25/10/14 23:10

Opel Astra (J) GTC

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: Opel Astra (J) GTC

Δημοσίευσηαπό SYZo » 13/09/11 7:44

επειδη βαριεμαι να εξηγω και αυτη η κουβεντα δεν οδηγει πουθενα ας μενει ο καθενας με τις αποψεις του.
τα περιοδικα ειναι ενα τροπος να δωσουμε αποδειξεις που μπορει ο καθενας να εχει προσβαση και να μην λεμε πραγματα αοριστα.
φιλε μου ποτε να μην εισαι 101% σιγουρος γιατι εκτειθεσαι ανεπανορθωτα.

Φιλικα Γιαννης
SYZo
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 13/07/11 8:18
Last Visit: 10/04/12 7:55

Re: Opel Astra (J) GTC

Δημοσίευσηαπό A-Viper7 » 13/09/11 12:04

SYZo έγραψε:επειδη βαριεμαι να εξηγω και αυτη η κουβεντα δεν οδηγει πουθενα ας μενει ο καθενας με τις αποψεις του.


Άλλο η άποψη και άλλο η επιστήμη. Το πρώτο κάν'το ότι θέλεις. Το δεύτερο - δυστυχώς για εσένα - δεν επιδέχεται διαπραγμάτευσης (σε αυτο το πλαίσιο κουβέντας), οπότε άσε τα "βαριέμαι να εξηγώ". Αλήθεια, τη βελτίωση πώς την "είδες", με γυμνό μάτι ή με μικροσκόπιο; Γιατί για να πεις ότι κάτι βελτιώθηκε υπάρχουν ΠΟΛΥ συγκεκριμένες και αυστηρές διαδικασίες τις οποίες είμαι σίγουρος ότι δεν ακούμπησες. Και όχι, μια βόλτα στην πάρνηθα δεν είναι μία από αυτές τις διαδικασίες.

τα περιοδικα ειναι ενα τροπος να δωσουμε αποδειξεις που μπορει ο καθενας να εχει προσβαση και να μην λεμε πραγματα αοριστα.


Τα περιοδικά είναι για διάβασμα στην παραλία, άντε και για να περνάει η ώρα όταν δεν είμαστε στην παραλία. Όταν θέλεις να αποδείξεις κάτι υπάρχουν ΠΟΛΥ πιο αξιόπιστες πηγές επίσης διαθέσιμες στον καθέναν. Βέβαια δεν έχουν ωραία σκιτσάκια αλλά τι να κάνεις... :(

φιλε μου ποτε να μην εισαι 101% σιγουρος γιατι εκτειθεσαι ανεπανορθωτα.


Το αυτό, ειδικά σε κάτι που δεν είναι η δουλειά σου. :)

Αυτό ισχύει και για τον φυσικό ( :ninja: ) τον red monster :lol:
Άβαταρ μέλους
A-Viper7
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5533
Εγγραφή: 31/03/03 22:15
Last Visit: 05/10/14 18:52
Τοποθεσία: Λέστα/Γαλάτσι

Re: Opel Astra (J) GTC

Δημοσίευσηαπό socratesn » 14/09/11 23:58

Δηλαδη μερικοι εδω περα θεωρουν οτι ο κατασκευαστης αν βαλει 15αρα τη βαζει με σκοπο να φρεναρει χειροτερα το αμαξι κ αν μπει 16αρα φρεναρει καλυτερα?Αναρτηση,abs και χιλιες δυο παραμετροι ακομη χτισμενες γυρω απο το βελτιστο φρεναρισμα με 15αρα θα λειτουργησουν καλυτερα με 16αρα '''λογω μεγαλυτερης επιφανειας τριβης'''?Τωρα για να παω εκει απ οπου ξεκινησε το θεμα,το οτι κανουν τα αυτοκινητα μπαουλα με τεραστιους θολους και χωνουν τη 19αρα και δειχνει το αμαξι ειναι κλασσικο τρικ που το χρησιμοποιει η οπελ π.χ συχνα.Εχετε δει insignia με τασια? :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
socratesn
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5272
Εγγραφή: 28/05/10 14:27
Last Visit: 23/10/14 5:17
Τοποθεσία: City Of Angels

Re: Opel Astra (J) GTC

Δημοσίευσηαπό giorgosgudelias » 15/09/11 0:10

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια...
Εικόνα
Astra j 1,4T 140hp white sport
Άβαταρ μέλους
giorgosgudelias
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 18/01/09 3:11
Last Visit: 05/09/12 20:51

Re: Opel Astra (J) GTC

Δημοσίευσηαπό solonts » 15/09/11 3:45

socratesn έγραψε:Δηλαδη μερικοι εδω περα θεωρουν οτι ο κατασκευαστης αν βαλει 15αρα τη βαζει με σκοπο να φρεναρει χειροτερα το αμαξι κ αν μπει 16αρα φρεναρει καλυτερα?Αναρτηση,abs και χιλιες δυο παραμετροι ακομη χτισμενες γυρω απο το βελτιστο φρεναρισμα με 15αρα θα λειτουργησουν καλυτερα με 16αρα '''λογω μεγαλυτερης επιφανειας τριβης'''?Τωρα για να παω εκει απ οπου ξεκινησε το θεμα,το οτι κανουν τα αυτοκινητα μπαουλα με τεραστιους θολους και χωνουν τη 19αρα και δειχνει το αμαξι ειναι κλασσικο τρικ που το χρησιμοποιει η οπελ π.χ συχνα.Εχετε δει insignia με τασια? :lipsealed:


Ε, τότε να βάλουν 13άρια, καλύτερα θα πηγαίνει; Έλεος ρε παιδιά με το θέμα, έγινε :vava:

Πάντως θα συμφωνήσω απόλυτα για τους θόλους, αλλά το πρόβλημα ξεκινά από τον τεράστιο όγκο που έρχονται να καλύψουν οι τεράστιοι θόλοι/ρόδες.
Άβαταρ μέλους
solonts
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 07/02/11 13:49
Last Visit: 18/12/11 7:33

Re: Opel Astra (J) GTC

Δημοσίευσηαπό SYZo » 15/09/11 9:26

ας μας πει κάποιος μερικά αυτοκίνητα rally που φοράνε μικρότερη ζάντα από το μοντέλο παραγωγής. η ακόμα μια απλή έκδοση αυτοκινητου που φοράει μεγαλύτερη ζάντα από την σπορ έκδοση
SYZo
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 13/07/11 8:18
Last Visit: 10/04/12 7:55

Re: Opel Astra (J) GTC

Δημοσίευσηαπό A-Viper7 » 15/09/11 13:23

SYZo έγραψε:ας μας πει κάποιος μερικά αυτοκίνητα rally που φοράνε μικρότερη ζάντα από το μοντέλο παραγωγής. η ακόμα μια απλή έκδοση αυτοκινητου που φοράει μεγαλύτερη ζάντα από την σπορ έκδοση


Τα αυτοκίνητα ράλλυ έχουν ΜΟΝΟ διαφορετική ζάντα από το μοντέλο παραγωγής; ΟΧΙ! Έχουν 10^10 άλλες αλλαγές ακριβώς για να δουλέψει η νέα διάσταση τροχού.
Άβαταρ μέλους
A-Viper7
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5533
Εγγραφή: 31/03/03 22:15
Last Visit: 05/10/14 18:52
Τοποθεσία: Λέστα/Γαλάτσι

Re: Opel Astra (J) GTC

Δημοσίευσηαπό SYZo » 15/09/11 13:30

A-Viper7 έγραψε:
SYZo έγραψε:ας μας πει κάποιος μερικά αυτοκίνητα rally που φοράνε μικρότερη ζάντα από το μοντέλο παραγωγής. η ακόμα μια απλή έκδοση αυτοκινητου που φοράει μεγαλύτερη ζάντα από την σπορ έκδοση


Τα αυτοκίνητα ράλλυ έχουν ΜΟΝΟ διαφορετική ζάντα από το μοντέλο παραγωγής; ΟΧΙ! Έχουν 10^10 άλλες αλλαγές ακριβώς για να δουλέψει η νέα διάσταση τροχού.

αρα φτανουμε στο συμπερασμα οτι η μεγαλυτερη ζαντα βοηθαει μεν αλλα χρειαζεται και μια σεβαστη υποδομη για να μην χαλασει τον χαρακτηρα του αυοκινητου.
SYZo
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 13/07/11 8:18
Last Visit: 10/04/12 7:55

Re: Opel Astra (J) GTC

Δημοσίευσηαπό socratesn » 15/09/11 13:57

solonts έγραψε:
socratesn έγραψε:Δηλαδη μερικοι εδω περα θεωρουν οτι ο κατασκευαστης αν βαλει 15αρα τη βαζει με σκοπο να φρεναρει χειροτερα το αμαξι κ αν μπει 16αρα φρεναρει καλυτερα?Αναρτηση,abs και χιλιες δυο παραμετροι ακομη χτισμενες γυρω απο το βελτιστο φρεναρισμα με 15αρα θα λειτουργησουν καλυτερα με 16αρα '''λογω μεγαλυτερης επιφανειας τριβης'''?Τωρα για να παω εκει απ οπου ξεκινησε το θεμα,το οτι κανουν τα αυτοκινητα μπαουλα με τεραστιους θολους και χωνουν τη 19αρα και δειχνει το αμαξι ειναι κλασσικο τρικ που το χρησιμοποιει η οπελ π.χ συχνα.Εχετε δει insignia με τασια? :lipsealed:


Ε, τότε να βάλουν 13άρια, καλύτερα θα πηγαίνει; Έλεος ρε παιδιά με το θέμα, έγινε :vava:

Δε μιλησα για το αν η μεγαλυτερη ή η μικροτερη διασταση ειναι καλυτερη.Ειπα απλα οτι μπορουν να φτιαξουν ρυθμιζοντας 1000αδες παραμετρους το ιδιο αυτοκινητο να συμπεριφερεται και να φρεναρει που ειναι και το θεμα μας καλυτερα με την εκαστοτε διασταση με αποτελεσμα αν το αυτοκινητο σου φορουσε μαμα 15αρες,να μην ειναι καθολου σιγουρο οτι με μια 16αρα θα φρεναρει και θα στριψει καλυτερα.Το αυτο ισχυει αν βαλεις και 13αρα,δεν ειπα το αντιθετο.Αλλα η λογικη μεγαλωνουν τ αυτοκινητα και πρεπει να φορανε 20αρες ειναι εντελως ακυρη.Δηλαδη μια φεραρι f40 που ειχε 17αρες και 1100 κιλα βαρος γιατι ηταν οκ και τωρα ενα corsa opc χρειαζεται να βαλει 18αρες και 19αρες για το ιδιο βαρος και μερικες εκατονταδες ιππους λιγοτερο?
Άβαταρ μέλους
socratesn
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5272
Εγγραφή: 28/05/10 14:27
Last Visit: 23/10/14 5:17
Τοποθεσία: City Of Angels

Re: Opel Astra (J) GTC

Δημοσίευσηαπό SYZo » 15/09/11 14:05

γιατι εχει χειροτερη αεροδυναμικη, χειροτερο κεντρο βαρους, διαφορετικα πλατος και μηκος..........
οτι και να λεμε δεν ειναι το ιδιο το να εχεις μικρη ζαντα με το να εχεις μεγαλη. και αυτο θα το καταλαβει κανεις αν την ιδια στροφη την παρει με το ιδιο αυτοκινητο και την ιδια ταχυτητα και αλλαξει μονο η ζαντα. διαφορετικη δυνατοτητα στριψιματος εχει μια ροδα μικρο προφιλ και παχυ πελμα και αλλο μια ροδα με μεγαλο προφιλ και λεπτο πελμα. απο την φυση τους εχουν διαφορετικες δυνατοτιτες, τωρα εαν θα ταιριαξει με το αυτοκινητο του καθενος αυτο ειναι κατι που δεν το ξερει κανεις
SYZo
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 13/07/11 8:18
Last Visit: 10/04/12 7:55

Re: Opel Astra (J) GTC

Δημοσίευσηαπό A-Viper7 » 15/09/11 14:06

SYZo έγραψε:
A-Viper7 έγραψε:
SYZo έγραψε:ας μας πει κάποιος μερικά αυτοκίνητα rally που φοράνε μικρότερη ζάντα από το μοντέλο παραγωγής. η ακόμα μια απλή έκδοση αυτοκινητου που φοράει μεγαλύτερη ζάντα από την σπορ έκδοση


Τα αυτοκίνητα ράλλυ έχουν ΜΟΝΟ διαφορετική ζάντα από το μοντέλο παραγωγής; ΟΧΙ! Έχουν 10^10 άλλες αλλαγές ακριβώς για να δουλέψει η νέα διάσταση τροχού.

αρα φτανουμε στο συμπερασμα οτι...


Όχι
Άβαταρ μέλους
A-Viper7
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5533
Εγγραφή: 31/03/03 22:15
Last Visit: 05/10/14 18:52
Τοποθεσία: Λέστα/Γαλάτσι

Re: Opel Astra (J) GTC

Δημοσίευσηαπό 007 » 21/09/11 12:03

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

:iconcool:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
007
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2490
Εγγραφή: 31/10/05 1:56
Last Visit: 08/09/14 20:16
Τοποθεσία: Παλληνη (Ελλαδα), Coventry (UK)

Re: Opel Astra (J) GTC

Δημοσίευσηαπό samatistas » 21/09/11 23:17

Και οι τιμές του GTC:

1.4 T 120 HP EDITION 18400
1.4 T 120 HP SPORT 20500
1.4 T 140 HP EDITION 18900
1.4 T 140 HP SPORT 21000
1.4 T 140 HP ESSENTIA AUTO 19950
1.4 T 140 HP SPORT AUTO 22050
1.6 T 180 HP EDITION 20550
1.6 T 180 HP SPORT 22650
2.0 CDTI 165 HP EDITION 25150
2.0 CDTI 165 HP SPORT 27250
2.0 CDTI 165 HP EDITION AUTO 25900
2.0 CDTI 165 HP SPORT AUTO 28000
~ Ανοιξέ μου να κρυφτώ... | http://www.youtube.com/watch?v=tMmhoFV2qgI ~
Άβαταρ μέλους
samatistas
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3890
Εγγραφή: 20/05/06 16:40
Last Visit: 25/10/14 18:37
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Opel Astra (J) GTC

Δημοσίευσηαπό jimdenin » 23/09/11 22:41

SYZo έγραψε:γιατι εχει χειροτερη αεροδυναμικη, χειροτερο κεντρο βαρους, διαφορετικα πλατος και μηκος..........
οτι και να λεμε δεν ειναι το ιδιο το να εχεις μικρη ζαντα με το να εχεις μεγαλη. και αυτο θα το καταλαβει κανεις αν την ιδια στροφη την παρει με το ιδιο αυτοκινητο και την ιδια ταχυτητα και αλλαξει μονο η ζαντα. διαφορετικη δυνατοτητα στριψιματος εχει μια ροδα μικρο προφιλ και παχυ πελμα και αλλο μια ροδα με μεγαλο προφιλ και λεπτο πελμα. απο την φυση τους εχουν διαφορετικες δυνατοτιτες, τωρα εαν θα ταιριαξει με το αυτοκινητο του καθενος αυτο ειναι κατι που δεν το ξερει κανεις


To θέμα της οδικής συμπεροφοράς είναι ζήτημα ανάρτησης και όχι τόσο ζήτημα ελαστικού.
jimdenin
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1451
Εγγραφή: 27/06/08 16:28
Last Visit: 10/10/14 13:28

Re: Opel Astra (J) GTC

Δημοσίευσηαπό dickdick » 25/09/11 19:03

jimdenin έγραψε:
SYZo έγραψε:γιατι εχει χειροτερη αεροδυναμικη, χειροτερο κεντρο βαρους, διαφορετικα πλατος και μηκος..........
οτι και να λεμε δεν ειναι το ιδιο το να εχεις μικρη ζαντα με το να εχεις μεγαλη. και αυτο θα το καταλαβει κανεις αν την ιδια στροφη την παρει με το ιδιο αυτοκινητο και την ιδια ταχυτητα και αλλαξει μονο η ζαντα. διαφορετικη δυνατοτητα στριψιματος εχει μια ροδα μικρο προφιλ και παχυ πελμα και αλλο μια ροδα με μεγαλο προφιλ και λεπτο πελμα. απο την φυση τους εχουν διαφορετικες δυνατοτιτες, τωρα εαν θα ταιριαξει με το αυτοκινητο του καθενος αυτο ειναι κατι που δεν το ξερει κανεις


To θέμα της οδικής συμπεροφοράς είναι ζήτημα ανάρτησης και όχι τόσο ζήτημα ελαστικού.

Βασικα και τα δυο παιζουν με το πρωτο να ειναι πιο σημαντικο.
Στις παραπανω φωτο ομως ρε παιδια οι ζαντες ειναι 20αρες.Ειναι και γαμω τις υπερβολες, μου φαινεται.
Ενταξει δεν ειναι και supercar!
Οσοι εχουν Bravo περνουν δωρο κανονακι και μια ζωη!!!! :ysterical:

http://www.youtube.com/watch?v=QVBAeS5t ... ...........:metalo: :metalo: :metalo:
:metalo: :metalo: :metalo:
Άβαταρ μέλους
dickdick
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: 04/07/09 15:47
Last Visit: 28/08/14 23:53
Τοποθεσία: Στη γη των ονειρων μου

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 26 επισκέπτες