21/11/14 4:10

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2013

Forum για τους Ελληνικους Αγώνες

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2013

Δημοσίευσηαπό Amaxopoulos » 11/01/13 21:54

hyperion έγραψε:Επειδη αγω ανοιξα το topic με σκοπο τη ... γκρινια για τη μη εγκαιρη ανακοινωση του προγραμματος, θα προτεινα να μεινουμε στο λιγα (εστω) θετικα που προεκυψαν.

Προσωπικα για το Βορειου Ελλαδος, μερος του οποιου προσδοκω να ακολουθησω, θεωρω θετικα τα παρακατω:

1. Σωστη ημερολογιακη τοποθετηση των αγωνων (δεν θα χρειαστει να κανουμε φετος αναγνωρισεις στο Χολομωντα με χιονια)
2. Ορθοτατη η επαναφορα των συντελεστων , 1 για σπριντ και 2 για ραλλυ
3. Εκκινηση σχετικα αργα, 14 Απριλιου στη Βεροια. (Ειδικα σε περιπτωση που εχουμε καμια δυσαρεστη εκπληξη στους κανονισμους του 2013, να υπαρχει χρονος ... αποκρισης)

Καλη αγωνιστικη χρονια σε ολους.



μια που δεν ειμαι βορειοελλαδιτης,να σε ρωτησω εσενα και οποιος άλλος απαντησει

(τελικα ακομα και σε νορμαλ θεμα πραγματικα γραφουν λιγοι...)

θεωρεις οτι ειναι σωστο που βαλανε στο βορειου ελλαδος να προσμετρανε 6 αγώνες και όχι λιγότεροι?

(οποιος δεν μετραγε και ντε και καλα ηθελε η λεσχη ,μπορουσε να τον κανει φιλικο,δεν ειπα να μην γινει,αφου δεν μου πεφτει λογος σε αυτο!εστιαζω στο θεσμο)


υγ. δεν εννοω τοσο να μου πεις σε θεωρητικο επιπεδο ,γιατι και στο παγκοσμιο 40 αγωνες να βαλουν εμεις οκ θα πουμε,περισσοτερο θελω να εστιασεις ως τοπικος αν πιστευεις οτι θα μαζεψουν συμμετοχες,κλπ.
πουλαω το 106 group A
Amaxopoulos
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2788
Εγγραφή: 13/12/02 22:54
Last Visit: 20/11/14 9:52
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2013

Δημοσίευσηαπό hyperion » 11/01/13 22:09

Amaxopoulos έγραψε:
hyperion έγραψε:Επειδη αγω ανοιξα το topic με σκοπο τη ... γκρινια για τη μη εγκαιρη ανακοινωση του προγραμματος, θα προτεινα να μεινουμε στο λιγα (εστω) θετικα που προεκυψαν.

Προσωπικα για το Βορειου Ελλαδος, μερος του οποιου προσδοκω να ακολουθησω, θεωρω θετικα τα παρακατω:

1. Σωστη ημερολογιακη τοποθετηση των αγωνων (δεν θα χρειαστει να κανουμε φετος αναγνωρισεις στο Χολομωντα με χιονια)
2. Ορθοτατη η επαναφορα των συντελεστων , 1 για σπριντ και 2 για ραλλυ
3. Εκκινηση σχετικα αργα, 14 Απριλιου στη Βεροια. (Ειδικα σε περιπτωση που εχουμε καμια δυσαρεστη εκπληξη στους κανονισμους του 2013, να υπαρχει χρονος ... αποκρισης)

Καλη αγωνιστικη χρονια σε ολους.



μια που δεν ειμαι βορειοελλαδιτης,να σε ρωτησω εσενα και οποιος άλλος απαντησει

(τελικα ακομα και σε νορμαλ θεμα πραγματικα γραφουν λιγοι...)

θεωρεις οτι ειναι σωστο που βαλανε στο βορειου ελλαδος να προσμετρανε 6 αγώνες και όχι λιγότεροι?

(οποιος δεν μετραγε και ντε και καλα ηθελε η λεσχη ,μπορουσε να τον κανει φιλικο,δεν ειπα να μην γινει,αφου δεν μου πεφτει λογος σε αυτο!εστιαζω στο θεσμο)


υγ. δεν εννοω τοσο να μου πεις σε θεωρητικο επιπεδο ,γιατι και στο παγκοσμιο 40 αγωνες να βαλουν εμεις οκ θα πουμε,περισσοτερο θελω να εστιασεις ως τοπικος αν πιστευεις οτι θα μαζεψουν συμμετοχες,κλπ.


Σε συνδιασμό με τους συντελεστές, θεωρώ ότι δεν κάνει κάποιο κακό να μετράνε όλοι.

(Άσε που αν γίνουν οι 5 θα είναι έκπληξη, κάτι που απαντάει έμμεσα στο τελευταίο σου ερώτημα...).
Κώστας Αργυρίου
hyperion
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 15/07/02 22:50
Last Visit: 20/11/14 11:53
Τοποθεσία: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2013

Δημοσίευσηαπό van » 12/01/13 1:36

hyperion έγραψε:
Σε συνδιασμό με τους συντελεστές, θεωρώ ότι δεν κάνει κάποιο κακό να μετράνε όλοι.

(Άσε που αν γίνουν οι 5 θα είναι έκπληξη, κάτι που απαντάει έμμεσα στο τελευταίο σου ερώτημα...).


Μηπως να αρχίσεις να προπονήσε στην πίστα των Σερρών διοτι στο Τελος της Χρονιάς ερχετε μαχη μεταξύ Ελληνων-Βουλγάρων και Τουρκων...Αντε να σηκώσουμε λίγο την σημαία μας ψιλά...!
VASSILIOS ANAGNOSTOPOULOS
van
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 669
Εγγραφή: 22/09/03 11:48
Last Visit: 03/11/14 20:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2013

Δημοσίευσηαπό hyperion » 12/01/13 8:14

van έγραψε:
hyperion έγραψε:
Σε συνδιασμό με τους συντελεστές, θεωρώ ότι δεν κάνει κάποιο κακό να μετράνε όλοι.

(Άσε που αν γίνουν οι 5 θα είναι έκπληξη, κάτι που απαντάει έμμεσα στο τελευταίο σου ερώτημα...).


Μηπως να αρχίσεις να προπονήσε στην πίστα των Σερρών διοτι στο Τελος της Χρονιάς ερχετε μαχη μεταξύ Ελληνων-Βουλγάρων και Τουρκων...Αντε να σηκώσουμε λίγο την σημαία μας ψιλά...!

Ας είμαστε καλά (οικονομικά και σωματικά) και μακάρι να μπο ρέσουμε να χαρούμε και την πίστα φέτος ... με βελτιωμένο τάπητα απόσο πληροφορήθηκα :)
Κώστας Αργυρίου
hyperion
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 15/07/02 22:50
Last Visit: 20/11/14 11:53
Τοποθεσία: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2013

Δημοσίευσηαπό Go_For_Pole » 12/01/13 14:42

Ναι αλήθεια είναι και μάλιστα ο νέος τάπητας παίρνει πολλές καλές κριτικές. Ο αγώνας είναι όντως κοινός ανάμεσα σε Βούλγαρους και Έλληνες αλλά από ότι ξέρω δε θα μπλέξουν ούτε οι κατηγορίες, ούτε τα στελέχη, ο καθένας θα έχει τα δικά του. Αυτό βέβαια δεν εμποδίζει πχ έναν Έλληνα να τρέξει και στο Βουλγαρικό αγώνα. Απλά το κόστος ενοικίασης της πίστας θα μοιραστεί στα δύο και φυσικά επειδή οι Βούλγαροι μαζεύονται σίγουρα ο αγώνας θα γίνει είτε μαζευτούν δέκα, είτε σαράντα δικοί μας. Είναι μια εύλογη κίνηση με το καλημέρα της ΕΛΟΑΜ που φυσικά ποτέ δεν ασχολήθηκε να κάνει η ΟΜΑΕ (προφανώς γιατί δεν την ενδιέφερε ιδιαίτερα). Μια ακόμη καινούργια ιδέα ακούω ότι θα δοκιμάσει η ΕΛΟΑΜ και στην Τρίπολη αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι ανακοινώσιμη ακόμη.

Θα πρέπει να ανάψουμε μια λαμπάδα στη ΓΓ Αθλητισμού που επέβαλε κοινή προκήρυξη και γενικότερα κοινή αντιμετώπιση από την ΕΛΠΑ προς τις δυο ενώσεις λεσχών. Τελικά οι μόνοι που την πλήρωσαν ήταν οι τέσσερις καρτίστες που έχασαν το παγκόσμιο πρωτάθλημα τους με απόφαση της ΟΜΑΕ γιατί συμμετείχαν στους "παράνομους" αγώνες της ΕΛΟΑΜ. Αλλά τουλάχιστον ήταν ακριβώς αυτή η αχαρακτήριστη στάση της ΟΜΑΕ που έφερε την εντολή της ΓΓ Αθλητισμού, αλλιώς θα συνεχίζαμε στο γνωστό μοτίβο. What goes around, comes around λένε. Εννοείται ότι κανένας από την ΟΜΑΕ δεν βρήκε την ανάγκη να πει μια συγνώμη στους τέσσερις. Και επίσης εννοείται ότι αυτή η εξέλιξη δεν λύνει αυτομάτως κανένα πρόβλημα, πόσο μάλλον αυτό του ασφαλιστηρίου που παρεμπιπτόντως πρέπει να πληρώνεται κάθε δόση στην ώρα της για να ισχύει. Δυστυχώς, η γνωστή παρέα της ΟΜΑΕ με τις επιλογές έχει αφήσει βαθιά τραύματα που θα κάνουν χρόνια να επουλωθούν (αν ποτέ).
H2O Polo Is Life!
Άβαταρ μέλους
Go_For_Pole
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6869
Εγγραφή: 14/06/02 11:23
Last Visit: 20/11/14 22:36

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2013

Δημοσίευσηαπό Go_For_Pole » 12/01/13 15:11

Hannibal έγραψε:Ειχα ξαναπει πολλακις μαλιστα, οτι κανονικα η ΕΘΕΑ / ΟΜΑΕ / ΕΟΛΑΜ ή οπως στο καλο λεγετε τελος παντων, θα επρεπε να ακολουθει την πορεια των υπολοιπων ομοσπονδιων παγκοσμιος. Τι κανουν δηλαδη.... Εγκρινουν τους κανονισμους (technical and sporting) και το ημερολογιο που φερνουν οι οργανωτες για την διεξαγωγη και στελνουν εκρποσωπους ΜΟΝΟ για μια θεση αγωνοδικη και μια θεση τεχνικου εφορου (μονο για θεματα ασφαλειας του J ). Επισεις εκδιδουν τις λισανς κλπ κλπ. Ολα τα υπολοιπα τα κανει ο διοργανωτης / λεσχη. Τωρα γιατι στην Ελλαδα εχει μεινει η νοοτροπια οτι ολα πρεπει να τα κανει η ομοσπονδια δεν μπορω να το καταλαβω. (Μια εκδοχη που μου εχει περασει απο το μυαλο ειναι οτι ΙΣΩΣ δεν βρισκεται κανενας αλλος να το αναλαβει και ΙΣΩΣ να μην γνονταν αγωνες στην Ελλαδα μετα).

Μπα. Ένας και μοναδικός λόγος υπάρχει, ο απόλυτος έλεγχος. Αν το σκεφτείς έτσι όπως έτρεχε η ΟΜΑΕ το ΔΣ κρατώντας στα χέρια του πρόγραμμα μπορούσε να καθαρίσει σαν αυγό οποιοδήποτε λέσχη ήταν απειλή. Με τις λέσχες να είναι το μοναδικό εκλογικό σώμα. Ωραίο.
H2O Polo Is Life!
Άβαταρ μέλους
Go_For_Pole
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6869
Εγγραφή: 14/06/02 11:23
Last Visit: 20/11/14 22:36

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2013

Δημοσίευσηαπό van » 12/01/13 15:25

Ασε τα... "απο οτι ξέρεις..." Εχω εμπιστοσύνη στην κριση του "κοντού" Μιστακοφόρου και οι επιτροποι του ζήτησαν εναν κοινό αγώνα μικρού μηκους στο Τελος των κατηγοριών...Ετσι, για να την "βρουμε" ολοι...
Υποσχέθηκαν οτι ο Αγώνας θα εχει πολλές παροχές...ισως να φτάσει και σε λιγότερο κοστος απο την τρίπολη...Μακάρι...

Τώρα για το θεμα που λες οτι δεν ειναι ανακοινώσιμο, το συζητάμε...
Εχουν ξεκινήσει Διεργασίες και μελέτες, η Τριπολη να αλλάξει και φορά...γίνεται ...Δλδ, τελικά να αποκτήσουμε και ακομα μια Πιστα...Το ευχάριστο, θα ειναι, οτι θα ειναι καινουριο για ολους...Και αρα θα εχουμε 1 Τριπολη Δεξιόσρτοφη, 1 τρίπολη αριστρόστροφη, 1 Σερρες και αν αποκτησουν αδεια τα Μεγαρα, αλλη μια στα +...

Μακάρι...διοτι ολες αυτές οι αλλαγες που θα γίνουν μονο καλό εχουν να προσφέρουν , ωστε να βγαλουν το αθλημα απο την μιζέρια!

βέβαια οι γκρίνιες απο τους κομπλεξικούς για την αλλαγή της φοράς της Τριπολης, θα υπάρξουν, διοτι δηθεν δεν θα ταιριάζουν τα διαφορικά, οι σχέσεις, οι ρεστρικοτορες... τα καμπερώματα και ενα σωρό αλλες μ@λ@κίες που εφευρίσκουν διαφοροι δεινοσαυροι του χώρου, για να μην αφήσουν ποτέ την ανάπτυξη και την καρέκλα του Πρωταθλητή. ή τουλάχιστον την καρέκλα ανοιχτή για τον καθενα και οχι εκ του ασφαλούς...
VASSILIOS ANAGNOSTOPOULOS
van
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 669
Εγγραφή: 22/09/03 11:48
Last Visit: 03/11/14 20:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2013

Δημοσίευσηαπό Go_For_Pole » 12/01/13 15:52

Εντάξει, για να γίνει και ένας κοινός αγώνας πρέπει να συμφωνήσουν οι Βούλγαροι. Τέλος πάντων δεν είναι αυτό το πλέον σημαντικό για εμένα, αυτό που μετράει είναι ότι οι Σέρρες επιστρέφουν. Για την Τρίπολη προσωπικά μου είναι αδιάφορο, θεωρώ δεν έχει να προσφέρει σαν χώρος τίποτα εκτός από μια λύση ανάγκης. Όσο για τα Μέγαρα είμαι σίγουρος ότι θα ανανεώσουν την άδεια τους τώρα που έχει στηθεί η κατάλληλη επιτροπή, εξάλλου από αυτή την επιτροπή πρέπει λίγο πολύ να περάσουν όλοι οι αγωνιστικοί μας χώροι. Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν λειτουργήσει η επιτροπή ούτε αγώνες καρτ θα δούμε φέτος, ούτε φυσικά πίστας αυτοκινήτων.
H2O Polo Is Life!
Άβαταρ μέλους
Go_For_Pole
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6869
Εγγραφή: 14/06/02 11:23
Last Visit: 20/11/14 22:36

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2013

Δημοσίευσηαπό Amaxopoulos » 12/01/13 16:53

καποιος προμοτερ ανα θεσμο ή τελοσπάντων όπου βρεθει,δεν μπορεί να υπάρξει?

αφου εξαιτιας του "οργανωτη"-προμοτερ παει καλά το πικ στην πάτρα,

καποιος ή καποιοι που να εχουν συμφέρον να βρεθούν χρήματα

προμοτερ δλδ :lol:

,γιατι ωραιες οι ιδεες ,ολα ωραια,αλλα θα χρειαστουν και μπικικινια για να πραγματοποιηθουν! :)
πουλαω το 106 group A
Amaxopoulos
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2788
Εγγραφή: 13/12/02 22:54
Last Visit: 20/11/14 9:52
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2013

Δημοσίευσηαπό Go_For_Pole » 13/01/13 0:52

Νομίζεις :lol: Το να βρεθεί ένας χορηγός είναι θέμα πρότασης.

Ερ. Για την προβολή του σπόρ ;

Απ. Με αφορμή την συνδιοργάνωση από τις δυο ομοσπονδίες (ΟΜΑΕ-ΕΛΟΑΑΜ) του Πρωταθλήματος Ταχύτητας προτείνω να βρεθεί ένας Κεντρικός Χορηγός που θα φέρει το όνομα του και θα έχει ως υποχρέωση του την προβολή μέσα από τα Μ.Μ.Ε.


http://kokkinhshmaia.blogspot.gr/2013/01/o.html

Εγώ βρίσκω καλύτερη σαν πρόταση να βρεθούν δυο χορηγοί. Ουρανοκατέβατοι.
H2O Polo Is Life!
Άβαταρ μέλους
Go_For_Pole
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6869
Εγγραφή: 14/06/02 11:23
Last Visit: 20/11/14 22:36

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2013

Δημοσίευσηαπό zivas » 13/01/13 11:38

Yπάρχει χορηγός...κρατική εταιρεια...και στον φυσικό της χώρο...

εεε τωρα αν χρησιμοποιειται και λίγο αντιδεοντολογικά.... :lol:
Άβαταρ μέλους
zivas
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 12/11/14 9:51

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2013

Δημοσίευσηαπό Go_For_Pole » 14/01/13 1:08

Λίγο ε; :lol:

Έχει ενδιαφέρον αυτό που έγραψες Δημήτρη. Σε κανονικές συνθήκες η ομοσπονδία θα παραχωρούσε όλα της τα πρωταθλήματα σε αντίστοιχους επαγγελματίες promoter και απλά θα έστηνε την ταμειακή της μηχανή μετρώντας άκοπα έσοδα. Έτσι γίνεται παντού.

Γιατί λοιπόν εδώ γίνεται μόνο στο Ρ. Ακρόπολις με την Celeritas (που βέβαια δεν πληρώνει τίποτα); Κατά τη γνώμη μου σε ένα σημείο η ερώτηση είναι και η απάντηση, όσο περισσότερος συναγωνισμός από άλλους επαγγελματίες διοργανωτές θα είχε το Ακρόπολις τόσο πιο δύσκολη θα ήταν η ζωή της Celeritas. Την άποψη μου τη στηρίζω στο ότι η διοργάνωση του PICK έχει αντιμετωπίσει ένα σωρό προβλήματα από τους ίδιους ανθρώπους (ΟΜΑΕ, ΕΘΕΑ κλπ) που θα έπρεπε να την ευγνωμονούν για αυτό που κάνει. Και όμως από πέρυσι μέχρι και χαράτσι 1000 ευρώ επέβαλαν (που δεν πληρώνει φυσικά το Ακρόπολις που είναι πιο ίσο ανάμεσα στους ίσους) γιατί είναι κερδοφόροι. Σε αυτό λοιπόν το εχθρικό περιβάλλον ποιος θέλεις να ασχοληθεί; Το ότι βρέθηκε η παντελώς άσχετη με τον χώρο εταιρία στην Πάτρα ήταν μια τοπική πρωτοβουλία που ευτύχισε να δέσει μαζί όλα τα κατάλληλα υλικά (μια καλή, σύγχρονη ιδέα, σωστούς ανθρώπους σε κάθε επίπεδο κλπ) και ευτυχώς αγνοήθηκε στα πρώτα της βήματα από τα "κεντρικά".

Από την άλλη σκέψου ότι ένας promoter θα δώσει κάτι για να αποκτήσει ένα θεσμό που έχει κάποια εμπορική αξία. Δες τα πρωταθλήματα της ΟΜΑΕ και πες μου ένα που έχει. Επίσης ένας promoter θα δώσει κάτι για να αποκτήσει πλήρη έλεγχο σε ένα θεσμό ώστε με τη δουλεία του να τον κάνει πιο ελκυστικό από κάθε άποψη. Μόνο που η ΟΜΑΕ φυσικά και δεν πρόκειται να τον δεχόταν αυτό γιατί όπως έγραψα πιο πριν ο έλεγχος ήταν βασική προτεραιότητα. Όλα αυτά βέβαια με την παρουσία της ΕΛΟΑΜ μπορούν να αλλάξουν αφού ελπίζω ότι ο οποιοσδήποτε έχει μια καλή ιδέα για event θα βρει να χτυπήσει μια πιο φιλική πόρτα για να πάρει έγκριση. Σε επίπεδο πρωταθλήματος αντίθετα η κατάσταση γίνεται πιο σύνθετη.

Ένα πράγμα που θα είχε νόημα λόγω συνθηκών και που δεν έχει γίνει είναι το ότι η Celeritas δεν ασχολήθηκε με το σύνολο του ΠΠΡ ειδικά πέρυσι που ήταν όλο χώμα. Έτσι και αλλιώς ο αγώνας της είναι το μισό πρωτάθλημα και ενδεχομένως μια καλύτερη υγεία του πρωταθλήματος θα μπορούσε να τους είχε φέρει μερικές Ελληνικές συμμετοχές περισσότερες στο Ακρόπολις. Που είναι και η όλη ιστορία για αυτούς δηλαδή. Η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι ότι εγχώρια ράλι δεν τα πιστεύουν εμπορικά ούτε οι μεγαλύτεροι θιασώτες τους.
H2O Polo Is Life!
Άβαταρ μέλους
Go_For_Pole
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6869
Εγγραφή: 14/06/02 11:23
Last Visit: 20/11/14 22:36

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2013

Δημοσίευσηαπό nass » 14/01/13 7:54

Δηλαδή Go_For_Pole πιστεύεις σοβαρά ότι το να επενδύσεις σήμερα στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου και καρτ (διότι ένας promoter κάνει αυτό ακριβώς, επενδύει με σκοπό το κέρδος) είναι ελκυστικό ? Πριν απαντήσεις κοίτα γύρω σου και δες ποιός επενδύει γενικά στην Ελλάδα, πόσο καιρό έκανε το WRC να βρει promoter κτλ. Καλά τα ευχολόγια ("να βρούμε promoter"), καλή και η ιστορική αναδρομή ("η ΕΛΠΑ απαξίωσε τα πρωταθλήματα" θα ετοιμάζεσαι να πεις) αλλά η ουσία είναι τι γίνεται τώρα.

Και κάπου φάσκεις και αντιφάσκεις διότι αν για την ΕΛΠΑ/ΟΜΑΕ ο έλεγχος είναι η #1 προτεραιότητα και αν το Ακρόπολις είναι το "πετράδι στο στέμα" τότε πως στην ευχή άφησαν τον έλεγχο να ξεφύγει από το πλέον πολύτιμο asset τους ?

Και τέλος, γιατί να ασχοληθεί η Celeritas με το ΠΠΡ περισσότερο απ΄όσο ασχολήθηκε η Lux και ο ΑΟΠ με ολοκληρο το πρωτάθλημα καρτ ? :hmmm: Αν η Celeritas έχασε λεφτά από το Ακρόπολις (όσο και να το αμφισβητείς, είναι αλήθεια) γιατί να πάει να χάσει περισσότερα λεφτά από το Ολυμπιακό ράλι ? ("μα δεν έγινε!" :rtfm: αυτό ακριβώς εννοώ)
nass
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17702
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 01/11/14 22:34

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2013

Δημοσίευσηαπό Go_For_Pole » 14/01/13 11:18

nass έγραψε:Δηλαδή Go_For_Pole πιστεύεις σοβαρά ότι το να επενδύσεις σήμερα στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου και καρτ (διότι ένας promoter κάνει αυτό ακριβώς, επενδύει με σκοπό το κέρδος) είναι ελκυστικό?

Κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις και σε πολύ συγκεκριμένα κομμάτια πιστεύω ότι ναι μπορεί κάποιος επαγγελματίας ακόμη και σήμερα να έχει κέρδος.

nass έγραψε:Και κάπου φάσκεις και αντιφάσκεις διότι αν για την ΕΛΠΑ/ΟΜΑΕ ο έλεγχος είναι η #1 προτεραιότητα και αν το Ακρόπολις είναι το "πετράδι στο στέμα" τότε πως στην ευχή άφησαν τον έλεγχο να ξεφύγει από το πλέον πολύτιμο asset τους?

Τι τους ξέφυγε; Με την Celeritas; :lol: Μα σοβαρά το λες τώρα αυτό;

nass έγραψε:Και τέλος, γιατί να ασχοληθεί η Celeritas με το ΠΠΡ περισσότερο απ΄όσο ασχολήθηκε η Lux και ο ΑΟΠ με ολοκληρο το πρωτάθλημα καρτ ? :hmmm: Αν η Celeritas έχασε λεφτά από το Ακρόπολις (όσο και να το αμφισβητείς, είναι αλήθεια) γιατί να πάει να χάσει περισσότερα λεφτά από το Ολυμπιακό ράλι ? ("μα δεν έγινε!" :rtfm: αυτό ακριβώς εννοώ)

Για την ιστορία η Elevator (αυτός είναι ο promoter) έχει δεχτεί προτάσεις από ανθρώπους της αρχής να αναλάβει τόσο το πρωτάθλημα καρτ όσο αγώνες ταχύτητας στην Τρίπολη, ενώ η Loux να χορηγήσει μια ενίαια κατηγορία Mini. Οι προτάσεις προς την Elevator δεν κρίθηκαν ελκυστικές, ενώ στην περίπτωση της Mini οι χειρισμοί της ΟΜΑΕ/ΕΘΕΑ ήταν απλά τραγικοί. Ένα απλό παράδειγμα: για μήνες σέρνονταν η φήμη ότι η ΟΜΑΕ/ΕΘΕΑ θα παρακρατούσε μέρος της χορηγίας και κανείς δεν τολμούσε να το διαψεύσει (το οποίο προφανώς σήμαινε κάτι).

Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι την Elevator δεν την ενδιαφέρει γενικά το θέμα όσο το ότι οι υπάρχουσες διοργανώσεις και πολύ περισσότερο οι ιδέες των ανθρώπων της ΟΜΑΕ/ΕΘΕΑ είναι αντιεμπορικές. Για παράδειγμα κάτι που κοιτά πολύ σοβαρά το τρίγωνο Elevator, Loux, ΑΟΠ (με δοκιμές κλπ) είναι η διοργάνωση του Winter PICK με καρτ εξοπλισμένα με ειδικά λάστιχα στο χιονοδρομικό Καλαβρύτων. Δίκια τους ιδέα προφανώς. Είμαι σίγουρος ότι αν κάποιος τους δώσει μια εξίσου φρέσκια ιδέα ή/και με εμπορικές προοπτικές θα ενδιαφερθούν. Για παράδειγμα θα μπορούσαν να αναλάβουν ένα διεθνή αγώνα καρτ που θα μπορούσε να δώσει κερδοφορία από τα παράβολα συμμετοχών αν βέβαια είχαν πλήρη ελευθερία επιλογών και έκαναν την κατάλληλη διαχείριση. Αυτός ο αγώνας το 2011 δόθηκε στο αγωνιστικό της ΕΛΠΑ σαν σίγουρο και εύκολο έσοδο αλλά βέβαια το αγωνιστικό της ΕΛΠΑ κατάφερε να τον καταστρέψει.

Τέλος πάντων το θέμα Elevator είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό που έγραψα για την Celeritas. Το PICK έχει ήδη γεμάτα grid από Έλληνες οδηγούς, το Ακρόπολις κάθε άλλο. Αν λοιπόν κάποιος έχει ανάγκη να προσπαθήσει είναι η Celeritas σε συνεργασία με τον συνέταιρο της την ΕΛΠΑ/ΟΜΑΕ/ΕΘΕΑ για αυτό και αυτό που έγραψα.
H2O Polo Is Life!
Άβαταρ μέλους
Go_For_Pole
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6869
Εγγραφή: 14/06/02 11:23
Last Visit: 20/11/14 22:36

Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2013

Δημοσίευσηαπό van » 14/01/13 12:12

nass...Ξεχνάς! Το οτι το WRC δυσκολευτηκε να βρει promoter ειναι για εναν και μονο βασικό λόγο...Χάθηκε ο συναγωνισμός και ενας υπεροδηγός με ενα καλό αυτοκινητο, τιναξαν την μπανκα στον αέρα...Μονοπωλούσαν τα παντα...! Παραδειγμα λοιπόν, να σου θυμίσω τις πριν loeb εποχές...

Τι μας κανει λοιπόν, να πιστευουμε οτι το ιδιο φαινομενο δεν ισχύει και στην Ελλάδα? απλά απο παντα ή τουλάχιστον τα τελευταία 20 χρόνια, που μια οικογένεια μονοπωλούσε τους κανονισμούς και τον συναγωνισμό... Αρα ?

συναγωνσιμός = θεαμα= promoter= χορηγοί ====...!
VASSILIOS ANAGNOSTOPOULOS
van
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 669
Εγγραφή: 22/09/03 11:48
Last Visit: 03/11/14 20:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ελληνικοί Αγώνες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

cron