23/08/14 7:31

Σαρακάκης... ΠΡΟΣΟΧΗ, ΚΙΝΔΥΝΟΣ! ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ!!!

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Δημοσίευσηαπό Megane98hp » 26/03/07 12:22

imaginos έγραψε:Τα περί Σαρακάκη κλπ μου φαίνονται υπερβολές, υπό την έννοια ότι απλά στην Ελλάδα δεν υπάρχουν αντιπροσωπείες που να σέβονται τον πελάτη. Εκείνες μάλιστα που υποτίθεται τον σέβονται σα συμπεριφορά, του αδειάζουν απλά την τσέπη (βλέπε VW, BMW, MERCEDES, AUDI κλπ)..

Η συμπεριφορά γενικώς των αντιπροσωπειών έχει να κάνει με το "νεοελληνικό" ταπεραμέντο το οποίο είναι πολύ μα πάρα πολύ χαμηλό....και αντανακλά στην προσωπική κατά μέσο όρο συμπεριφορά όλων μας.

Ας μου βρείτε στην τελική μια αντιπροσωπεία η οποία είναι "υπόδειγμα" από κάθε άποψη, απλά δεν υπάρχει....

Σήμερα και με τις απαράδεκτες τιμές ανταλλακτικών, εργατικών και υπηρεσιών που προσφέρουν όλες οι εταιρίες, κανείς δεν "γυρίζει κεφάτος από του Βερόπουλου" όπως έλεγε και η παλαιά διαφήμηση.....



100% Σωστος!!! :iconcool:
Χαζομπαμπαδες ολου του κοσμου ΕΝΩΘΕΙΤΕ!!! ΠΑ.Ο.Χ.
www.hazompampades.com
KATEΡΙΝΙΩ ΜΟΥ ΣΑΓΑΠΑΩ ΕΙΣΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΟΝΟ ΖΩ!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Megane98hp
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9256
Εγγραφή: 16/03/03 2:12
Last Visit: 19/08/14 0:14
Τοποθεσία: Στο Ηρακλειο τση Κρηητης

Δημοσίευσηαπό Vasgti » 26/03/07 21:03

Δεν νομίζω να είναι και τόσο υπερβολές όλα αυτά περί Σαρακάκη. Δείτε το παράδειγμα της Volvo στην ελληνική αγορά. Πώς ήταν στην Σαρακάκη εποχή και πως είναι σήμερα...
Vasgti
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8767
Εγγραφή: 09/01/04 18:36
Last Visit: 21/08/14 15:07

Δημοσίευσηαπό imaginos » 26/03/07 21:50

Πως είναι σήμερα δηλαδή? Πόσο κοστίζει ένα απλό σέρβις στη Volvo σήμερα? Κάτω από το 300αρι πέφτει για αλλαγή λαδιών κλπ ψιλολόγια? Θυμάστε πόσο είναι τα 300 ευρώ? Είναι 100.000 δρχ!!! Και μη μου πείτε οτι έχουν επάρκεια ανταλλακτικών τώρα γιατί θα πεθάνω στο γέλιο.... η μήπως έχετε δει κάποιον VOLVOτζή που να φεύγει από το σέρβις πανευτυχής? Εγώ δεν έχω δει κανέναν και πόσο λέτε οτι κοστίζει ένα μέσο όχι μεγάλο σέρβις στο S60 που τυγχάνει να γνωρίζω προσωπικά? 1000 ευρουλάκια. Ξέρετε πόσο είναι τα 1000 ευρουλάκια σε δρχ? 341.000 δρχ. Αυτή είναι η "βελτίωση" της VOLVO κατά τη μετά Σαρακάκη εποχή? Επειδή σου προσφέρουν ένα καφέ δωρεάν σημαίνει οτι πληρώνεις και αναλόγως με τις υπηρεσίες που σου προσφέρουν? Δε είναι έτσι παίδες. Ολες οι εταιρίες σήμερα είναι απαράδεκτες ίσως από διαφορετικές απόψεις αλλά απαράδεκτες όμως....
Άβαταρ μέλους
imaginos
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: 07/06/03 14:23
Last Visit: 14/10/10 10:41
Banned User

Δημοσίευσηαπό Vasgti » 26/03/07 22:17

Από άποψης χρέωσης δεν διαφωνώ μαζί σου. Άλλωστε λόγω αξίας των αυτοκινήτων και στην κατηγορία που ανήκουν, νομίζω πως είναι αναμενόμενο. Άλλωστε εκείνος που αγόρασε ένα S60, ότι και να αγόραζε σε αντίστοιχη τιμή σε άλλη μάρκα, πάλι αντίστοιχες χρεώσεις θα έχει σε service κτλ.

Από επίπεδο οργάνωσης όμως, έχουν αλλάξει αρκετά. Εκεί που δεν υπήρχε ούτε μια διαφήμιση και η ανάλογη προώθηση, το όνομα Volvo πλεον ακούγεται συνέχεια. Το μοντέλα προωθούνται καλύτερα. Δεν είναι εκείνο το χυμαριό και η αδιαφορία που υπήρχε παλιότερα.
Vasgti
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8767
Εγγραφή: 09/01/04 18:36
Last Visit: 21/08/14 15:07

Δημοσίευσηαπό zardoz » 27/03/07 8:40

1. Γιατί οι μεγάλοι όμιλοι "γράφουν" τον πελάτη?

Management σε μεγάλες εταιρίες κάνουν άνθρωποι που -ανεξαρτήτως ικανοτήτων-
κάποια στιγμή "αδιαφορούν" για την βάση της εταιρίες που είναι οι πελάτες.

Κι εγώ δούλεψα σε "πολύ μεγάλη" εταιρία για χρόνια πρίν την κάνω για το
ευρύτερο δημόσιο. Στον όμιλο ΔΕΝ θέλαμε να νταραβεριζόμαστε με πελάτες,
απλά γιατί ο καθένας νομίζει ότι μπορείς να ασχοληθείς με το πρόβλημα
του ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ. Δεν μπορείς, πιστέψτε με.

2. Ποιός εξυπηρετεί τους πελάτες τότε?

Οι πελάτες παραπέμπονται στο "δίκτυο εξυπηρέτησης": ένα κακοπληρωμένο
συνοθύλευμα ατόμων με ΕΝΑΝ καλοπληρωμένο υπεύθυνο, που φροντίζει να
κρατάει το management χαρούμενο.


3. Μπορεί να γίνει κάτι?

Τίποτε. Ο όμιλος βλέπει ΜΟΝΟ αριθμούς. Τα προβλήματα/παράπονα σταματούν στο
δίκτυο.

Αν πέσουν οι πωλήσεις, βγάζεις διαφήμιση και δεν ενοχλείς το δίκτυο
Αν ανέβουν χαίρεσαι και δίνεις μπόνους στο δίκτυο που νέμεται στους... υπευθύνους

4. Και ο Σαρακάκης?

Όταν λίγδωσε το εντεράκι τους με τις μπίζνες με το δημόσιο, έγιναν αυτό που
έγιναν. Και συμπεριφέρονται ΑΚΡΙΒΩΣ όπως ένας μεγάλος όμιλος. Aν δεν είχαν
τη Honda από πίσω, θα είχαν κλείσει, αλλά το όνομά της, μαζί με τα επτά χρόνια
εγγύηση τους κρατούν ζωντανούς.
Ford Focus 1.6 Ti-VCT στα Εικόνα (και ανεβαίνει τώρα που το πατάω),
KIA Picanto 1.1 EX Full
zardoz
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 04/12/05 12:19
Last Visit: 08/04/09 14:53
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό imaginos » 27/03/07 9:22

Vasgti έγραψε:Από άποψης χρέωσης δεν διαφωνώ μαζί σου. Άλλωστε λόγω αξίας των αυτοκινήτων και στην κατηγορία που ανήκουν, νομίζω πως είναι αναμενόμενο. Άλλωστε εκείνος που αγόρασε ένα S60, ότι και να αγόραζε σε αντίστοιχη τιμή σε άλλη μάρκα, πάλι αντίστοιχες χρεώσεις θα έχει σε service κτλ.

Από επίπεδο οργάνωσης όμως, έχουν αλλάξει αρκετά. Εκεί που δεν υπήρχε ούτε μια διαφήμιση και η ανάλογη προώθηση, το όνομα Volvo πλεον ακούγεται συνέχεια. Το μοντέλα προωθούνται καλύτερα. Δεν είναι εκείνο το χυμαριό και η αδιαφορία που υπήρχε παλιότερα.


Και ο Σαρακακης κάνει καλη διαφήμιση στα Mitsubishi (βλέπε Colt) και προσφορές (θα θυμάσαι την προσφορά 4χ4χ4 για τα off road μοντελα της εταιρίας).

Οσο για τη VOLVO ναι μεν το S60 ειναι ενα σχετικά ακριβό αυτοκίνητο οχι όμως όσο οι BMW kai MERCEDES οι οποιες έχουν σαφώς καλύτερες τιμές σέρβις. Επίσης υπάρχουν μεγάλες ελλείψεις στα ανταλλακτικά σε όλα τα μοντέλα. Προσωπικά δε βρίσκω βελτίωση στη σημερινή αντιπροσωπεία της VOLVO. Στην τελική ο Σαρακάκης προσφαίρει και 7 χρονια εγγυηση, οι άλλοι πόσο προσφαίρουν?
Άβαταρ μέλους
imaginos
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: 07/06/03 14:23
Last Visit: 14/10/10 10:41
Banned User

Δημοσίευσηαπό nickpaip » 27/03/07 12:02

imaginos έγραψε:Τα περί Σαρακάκη κλπ μου φαίνονται υπερβολές, υπό την έννοια ότι απλά στην Ελλάδα δεν υπάρχουν αντιπροσωπείες που να σέβονται τον πελάτη. Εκείνες μάλιστα που υποτίθεται τον σέβονται σα συμπεριφορά, του αδειάζουν απλά την τσέπη (βλέπε VW, BMW, MERCEDES, AUDI κλπ)..

Η συμπεριφορά γενικώς των αντιπροσωπειών έχει να κάνει με το "νεοελληνικό" ταπεραμέντο το οποίο είναι πολύ μα πάρα πολύ χαμηλό....και αντανακλά στην προσωπική κατά μέσο όρο συμπεριφορά όλων μας.

Ας μου βρείτε στην τελική μια αντιπροσωπεία η οποία είναι "υπόδειγμα" από κάθε άποψη, απλά δεν υπάρχει....

Σήμερα και με τις απαράδεκτες τιμές ανταλλακτικών, εργατικών και υπηρεσιών που προσφέρουν όλες οι εταιρίες, κανείς δεν "γυρίζει κεφάτος από του Βερόπουλου" όπως έλεγε και η παλαιά διαφήμηση.....


Οι περισσότερες αντιπροσωπείες, σε αντίθεση με το Σαρακάκη, έχουν ανθρώπινη συμπεριφορά (όσες γνωρίζω εγώ τουλάχιστον). Για οικονομικό δεν μίλησε κανένας, αλλά στο Σαρακάκη και σου αδειάζουν την τσέπη και σε έχουν γραμμένο!

Αντιπροσωπεία "υπόδειγμα" δεν υπάρχει πουθενά και είναι λογικό μιας και οι αντιπροσωπείες αποτελούνται από ανθρώπους κι εγώ μέχρι τώρα άνθρωπο "υπόδειγμα" δεν έχω γνωρίσει. Σε σχέση με το Σαρακάκη πάντως δεν τείθεται θέμα σύγκρισης...

Όσο για το... Βερόπουλο, ο Έλληνας για να είναι "κεφάτος" πρέπει να γίνεται η δουλειά του τέλεια και να μην πληρώνει μία :dizzy: .
Άβαταρ μέλους
nickpaip
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 07/09/03 1:37
Last Visit: 07/07/11 22:08
Τοποθεσία: Αθήνα - Αγρίνιο

Δημοσίευσηαπό nickpaip » 27/03/07 12:13

imaginos έγραψε:Στην τελική ο Σαρακάκης προσφαίρει και 7 χρονια εγγυηση, οι άλλοι πόσο προσφαίρουν?


Όπως το πες, ο Σαρακάκης... :lol:
Άβαταρ μέλους
nickpaip
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 07/09/03 1:37
Last Visit: 07/07/11 22:08
Τοποθεσία: Αθήνα - Αγρίνιο

Δημοσίευσηαπό imaginos » 27/03/07 12:21

nickpaip έγραψε:
imaginos έγραψε:Στην τελική ο Σαρακάκης προσφαίρει και 7 χρονια εγγυηση, οι άλλοι πόσο προσφαίρουν?


Όπως το πες, ο Σαρακάκης... :lol:


Για το Σαρακάκη δε μιλάμε? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
imaginos
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: 07/06/03 14:23
Last Visit: 14/10/10 10:41
Banned User

Δημοσίευσηαπό nickpaip » 27/03/07 12:51

imaginos έγραψε:
nickpaip έγραψε:
imaginos έγραψε:Στην τελική ο Σαρακάκης προσφαίρει και 7 χρονια εγγυηση, οι άλλοι πόσο προσφαίρουν?


Όπως το πες, ο Σαρακάκης... :lol:


Για το Σαρακάκη δε μιλάμε? :hmmm:


Φυσικά και αφού δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε απλά πράγματα, σιγά μην σε καλύψει στο θέμα της εγγύησης που σου δίνει αυτός και όχι το εργοστάσιο...
Honda και Mitsubishi δίνουν 3 χρόνια εγγύηση και τα άλλα 4 είναι by Σαρακάκης και μόνο για τα "εντελώς" μηχανικά μέρη :rant: . Άσε που για να ισχύει η 7χρονη εγγύηση σε βάζει να κάνεις τα service νωρίτερα.
Στο Colt π.χ. ενώ η αλλαγή λαδιών είναι κάθε 15000 χλμ σε βάζει να τα αλλάζεις κάθε 10000...
Άβαταρ μέλους
nickpaip
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 07/09/03 1:37
Last Visit: 07/07/11 22:08
Τοποθεσία: Αθήνα - Αγρίνιο

Δημοσίευσηαπό lazarefa » 27/03/07 14:53

zardoz έγραψε:1. Γιατί οι μεγάλοι όμιλοι "γράφουν" τον πελάτη?

Management σε μεγάλες εταιρίες κάνουν άνθρωποι που -ανεξαρτήτως ικανοτήτων-
κάποια στιγμή "αδιαφορούν" για την βάση της εταιρίες που είναι οι πελάτες.

Κι εγώ δούλεψα σε "πολύ μεγάλη" εταιρία για χρόνια πρίν την κάνω για το
ευρύτερο δημόσιο. Στον όμιλο ΔΕΝ θέλαμε να νταραβεριζόμαστε με πελάτες,
απλά γιατί ο καθένας νομίζει ότι μπορείς να ασχοληθείς με το πρόβλημα
του ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ. Δεν μπορείς, πιστέψτε με.

2. Ποιός εξυπηρετεί τους πελάτες τότε?

Οι πελάτες παραπέμπονται στο "δίκτυο εξυπηρέτησης": ένα κακοπληρωμένο
συνοθύλευμα ατόμων με ΕΝΑΝ καλοπληρωμένο υπεύθυνο, που φροντίζει να
κρατάει το management χαρούμενο.


3. Μπορεί να γίνει κάτι?

Τίποτε. Ο όμιλος βλέπει ΜΟΝΟ αριθμούς. Τα προβλήματα/παράπονα σταματούν στο
δίκτυο.

Αν πέσουν οι πωλήσεις, βγάζεις διαφήμιση και δεν ενοχλείς το δίκτυο
Αν ανέβουν χαίρεσαι και δίνεις μπόνους στο δίκτυο που νέμεται στους... υπευθύνους

4. Και ο Σαρακάκης?

Όταν λίγδωσε το εντεράκι τους με τις μπίζνες με το δημόσιο, έγιναν αυτό που
έγιναν. Και συμπεριφέρονται ΑΚΡΙΒΩΣ όπως ένας μεγάλος όμιλος. Aν δεν είχαν
τη Honda από πίσω, θα είχαν κλείσει, αλλά το όνομά της, μαζί με τα επτά χρόνια
εγγύηση τους κρατούν ζωντανούς.

+1000
Συμφωνώ απόλυτα με την τοποθέτησή σου. Το θέμα είναι πότε θα καταλάβουν και οι μικροκαταναλωτές (δηλαδή όλοι εμείς) τι εστί φύκια και τι μεταξωτές κορδέλες που ευαγγελίζονται οι περισσότεροι όμιλοι τέτοιου τύπου...
Taking Drugs to make Music to take Drugs - Spacemen 3
Άβαταρ μέλους
lazarefa
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1663
Εγγραφή: 22/04/06 20:43
Last Visit: 22/08/14 23:39
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Σαρακάκης... ΠΡΟΣΟΧΗ, ΚΙΝΔΥΝΟΣ! ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ!!!

Δημοσίευσηαπό coyote » 27/03/07 16:04

nickpaip έγραψε:Το ηθικό δίδαγμα για ‘μένα πάντως είναι ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ Mitsubishi ή Honda όσο τα εμπορεύεται ο Σαρακάκης!



Ο φίλος με τα προβλήματα (τον σέβομαι απεριόριστα) κάνει μία τοποθέτηση που κατά τη γνώμη μου θίγει την Honda και θέλω να μία κάθετος για αυτό

Τώρα συζητάμε για ένα πρόβλημα της Mitsou και αυτό που λέμε είναι μακριά από Honda

Δηλαδή, εγώ που πήρα παπί και δε μου βγήκε καλό δε θα ξαναπάρω honda αμάξι

Είναι δηλαδή η Honda υπεύθυνη για ότι συμβαίνει στην Mitsubishi?

Δε λεω ότι δεν υπάρχει επικάλυψη αλλά τα συνεργεία, ανταλλακτικά και ότι άλλο υπάρχει είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους.

Εμένα δε με εξυπηρετεί ο ίδιος μηχανικός με της Mitsu. Έχω άδικο σε αυτό? Αρα για όλα φταιει η Honda ρε παιδιά.

Ο λόγος που το γράφω αυτό είναι γιατί δε θέλω να μιλάνε με κακό τρόπο για το αμάξι μου όταν αυτό δε φταιει. Και μόνο γι αυτό.

Όταν φταιει το μη σου σβήσει (διαβάζεται γρήγορα) δε φταιει το δικό μου brand name ακόμα και αν φταιει το κοινό μας συνεργείο (που όμως έχει διαφορετικό προσωπικό και ανταλλακτικά κλπ.)

Τώρα για τα συνεργεία του Σαρακάκη.

Ποιος τα διοικεί? Άλλη εταιρία που έχει όλα τα συνεργεία και τα καταστήματα του.
Αυτός (που βέβαια στον Σ ανήκει) δεν έχει ευθύνη????
Εχει αλλά είναι όντως δουλειά του Σ να του τραβήξει λίγο το αυτί (αν του έχει μείνει και καθόλου, διότι πρέπει να τον έχει αρχίσει στις σφαλιάρες εδώ και καιρό... :lol: )


Και σημειώνω

1)Ναι ο Σ έχει μερίδιο στον Παπρά αλλά ο διευθυντής (ή όποιος το τρέχει) στην Παπρας ΑΕ προφανώς κάνει άλλη δουλειά

2) Δε θέλω να φταιει το δικό μου αμάξι για τα προβλήματα των πάπιων φορτηγών Volvo Renault μηχανημάτων κοπή γκαζόν και λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων της αριστεράς και της προόδου.

Έχω άδικο?
ΟΧΙ αλλο ΚΑΡΒΟΥΝΟ

BMW 320i E90 170 PS f/l 2009 225/45/17 Εικόνα
Άβαταρ μέλους
coyote
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8427
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 09/08/14 14:23
Τοποθεσία: No Parking Area, Κυψέλη

Δημοσίευσηαπό spyros.s » 27/03/07 16:28

Σε ευχαριστώ που επιβεβαιώνεις τα όσα γνωρίζω και δημοσιοποίησα για τον Παπρά και το μεγάλο μερίδιο που έχει σε αυτόν ο Σ. Αυτό από μόνο του αποτελεί απόδειξη ότι και ο Σ μπορεί να δουλέψει σωστά. Αφού μπορούν στο Παπρά γιατί όχι και αυτός.
Να γνωρίζεις ότι και μένα με χαλούν μερικές από τις τοποθετήσεις για την αντιπροσωπεία που γράφτηκαν εδώ ειδικά αφού ο ίδιος δεν έχω πρόβλημα ως τώρα αλλά δέχομαι ότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.
Συμφωνώ πάντως σε όσα γράφεις.
Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.
Martin Luther King Jr. (1929 - 1968),
Strength to Love, 1963
Άβαταρ μέλους
spyros.s
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5684
Εγγραφή: 17/01/03 11:09
Last Visit: 22/08/14 12:53
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Omikrone3 » 27/03/07 23:38

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ HONDA CIVIC!!!
Εικόνα

Everything Zen
Άβαταρ μέλους
Omikrone3
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2103
Εγγραφή: 21/09/04 5:36
Last Visit: 30/01/08 22:33

Re: Σαρακάκης... ΠΡΟΣΟΧΗ, ΚΙΝΔΥΝΟΣ! ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ!!!

Δημοσίευσηαπό kyr80 » 28/03/07 4:23

coyote έγραψε:
Ο φίλος με τα προβλήματα (τον σέβομαι απεριόριστα) κάνει μία τοποθέτηση που κατά τη γνώμη μου θίγει την Honda και θέλω να μία κάθετος για αυτό

Τώρα συζητάμε για ένα πρόβλημα της Mitsou και αυτό που λέμε είναι μακριά από Honda

Δηλαδή, εγώ που πήρα παπί και δε μου βγήκε καλό δε θα ξαναπάρω honda αμάξι

Είναι δηλαδή η Honda υπεύθυνη για ότι συμβαίνει στην Mitsubishi?

Δε λεω ότι δεν υπάρχει επικάλυψη αλλά τα συνεργεία, ανταλλακτικά και ότι άλλο υπάρχει είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους.

Εμένα δε με εξυπηρετεί ο ίδιος μηχανικός με της Mitsu. Έχω άδικο σε αυτό? Αρα για όλα φταιει η Honda ρε παιδιά.

Ο λόγος που το γράφω αυτό είναι γιατί δε θέλω να μιλάνε με κακό τρόπο για το αμάξι μου όταν αυτό δε φταιει. Και μόνο γι αυτό.

Όταν φταιει το μη σου σβήσει (διαβάζεται γρήγορα) δε φταιει το δικό μου brand name ακόμα και αν φταιει το κοινό μας συνεργείο (που όμως έχει διαφορετικό προσωπικό και ανταλλακτικά κλπ.)

Τώρα για τα συνεργεία του Σαρακάκη.

Ποιος τα διοικεί? Άλλη εταιρία που έχει όλα τα συνεργεία και τα καταστήματα του.
Αυτός (που βέβαια στον Σ ανήκει) δεν έχει ευθύνη????
Εχει αλλά είναι όντως δουλειά του Σ να του τραβήξει λίγο το αυτί (αν του έχει μείνει και καθόλου, διότι πρέπει να τον έχει αρχίσει στις σφαλιάρες εδώ και καιρό... :lol: )


Και σημειώνω

1)Ναι ο Σ έχει μερίδιο στον Παπρά αλλά ο διευθυντής (ή όποιος το τρέχει) στην Παπρας ΑΕ προφανώς κάνει άλλη δουλειά

2) Δε θέλω να φταιει το δικό μου αμάξι για τα προβλήματα των πάπιων φορτηγών Volvo Renault μηχανημάτων κοπή γκαζόν και λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων της αριστεράς και της προόδου.

Έχω άδικο?


Δε γράφει για τα προβλήματα της MITSUBISHI, αλλά για τα προβλήματα του Σαρακάκη...
Στη Θεσσαλονίκη έχει κοινό συνεργείο και ίδιους μηχανικούς για volvo-mitsubishi-honda. Είχα το S40 και ο ίδιος μηχανικός κάνει και τώρα το service στο CZT... Δεν είναι καθόλου ανεξάρτητα...
Κανείς δε μίλησε για το αμάξι σου με κακό τρόπο.. Ένα αντικείμενο είναι ούτως ή άλλως. Μην τρελένεσαι...
Το παληκάρι δε το γειώνει η mitsubishi... Ο Σαρακάκης τον γειώνει... Και σου εύχομαι να μη χρειαστείς τίποτα από after-sales από τον όμιλο γιατί η συντριτική πλειοψηφία των αγοραστών έχει παράπονο...
Π.χ. Ο Σαρακάκης (ΙΑΣΩΝ ΑΕΒΕ) και όχι η mitsubishi ζητάει αλλαγή λαδιών κάθε 6 μήνες ή 10000χλμ στο colt. Όταν όλη η Ευρώπη τα αλλάζει κάθε 20000 ή έτος, εκτός του CZT λόγω turbo που θέλει κάθε 10000 ή χρόνο.. Το οποίο δε στο λένε οι περισσότεροι πωλητές κατά την πώληση και το ανακαλύπτεις μετά...
Την κατάσταση σώζουνε εν μέρη κάποιοι υπάλληλοι του ομίλου, που δυστηχώς για αυτούς τα ακούνε χωρίς να φταίνε οι ίδιοι... Οι Θεσσαλονικείς, θα γνωρίζουν τον κ.Σπύρο που ο άνθρωπος τρέχει όλη μέρα... Ή και τον διευθυντή του καταστήματος που κάνει ότι μπορεί και αυτός(προσωπική εμπειρία)
Άβαταρ μέλους
kyr80
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5209
Εγγραφή: 05/11/06 13:16
Last Visit: 24/07/14 14:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: criuser, Google [Bot] και 17 επισκέπτες