26/07/14 9:06

Ομαδοποιημένα προβλήματα των οχημάτων μας - Γράψε κι εσύ!

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: Ομαδοποιημένα προβλήματα των οχημάτων μας - Γράψε κι εσύ

Δημοσίευσηαπό drdino » 11/11/06 19:35

elteo έγραψε:Ας τους βοηθήσουμε λοιπόν και ας συγκεντρώσουμε εδώ τα κυριότερα και αυτά που εμφανίζονται σχεδόν σε όλους τους κατόχους.


Mε το συμπάθειο, έτσι;

Γράφουμε αυτά που γνωρίζουμε ότι είναι πολύ συχνά στο συγκεκριμένο μοντέλο.
Κωνσταντίνος
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.

Κάτω η δικτατορία των shorts.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
drdino
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 47036
Εγγραφή: 18/10/04 23:04
Last Visit: 26/07/14 7:41

Δημοσίευσηαπό elteo » 11/11/06 19:38

drdino

μια χαρά φίλε μου dont worry. Αρκεί να μην το κάνουμε μπάχαλο όπως επάνω. Δεν βοηθάτε με τον χαβαλέ.
Ι need a 6 month vacation, twice a year.
Άβαταρ μέλους
elteo
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 37795
Εγγραφή: 26/05/03 10:28
Last Visit: 26/07/14 6:09

Δημοσίευσηαπό doom1983 » 11/11/06 20:39

Οπελ Κορσα 2004 1.4 έχω με 28.000χιλιόμ

Μέχρι στιγμης χαλασμένη (τι άλλο θα μπορούσε να είναι) κρεμαγιερα την οπόια ακόμα δεν έχω αλλάξει αν και είμαι μέσα στην εγγύηση
Τιποτα άλλο δεν με έχει απασχολήσει από βλάβες

Πατρικο αυτοκίνητο Αουντι 80 1.6 του 1992 με 195.000χιλ

Κατα τα γνωστά χαλασμενα όργανα θερμοκρασίας και βενζίνης(πολλά μοντέλα 80 αλλά και Α4 έχουν κάψει τα όργανα αυτά)
Καμένο μοτεράκι κεντρικού κλειδώματος
Μίζα στα 180.000
Κομμένο σωληνάκι υποπίεσης
Ρουλεμαν και μπαλάκια στους μπροστινους τροχους

Γκολφ 4 1.4 συγγενικού προσώπου με 110.000 μοντέλο 1999

Κλασσικα σπασμένο σασμαν στα 90.000
Καιει κάθε μερα λάμπες .Μια μερα αλλάζεις την αριστερή και την άλλη καιει την δεξια
Το πλαστικό στις πορτες του οδηγού και συνοδηγού έχει ξεφλουδιστεί τελείως
Αστάθεια να κρατήσει ρελαντί κάποια περίοδο(δεν θυμάμαι ακριβώς την βλάβη)
Πρόβλημα με τα παράθυρα ευτυχως δεν είχε

Σεατ Ιμπιζα 1.4 ,100 άλογα ,φίλου μου, μοντέλο 2003 125.000χιλ

με αρκετο σχίσιμο όμως.Φοράει χοάνη,εξατμίση και αλλαγμενο καταλύτη με αφαίρεση του προκαταλύτη

Καιει αρκετό λαδάκι
2 φορες πολλαπλασιαστες(μέσα στην εγγύηση)
Σπασμένος μηχανισμος δεξιου παραθύρου
Τρίξιμο στα πίσω δισκόφρενα(τοποθέτηση αντίβαρων)
Ρουλεμαν
doom1983
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1587
Εγγραφή: 24/10/05 0:42
Last Visit: 18/02/14 23:43

Δημοσίευσηαπό rocsta » 11/11/06 22:37

dimmer81 έγραψε:ευτυχως για αλφα 147 δεν εγραψε ακομα κανενας...

Ας πω εγώ:
-Λάμπες :rant:
-Μεταβλητός χρονισμός στις 120αρες και δίλιτρες
-Λαδάκι :shifty:
-γρατζουνίσματα στις αλλαγες ταχύτητας σε 2α και 3η(δεν υπάρχει 147 χωρίς αυτό το πρόβλημα :lol: )
Άβαταρ μέλους
rocsta
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2877
Εγγραφή: 05/09/05 22:05
Last Visit: 25/07/14 23:02

Δημοσίευσηαπό silencer51 » 11/11/06 22:46

Στις 147 τα πιο διαδεδομένα προβλήματα ειναι ο μεταβλητός (variator) και το συγχρονιζέ της 3ης χαλαρά!
Άβαταρ μέλους
silencer51
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3540
Εγγραφή: 18/01/03 21:40
Last Visit: 09/06/13 16:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό leon11 » 12/11/06 2:17

golf III 93
100.000 φωτοκύτταρο ανάφλεξης
160.000 αντλια νερού!!! ανέβαζε θερμοκρασία όχι πολυ, ευτυχώς το προλάβα
leon11
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 27/01/05 0:41
Last Visit: 27/01/05 22:51

Δημοσίευσηαπό Coyot » 12/11/06 5:24

Για Ρενώ 21 του 1987 ας μη μιλήσω, δεν νομίζω να ενδιαφέρει κανέναν!
Εξαιρετικό αυτοκίνητο όταν λειτουργούσε (ίσως το Μοντέο της εποχής του), αλλά μας γάμησε (με συγχωρείτε) η ψύξη (κολλάρα, ψυγείο) και η τροφοδοσία-καρμπυρατέρ- του (στις απότομες αριστερές, ιδίως στις επί τόπου, στόλλαρε σαν Me-Bf109).

Το Σκόντα Οκτάβια άψογο. Μόνον γρύλλος παραθύρου, εντός εγγύησης (ΟΚ, θεσμός για τα γκρουπ VAG). Το αυτοκίνητο αναδύει την αγωνιώδη κραυγή "σκίσε με!".:)

Α, ο Σκαραβαίος του Δεκεμβρίου ΄66, με σαδιστικά ανύπαρκτη συντήρηση από πλευράς μας, μας άφησε πρώτη φορά στο δρόμο τον Ιούνιο του '89 (εκλογές και ευρωεκλογές, το θυμάμαι) από ηλεκτρισμό - ανάφλεξη (ράουλο του ντιστρυμπυτέρ!) Λειτουργεί ακόμα το ρημάδι, 40 χρόνια μετά την έξοδό του από τη γραμμή παραγωγής. :) :)
Travellin' Howl.
Άβαταρ μέλους
Coyot
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3110
Εγγραφή: 17/04/05 22:09
Last Visit: 25/07/14 15:03
Τοποθεσία: The Desert of Truth

Δημοσίευσηαπό dimmer81 » 12/11/06 11:35

τα προβληματα που αναφερετε στις 147 ειναι για προ fl μοντελα ετσι? ενταξει ο μεταβλητος θελει στανταρ αλλαγμα και στα fl στα 60.000 χλμ.
απλα αυτην τη διευκρινιση please
Άβαταρ μέλους
dimmer81
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 30/07/06 12:02
Last Visit: 02/12/06 19:35
Τοποθεσία: Ξανθη

Δημοσίευσηαπό rocsta » 12/11/06 11:53

Εφόσον είναι οι ίδοι Τwin spark, ούτε το λαδι γλυτώνεις. Το κιβώτιο είναι το ίδιο, οπότε συγχρονιζέ-γραναζι όλο και κάποιο πρόβλημα θα έχει. Για λάμπες δεν ξέρω, πάντως δεν είναι και κάποιο σημαντικό έξοδο, απλά εκνευριστικό.
Άβαταρ μέλους
rocsta
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2877
Εγγραφή: 05/09/05 22:05
Last Visit: 25/07/14 23:02

Δημοσίευσηαπό mjacob » 12/11/06 12:03

Ένα thread για τα τυπικά προβλήματα όλων των μοντέλων δεν θα γίνει λίγο δύσχρηστο;
Δηλαδή αν μαζεφτούν αρκετές σελίδες, θα πρέπει κανείς να ψάχνει από την πρώτη σελίδα ως την τελευταία για να δεί αν αναφέρεται κάτι για το συγκεκριμένο που ψάχνει, αν έχει ξαναγραφτεί κάτι που θέλει να γράψει κ.ο.κ.

Μήπως θα έπρεπε να δημιουργηθεί μια νέα ενότητα π.χ. "Προβλήματα" και εκεί να έχουμε threads ανά μοντέλο ή κατασκευαστή;

Το θέμα είναι όντως πολύ ενδιαφέρον (για έναν υποψήφιο αγοραστή) και πολύ χρήσιμο για έναν κάτοχο.

Προσωπική γνώμη είναι πως στην παρούσα μορφή one thread fits all θα γίνει πολύ δύσχρηστο και θα χαθεί...
Άβαταρ μέλους
mjacob
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13828
Εγγραφή: 08/07/06 15:36
Last Visit: 26/07/14 7:18

Δημοσίευσηαπό rocsta » 12/11/06 12:17

mjacob

elteo έγραψε:Μετά θα φτιάξω ένα ποστ με όλα όταν συγκεντρωθούν. Θα βοηθήσει πολλούς.
Άβαταρ μέλους
rocsta
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2877
Εγγραφή: 05/09/05 22:05
Last Visit: 25/07/14 23:02

Δημοσίευσηαπό lazarefa » 12/11/06 12:23

Από το Renault clio 1.2 16V του 2002 το μόνο πρόβλημα που μου εμφάνισε σε 22500 ήπιας χρήσης και 34 μήνες κατοχής ήταν ρωγμές (έντονο σκάσιμο) στη βαφή στα σημεία που ενώνει ο ουρανός του αυτοκινήτου με τις πίσω κολώνες. Το έχω παρατηρήσει σε όλα σχεδόν τα Clio της περιόδου από 99-2004, μετά από περίπου ένα χρόνο χρήσης των αυτοκινήτων.. Άλλα προβλήματα δεν έτυχε να μου βγάλει το εν λόγω όσο το είχα.

Από τη μέχρι τώρα χρήση του Astra GTC 1.8 125PS σε 18500 χλμ ή 15 μήνες χρήσης... 1) Θόρυβος από την τιμονιέρα (είναι γνωστό το πρόβλημα κι εμφανίζεται περίπου στο 80% των κατόχων Astra H). 2) Περιστασιακοί μικροτριγμοί από την πίσω ανάρτηση μετά τα 17000 χλμ (μάλλον σινεμπλόκ). Κι αυτό το πρόβλημα είναι γνωστό κι εμφανίζεται σε πολλούς χρήστες Astra H από όσο γνωρίζω. 3) Μικροκλώτσημα κατά την αλλαγή από 1η σε 2η και γενικότερα δυσφορία του κιβωτίου για γρήγορες αλλαγές, ειδικά σε υψηλές στροφές. Περισσότερο ιδιαιτερότητα του σασμάν παρά οργανική βλάβη...
Taking Drugs to make Music to take Drugs - Spacemen 3
Άβαταρ μέλους
lazarefa
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1654
Εγγραφή: 22/04/06 20:43
Last Visit: 25/07/14 20:11
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό GrMikeD » 12/11/06 12:25

Ας πω για βλάβες σε Lancia Dedra 1.6 του 1992 έτσι για να καταλάβαιτε τι σημαίνουν βλάβες σε ιταλικό αυτοκίνητο εκείνης της χρονολογίας και γιατί όποιος έπαιρνε τότε ιταλικό αμάξι δεν ξαναπαίρνει ποτέ.

Μέσα σε 120,000 Kμ εώς τώρα έχουν παρουσιασει τις εξής απαράδεκτες βλάβες (αναφέρω και χιλιόμετρα κατά εκτίμηση):

- αλλαγή διακόπτη φλάς γιατί δεν δούλευαν μερικές φορές (~2.000Km)
- αλλαγή τσιμούχας κινητήρα γιατί έχανε λάδια (~5.000Km). Παρά την αλλαγή και εώς τώρα χάνει λάδια.
- αλλαγή δυναμό (~20.000Km)
- αλλαγή τρόμπας νερού (~24.000Km)
- αλλαγή δίσκου πλατώ (~28.000Km)
- αλλαγή τρόμπας φρένου (~40.000Km)
- αλλαγή κλειδαριάς συνοδηγού (~45.000Km)
- αλλαγή κρεμαγιέρας (~60.000Km)
- ξανά αλλαγή δυναμό (~80.000Km)
- αλλαγή καταλύτη (~90.000Km)
- αλλαγή 5-6 φορές καλωδίου ηλεκτρονικής
- αλλαγή μπαταρίας τουλάχιστον 4-5 φορές

Και διάφορες άλλες βλάβες μικρότερες (αλλά εξίσου απαράδεκτες) που με έκαναν σχεδόν σε κάθε 2ο-3ο service (20-30.000 Κm) να πληρώνω πάνω από 120,000 δραχμές (εκείνο τον καιρό!).

Δεν μιλάμε και για αδυναμία να κρατήσει το ρελαντί το χειμώνα πάμπολες φορές που ποτέ δεν κατάφεραν να το διορθώσουν. Επίσης δεν μιλάμε και για τριγμούς σε ταμπλώ και καθίσματα που είχε πάντα...

To τελευταίο πρόβλημα είναι το air condition που θα έφτυσε στα 110,000 και θέλουν 1000 ευρώ για αλλαγή. Ναι καλά, τόσα δεν κάνει όλο το αμάξι τώρα και να το χαρίσεις...

Βεβαίως ήταν αμάξι με πολύ καλό τιμόνι και οδική συμπεριφορά αλλά τι να το κάνεις όταν δεν μπορούσες να το εμπιστευτείς να κάνεις ένα ταξίδι πχ! Είχα φτάσει σε σημείο να μπαίνω στο δεύτερο (Corolla του 1988) και να ξαλαφρώνω γιατί ήξερα ότι πχ δεν θα πάω σε κάποιο μέρος και θα μου χαλάγε όλη η βραδιά επειδή μετά δεν θα έπαιρνε μπροστά.

Και παρακαλώ μήν μου πεί κανείς ότι "έτυχε" μόνο σε εμένα, γιατί όλοι όσοι ξέρω (ή άκουγα) που είχαν dedra το πούλησαν αργά η γρήγορα λόγω υπερβολικών βλαβών. Μήπως έφταιγε ο τρόπος οδήγησης μου και η κακομεταχείριση. Ωραία, και το Corolla το οδηγούσα εξίσου και δεν έβγαλε ΤΙΠΟΤΑ. Σύντομα και εγώ θα το δώσω σε μάντρα όσο όσο και θα αλλαχθεί για ιάπωνα, φυσικά...
Άβαταρ μέλους
GrMikeD
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: 05/03/06 1:30
Last Visit: 13/02/11 12:06
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό dj_petros » 12/11/06 19:40

lancia dedra ειχε ο πατερας μου και μεχρι 50000 χλμ οπου και το πουλησε ουδεν προβλημα.
ο δε επομενος ιδιοκτητης μεχρι τα 80χιλιαδες χλμ,οταν και το στουκαρε,δεν αντιμετωπισε το παραμικρο.
Η συντηρηση του αυτοκινητου γινοταν κανονικα.
SEX,DRUGS 'N' ACID TRANCE
dj_petros
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 287
Εγγραφή: 20/01/06 16:29
Last Visit: 27/04/12 18:04

Δημοσίευσηαπό pipikikinos » 13/11/06 9:51

Λοιπον:
α)Εταιρικά:
1-Astra 1.4 '96.Προβλήματα με την ψύξη του κινητήρα,και στο τέλος της
ζωής του (~380.000χλμ!!!!) επιτέλους καταφερα να το κάνω να
βαράνε οι βαλβίδες και να χαλάσει-μπουκώσει το injection.

2-Astra 1.6 '05.Κρεμαγιέρα κοπανούσε,ηλεκτρολογικά(λαμπακι κινητηρα
και λαμπες) (~80.000χλμ).

3-Βravo 1.6 Gt '96.Ιnjection(αισθητηρας βήματος).Συστημα
ψυξης(χαλασμενα κολάρα).Πολλαπλασιαστης αλλαγή.Απειροι
τριγμοί.Κάθισμα συνοδηγου (δεν κλειδωνε πάνω στις ράγιες).Σκουριές
σχετικά νωρίς σε σημεία του αμαξώματος.Παράθυρα(ανεβαίνουν με
ρυθμό χελώνας,μάλλον τα λαστιχα της πόρτας
εφταιγαν).Πολλα ποιοτικά και οχι μονο
προβληματα.(~100.000χλμ).

4-Νissan Almera 1.5 '05.Ετριζαν τα παράθυρα(τα έσφιξαν και
σταμάτησαν).Λαμπάκι κινητηρα(απ το immobilizer).Λίγοι τριγμοί στο
πίσω μέρος ελέους καρόδρομων,παραλιών,βουνών
κτλ.(115.000χλμ!!!)

5-Αlfa 157 1.8 '00.Αλλαγή αντλίας βενζίνης.Πολλά πολλα λαμπάκια στο
ταμπλώ(μάλλον εξαιτίας Χριστουγέννων).(~110.000χλμ)

6-Επίσης έχω χρησιμοποιήσει και ένα Opel Combo 1.4D και ένα Opel
Astra 1.7TD εκ των οποίων μόνο το άστρα παρουσίαζε προβλήματα με
την φλάντζα και το ψυγείο του τα οποία ήταν το πιο πιθανό απο μια γερή
στούκα και μια φορα που έκαψε φλαντζα απο χτυπημα στο κάρτερ.Κατα
τα αλλα πολυ αξιοπιστα και φιλοτιμα τουτουνια και τα
δυο.Σκυλια(Ελέους Diesel μαλλον).(~280.000χλμ το καθενα).

Προσωπικά:
7-ΒΜW M3 '04.Προς το παρόν τίποτα (~80.000χλμ).Χτύπα ξύλο!!!!

8-Προσεχώς Civic 1.8 '04 (αδερφου)


Τελικα?Μετα από ~800.000χλμ που οδηγησα σε 10 χρονια εχω καταλαβει οτι πανω απ ολα η σχεση αυτοκινητου-οδηγου ειναι αμφιδρομη.Οπως του συμπεριφερεσαι ετσι θα σου συμπεριφερθει(σωστη συντηρηση) εκτος βεβαια των αναγνωρισμενων ελαττωματων απο το εργοστασιο του καθενος.
Τελευταία επεξεργασία από pipikikinos και 13/11/06 9:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
1,2,3,4,5,6,7000rpm
Άβαταρ μέλους
pipikikinos
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 09/05/05 9:57
Last Visit: 29/01/13 14:35
Τοποθεσία: http://www.fixed-bets.com/

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot], iROC και 14 επισκέπτες