24/07/14 16:39

ΜΙΚΡΟ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΠΟΙΟ; (VIVIO, MATIZ, ALTO H SEICENTO)

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: ΜΙΚΡΟ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΠΟΙΟ; (VIVIO, MATIZ, ALTO H SEICENTO)

Δημοσίευσηαπό giannik1977 » 04/08/10 20:29

HighFidelity έγραψε:
tasosdev έγραψε:Προτίμησα να το ξαποστείλω και να το αντικαταστήσω με τρένο. Δεν μου λείπει καθόλου :lol:

:ysterical:
Εγώ έχω εμπειρία από το Ματιζ τελευταίας γενιάς. Συμπαθέστατο, αλλά ιδιαίτερα ευπαθές στην σκληρή χρήση! :lipsealed:
πχ δεν είχε ποδιά στην μηχανή και αν το πήγαινες σε λασπωμένο δρόμο, μπούκωνε ο ανεμιστήρας του βεντιλατέρ! :lipsealed:

Το δίλημμα σ' αυτήν την κατηγορία είναι απλό: απω-ανατολίτικο που χαλάει πιο δύσκολα, αλλά αν χαλάσει τον ήπιες, ή ιταλικό που φτιάχνεται πάμφηνα;
:hmmm:
Εγώ θα έπαιρνα Seicento, αλλά ΔΕΝ βγαίνει αυτόματο.
Αν ήθελα αυτόματο, θα έπαιρνα ...ό,τι έβρισκα σε καλή τιμή! Θέλει προσοχή και ψάξιμο όμως... :roll:



Αυτό το ότι το Ιταλικό φτιάχνεται παμφθηνα , που το έχετε βρει ρε παιδιά ? έχετε υπ' όψιν σας πόσο κοστίζει το σετ ηλεκτρικού τιμονιού που συνήθως έχουν? Το οποίο είναι ζημιά όχι και τόσο ασυνήθιστη..
Δεν εχεις επιλογες..Ζησε..
Άβαταρ μέλους
giannik1977
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3671
Εγγραφή: 24/11/08 21:38
Last Visit: 24/07/14 15:19
Τοποθεσία: εκεί που τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα..

Re: ΜΙΚΡΟ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΠΟΙΟ; (VIVIO, MATIZ, ALTO H SEICENTO)

Δημοσίευσηαπό dimsabas » 04/08/10 20:39

Γράψε τα μικρά στα παλιά σου υποδήματα και πάρε ένα πραγματικό αυτοκίνητο! :lol:

Ή πολύ πραγματικό, για να είμαστε ακριβείς.

Ή πούλα το άλλο που έχει μικτή ασφάλεια και πάρε ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο

ή ένα πολύ κιμπάρικο! :lol: :lol: :lol:

Μέχρι τα 3Κ, εγώ θα αγόραζα μόνο πισωκίνητο.
"Βάζει ο Σάμπας τη στολή του και φοράει τα ημισλίκ του, τ' αγωνιστικά! Τ' αγωνιστικά! Και μια μέρα που ρεπάρει, το ΜιΧί του πάει να πάρει, δες ένα ντριφτά!"
Άβαταρ μέλους
dimsabas
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6408
Εγγραφή: 13/01/03 13:35
Last Visit: 24/07/14 14:15
Τοποθεσία: Έλληνας κροίσος, ιδιοκτήτης πίστας (11 γράμματα)

Re: ΜΙΚΡΟ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΠΟΙΟ; (VIVIO, MATIZ, ALTO H SEICENTO)

Δημοσίευσηαπό HighFidelity » 04/08/10 21:18

giannik1977 έγραψε:
HighFidelity έγραψε:
tasosdev έγραψε:Προτίμησα να το ξαποστείλω και να το αντικαταστήσω με τρένο. Δεν μου λείπει καθόλου :lol:

:ysterical:
Εγώ έχω εμπειρία από το Ματιζ τελευταίας γενιάς. Συμπαθέστατο, αλλά ιδιαίτερα ευπαθές στην σκληρή χρήση! :lipsealed:
πχ δεν είχε ποδιά στην μηχανή και αν το πήγαινες σε λασπωμένο δρόμο, μπούκωνε ο ανεμιστήρας του βεντιλατέρ! :lipsealed:

Το δίλημμα σ' αυτήν την κατηγορία είναι απλό: απω-ανατολίτικο που χαλάει πιο δύσκολα, αλλά αν χαλάσει τον ήπιες, ή ιταλικό που φτιάχνεται πάμφηνα;
:hmmm:
Εγώ θα έπαιρνα Seicento, αλλά ΔΕΝ βγαίνει αυτόματο.
Αν ήθελα αυτόματο, θα έπαιρνα ...ό,τι έβρισκα σε καλή τιμή! Θέλει προσοχή και ψάξιμο όμως... :roll:



Αυτό το ότι το Ιταλικό φτιάχνεται παμφθηνα , που το έχετε βρει ρε παιδιά ? έχετε υπ' όψιν σας πόσο κοστίζει το σετ ηλεκτρικού τιμονιού που συνήθως έχουν? Το οποίο είναι ζημιά όχι και τόσο ασυνήθιστη..

Το Seicento δεν έχει καν υδραυλικό ή ηλεκτρικό τιμόνι.
Τα Punto MK1 και Lancia Y έχουν υδραυλικό και εντελώς απροβλημάτιστο. :rtfm:
ΕικόναΕικόνα
BMW 120i (E81) - Ducati Multistrada 1000DS
Άβαταρ μέλους
HighFidelity
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15518
Εγγραφή: 24/06/06 2:27
Last Visit: 24/07/14 15:02

Re: ΜΙΚΡΟ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΠΟΙΟ; (VIVIO, MATIZ, ALTO H SEICENTO)

Δημοσίευσηαπό gansan » 04/08/10 21:45

Και είναι καλό τώρα το υδραυλικό τιμόνι σε τόσο μικρό αυτοκίνητο;;;

Πέρα από το ότι χάνεις πολύ σε feedback πάει και +0,5lt/100km η κατανάλωση....
Άβαταρ μέλους
gansan
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: 25/02/07 10:21
Last Visit: 14/09/13 18:33

Re: ΜΙΚΡΟ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΠΟΙΟ; (VIVIO, MATIZ, ALTO H SEICENTO)

Δημοσίευσηαπό cosneo » 04/08/10 21:48

foufoutoz έγραψε:Και είναι καλό τώρα το υδραυλικό τιμόνι σε τόσο μικρό αυτοκίνητο;;;....


Ναι. Ίσως και απο συνήθεια αλλά στο Micra που δεν έχει ... το 175άρη λάστιχο θέλει δύναμη για να στρίψει στο παρκάρισμα! Είναι κουραστικό ακόμα και σε αυτοκίνητα με μικρές διαστάσεις ελαστικών.
Καλέ μου ιθαγενή ... la mamma degli idioti è sempre incinta.
Άβαταρ μέλους
cosneo
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 16904
Εγγραφή: 02/12/07 18:01
Last Visit: 24/07/14 15:12
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΜΙΚΡΟ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΠΟΙΟ; (VIVIO, MATIZ, ALTO H SEICENTO)

Δημοσίευσηαπό gansan » 04/08/10 21:59

Ευκαιρία για γυμναστική!

Το παρκάρισμα αποτελεί το 1% του χρόνου που περνάς μέσα στο αυτοκίνητο

Από το escort mk4 πάντως που είχα δε μου έλειπε καθόλου το υδραυλικό τιμόνι, ίσα ίσα που είχα πλήρη αντίληψη του δρόμου η οποία μου λείπει τώρα. Από την άλλη επειδή οδηγώ σε επαρχιακό δίκτυο με πολλές στροφές χρειάζομαι περισσότερο το να αντιλαμβάνομαι το δρόμο και το αυτοκίνητο σε σχέση με κάποιον που οδηγεί εθνική
Άβαταρ μέλους
gansan
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: 25/02/07 10:21
Last Visit: 14/09/13 18:33

Re: ΜΙΚΡΟ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΠΟΙΟ; (VIVIO, MATIZ, ALTO H SEICENTO)

Δημοσίευσηαπό asteris » 04/08/10 22:45

HighFidelity έγραψε:
giannik1977 έγραψε:
HighFidelity έγραψε:
tasosdev έγραψε:Προτίμησα να το ξαποστείλω και να το αντικαταστήσω με τρένο. Δεν μου λείπει καθόλου :lol:

:ysterical:
Εγώ έχω εμπειρία από το Ματιζ τελευταίας γενιάς. Συμπαθέστατο, αλλά ιδιαίτερα ευπαθές στην σκληρή χρήση! :lipsealed:
πχ δεν είχε ποδιά στην μηχανή και αν το πήγαινες σε λασπωμένο δρόμο, μπούκωνε ο ανεμιστήρας του βεντιλατέρ! :lipsealed:

Το δίλημμα σ' αυτήν την κατηγορία είναι απλό: απω-ανατολίτικο που χαλάει πιο δύσκολα, αλλά αν χαλάσει τον ήπιες, ή ιταλικό που φτιάχνεται πάμφηνα;
:hmmm:
Εγώ θα έπαιρνα Seicento, αλλά ΔΕΝ βγαίνει αυτόματο.
Αν ήθελα αυτόματο, θα έπαιρνα ...ό,τι έβρισκα σε καλή τιμή! Θέλει προσοχή και ψάξιμο όμως... :roll:



Αυτό το ότι το Ιταλικό φτιάχνεται παμφθηνα , που το έχετε βρει ρε παιδιά ? έχετε υπ' όψιν σας πόσο κοστίζει το σετ ηλεκτρικού τιμονιού που συνήθως έχουν? Το οποίο είναι ζημιά όχι και τόσο ασυνήθιστη..

Το Seicento δεν έχει καν υδραυλικό ή ηλεκτρικό τιμόνι.
Τα Punto MK1 και Lancia Y έχουν υδραυλικό και εντελώς απροβλημάτιστο. :rtfm:


Είχε κατά παραγγελία ηλεκτρικό, αλλά σπάνια το έβαζαν οι πελάτες, γιατί έχει πολύ μικρή κάστερ και είναι πανάλαφρο ακόμη και στο μη υποβοηθούμενο. Ο δε εγκέφαλος που το συνόδευε, εκτός του ότι έδινε μεταβλητή υποβοήθηση (βάραινε σταδιακά μετά τα 60χαω), διόρθωνε και ψαρέματα του τιμονιού σε μεγάλες ταχύτητες και wheel-locks σε περίπτωση υποστροφής. Παρέα ερχόταν και η γρήγορη κρεμαγιέρα των 3.2 στροφών. Όλα αυτά εν έτη 1998.

Στο προκείμενο, τόσων χρονών αυτοκίνητα, μόνο από πρώτο χέρι και νοικοκύρηδες ιδιοκτήτες, που τηρούσαν μιά στοιχειώδη συντήρηση και δεν αλλάζαν απλά λάδια μιά στα δυό χρόνια, υγρά φρένων όταν έσκαγε η τρόμπα και παραφλούο μόλις πιτσικάριζε η φλάντζα...

Αν βρεις Sporting σε καλή κατάσταση με κλειστά τα μάτια, αλλιώς Matizάκι. Alto και Vivio ούτε στην πεθερά μου δεν θα έδινα...
Εικόνα
Κάλλιο cento και στο χέρι, παρά μπέμπα και καρτέρει...
Άβαταρ μέλους
asteris
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: 12/01/03 21:02
Last Visit: 04/07/14 1:30
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΜΙΚΡΟ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΠΟΙΟ; (VIVIO, MATIZ, ALTO H SEICENTO)

Δημοσίευσηαπό Iceman21 » 05/08/10 0:14

Παιδιά, ειλικρινά ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις..
βέβαια να πω την αλήθεια παραμπερδεύτηκα τελικά..

Να πω ότι για τα 4 αυτοκίνητα που ανέφερα ένας σημαντικός λόγος είναι οι εξωτερικές διαστάσεις που είναι πολύ μικρές (~3,3 μέτρα). Είναι γεγονός ότι κ μένα με προβληματίζει το κατά πόσο είναι ασφαλή.
Βέβαια κ με το ατύχημα που είχα με το μηχανάκι φορούσα τα πάντα από εξοπλισμό (εκτός από προστατευτικό παντελόνι), δεν έτρεχα (40km/h) και έπαθα σοβαρή ζημιά σε χέρι κ κυρίως πόδι.. Πρώτο πέσιμο και χωρίς να φταίω.
Θα μου λείψει η ευκολία της μηχανής και το ότι μπορούσα να υπολογίζω το χρόνο που θέλω να πάω κάπου.
Το αυτοκίνητο που έχω είναι ΤΤ 225Q, το οποίο κ πουλάω για να πάρω κάτι με περισσότερους χώρους. Επειδή βλέπω όμως ότι δεν πουλιέται σε μια λογική τιμή κ ήδη έχω χάσει ένα τεράστιο ποσό από όταν το πήρα, θα προτιμούσα να το κρατήσω κ να πάρω το μικρό που σας λέω για να το παρκάρω άφοβα μέσα στην Αθήνα.

Μια ακόμα ερώτηση: το seicento το 1100 το απλό τι διαφορές έχει από το sporting που είναι επίσης 1100;
Καίνε το ίδιο ή βγάζουν άλλους ίππους;

Το ξέρω ότι με 3000 παίρνω miata για παιχνίδι, starlet πισωκίνητο για παιχνίδι επίσης και πολλά άλλα μεγαλύτερα κ καλύτερα αυτοκίνητα, αλλά δε θα έχουν αυτά που θέλω:
μικρή όσο γίνεται κατανάλωση
μικρές όσο γίνεται περισσότερο διαστάσεις
φτηνά πάγια έξοδα (ασφάλεια, τέλη)
Iceman21
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: 28/06/10 15:14
Last Visit: 10/06/14 22:49

Re: ΜΙΚΡΟ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΠΟΙΟ; (VIVIO, MATIZ, ALTO H SEICENTO)

Δημοσίευσηαπό panos2171 » 05/08/10 0:48

Fiat Seicento :inlove:
Μικροπροβληματακια μπορει να βγαλει σε κανα ηλεκτρικο(καμια καμμενη λαμπα-αν αυτο θεωρηται προβλημα η καμια λανθασμενη ενδειξη στο καντραν),κατα τ αλλα ειναι αψογο.
Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
panos2171
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11050
Εγγραφή: 06/12/07 19:46
Last Visit: 23/07/14 21:33
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: ΜΙΚΡΟ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΠΟΙΟ; (VIVIO, MATIZ, ALTO H SEICENTO)

Δημοσίευσηαπό asteris » 05/08/10 8:06

Το Sporting είχε ζάντες αλουμινίου και πιό σπορ ελαστικά, χαμήλωμα 1.5cm στα ελατήρια και σφιχτότερα αμορτισέρ, κοντύτερο σασμάν ειδικά σε 1-2-3 και διάφορες αισθητικές πινελιές (σπορ προφυλακτήρες, άσπρα όργανα, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ, ψευτομπάκετ καθίσματα).

Σε κατανάλωση δεν είχαν ιδιαίτερες διαφορές, εκτός αν λόγω του ότι το Sporting με το κοντό σασμάν γούσταρες να το πατάς...
Εικόνα
Κάλλιο cento και στο χέρι, παρά μπέμπα και καρτέρει...
Άβαταρ μέλους
asteris
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: 12/01/03 21:02
Last Visit: 04/07/14 1:30
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΜΙΚΡΟ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΠΟΙΟ; (VIVIO, MATIZ, ALTO H SEICENTO)

Δημοσίευσηαπό kotetsi » 05/08/10 22:55

Αν θυμάμαι καλά, η έκδοση Suite 1100cc είχε στο βασικό εξοπλισμό A/C σε αντίθεση με τη Sporting που πρέπει να ήταν στα εξτρά.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
kotetsi
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3567
Εγγραφή: 21/01/06 17:59
Last Visit: 23/07/14 22:29
Τοποθεσία: Μαρούσι

Re: ΜΙΚΡΟ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΠΟΙΟ; (VIVIO, MATIZ, ALTO H SEICENTO)

Δημοσίευσηαπό vellerefontis » 06/08/10 9:12

foufoutoz έγραψε:Το παρκάρισμα αποτελεί το 1% του χρόνου που περνάς μέσα στο αυτοκίνητο



εκτός αν μένεις Αθήνα... :lol:
drive or die
vellerefontis
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3343
Εγγραφή: 18/07/08 9:46
Last Visit: 24/07/14 12:11
Τοποθεσία: επί τροχόν

Re: ΜΙΚΡΟ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΠΟΙΟ; (VIVIO, MATIZ, ALTO H SEICENTO)

Δημοσίευσηαπό GGAB » 06/08/10 21:58

μακρια απο φιατ....τα προβληματα που εχει δεν ειναι απλα μια καμμενη λαμπα αλλα οτιδηποτε μπορει να καει!!!οπως και η φλατζα πχ..... :whistlink:
MAZDA 6 1.8
ATOS 1.0
GGAB
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3436
Εγγραφή: 26/05/09 17:39
Last Visit: 21/07/14 8:49
Τοποθεσία: Δ.Π

Re: ΜΙΚΡΟ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΠΟΙΟ; (VIVIO, MATIZ, ALTO H SEICENTO)

Δημοσίευσηαπό swift b.p.m » 06/08/10 22:06

Εύκολα καλοσυντηρημένο Sei Sporting σε κιτρινάκι... :metalo:
Άβαταρ μέλους
swift b.p.m
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1581
Εγγραφή: 30/09/07 13:58
Last Visit: 22/07/14 15:47
Τοποθεσία: Χανιά Κρήτης

Re: ΜΙΚΡΟ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΠΟΙΟ; (VIVIO, MATIZ, ALTO H SEICENTO)

Δημοσίευσηαπό nonos » 06/08/10 22:25

GGAB έγραψε:μακρια απο φιατ....τα προβληματα που εχει δεν ειναι απλα μια καμμενη λαμπα αλλα οτιδηποτε μπορει να καει!!!οπως και η φλατζα πχ..... :whistlink:

:slap:
ουυυυ 666 ουυυυ fiat..ουυυυ 666
Άβαταρ μέλους
nonos
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13617
Εγγραφή: 19/01/09 2:59
Last Visit: 24/07/14 14:16

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Andreas61971, efthymis, famas, VolvoZeus και 22 επισκέπτες