03/09/14 6:34

οικογενειακο diesel?

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: οικογενειακο diesel?

Δημοσίευσηαπό ELEAZAR » 29/10/12 20:15

το θελε ομως και γκαζιαρικο..δεν κοιτουσε μονο καταναλωση...ειναι και σε μεγαλυτερη κατηγορια,μιτσουμπισι,ε δελεαστηκε

καλοριζικο γιαννη,ατρακαριστο να ναι και να κανεις πολλα χλμ εσυ και η οικογενεια σου...να το χαιρεστε
ELEAZAR
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 14/10/10 23:57
Last Visit: 16/07/14 0:14

Re: οικογενειακο diesel?

Δημοσίευσηαπό giannis39 » 29/10/12 22:40

Mark έγραψε:@giannis39
Πρώτα από όλα, καλορίζικο. Απλά θα ήθελα να σου πω να κρατάς μικρό καλάθι για τα νούμερα που σου είπαν για το Lancer(5,5 και 6,5lt). Για να τα πετύχεις αυτά θα πρέπει να κυκλοφορείς συνέχεια με το αυγό κάτω από το γκάζι. Σίγουρα αν το τρέχεις για 0-100 που λέγαμε και ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες θα κάψει πολύ παραπάνω. Ενδεικτικά, στη δοκιμή των 4Τ είχανε μετρήσει μέση κατανάλωση 8,7, η οποία από ότι λένε είναι με τη σειρά της μικρότερη από αυτήν που είχε με τον παλιό κινητήρα.

ειμουν μεσα σε οδηγηση εντος και εκτος πόλης, καταλαβα οτι σε μερικα αρθρα δεν ευστοχουν απολυτα σε οτι γραφουν.Π.χ το juke dci 110ps που εκανα test drive πριν 2 εβδομαδες για 18χλμ, για 3 χλμ ειχα ταχύτητα 120χλμ/ωρα σταθερα και εγραφε 4,8-5λιτρα, οσους ειχα ρωτησει σε φορουμ και σε μερικα που ειχα διαβασει ελεγαν και εγραφαν πανω απο 110-120χλμ/ωρα σταθερα στα 6λιτρα.., ε ρε φιλε πως να το κανουμε, άλλο 5λιτρα άλλο 6 λιτρα.Αρα μη πιστευεις οτι διαβαζεις κ ακους αν δεν το δεις μονος σου :iconcool: .Για το lancer παλι μου ελεγαν 8-9 λιτρα, εγω κοπανησα την 5η και για αρκετα χλμ ειμουν στα 6,5-7 λιτρα στα 110-125χλμ/ωρα..., εγω με 7- 7,5 λιτρα στα 130-145χλμ/ωρα ειμαι ευχαριστημενος για αποστασεις 20-50χλμ στην εθνικη.
Πείτε όχι στα μεταχειρισμένα!
Το καλύτερο αυτοκίνητο είναι αυτό που σου κάνουν δώρο!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
giannis39
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: 09/08/12 22:10
Last Visit: 21/07/14 9:35

Re: οικογενειακο diesel?

Δημοσίευσηαπό giannis39 » 29/10/12 22:48

ELEAZAR έγραψε:το θελε ομως και γκαζιαρικο..δεν κοιτουσε μονο καταναλωση...ειναι και σε μεγαλυτερη κατηγορια,μιτσουμπισι,ε δελεαστηκε

καλοριζικο γιαννη,ατρακαριστο να ναι και να κανεις πολλα χλμ εσυ και η οικογενεια σου...να το χαιρεστε

thanks man :)
Πείτε όχι στα μεταχειρισμένα!
Το καλύτερο αυτοκίνητο είναι αυτό που σου κάνουν δώρο!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
giannis39
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: 09/08/12 22:10
Last Visit: 21/07/14 9:35

Re: οικογενειακο diesel?

Δημοσίευσηαπό giannis39 » 29/10/12 22:59

antonn έγραψε:Η βενζίνη στο μέλλον θα είναι ακόμα πιο ακριβή από πετρέλαιο. Το πετρέλαιο σε κάθε αύξηση επηρεάζει τρομερά τις τιμές των αγαθών, ιδιαίτερα των super market. Άρα η βενζίνη είναι εύκολο θύμα για την κυβέρνηση χωρίς γενικότερες επιπτώσεις
Η επίσημη οδηγία την ΕΟΚ πάντως είναι ότι πρέπει να εξισωθούν στην φορολογία όλα τα ορυκτά καύσιμα. Καταληκτική ημερομηνία για αυτό είναι το 2023. Το σκεπτικό που εξηγεί η απόφαση είναι επειδή δεν ανήκουν σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ίσα με ίδιο φορολογικό συντελεστή για lpg, πετρέλαιο κίνησης, βενζίνη
Πάντα όμως το πετρέλαιο κίνησης θα καίει λιγότερο στο αυτοκίνητο γιατί είναι πιο πυκνό. Άρα φορολογούμενο με το λίτρο γλιτώνει κάτι.
Μεταπωλητικά επίσης θα χάσεις πάρα πολύ με τη βενζίνη

Κοιτα φιλε, εγω δύσκολο το βλεπω να το πουλησω πριν το 2022... αρα αυτοκινητο 10ετιας + και diesel να ηταν θα πάει 15-20% παραπάνω απο το βενζινης που θα ειναι τωρα, και αυτο δεν το λεω σιγουρα επειδη δεν εχουμε δει τις βλαβες τα ανταλακτικα κ τα service ακομη στο ελαντα απ τα diesel, οπότε να μην προτρεχουμε.Και αν σκεφτεις οτι οι βενζινοκινητηρες εχουν εξελιχτει παρα πολυ τα τελευταια 4 χρονια οπου εχουν ικανοποιητικη οικονομια καυσης σε συνεργασια με την βοηθεια συστηματος start-stop & αντισπιν κ αλλα, καταλαβα λοιπον οτι δεν σφαλιαριζονται και πολυ απο τους diesel οι gazoline (εγραψα σωστα το gazoline :thumbsup: .. πλακα κανω). Υπάρχη διαφορα υπερ των diesel αλλα οχι πολυ μεγαλη.Εκει που κάνει την μεγαλη διαφορα το πετρελαιο ειναι στα πολλα κυβικα βλεπε (αγροτικα 2000cc και ανω, αυτοκινητα τυπου μερσεντες 500 κλπ),εκει κερδιζει το παιχνιδι το diesel επειδη το μεγαλο βαρος των αυτοκινητων καθιστα ασυμφορη την βενζινη να τα κινησει ανετα και οικονομικα, σε λιγοτερο ενεργοβορα κινηση τους βοηθαει κ η μεγαλυτερη ροπη των diesel.... άλλα εδω υπαρχη ενα μεγαλο αλλα, και αυτο το αλλα ειναι οτι ποιος εχει σημερα πανω απο 1600cc αυτοκινητα εκτος απο τους φραγγατους και τους μεγαλοκτηματιες με τα NAVARA 2500CC KAI 3000CC κλπ.Με την νεα φορολογια οσοι ειχαν τα πουλησαν και εχει μεινει ενα ποσοστο πολυ μικρο που μπορει να πληρωνει κυβικα πολλα σημερα, οποτε στα 1600cc και κατω αν δεν εισαι στα 100χλμ καθημερινα τραβας για βενζινοκινητο.
Απ την αλλη οι diesel εχουν 3πλασιο προσδόκιμο ζωης... τι να κανουμε ολα δεν μπορει να τα εχουμε :hmmm:
Πείτε όχι στα μεταχειρισμένα!
Το καλύτερο αυτοκίνητο είναι αυτό που σου κάνουν δώρο!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
giannis39
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: 09/08/12 22:10
Last Visit: 21/07/14 9:35

Re: οικογενειακο diesel?

Δημοσίευσηαπό antonn » 29/10/12 23:33

Καλορίζικο, έτσι και αλλιώς είναι πανέμορφο αυτοκίνητο το lancer. Αυτό που αρέσει σε εσένα είναι το καλύτερο.
Απλώς έλεγα μήπως δεν τα ήξερες τα δεδομένα
Άβαταρ μέλους
antonn
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 426
Εγγραφή: 16/06/11 20:03
Last Visit: 02/09/14 23:02

Re: οικογενειακο diesel?

Δημοσίευσηαπό krotos » 29/10/12 23:34

φιλε μου η μεγαλη διαφορα στην καταναλωση με το ντιζελ ειναι μεσα στην πολη εκει που θα βλεπεις με το ντιζελ μαξ 5,5-6 λ/100χμ
στο βενζινοκινητο για πλακα θα ξεπερνας τα 10, η δευτερη διαφορα ειναι στις ρεπριζ , οταν θα βυθισεις τερμα το γκαζι για μια προσπεραση η αυξηση της καταναλωσης στο ντιζελ θα ειναι πολυ μικρη σε σχεση με την αυξηση στην καταναλωση στο βενζινοκινητο.Μονο στην εθνικη αμβλυνοντε οι διαφορες μεταξυ ντιζελ βενζινης που εκει θα ειναι μονο 1.5-2 λιτρα υπερ του ντιζελ.
Παρολα αυτα καλοταξιδο και χωρις βλαβες :thumbsup:
Opel Corsa 1.3 EcoFlex
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
krotos
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 26/07/11 17:33
Last Visit: 25/08/13 11:43

Re: οικογενειακο diesel?

Δημοσίευσηαπό Clockwork21R » 29/10/12 23:57

Καταρχας καλοριζικο και καλοταξιδο το νεο οχημα φιλε.

Κατα δευτερον, το χουμε παραξηλωσει νομιζω με τις καταναλωσεις στο θεμα ντηζελ. Έχω Focus III και κανω 50χλμ περιπου την ημερα, 20 σε φαναροστενα και 30 σε συγγρου και εθνικη. Το trip απο την ημερα που το αγορασα γραφει 6.7lt ΜΟ. Αν ειχα δηλαδη το ιδιο αμαξι σε πετρελαιο, ποσο θα εκαιγα? 5.7-6.0? Οκ...

Επισης, επειδη παιζει να πεταχτει κανενας εξυπνος να μας πει για την διαφορα της τιμης βενζινης πετρελαιου, θα τον προτρεψω να δει αντιστοιχα τις διαφορες τιμες σε Ευρωπη (Ισπανια, Αγγλια κλπ) και Αμερικη που το πετρελαιο ειναι ακριβοτερο της βενζινης και να περιμενει 2-3 χρονια που η μιση Ελλαδα θα εχει πλεον πετρελαιοκινητο οχημα.
Clockwork21R
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 24/03/11 21:05
Last Visit: 18/01/13 2:01

Re: οικογενειακο diesel?

Δημοσίευσηαπό giannis39 » 30/10/12 0:02

krotos έγραψε:φιλε μου η μεγαλη διαφορα στην καταναλωση με το ντιζελ ειναι μεσα στην πολη εκει που θα βλεπεις με το ντιζελ μαξ 5,5-6 λ/100χμ
στο βενζινοκινητο για πλακα θα ξεπερνας τα 10, η δευτερη διαφορα ειναι στις ρεπριζ , οταν θα βυθισεις τερμα το γκαζι για μια προσπεραση η αυξηση της καταναλωσης στο ντιζελ θα ειναι πολυ μικρη σε σχεση με την αυξηση στην καταναλωση στο βενζινοκινητο.Μονο στην εθνικη αμβλυνοντε οι διαφορες μεταξυ ντιζελ βενζινης που εκει θα ειναι μονο 1.5-2 λιτρα υπερ του ντιζελ.
Παρολα αυτα καλοταξιδο και χωρις βλαβες :thumbsup:

ευχαριστω για τις ευχες...
αλλα διαφωνω επειδη εχω δοκιμασει καινουρια βενζινης μεσα στην πολη και επαιζα στο 1 λιτρο παραπανω απο τα diesel και με βυθισμενο το ποδι στο γκαζι μερικες φορες δεν ξεφευγα τοσο στην καταναλωση.Να σκεφτεις οτι τσαντισμενος οταν σπινιαρεις να ξεκολλήσεις απο τον κυρ μητσο που εκανε 15λεπτα να παρκαρει το αυτ/το του μπροστα σου... πιανεις την ταχύτητα που θες μεσα στην πολη στην μιση αποσταση απ οτι θα την επιανες με ενα diesel με τερμα το γκαζι απο σταση, οπότε υπολογισε και το χρονο γκαζωματος που θες στο diesel για να πιασεις πχ τα 70χλμ σε σχεση με το gazoline.Οι διαφορες ειναι 15% λιγοτερο υπερ του diesel εντος πολης.Κ Ξαναλεω οπως ειπα ποιο πανω να βαζεις ως συγκριση βενζινοκινητα euro5 στα ιδια κυβικα και υποδυναμη με το diesel που θα τα συγκρινεις και να δεις οτι εχω δικιο.Οσο για την ρεμπριζ στις προσπερασεις δεν με ξετρελανε το rio 1000cc diesel με τα 17κιλα ροπη, γι αυτην την ροπη με ζαλισε ο πωλητης πριν το κανω τεστ ντριβε και δεν ειδα αξιολογες επιταχυνσεις αναμεσα στις αλλαγες απο 3η σε 4η και μετα 5η, ουτε το juke dci με τα 27κιλα ροπη με κολησε στο καθισμα σε γκαζομα απο 5η-σε 4η... αλλα το juke δεν με αφησε και αδιαφορο.Κ συνοψιζω ερχομενος στα λόγια του γειτονα που μενει στο διπλα διαμερισμα κ κανει σαν 2τερο επαγγελμα τον ταριφα, μου ειχε πει πριν 5 μηνες οταν αρχισα να ψαχνομαι "diesel να κοιτας πανω απο 1600cc" σωστος ο γειτονας
Πείτε όχι στα μεταχειρισμένα!
Το καλύτερο αυτοκίνητο είναι αυτό που σου κάνουν δώρο!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
giannis39
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: 09/08/12 22:10
Last Visit: 21/07/14 9:35

Re: οικογενειακο diesel?

Δημοσίευσηαπό giannis39 » 30/10/12 0:20

Clockwork21R έγραψε:Καταρχας καλοριζικο και καλοταξιδο το νεο οχημα φιλε.

Κατα δευτερον, το χουμε παραξηλωσει νομιζω με τις καταναλωσεις στο θεμα ντηζελ. Έχω Focus III και κανω 50χλμ περιπου την ημερα, 20 σε φαναροστενα και 30 σε συγγρου και εθνικη. Το trip απο την ημερα που το αγορασα γραφει 6.7lt ΜΟ. Αν ειχα δηλαδη το ιδιο αμαξι σε πετρελαιο, ποσο θα εκαιγα? 5.7-6.0? Οκ...

Επισης, επειδη παιζει να πεταχτει κανενας εξυπνος να μας πει για την διαφορα της τιμης βενζινης πετρελαιου, θα τον προτρεψω να δει αντιστοιχα τις διαφορες τιμες σε Ευρωπη (Ισπανια, Αγγλια κλπ) και Αμερικη που το πετρελαιο ειναι ακριβοτερο της βενζινης και να περιμενει 2-3 χρονια που η μιση Ελλαδα θα εχει πλεον πετρελαιοκινητο οχημα.

ευχαριστω φιλε, αν και θα ειναι οριστικο αυριο που θα μου πουν το ο.κ απο την τραπεζα, αλλα δεν νομιζω να κολησω καπου.
Οσο για τα αλλα που εγραψες καλα τα πες φιλε, διοτι εδω στην ελλαδα τους επιασε μια τρελα με τα diesel.Ψεχασες να πεις για τα 2000-2500ευρω που δινουν παραπανω, τα οποια δεν ειναι σιγουρο οτι θα τα αποσβέσουν σε 3 ή 5 χρόνια.Και την επιμονη οτι τα gazoline καινε 10λιτρα δεν μπορω να την καταλαβω, αν βαλεις το πασατ με τα 70αλογα και τα 1300κιλα βαρος του θειου μου τεχνολογιας 1996, πατημενο στα 120χλμ/ωρα αυτο ο.κ θα καψει 10λιτρα, αλλά εδω απο θεμα τεχνολογια κινητηρων απο τα τελη της 10ετιας του 90 εχουμε παει στον ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΡΗ κ λεμε ακομη για 10 λιτρα, απορω εχουν οδηγησει καθολου euro 5 βενζινη :hmmm: .
Το ford focus ecoboost 1000cc 125ps εχεις?
Τελευταία επεξεργασία από giannis39 και 30/10/12 0:30, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Πείτε όχι στα μεταχειρισμένα!
Το καλύτερο αυτοκίνητο είναι αυτό που σου κάνουν δώρο!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
giannis39
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: 09/08/12 22:10
Last Visit: 21/07/14 9:35

Re: οικογενειακο diesel?

Δημοσίευσηαπό Clockwork21R » 30/10/12 0:27

Συμφωνω απολυτα πως το diesel ειναι ιδαιτερα συμφερον για ανθρωπους που κανουν 150+χλμ την ημερα. Επισης συμφερον ειναι πιστευω κι για αυτους που κανουν πολλα ταξιδια σε εθνικο δικτυο. Φυσικα για τον ταριφα που καλυπτει ως επι το πλειστον τα παραπανω κριτηρια και θελει να γλιτωνει καποια εξοδα σερβις αλλα και να μεταφερει κοσμο με ανεση και εντος πολης με τα μπααγκαζια του κλπ.

Για μενα που κανω 10-12χιλ χλμ τον χρονο εκ των οποιων τα 8χιλ ειναι εντος της Αθηνας η καλυτερη λυση θα ηταν ενα χιλιαρης βενζινοκινητος κουβας, σαν το Αυγο ενα πραγμα. Δεν καιει τιποτα, ειναι σβελτο για τα στενακια, παρκαρεται παντου, εχει χαμηλα τελη και φορους και βγαινει και για ταξιδακι Χαλκιδα ή Κορινθο με αξιοπρεπεια.

Για να εχω λοιπον ενα αντιστοιχο αμαξι πολης σε πετρελαιο με τα πλεονεκτηματα του βενζινοκινητου κουβα, θα πρεπει να ανεβω κατηγορια (σουπερμινι), κυβικα (αρα και φορους), λεφτα (πολλα, τουλαχιστον 5-6χιλ ευρω) κλπ που ουσιαστικα ακυρωνει την εννοια του αμαξιου πολης και ολα αυτα για να εχω την ιδια καταναλωση και εξοδα. Ε, μαλακια δεν ειναι?

Φυσικα επειδη το κρατος μας γαμιεται, πλεον δεν βγαινω να εχω 2 αμαξια (1 πολης, 1 ταξιδια) οποτε βαζοντας κατω τα παραπανω δεδομενα κατεληξα εκει που κατεληξα. Με τα δεδομενα μου δεν νιωθω χαμενος, τα δεδομενα καποιου που κανει περισσοτερα χλμ ή περισσοτερο αυτα ειναι εκτος πολης ισως να ημουν. Μεχρι εκει ομως, γιατι και πετρελαια που οδηγησα δεν με συνεπηρε καμια ροπη τους, καμια καταναλωση σε σχεση με το δικο μου οχημα και γλιτωνω και αυτο το απαισιο τρικι τρικι που εχουν τα περισσοτερα.
Τελευταία επεξεργασία από Clockwork21R και 30/10/12 0:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Clockwork21R
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 24/03/11 21:05
Last Visit: 18/01/13 2:01

Re: οικογενειακο diesel?

Δημοσίευσηαπό giannis39 » 30/10/12 0:35

Clockwork21R έγραψε:
Φυσικα επειδη το κρατος μας γαμιεται, πλεον δεν βγαινω να εχω 2 αμαξια (1 πολης, 1 ταξιδια) οποτε βαζοντας κατω τα παραπανω δεδομενα κατεληξα εκει που κατεληξα. Με τα δεδομενα μου δεν νιωθω χαμενος, τα δεδομενα καποιου που κανει περισσοτερα χλμ ή περισσοτερο αυτα ειναι εκτος πολης ισως να ημουν. Μεχρι εκει ομως, γιατι και πετρελαια που οδηγησα δεν με συνεπηρε καμια ροπη τους, καμια καταναλωση σε σχεση με το δικο μου οχημα και γλιτωνω και αυτο το απαισιο τρικι τρικι που εχουν τα περισσοτερα.

Τα πες ολα +1000, δεν χρειαζεται να προσθεσω τιποτα... βενζινουλα focus εισαι ο.κ, τα εχεις και πλουσια.
Πείτε όχι στα μεταχειρισμένα!
Το καλύτερο αυτοκίνητο είναι αυτό που σου κάνουν δώρο!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
giannis39
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: 09/08/12 22:10
Last Visit: 21/07/14 9:35

Re: οικογενειακο diesel?

Δημοσίευσηαπό Clockwork21R » 30/10/12 0:36

giannis39 έγραψε:
Clockwork21R έγραψε:Καταρχας καλοριζικο και καλοταξιδο το νεο οχημα φιλε.

Κατα δευτερον, το χουμε παραξηλωσει νομιζω με τις καταναλωσεις στο θεμα ντηζελ. Έχω Focus III και κανω 50χλμ περιπου την ημερα, 20 σε φαναροστενα και 30 σε συγγρου και εθνικη. Το trip απο την ημερα που το αγορασα γραφει 6.7lt ΜΟ. Αν ειχα δηλαδη το ιδιο αμαξι σε πετρελαιο, ποσο θα εκαιγα? 5.7-6.0? Οκ...

Επισης, επειδη παιζει να πεταχτει κανενας εξυπνος να μας πει για την διαφορα της τιμης βενζινης πετρελαιου, θα τον προτρεψω να δει αντιστοιχα τις διαφορες τιμες σε Ευρωπη (Ισπανια, Αγγλια κλπ) και Αμερικη που το πετρελαιο ειναι ακριβοτερο της βενζινης και να περιμενει 2-3 χρονια που η μιση Ελλαδα θα εχει πλεον πετρελαιοκινητο οχημα.

πες τα φιλε διοτι εδω στην ελλαδα τους επιασε μια τρελα με τα diesel.Ψεχασες να πεις για τα 2000-2500ευρω που δινουν παραπανω, τα οποια δεν ειναι σιγουρο οτι θα τα αποσβέσουν σε 3 ή 5 χρόνια.Και την επιμονη οτι τα gazoline καινε 10λιτρα δεν μπορω να την καταλαβω, αν βαλεις το πασατ με τα 70αλογα και τα 1300κιλα βαρος του θειου μου τεχνολογιας 1996, πατημενο στα 120χλμ/ωρα αυτο ο.κ θα καψει 10λιτρα, αλλα εδω απο θεμα τεχνολογια κινητηρων απο τα τελη της 10ετιας του 90 εχουμε παει στον ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΡΗ κ λεμε ακομη για 10 λιτρα, απορω εχουν οδηγησει καθολου euro 5 βενζινη :hmmm: .
Το ford focus ecoboost 1000cc 125ps εχεις?


Μα δεν ειναι μοναχα τα euro 5.

1. Avensis του 2002 του father, 1600αρι και εχει στο trip (δεν εχει μηδενιστει ποτε) ΜΟ 7,8lt/100χλμ με το 75% των χιλιομετρων να ειναι εντος Αθηνας.
2. Corolla του 2001 προγουμενο δικο μου, 1400αρι και ειχε στο trip ΜΟ 7.7lt/100χλμ και οχι με χαλαρη οδηγηση.

Οκ, μπορει να ειναι η Τογιοτα με τους vvti και να εχω τετοια εμπειρια ή/και η Φορντ με τους Ecoboost και σιγουρα οσο πιο βαρια η καροτσα ή οσο γαμας το τουρμπο να ανεβαινουν αυτα τα νουμερα. Αλλα ποιος παει γαμιοντας πλεον με την βενζινη στο 1.7 και το πετρελαιο στο 1.4?

Υ.Γ: Οχι, το 1600αρι με τα 150.
Clockwork21R
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 24/03/11 21:05
Last Visit: 18/01/13 2:01

Re: οικογενειακο diesel?

Δημοσίευσηαπό giannis39 » 30/10/12 0:47

Clockwork21R έγραψε:
giannis39 έγραψε:
Clockwork21R έγραψε:Καταρχας καλοριζικο και καλοταξιδο το νεο οχημα φιλε.

Κατα δευτερον, το χουμε παραξηλωσει νομιζω με τις καταναλωσεις στο θεμα ντηζελ. Έχω Focus III και κανω 50χλμ περιπου την ημερα, 20 σε φαναροστενα και 30 σε συγγρου και εθνικη. Το trip απο την ημερα που το αγορασα γραφει 6.7lt ΜΟ. Αν ειχα δηλαδη το ιδιο αμαξι σε πετρελαιο, ποσο θα εκαιγα? 5.7-6.0? Οκ...

Επισης, επειδη παιζει να πεταχτει κανενας εξυπνος να μας πει για την διαφορα της τιμης βενζινης πετρελαιου, θα τον προτρεψω να δει αντιστοιχα τις διαφορες τιμες σε Ευρωπη (Ισπανια, Αγγλια κλπ) και Αμερικη που το πετρελαιο ειναι ακριβοτερο της βενζινης και να περιμενει 2-3 χρονια που η μιση Ελλαδα θα εχει πλεον πετρελαιοκινητο οχημα.

πες τα φιλε διοτι εδω στην ελλαδα τους επιασε μια τρελα με τα diesel.Ψεχασες να πεις για τα 2000-2500ευρω που δινουν παραπανω, τα οποια δεν ειναι σιγουρο οτι θα τα αποσβέσουν σε 3 ή 5 χρόνια.Και την επιμονη οτι τα gazoline καινε 10λιτρα δεν μπορω να την καταλαβω, αν βαλεις το πασατ με τα 70αλογα και τα 1300κιλα βαρος του θειου μου τεχνολογιας 1996, πατημενο στα 120χλμ/ωρα αυτο ο.κ θα καψει 10λιτρα, αλλα εδω απο θεμα τεχνολογια κινητηρων απο τα τελη της 10ετιας του 90 εχουμε παει στον ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΡΗ κ λεμε ακομη για 10 λιτρα, απορω εχουν οδηγησει καθολου euro 5 βενζινη :hmmm: .
Το ford focus ecoboost 1000cc 125ps εχεις?


Μα δεν ειναι μοναχα τα euro 5.

1. Avensis του 2002 του father, 1600αρι και εχει στο trip (δεν εχει μηδενιστει ποτε) ΜΟ 7,8lt/100χλμ με το 75% των χιλιομετρων να ειναι εντος Αθηνας.
2. Corolla του 2001 προγουμενο δικο μου, 1400αρι και ειχε στο trip ΜΟ 7.7lt/100χλμ και οχι με χαλαρη οδηγηση.

Οκ, μπορει να ειναι η Τογιοτα με τους vvti και να εχω τετοια εμπειρια ή/και η Φορντ με τους Ecoboost και σιγουρα οσο πιο βαρια η καροτσα ή οσο γαμας το τουρμπο να ανεβαινουν αυτα τα νουμερα. Αλλα ποιος παει γαμιοντας πλεον με την βενζινη στο 1.7 και το πετρελαιο στο 1.4?

Υ.Γ: Οχι, το 1600αρι με τα 150.

γραφω καποια post ποιο πανω οτι εσκιζα το coltaki της mitsubishi 1340cc 100ps μασα στην πολη και ειχα 5,5-6 κ δεν με πιστευει κανεις... εε ο.κ τι να κανω, δεν μπορω να επισκευτω 100 ή 200χλμ απο εδω που μενω με το colt του γνωστου μου οποιον απο εδω δεν το πιστευει για να αποδειξω την καταναλωση.
Πείτε όχι στα μεταχειρισμένα!
Το καλύτερο αυτοκίνητο είναι αυτό που σου κάνουν δώρο!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
giannis39
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: 09/08/12 22:10
Last Visit: 21/07/14 9:35

Re: οικογενειακο diesel?

Δημοσίευσηαπό Mark » 30/10/12 0:57

Μη συγκρίνετε ανόμοια πράγματα. Δεν υπάρχει στάνταρ κατανάλωση ενός αυτοκινήτου. Είναι συνάρτηση του τρόπου οδήγησης και της διαδρομής που κάνει το κάθε όχημα. Κι εγώ είχα Corolla 1.4 του 2003 και ήταν μονίμως το trip στα 11,5 λίτρα. Μετά την άλλαξα με Clio 1.2tce και με την ίδια οδήγηση έπεσα στα 9-9,5. Επειδή το Clio υπάρχει ακόμα, και μπορώ να μιλήσω σίγουρα, ναι μπορώ να το κατεβάσω 2 λίτρα στο μέσο όρο. Αλλά πρέπει να κάνω πάρα πολλούς συμβιβασμούς, να γίνω κινητό εμπόδιο, και να μου σπάνε τα νεύρα. Με το Yaris diesel, πάλι κινούμενος με τον ίδιο τρόπο, είναι στο 6 με 6.5, και έχει μόλις 4000χλμ. Και συνηθισμένος από το τράβηγμα, όταν μετά από καιρό πήρα το άλλο που είναι και τούρμπο, μου φάνηκε ότι δεν πάει. Δε μιλάμε για να τρέχεις, απλά το πως φεύγει το αμάξι. Καλό είναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Ναι μεν, όποιος έχει δυσκολίες(όπως οι περισσότεροι) καλό είναι να το μελετά πολύ αν τον συμφέρει, αν θα κάνει απόσβεση τη διαφορά κλπ. Αν όμως μπορεί, καλό είναι να μην απορρίπτει το diesel έτσι εύκολα. Προσωπικά με τα χιλιόμετρα που κάνω υπολογίζω πως το Yaris μου εξοικονομεί 300€ το χρόνο, και ενδεχομένως να κάνει απόσβεση στα 5 χρόνια. Οκ. Η ουσία είναι όμως ότι το χαίρομαι περισσότερο από αν ήταν βενζινοκίνητο, και ότι φαίνεται η διαφορά σε κάθε γέμισμα(αγοράζεις καύσιμο φθηνότερα και κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα με τα λίτρα που έβαλες).
Άβαταρ μέλους
Mark
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: 14/09/02 0:04
Last Visit: 02/09/14 23:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: οικογενειακο diesel?

Δημοσίευσηαπό Clockwork21R » 30/10/12 1:08

Το ανομοιο δεν καταλαβα ποιο ειναι και το συγκριναμε. Ειπα, ο καθενας με τα κριτηρια του. Εγω με τον δικο μου τροπο οδηγησης καιω τοσα. Πριν 10 χρονια το πιεζα περισσοτερο, εκαιγα περισσοτερα. Και παλι ομως στα 7.5-8.0 ημουν, τωρα με μεγαλυτερο αμαξι, περισσοτερα κυβικα και αλογα καιω 6.5. Δηλαδη με βαση τα δικα μου δεδομενα θα επρεπε να δωσω τα ιδια λεφτα που εδωσα για την φωκια για να παρω ενα μικροτερο και χειροτερο σε ποιοτητα αμαξι για να καιω πανω κατω τα ιδια και να κανω γουστα επειδη εχω πετρελαιο? Επισης ολα αυτα τα μαγικα των επιδοσεων εγω σε πετρελαιο κατω απο 1600 κυβικα δεν τα εχω δει. Μπορει αν οδηγησω τον 1.5 της ρενω να αλλαξω αποψη και να εχω τις ιδιες επιδοσεις της φωκιας με τα 150 αλογα με χαμηλοτερη καταναλωση.

Αλλος μπορει να μπει εδω μεσα και να μας πει μαλακες ειστε και οι μεν και οι δε, παρτε παπι για την πολη να βρειτε την υγεια σας. Η κουβεντα και το ερεθισμα μου ηταν η μανια που ακουω και διαβαζω δεξια και αριστερα με το τρικι τρικι. Πεφτει ολη η Ελλαδα τωρα στο πετρελαιο που το βλεπει 1.4 το λιτρο και οταν σε 2-3 χρονια ξεπερασει την τιμη της βενζινης η αποσβεση της 5ετιας παει Σκοπελο... Ειπαμε σε ενα λογικο κρατος με σταθερο φορολογικο συστημα θα το συζηταγα, τωρα οχι.
Clockwork21R
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 24/03/11 21:05
Last Visit: 18/01/13 2:01

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot], Google Adsense [Bot] και 8 επισκέπτες