24/10/14 11:29

Rover 414, διαφορες μεταξύ Gsi και Sli?

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: Rover 414, διαφορες μεταξύ Gsi και Sli?

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 12/07/12 12:55

Ο Κ Series είχε εγγενές πρόβλημα με τις φλάντζες όπως γράφτηκε. Μόνο τα μοτέρ σχεδίασης Honda ήταν απροβλημάτιστα. Τα υπόλοιπα ήταν όλα μπουρδέλα, ακόμα και στις Elise! Η αλλαγή με μεταλλική φλάντζα έλυνε το θέμα αλλά να ανοίξεις καπάκι σε καινούριο αυτοκίνητο είναι tragic! Αυτό λοιπόν είναι ΚΑΚΗ ποιότητα κατασκευής ή αν θες σχεδιαστικό ελάττωμα που έπληττε την αξιοπιστία!
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 37013
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 24/10/14 8:43
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Rover 414, διαφορες μεταξύ Gsi και Sli?

Δημοσίευσηαπό matrix1977 » 12/07/12 21:10

Παιδια πιστευω ξαναλεω οτι ηταν ενα καλο value for money αυτοκινητο,πηγαινε ομορφα κ ειχε κ μια νοτα πολυτελειας στο σαλονι του,γενικα ηταν ευχαριστο αμαξι κ δεν ηταν κ ασχημο εξωτερικα.Τωρα αν αρχισουμε να λεμε για το καθε αμαξι τι εβγαζε ολοι θα πρεπει να πανε να τα πεταξουν.Ας μου πει καποιος στα λεφτα του 214 si που ειχε κ στανταρ ηλιοροφη κ υδραλικο τιμονι το 1992 ενα αυτοκινητο κ να μου το συγκρινει,του 92 επαναλαμβανω.Πουλησε πολυ καλα κ ολοι το ξερουμε,δεν μπορει ολοι αυτοι που το αγορασαν να ηταν ασχετοι κ να μην ηξεραν την τυφλα τους.Κ η επομενη σειρα 200 ξερουμε οτι κ αυτη πουλησε πολυ καλα.Δεν ειπα οτι ηταν απιστευτα αμαξια αλλα οχι οτι ειναι το χαλι που παρουσιαζουν καποιοι.Θελετε μηπως να μιλησουμε για αλφα ρομεο 75;Μηπως για σιτροεν ξαντια;Μηπως για λαντσια ντεντρα;Ολα εχουν παει για πεταμα κ εκει δεν μιλαμε για φλατζες αλλα για πολυ πιο χοντρα προβληματα οκ;Oσο για το 220 ηταν ενα ταχυτατο κ πολυ ομορφο κουπε αυτοκινητο το οποιο γινοταν κ ταργκα,ειχε κ μπλοκε διαφορικο κ ενας καλος οδηγος μπορουσε να το παει πολυ γρηγορα,ακομα κ σημερα σε επιδοσεις θεωρειτε ανταγωνιστικο.Οκ δεν περναγε κ με τον καλυτερο τροπο την δυναμη του στον δρομο αλλα για θυμισου κ κατι rx 7 του 1992;;;;;;;Ποια ευθεια ειπαμε;;;;;;;Ειχες μπει με τα οσα σε στροφη με 318 is e30;;;Το ουνο turbo με τα μολις 112 αλογατα το θυμασε πως κυνηγουσε τα πεζοδρομια;;;;Θες υποστροφη;Οδηγα ενα 306 s16 κ θα καταλαβεις.
matrix1977
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 05/07/12 20:56
Last Visit: 26/12/12 16:11

Re: Rover 414, διαφορες μεταξύ Gsi και Sli?

Δημοσίευσηαπό drdino » 12/07/12 21:12

matrix1977 έγραψε:Θες υποστροφη;Οδηγα ενα 306 s16 κ θα καταλαβεις.


Για πες.
Μεταφερθήκαμε:
http://4tfugitives.prophpbb.com/
Άβαταρ μέλους
drdino
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 46620
Εγγραφή: 18/10/04 23:04
Last Visit: 17/09/14 22:27

Re: Rover 414, διαφορες μεταξύ Gsi και Sli?

Δημοσίευσηαπό BILL33 » 12/07/12 21:15

Toτε παντως κανενας δεν το αγοραζε γιατι ηταν χοντα με αλλα σηματα.Αν τους το ελεγες ξυνιζαν .
..εμείς γι' αλλού κινήσαμε γι' αλλού κι αλλού η ζωή μας πάει....
Άβαταρ μέλους
BILL33
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 42242
Εγγραφή: 14/06/03 19:43
Last Visit: 24/10/14 9:14
Τοποθεσία: On the move!

Re: Rover 414, διαφορες μεταξύ Gsi και Sli?

Δημοσίευσηαπό JimClark » 12/07/12 21:40

Ο μπαμπάς το είχε αγοράσει σε Gsi (το πρόφερε Τζι-σι) και στα 20 χρόνια του και μονο 200.λίγα χιλιάδες χιλιόμετρα δεν έκαψε τίποτα. Και ήταν και σανίδας ο φάδερ (τώρα ηρέμησε με το πάντα) αλλά είχε mechanical sympathy. Όταν άλλαζε ταχύτητες, ήταν σαν να άλειφε βούτυρο σε φρεσκοψημένο ζυμωτό ψωμί.

Από το facelift του 94 95 (και τη διαφοροποίηση στη πλαϊνή ποδιά) κ μετά δεν υπήρχε Gsi και υπήρχε το Sli (103 άλογα το 1400άρι, δε θυμάμαι αν υπήρχε 416sli, νομίζω μόνο 414).

Τόσο ρετρό δεν το αντέχω. :inlove: :thumbsup:
Ζούμ, τριαλαριλαρόμ, όλα αγωνιστικές
ψυχραιμια , υπάρχουν μερικά δισεκατομμύρια σαμιαμίδια
...όχι Fiat κτλ...
Ψοfficialy αλκοολικος.... Πού πήγαν τα σιούσιπ;;;
Άβαταρ μέλους
JimClark
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3146
Εγγραφή: 08/07/03 11:54
Last Visit: 23/09/14 17:13
Τοποθεσία: Κουνταφρίγκιντε

Re: Rover 414, διαφορες μεταξύ Gsi και Sli?

Δημοσίευσηαπό matrix1977 » 12/07/12 21:44

drdino το χω οδηγησει το ρημαδι το 306 δυστηχως αυτο που εξαχνες να βρεις τα 167 αλογα κ δυστηχως εγω οπως κ ο ιδιοκτητης που που το χε παρει κ 9 εκατομυρια κ κατι 800 χιλιαδες δεν τα βρηκαμε ποτε ομως.....Τι θες να σου πω για δαυτο...Για το icd της πισω αναρτησης μηπως;;;
matrix1977
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 05/07/12 20:56
Last Visit: 26/12/12 16:11

Re: Rover 414, διαφορες μεταξύ Gsi και Sli?

Δημοσίευσηαπό Dasimo » 12/07/12 21:44

Τι θυμήθηκα τώρα......όταν μου δώσανε την αποστολή να ταξίδεψω ένα rover 820 ti .......μιλάμε ότι το πιο χρήσιμο εξάρτημα του ήταν το τιμόνι, το χρησιμοποιούσα και στην ευθεία !
Εικόνα
Dasimo
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 697
Εγγραφή: 17/05/12 10:14
Last Visit: 24/10/14 9:50

Re: Rover 414, διαφορες μεταξύ Gsi και Sli?

Δημοσίευσηαπό drdino » 12/07/12 21:45

Η υποστροφή του 306 S16 έγινε τα 167 άλογα που δεν βρέθηκαν ποτέ. Μήπως γιατί δεν ήταν ποτέ 167 αλλά 155;

3 πουλάκια κάθονταν και πλέκανε πουλόβερ.
Μεταφερθήκαμε:
http://4tfugitives.prophpbb.com/
Άβαταρ μέλους
drdino
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 46620
Εγγραφή: 18/10/04 23:04
Last Visit: 17/09/14 22:27

Re: Rover 414, διαφορες μεταξύ Gsi και Sli?

Δημοσίευσηαπό matrix1977 » 12/07/12 21:57

Τι λες τωρα;;;;;Τρελη διαφορα....Αληθεια φιλε το χεις οδηγησει ποτε αυτο το πατραλι;;;;;Για πες μας εσυ της εντυπωσεις σου απο τον πεζουλα.Μηπως να σου πω εγω που μετα απο αυτο οδηγησα ενα fiat coupe turbo plus.......Αστο μεγαλε αλλη φαση...Οχι τοσο σε ποιοτητα οσο σε αισθηση κ στο τι παει να πει γρηγορο gti στα δεκα εκατομυρια που στοιχιζαν κ τα δυο καταλαβες....
matrix1977
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 05/07/12 20:56
Last Visit: 26/12/12 16:11

Re: Rover 414, διαφορες μεταξύ Gsi και Sli?

Δημοσίευσηαπό drdino » 12/07/12 22:00

Άλλα μοτέρ και αμάξια, τελικά S16 ή GTi-6 οδήγησες;

Αν οδηγείτε με τους αγκώνες, λογικό να βγάζει μούτρα το αυτοκίνητο και να μην πάει μια, κατάλαβες...
Μεταφερθήκαμε:
http://4tfugitives.prophpbb.com/
Άβαταρ μέλους
drdino
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 46620
Εγγραφή: 18/10/04 23:04
Last Visit: 17/09/14 22:27

Re: Rover 414, διαφορες μεταξύ Gsi και Sli?

Δημοσίευσηαπό matrix1977 » 12/07/12 22:07

Δηλαδη για πες μου δασκαλε εσυ πως το πας το πεζω....Κ γενικα για πες μου εμεινες ικανοποιημενος απο αυτην την κατασκευη;;
matrix1977
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 05/07/12 20:56
Last Visit: 26/12/12 16:11

Re: Rover 414, διαφορες μεταξύ Gsi και Sli?

Δημοσίευσηαπό nonos » 12/07/12 22:18

matrix1977 έγραψε:Παιδια πιστευω ξαναλεω οτι ηταν ενα καλο value for money αυτοκινητο,πηγαινε ομορφα κ ειχε κ μια νοτα πολυτελειας στο σαλονι του,γενικα ηταν ευχαριστο αμαξι κ δεν ηταν κ ασχημο εξωτερικα.Τωρα αν αρχισουμε να λεμε για το καθε αμαξι τι εβγαζε ολοι θα πρεπει να πανε να τα πεταξουν.Ας μου πει καποιος στα λεφτα του 214 si που ειχε κ στανταρ ηλιοροφη κ υδραλικο τιμονι το 1992 ενα αυτοκινητο κ να μου το συγκρινει,του 92 επαναλαμβανω.Πουλησε πολυ καλα κ ολοι το ξερουμε,δεν μπορει ολοι αυτοι που το αγορασαν να ηταν ασχετοι κ να μην ηξεραν την τυφλα τους.Κ η επομενη σειρα 200 ξερουμε οτι κ αυτη πουλησε πολυ καλα.Δεν ειπα οτι ηταν απιστευτα αμαξια αλλα οχι οτι ειναι το χαλι που παρουσιαζουν καποιοι.Θελετε μηπως να μιλησουμε για αλφα ρομεο 75;Μηπως για σιτροεν ξαντια;Μηπως για λαντσια ντεντρα;Ολα εχουν παει για πεταμα κ εκει δεν μιλαμε για φλατζες αλλα για πολυ πιο χοντρα προβληματα οκ;Oσο για το 220 ηταν ενα ταχυτατο κ πολυ ομορφο κουπε αυτοκινητο το οποιο γινοταν κ ταργκα,ειχε κ μπλοκε διαφορικο κ ενας καλος οδηγος μπορουσε να το παει πολυ γρηγορα,ακομα κ σημερα σε επιδοσεις θεωρειτε ανταγωνιστικο.Οκ δεν περναγε κ με τον καλυτερο τροπο την δυναμη του στον δρομο αλλα για θυμισου κ κατι rx 7 του 1992;;;;;;;Ποια ευθεια ειπαμε;;;;;;;Ειχες μπει με τα οσα σε στροφη με 318 is e30;;;Το ουνο turbo με τα μολις 112 αλογατα το θυμασε πως κυνηγουσε τα πεζοδρομια;;;;Θες υποστροφη;Οδηγα ενα 306 s16 κ θα καταλαβεις.

Επειδη βαριεμαι και επειδη συγκρατιεμαι να παραμεινω στοιχειωδως ευγενικος...... :roll: απλα σου λεω οτι καλυτερα να κλεισεις το pc ,ν ανοιξεις κανα βιβλιο, να πιασεις κουβεντα με κανα μαστορα,να πιασεις κανα τιμονι απ ολα αυτα και ν ανοιξεις τα στραβα σου να δεις ανα τετραγωνο και στους δρομους τι αμαξια παρκαρουν και κυκλοφορουν...

"Rover 414, διαφορες μεταξύ Gsi και Sli?"
Το ενα χαλαγε ανα 6μηνο και το αλλο εκαιγε φλατζα ανα 12μηνο...
Άβαταρ μέλους
nonos
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13936
Εγγραφή: 19/01/09 2:59
Last Visit: 23/10/14 18:34

Re: Rover 414, διαφορες μεταξύ Gsi και Sli?

Δημοσίευσηαπό ΧρηστοςΣ8 » 12/07/12 22:25

Εαν θελαμε να μιλησουμε για αξιοπιστια της εποχης,τοτε ασφαλως θα μιλαγαμε για ιαπωνικα αυτοκινητα.
Εμποριο ελαστικων αυτοκινητων.
Άβαταρ μέλους
ΧρηστοςΣ8
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2158
Εγγραφή: 27/01/11 0:06
Last Visit: 01/04/14 0:12
Τοποθεσία: Αθηνα
Banned User

Re: Rover 414, διαφορες μεταξύ Gsi και Sli?

Δημοσίευσηαπό matrix1977 » 12/07/12 22:26

Δηλαδη αγαπητε φιλε που δεν υπαρχει λογος να εκνευριζεσε ειχε κ συ ροβερ στο παρελθον;;;;Τι λενε οι μαστοροι οι εμπειροι για πες μας...Τι αμαξια παρκαρουν στο τετραγωνο σου,λαντα νιβα κ φιατ τιπο;;;
matrix1977
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 05/07/12 20:56
Last Visit: 26/12/12 16:11

Re: Rover 414, διαφορες μεταξύ Gsi και Sli?

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 12/07/12 22:41

Εγώ που έχω ακόμα LR της εποχής, βαριέμαι να γράψω τις βλάβες... θέλω 3 τόμους!

Είχαν καλά σημεία τα 214/6-414/6. Ήταν όμορφα και σχετικά πολυτελή, με πολύ καλά μοτέρ από άποψη δύναμης και χαρακτηριστικών λειτουργίας. Υποστροφικά όμως και γενικά δεν ήταν η οδική συμπεριφορά το φόρτε τους. Η αξιοπιστία δε... άστα να πάνε. Σε γενικές πάντα, παντού υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 37013
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 24/10/14 8:43
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 27 επισκέπτες

cron