23/10/14 10:38

Οδήγησα....

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: Οδήγησα....

Δημοσίευσηαπό markvag » 28/05/09 9:41

REALZEUS έγραψε:
markvag έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Oι Aston έχουν ή μηχανικό, ή ημιαυτόματο κιβώτιο (σαν της Ferrari αλλά ΠΟΛΥ κατώτερο), δεν έχουν κλασικά αυτόματα με μετατροπέα ροπής δηλαδή. Βέβαια είναι πολύ πιο GT από τις Ferrari που είναι hardcore supersport.


Πλέον οι Aston, μετά το κράξιμο που έφαγαν, χρησιμοποιούν το κλασσικό 6άρι αυτόματο της ZF (που φοράει και η Cayenne για παράδειγμα), διότι όσοι τις οδήγησαν με το και καλά σειριακό σιχτίριζαν... Αλλά όταν το πήρε ο SV2 πρέπει να έβγαινε μόνο με το "σειριακό"...

Θυμάμαι για παράδειγμα τον Hugh Grant στο TG να λέει τι ωραία που ήταν η Aston του (η οποία τον είχε φιλοδωρήσει με μερικούς πόνους σε πολύ ευαίσθητα σημεία... :vava: ) και πόσο ωραίο καπνό έβγαζε το κιβώτιο όταν αποφάσισε να τα φτύσει στη μέση του δρόμου... :metalo: :lol:


Είσαι σίγουρος για αυτό; Πάντως στο site της Aston αναφέρει ότι είναι "Rear mounted Touchtronic 2 six speed gearbox with electronic, shift-by-wire control system". Σε robotised manual δηλαδή παραπέμπει. :hmmm:


Κι όμως... είναι το κλασσικό 6άρι με μετατροπέα ροπής πλέον... Ίσως σε κάποια μοντέλα να έχει μείνει και η επιλογή του ρομποτικού. Απλά και το αυτόματο έχει δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών. Και απ' ότι έχω διαβάσει είναι αρκετά γρήγορο και εν γένει μεταμορφώνει τις Aston από καλλονές με λόξυγγα σε σκέτες καλονές (μετά το 3ο τζακ ποτ, θα σου πω και αν ισχύει αυτό... :lol: )
Peugeot 206 1.6 3θ
Citroen C4 Picasso 1.8 5 seat = H Νίτσα

Γιατί ΔΕΝ θα ξαναγοράσω Citroen

Εδώ είναι καλύτερα! http://4tfugitives.prophpbb.com/
Άβαταρ μέλους
markvag
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8719
Εγγραφή: 30/12/02 8:29
Last Visit: 29/09/14 10:10
Τοποθεσία: Παιδότοπος

Re: Οδήγησα....

Δημοσίευσηαπό Κίκιζας Γρηγόρης » 28/05/09 15:54

Ειχα την χαρα να οδηγησω χθες ενα πανεμορφο, κατακοκκινο 500 Αbarth.
Tυχαινει να περναω αρκετα συχνα απο την εκθεση που εχει η εταιρια στην παροδο της Κηφησιας, κοντα στο "Υγεια" και καποια στιγμη αποφασισα να μην αντισταθω στον πειρασμο και να ζητησω ενα test drive.
Εχοντας παει κυριολεκτικα στο κλεισιμο της εκθεσης μια μερα πριν, ο υπευθυνος με προσκαλεσε να περασω την επομενη μερα για να το δω απο κοντα και να κανω μια
συντομη δοκιμη, οπως και εγινε.
Για την εμφανιση του καταρχας, οτι και να πω δεν μπορει να περιγραψει το συναισθημα
του "ποσο πολυ ποθητο" μπορει να ειναι ενα μικρο γρηγορο αυτοκινητο.
Σε χρωμα κοκκινο παστελ, λιγο πιο σκουρο απο τα συνηθισμενα, ταιριαζε πολυ στην φιλοσοφια του "σκορπιου", με τις εξτρα 17αρες πανεμορφες ζαντες με τις παραλληλογραμμες οπες σε σχεδιο παρομοιο με αυτο των ζαντων της δεκαετιας του 60'.
Περνωντας στο εσωτερικο, το τιμονι ειναι "ολα τα λεφτα". Σωστο μεγεθος, παχος, δεν χορταινεις να το βλεπεις, και ανυπομονεις να στριψεις με αυτο. Η θεση οδηγησης
ειναι λιγο περιεργη, η αληθεια (ισως εχει να κανει και με το υψος μου, 1.90μ), καθομουν
αρκετα ψηλα εχοντας τερμα κατω την ρυθμιση υψους, νιωθωντας οτι ειμαι σε μινι πολυμορφικο ή τουλαχιστον σε ενα smart!
H αισθηση του αυτοκινητου ηταν ενα κομματι, και αυτο το ενιωσα σε ολη την διαρκεια της διαδρομης.
Τα υλικα του ταμπλο ηταν οκ για την κατηγορια, αλλα η σχεδιαση κλεβει την παρασταση και δινει ενα αλλο, ακομα καλυτερο αερα στο μικρο πυραυλακι.
Τα οργανα εχουν ενσωματωμενο ταχυμετρο και στροφομετρο, κατι πρωτοτυπο, μπερδευε μεν στην αρχη αλλα δεν δυσκολευτηκα να παρακολουθω κυριως το στροφομετρο, και
το πορωτικο μπαρομετρο του τουρμπο λιγο πιο αριστερα στο ταμπλω.
Το κιβωτιο βρισκεται σε ιδανικη θεση-αποσταση απο το τιμονι και σε προδιαθετει
για παιχνιδι, κατι που αποτελει ευχαριστη εκπληξη για αυτους που "ασχολουνται" αρκετα
με αυτο. Η αισθηση του ηταν καλη, οχι τρομερη αλλα με νορμαλ διαδρομες και σιγουρια ακομα και στις πιο γρηγορες αλλαγες.
Ο κινητηρας ακουγοταν ευχαριστα, αρπαζε απο χαμηλα και τα εδινε ολα με εντυπωσιακη αμεσοτητα απο τις 2.700σ.α.λ
περιπου μεχρι και τις 5.000σ.α.λ χωρις να κρεμαει και χωρις να εχει κενα.
Ολα αυτα μολις με 2290χλμ στο οδομετρο του. (λειτουργια σε sport mode)
Mαλιστα δεν ελειψε και ενα χαρακτηριστικο σκασιμο εξατμισης σε αλλαγη απο 2α-3η σε υψηλες στροφες, με αφημα γκαζιου στην 3η!
Οι 17αρες παρολο που εχουν θεωρηθει υπερβολη για το αυτοκινητο και κυριως τους δρομους μας, εμενα δεν μου εκαναν αρνητικη εντυπωση και μαλιστα μετα απο επιτηδευμενο
"κυνηγι" στα καπακια που βρισκοντουσαν επι της οδου Καποδιστριου (Φιλοθεη, κατευθυνση προς Νεα Ιωνια για οσους γνωριζουν). Σε καθε περασμα το αυτοκινητο διατηρουσε την στιβαρη του αισθηση. Πιθανοτατα να υπαρχει θεμα σε εγκαρσιες και βαθιες λακουβες,
κατι τετοιο δεν μου ετυχε αλλα ειναι τετοιο το στησιμο και η φιλοσοφια του αυτοκινητου
που για οσους το προτιμησουν πιστευω οτι θα προσεχουν και θα αποφευγουν ετσι κι αλλιως
τετοιες κακοτεχνιες ειτε εχουν 16αρες ειτε 17αρες ζαντες.
Τελος αν και η διαδρομη ηταν συντομη, καταφερα να το στριψω σχετικα σβελτα σε μια μετρια στροφη με την πιεση του τουρμπο σε υψηλα νουμερα και η αποκριση του ηταν πολυ σπορτιφ,
κρατησε πολυ καλα στο εσωτερικο της στροφης, και δεν ενιωσα καποια ηλεκτρονικη παρεμβαση να με καθυστερει.

Εικόνα

(Η φωτο ειναι πιο παλια, δεν ηταν αυτο ακριβως αλλα αυτο το χρωμα με αυτες τις ζαντες...)
Τελευταία επεξεργασία από Κίκιζας Γρηγόρης και 31/05/09 2:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Κίκιζας Γρηγόρης
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11272
Εγγραφή: 23/02/06 2:15
Last Visit: 23/10/14 2:54

Re: Οδήγησα....

Δημοσίευσηαπό Giuseppe Busso » 28/05/09 21:13

Ωραίος :iconcool:
Άβαταρ μέλους
Giuseppe Busso
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6564
Εγγραφή: 13/10/06 13:22
Last Visit: 22/10/14 13:51
Τοποθεσία: Arese

Re: Οδήγησα....

Δημοσίευσηαπό cmarin » 29/05/09 10:34

Οδήγησα Alfa 159 Tbi Ti. :yahoo:

Δυστυχώς για 10 λεπτά μόνο. Πήγα να τη δω και μου είπαν ότι είναι διαθέσιμη για test drive. Είχα όμως ένα επείγον ραντεβού και δεν πρόλαβα παραπάνω. Από Δευτέρα θα πάω για πραγματικό!!
Την οδήγησα 5 λεπτά πόλη και 5 Εθνική οδό. Παρόλο που είχε 19άρες πάνω ήταν πολύ άνετη και μόνο σε βαθύ εγκάρσιο με φόρα κοπάνησε λίγο.
Ο διάκοσμος έχει άλλαξει λίγο με κάποιες αισθητικές βελτιώσεις, ενώ στα δεξιά υπάρχει και όργανο πίεσης του turbo.
Εκεί που έπαθα πλάκα ήταν η ροπή που είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ. με 4η και 1200 στροφές δεν έχεις κανένα πρόβλημα να επιταχύνεις γρήγορα. 200ρίζει για πλάκα και δεν ακούγεται τίποτα. Η δύναμη φαίνεται παντού και το σφυριγματάκι του συμπιεστή ακούγεται υπέροχα (μόνο με ανοικτό παράθυρο). Είναι κινητήρας που υπερκαλύπτει τα κιλά της και χρειαζόταν σε ένα τέτοια αυτοκίνητο.
Έχει καταπληκτική αίσθηση τιμονιού, λίγο βαρύ συμπλέκτη που απομονώνει περίεργα και θέλει να τον συνηθίσεις και φανερά καλύτερη αίσθηση κιβωτίου (ενώ είναι το ίδιο), με την προηγούμενη γενιά. Το πακέτο Ti, έχει πολλά σπορ αλουμινένια αξεσουάρ και καταπληκτικό κάθισμα, που δεν δυσκολεύτηκα και να βρω ιδανική θέση.
Μπαίνει στην λίστα επιλογής μου σε ένα 6μηνο περίπου, στην έκδοση sportwagon. Περισσότερα από βδομάδα που θα την πάρω 1-2 ώρες.

Αρνητικά δεν πρόλαβα να ψάξω να βρω.... :whistlink:



Εικόνα
Don't Panic
Άβαταρ μέλους
cmarin
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15531
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 23/10/14 7:59
Τοποθεσία: Χανιά

Re: Οδήγησα....

Δημοσίευσηαπό markvag » 29/05/09 11:46

cmarin έγραψε:Αρνητικά δεν πρόλαβα να ψάξω να βρω.... :whistlink:



Τις εκρήξεις... :rtfm: :lol:

Επιτέλους, ένας κινητήρας γι' αυτό το αμάξι! :yahoo:
Peugeot 206 1.6 3θ
Citroen C4 Picasso 1.8 5 seat = H Νίτσα

Γιατί ΔΕΝ θα ξαναγοράσω Citroen

Εδώ είναι καλύτερα! http://4tfugitives.prophpbb.com/
Άβαταρ μέλους
markvag
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8719
Εγγραφή: 30/12/02 8:29
Last Visit: 29/09/14 10:10
Τοποθεσία: Παιδότοπος

Re: Οδήγησα....

Δημοσίευσηαπό ΒΑΣΙΛΗΣ » 29/05/09 13:49

cmarin έγραψε:Οδήγησα Alfa 159 Tbi Ti. :yahoo:

....................
................
Μπαίνει στην λίστα επιλογής μου σε ένα 6μηνο περίπου, στην έκδοση sportwagon. Περισσότερα από βδομάδα που θα την πάρω 1-2 ώρες.

Αρνητικά δεν πρόλαβα να ψάξω να βρω.... :whistlink:




:yahoo: :yahoo:
Εικόνα
130i Εικόνα HF Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ΒΑΣΙΛΗΣ
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4958
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 26/08/14 0:52
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή

Re: Οδήγησα....MAZDA 6

Δημοσίευσηαπό GGAB » 29/05/09 16:57

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΡΑΤΗΜΑ,ΦΡΕΝΟ,ΤΙΜΟΝΙ,ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ,ΧΩΡΟΙ,ΠΟΙΟΤΗΤΑ.ΜΕ ΧΑΛΑΣΕ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΡΕΖΕΡΒΑΣ!ΜΗ ΓΕΛΑΤΕ,ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΗΝΙΤΟ.ΑΠΟ'ΤΙ ΜΑΘΕΝΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΕΤΣΙ.
MAZDA 6 1.8
ATOS 1.0
GGAB
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3517
Εγγραφή: 26/05/09 17:39
Last Visit: 22/10/14 20:22
Τοποθεσία: Δ.Π

Re: Οδήγησα....MAZDA 6

Δημοσίευσηαπό coyote » 29/05/09 17:39

GGAB έγραψε:ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΡΑΤΗΜΑ,ΦΡΕΝΟ,ΤΙΜΟΝΙ,ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ,ΧΩΡΟΙ,ΠΟΙΟΤΗΤΑ.ΜΕ ΧΑΛΑΣΕ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΡΕΖΕΡΒΑΣ!ΜΗ ΓΕΛΑΤΕ,ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΗΝΙΤΟ.ΑΠΟ'ΤΙ ΜΑΘΕΝΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΕΤΣΙ.


εχει run flat?
ΟΧΙ αλλο ΚΑΡΒΟΥΝΟ

BMW 320i E90 170 PS f/l 2009 225/45/17 Εικόνα
Άβαταρ μέλους
coyote
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8427
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 15/10/14 7:20
Τοποθεσία: No Parking Area, Κυψέλη

Re: Οδήγησα....

Δημοσίευσηαπό zx lover » 29/05/09 17:44

Φιλε μου τι τιμη σου ειπαν για την 159 που οδηγησες...?
Citroen ZX 2.0 16v 167hp
Citroen Xsara Vts 1.6 16v 110hp
Renault Twingo 1.2 8v 60hp
Άβαταρ μέλους
zx lover
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1823
Εγγραφή: 21/05/09 12:50
Last Visit: 22/07/13 2:17

Re: Οδήγησα....

Δημοσίευσηαπό gauguin » 29/05/09 18:57

@ GGAB Η μη ύπαρξη ρεζέρβας συνηθίζεται όλο και περισσότερο. Αν βλέπεις την Α159 σαν άλλο ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, θα πρέπει να βρίσκεις απαράδεκτη την έλλειψη χώρων. Ωστόσο δεν πιστεύω να αγοράζει κανείς Alfa Romeo για τους χώρους...
gauguin
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 477
Εγγραφή: 06/03/06 17:22
Last Visit: 03/03/14 13:29
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Οδήγησα....

Δημοσίευσηαπό spyridon stathakis » 29/05/09 21:26

οδηγησα R8 πελατη μου,ολολευκο για αποσταση κηφισια-εθνικη και πισω....χωρις πινακιδες...το αυτοκινητο ειναι πανεμορφο....εχει ενα εσωτερικο ποιημα...μοτερ απιστευτα μελωδικο..και πολυ καλη τιμη
ειχα πολλα χρονια να νοιωσω το γλυκο συναισθημα της ΄καλοπροαιρετης ζηλιας'
Και μπορει να με χαρακτηρισετε αιρετικο και ισως η πυρα να ειναι η ποιο συνετη λυση για εμε..παντως αν ειχα την δυνατοτητα για ferrari η audi...θα δυσκολευομουν...
'Οι 4 γυναικες της ζωης μου,με ταλαιπωρουν γλυκα...'
Οταν ομως καβαλω την ερωμενη μου...μεταμορφωνομαι..
Ducati Μonster S4RS 'principessa capricciosa'
Άβαταρ μέλους
spyridon stathakis
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: 24/01/09 9:21
Last Visit: 16/11/13 16:39
Τοποθεσία: reykjavik

Re: Οδήγησα....

Δημοσίευσηαπό EDDIE_147 » 29/05/09 21:31

Να φανταστώ ότι έχεις μπει και έχεις οδηγήσει Ferrari... Σωστά;
ΕικόναΕικόνα
"Where are you going?"
"I'm going there, but I like it here wherever it is"
Άβαταρ μέλους
EDDIE_147
4TF F1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 20331
Εγγραφή: 02/05/06 1:30
Last Visit: 21/10/14 22:43

Re: Οδήγησα....

Δημοσίευσηαπό spyridon stathakis » 29/05/09 21:38

εχω οδηγησει μια 360...αλλα και παλι δεν ειναι σημειο αναφορας αφου η βολτα 10 τετραγωνων δεν θεωρειτε ικανη να κανει καποιον να βγαλει super συμπερασματα και να ενθουσιαστει κτλ..κτλ...επιφανειακα συναισθηματα ειναι σε αυτου του ειδους τις βολτες...
Απλα ισως να ηταν το λευκο χρωμα..ισως η αρμονια της κατασκευης...δεν ξερω..παντως εγω το γουσταρα...
ΛΕΤΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΤΙΑΝΑ...?
(και εχω και μικρα παιδια ο αμοιρος)
'Οι 4 γυναικες της ζωης μου,με ταλαιπωρουν γλυκα...'
Οταν ομως καβαλω την ερωμενη μου...μεταμορφωνομαι..
Ducati Μonster S4RS 'principessa capricciosa'
Άβαταρ μέλους
spyridon stathakis
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: 24/01/09 9:21
Last Visit: 16/11/13 16:39
Τοποθεσία: reykjavik

Re: Οδήγησα....

Δημοσίευσηαπό PuntoLord » 31/05/09 17:50

Καλησπέρα,

Έγινε σήμερα η δοκιμή μιας BMW 135i σε διαδρομή Autobahn (κατά 80%) και επαρχιακός (20%).
Τι να πω, έχω μείνει άφωνος με το αυτ/το αυτό, είναι πολύ άγριο και στην όψη και στην πράξη!! Ο φίλος μου το έφερε το πρωί, άσπρο με μαύρες ζάντες που το έκαναν πολύ επιθετικό. Το δέρμα στο σαλόνι με τα sport καθίσματα είναι καλό αλλά δεν είχαν ηλεκτρικές ρυθμίσεις τα τελευταία. Ο λεβιές από την σειρά Performance έδειχνε λίγος, δεν μου άρεσε και θα προτιμούσα αυτόν της «Μ» (που έχει και το δικό μου), το σύστημα Navi έμοιαζε λίγο κατώτερο από αυτό της 3άρας. Οι χώροι για τους πίσω απλά υποτυπώδης, ιδανικοί για παιδιά και πολύ μικρόσωμους (κάτω του 1,70μ), το πορτμπαγκάζ καλό για τα δεδομένα του. Ο κινητήρας δεν προδίδει με την εμφάνισή του πως είναι 6κύλινδρος και φυσικά πως είναι με 2 τούρμπο!! Η είσοδος στο αμάξι (κλείδωμα-ξεκλείδωμα) γίνεται με το σύστημα Keyless entry, απλά να έχεις το κλειδί στη τσέπη σου και να είσαι κοντά ειδάλλως ……Τα ελαστικά είναι ειδική παραγγελία-τοποθέτηση από την αντιπροσωπεία της περιοχής, μετά από ειδική άδεια από την BMW, καθόσον είναι εκτός προδιαγραφών (225/35/R19 !!), τα δε φρένα είναι εργοστασιακά 4πίστονα σειράς Performance.

Βάζοντάς το εμπρός ακούς έναν βαθύ βρυχηθμό, σαν κάτι να δουλεύει ασυγχρόνιστα ή σαν κάτι παλιά αμάξια «πειραγμένα» στην Ελλάδα που κάνουν μόνο θόρυβο……..αλλά αυτό είχε και τη χάρη!! Σε κάθε μαρσάρισμα άκουγες ηδονικά τα άλογα να βρυχώνται και να παρακαλάνε να τα δοκιμάσεις στο δρόμο……. Ο συμπλέκτης αρκετά βαρύς με μικρή όμως διαδρομή, ο δε λεβιές ταχυτήτων απίστευτα ακριβής σε προκαλούσε σε συνεχείς αλλαγές! Όλα τα λεφτά το τιμόνι, είναι Active Steering και έχει διαδρομή 1 κύκλο από άκρη σε άκρη!!! Απίστευτο, με μισό τιμόνι έχεις βγει από οποιοδήποτε παρκάρισμα, με 1 τιμόνι είναι τέρμα, πρέπει να το συνηθίσεις όμως να μην κάνεις καμιά ταρζανιά!! Στα πολλά χιλιόμετρα όμως γίνεται πιο χαλαρό, για περισσότερη ασφάλεια.

Ξεκινάμε λοιπόν και στα πρώτα 200μ βλέπεις τους γύρω σου να γυρίζουν το κεφάλι ακούγοντας τον απίστευτα βαθύ & ωμό θόρυβο του κινητήρα, να το χαζεύουν γενικώς μιας και δεν είχαν μάλλον ξαναδεί τέτοιο. Κάθε βύθισμα του πεντάλ ήταν απόλαυση για τα αυτιά(εννοείται πως δεν έκλεισα καθόλου το παράθυρο παρά μόνο στην Autobahn), ειδικά όταν το άφηνες μιας και η υποπίεση (το είπα καλά??) δημιουργούσε «σκασίματα» & «μπερδέματα» (τα περιέγραψα καλά??) που σε ξεσήκωναν!!!!!!!! Η ροπή απίστευτη, λέω κι εγώ για τον δικό μου κουβά με τα 350ΝΜ αλλά αυτό τραβούσε με 4η και 1200σαλ πολύ άνετα!!! Στην 1η έξοδο για Autobahn μου λέει ο συνοδηγός «πάτα το να δεις πως μπαίνει στις στροφές και πράγματι ήταν έξοδος για 50ΚΜ/Ω και με τα 100ΚΜ/Ω δεν κατάλαβε τίποτα!!! Η επιτάχυνση που ακολούθησε ήταν απίστευτη, σαν ηλεκτρικός ο κινητήρας ανέβασε στροφές και μούγκριζε απίστευτα, οι αλλαγές γρήγορες και έδειχνε ασταμάτητο, 130, 150, 170, 190, 210……βρε που τερματίζει άραγε αναρωτήθηκα και το διαπίστωσα λίγο αργότερα όταν στα 250ΚΜ/Ω έπαψε να ανεβάζει άλλο, άτιμο ηλεκτρονικό φρένο(κόφτης), εάν δεν το είχε έφτανε άνετα 280ΚΜ/Ω που τερματίζει και το κοντέρ (το έκανε σε άλλο αμάξι χωρίς κόφτη ο φίλος μου).

Φτάνουμε μετά από 50ΚΜ στον προορισμό μας και στην έξοδο από Autobahn λέω να το πιέσω παραπάνω, ήταν για 50ΚΜ/Ω πάλι και μπαίνω με 120ΚΜ/Ω, απίστευτο αλλά η ανάρτηση με την ειδική αυτή διάσταση σε λάστιχα-ζάντες δεν καταλαβαίνει τίποτα!! Έρχεται το 1ο Roundabout, κατέβασμα και γκάζι και πάει να ξεκολλήσει κατευθείαν οπότε μπαίνει το DSC, το απενεργοποιώ αλλά όχι τελείως (1η σκάλα) και στο επόμενο Roundabout είναι πολύ παιχνιδιάρικο, για να είμαι ειλικρινής φοβήθηκα να δοκιμάσω να το απενεργοποιήσω τελείως και να δοκιμάσω τα brutal 306ΗΡ……

Φθάνουμε στον προορισμό και πάλι τα ίδια, όλοι γυρίζουν κεφάλια να δουν από πού έρχεται αυτό το μουγκρητό……παρκάρισμα, καφεδάκι, ξεκούραση, ψώνια, λίγο να συνέλθω από τα γκάζια……

Η επιστροφή μια από τα ίδια αλλά επιπλέον με μετρήσεις κατανάλωσης, καθόσον έχω χαρακτηρισθεί ως Σκρούτζ από μερικούς…… με CC ενεργοποιημένο λοιπόν έχουμε και λέμε:

Α) 200ΚΜ/Ω = 16,5λ/100ΚΜ
Α) 180ΚΜ/Ω = 14,7λ/100ΚΜ
Α) 160ΚΜ/Ω = 13,4λ/100ΚΜ
Α) 140ΚΜ/Ω = 12λ/100ΚΜ

Η μέση κατανάλωση του αυτ/του για όλη τη διαδρομή των 125ΚΜ ήταν 12,2λ/100ΚΜ, πολύ καλό νούμερο αν φανταστείς πως ταΐζεις 306ΗΡ……η αυτονομία είναι περίπου 500ΚΜ με ρεζερβουάρ 61Λ.

Γυρισμός στο σπίτι και αποχαιρετισμός του φίλου με την 135i, έχοντας την υπόσχεση για δοκιμή της Μ3 εντός του Ιουνίου…….η προσπάθεια δωροδοκίας του για να το κρατήσω για 1 μέρα ακόμα δεν ευδοκίμησε……

Άντε να μπω τώρα στο δικό μου κάρο και να πάω βόλτα, το έκανα με βαριά καρδιά αλλά……..όταν είδα τη μέση κατανάλωση του δικού μου (5,9λ/100ΚΜ) που έχω έως τώρα, πήρα τα πάνω μου…..

Επειδή οι φωτό είναι απαραίτητες, πάρτε μερικές……

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Αυτά…..α, ξέχασα να αναφέρω το κόστος του, κανονική τιμή 51500 ευρώ, επειδή είναι δοκιμαστικό πωλείται προς 41000 ευρώ….τρέξτε να προλάβετε!!

ΥΓ: Έχω γράψει και ήχο από την εξάτμιση με κινητό, είναι σε .mp3 :yahoo:
BMW E90 320d Performance Power Kit (197HP)
Εικόνα
Π Ω Λ Ε Ι Τ Α Ι
Άβαταρ μέλους
PuntoLord
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3373
Εγγραφή: 15/08/04 10:39
Last Visit: 16/08/14 23:17
Τοποθεσία: Εις τους Ακρίτας.....

Re: Οδήγησα....

Δημοσίευσηαπό Leon_G » 31/05/09 18:04

PuntoLord έγραψε:
ΥΓ: Έχω γράψει και ήχο από την εξάτμιση με κινητό, είναι σε .mp3 :yahoo:



βαλε τον ηχο να τον κατεβασουμε!!!!! :yahoo:
Rock Hard Ride Free all day, all night
Rock Hard Ride Free all your life :metalo: :metalo: :metalo: :metalo:

Judas Priest-Rock Hard Ride Free
Leon_G
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 17/01/09 5:38
Last Visit: 28/05/11 18:19
Τοποθεσία: Somewhere out in space...

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot], milop και 19 επισκέπτες