25/07/14 13:25

AGORA KAINOURIOU S2000-BMWZ42.5-SLK

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

AGORA KAINOURIOU S2000-BMWZ42.5-SLK

Δημοσίευσηαπό xristaras » 24/04/04 13:49

EIMAI KAINOURIOS STO FORUM,LYPAMAI GIA TOYS AGGLIKOUS XARAKTIRES ALLA EXW TA WINDOWS STA AGGLIKA...AN MPOREI KAPOIOS POU KATEXEI APO PC AS MOU PEI TI NA KANW NA GRAFW ELLINIKA....THA ITHELA TI VOITHEIA SAS PANW SE AYTA TA 3 AYTOKINITA POU ME ENDIAFEROUN KAI EPISIS KALODEXOUMENES KAI ALLES PROTASEIS AYTOKINITWN ALLWN KATIGORIWN SE AYTA TA XRIMATA....DEN EIMAI FAN MONO TIS KATIGORIAS TWN ROADSTER AFOU PISTEVW OTI KATHE AMAKSI EXEI TI DIKIA TOU GOITEIA...OPOTE PERIMENW TIN POLITIMI VOITHEIA SAS...
xristaras
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: 24/04/04 13:21
Last Visit: 06/09/12 17:49

Δημοσίευσηαπό skullone » 24/04/04 14:09

Πρώτα απ'όλα, στο λειτουργικό σου, στο Control Panel έχει τις επιλογές γλώσσας στο Keyboard. Εκεί, μπορείς (έχοντας και το CD του λειτουργικού συστήματος) να προσθέσεις όσες γλώσσες θες.

Εν προκειμένω τώρα:

Μπορεί και τα τρία να είναι roadsters, αλλά είναι τελείως διαφορετικά μεταξύ τους.

Το S2000 είναι ένα άψογα στημένο "ανόθευτο" αυτοκίνητο, με τον κινητήρα τοποθετημένο πίσω από τον εμπρός άξονα (κατά τα παλαιά ειωθότα), με πολύστροφο κινητήρα, αλλά και υψηλές απαιτήσεις από τον οδηγό του. Όχι ότι είναι σκοτώστρα ή δεν στρίβει. Κάθε άλλο! Απλά, η υπερστροφή ισχύος είναι το κύριο χαρακτηριστικό του, ενώ έχουν γίνει μεγάλες θυσίες σε χαρακτηριστικά που σχετίζονται με την πρακτικότητα (θήκες για μικροαντικείμενα, χώρος αποσκευών). Αν έχεις τα χέρια και θες ένα αυτοκίνητο που να σε εξιτάρει με το που θα γυρίσεις το κλειδί στη μίζα και θα πατήσεις το κουμπί εκκίνησης, πάρτο.

Η BMW Z4 από την άλλη, είναι ένα ιδιαίτερα αξιόλογο, σπορ, αλλά και πολιτισμένο συνάμα, ανοιχτό αυτοκίνητο. Έχει επίσης αρκετά στοιχεία πρακτικότητας και άνεσης και είναι σαφώς πιο πολύπλευρη. Απευθύνεται στον άνθρωπο που θέλει και την άνετη και πολυτελή μετακίνηση και το παιχνίδι. Πολύ πιο φιλική προς τον μέτριο οδηγό από το S2000, αλλά δίνει τη δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης των ηλεκτρονικών για να παίξεις, εφ'όσον βεβαίως το λέει η καρδιά σου και αντέχουν τα χέρια σου.

Η SLK η καινούργια φαίνεται ότι είναι μια πραγματική αποκάλυψη, καθώς η Mercedes μέχρι πρότινος μας είχε συνηθίσει σε αδιάφορα οδηγικά αυτοκίνητα, με νεκρό, ξύλινο τιμόνι, κιβώτια ταχυτήτων χωρίς αίσθηση, ενώ πάντα έστηνε τα αυτοκίνητά της έχοντας στο νου τη μετακίνηση και όχι την οδήγηση. Φαίνεται όμως πως όλα αυτά ανήκουν πλέον στο παρελθόν, για ορισμένα αυτοκίνητά της τουλάχιστον, καθώς αποφάσισε να προσελκύσει ένα πιο νεαρό κοινό. Έτσι, τα επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια αντικαταστάθηκαν από κρεμαγιέρα. Μην περιμένεις τιμόνι-ξυράφι όπως στο S2000, αλλά η αίσθηση και η πληροφόρηση είναι επαρκείς, καλύτερες απ'ό,τι στο Audi TT, ενώ σε σχέση με παλαιότερες Mercedes είναι η μέρα με τη νύχτα. Ομοίως με τον μοχλό ταχυτήτων, που πλέον έχει μόνον μία ράβδο επιλογής και, συνεπώς, πολύ καλύτερη αίσθηση και κούμπωμα. Η οδική συμπεριφορά της σε σχέση με την προκάτοχό της έχει βελτιωθεί θεαματικά (αλλά το ESP δεν απενεργοποιείται πλήρως - δηλαδή, και να το απενεργοποιήσεις για να παίξεις, θα καταφέρεις να παντιλικώσεις αρκετά, αλλά όταν οι μπροστινοί τροχοί αρχίσουν να φεύγουν, θα επέμβει πάλι - εδώ ίσως χρειαστεί λίγο χάκεμα), το πλαίσιό της είναι πολύ πιο άκαμπτο (μάλιστα, πολλοί συντάκτες αυτοκινήτου μιλούν για το πιο άκαμπτο roadster που έχουν δει), ενώ σε απόδοση, επιδόσεις και λειτουργία κινητήρων εμφανίζεται πάλι βελτιωμένη σε σχέση με το παρελθόν. Το εσωτερικό της είναι καλύτερο απ'ό,τι περίμενα, αρκετά νεανικό. Μόνον οι χρωματισμοί των πλαστικών είναι λίγο αυστηροί, αλλά θα έλεγα γενικά ότι η αισθητική φέρνει λίγο στα μηχανήματα της Mark Levinson. Επίσης, η ποιότητα κατασκευής φαίνεται να έχει βελτιωθεί σε σχέση με τα παραστρατήματα του παρελθόντος. Ο εξοπλισμός κυμαίνεται σε παράλογα επίπεδα, η άνεση λέγεται πως είναι πολύ καλή, ενώ έχει και την μεταλλική οροφή που την κάνει κουπέ κατά βούληση. Επίσης, αν σε ενδιαφέρει, έχει και αξιόλογο χώρο αποσκευών (300 λίτρα με κλειστή οροφή) και στοιχίζει και 1000 ευρώ λιγότερο από την παλιά.
Νεοναζί και άνθρωπος είναι έννοιες αντιφατικές δηλαδή η μία αποκλείει την άλλη.

Lancisti Club
Αιρετική Πολιτεία
Heretic Auto Blog
Άβαταρ μέλους
skullone
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12778
Εγγραφή: 02/07/02 6:37
Last Visit: 24/02/10 19:36
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό xristaras » 24/04/04 14:20

na pw tin alitheia pio poli apo ola protimw to s2000....to thema einai oti tha mporw na to xrisimopoiw kai se kathimerini xrisi i tha einai kourastiko logw tou oti einai poli nevriko???kai episis tha mporw na paw mia ekdromoula iremos i tha fovamai oti se kathe strofi tha me petaxei???apo kratimata diladi exei???an odigeis normal se strofes kai den tou ta xwneis sta oria mporei na se petaxei???diladi mporeis na tou kaneis mia iremi odigisi???de me apasxolei to poso trexei to sigekrimeno amaksi alla mou aresei exwterika kai gi ayto kai mono...outws i allws exoume kai mia 325 stin oikogeneia kai den mporw na pw oti mou exei leipsei to gazi...eyxaristw prokatavolika....
xristaras
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: 24/04/04 13:21
Last Visit: 06/09/12 17:49

Δημοσίευσηαπό skullone » 24/04/04 14:22

Και σε καθημερινή χρήση μια χαρά είναι. Μόνο προσοχή στο βρεγμένο. Επίσης, πρέπει να σου πω ότι, αν και δεν είναι σκοτώστρα, θέλει οδηγικές ικανότητες άνω του μετρίου για να διασκεδάσεις. Από την άλλη, δεν υπάρχει σήμερα αυτοκίνητο που δεν μπορεί να οδηγηθεί ήρεμα. Σε ήρεμη οδήγηση, δεν θα σε θέσει σε κίνδυνο. Από την άλλη όμως, είσαι σίγουρος ότι θες αυτό το τόσο ικανό αυτοκίνητο, με το τιμόνι ξυράφι και το σχεδόν αγωνιστικό στήσιμο για ήρεμες βόλτες; Αυτό πάντως που θα σε ενοχλήσει στην καθημερινή χρήση είναι η ουσιαστική ανυπαρξία θηκών για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό του. Φίλος μου που το έχει χρησιμοποιεί το ντουλαπάκι ανάμεσα στα καθίσματα και το τασάκι.
Νεοναζί και άνθρωπος είναι έννοιες αντιφατικές δηλαδή η μία αποκλείει την άλλη.

Lancisti Club
Αιρετική Πολιτεία
Heretic Auto Blog
Άβαταρ μέλους
skullone
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12778
Εγγραφή: 02/07/02 6:37
Last Visit: 24/02/10 19:36
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό technik » 24/04/04 16:50

skullone έγραψε: Από την άλλη όμως, είσαι σίγουρος ότι θες αυτό το τόσο ικανό αυτοκίνητο, με το τιμόνι ξυράφι και το σχεδόν αγωνιστικό στήσιμο για ήρεμες βόλτες; Αυτό πάντως που θα σε ενοχλήσει στην καθημερινή χρήση είναι η ουσιαστική ανυπαρξία θηκών για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό του. Φίλος μου που το έχει χρησιμοποιεί το ντουλαπάκι ανάμεσα στα καθίσματα και το τασάκι.


Καλωσήρθες καταρχήν. :P
Κι εγώ ακριβώς αυτό ήθελα να σε ρωτήσω, αν δηλαδή ενδιαφέρεσαι κυρίως για τις αρετές αυτές που προσφέρει το S 2000 (κοφτερό τιμόνι, σπόρ στήσιμο, παιχνίδι ''ψηλά'')

Που θέλω να καταλήξω ; Ότι ναι μέν το S 2000 είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο και το προτιμάς και εσύ από ότι είπες σε σχέση με τα άλλα δύο.

Όμως αν μόνο της εμφάνισης επιλέξεις το S 2000, μπορεί να μην απευθύνεται σε αυτά που ζητάς.
HR 50 ML+ -> HR to R- 40
hard right 50 medium left plus quick hard right to right minus 40
Άβαταρ μέλους
technik
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11483
Εγγραφή: 28/08/03 14:52
Last Visit: 15/01/14 9:16
Τοποθεσία: ;)

Δημοσίευσηαπό xristaras » 24/04/04 17:11

koita file mou...sigoura erxontai faseis pou thelw na paizw me ti oura tou alla oxi sinexeia,kapoia stigmi me pianei gia ligo mporei an eimai me kana filo kai kanoume paixnidakia...stin kathimerinotita kammia sxesi kai genika me tin kopela mou pou menoume mazi sxedon katholou de mpainw se tetoia diadikasia,poli spania giati fovatai kai to sevomai...apo kei kai pera thelw ena asfales dithesio apo ayta pou anefera na mporw na kanw ti voltoula mou,na piasw kai 160-170 kai na einai stathero stin etnhi ,kai taytoxrona filiko ws pros kai tin kathimerini tou xrisi se normal taxitites polews...ayto pou den exw katalavei einai oti to s2000 exei kala kratimata se sxesi me mia sintiritiki pros spor odigisi opws ena allo piswkinito aytokinito se idio odigiko stil i einai apo ta ta pio epikindina pisokinita??(panta gia normal odigisi,spor alla oxi sta akra)
xristaras
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: 24/04/04 13:21
Last Visit: 06/09/12 17:49

Δημοσίευσηαπό PG220 » 24/04/04 20:07

Το S2000 είναι σταθερό και στα 240χμ.Όμως για αυτά που ζητάς θα σου πρότεινα να πάρεις κάτι άλλο...
Αν όπως λες θές να "παίζεις" μια στο τόσο πάρε μία Z4 ή SLK.
To S2000 έχει τα εξής αρνητικά για ήρεμες βόλτες.
Είναι πολύ στενό μέσα,κάνει θόρυβο ο κινητήρας ,πάνω απο τα 170χμ κάνει θόρυβο και η οροφή ,και θέλει προσοχή στην οδήγηση άρα θα πρέπει να πηγαίνεις πιο αργά σε σχέση με ένα απο τα άλλα δύο που θα έχει και τα ηλεκτρονικά συστήματα.
Πάντως αμα θελήσεις να πάς στα όρια θα πρέπει να έχεις μεγάλη πείρα στον έλεγχο της υπερστροφής γιατί στις 8500σαλ είναι πολύ επικίνδυνο ειδικά στην ελληνική άσφαλτο.
"Η μόνη αρετή είναι η γνώση και η μόνο αμαρτία η άγνοια"
ΣΩΚΡΑΤΗΣ

ΜΕ ΤΗΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΙΛΟΤΗΤΑ
ΙΩΑΝΝΗΣ Π.
Άβαταρ μέλους
PG220
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1728
Εγγραφή: 01/08/02 13:26
Last Visit: 11/04/14 22:42
Τοποθεσία: Κρακομακεδόνες

Δημοσίευσηαπό technik » 24/04/04 20:51

Εγώ, από αυτά που ανέφερες πιστεύω ότι είσαι πιο κοντά σε μια Ζ4 η οποία μπορεί να συνδυάσει πολύ καλά και τα δύο.
Έχει και πιο σπόρ μούρη από το όνομα Mercedes.
Aν και από ότι διαβάζω, η SLK αποτελεί την έκπληξη και την ρήξη (ως ένα σημείο) με το παρελθόν.
HR 50 ML+ -> HR to R- 40
hard right 50 medium left plus quick hard right to right minus 40
Άβαταρ μέλους
technik
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11483
Εγγραφή: 28/08/03 14:52
Last Visit: 15/01/14 9:16
Τοποθεσία: ;)

Δημοσίευσηαπό tsoukas77 » 24/04/04 21:28

Την SLK την πρωτοειδα σημερα ζωντανα.Αισθητικα ειναι απαραδεκτη.Ακολουθει κορεατικα προτυπα εντυπωσιασμου.Καμμια διακριτικοτητα,καμμια καθαρη γραμμη παρα μονο φουσκωμενα φτερα,μεγαλοι αεραγωγοι,φουσκωμενο καπω...Θα μπορουσε να ειναι και το επομενο Hyundai Coupe...
Ducati 748
Άβαταρ μέλους
tsoukas77
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 938
Εγγραφή: 29/07/03 22:53
Last Visit: 13/05/14 12:50
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό SirGus » 24/04/04 22:00

Αισθητικά και μόνο βρίσκω την Ζ4 και την SLK μετά πανέμορφα αυτοκίνητα
Άβαταρ μέλους
SirGus
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8030
Εγγραφή: 18/09/02 0:19
Last Visit: 15/07/14 19:33

Δημοσίευσηαπό dog80 » 25/04/04 1:35

Όταν στα περιοδικά χαρακτηρίζουν ένα αυτοκίνητο "απόλυτο" και "νευρικό" αυτά ισχύουν όταν οδηγούνται στο όριο.

Γενικά σήμερα τα αυτοκίνητα είναι όλα ελαφρώς υποστροφικά. Όσο πιο γρήγορα πάς, τότε προοδευτικά αυξάνεται η υποστροφή. Έτσι είναι πολύ εύκολο για τον μέσο οδηγό να μάθει τα όρια του αυτοκινήτου.

Αντίθετα, σε εξειδικευμένα αυτοκίνητα όπως το S2000, δέν υπάρχει αυτή η προοδευτικότητα. Ναί μεν έχει μεγαλύτερα όρια πρόσφυσης απο άλλα αυτοκίνητα, αλλά είναι δύσκολο να καταλάβει ένας μέσος οδηγός πότε το πλησιάζει το όριο.
http://www.fubar.gr, για τελειωμένες καταστάσεις :D
Twitter: @FubarGR
Άβαταρ μέλους
dog80
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7564
Εγγραφή: 08/03/04 16:54
Last Visit: 24/07/14 21:18

Δημοσίευσηαπό QuatroPower » 25/04/04 3:21

Εγω αντιθετως θα σου προτεινα ανεπιφιλακτα το S2000.Τα αλλα μου φαινονται πολυ αποστειρομενα για σπορ οδηγηση.Δεν θα εχεις προβλημα στην πολη ειναι αρκετα ησυχο στις χαμηλες στροφες σεληνιαζεται μετα τις 6.000 και ως τις 9.000 .Στη σπορ οδηγηση μην το φοβασαι μπορεις να πηγαινεις ανετα και χωρις αγχος κατω απο τις 6
Μολις το μαθεις θα το εκτιμησεις και θα σε προκαλει να παιζεις πιο συχνα με τα οπισθια του :wink: :)
Die fast
QuatroPower
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 26/09/02 2:43
Last Visit: 29/07/04 2:23
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό kpsig » 25/04/04 9:40

S2000.
Μπορείς να διαβάσεις τεστ σε Evo, Topgear, What car, κλπ κλπ.
Οι Μερσέντες δεν έχουν ανάλογη αντοχή και η BMW είναι βολτίσιο σε σχέση με το Honda.
Βάλε και Pirelli Pzero και μην ασχολείσαι με τίποτε άλλο.
Άβαταρ μέλους
kpsig
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2633
Εγγραφή: 12/12/02 10:06
Last Visit: 23/07/14 10:37
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό gmak » 25/04/04 11:22

το slk προσωπικά θα το απέρριπτα λόγω μικρότερης ισχύος. Το s2000 έχει φοβερό υψηλόστροφο κινητήρα και υπερστροφική συμπεριφορα. Το σασί είναι εξαιρετικό, αλλά το όχημα πάσχει στη μόνωση. Επίσης οι χώροι δεν βολεύουν κάποιον 1,90 όπως εμένα και πλέον το μοντέλο μετράει 3 χρόνια στην αγορά, που κι αυτό θα με προβλημάτιζε. Το Ζ4 πάλι προσφέρει αρκετά περισσότερα στην άνεση των επιβατών, όπως καλή μόνωση, ευρυχωρία, ηλεκτρονικά μέσα ελέγχου πρόσφυσης [χρήσιμα στην κακοκαιρία εάν θα οδηγείς καθημερινά] και ένα αρκετά ομορφότερο εσωτερικό. Ο κινητήρας είναι ο εξακύλινδρος straight six της bmw, διαφορετικής φιλοσοφίας του ivtec της honda και σίγουρα πιο ροπάτος.

bottom line, πάρε ότι σε εκφράζει περισσότερο. Το σκληροπυρηνικό s2k ή το απλά σπορ z4. Προσωπικά βρίκω το Ζ4 better value for money για καθημερινή χρήση, ενώ θα επαιρνα lotus elise εάν ήθελα κάτι αποκλειστικά για σπορ οδήγηση, αν και το elise δεν είναι ιδιαίτερα υπερστροφικό...

να το χαίρεσαι πάντως ότι κι είναι, καλές βόλτες.
gmak
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 15/10/02 23:53
Last Visit: 21/07/14 0:19
Τοποθεσία: Σταμάτα

Δημοσίευσηαπό xristaras » 25/04/04 14:32

mpika kai sta 2 aytokinita..sto z4 iparxei xwros alla kati me xalaei me to eswteriko design...etha protimousa klasiko eswteriko bmw se stil z3 as poume...episis ta kathismata den exoun katholou kali plevriki stirixi opws sto honda...to omorfo sto z4 einai na vlepeis to karoumpalo tou kapo pou se parathetei se muscle car...na prosthesw oti tha protimousa ligo pio makri to pisw meros tou z4...
to honda exwterika me travaei pio poli...i terastia mouri tou,to kalo megethos tou popou tou pou fernei mia isoropia sto mati..to eswteriko einai formula 1...poli kala ta kathismata...ta niwtheis na kollane panw sou...poli pio xwmenos apo tin z4 afou kai to kivwtio erxetai arketa psila kai de se kourazei na allazeis taxitites afou exeis stereomeno to xeri sou stin kentriki kolona pou xwrizei tous epivates...episis oi sxeseis tromera kontes...ekatosta metrimena sta daktila i kathe mia apo tin alli...ligo ta podia mou de xwrousan...1.85 eimai alla den eniwtha kala...poli pio polemiko to s2000...vevaia den prospathisa na rithimiswkatholou ta kathismata....episis na prosthesw oti to aytokinito to thelw gia 3-4 xronakia kai oxi parapanw...
xristaras
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: 24/04/04 13:21
Last Visit: 06/09/12 17:49

Επόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot], kastrato74 και 23 επισκέπτες