29/07/14 10:39

Golf TSI 140HP VS Focus 1,6

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Δημοσίευσηαπό zardoz » 05/11/06 22:39

ata έγραψε:αλλά δεν χρειάζονται αντιπαραθέσεις σε τόσο έντονο ύφος.


Ξέρεις ποιοί βρίσκονται εδώ μέσα?

α) Οι δύσμοιροι focus-άκηδες (σαν και εμένα) που προσπαθούν
μάταια να παραβλέψουν τα +25 άλογα του TSI. Ναι και εγώ θα
τα ήθελα τα 140hp και δεν το κρύβω :inlove:

β) Οι δίσμοιροι κάτοχοι FSI που έμειναν κυριολεκτικά με το
πουλί στο χέρι :ysterical:

γ) Όλοι οι υπόλοιποι που χωρίς να έχουν ιδίαν γνώση από τα
αυτοκίνητα, λένε το μακρύ τους και το κοντό τους :lipsealed:


Εγώ θα ήθελα TSI στο focus πάντως. :oops:
Ford Focus 1.6 Ti-VCT στα Εικόνα (και ανεβαίνει τώρα που το πατάω),
KIA Picanto 1.1 EX Full
zardoz
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 04/12/05 12:19
Last Visit: 08/04/09 14:53
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό IKE » 05/11/06 22:52

spyros.s έγραψε:ξεχασες το civic 1.8 που καιει λιγοτερο και ειναι και καλυτερα εξοπλισμενο... βεβαια κανει 22490.


Συμφωνα με το τεστ των 4Τ και τα 2 έχουνε μέση κατανάλωση 9,5l/100km (civic1.8 5d / golf TSi)

Το golf υπερτερεί σε ρεπρίζ, επιδόσεις απο στάση παρόμοιες και στα 2.
[αυτό είναι ένα από τα ποστ μου που δεν σβήστηκαν, πιθανώς έχει αλλαγμένο περιεχόμενο από τους mods :) ]
Εικόνα

Ανέκδοτα με μέτριο γέλιο
Άβαταρ μέλους
IKE
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13834
Εγγραφή: 29/06/03 22:56
Last Visit: 30/05/14 15:35
Banned User

Δημοσίευσηαπό spyros.s » 05/11/06 23:01

IKE έγραψε:
spyros.s έγραψε:ξεχασες το civic 1.8 που καιει λιγοτερο και ειναι και καλυτερα εξοπλισμενο... βεβαια κανει 22490.


Συμφωνα με το τεστ των 4Τ και τα 2 έχουνε μέση κατανάλωση 9,5l/100km (civic1.8 5d / golf TSi)

Το golf υπερτερεί σε ρεπρίζ, επιδόσεις απο στάση παρόμοιες και στα 2.

το τεστ του tsi σε αντιθεση με το τεστ του γκολφ gt αλλα και του σιβικ 1.8 του περασμενου απριλιου δεν ηταν αναλυτικο οποτε δεν θα το δεχτω φιλε ike...σου θυμιζω οτι το gt ειχε 13,5 τωρα αν καταφερανε και ριξανε 4 λιτρα την καταναλωση... (στο ιδιο τευχος που διαβασες για το tsi εχει kai το τεστ του τουραν tsi...δες εκει καταναλωσεις για να κανεις συγκριση...καμια σχεση το ιδιο μοτερ παρολο που θα μου πεις οτι εχει πιο κοντες σχεσεις και αυξημενο βαρος το τουραν):hmmm: [/i]
καταλαβες γιατι αμφιβαλλω;
Τελευταία επεξεργασία από spyros.s και 05/11/06 23:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.
Martin Luther King Jr. (1929 - 1968),
Strength to Love, 1963
Άβαταρ μέλους
spyros.s
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5663
Εγγραφή: 17/01/03 11:09
Last Visit: 28/07/14 19:29
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό gskarmou » 05/11/06 23:03

lkar έγραψε:Ôóáêþíåóôå ÷ùñßò ôïí åãêÜèåôï; :shifty: :shifty:
:oops: Äåí Þóïõíá óå Üäåéá ?? :lol:

5) ÊëáóéêÜ... ôé èá ãéíüôáí áí Ýâãáæå áõôüí ôïí êéíçôÞñá Üëëç åôáéñåßá;
:shifty: :shifty: :shifty: èá "óðÜãå" ìå ôçí ßäéá åõêïëßá; :shifty:
Áìá åßíáé Vag group íáé :ysterical: :ysterical:
gskarmou
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1655
Εγγραφή: 25/03/03 18:12
Last Visit: 16/10/07 18:38
Τοποθεσία: Ëßãï ðñßí ôá öñÝíá ..

Δημοσίευσηαπό IKE » 05/11/06 23:25

Το GT έχει μεση καταναλωση τεστ στους 4Τ 12,6 και όχι όσο λες.

Δεν ξέρω γιατι δεν δέχεσαι την κατανάλωση του TSi, αν ήτανε του civic μικρό (σε σελίδες?) το τεστ θα δεχόσουνα την κατανάλωση? Ειδικά αν ήταν μια τόσο καλη επίδοση? :hmmm: :hmmm:
[αυτό είναι ένα από τα ποστ μου που δεν σβήστηκαν, πιθανώς έχει αλλαγμένο περιεχόμενο από τους mods :) ]
Εικόνα

Ανέκδοτα με μέτριο γέλιο
Άβαταρ μέλους
IKE
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13834
Εγγραφή: 29/06/03 22:56
Last Visit: 30/05/14 15:35
Banned User

Δημοσίευσηαπό funkyreverend » 05/11/06 23:28

lkar έγραψε:3) Πως συζητάμε τότε για 115-140 άλογα στην ΙΔΙΑ τιμή; :shifty: :shifty: εκτός κι αν το Golf δεν στρίβει, δεν έχει πλαίσιο, δεν έχει τιμόνι και δεν φρενάρει :shifty: Τα περί εμφάνισης, "σκληρότητας πλαστικών" κλπ αδιάφορα κι υποκειμενικά


Πολύ σωστός, ειδικά αν βάλουμε καλά στο μυαλό μας ότι με τα 18-20Κ δεν μιλάμε για το υπεραυτοκίνητο των 5 ηπείρων και των 7 θαλασσών, αλλά για μια εξαιρετική τιμή-απόδοση-όνομα. Αν ζητάμε από το TSi στριψίματα elise λυπάμαι αλλά πρέπει να εκταμιεύσουμε και άλλα ευρουλάκια! Για τα πλαστικά και τα αλουμινένια, +1!

4) Ποιο άλλο μικρομεσαίο παίρνεις με ικανοποιητικό εξοπλισμό, 140 άλογα, μαζί με 22 κιλά ροπής και 20Κ; :hmmm: :hmmm:


Κανένα, πλην ίσως του 207 1.6Τ αν μιλάμε για πιο "σπορ" εκδοχή, όπου οι χώροι μπορούν να είναι και λίγο μικρότεροι. Με καλύτερο εξοπλισμό ίσως, καλύτερη εμφάνιση, αλλά χειρότερη μεταπώληση ίσως και σίγουρα χειρότερη "μούρη" και κοινωνικό στάτους. Σαν 5θυρο οικογενειακό σίγουρα του βγάζω το καπέλο πάντως, ειδικά από τη στιγμή που είδα μπροστά μου πώς επιταχύνει - και οι ρεπρίζ είναι υπεραπαραίτητες σε οικογένειες. Ό,τι καλύτερο μέχρι να βγουν οι "απαντητικές" ενέργειες των άλλων εταιρειών για να ανακατευτεί ξανά η τράπουλα.

lkar έγραψε:5) Κλασικά... τι θα γινόταν αν έβγαζε αυτόν τον κινητήρα άλλη εταιρεία;
:shifty: :shifty: :shifty: θα "σπάγε" με την ίδια ευκολία; :shifty:


Κάθισα και το ξανασκέφτηκα, lkar!

Αν ήταν:
- Mercedes, Rolls, Bentley οι συζητήσεις περί αξιοπιστίας ή κόστους δεν θα υπήρχαν, γιατί οι κάτοχοι δεν θα τσιγκουνεύονταν τα ευρώ για ένα εξάρτημα.

- ακριβή BMW/Porsche/ακριβό Audi, θα ήταν τέτοιο τεχνολογικό επίτευγμα που θα το είχαμε σε γυάλα ως το 8ο θαύμα του σύγχρονου κόσμου και κανείς δεν θα τολμούσε να πει τίποτα.

- Citroen, Peugeot, Renault, θα γελούσε ο κάθε πικραμένος, οι πωλήσεις θα ήταν μηδενικές (άντε μερικοί θαρραλέοι Γάλλοι θα το έπαιρναν) και θα έπαιρνε μια τιμητική θέση στους urban automotive myths και στις αγαπημένες ιστορίες των διαφόρων Setright κλπ.

-Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Maserati, Lamborghini, θα θεωρούνταν finezza και manestra μη σου πω, αλλά θα λέγαμε "χαλάλι" αφού κάνει ωραίο ήχο ή είναι όμορφο το αμάξωμα...

- Toyota, δεν θα μας ένοιαζε, γιατί έχουμε εγγύηση!

- Honda, τεχνολογικό θαύμα, αλλά έχω την εντύπωση ότι ο Σαρακάκης θα βαριόταν να το φέρει (πού να κουβαλάς ανταλλακτικά τώρα...)

- Nissan, βαρετό βαρετό βαρετό βαρετό βαρετό...άντε και έχει ροπή στο Θεό, τι μας νοιάζει; Είναι για θρησκόληπτους φασιστοοικογενειάρχες! :lol:

- Mitsubishi, ο Σαρακάκης αρνείται να το φέρει, πάει και τελείωσε!!! :rtfm:

- Subaru, η ελληνική αντιπροσωπεία θα του έβαζε και ένα τρίτο συμπιεστή και θα το έβαφε και μπλε! :twisted:

- KIA/Hyundai/Chevrolet, βρε δεν αγοράζω εγώ κορεάτικο, θα είναι φτηνοδουλειά.

- Seat/Skoda, θα το θεωρούσαμε debugging για τις VW/Audi :lipsealed:
Βγάλτε τα ιταλικά/γερμανικά/γαλλικά/σουηδικά/ιαπωνικά/κορεάτικα γυαλιά όταν ασκείτε κριτική. Κάνουν μπαμ από μακριά.
Άβαταρ μέλους
funkyreverend
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12080
Εγγραφή: 22/01/03 1:47
Last Visit: 29/07/14 9:19
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη (για πόσο;)

Δημοσίευσηαπό lkar » 05/11/06 23:43

:ysterical: :ysterical: :ysterical: :ysterical: :ysterical:

Ford/Mazda/Volvo???

GM/OpelSaab -τι κινητήρα φοράει το... Antara :hmmm:
Best of:
οι αλφίστι ανακάλυψαν το DSG και τον άμεσο ψεκασμό με turbo... 7 χρόνια μετά :svivhaha:

τα Honda τσιμπανε 50 άλογα στα 500Κ χλμ :hahaiv:
lkar
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13932
Εγγραφή: 29/04/03 9:10
Last Visit: 07/03/14 21:08

Δημοσίευσηαπό Kid » 05/11/06 23:45

funkyreverend έγραψε:-Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Maserati, Lamborghini, θα θεωρούνταν finezza και manestra μη σου πω, αλλά θα λέγαμε "χαλάλι" αφού κάνει ωραίο ήχο ή είναι όμορφο το αμάξωμα...


lkar έγραψε:GM/OpelSaab -τι κινητήρα φοράει το... Antara :hmmm:


Μυωπία έχεις? :rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm:
Άβαταρ μέλους
Kid
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15658
Εγγραφή: 08/01/05 23:02
Last Visit: 21/10/13 15:17

Δημοσίευσηαπό spyros.s » 05/11/06 23:48

IKE έγραψε:Το GT έχει μεση καταναλωση τεστ στους 4Τ 12,6 και όχι όσο λες.

Δεν ξέρω γιατι δεν δέχεσαι την κατανάλωση του TSi, αν ήτανε του civic μικρό (σε σελίδες?) το τεστ θα δεχόσουνα την κατανάλωση? Ειδικά αν ήταν μια τόσο καλη επίδοση? :hmmm: :hmmm:
εχεις δικιο ειχε 12,4
μεση καταναλωση (μπερδευτηκα με το μεγιστο που ειχε 13,9...). Απλα θεωρω οτι εγινε καπως προχειρα το τεστ του golf tsi σε αντιθεση με golf gt,civic 1.8 που ηταν πολυσελιδο...Παρατηρησε οτι ειναι ελαχιστες οι μετρησεις σε σχεση με αλλα τεστ. Δεν το θεωρω εσκεμενο απλα ηταν μαλλο προχειρο...απο την αλλη το τεστ του τουραν εβγαλε τοσο ανομοια αποτελεσματα...Τωρα για το αν θα το δεχομουν αν συνεβαινε στο σιβικ...θα κοιταγα τοτε του 4θυρου για να εχω μετρο συγκρισης... :hmmm:
Εδω που τα λεμε βεβαια δεν ειναι τοσο αντιπροσωπευτικες οι μετρησεις αφου σε δοκιμες τα αυτοκινητα πιεζονται σε επιπεδα πολυ μεγαλυτερα απο τις καθημερινες συνθηκες δινουν ομως μια εικονα...
Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.
Martin Luther King Jr. (1929 - 1968),
Strength to Love, 1963
Άβαταρ μέλους
spyros.s
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 5663
Εγγραφή: 17/01/03 11:09
Last Visit: 28/07/14 19:29
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό funkyreverend » 05/11/06 23:49

Aχ, σόρι, ξέχασα!!!

- Ford, όλοι θα είχαμε ακούσει τρομακτικές ιστορίες ότι και οι δύο υπερτροφοδότες τρίζουν ο ένας πάνω στον άλλο, ότι αντί για το σφύριγμα ακούγεται τριγμός πάνω από τις 2000 σ.α.λ. αλλά θα πουλούσαν σαν ζεστά ψωμάκια!

- Volvo, θα λέγαμε "τι έξυπνοι αυτοί οι Σουηδοί, έχουν καταπληκτική νοοτροπία και κοινωνική πρόνοια", θα το έδιναν για ευγενή άμιλλα και στη Saab, αλλά θα τα είχαμε ανεξήγητα συνδυασμένα με το ΙΚΕΑ και θα τρέχαμε να αγοράσουμε BMW/Mercedes με λιγότερα άλογα. Για την παθητική ασφάλεια του κινητήρα δεν έχω να πω τίποτα! :lol:

- Mazda, όλοι θα τον πρότειναν, αλλά δεν θα αγόραζε κανείς. Πολύ άχρωμο βρε παιδί μου...ασημί ειδικά... :ysterical:

- Opel; Όπελ; Είσαι σοβαρός; Ο Krus θα κλείδωνε κάθε θέμα που θα άνοιγε! :lol:
Βγάλτε τα ιταλικά/γερμανικά/γαλλικά/σουηδικά/ιαπωνικά/κορεάτικα γυαλιά όταν ασκείτε κριτική. Κάνουν μπαμ από μακριά.
Άβαταρ μέλους
funkyreverend
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12080
Εγγραφή: 22/01/03 1:47
Last Visit: 29/07/14 9:19
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη (για πόσο;)

Δημοσίευσηαπό manosk » 06/11/06 0:06

funkyreverend έγραψε:- Opel; Όπελ; Είσαι σοβαρός; Ο Krus θα κλείδωνε κάθε θέμα που θα άνοιγε! :lol:


:rtfm:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 480#732480 :whistlink:
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
manosk
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 31485
Εγγραφή: 14/10/03 11:39
Last Visit: 28/07/14 20:45
Τοποθεσία: Λεκανοπέδιο

Δημοσίευσηαπό S_Mario » 06/11/06 3:50

popol@ros έγραψε:
S_Mario έγραψε:
popol@ros έγραψε:1) θεωρω το πλαισιο του φοκους πιο ψαγμενο, καλυτερα ζυγισμενο, πιο αποτελεσματικο (προσωπικη αποψη για να μην παρεξηγουμαστε

Το εχεις οδηγησει το TSI ???



πρεπει να οδηγησω συγκεκριμενα το ΤSI για να δω το πλαισιο ενος αυτοκινητου??? οι αλλες εκδοσεις εχουν διαφορετικο πλαισιο???
Δέχομαι την απάντηση σου... Δέν το έχεις οδηγήσει...!
2) το τιμονι του φοκους ειναι μακραν καλυτερο σε ΟΛΑ

Πόσο καλλύτερο ειναι απο του Golf ??? Γιατι του Golf θεωρειται κορυφαιο...
:iconcool:

τι κανει το τιμονι του γκολφ???? κορυφαιο??? απο ποτε??? μαλλον μετριο ειναι.....
του φοκους και μικροτερο ειναι, και καλυτερη πληροφοριση παρεχει, και ελαφρως βαρυτερο ειναι


Όλα τα περιοδικά αυτοκινητου γράφουν οτι το τιμονι του Golf ειναι απο τα κορυφαια... !!! :iconcool: Αν δεν διαβαζεις 4τροχους , μπορεις να ξεκινησεις, αφου ασχολεισαι κ με το forum... Αν παλι δεν διαβαζεις , τότε οδήγησέ το κ έλα να μου πεις οτι ειναι μέτριο...

3) τα φρενα του φοκους νομιζω ειναι πιο αποτελεσματικα (not 100% sure) αλλα δεν ξερω τι γινεται πλεον με το θεμα αισθηση απο την στιγμη που μπηκαν πισω οι δισκοι. το γκολφ εχει και αυτη την σπαστικη αρχικη νεκρικη διαδρομη

Τα φρενα του Golf ειναι μια χαρα. Για την αρχικη νεκρη διαδρομη , θα συμφωνησω.Οχι ομως οτι δεν εχει τελεια αποδοση.

καλα χαλαρωσε...

Όταν δεν έχεις επιχειρήματα , δεν χρειαζεται να μειώνεις τον εαυτό σου μπροστά σε τόσα άτομα που διαβάζουν αυτά που γράφουμε...

To Focus εχει
4) θεμα χωρων και αποσκευων αν δεν κανω λαθος κερδιζει οριακα το φοκους

Σωστος

5) τους επιλογεις ταχυτητων τους βαζω στα ιδια πλαισια

Σωστος

6) θεση οδηγησης , καλυτερο βαθμο στο γκολφ επειδη ειναι πιο χαμηλη ( του στυλ 9 στο γκολφ , 8,5 στο φοκους)(με αριστα το 10)

Σωστος

7) κινητηρες , οκ φυσικα η ζυγαρια γερνει στον TSI αλλα το θεμα ειναι (δεν το ξερω , απλα υποθετω) τι γινεται στο ταξιδι......

Στο ταξιδι να δεις ανεση με το TSI...

εχεις κολησει με τον κινητηρα.... εγω μιλαω για επιπεδο θορυβου


Εχω κανει 4500χλμ κ τα περισσοτερα σε autostrada.Σε πληροφορώ οτι το αμαξι εχει πολύ καλη ηχομονωση!!!
8) για αξιοπιστιες και τα συναφη δεν μιλαω γιατι εχω ακουσει τοσα και τοσα που τελικα μεχρι στιγμης ακρη δεν εβγαλα

Μεχρι στιγμης , όλα καλα...

8) εσωτερικο : καλυτερο το γκολφ

Θέμα γουστου καθαρα...


δεν μιλαμε για γουστο, αλλα για ποιοτητα υλικων/συναρμογης/αισθησης που αποκομιζει καποιος


Του Focus δηλαδή ειναι κλάσεις ανωτερο ... ??? Δυστυχως δεν είναι...

9) κοστος συντηρησης : προηγειται χαλαρα το φοκους (service)

Χμμμ... Εχεις παει για service στην Ford? Εγω ειχα παει πολλές φορες... Δυστυχως!!!

εχω παει αποιρες φορες..... και το κοστος των ανταλακτικων ενος VW δεν συγκρινεται και ουτε συγκρινεται και το κοστος των service


Απο αυτα που γραφεις νομιζω οτι μιλας στην τυχη εντελως.Εγω ειχα Ford και πληρωνα πολυ ακριβα και τα service και τα ανταλλακτικα!Και για να καταλαβεις , εχω παει και VW , και Opel , και εχω δει οτι τα ανταλλακτικα τους και τα service τους δεν απεχουν σε τιμες...!!! Εχουμε 3 αυτοκινητα στην οικογενεια!!! Δεν τα γραφω για πλακα !

10) παθητικη ασφαλεια : αρκετα καλυτερη το φοκους

Συγνωμη , αλλα γιατι ? Στα 80χλμ/ωρα αμα στουκαρεις , τα ιδια θα παθεις κ με το ενα κ με το αλλο...
5αστερα κ τα δυο...


πανε http://www.euroncap.com και δες λεπτομερως το crashtest των δυο αυτων μοντελων....... μην κοιτας μονο τα αστερακια, τα μπαρπαδακια δες


Μην ανησυχεις κ τα ειδα πριν παρω το TSI... Καμια διαφορά... !!!
Στα 80χλμ/ωρα αμα στουκαρεις , τα ιδια θα παθεις κ με το ενα κ με το αλλο...

δεν ξερω ποιο απο τα δυο θα επερνα..... η λογικη ισως να λεει γκολφ αλλα το συναισθημα αντιδρα....



Η λογικη λεει Golf... To συναισθημα λεει TSI , GT , GTI ... :yahoo:

σας εχουν βαλει σε ενα τρυπακι και τρεχετε απο πισω.....


"σας εχουν βαλει σε ενα τρυπακι και τρεχετε απο πισω....."


Για εξηγησε μου τι εννοεις?
Εγω με 20Κ πηρα ενα απο τα κορυφαια αυτοκινητα στην τιμη του και στην κατηγορια του !!!
Ποτε δεν υπηρξα φανατικος της VW , ουτε καμιας αλλης εταιριας!
Όπως βλεπεις σε οτι κ αν εγραψα παραπανω δεν υποτιμησα το Focus , ενω εσυ προσπαθεις να κανεις το Golf , να φανει χειροτερο απο το Focus.
Εχω αλλάξει 4 μαρκες αυτοκινητου , και ποτε δεν ειπα για αυτο που πηρα... " Έχω το καλύτερο κ όλα τα άλλα δεν υπάρχουν " κ λοιπά...
Απλά... η VW έκανε μια κινηση ματ ξεκινώντας απο το GTI , το οποιο ειναι το πιο καλοστημενο hatchback μεχρι σημερα , συνεχισε με το GT που άφησε άφωνους άπαντες με τον κινητηρα , και 20 Αυγουστου έβαλε στο παιχνιδι το TSI και έσπειρε τον πανικό στους ΑντιVWάκηδες...
Λοιπον , τελειώνω λέγοντας πως το TSI αξίζει τα λεφτά του μέχρι και το τελευταιο ευρώ! Είναι 5αστερο , οποτε έχει τέλεια παθητική ασφάλεια , έχει κινητήρα διαμάντι με 140άλογα και 22,5 κιλά μέγιστης ροπής απο τις 1500rpm , εχει χώρους , πλαίσιο-τιμονι-αναρτήσεις κορυφαία !!!
Άρα αν κάποιος προβεί στην αγορά του , σίγουρα κανει μια πολύ καλή επιλογή , εάν όχι τότε θα πάρει ένα εξίσου (ίσως) καλό αμάξι μιας άλλης εταιρίας...

Γιατί λοιπον να τσακωνόμαστε ???

καλημερες


Καληνύχτα... ( Λόγω ώρας... )
S_Mario
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 17/01/05 1:38
Last Visit: 06/05/08 1:37

Δημοσίευσηαπό corsair » 06/11/06 7:36

S_Mario έγραψε:
Για εξηγησε μου τι εννοεις?
Εγω με 20Κ πηρα ενα απο τα κορυφαια αυτοκινητα στην τιμη του και στην κατηγορια του !!!
Ποτε δεν υπηρξα φανατικος της VW , ουτε καμιας αλλης εταιριας!
Όπως βλεπεις σε οτι κ αν εγραψα παραπανω δεν υποτιμησα το Focus , ενω εσυ προσπαθεις να κανεις το Golf , να φανει χειροτερο απο το Focus.
Εχω αλλάξει 4 μαρκες αυτοκινητου , και ποτε δεν ειπα για αυτο που πηρα... " Έχω το καλύτερο κ όλα τα άλλα δεν υπάρχουν " κ λοιπά...
Απλά... η VW έκανε μια κινηση ματ ξεκινώντας απο το GTI , το οποιο ειναι το πιο καλοστημενο hatchback μεχρι σημερα , συνεχισε με το GT που άφησε άφωνους άπαντες με τον κινητηρα , και 20 Αυγουστου έβαλε στο παιχνιδι το TSI και έσπειρε τον πανικό στους ΑντιVWάκηδες...
Λοιπον , τελειώνω λέγοντας πως το TSI αξίζει τα λεφτά του μέχρι και το τελευταιο ευρώ! Είναι 5αστερο , οποτε έχει τέλεια παθητική ασφάλεια , έχει κινητήρα διαμάντι με 140άλογα και 22,5 κιλά μέγιστης ροπής απο τις 1500rpm , εχει χώρους , πλαίσιο-τιμονι-αναρτήσεις κορυφαία !!!
Άρα αν κάποιος προβεί στην αγορά του , σίγουρα κανει μια πολύ καλή επιλογή , εάν όχι τότε θα πάρει ένα εξίσου (ίσως) καλό αμάξι μιας άλλης εταιρίας...

Γιατί λοιπον να τσακωνόμαστε ???

καλημερες




Χωρις να κανω τον συνηγορο του διαβολου (δηλαδη του Popolarou :lol: :ysterical: ) μαλλον προσδιορισμοι "τελεια", "διαμαντι", "κορυφαια" ειναι too much. Best overall package ΕΙΝΑΙ, αν το δεις σε επιμερους στοιχεια ομως υπαρχουν και αλλα που ξεχωριζουν σε συγκεκριμενους τομεις εστω και λιγο.
Current status: LG G2, Galaxy S2, VAIO SV-E14A2M1EB
Planning: to get the fυck out...


Τάδε έφη GeoF1: Μιλαω και σκεφτομαι σαν ωριμος 45αρης πια!!!
Άβαταρ μέλους
corsair
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12097
Εγγραφή: 25/04/03 22:41
Last Visit: 29/07/14 8:32

Δημοσίευσηαπό popol@ros » 06/11/06 10:19

-το οτι δεν το εχω οδηγησει (που θα γινει μεσα στην εβδομαδα) δεν σημαινει οτι διαφοροποιειται το αυτοκινητο περα απο τον κινητηρα του
-δειξε μου ενα περιοδικο που στην εκδοση την δικη σου εχει πει το τιμονι του κορυφαιο........
-το τι διαβαζω και τι βλεπω και τι αφουγκραζομαι ειναι πολλα περισσοτερα απο οσα φανταζεσαι
-δεν μπορω να σε πεισω στο θεμα των φρενων και να το θελω....
-χαιρομαι για το ανετο ταξιδι σου
-ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΤΟ ΦΟΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ????? ΜΑΘΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ...
-4 φιλοι / γνωστοι μου εχουν φορντ και με τους 2 πηγανουνμε για παρεα μαζι... σε σχεση με αυτα που εχω ακουσει και δει με την VW δεν συγκρινονται.... ασε που με την VW παιζει να μεινεις και ξεκρεμαστος
-στουκαρες και με τα 2 με 80 και επαθες ακριβως την ιδια ζημια???
-ανεφερα πουθενα οτι το γκολφ ειναι μαπα αυτοκινητο???? ανεφερα πουθενα οτι δεν αξιζει σαν γενικη αξια??? προσπαθησα πουθενα να εξιχωσω το φοκους???
οταν θα σταματησεις να βαζεις λογια στο στομα μου, θα συνεχισω την συζητηση.
είμαι χωριάτης κλαρινογαμπρός!
Άβαταρ μέλους
popol@ros
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8724
Εγγραφή: 30/08/04 11:26
Last Visit: 29/07/14 0:22
Τοποθεσία: τσίπουρο Land

Δημοσίευσηαπό Asimov » 06/11/06 10:23

Στα περισσοτερα συμφωνω, ομως αυτο:

lkar έγραψε:3) Πως συζητάμε τότε για 115-140 άλογα στην ΙΔΙΑ τιμή; :shifty: :shifty:


ΔΕΝ παιζει :rtfm: :iconcool:
Η διαφορα ειναι στα 3 χιλιαρικα (σημαντικη για την κατηγορια του αυτοκινητου). Συγκεκριμενα, επειδη εκανα μια βολτα στις αντιπροσωπειες προσφατα, το 5θ. 1.4 TSI Sportline εβγαινε 21,5 με το κλειδι στο χερι, ενω το 5θ. 1.6 Ti-VCT Sport XTR, 18,5 (με ηλιοροφη!). Στα ιδια λεφτα με το TSI, βγαινει το διλιτρο Φοκους (145hp, αν και προσωπικα, για τους γνωστους λογους κοστους συντηρησης, θα το απεφευγα...)
Το Φοκους ειναι φτηνοτερο και στην τιμη καταλογου οπου η διαφορα ειναι περιπου στο χιλιαρικο, αλλα στην ουσια ο καταλογος για τη Ford ισχυει ΜΟΝΟ για το πρωτο ετος της κυκλοφοριας του αυτοκινητου. Μετα ριχνουν σε μονιμη βαση τις τιμες, διατηρωντας μια εικονικη τιμη καταλογου για να πλασαρουν "εκπτωσεις". Ο αγοραστης παντως, σε καθε περιπτωση (πλην "ατοκων"... :shifty: ), πληρωνει αλλη τιμη.

Επισης, οι τιμες service και ανταλλακτικων της Ford ειναι (αισθητα) χαμηλοτερες.
Επαναλαμβανω πως αν το τριχιλιαρο δεν παιζει ρολο, το TSI ειναι η πρωτη επιλογη, αν ομως εχει σημασια, το best value for money της κατηγοριας ειναι το Φοκους.
Those who died are justified, for wearing the badge, they're the chosen whites
You justify those that died by wearing the badge, they're the chosen whites
Άβαταρ μέλους
Asimov
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8529
Εγγραφή: 11/03/04 14:26
Last Visit: 29/07/14 7:32
Τοποθεσία: pizzaland

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Angel!!!!, antonn, balex, g8777, Tkin73 και 27 επισκέπτες