινε τίποτα

Ξανά: δεν απαιτούμε να τρέχουμε. Οι συνέπειες υπάρχουν ήδη! (αφαίρεση διπλώματος/άδειας κυκλοφορίας/πινακίδες) Η κατάσχεση είναι το θέμα και πως είναι δυνατόν μία περιοχή της Ελλάδας να έχει άλλους νόμους από κάποια άλλη.

Στην Κρήτη δηλαδή που έχει ανώτατο όριο 90 μπορώ να πάω με 140 και απλά να μου πάρουν δίπλωμα, ενώ στην Πάτρα για την ίδια παράβαση θα μου κατάσχουν το όποιο αυτοκίνητο οδηγώ; (δικό μου/φίλου/εταιρείας/ενοικιαζόμενο) :roll: :roll:

Όχι απλά δεν ζει στην Ελλάδα ο εν λόγω "κύριος", σε άλλο πλανήτη ζει
Best of:
οι αλφίστι ανακάλυψαν το DSG και τον άμεσο ψεκασμό με turbo... 7 χρόνια μετά :svivhaha:

τα Honda τσιμπανε 50 άλογα στα 500Κ χλμ :hahaiv:
lkar
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13933
Εγγραφή: 29/04/03 9:10
Last Visit: 26/08/14 22:10

Δημοσίευσηαπό koutsan » 27/12/04 12:35

Χαιρετισμούς σε όλο το forum και καλό κουράγιο σε όσους επιχειρήσουν να διαβάσουν το κάτωθι.

Θα αναλύσω λίγο νομικά τα ζητήματα που ανακύπτουν από τη δήμευση οχημάτων για παραβάσεις του ΚΟΚ μετά από μια μικρή εισαγωγή για το πως είχε τεθεί και παλαιότερα το ίδιο ζήτημα.
Οι νεώτεροι ίσως να μη θυμούνται ότι όμοιο θέμα είχε προκύψει τον Αύγουστο του 1997 όταν ο περίφημος Εισαγγελέας Αναστάσιος Κανελλόπουλος, προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, έδωσε εντολή στον διοικητή της Τροχαίας Αθηνών, για κατάσχεση των αυτοκινήτων όσων συλλαμβάνονται να οδηγούν σε κατάσταση μέθης. Με την υπ' αριθμόν 53201/12.9.1997 παραγγελία του προϊστάμενου της Eισαγγελίας Πρωτοδικών Aθήνας ζητείτο επίσης η κατάσχεση των οδικών οχημάτων να επεκταθεί και στις κατωτέρω περιπτώσεις που προβλέπονταν στο άρθρο 15 του KΟK:
–Πρώτον: Σε βάρος αυτών που οδηγούν οχήματα και προπάντων μοτοσυκλέτες και μοτοποδήλατα που προκαλούν εκκωφαντικούς θορύβους. –Δεύτερον: Σε βάρος αυτών που οδηγούν κάνοντας επίδειξη ή για να εντυπωσιάσουν (π.χ. «σούζες»). –Tρίτον: Σε βάρος αυτών που τελούν αυτοσχέδιους αγώνες

Νομικό πλαίσιο
Η δήμευση αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών δεν επιβάλλεται ως προληπτικό ή κατασταλτικό διοικητικό μέτρο (δεν πρόκειται για «μέτρο» αλλά για παρεπόμενη ποινή που ισχύει σε όλη τη χώρα), διότι η νομοθεσία δεν προβλέπει κάτι τέτοιο. Αντίθετα επιβάλλεται, δυνητικά, κατ' εφαρμογήν του άρθρου 76 του Ποινικού Κώδικα περί δήμευσης των μέσων με τα οποία διαπράττονται (με δόλο) συγκεκριμένα αδικήματα (κακουργήματα ή πλημμελήματα) και εν όψει του κινδύνου για τη δημόσια τάξη, που προκαλείται από τα μέσα αυτά. Σύμφωνα με το άρθρο 76 του Π.Κ., «αντικείμενα που χρησίμευσαν ή προορίζονταν για την εκτέλεση κακουργήματος ή πλημμελήματος το οποίο πηγάζει από δόλο μπορούν να δημευθούν. Αν από τα αντικείμενα αυτά προκύπτει κίνδυνος της δημόσιας τάξης η δήμευσή τους επιβάλλεται υποχρεωτικά σε όποιον τα κατέχει, έστω και χωρίς την καταδίκη ορισμένου προσώπου για την πράξη που τελέστηκε».

Νομικοί προβληματισμοί
Το κύριο νομικό ζήτημα που ανακύπτει από τη δήμευση οχημάτων για παραβάσεις του ΚΟΚ δεν αναλύεται συνήθως στα τηλεπαράθυρα και στις στήλες των εφημερίδων, όπου στέκονται κυρίως σε ζητήματα συνταγματικότητας και αναλογικότητας, καθ’ ότι πιο απλά και κατανοητά για το κοινό. Όμως
1) Το βασικό θέμα, είναι το εξής: το αυτοκίνητο είναι μέσο τελέσεως του εγκλήματος της οδηγήσεως εν μέθη, της παραβίασης του ερυθρού σηματοδότη ή όποιου άλλου τροχαίου αδικήματος? Αν γίνει δεκτή αυτή η άποψη ότι δηλαδή σε κάθε τροχαίο αδίκημα, το οποίο φέρει χαρακτήρα εκ δόλου πλημμελήματος έχουμε ως αναγκαίο μέσο το όχημα τότε η δήμευση θα μπορεί να επιβληθεί σε όλες αυτές τις περιπτώσεις!!Νομίζω ότι ήδη, προτού προβούμε σε νομική ανάλυση αυτής της άποψης, το κοινό αισθητήριο μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι μάλλον κινείται προς τη λάθος κατέυθυνση.
Έχει λοιπόν υποστηριχθεί ότι το αυτοκίνητο στις συγκεκριμένες περιπτώσεις, επειδή είναι στοιχείο της αντικειμενικής υποστάσεως, δεν μπορεί να είναι μέσο τελέσεως του εγκλήματος, διότι αυτό είναι το έγκλημα, είναι δηλαδή συστατικό, είναι στοιχείο από αυτά τα οποία συνθέτουν το έγκλημα. Και ακριβώς επειδή είναι αυτή η αξιόποινη συμπεριφορά, δεν είναι το μέσο, το εργαλείο με το οποίο κανείς πραγματώνει την αντικειμενική υπόσταση, αλλά είναι η ίδια η αντικειμενική υπόσταση, για αυτό δεν μπορεί να είναι μέσον τελέσεως του εγκλήματος.
Για να γίνει πιο κατανοητό, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το παράδειγμα τελέσεως ανθρωποκτονίας με τη χρήση όπλου. Στην περίπτωση αυτή το μεν όπλο είναι μέσον τελέσεως της ανθρωποκτονίας, αφού επιστρατεύω για την εκτέλεση της πράξης ένα εργαλείο, ένα μηχάνημα που λέγεται όπλο και το χρησιμοποιώ. Είναι λοιπόν μέσον τελέσεως της ανθρωποκτονίας και θα ήταν εξ αυτού του λόγου δημευτέον. Από την άλλη πλευρά όμως το όπλο είναι και σώμα του εγκλήματος της οπλοχρησίας, η οποία οπλοχρησία δεν τελείται με μέσο το όπλο, αλλά έχει το όπλο ως στοιχείο της αντικειμενικής της υποστάσεως. Για αυτό και στη δεύτερη αυτή περίπτωση, δηλαδή της οπλοχρησίας το όπλο δεν δημεύεται με τη χρήση του άρθρου 76 Π.Κ. ως μέσο τελέσεως του εγκλήματος, αλλά με ρητή διάταξη του νόμου περί όπλων.

Αυτή είναι η αιτία, που ο νομοθέτης, όπου ήθελε μια διεύρυνση των αντικειμένων τα οποία μπορεί να δημευτούν, χωρίς να είναι ανάγκη να συντρέχουν οι προϋποθέσεις της παρ. 1 του άρθρου 76, θέσπισε ρητές διατάξεις. Όπου ο νομοθέτης θέλει την δήμευση άλλων μέσων, το λέει ρητά. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, χωρίς να χρειάζεται κανείς να αναχθεί στην παρ. 1 του άρθρου 76ΠΚ, έχει την δήμευση με ρητή διάταξη του νόμου. Ας μην ξεχνάμε ότι ο ΚΟΚ τροποποιήθηκε 2 χρόνια μετά από την παραγγελία του κ. Κανελλόπουλου (Ν. 2696/1999 : ο νέος ΚΟΚ) και ο νομοθέτης δεν έλαβε καθόλου υπ’ όψιν του τις αντιλήψεις του Εισαγγελέα περί δημεύσεως. Θα μπορούσε κάλλιστα να έχει θεσπίσει ρητά στον ΚΟΚ τη δυνατότητα δημεύσεως του οχήματος για κάποια τροχαία αδικήματα., αλλά δεν το έκανε. Και δεν είναι τυχαίο το γεγονός, ότι μέχρι σήμερα κανείς εισαγγελικός λειτουργός δεν είχε σκεφθεί να εφαρμόσει το άρθρο 76 παρ.1 ΠΚ στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Ο λόγος που δεν έγινε είναι ακριβώς, ότι ήταν προφανής η μη συνδρομή των προϋποθέσεων της παρ. 1 του άρθρου 76 ΠΚ και όχι η έλειψη κοινωνικής ευαισθησίας των άλλων εισαγγελικών λειτουργών σε σχέση με τον εξαιρετικά «ευαίσθητο» κ. Κανελλόπουλο. Με δυο λόγια αν ο νομοθέτης επιθυμεί τη δήμευση οχημάτων για τροχαία αδικήματα πρέπει να προβλεφθεί στον ΚΟΚ ειδική διάταξη για το ειδικό αυτό ζήτημα.

2) Σε κάθε περίπτωση το άρθρο 76 ΠΚ δεν είναι επαρκές για να καλύψει τις γενικευμένες και ομοιόμορφες ενέργειες των αρχών έναντι όλων των περιπτώσεων που εντοπίζουν. Η δήμευση δεν επιτρέπεται να επιβάλλεται ισοπεδωτικά σε όλους, αλλά μόνον όταν η παράβαση ήταν τόσο βαριά, ώστε να τελεί σε αναλογία προς το άδικο που έθεσε ο δράστης. Άρα πρέπει πάντα να εξετάζονται in concreto οι συγκεκριμένες περιστάσεις τελέσεως του αδικήματος και όχι να εφαρμόζεται η παρεπόμενη ποινή της δήμευσης σε όποιον ξεπερνά τα 140 χλμ.!!!ή σε όποιον οδηγεί μεθυσμένος.
Επ αυτού να υπογραμμίσω μια απόφαση του Αρείου Πάγου του 1998 (ΑΠ 454/98 ) όπου το Ποινικό Τμήμα του Αρείου Πάγου αναίρεσε απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ρεθύμνου που είχε δημεύσει τελεσίδικα το Ι.Χ. αυτοκίνητο οδηγού ο οποίος είχε συλληφθεί να οδηγεί μεθυσμένος.
Λέει λοιπόν ο ΑΠ :
«'Ετσι όμως η αιτιολογία της αποφάσεως (του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ρεθύμνου) για την επιβολή της παρεπόμενης ποινής της δημεύσεως του αυτοκινήτου του κατηγορουμένου είναι ανεπαρκής, γιατί δεν εκθέτει στο δικαστήριο από ποια περιστατικά κατέληξε στην κρίση του ότι έπρεπε να δημευθεί το επιβατικό αυτοκίνητο, ως πρόσθετη ποινική κύρωση για την παράβαση του ΚΟΚ. Ειδικότερα δεν προσδιορίζεται αν προέκυψαν περιστατικά επικίνδυνης συμπεριφοράς του κατηγορουμένου ή αν έχει καταληφθεί επανειλημμένα να οδηγεί εν μέθη ή υπό την επίδραση οινοπνεύματος, και να μη μπορεί να συγκρατηθεί διαφορετικά ώστε να επιβάλλεται η πρόσθετη τιμώρησή του και με την παρεπόμενη αυτή ποινή της δημεύσεως"


Επίμετρο
Όταν ένας εισαγγελικός ή δικαστικός λειτουργός αποφασίζει προσωπικά και ατομικά να ιεραρχήσει τις αναγκαιότητες και τις σκοπιμότητες της Πολιτείας μας και διαλέγει κάποιον από τους πολλούς ποινικούς νόμους για να τον εφαρμόσει αυστηρά, την ίδια στιγμή που άλλοι νόμοι εφαρμόζονται με χαλαρότητα ή δεν εφαρμόζονται καθόλου από τις εισαγγελικές αρχές, όταν παραβλέπει τη συνταγματική αρχή της αναλογικότητας, όταν χρησιμοποιεί ένα κατηγορούμενο ως πράγμα προς παραδειγματισμό των άλλων παραβιάζοντας τη αρχή της προστασίας της ανθρώπινης αξίας (αρθρ. 2 § 1 του Συντάγματος) η νομιμοφροσύνη των πολιτών κλονίζεται, το κράτος δικαίου τραυματίζεται και η δήμευση μοιάζει με ληστεία.
Και για όσους επικαλούνται την αποτελεσματικότητα ως επιχείρημα υπέρ τέτοιων παρεκκλίσεων από το Κράτος δικαίου και το δημοκρατικό πολίτευμα να τους επισημάνω ότι η αποτελεσματικότητα μόνη της, ως σκοπός σε ένα κράτος δικαίου, δεν νοείται. Τυχόν, πρακτική αποτελεσματικότητα του μέτρου, όπως και η αποδοχή του από την κοινή γνώμη, δεν αρκούν για να θεραπεύσουν συγκρούσεις με τις αρχές του Συντάγματος και με την ποινική δογματική. Το Σϋνταγμα, η ποινική δογματική, η έννοια του Κράτους δικαίου έχουν ως αποστολή την προστασία των ελευθεριών των πολιτών και δεν αποτελούν νομικές φιοριτούρες τις οποίες μπορούμε να παρακάμπτουμε κατά βούληση επικαλούμενοι την αποτελεσματικότητα ενός μέτρου : αυτό είναι νομικά απαράδεκτο, κοινωνικά επιζήμιο και είναι με μαθηματική ακρίβεια βέβαιο ότι θα γυρίσει μπούμεραγκ κατά των ελευθεριών που έχουν κατακτήσει οι δυτικές κοινωνίες.
Military intelligence is a contradiction in terms.

He may look like an idiot and talk like an idiot, but don't let that fool you. He really is an idiot.

Traiter son prochain de con n'est pas un outrage, mais un diagnostic.
Άβαταρ μέλους
koutsan
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6769
Εγγραφή: 01/10/03 23:49
Last Visit: 16/09/14 17:09

Δημοσίευσηαπό PG220 » 27/12/04 12:38

Όσο τέτοιες αποφάσεις έχουν υποστηρικτές σε ένα φόρουμ σοβαρού περιοδικού αυτοκινήτου δεν πάμε καθόλου καλά.. :roll:

Πότε θα καταλάβετε οτι η μείωση των τροχαίων δε θα έρθει με τα όρια ταχύτητας αλλά με την οδηγική παιδεία;
Ένας επικίνδυνος οδηγός είναι το ίδιο επικίνδυνος είτε πάει με 80 είτε με 150. Τις ίδιες μ@@@@ς θα κάνει.
Επίσης γιατί πρέπει όλοι να πηγαίνουν με το ανώτατο όριο;
Αν μπεί στην εθνική οδό ανώτατο όριο 160χμ δε μπορεί κάποιος να σκεφτεί οτι 160 είναι πολλά και να πάει με όσα νοιώθει ασφαλής πχ με 120;Τα 160 θα είναι το ανώτατο για κάποιον που μπορεί και έχει το κατάλληλο αυτοκίνητο να πάει τόσο γρήγορα. Στην Autobahn δηλαδή πάνε όλοι με 300+;
Ακόμη όσον αφορά τα όρια ανάλογα με το αυτοκίνητο θα μπορούσε να γίνει κάτι ανάλογο με αυτό που είχε γίνει και στην Ιταλία με τα κυβικά.
Και να υπολογίζεται και η παλαιώτητα του οχήματος.Η αν όχι με τα κυβικά ανάλογα την εργοστασιακή ιπποδύναμη.

Πχ μέχρι 1500cc να έχει όρια 110 στην εθνική.
απο 1500-2200 να έχει όριο 140
απο 2200 και πάνω όριο 160.
Και για κάθε 5 χρόνια παλαιότητας του οχήματος να χάνει 20χμ ορίου.
σημ.Τα Suv θα ανήκουν σε άλλη κατηγορία γιατί έχουν πολλά κυβικά όμως δεν είναι ιδιαίτερα ασφαλή.

Εγώ πάντως πιστεύω οτι πρέπει μπουν μαύρα κουτιά στα αυτοκίνητα τα οποία όμως θα χρησιμοποιούντε μόνο μετά απο ατύχημα.Έτσι κάποιος που πάει μονίμως με 200 έχοντας όμως τη σοβαρότητα που χρειάζεται δε θα μπαίνει στο ίδιο τσουβάλι με κάποιον που πάει με 140 κάνει σφήνες τυφλά προσπεράσματα και τελικά προκαλεί ατύχημα.Να αναλαμβάνει ο καθένας τις ευθήνες του.
Έτσι για παράδειγμα αν κάποιος φανεί απο το μαύρο κουτί οτι οδηγούσε επικίνδυνα και προκάλεσε ατύχημα να έχει φυλάκιση 10 ετών.
"Η μόνη αρετή είναι η γνώση και η μόνο αμαρτία η άγνοια"
ΣΩΚΡΑΤΗΣ

ΜΕ ΤΗΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΙΛΟΤΗΤΑ
ΙΩΑΝΝΗΣ Π.
Άβαταρ μέλους
PG220
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1728
Εγγραφή: 01/08/02 13:26
Last Visit: 11/04/14 22:42
Τοποθεσία: Κρακομακεδόνες

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Περί αυτοκίνησης

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: piii και 20 επισκέπτες