17/09/14 11:29

bmw 318 is e30 vs vw golf mkii gti 16v

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: bmw 318 is e30 vs vw golf mkii gti 16v

Δημοσίευσηαπό italakias » 16/11/09 17:00

:omg:
Άβαταρ μέλους
italakias
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6905
Εγγραφή: 29/11/08 18:14
Last Visit: 21/08/14 16:07
Τοποθεσία: RE LA RE
Banned User

Re: bmw 318 is e30 vs vw golf mkii gti 16v

Δημοσίευσηαπό nonos » 16/11/09 17:11

Τι σχέση έχει η xm και η sm με την ds ο ίδιος Andre Citroen έλεγε πως η ds ήταν για τους Γάλλους ενώ η sm απευθύνονταν σε Αμερικανούς και ο νοών νοήτο . Επίσης τα Α4 Τquattro , Α6, Α8,ΤΤ, και R8 σε ποιά βερσιόν τα φτιάχνει και η skoda ; Δεν σε δουλεύω κουβέντα κάνουνε , ωραίες φώτο το 80άρι ήταν σαν το δικό μου :inlove: . Στο πια είναι η θέση των δύο εταιριών σήμερα και το γιατί η citroen δεν έχει πια το έρισμα που είχε παλία δεν απαντάς. Αν είναι άγνοια να θεωρείς καλό ένα αυτοκίνητο που ήταν καθ όλα αξιόλογο στην εποχή του και με αρκετές διακρίσεις χρυσό τιμόνι κλπ, το να θεωρείς αντάξια τα νέα μοντέλα τις citroen c1 c2 c3 c4 με ένα A3, golf ή octavia τι είναι;


Τι σχεση εχει??? Εσυ παραπανω δεν ελεγες οτι δεν εξελιχθηκε "η ιδεα" της citroen και μαζι και η ds..? Ε να που εξελιχθηκε... :iconcool: Το τι σου ειπε ο andre τωρα εσενα δε το ξερω.. :ysterical:
Κουβεντα δε κανεις οταν το γυρνας στη citroen νομιζωντας οτι θα με ενοχλησεις.. :svivhaha: Η κουβεντα απο αλλου ξεκινησε απο το οτι θεωρεις το 80αρι αμαξι... :thumbsdown:
Η citroen μια χαρα ταυτοτητα εχει και αν εξαιρεσουμε τα μαργαρηταρια c1,c2,c3 των οποιων η τιμη ομως δεν ειναι οσο του a2 ή του iq.. :lipsealed: :ninja: δε βλεπω καπου να πασχουν υτα υπολοιπα πλεον...Ιδιως το c3 μετραει απειρα χρονια στην αγορα και μολις αντικαταστηθηκε με το νεο αλλα και το ds3..Συνυπολογησε και το γεγονος οτι πλεον διαθετουν και κορυφαια μοτερ-κιβωτια..c4-a3, c5-a4 ,c6-a6 407 coupe-a5 ετσι θα συζητουσα αλλα εσυ παρεταξες οτι σε συμφερει...Εχω κανει ταξιδια με c4-t και εχω οδηγησει το a3 tsi122 ..Σε καμια περιπτωση δε δικαιολογουνται τα +5 χιλιαρικα του γερμανου..Πολυ παρομοιες προσεγγισεις και με χειροτερο μοτερ το 122.. Βγηκε χρυσο τιμονι?? Και εγω πηρα χρυσο οσκαρ..Καταντας γραφικος πλεον...Ασχετο και το yaris το πρωτο ειχε βγει αυτοικινητο της χρονιας... :svivhaha:
Τελευταία επεξεργασία από nonos και 16/11/09 19:06, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
nonos
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13913
Εγγραφή: 19/01/09 2:59
Last Visit: 15/09/14 18:24

Re: bmw 318 is e30 vs vw golf mkii gti 16v

Δημοσίευσηαπό BILL33 » 16/11/09 17:12

citrovag έγραψε:
italakias έγραψε:οτι προσθιοκινητο υπαρχει στον κοσμο απο το 128 πηρε.



Traction Avant, το πρώτο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο :innocent: :shifty:

The first successful consumer application came in 1931 with the DKW F1 from Germany. Other German car producers followed: Stoewer offered a car with front wheel drive in 1931, Adler in 1932 and Audi in 1933.
http://en.wikipedia.org/wiki/Front-wheel_drive

..εμείς γι' αλλού κινήσαμε γι' αλλού κι αλλού η ζωή μας πάει....
Άβαταρ μέλους
BILL33
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 42233
Εγγραφή: 14/06/03 19:43
Last Visit: 17/09/14 8:09
Τοποθεσία: On the move!

Re: bmw 318 is e30 vs vw golf mkii gti 16v

Δημοσίευσηαπό mirage » 16/11/09 17:16

audipassion έγραψε:Τι σχέση έχει η xm και η sm με την ds ο ίδιος Andre Citroen έλεγε πως η ds ήταν για τους Γάλλους ενώ η sm απευθύνονταν σε Αμερικανούς και ο νοών νοήτο .

Από τον τάφο του τα έλεγε όλα αυτά...
André Citroën (André Gustave Citroën), né le 5 février 1878 à Paris et mort le 3 juillet 1935
Kαι ο νοών νοήτο :roll:

http://fr.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_Citro%C3%ABn
Μετακομίσαμε σε νέο χώρο και σας περιμένουμε
http://4tfugitives.prophpbb.com/forum1.html
Άβαταρ μέλους
mirage
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 27372
Εγγραφή: 21/06/02 8:17
Last Visit: 17/09/14 9:07

Re: bmw 318 is e30 vs vw golf mkii gti 16v

Δημοσίευσηαπό nonos » 16/11/09 17:18

mirage έγραψε:
audipassion έγραψε:Τι σχέση έχει η xm και η sm με την ds ο ίδιος Andre Citroen έλεγε πως η ds ήταν για τους Γάλλους ενώ η sm απευθύνονταν σε Αμερικανούς και ο νοών νοήτο .

Από τον τάφο του τα έλεγε όλα αυτά...
André Citroën (André Gustave Citroën), né le 5 février 1878 à Paris et mort le 3 juillet 1935
Kαι ο νοών νοήτο :roll:

http://fr.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_Citro%C3%ABn

:shifty: :shifty: :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
nonos
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13913
Εγγραφή: 19/01/09 2:59
Last Visit: 15/09/14 18:24

Re: bmw 318 is e30 vs vw golf mkii gti 16v

Δημοσίευσηαπό shumakos » 16/11/09 17:32

Είναι ιδέα μου ή τα πρωτοποριακά,αεροδυναμικά και ποιοτικότατα προσθιοκίνητα AUDI του τέλους της 10ετίας του '80 είχαν άκαμπτο πίσω άξονα? Αν δεν κάνω λάθος το μοναδικό γαλλικό αυτοκίνητο εκείνης της εποχής με άκαμπτο ήταν το .... Dacia 1210-1310 :dizzy: Κρίμα που οι υστερούντες έμειναν στο χρονοντούλαπο χωρίς να αντικατασταθούν τουλάχιστον στα γαλλικά μικρομεσαία από μία καθώς πρέπει πολλαπλών συνδέσμων :sorry:
Άβαταρ μέλους
shumakos
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: 20/09/09 17:28
Last Visit: 02/02/13 18:25

Re: bmw 318 is e30 vs vw golf mkii gti 16v

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 16/11/09 17:37

Εδω το Α6 του 1999 ειχε πισω αξονα.....ειδα ενα σε διπυλονο και δεν το πιστευα!
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3786
Εγγραφή: 16/01/09 15:37
Last Visit: 12/09/14 19:49

Re: bmw 318 is e30 vs vw golf mkii gti 16v

Δημοσίευσηαπό citrovag » 16/11/09 17:39

BILL33 έγραψε:
citrovag έγραψε:
italakias έγραψε:οτι προσθιοκινητο υπαρχει στον κοσμο απο το 128 πηρε.



Traction Avant, το πρώτο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο :innocent: :shifty:

The first successful consumer application came in 1931 with the DKW F1 from Germany. Other German car producers followed: Stoewer offered a car with front wheel drive in 1931, Adler in 1932 and Audi in 1933.
http://en.wikipedia.org/wiki/Front-wheel_drive




Δευτερη παραγραφο :iconcool:

http://www.citroen.gr/article.aspx?aid=235

Εγω μονο αυτην την ιστοσελιδα διαβαζω :lol:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
citrovag
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: 04/06/08 17:10
Last Visit: 11/04/14 22:31
Τοποθεσία: πλατσα λουτσα........

Re: bmw 318 is e30 vs vw golf mkii gti 16v

Δημοσίευσηαπό audipassion » 16/11/09 17:41

nonos έγραψε:
Τι σχέση έχει η xm και η sm με την ds ο ίδιος Andre Citroen έλεγε πως η ds ήταν για τους Γάλλους ενώ η sm απευθύνονταν σε Αμερικανούς και ο νοών νοήτο . Επίσης τα Α4 Τquattro , Α6, Α8,ΤΤ, και R8 σε ποιά βερσιόν τα φτιάχνει και η skoda ; Δεν σε δουλεύω κουβέντα κάνουνε , ωραίες φώτο το 80άρι ήταν σαν το δικό μου :inlove: . Στο πια είναι η θέση των δύο εταιριών σήμερα και το γιατί η citroen δεν έχει πια το έρισμα που είχε παλία δεν απαντάς. Αν είναι άγνοια να θεωρείς καλό ένα αυτοκίνητο που ήταν καθ όλα αξιόλογο στην εποχή του και με αρκετές διακρίσεις χρυσό τιμόνι κλπ, το να θεωρείς αντάξια τα νέα μοντέλα τις citroen c1 c2 c3 c4 με ένα A3, golf ή octavia τι είναι;


Τι σχεση εχει??? Εσυ παραπανω δεν ελεγες οτι δεν εξελιχθηκε "η ιδεα" της citroen και μαζι και η ds..? Ε να που εξελιχθηκε... :iconcool: Το τι σου ειπε ο andre τωρα εσενα δε το ξερω.. :ysterical:
Κουβεντα δε κανεις οταν το γυρνας στη citroen νομιζωντας οτι θα με ενοχλησεις.. :svivhaha: Η κουβεντα απο αλλου ξεκινησε απο το οτι θεωρεις το 80αρι αμαξι... :thumbsdown:
Η citroen μια χαρα ταυτοτητα εχει και αν εξαιρεσουμε τα μαργαρηταρια c1,c2,c3 των οποιων η τιμη ομως δεν ειναι οσο του a2 ή του iq.. :lipsealed: :ninja: δε βλεπω καπου να πασχουν..Ιδιως το c3 μετραει απειρα χρονια στην αγορα και μολις αντικαταστηθηκε με το νεο αλλα και το ds3..Συνυπολογησε και το γεγονος οτι πλεον διαθετουν και κορυφαια μοτερ-κιβωτια..c4-a3, c5-a4 ,c6-a6 407 coupe-a5 ετσι θα συζητουσα αλλα εσυ παρεταξες οτι σε συμφερει...Εχω κανει ταξιδια με c4-t και εχω οδηγησει το a3 tsi122 ..Σε καμια περιπτωση δε δικαιολογουνται τα +5 χιλιαρικα του γερμανου..Πολυ παρομοιες προσεγγισεις και με χειροτερο μοτερ το 122.. Βγηκε χρυσο τιμονι?? Και εγω πηρα χρυσο οσκαρ..Καταντας γραφικος πλεον...Ασχετο και το yaris το πρωτο ειχε βγει αυτοικινητο της χρονιας... :svivhaha:


Εννοώ οτι σαν ιδέα στο χρόνο δεν εξελίχθηκε / προσαρμόστηκε στις αξίες της εταιρίας όπως ήταν γνωστές μέχρι τότε . Τον Andre citroen λίγο δύσκολο να τον γνώρισα προσωπικά είμαι 22 στους 4τροχούς στον αντίλογο του Καββαθά το είχα διαβάσει αν δεν βαριέσε ρήξε μια ματιά στο library . Τώρα αν συγρίνεις των ημιάκαμπτο του c3 με τα ψαλίδια του a3 και γενικά τα δύο αυτοκίνητα σαν πάτημα κατασκευή τι να πω.
Τώρα Α4 με C5 αν ψάχνεις τις βασικές εκδόσεις η c5 μπορεί και να είναι καλύτερο value for money αν ανεβούμε σε κυβικά και μετάδοση quattro η citroen είναι απλά ανύπαρκτη το ίδιο ισχύει και για a6-c6, a5- το 407 είναι πεζο αν δν με απατά η μνήμη μου καθώς επίσεις και τα ΤΤ-;; , R8-;; , Α8-;;..........
Συγχαριτίρια για το oscar(ποτέ δν ξέρεις με ποιον τσακώνεσαι στο 4tforum :omg: ) Το yaris ήταν και αυτο αξιόλογο στην εποχή του σε σχέση πάντα με των ανταγωνισμό βλ saxo 1100 :lipsealed:
VW golf gti mki 1981-
audi 80 16v quattro 1991-2009
peugeot 206 1.4 2001-
skoda fabia 1.4 16v 2005-
bmw 320i 2009-
audipassion
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2460
Εγγραφή: 04/08/09 12:13
Last Visit: 09/07/14 13:19

Re: bmw 318 is e30 vs vw golf mkii gti 16v

Δημοσίευσηαπό BILL33 » 16/11/09 17:43

citrovag έγραψε:
BILL33 έγραψε:
citrovag έγραψε:
italakias έγραψε:οτι προσθιοκινητο υπαρχει στον κοσμο απο το 128 πηρε.



Traction Avant, το πρώτο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο :innocent: :shifty:

The first successful consumer application came in 1931 with the DKW F1 from Germany. Other German car producers followed: Stoewer offered a car with front wheel drive in 1931, Adler in 1932 and Audi in 1933.
http://en.wikipedia.org/wiki/Front-wheel_drive




Δευτερη παραγραφο :iconcool:

http://www.citroen.gr/article.aspx?aid=235

Εγω μονο αυτην την ιστοσελιδα διαβαζω :lol:

Αν διαβαζες αυτο που εβαλα θα εβλεπες οτι ειναι η επομενη προταση
In 1934, the very successful Traction Avant cars were introduced by Citroën of France.

Οποτε ολες οι "πρωτιες" παρουσιαστηκαν πολυ κοντα η μια με την αλλη.
..εμείς γι' αλλού κινήσαμε γι' αλλού κι αλλού η ζωή μας πάει....
Άβαταρ μέλους
BILL33
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 42233
Εγγραφή: 14/06/03 19:43
Last Visit: 17/09/14 8:09
Τοποθεσία: On the move!

Re: bmw 318 is e30 vs vw golf mkii gti 16v

Δημοσίευσηαπό GeZ » 16/11/09 17:44

audipassion έγραψε:
Τι σχέση έχει η xm και η sm με την ds ο ίδιος Andre Citroen έλεγε πως η ds ήταν για τους Γάλλους ενώ η sm απευθύνονταν σε Αμερικανούς και ο νοών νοήτο . Επίσης τα Α4 Τquattro , Α6, Α8,ΤΤ, και R8 σε ποιά βερσιόν τα φτιάχνει και η skoda ; Δεν σε δουλεύω κουβέντα κάνουνε , ωραίες φώτο το 80άρι ήταν σαν το δικό μου :inlove: . Στο πια είναι η θέση των δύο εταιριών σήμερα και το γιατί η citroen δεν έχει πια το έρισμα που είχε παλία δεν απαντάς. Αν είναι άγνοια να θεωρείς καλό ένα αυτοκίνητο που ήταν καθ όλα αξιόλογο στην εποχή του και με αρκετές διακρίσεις χρυσό τιμόνι κλπ, το να θεωρείς αντάξια τα νέα μοντέλα τις citroen c1 c2 c3 c4 με ένα A3, golf ή octavia τι είναι;

Είχε παντα το ερισμα που ειχε παλια απλα οταν αλλα (γερμανικα ολως τυχαιως) περιοδικα χαντακωσαν το συστημα SC-Car (xantia activa) ενω στην πραξη ηταν πραγματικα 10 κλασεις πανω απο τον ανταγωνισμο σε θεματα κυλισης κρατηματος κλπ. Πλεον ο κοσμος καθοδηγειται απο τα ΜΜΕ και χωνευει αμασητο οτι του προσφερουν. Και ΝΑΙ ενα C5 3.0 diesel και μια C6 ειναι ανταξιο ενος Α4 και α6 για το octavia δεν μιλαω ειναι πιο κατω (ξεκολησαν εν ωρα οδηγησης τα καλυμματα της μεσαιας πλαινης κολωνας). Και κατι αλλο η καραμελα οτι τα γαλλικα (ειδικα τα citroen) χαλανε και τα audi ειναι υπερποιοτικα δεν ισχυει. βλεπω τι ειδους προβληματα εχει ο ενας και τι ο αλλος :rtfm: . Μην συγκρινεις ανομοια πραγματα ΚΑΙ σε κατηγορια ΚΑΙ σε τιμη. Και αν θες να μαθεις ιστορια καποιες καινοτομιες δεν συνεχιστηκαν απο την DS λογω της ADAC διοτι μεσω γερμανικης κυβερνησης (για λογους προστασιας τοπικης αυτ/βιομηχανιας) η Ε.Ε. κατηργησε συστηματα οπως κατευθυνομενα φαναρια (τα οποια τα παρουσιασανε σαν δικη τους καινοτομια παρα πολυ αργοτερα), υψηλης πιεσης υδρ κυκλωμα στα φρενα, πληρως υδραυλικο συστ. διευθυνσης με αυτοματη εμπλοκη για μηχανικη κρεμαγιερα σε περιπτωση αναγκης και αλλα πολλα τετοια παραδειγματα
Ολα τα αυτοκινητα πανω κατω πλεον ειναι τα ιδια στις μερες μας με ιδια συχνοτητα προβληματων και παρομοιες ποιοτητες πλαστικων.
και κατι αλλο το ΒΧ για την εποχη που βγηκε ηταν αρκετα συγχρονο γι'αυτο και κρατηθηκε 12 χρονια(82-94) και ειχε καινοτομιες που δεν ειχε κανενα audi παραγωγης οπως ABS ,κλιματισμος, ψηφιακο υπολογιστη ταξιδιου, ψηφιακο καντραν (εν ετει 1985!!!), καθως και τα στανταρ της citroen υδρ αναρτηση εμπρος πισω δισκοφρενα ,φρενα με κυκλωμα υψηλης πιεσης και κατανεμητη πεδησης, ενα παντοδυναμο 16v μοτερ κ.α.

http://www.youtube.com/watch?v=r2k4ajC4uPM
Εικόνα τέρμα τα σάπια, επιστρέφει δριμύτερο...
Άβαταρ μέλους
GeZ
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 743
Εγγραφή: 13/02/07 12:48
Last Visit: 20/01/13 12:30

Re: bmw 318 is e30 vs vw golf mkii gti 16v

Δημοσίευσηαπό Κίκιζας Γρηγόρης » 16/11/09 18:05

audipassion έγραψε:Γνώμη οτι και τα δύο είναι παρεμφερεί κυρίως λόγο ίδιας φιλοσοφίας μοτέρ αλλά και χάρη στην μικρή διαφορά τιμης ήταν πολύ αυτοί που βρέθηκαν ανάμεσα σε αυτά τα δύο . Τώρα το 80 άρι της εποχής σίγουρα δεν ήταν τάφος αλλά ένα αυτοκίνητο πολύ μπροστά από τα αντίστοιχα της εποχής.


:dizzy: :dizzy: :dizzy:

Το Golf, προσθιοκινητο, τα περισσοτερα ηταν μετατροπες (απο 1050cc με τροπετο εισαγωγης, Μπουλεκος και λοιποι εγιναν γνωστοι απο εκεινη την εποχη για αυτο το λογο...)
με κοστος οχι εξωφρενικο οπως τα original εκεινη την εποχη.
Η Bmw πανακριβη, ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΗ, δυσκολοτερο να βρεις τροπετο 1.8/140 αλογα, για να αποκτηθει σε πιο λογικη τιμη, πιο ευκολα εβρισκες και εβαζες 6κυλινδρο σε 316, αλλα το ζυγισμα/στιβαροτητα του Original δεν το πετυχαν ποτε, οσοι καγκουρες
πειραματιστηκαν εκεινη την εποχη...
Το Golf ηταν ο "βασιλιας" των GTI, ο μοναδικος πραγματικος αντιπαλος ηταν το 205 GTI 1.9
και κατοπιν το αντιστοιχο 309 GTI με ανεβασμενη ιπποδυναμη.
Υπηρχαν βεβαια και τα "πιτσιρικια" 5 GT Turbo (δευτερης γενιας 120ps/150 με εργοστασιακο κιτ), Uno Turbo i.e /105 ιπποι μια κατηγορια κατω μεν αλλα λογω παρομοιας
αντιστιχοιας κιλων/ιππο συχνα τα βλεπαμε να κοντραρονται...
Η Bmw ηταν πιο "σικ" επιλογη της εποχης, την αγοραζαν πιο "ωριμοι" οδηγικα
ανθρωποι, συνηθως και μεγαλυτεροι σε ηλικια λογω υψηλου κοστους, αλλα ηταν ισως
το πιο ολοκληρωμενο-ευχαριστο-ποιοτικο GT της εποχης.
Πιο πολυ θα μπορουσε να συγκριθει με την ΑR 75 1.8/120ps...Λιγο πιο πικαντικη ισως η Alfa(και πιο φθηνη) αλλα, πιο ποιοτικη, με καλυτερο εσωτερικο η Bmw...
Εβγαινε φυσικα και η καταπληκτικη 75 Τurbo America ( :inlove: ) αλλα με χρηση turbo, οπως προδιδει η ονομασια και σε αρκετα ακριβοτερη τιμη.

Edit: διαβασα παρακατω καποια σχολια αρνητικα για Audi 80...
To "αυγο" 80 quattro 2.0 16v 137ps ηταν επισης ενα πολυ ομορφο, πρωτοποριακο και επιτυχημενο αυτοκινητο, αρκετα ευχαριστο και ποιοτικο επισης στο δρομο και στο εσωτερικο του, το οποιο σε ενα βαθμο θα μπορουσε να θεωρηθει "αντιπαλος" της 318is, εχοντας την πλεον σπορτιβ αισθηση στο δρομο για Audi αλλα και παρειχε και μεγαλη αισθηση ασφαλειας χαρις την 4κινηση του...
Κίκιζας Γρηγόρης
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11264
Εγγραφή: 23/02/06 2:15
Last Visit: 16/09/14 8:40

Re: bmw 318 is e30 vs vw golf mkii gti 16v

Δημοσίευσηαπό audipassion » 16/11/09 18:20

GeZ έγραψε:
audipassion έγραψε:
Τι σχέση έχει η xm και η sm με την ds ο ίδιος Andre Citroen έλεγε πως η ds ήταν για τους Γάλλους ενώ η sm απευθύνονταν σε Αμερικανούς και ο νοών νοήτο . Επίσης τα Α4 Τquattro , Α6, Α8,ΤΤ, και R8 σε ποιά βερσιόν τα φτιάχνει και η skoda ; Δεν σε δουλεύω κουβέντα κάνουνε , ωραίες φώτο το 80άρι ήταν σαν το δικό μου :inlove: . Στο πια είναι η θέση των δύο εταιριών σήμερα και το γιατί η citroen δεν έχει πια το έρισμα που είχε παλία δεν απαντάς. Αν είναι άγνοια να θεωρείς καλό ένα αυτοκίνητο που ήταν καθ όλα αξιόλογο στην εποχή του και με αρκετές διακρίσεις χρυσό τιμόνι κλπ, το να θεωρείς αντάξια τα νέα μοντέλα τις citroen c1 c2 c3 c4 με ένα A3, golf ή octavia τι είναι;

Είχε παντα το ερισμα που ειχε παλια απλα οταν αλλα (γερμανικα ολως τυχαιως) περιοδικα χαντακωσαν το συστημα SC-Car (xantia activa) ενω στην πραξη ηταν πραγματικα 10 κλασεις πανω απο τον ανταγωνισμο σε θεματα κυλισης κρατηματος κλπ. Πλεον ο κοσμος καθοδηγειται απο τα ΜΜΕ και χωνευει αμασητο οτι του προσφερουν. Και ΝΑΙ ενα C5 3.0 diesel και μια C6 ειναι ανταξιο ενος Α4 και α6 για το octavia δεν μιλαω ειναι πιο κατω (ξεκολησαν εν ωρα οδηγησης τα καλυμματα της μεσαιας πλαινης κολωνας). Και κατι αλλο η καραμελα οτι τα γαλλικα (ειδικα τα citroen) χαλανε και τα audi ειναι υπερποιοτικα δεν ισχυει. βλεπω τι ειδους προβληματα εχει ο ενας και τι ο αλλος :rtfm: . Μην συγκρινεις ανομοια πραγματα ΚΑΙ σε κατηγορια ΚΑΙ σε τιμη. Και αν θες να μαθεις ιστορια καποιες καινοτομιες δεν συνεχιστηκαν απο την DS λογω της ADAC διοτι μεσω γερμανικης κυβερνησης (για λογους προστασιας τοπικης αυτ/βιομηχανιας) η Ε.Ε. κατηργησε συστηματα οπως κατευθυνομενα φαναρια (τα οποια τα παρουσιασανε σαν δικη τους καινοτομια παρα πολυ αργοτερα), υψηλης πιεσης υδρ κυκλωμα στα φρενα, πληρως υδραυλικο συστ. διευθυνσης με αυτοματη εμπλοκη για μηχανικη κρεμαγιερα σε περιπτωση αναγκης και αλλα πολλα τετοια παραδειγματα
Ολα τα αυτοκινητα πανω κατω πλεον ειναι τα ιδια στις μερες μας με ιδια συχνοτητα προβληματων και παρομοιες ποιοτητες πλαστικων.
και κατι αλλο το ΒΧ για την εποχη που βγηκε ηταν αρκετα συγχρονο γι'αυτο και κρατηθηκε 12 χρονια(82-94) και ειχε καινοτομιες που δεν ειχε κανενα audi παραγωγης οπως ABS ,κλιματισμος, ψηφιακο υπολογιστη ταξιδιου, ψηφιακο καντραν (εν ετει 1985!!!), καθως και τα στανταρ της citroen υδρ αναρτηση εμπρος πισω δισκοφρενα ,φρενα με κυκλωμα υψηλης πιεσης και κατανεμητη πεδησης, ενα παντοδυναμο 16v μοτερ κ.α.

http://www.youtube.com/watch?v=r2k4ajC4uPM


Στην πρώτη ενότητα δεν μπορώ να πω κάτι το ότι ο ειδικός τύπος και στη χώρα μας προμοτάρει πιο πολύ γερμανούς δεν είναι ψέματα μέχρι ενός σημείου πάντα προσωπικά έχω τεστ auto motor sport :slap: όπου βγάζει την ΖΧ καλύτερη από το golf 3 . To πως κατάφερε η ADAC μια γερμανική λέσχη για την ασφάλεια των αυτοκινητιδρόμων με ισχή μόνο σε αυτή τη χώρα να περιορίσει την citroen και της καινοτομίες της δεν μπορώ να το καλάβω. Η ΒΧ ήταν καλη σε σχεση με ford, opel ,nissan , toyota ,fiat της εποχής ελπίζω μην ξεσπάσει και άλλος πόλεμος εδώ μέσα αλλά όχι αντάξια με 80άρι 3άρα και ΜΒ 190Ε δεν μιλάω για βασικές εκδόσεις.
VW golf gti mki 1981-
audi 80 16v quattro 1991-2009
peugeot 206 1.4 2001-
skoda fabia 1.4 16v 2005-
bmw 320i 2009-
audipassion
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2460
Εγγραφή: 04/08/09 12:13
Last Visit: 09/07/14 13:19

Re: bmw 318 is e30 vs vw golf mkii gti 16v

Δημοσίευσηαπό nonos » 16/11/09 18:36

Εννοώ οτι σαν ιδέα στο χρόνο δεν εξελίχθηκε / προσαρμόστηκε στις αξίες της εταιρίας όπως ήταν γνωστές μέχρι τότε . Τον Andre citroen λίγο δύσκολο να τον γνώρισα προσωπικά είμαι 22 στους 4τροχούς στον αντίλογο του Καββαθά το είχα διαβάσει αν δεν βαριέσε ρήξε μια ματιά στο library . Τώρα αν συγρίνεις των ημιάκαμπτο του c3 με τα ψαλίδια του a3 και γενικά τα δύο αυτοκίνητα σαν πάτημα κατασκευή τι να πω.
Τώρα Α4 με C5 αν ψάχνεις τις βασικές εκδόσεις η c5 μπορεί και να είναι καλύτερο value for money αν ανεβούμε σε κυβικά και μετάδοση quattro η citroen είναι απλά ανύπαρκτη το ίδιο ισχύει και για a6-c6, a5- το 407 είναι πεζο αν δν με απατά η μνήμη μου καθώς επίσεις και τα ΤΤ-;; , R8-;; , Α8-;;..........
Συγχαριτίρια για το oscar(ποτέ δν ξέρεις με ποιον τσακώνεσαι στο 4tforum ) Το yaris ήταν και αυτο αξιόλογο στην εποχή του σε σχέση πάντα με των ανταγωνισμό βλ saxo 1100 :lipsealed:


Να μου μαθεις εσυ για τον andre το θεωρω απιθανο.. :svivhaha:
Παμε παρακατω..Το c3 δεν ειναι κατηγορια a3 παρτο χαμπαρι...ΔΕ ΣΥΓΚΡΙΝΑ ΤΟ C3 ME TO Α3 ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!?????????????? Εγραψα οτι το c3 ειναι γηραιο και ηδη ερχονται ελλαδα τα πρωτα κομματια του νεου μαζι με τη ds3!!! Οτι θες γραφεις...Θα το δουμε τι ειναι το νεο c3..ΔΕ ΤΟ ΗΕΡΩ ΔΕ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΜΟΝΟ ΦΩΤΟ ΕΙΔΑ!!!! Συγκρινα c4 με a3 και c5 με α4 κτλ..ΤΟ AUDI ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ, SEAT LEON ΑΓΟΡΑΖΑ ΑΝΕΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ..η C5 ΕΧΕΙΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΙΔΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΟ Α4 ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΕΚΘΕΣΗ..Το r8 δεν ειναι audi ειναι μια lamborghini με μοτερ lamborghini που απλα πωλειται απο το δικτυο της audi..ΤΤ αξιολογοτατο μ αρεσει ιδιαιτερα και περιμενω και το rc-z να δω τι ψαρια πιανει..Τετρανικητα μοντελα οι γαλλοι εχουν βγαλει 21 quadra,bx 4x4..Αλλο βεβαια που δε χρειαζονταν τετρακινηση για να στριψουν..συστημα sc-car activa κτλ.. :whistlink:

Δε καταλαβαινεις οτι εδω δε κανουμε κοντρα εταιριων...Δε σου ειπα ποτε οτι η citroen ειναι καλυτερη απο την audi καλυτερη ως προς τι ετσι κι αλλιως..οταν συγκρινεις συγκρινεις και ως προς κατι..Εγραψες μια μαλακια για το b3 και προσπαθησα να σου ανοιξω τα ματια τα οποια επιμελως τα συνεργεια που σε αρμεγαν και ο γερμανοτραφης ειδικος τυπος σου τα κλεινουν..ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ.. ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ, 5-6 ΑΤΟΜΑ ΜΠΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΦΑΨΑΝ ΤΟ B3?? ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΣ???
Το yaris ηταν πολυ κατω απο πολλα ανταγωνιστικα μοντελα..Το εσωσε η αξιοπιστια του οσο και αν κοστιζε οσο ενα 307,golf.. :whatever: :whatever:
Ολα αυτα που ειπε ο GEZ δε νομιζω να χρειαζοταν να στα πω, τουλαχιστον δεν εχω την αναγκη να σου αποδειξω τιποτα..Ετσι για την ιστορια και για να ξεστρβωθεις ριξε τους μια ματια..
Παρε και κανα αλλο αμαξι για βολτα εκτος απο audi..Ειλικρινα μηπως σου εξασφαλιζει το μισθο σου η audi ? Μηπως ειναι ευεργετης σου??? Μηπως εχεις μετοχες???
Μου θυμιζεις 10χρονο που προσπαθει παση θυσια να βγαλει το αμαξι του μπαμπα του καλυτερο..Κριμα 22 χρονων ακομα δεν επηξε... :slap:

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑς ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΣΤΑΡΙΣΜΑ ΣΟΥ..ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΛΑΘΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΡΧΙΚΑ ΠΕΡΙ Β3 ΕΝΩ ΤΟ ΕΘΑΨΑΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΕΚΤΟς ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ..ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙς ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΕΡΙ CITROEN ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΔΩΣΑ ΑΦΟΡΜΗ ΚΑΙ ΕΝΩ ΑΡΧΙΚΑ ΕΙΧΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ...ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ 22 ΧΡΟΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.... :lipsealed: :yikes: :ninja: :help:
Τελευταία επεξεργασία από nonos και 16/11/09 19:01, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
nonos
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13913
Εγγραφή: 19/01/09 2:59
Last Visit: 15/09/14 18:24

Re: bmw 318 is e30 vs vw golf mkii gti 16v

Δημοσίευσηαπό Mad_Max_Geo » 16/11/09 18:43

Ρε συ Χρηστο ο αλλος ειναι λεφτας μπορει να μην γουσταρει τα Γαλλικα δηλαδη.Εχει μαθει σε Γερμανικο και σε Γερμανικο θελει να ξαναμπει!Κακο ειναι?Αλλα το θεμα ειναι να μην λες κιολλας φιλε audipassion οτι υπαρχει μονο ενα αουντι.Οπως ειπε ο Χρηστος αξιολογα αμαξια και τα citroen.Ειναι μια εταιρια που γενικα ηταν πρωτοποριακη στο παρελθον και ξεχωριζε ενω τωρα βγαζει κοινα πολυ καλα αυτοκινητα.Δε βγαζει αυτοκινητα οπως η audi mercedes κλπ αλλα βγαζει καλα αυτοκινητα στη κατηγορια της.Επισης μπορει να μου εξηγησει καποιος γιατι και ποιος αγοραζει το ρημαδιασμενο το yaris? :dizzy: Εδω περα μιλαμε εν ετη 2004 που αγορασε ο πατερας μου το focus τιμη 16.799Ε.Yaris που αγορασε ενας φιλος ποσα λευτα λετε???16κ πατημενα με τον 1.3 με τα 87 αλογα της toyota.Αν ειναι δυνατον! :dizzy:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Mad_Max_Geo
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12535
Εγγραφή: 25/04/09 14:29
Last Visit: 17/09/14 0:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: burbos, Κατερίνα_Παππά και 20 επισκέπτες