31/07/14 21:34

Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Δημοσίευσηαπό SG27 » 20/06/06 18:19

manosk έγραψε:Ποιον κινητήρα έχεις είπαμε; Προσωπικά δεν το θεωρώ πρόβλημα, γι' αυτό δεν το ρώτησα. Μάλλον σχετίζεται με την αδυναμία του κινητήρα σε συνδυασμό με λιγότερο γκάζι από αυτό που απαιτείται συν το ηλεκτρόγκαζο.
Λες να το ρωτήσω; :hmmm:


Τον 1.6.

Ουτε εγω το θεωρω προβλημα και γι αυτο το εβαλα σε εισαγωγικα. Απλα ελεγα μηπως υπηρχε καποια λυση. Σε λιγες μερες θα το παω αντιπροσωπια να μου κοιταξουν το τσικ τσικ του τιμονιου και θα τους πω και γι αυτο. Παντως καπου ειχα διαβασει οτι οσα astra H εχουν το sport button δεν το κανει ποτε.
SG27
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 05/05/04 14:33
Last Visit: 31/07/14 16:00

Δημοσίευσηαπό manosk » 20/06/06 19:00

To μόνο που ίσως μακροπρόθεσμα πάθει κάτι από το τρέμουλο είναι οι βάσεις του κινητήρα που ψιλοκαταπονούνται. Ίσως να προξενήσει κάποιους τριγμούς στο εσωτερικό. Αλλά αυτά πάνε στο ίσως. Εγώ τριγμούς είχα. Όχι όμως τέτοιους που να χρειάζονται αλοιφές, σπρέυ και σφουγγαράκια. Με λίγο σφίξιμο βιδών εξαφανίστηκαν.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
manosk
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 31505
Εγγραφή: 14/10/03 11:39
Last Visit: 31/07/14 19:40
Τοποθεσία: Λεκανοπέδιο

Δημοσίευσηαπό ginogsm » 21/06/06 9:36

Για το θέμα με το τρέμουλο του τιμονιού ρώτησα όταν το είχα πρωτοπάρει το αυτοκίνητο και μου πρότειναν να βάζω λίγο επιπλέον γκάζι από αυτό που θεωρώ ότι χρειάζεται.
Άβαταρ μέλους
ginogsm
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5272
Εγγραφή: 08/06/06 19:05
Last Visit: 23/05/14 13:54

Δημοσίευσηαπό silencer51 » 21/06/06 11:43

zchristos έγραψε:
silencer51 έγραψε:Αρα έφυγες για μεταβλητό φίλε Χρήστο. ;-)


euxaristo!

epidi ime ligo asxetos, to metavlito ine ksexoristo komati apo tin mixani;, i ine kapoia rithmisi ston egkefalo; na zitiso allagi, i aplos na to koitaksoune;


Φιλε Χρήστο, καταρχάς τονίζω οτι έκανα μια υπόθεση βάση των συμπτωμάτων που ανέφερες, δεν ειμαι μηχανικός... ;-)

Ο μεταβλητός στον οποίο αναφέρθηκα ειναι ο μηχανισμός που μεταβάλλει το χρονισμό των εκκεντροφόρων απο κάποιες στροφές του κινητήρα και πάνω. Λογικά κάτι παίζει με το σύστημα αυτό, στο λέω διοτι τα φαινόμενα που αναφέρεις είχαν και άτομα με Megane II 1,6 VVT και τελικά έφταιγε ο μεταβλητός...
Άβαταρ μέλους
silencer51
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3540
Εγγραφή: 18/01/03 21:40
Last Visit: 09/06/13 16:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Kid » 21/06/06 12:05

SG27 έγραψε:Με το γνωστό "πρόβλημα" με το τρέμουλο στο τιμόνι κατα την εκκίνηση απο στάση σε ανηφόρα με λίγο γκάζι τι κάνουμε? Το έχει πάει κανείς αντιπροσωπία να μας πει τι φταίει?


Με πρώτη στο παρουσιάζει αυτό το "πρόβλημα" ? Σε Ignis 1.3 που οδηγώ παρόλο που έχω ξεκινήσει πολλές φορές σε ανηφόρα δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα και δεν χρειάζεται να πατήσω πολύ το γκάζι.. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
Kid
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15658
Εγγραφή: 08/01/05 23:02
Last Visit: 21/10/13 15:17

Δημοσίευσηαπό manosk » 21/06/06 13:14

Με 1250 (έναντι 950) κιλά κι έχοντας ίδιους ίππους (το 1.4 ή +10 περίπου το 1.6) με το Ignis το κάνει και το παρακάνει. Είναι κι αυτό το ηλεκτρόγκαζο που δεν σ' αφήνει να τα χώνεις όσο θες...
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
manosk
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 31505
Εγγραφή: 14/10/03 11:39
Last Visit: 31/07/14 19:40
Τοποθεσία: Λεκανοπέδιο

Δημοσίευσηαπό santzo » 29/06/06 19:50

ανασκοπηση απο 16500 χλμ συμβιωσης με αστρα 1.4:

1. απο την αρχη που πηρα το αμαξι έκανε τσικ τσικ απο το εσωτερικο του τιμονιού όταν εστριβα ελαφρα αριστερα και δεξια. Η λύση του δοθηκε μετα απο ενα χρονο περιπου και μετα απο 15000 χλμ.
2. το κιβωτιο ειτε με κρυες είτε με ζεστες βαλβολίνες είτε κομπλάρει καλα τις ταχύτητες είτε μουλαρώνει και σκαλώνει. το ψεκασαν 200 φορες στην ανιτιπροσωπεία αλλα παπαλα!
3. το καθισμα του οδηγου χτυπουσε σε καθε φρεναρισμα, στροφη αριστερη η δεξια, μετα απο 4 μετρημενες προσπάθειες που το χειροτερευαν συνεχως επιτελους τους ηρθε η επιφωτηση του αγιου πνευματος και το φτιαξανε (καλλιο αργα παρα ποτε που λενε...)
4. το παραθυρο ετριζε (στα 5.000 περιπου) το εφτιαξαν αλλα χαλασαν την ταπετσαρία και ετριζε το πλαστικο της πόρτας . συνηδοτοποιησαν την μαλ....κια τους μετα απο πολυ καιρο και επιτέλους το φτιαξανε και αυτό.

5. το αμαξι κουρδιζει όταν ανεβαινω στήν πύλωτη . τους το είπα 200 φορες αλλα η απάντηση ήταν : ¨φιλε, όλα τα αμαξια το κάνουν αυτό ! ¨ :lipsealed:
6. το τελευταιο πρόβλημα, σημαντικότερο, αλυτο - σηκώνουν τα χερια ψηλα είναι το οτι δεν μπορουν να βρουν τι διαολο εχει το rcd μου cd 30 - mp3 και χάνει συνεχως σήμα και σταθμους. :rant:
φερανε σχεδια απο γερμανία, κοιταξανε όλες τις καλωδιώσεις αλλα αρ..... δια
το έχω αλλαξει ηδη μια φορα μεσα στην εγγυηση αλλα τα ιδια παλι, εγκεφαλο ελλεγξανε, το κανανε αναβαθμιση αλλα και παλι τα ιδια....
Μηπως κανενας φίλος εχει ξανακουσει τετοιο πρόβλημα η εχει ακουσει την γιατρεια του ?? παρακαλω πολυ οποιαδηποτε σχετικη πληροφορια είναι καλοδεχουμενη.
εκτος και αν η λύση είναι τοποθετηση after market ηχοσυστήματος.
Ευχαριστω...
santzo
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 16/10/05 22:31
Last Visit: 15/01/08 2:07
Τοποθεσία: θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό manosk » 29/06/06 20:25

Έχουν αναφερθεί τα περισσότερα στο παρόν θέμα

Ξανά:
- Τιμόνι: δεν χρειαζόταν να περιμένεις. Εμένα μου το πείραξαν λίγο (είναι ένα έλασμα κάτω από τον αερόσακο που προκαλεί το τριξιματάκι) και έστρωσε.
- Κιβώτιο: απλώς υπενθυμίζω ότι καλύπτεται από την 6ετή εγγύηση.
- Εμένα μου άλλαξαν 2 μήνες μετά την αγορά τη βάση του καθίσματος γιατί έτριζε. Έκτοτε μια χαρά.
- Με το "κουρδίζει" εννοείς μήπως ότι τρέμει; Φυσιολογικό, πρέπει να δίνεις περισσότερο γκάζι. Φυσιολογικό με την έννοια ότι έχουμε τον φονικό συνδυασμό 90 αλόγων με ηλεκτρονικό γκάζι και 1250 κιλά να σύρουμε.
- Για το rcd 30. Δοκίμασε να απενεργοποιήσεις το RDS ή κάπως έτσι. Εμένα μου έχανε την ώρα, μόλις απενεργοποίησα τη λειτουργία όλα έφτιαξαν. Δεν πιστεύω ότι είναι αυτό, αλλά δεν βλάπτει να δοκιμάσεις. Πάντως ΜΗΝ το αφήσεις έτσι. Ζήτα αντικατάσταση του μισού αυτοκινήτου πριν λήξει η 2ετής εγγύηση μέχρι να στο κάνουν τζιτζί! Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου πιασ΄το αυγό και κούρεφτο.

Τέλος μπορείς να δοκιμάσεις στο http://www.opelclub.gr.
Τελευταία επεξεργασία από manosk και 30/06/06 9:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
manosk
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 31505
Εγγραφή: 14/10/03 11:39
Last Visit: 31/07/14 19:40
Τοποθεσία: Λεκανοπέδιο

Δημοσίευσηαπό stilskin » 29/06/06 20:33

Το παραθυρο που έτριζε πως ακριβώς το έφτιαξαν? Γιατί και το δικό μου μερικές φορές τρίζει.
Εικόνα
stilskin
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 453
Εγγραφή: 25/04/04 22:14
Last Visit: 31/07/14 19:21

Δημοσίευσηαπό santzo » 01/07/06 14:00

stilskin έγραψε:Το παραθυρο που έτριζε πως ακριβώς το έφτιαξαν? Γιατί και το δικό μου μερικές φορές τρίζει.


δεν ξερω, δυστυχως, κοντεψα να πλακωθω για να παραμεινω μεσα στο φανοπειιο αλλα επεσα σε μ......κες . το μονο που καταλαβα ειναι πως ανοιξανε τη πορτα. απο κει και περα ουδεμια πληροφορια.
santzo
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 16/10/05 22:31
Last Visit: 15/01/08 2:07
Τοποθεσία: θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό lazarefa » 02/07/06 8:59

Παιδιά για το τρέμουλο στο μπροστινό σύστημα κατά την εκκίνηση, μάλλον δεν είναι θέμα συνδυασμού αλόγων-βάρους του αυτοκινήτου αλλά ηλεκτρόγκαζου και υλικών τριβής (φερμουί ή πάστες όπως λένε στην αργκό των συνεργείων) . Έχω το GTC 1.8 και από τη στιγμή που πάρέλαβα το αμάξι παρουσιάζει το φαινόμενο. Συζητώντας το με μηχανικό συνεργείου που έχουν περάσει απ τα χέρια του και παλιά Opel μου τόνισε πως ανέκαθεν τα opel παρουσίαζαν αυτό το φαινόμενο κατά την εμπλοκή στην 1η και πως έχει να κάνει με το διαφορετικό συνδυασμό υλικών τριβής που χρησιμοποιεί η Opel στα κιβώτια που φορά στα μοντέλα της. Προφανώς με τη χρήση ηλεκτρόγκαζου στις τελευταίες γενιές opel το φαινόμενο εντάθηκε, έτσι που να απαιτεί κάποια προσοχή από τον οδηγό στα να δίνει σε κάποιο σημείο αφήματος του αμπραγιάζ καμιά 200αριά στροφές παραπάνω με το γκάζι για να αντιπαρέλθει το φαινόμενο..
Άβαταρ μέλους
lazarefa
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1656
Εγγραφή: 22/04/06 20:43
Last Visit: 31/07/14 19:26
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό mschumacher » 02/07/06 11:51

στο δικό μου δεν έχει εμφανιστεί τέτοιο φαινόμενο αλλά προσέχω πάρα πολύ στην εκκίνηση μιας και το αμάξι νιώθεις ότι ζυγίζει πάνω από 2 τόνους :) αλλά ποτέ μα ποτέ δε μπορώ να επαναλάβω "γρήγορες" εκκινήσεις. Δηλ. πολλές φορές συνδιάζω τόσο καλά την εκκίνηση με τις κατάλληλες στροφές και με αφήνει έκπληκτο αφού όχι μόνο εκκινεί γρήγορα, αλλά ο κινητήρας ακούγεται πιο γλυκός από ποτέ. Ωστόσο αυτό επαναλαμβάνεται μόνο τυχαία :( μιας και το ηλεκτρόγκαζο δε σου αφήνει πολλά περιθώρια να "παίξεις".
You hear people talk about the records, Brawn says. "They talk about the money, but I know that if this were a Sunday afternoon kart race with no one around, he would still be racing
Άβαταρ μέλους
mschumacher
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3279
Εγγραφή: 25/07/02 22:06
Last Visit: 20/04/14 9:29
Τοποθεσία: Χαλκίδα island ;)

Δημοσίευσηαπό manosk » 02/07/06 12:57

Παρατηρώ μεγαλύτερη ελαστικότητα στον κινητήρα τώρα που πέρασα τα 20.000 χλμ. Εκκινεί πιο γλυκά και τραβάει από χαμηλά πιο εύκολα. Ίσως είναι επειδή έμαθα καλά το γκάζι βέβαια, αλλά νομίζω ότι όντως κινούμαι πιο άνετα.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
manosk
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 31505
Εγγραφή: 14/10/03 11:39
Last Visit: 31/07/14 19:40
Τοποθεσία: Λεκανοπέδιο

Δημοσίευσηαπό lazarefa » 02/07/06 14:49

Μάνο, χτες πήγα βολτίτσα στη Λίμνη Εύβοιας. Χρόνος (μέσω Χαλκίδας). 2:15 (ίδιο κ στο πήγαινε κ στο έλα). Χιλιόμετρα διανυθέντα. 320 περίπου (από Χαιδάρι που μένω). Καταναλώθηκαν γύρω στα 32 λίτρα Vpower, δηλ. 10λτ/100χλμ μέση κατανάλωση (1800άρι μοτέρ). Άτομα 2 ήμασταν. Το αμάξι αισίως ζύγωσε 12000χλμ (σε σχεδόν 11 μήνες κυκλοφορίας). Οταν πηγαίναμε τίποτα το ιδιαίτερο απ τον κινητήρα (είχε κ φουλ ζέστη βέβαια). Στην επιστροφή πάντως γα..σε. Τι εννοώ; Μέχρι τη χαλκίδα πήγαινα απλά νορμάλ (είχε κ ουρά -11:15 τη νύχτα). Λίγο μετά την κρεμαστή γέφυρα κ πριν βγούμε εθνική, αντιλαμβάνομαι ένα θηριώδες τζποειδές να έχει σχεδόν κολλήσει (βλακωδώς) πίσω μου λες κ του φταιγα εγώ που σε δρόμο με συνεχείς στροφές και ουρά, δεν τρέχαμε όσο γούσταρε η αφεντιά του. Anyway, βγαίνουμε εθνική, κι ο τύπος με ένα μεγάλο Mitsu Pajero τελευταίας εσοδείας και 1 ή 2 άτομα μέσα, μου κάνει μια προκλητική προσπέραση από πολύ κοντά. Τον αφήνω λίγο, κ μετά που ανοίγει ο δρόμος (μηδενική κίνηση) ανοίγω το αμάξι κ τον πλησιάζω. Σε κάποια στιγμή τον περνώ με 160+. Ο τύπος ωστόσο το παίρνει βαρέως κι ενώ επιταχύνω και κάποια στιγμή βλέπω γύρω στα 210 (με ελαφρά κατηφόρα), ο τύπος ξαναπερνά και γκαζώνει όσο πάει. Τον αφήνω κ φεύγει, κ κόβω περίπου στα 130-150 κ συνεχίζω μαυτούς τους ρυθμούς μέχρι κηφισό. ¨οταν φτάνω στη στροφή για καβάλας δεξιά, βλέπω δίπλα μου το pajero και περνώ μπροστά του. Οι τύποι μέσα (γύρω στα 40-45) μάλλον δεν πήραν χαμπάρι. Δύο συμπεράσματα. 1) Δε λέει κ πολλά να τρέχεις με 200άρες εκτός αν είσαι οδηγός αγώνων με το κατάλληλο εργαλείο, τουλάχιστον ως λόγος για να φτάσεις ουσιωδώς γρηγορότερα στον προορισμό σου. 2) Το μοτέρ του GTC σόλο αυτό το σκηνικό ήταν σα να είχε αποκτήσει αισθητά καλύτερη ελαστικότητα, χάιδευες-άφηνες γκάζι και τράβαγε πολύ καλά σόλες τις περιπτώσεις. (σόρρυ για το εν μέρει οφ τόπικ)....Παρεμπιπτόντως, η Λίμνη πανέμορφη Μάνο...
Άβαταρ μέλους
lazarefa
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1656
Εγγραφή: 22/04/06 20:43
Last Visit: 31/07/14 19:26
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό stilskin » 02/07/06 18:38

Ετσι είναι. Μετά απο κάποια χιλιόμετρα ο κινητήρας ανοίγει. Πριν τα 10.000 χιλιόμετρα στο δικό μου ο δείκτης του κοντέρ με βια ξεπερνούσε τα 180 χλμ. Μετά απο τα 17000 χλμ σε ευθεία έβλεπα κοντερίσια 200.
Εικόνα
stilskin
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 453
Εγγραφή: 25/04/04 22:14
Last Visit: 31/07/14 19:21

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες