02/09/14 18:46

--> MERCEDES-BENZ forum

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Δημοσίευσηαπό supreme » 16/03/07 19:41

kasel έγραψε:η AMG νομιζω δεν κανει βελτιωσεις στον κινητηρα.κανει μονο οπτικες αλλαγες και επεμβαινει σε αναρτησεις,ελατηρια,φρενα,εξατμισεις και τετοια,αλλα οχι στον κινητηρα.αν κανω λαθος διορθωστε με.
ηθελα και εγω να βαλω στην clk430 το B10 tuningkit με τα 306 αλογα,αλλα ηταν πανακριβο.


Όντως η amg περιορίζεται στις ‘’οπτικές’’ βελτιώσεις,
Η σύγκριση μου ανάμεσα στις 2 αναφέρονταν σε αυτό.
Btw όταν λες πανάκριβο το B10 tuningkit πόσο θα σου κόστιζε?
Εικόνα
supreme
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: 04/03/07 14:36
Last Visit: 22/02/11 18:27

Δημοσίευσηαπό D-Jet » 16/03/07 20:06

supreme έγραψε:Όντως η amg περιορίζεται στις ‘’οπτικές’’ βελτιώσεις,
Η σύγκριση μου ανάμεσα στις 2 αναφέρονταν σε αυτό.
Btw όταν λες πανάκριβο το B10 tuningkit πόσο θα σου κόστιζε?

Εμμ, εαν εννοείς ότι δεν μπορείς να αγοράσεις κιτ βελτιώσεων από την amg ίσως (αν και δεν είμαι σίγουρος) αλλά όσο αφορά τις βελτιώσεις (αλλά και το σχεδιασμό από την αρχή, σχεδόν, νέων κινητήρων) δεν ισχύει. Η AMG ανέκαθεν ήταν ο συνδετικός κρίκος της MB στα πρωταθλήματα τουρισμού. Πολλές και καλές σπορ εκδόσεις ΑΜG των ΜΒ έχουν βγει στο παρελθόν και το μέλλον επιφυλάσσει αρκετές εκπλήξεις ακόμα (καινούργια μοτέρ εξολοκλήρου εξελιγμένα από την AMG).

Προφανώς, AMG δαγκωτό από εμένα, αν και δεν είμαι ιδιαίτερα φίλος του φτιαγμένου ΜΒ...Αν είναι, βέβαια, V12 TT δε θα πω όχι!
:)
.. ___
./ ___ \
(O\ | /O)
Άβαταρ μέλους
D-Jet
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8616
Εγγραφή: 05/10/05 10:23
Last Visit: 02/09/14 12:43
Τοποθεσία: Umm el-Qa'ab

Δημοσίευσηαπό kasel » 17/03/07 10:25

supreme έγραψε:
kasel έγραψε:η AMG νομιζω δεν κανει βελτιωσεις στον κινητηρα.κανει μονο οπτικες αλλαγες και επεμβαινει σε αναρτησεις,ελατηρια,φρενα,εξατμισεις και τετοια,αλλα οχι στον κινητηρα.αν κανω λαθος διορθωστε με.
ηθελα και εγω να βαλω στην clk430 το B10 tuningkit με τα 306 αλογα,αλλα ηταν πανακριβο.


Όντως η amg περιορίζεται στις ‘’οπτικές’’ βελτιώσεις,
Η σύγκριση μου ανάμεσα στις 2 αναφέρονταν σε αυτό.
Btw όταν λες πανάκριβο το B10 tuningkit πόσο θα σου κόστιζε?

κοντα στα 10.000 ευρω.
τωρα 10 χιλιαρικα για 27 αλογα παραπανω ειναι παααρα πολλα.
βελτιωσεις κανει και η carlsson αλλα και η MKB.
γερμανια πολλοι κατοχοι μερσεντες κανουν βελτιωσεις και στην φιρμα VAETH.ειναι εξισου πολυ καλη και σαφως πιο φθηνη.
γενικα οι βελτιωσεις σε μερσεντες απο επωνυμους οικους ειναι πανακριβες.αλλα μονο εκει εχεις καποια σχετικη σιγουρια για το αποτελεσμα και την αξιοπιστια της μετατροπης.
kasel
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: 15/04/06 21:15
Last Visit: 15/06/08 9:30

Δημοσίευσηαπό kasel » 17/03/07 10:30

D-Jet έγραψε:
supreme έγραψε:Όντως η amg περιορίζεται στις ‘’οπτικές’’ βελτιώσεις,
Η σύγκριση μου ανάμεσα στις 2 αναφέρονταν σε αυτό.
Btw όταν λες πανάκριβο το B10 tuningkit πόσο θα σου κόστιζε?

Εμμ, εαν εννοείς ότι δεν μπορείς να αγοράσεις κιτ βελτιώσεων από την amg ίσως (αν και δεν είμαι σίγουρος) αλλά όσο αφορά τις βελτιώσεις (αλλά και το σχεδιασμό από την αρχή, σχεδόν, νέων κινητήρων) δεν ισχύει. Η AMG ανέκαθεν ήταν ο συνδετικός κρίκος της MB στα πρωταθλήματα τουρισμού. Πολλές και καλές σπορ εκδόσεις ΑΜG των ΜΒ έχουν βγει στο παρελθόν και το μέλλον επιφυλάσσει αρκετές εκπλήξεις ακόμα (καινούργια μοτέρ εξολοκλήρου εξελιγμένα από την AMG).

Προφανώς, AMG δαγκωτό από εμένα, αν και δεν είμαι ιδιαίτερα φίλος του φτιαγμένου ΜΒ...Αν είναι, βέβαια, V12 TT δε θα πω όχι!
:)

αυτο ακριβως.τα μανισια AMG,οι κινητηρες δηλαδη ειναι τουλαχιστον 8κυλινδροι.
δεν νομιζω δηλαδη οτι κανει βελτιωση σε ενα τετρακυλινδρο ας πουμε.
εκτος αν αλλαξεις ολη την μηχανη.
πολλοι βεβαια βαζουν οπτικο πακετο amg,και πεταν και απο πισω π.χ. ενα clk55 AMG για μουρη.ασχετα αν ο κινητηρας ειναι 1800 κυβικα.
kasel
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: 15/04/06 21:15
Last Visit: 15/06/08 9:30

Δημοσίευσηαπό mirage » 17/03/07 19:36

Σαν σήμερα17.3.1834

Γεννιέται ο Γκόντλιμπ Ντάιμλερ, ο γερμανός εφευρέτης της ντιζελομηχανής, σχεδιαστής της πρώτης μοτοσικλέτας και συνιδρυτής της αυτοκινητοβιομηχανίας Mercedes.
"I find the cars uncompromisingly, almost painfully, beautiful" Ayrton Senna
Άβαταρ μέλους
mirage
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 27363
Εγγραφή: 21/06/02 8:17
Last Visit: 02/09/14 16:57

Δημοσίευσηαπό supreme » 19/03/07 14:48

Ανακάλυψα κάτι φωτογραφίες της 3ης γενιάς clk.
Το συγκεκριμένο όχημα θα παρουσιαστεί κατά προσέγγιση την άνοιξη του 2008 κ έχει βασιστεί στην νέα πλατφόρμα που θα χρησιμοποιεί η επόμενη C –Class που περιμένουμε να δούμε σε λίγους μήνες. (Μοιάζει απίστευτα με την cls :innocent: )
Βασική έκδοση 1796 κ.ε. 184 ίπποι.
Ο κινητήρας είναι παρεμφερές με αυτόν της ανανεωμένης Ε200 kompressor. 0-100 -> 8,8sec απο 9,3sec που ήταν.
Η τιμή της θα ξεκινάει από 47.700 ενώ η cabrio από 54.800.
Κάτι που θεωρώ αρκετά σημαντικό είναι κ η μειωμένη κατανάλωση η οποία οφείλεται στην καλύτερη χαρτογράφηση του κινητήρα.
Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα
supreme
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: 04/03/07 14:36
Last Visit: 22/02/11 18:27

Δημοσίευσηαπό kasel » 19/03/07 18:43

supreme έγραψε:Ανακάλυψα κάτι φωτογραφίες της 3ης γενιάς clk.
Το συγκεκριμένο όχημα θα παρουσιαστεί κατά προσέγγιση την άνοιξη του 2008 κ έχει βασιστεί στην νέα πλατφόρμα που θα χρησιμοποιεί η επόμενη C –Class που περιμένουμε να δούμε σε λίγους μήνες. (Μοιάζει απίστευτα με την cls :innocent: )
Βασική έκδοση 1796 κ.ε. 184 ίπποι.
Ο κινητήρας είναι παρεμφερές με αυτόν της ανανεωμένης Ε200 kompressor. 0-100 -> 8,8sec απο 9,3sec που ήταν.
Η τιμή της θα ξεκινάει από 47.700 ενώ η cabrio από 54.800.
Κάτι που θεωρώ αρκετά σημαντικό είναι κ η μειωμένη κατανάλωση η οποία οφείλεται στην καλύτερη χαρτογράφηση του κινητήρα.
Εικόνα

Εικόνα

πολυ πιο ομορφο απο το τωρινο clk W209.
βεβαια δεν φτανει την σπορτιφ αισθητικη του W208,αλλα φαινεται παντως αρκετα ενδιαφερον.
kasel
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: 15/04/06 21:15
Last Visit: 15/06/08 9:30

Δημοσίευσηαπό supreme » 19/03/07 22:38

edit
Τελευταία επεξεργασία από supreme και 24/03/07 19:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
supreme
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: 04/03/07 14:36
Last Visit: 22/02/11 18:27

Δημοσίευσηαπό georgetz » 20/03/07 0:10

Πανέμορφο.Μοιάζει εκπληκτικά με CL!!
Άβαταρ μέλους
georgetz
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3150
Εγγραφή: 19/11/06 20:07
Last Visit: 01/09/14 16:36

Δημοσίευσηαπό georgetz » 20/03/07 0:24

Ψάχνω να βρώ δυναμομετρήσεις για την C200K '06.Ξέρει κανείς τα αποτελέσματα?
Άβαταρ μέλους
georgetz
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3150
Εγγραφή: 19/11/06 20:07
Last Visit: 01/09/14 16:36

Δημοσίευσηαπό aserf » 20/03/07 0:27

kasel έγραψε:
supreme έγραψε:θα ξεφύγω λιγάκι απο το θέμα σας..
AMG vs BRABUS
ποια απο τις 2 εταιρείες θα προτίμουσατε για βελτιώσεις κ γιατί?
http://www.mercedes-amg.com/
http://www.brabus.com/

η AMG νομιζω δεν κανει βελτιωσεις στον κινητηρα.κανει μονο οπτικες αλλαγες και επεμβαινει σε αναρτησεις,ελατηρια,φρενα,εξατμισεις και τετοια,αλλα οχι στον κινητηρα.αν κανω λαθος διορθωστε με.
εκτος αν παρεις μανισιο το οποιο ειναι 8κυλινδρο.
οπως και η lorinser.
η brabus αντιθετως κανει βελτιωσεις.

kasel έγραψε:αυτο ακριβως.τα μανισια AMG,οι κινητηρες δηλαδη ειναι τουλαχιστον 8κυλινδροι.
δεν νομιζω δηλαδη οτι κανει βελτιωση σε ενα τετρακυλινδρο ας πουμε.
εκτος αν αλλαξεις ολη την μηχανη.
πολλοι βεβαια βαζουν οπτικο πακετο amg,και πεταν και απο πισω π.χ. ενα clk55 AMG για μουρη.ασχετα αν ο κινητηρας ειναι 1800 κυβικα.

Πατέρας φίλου που γράφει στο forum (κάβουρας) έχει μια Mercedes C-Class 200 Kompressor βελτιωμένη από την AMG. Το αμάξι ήρθε βελτιωμένο από το εργοστάσιο και αντί για 163 ίππους από 2000 κ.ε. απέδιδε 210 ίππους. Βελτιώσεις υπήρχαν επίσης στα φρένα, στο κιβώτιο (πρόγραμμα της MKB αν δεν κάνω λάθος), στην ανάρτηση, στις ζάντες, στο πάτωμα (ύπαρξη ποδιάς από άκρη σε άκρη), κτλ. Σε μετέπειτα στάδιο και πλέον στην ελληνική αντιπροσωπεία της AMG η ισχύς αναβαθμίστηκε στους 240 ίππους. Η AMG λοιπόν βελτιώνει και μικρότερους κινητήρες, ίσως όμως πρέπει να έρθουν βελτιωμένοι τουλάχιστον σε κάποιο χ στάδιο από το εργοστάσιο.
2003 Seat Cordoba Sport 1.4 101 hp > 08/2008 - σήμερα
Άβαταρ μέλους
aserf
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6170
Εγγραφή: 29/11/04 2:42
Last Visit: 25/06/14 0:18
Τοποθεσία: Αθήνα και Νέος Βουτζάς...

Δημοσίευσηαπό b_x » 21/03/07 11:40

aserf έγραψε:Πατέρας φίλου που γράφει στο forum (κάβουρας) έχει μια Mercedes C-Class 200 Kompressor βελτιωμένη από την AMG. Το αμάξι ήρθε βελτιωμένο από το εργοστάσιο και αντί για 163 ίππους από 2000 κ.ε. απέδιδε 210 ίππους. Βελτιώσεις υπήρχαν επίσης στα φρένα, στο κιβώτιο (πρόγραμμα της MKB αν δεν κάνω λάθος), στην ανάρτηση, στις ζάντες, στο πάτωμα (ύπαρξη ποδιάς από άκρη σε άκρη), κτλ. Σε μετέπειτα στάδιο και πλέον στην ελληνική αντιπροσωπεία της AMG η ισχύς αναβαθμίστηκε στους 240 ίππους. Η AMG λοιπόν βελτιώνει και μικρότερους κινητήρες, ίσως όμως πρέπει να έρθουν βελτιωμένοι τουλάχιστον σε κάποιο χ στάδιο από το εργοστάσιο.


Για τι κόστος μιλάμε επιπλέον;Πόσο δηλ παραπάνω έκανε η "εργοστασιακή" βελτίωση και πόσο έδωσε για τα επιπλέον εδώ μετά στην AMG;
Πλην αυτών των γνωστών λύσεων δεν μπορεί κανείς να βρει κάτι άλλο αξιόπιστο στην Ελλάδα με λογικό κόστος;
Τι ακριβώς πρέπει να γράψω εδώ;
b_x
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 570
Εγγραφή: 06/04/06 12:33
Last Visit: 24/01/13 12:02
Τοποθεσία: Φρουτοπία

Δημοσίευσηαπό Κάβουρας » 21/03/07 14:09

b_x έγραψε:Για τι κόστος μιλάμε επιπλέον;Πόσο δηλ παραπάνω έκανε η "εργοστασιακή" βελτίωση και πόσο έδωσε για τα επιπλέον εδώ μετά στην AMG;
Πλην αυτών των γνωστών λύσεων δεν μπορεί κανείς να βρει κάτι άλλο αξιόπιστο στην Ελλάδα με λογικό κόστος;

Λογικό κόστος σε mercedes? :lol:
Όταν ένα απλό (ενδιάμεσο) service δεν είναι κάτω από 400-450
Άβαταρ μέλους
Κάβουρας
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7374
Εγγραφή: 16/02/05 14:51
Last Visit: 21/03/14 17:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό supreme » 24/03/07 19:19

Κάβουρας έγραψε:ΥΓ3:Με τους 210 που ανακοίνωνε η AMG έδινε 0-100 με το αυτόματο 8 sec και 0-400m σε 14,8m.(Αυτά τουλάχιστον γράφει το χαρτί που μας δώσανε).Προφανώς όμως πλέον με τα +30 άλογα θα πηγαίνει σίγουρα καλύτερα.


αυτάαααααα είναι :yahoo:
Εικόνα
supreme
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: 04/03/07 14:36
Last Visit: 22/02/11 18:27

Δημοσίευσηαπό IKE » 24/03/07 19:53

Μπορείτε να γράψετε πάλι τι χρειάζεται να πατήσουμε για να κλείσουν ESP/ABS σε E200 του 2005?

Επίσης με την επιλογή αυτή (dyno mode?) απενεργοποιείται και ο κατανεμητής πίεσης στα φρένα (SBC).

Είχε ξανά-αναφερθεί αλλά χάθηκε με το χακάρισμα. :x
[αυτό είναι ένα από τα ποστ μου που δεν σβήστηκαν, πιθανώς έχει αλλαγμένο περιεχόμενο από τους mods :) ]
Εικόνα

Ανέκδοτα με μέτριο γέλιο
Άβαταρ μέλους
IKE
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13833
Εγγραφή: 29/06/03 22:56
Last Visit: 02/09/14 0:23

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: athens_gps, Google [Bot], Google Adsense [Bot], GreenBill, mikeerfol, X-ELTASSOS και 25 επισκέπτες