21/09/14 1:59

diesel η βενζινοκινητο?

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: diesel η βενζινοκινητο?

Δημοσίευσηαπό nEK » 10/02/10 17:14

Στο νερο?
Εγω δεν σκοπευω να το βαζω στο νερο :lol: :offtopicviii:

Καλα θα παω για diesel. Τωρα που θα ανεβουν οι τιμες θα ερθει ποιο σύντομα ο χρόνος που θα αποσβεσω απο την οικονομικοτερη κατανλωση την αρχικη επενδυση!!
Φοβού τους βενζιναδες μονο..
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
nEK
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3148
Εγγραφή: 02/06/05 13:31
Last Visit: 20/09/14 21:08
Τοποθεσία: Στη γη του ορφεα! aka παγγαιο

Re: diesel η βενζινοκινητο?

Δημοσίευσηαπό Thomas_C200K » 10/02/10 19:19

BILL33 έγραψε:
GiwrgosFocus έγραψε:
saxon_747 έγραψε:
IKE έγραψε:Αυτό με την μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και μεγαλύτερη αντοχή του diesel είναι μύθος, δεν καταλαβαίνω γιατί αναπαράγεται τόσο πολύ.


Γιατι ετσι λενε οι "παλιοι" να'ουμε... :iconcool: :lol:



Ποπολια βγαζει πολλα χλμ το ντιζελ?Εδω περα το σαραντατριο εκοψε καπιστρι και σηκωσε πανι στα 300.000χλμ.... :whatever: :innocent: :innocent:

Για φορτηγο ειναι πολυ λιγα τα 300000χλμ παντως.

Με αυτα τα χιλιομετρα καλα τα λες BILL33 ειναι καινουργιο ακομα! Παντως Γιωργο εκανα αναλυση του τι καγκουριες εκανε στη SCANIA ο μπαρμπας που εδωσε ρεσιταλ και καπου δεν το διαβασες! Το ιδιαιτερο κοστιζει :shifty:
*Classic Mercedes-Benz* Hellenic fanpage
https://www.facebook.com/groups/611070635580172/
http://www.mbclub.gr

Φέρτε τις μάνικες της βενζίνης και αφήστε τις μπαλαντέζες στο σπίτι!
Άβαταρ μέλους
Thomas_C200K
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13210
Εγγραφή: 27/09/09 9:50
Last Visit: 19/09/14 0:22
Τοποθεσία: Genève

Re: diesel η βενζινοκινητο?

Δημοσίευσηαπό mousatos » 10/02/10 20:31

Και βέβαια στη χώρα που ζούμε δεν μπορείς να γνωρίζεις τι φορολογία θα ισχύει στα καύσιμα μετά από 2 χρόνια.
Οι επαγγελματίες βέβαια με το λαδάκι που στάζουν θα έχουν καλύτερη αντιμετώπιση οπότε η γνώμη μου είναι πετρέλαιο.
Θα σας εξαφανίσωμεν .
Άβαταρ μέλους
mousatos
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4608
Εγγραφή: 04/09/03 21:22
Last Visit: 06/09/14 5:19
Τοποθεσία: Μακριά

Re: diesel η βενζινοκινητο?

Δημοσίευσηαπό swift b.p.m » 10/02/10 20:34

Combo=επαγγελματικό=φόρτωμα=τράβηγμα/ροπή=diesel. :)
Άβαταρ μέλους
swift b.p.m
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1589
Εγγραφή: 30/09/07 13:58
Last Visit: 16/09/14 6:43
Τοποθεσία: Χανιά Κρήτης

Re: diesel η βενζινοκινητο?

Δημοσίευσηαπό e.koumis » 19/02/10 13:46

παιδια εγω πηρα ενα Peugeot 308 1600 HDI Fap 110 hp και μπορω να πω με ασφαλεια οτι πλεον δεν εχει νοημα να αγορασει καποιος βενζινοκινητο αυτοκινητο. παει αρκετα καλα καθως εχει 24,5 κιλα ροπης που γινονται 26,5 με λειτουργια overboost και καιει σε πραγματικες συνθηκεσ 5,5 lt/100 χλμ την στιγμη που το βενζινοκινητο 308 1,6 δεν πεφτει κατω απο τα 8. Οσο για τα service που λενε πως ειναι ιδιετερα ακριβα στα diesel αυτο ειναι ενας μεγαλος μυθος. σε κανενα απο τα εως τωρα service που εχω κανει δεν εχω πληρωσει πανω απο 100 ευτω. για οτι αλλες ερωτησεις εδω ειμαι.
e.koumis
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 08/05/07 14:00
Last Visit: 14/11/11 8:35

Re: diesel η βενζινοκινητο?

Δημοσίευσηαπό dstou » 19/02/10 14:23

...μπορω να πω με ασφαλεια οτι πλεον δεν εχει νοημα να αγορασει καποιος βενζινοκινητο αυτοκινητο...


Eγώ μπορώ να πω επίσης με ασφάλεια ότι αν κάποιος δεν θέλει να κάνει οικονομία, για πολλούς λόγους*, δεν υπάρχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος για να πάρει πετρελαιοκίνητο ΙΧ.


*Γιατί δεν θέλει να κάνει οικονομία
γιατί δεν ξέρει να κάνει οικονομία
γιατί δεν του λέει κάτι η οικονομία π.χ. των 350 ευρώ το χρόνο
γιατί έχει αρκετά για να κάνει οικονομία
γιατί δεν θέλει να κάνει οικονομία αν αυτή ίσως συνδυάζεται με συμβιβασμούς
γιατί δεν κάνεις οικονομία αγοράζοντας πετρελαιοκίνητο σε κάθε περίπτωση
γιατί ίσως υπάρχει και άλλος τρόπος να κάνει οικονομία
κ.ο.κ.
dstou
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9204
Εγγραφή: 17/09/08 11:23
Last Visit: 20/09/14 14:57

Re: diesel η βενζινοκινητο?

Δημοσίευσηαπό shumakos » 21/02/10 12:09

Κι εγώ θα συμφωνίσω για βενζινοκίνητο αφού τα km που θα καλύπτει ετησίως είναι λιγότερα απο 20.000. Μία ζημιά λόγω κακής ποιότητας πετρελαίου είναι πιθανή λόγω των προδιαγραφών που απαιτούν οι αντλίες των common rail και δεν καλύπτεται από εγγύηση...Αν μιλούσαμε για τα διπλάσια km ετησίως τότε βέβαια αλλάζει το πράγμα :iconcool:
Άβαταρ μέλους
shumakos
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: 20/09/09 17:28
Last Visit: 02/02/13 18:25

Re: diesel η βενζινοκινητο?

Δημοσίευσηαπό nEK » 21/02/10 12:55

Η διαφορα στην καταναλωση που ελαχιστα επηρεαζεται απο το φόρτο σε συγκριση με ενα βενζινοκινητο συν τη διαφορα τιμης καυσιμου συνηπιικουρούμενου του ότι στη περιοχη απο επαγγελματιες που ρωτησα ελαχιστη είχαν πρόβληα απο το καυσιμο και μετα απο μερικες εκατονταδες χιλιομετρα...diesel :shifty:
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
nEK
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3148
Εγγραφή: 02/06/05 13:31
Last Visit: 20/09/14 21:08
Τοποθεσία: Στη γη του ορφεα! aka παγγαιο

Re: diesel η βενζινοκινητο?

Δημοσίευσηαπό nEK » 26/02/10 13:05

ερχεται το diesel...
πιστευω μεχρι τις 16 του Μαρτη να το εχω στα χερια μου! :roll:
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
nEK
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3148
Εγγραφή: 02/06/05 13:31
Last Visit: 20/09/14 21:08
Τοποθεσία: Στη γη του ορφεα! aka παγγαιο

Re: diesel η βενζινοκινητο?

Δημοσίευσηαπό Puntofato » 28/02/10 9:05

Αμάν με αυτούς τους μύθους για ποιότητες καυσίμου. Δεν παθαίνει τίποτα η αντλία του Common rail. Το πιθανότερο είναι να πάθουν τα λαστιχάκια επιστροφής στα μπεκ που είναι και η συντήρησή τους. Το ότι δεν έχει ιμάντα χρονισμού είναι επίσης σημαντικό γιατί απαλάσσεται από ένα σημαντικό έξοδο και άγχος σχετικά με την αντοχή του. Τα λάδια στην ώρα τους και όχι πολύ στροφάρισμα και δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Επίσης πολλοί παλιατζίδες την "ανακάλυψαν" την φοβερή αυτή μηχανούλα και άρχισαν να "σφάζουν" αμαξάκια που την φοράν και την φοράν πολλά, οπότε θα έχεις και ανταλλακτικά αν τυχόν πάει κάτι στραβά. Αφήστε την βενζίνη, δεν συμφέρει όπως πάνε τα πράγματα...
Εικόνα
Grande Punto Multijet 90 "Deborah"
Δεν ξαναγοράζω βενζινοκίνητο.
ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!

Για την πόλη;
E-Bike Scooter Ekobis Spectrum 1150Wh/100km ή 0,12Ευρώ/100χλμ
Άβαταρ μέλους
Puntofato
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 722
Εγγραφή: 09/08/02 17:24
Last Visit: 10/08/14 9:47
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: diesel η βενζινοκινητο?

Δημοσίευσηαπό Mad_Max_Geo » 28/02/10 12:03

nEK έγραψε:ερχεται το diesel...
πιστευω μεχρι τις 16 του Μαρτη να το εχω στα χερια μου! :roll:



Τι αυτοκινητο?? :iconcool:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Mad_Max_Geo
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12535
Εγγραφή: 25/04/09 14:29
Last Visit: 19/09/14 14:38

Re: diesel η βενζινοκινητο?

Δημοσίευσηαπό cosneo » 28/02/10 12:08

GiwrgosFocus έγραψε:
nEK έγραψε:ερχεται το diesel...
πιστευω μεχρι τις 16 του Μαρτη να το εχω στα χερια μου! :roll:


Τι αυτοκινητο?? :iconcool:


Κάτι σε Opel αν δεν κανω λάθος μικρό ... :hmmm:
Καλέ μου ιθαγενή ... la mamma degli idioti è sempre incinta.
Άβαταρ μέλους
cosneo
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 16971
Εγγραφή: 02/12/07 18:01
Last Visit: 20/09/14 20:27
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: diesel η βενζινοκινητο?

Δημοσίευσηαπό Mad_Max_Geo » 28/02/10 12:13

cosneo έγραψε:
GiwrgosFocus έγραψε:
nEK έγραψε:ερχεται το diesel...
πιστευω μεχρι τις 16 του Μαρτη να το εχω στα χερια μου! :roll:


Τι αυτοκινητο?? :iconcool:


Κάτι σε Opel αν δεν κανω λάθος μικρό ... :hmmm:


Corsa? :hmmm:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Mad_Max_Geo
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12535
Εγγραφή: 25/04/09 14:29
Last Visit: 19/09/14 14:38

Re: diesel η βενζινοκινητο?

Δημοσίευσηαπό nEK » 28/02/10 12:45

nEK έγραψε:Σκεφτομαι να παρω νεο επαγγλεματικο αλλα δεν μπορω να αποφασισω σε τι καυσιμο.
Η διαφορα του ιδιου αυτοκινητου με διαφορετικο κινητηρα ειναι 1600Ε επιπελον για το Diesel και δεν ξερω αν με συμφερει να τα δωσω. Προκειτε για το Opel combo με 1.3cdti και τον αντιστιχο z1.4xep αμολυβδη. Ο κατασκευαστης δίδει περιπου 1,5 λίτρο διαφορα καταναλωσης σε μικτό κύκλο οποτε με τωρινες τιμες υπολογιζω να χρειαστουν και 6 χρόνια για να αποσβεσω με την οικονομια. Παρολαυτα όμως οι τιμες "παιζουν" και μπορει το χρονικό διαστημα να αμβλυνθει ή να μικρύνει. Κύριος δισταγμος μου έιναι όμως η ποιοτητα του Diesel και οι ακριβες επισκευες που μπορεί να προέλθουν απο κακης ποιοτητας καυσιμο.
Με τα τωρινα δεδομενα δύσκολα θα φτάσω τα 20000km/year και επισης δεν εχω προβλημα με το καυσιμο μαις και μενω επαρχια.
Να κανω τη διαφορα και να παρω "βενζινη" ή να πάω όπως πάνε σχεδόν όλοι οι επαγγελματίες? :hmmm:

τι ελεγα για εξι χρόνια....Σε 2 το πολύ χρονια με τις νεες τιμες καυσιμων και με λίγη παραπανο χρήση θα εχω κανει αποσβεση! :metalo:
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
nEK
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3148
Εγγραφή: 02/06/05 13:31
Last Visit: 20/09/14 21:08
Τοποθεσία: Στη γη του ορφεα! aka παγγαιο

Re: diesel η βενζινοκινητο?

Δημοσίευσηαπό PuntoLord » 28/02/10 17:29

Puntofato έγραψε:Αμάν με αυτούς τους μύθους για ποιότητες καυσίμου. Δεν παθαίνει τίποτα η αντλία του Common rail. Το πιθανότερο είναι να πάθουν τα λαστιχάκια επιστροφής στα μπεκ που είναι και η συντήρησή τους. Το ότι δεν έχει ιμάντα χρονισμού είναι επίσης σημαντικό γιατί απαλάσσεται από ένα σημαντικό έξοδο και άγχος σχετικά με την αντοχή του. Τα λάδια στην ώρα τους και όχι πολύ στροφάρισμα και δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Επίσης πολλοί παλιατζίδες την "ανακάλυψαν" την φοβερή αυτή μηχανούλα και άρχισαν να "σφάζουν" αμαξάκια που την φοράν και την φοράν πολλά, οπότε θα έχεις και ανταλλακτικά αν τυχόν πάει κάτι στραβά. Αφήστε την βενζίνη, δεν συμφέρει όπως πάνε τα πράγματα...


Βρε μη λες τέτοια....κάνεις κακό στους βενζινοπώλες.... :ysterical:
BMW E90 320d Performance Power Kit (197HP)
Εικόνα
Π Ω Λ Ε Ι Τ Α Ι
Άβαταρ μέλους
PuntoLord
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3373
Εγγραφή: 15/08/04 10:39
Last Visit: 16/08/14 23:17
Τοποθεσία: Εις τους Ακρίτας.....

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες