02/09/14 8:42

Πως ξεχωριζω το Polo 1.4-75hp κ 1.4-100hp?

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Πως ξεχωριζω το Polo 1.4-75hp κ 1.4-100hp?

Δημοσίευσηαπό Thanasis » 04/09/03 18:14

Αγορασε προσφατα ενας φιλος μου το νεο πολο.Υποστηριζει,λοιπον οτι εχει το 100αρι.Το χω οδηγησει κ μου φαινεται για 75αρι.Πως μπορω να καταλαβω αν με δουλευει?Εχει κανα διακριτικο το 100αρι?Ο κοφτης τους που πιανει?Στις ιδιες στροφες?
Thanasis
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 15/05/03 12:50
Last Visit: 20/06/06 17:54

Δημοσίευσηαπό roulis21 » 04/09/03 18:17

To 100ρι Γραφει πισω 16V
roulis21
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 791
Εγγραφή: 03/05/03 0:17
Last Visit: 01/09/14 9:17

Re: Πως ξεχωριζω το Polo 1.4-75hp κ 1.4-100hp?

Δημοσίευσηαπό BASSstarlet » 04/09/03 21:43

Thanasis έγραψε:Αγορασε προσφατα ενας φιλος μου το νεο πολο.Υποστηριζει,λοιπον οτι εχει το 100αρι.Το χω οδηγησει κ μου φαινεται για 75αρι.Πως μπορω να καταλαβω αν με δουλευει?Εχει κανα διακριτικο το 100αρι?Ο κοφτης τους που πιανει?Στις ιδιες στροφες?


Σου φαινεται 75αρι,μαλλον λογω ηλεκρονικου γκαζιου.
Αφου εχεις τοση περιεργεια γιατι δεν κοιτας την αδεια του?
BASSstarlet
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1917
Εγγραφή: 22/12/02 0:48
Last Visit: 01/09/14 21:25

Re: Πως ξεχωριζω το Polo 1.4-75hp κ 1.4-100hp?

Δημοσίευσηαπό gatony » 05/09/03 10:05

BASSstarlet έγραψε:Σου φαινεται 75αρι,μαλλον λογω ηλεκρονικου γκαζιου.
Αφου εχεις τοση περιεργεια γιατι δεν κοιτας την αδεια του?


Για να δει την άδεια θα πρέπει να γνωρίζει τους κωδικούς στους κινητήρες και ποιος αντιστοιχεί σε ποιον.

Αν οδήγησες το 100άρι σε χαμηλές σχετικά στροφές τότε σίγουρα σου φάνηκε όχι σαν 75άρι αλλά ακόμα πιο αργό αφού αναλογικά το 75άρι πετάει στις χαμηλομεσίες στροφές.

Εκτός απ'ο αυτό σίγουρα θα το καταλάβεις απ'το κόκκινο του στροφομέτρου οπου το 75 το έχει στις 5800 ενω το 100άρι στις 6500 :wink:
gatony
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: 05/10/02 13:05
Last Visit: 29/10/13 19:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό adis4gr » 05/09/03 11:45

φαντασου πως παει το 100αρι για να το μπερδευεις με το 75αρι... :roll: :P
η Ελλαδα ειναι πνευμα και το πνευμα ειναι ανεξικακο
u come from nothing,u go to nothing,what have u lost? NOTHING
Ο,ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ
N5 user
"τοσο αντιπαθης οπως μονο ενας Γαλλος σοσιαλιστης ειναι" Κ.Μητσοτακης
Άβαταρ μέλους
adis4gr
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18981
Εγγραφή: 14/01/03 1:29
Last Visit: 02/09/14 1:24
Τοποθεσία: αυγατηγανισταν!

Δημοσίευσηαπό Thanasis » 05/09/03 12:40

Οταν το οδηγησα,καταλαβα οτι ηταν 75,ειχε πολυ κοντες σχεσεις.Το ζητημα ειναι πως το καταλαβαινω χωρις να το οδηγησω....
Καποιος απο πανω,λεει "γραφει απο πισω 16v".Απ οτι ειδα στους 4Τ κ τα δυο μοντελα ειναι 16βαλβιδα.Εκτος πια κ αν στο ενα το γραφει κ στο αλλο οχι...

Thanks anyway!
Thanasis
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 15/05/03 12:50
Last Visit: 20/06/06 17:54

Δημοσίευσηαπό S3 » 05/09/03 13:08

Eνας τροπος να το καταλαβεις απο εξω ειναι να κοιταξεις τα φρενα.
Το 100 εχει δισκοφρενα πισω και 256mm δισκους εμπρος,ενω το 75 εχει ταμπουρα πισω και πιο μικρα δισκοφρενα μπροστα(κατω απο 250mm)
Aν τα οδηγησεις θα καταλαβεις οτι το 75 δεν παει με τιποτα πανω απο τις 5000 και με το ζορι φτανει τον κοφτη στις 6.000
Το 100 ιπ. ανεβαζει πιο ευκολα εως τις 6.800(αν επιμεινεις παει και 7000 :D )
Άβαταρ μέλους
S3
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2128
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 01/09/14 13:25

Δημοσίευσηαπό gatony » 05/09/03 13:32

Thanasis έγραψε:Καποιος απο πανω,λεει "γραφει απο πισω 16v".Απ οτι ειδα στους 4Τ κ τα δυο μοντελα ειναι 16βαλβιδα.Εκτος πια κ αν στο ενα το γραφει κ στο αλλο οχι...


Είναι δεδομένο πως και τα 2 είναι 16βάλβιδα με 1.390 cc.
Απλά το 100 γράφει 16V και το 75 γράφει 1.4 ! :wink:
gatony
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: 05/10/02 13:05
Last Visit: 29/10/13 19:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Krusenstern » 05/09/03 20:42

σωστός!

το 75άρι που έχω οδηγήσει πάντως, στον τόπο είναι. Κι από ροπές όχι και τόσο σπουδαία πράματα ρε παιδιά, σε ανηφόρες στην Καστέλλα που το 1,0 Υαρις μου ανεβαίνει για πλάκα με 2α, το Πόλο ήθελε κατέβασμα....δεν το περίμενα. Μήπως είναι πολύ βαρύ??

Σπύρος
- Do you feel lucky, punk?
Άβαταρ μέλους
Krusenstern
4TF F1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 20467
Εγγραφή: 23/01/03 23:06
Last Visit: 22/08/14 17:42
Τοποθεσία: Seven Seas of Rhye

Δημοσίευσηαπό mirage » 05/09/03 22:02

Συνωνόματε έχουν δίκιο όσο και να σου φαίνεται παράξενο. Τα 75 άλογα αντιστοιχούν σε ένα απλό 1.4 ενω τα 100 σε σηματάκι 16V. Aυτό ίσχυε και για την προηγούμενη γενιά
"I find the cars uncompromisingly, almost painfully, beautiful" Ayrton Senna
Άβαταρ μέλους
mirage
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 27363
Εγγραφή: 21/06/02 8:17
Last Visit: 02/09/14 4:03

Δημοσίευσηαπό CHRIBIZA » 06/09/03 1:26

H απαντηση ειναι στα φρενα!!!!
75=ταμπουρα πισω
100=δισκοφρενα
CHRIBIZA
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 05/08/03 9:05
Last Visit: 13/06/05 0:15


Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot], GreenBill, Majestic-12 [Bot] και 17 επισκέπτες