24/07/14 22:04

--> Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: --> Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

Δημοσίευσηαπό j.marr » 21/03/13 0:16

D-Jet έγραψε:Το κλισέ που ακούγεται ακόμα και για τις σύγχρονες τοφάλες των 700 ίππων "έργα τέχνης" τώρα είναι τουλάχιστον αστείο (εκτός αν θεωρείς καλλιτέχνη το CNC) εκείνη την εποχή όμως δεν το έλεγαν για πλάκα.


Καλλιτέχνης για σένα δηλ. είναι αυτός που εκτελεί και οχι αυτός που δημιουργεί? :hmmm:
I'm in the zone, nigga
Άβαταρ μέλους
j.marr
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12914
Εγγραφή: 24/08/02 22:22
Last Visit: 24/07/14 15:35
Τοποθεσία: In Transit

Re: --> Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 21/03/13 0:19

Η Ferrari πάντα ήταν στην κορυφή των ιπποδυνάμεων και των επιδόσεων και εκεί παραμένει και τώρα. Αν εξαιρέσουμε την Dino (που δεν ήταν Ferrari technically), ποτέ δεν είχε lightweights με μικρούς κινητήρες. Πως συνδέεται λοιπόν μια Elise με μια Ferrari κάθε εποχής, αδυνατώ να καταλάβω...

ΥΓ1: Μια F12 είναι μόλις 300 κιλά βαρύτερη σε σχέση με μια 365 GTB4 αλλά έχει υπερδιπλάσια ιπποδύναμη. Κι όμως αποκαλείται τοφάλα 700 ίππων... :dizzy:
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 36265
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 24/07/14 15:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: --> Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

Δημοσίευσηαπό taurus » 21/03/13 0:21

Το "μολις" σημαίνει +4 άτομα βάρος Δία... :lol:
www.dive-hunt.gr

Κι άλλο ένα ξέρω παραμύθι.
Τα μαύρα χρόνια ο δύσμοιρος Ρωμιός
Πως εγελάσθη αμέτρητες φορές
Κι ωσότου να του λείψει το φαΐ
Εκοιμάτω.
Άβαταρ μέλους
taurus
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17179
Εγγραφή: 06/10/04 14:35
Last Visit: 28/06/14 9:19
Τοποθεσία: ...

Re: --> Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 21/03/13 0:28

Για την ακρίβεια σημαίνει αύξηση διαστάσεων, απείρως πιο πολύπλοκη τεχνολογία που προσθέτει βάρος και κανονισμοί παθητικής ασφάλειας Ταύρε. Από τη στιγμή που είναι όμως πιο ευέλικτη (δεν θα πω ταχύτερη γιατί αυτό είναι αυτονόητο) δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 36265
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 24/07/14 15:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: --> Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

Δημοσίευσηαπό D-Jet » 21/03/13 0:52

j.marr έγραψε:
D-Jet έγραψε:Το κλισέ που ακούγεται ακόμα και για τις σύγχρονες τοφάλες των 700 ίππων "έργα τέχνης" τώρα είναι τουλάχιστον αστείο (εκτός αν θεωρείς καλλιτέχνη το CNC) εκείνη την εποχή όμως δεν το έλεγαν για πλάκα.


Καλλιτέχνης για σένα δηλ. είναι αυτός που εκτελεί και οχι αυτός που δημιουργεί? :hmmm:

Σωστό ερώτημα... ναι, πιστεύω πως ο σχεδιαστής είναι ο μόνος καλλιτέχνης της παρέας, με τη διαφορά ότι τώρα έχει να λάβει υπόψη του άλλες 500 παραμέτρους που τον περιορίζουν.
Αυτός που δημιουργεί (με την έννοια που υποθέτω ότι το λες) πρέπει πάνω από όλα να συγκεράσει τεχνικούς νόμους και κανονισμούς ενώ ο καλλιτέχνης έχει την άνεση να φτιάχνει ανούσιες αλλα πανέφορμες καμπύλες (και να βάζει και φτεράκια στη tdf :inlove: :lol: ) επειδή έτσι τις φαντάστηκε.
Αυτός που απλώς εκτελεί είναι τεχνίτης.
Οι μεγάλοι καροσερίστες είναι και τα τρία μαζι.


-Αλέξανδρε, δεν έχει καμία σχέση η elise με τη φερράρι... η ελίζ είναι ένα από τα πιο πετυχημένα σπορ αυτοκίνητα εξαιτίας της ανάδρασης που προσφέρει στον οδηγό, χωρίς να έχει ανάγκη την τρελη τεχνολογία από πίσω (δεν αναφέρομαι στις κατασκευαστικές της καινοτομίες) και ταυτόχρονα (για αυτό και το οξύμωρο) ένα αυτοκίνητο εντελώς εκτός πνεύματος της εποχής.
-Ναι, τοφάλες είναι τόσο στη μάζα όσο και στον όγκο... :twisted: (Τη βλέπω τώρα με τις κεραίες στο avatar σου και σκιάζομαι! :ysterical:)
.. ___
./ ___ \
(O\ | /O)
Άβαταρ μέλους
D-Jet
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8597
Εγγραφή: 05/10/05 10:23
Last Visit: 24/07/14 16:15
Τοποθεσία: Umm el-Qa'ab

Re: --> Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 21/03/13 1:03

Η συγκεκριμένη στο άβαταρ ζυγίζει περί τα 1250 κιλά dry (όσο περίπου μια 365) και είναι γύρω στα 10 εκ. πιο χαμηλή από μια 250 GTO... :whistlink: Δεν σου αναφέρω καν ιπποδύναμη και επιδόσεις γιατί σε βλέπω να ζαλίζεσαι. :lol:
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 36265
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 24/07/14 15:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: --> Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

Δημοσίευσηαπό D-Jet » 21/03/13 1:19

REALZEUS έγραψε:Η συγκεκριμένη στο άβαταρ ζυγίζει περί τα 1250 κιλά dry (όσο περίπου μια 365) και είναι γύρω στα 10 εκ. πιο χαμηλή από μια 250 GTO... :whistlink:

Και 30 πόντους πιο χοντρή και 30 πόντους πιο μακρουλή... και ... και δε βλέπεται με τις τρύπες και τα φτερά (ουτε καν μια οροφή της προκοπής δεν μπήκαν στον κόπο να φτιάξουν).

Δεν σου αναφέρω καν ιπποδύναμη και επιδόσεις γιατί σε βλέπω να ζαλίζεσαι. :lol:

Αν τις δω στο χαρτί; :lol: Είναι επιβεβαιωμένο ότι τσουλάει αυτό το πράμα;

Αντε καληνύχτα γιατί το παρακάναμε σήμερα το βράδυ... εγώ στον ύπνο μου δε θα δω νούμερα πάντως αλλά αυτό:
http://www.hemmings.com/hsx/stories/200 ... ure25.html
.. ___
./ ___ \
(O\ | /O)
Άβαταρ μέλους
D-Jet
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8597
Εγγραφή: 05/10/05 10:23
Last Visit: 24/07/14 16:15
Τοποθεσία: Umm el-Qa'ab

Re: --> Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

Δημοσίευσηαπό Joe Bar Team » 21/03/13 7:34

D-Jet έγραψε: εγώ στον ύπνο μου δε θα δω νούμερα



:metalo: :metalo: :metalo: :metalo: :metalo:
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Joe Bar Team
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6811
Εγγραφή: 15/01/06 22:45
Last Visit: 24/07/14 15:05
Τοποθεσία: τοποθεσία των αντιχειρων εννοείς; εννοείται μέσα στη στεφάνη καλέ μου άσχετε

Re: --> Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

Δημοσίευσηαπό dstou » 21/03/13 7:41

Περί τεχνολογίας 1200ριού και 250 gto, όπου σαφέστατα και το σημερινό αυτοκίνητο υπερτερεί, το μόνο που έχω να πω είναι πως αυτοί που έχουν οδηγήσει τη Φερράρι, άρα και άλλα αυτοκίνητα που εμείς απλά χαζεύουμε σε φωτογραφίες, υποστηρίζουν πως είναι το καλύτερο αυτοκίνητο δρόμου. Δεν μπορεί κάτι ξέρουν :o . Υπάρχει κάτι που δεν μετριέται και αυτό είναι η ανατροφοδότηση (πες το feedback, feeling, συμμετοχικότητα και δεν ξέρω και γω τι άλλο) που παίρνεις από ένα αυτοκίνητο και υποθέτω πως η 250 χαρίζει τόνους από δαύτη.


Τι πιθανότητες δίνεις αυτοί που τα υποστηρίζουν αυτά, να λένε απλώς αυτό που εκείνοι θέλουν να πιστεύουν και αυτό που θέλουν οι ακροατές τους να ακούσουν? Εγώ δυστυχώς πολλές. :sorry:
Από την άλλη, μπορεί να είναι και αλήθεια. Όμως εγώ που δεν θα το οδηγήσω ποτέ για να βάλω τα χέρια μου επί των τύπων των ήλων, θέλω να το ακούσω από όσο γίνεται πιο αντικειμενικούς κριτές, με εμπειρία και για το τότες και για το σήμερα, και με κριτική και συγκριτική ικανότητα. Σίγουρα όχι από άτομα με 'αποκλίνουσες' :lol: συμπεριφορές, ήτοι άτομα που είτε είναι στο άκρο του Αληθινού Δία : 'το καινούργιο και δέρνει, το παλιό είναι παλιατζούρα, τέλος', είτε το αντίθετο : αθεράπευτα χρεπολάτρες (με την καλή έννοια του όρου).
Αλλιώς από άρθρα-αγιογραφίες, πήξαμε. Δηλαδή υπάρχει πιθανότητα να διαβάσεις και τίποτα σε κάποιο περιοδικό ή στο νετ για το εν λόγω μοντέλο που να μην είναι αγιογραφία? Χλωμό...

Τώρα για συμμετοχικότητα, ανάδραση, ανατροφοδότηση κ.α. σου έχω κάτι ακόμα πιο έντονο. Δοκίμασε να πάρεις μια στροφή με 10 χαω με το παρακάτω, και θα ριγείς από συγκίνηση. Εκεί δηλαδή που με το 250 ΓΤΟ δεν θα καταλάβεις τίποτα. Για το κάθε Λαφερράρι δε το συζητάω, οτιδήποτε κάτω από 100 χαω είναι ρελαντί και οι στροφές απλώς μικρές ευθείες, αλλά έχει άλλα χαρίσματα.

http://www.autoblog.com/2011/10/08/worlds-oldest-running-car-fetches-4-6-million-at-auction/


Και όμως. Όταν στους δρόμους κυκλοφορούσε το πιο πάνω παράδειγμα, κάποιοι έλεγαν ότι με το μόνιππο έχεις καλύτερη συμμετοχικότητα κ.τ.λ.
Ιμο, δεν βρίσκουμε άκρη με τίποτα. :lol:
dstou
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9107
Εγγραφή: 17/09/08 11:23
Last Visit: 24/07/14 18:28

Re: --> Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

Δημοσίευσηαπό SkylineGT-R » 21/03/13 9:57

REALZEUS έγραψε:Η Ferrari πάντα ήταν στην κορυφή των ιπποδυνάμεων και των επιδόσεων και εκεί παραμένει και τώρα.


Ασφαλως και οχι. Αυτα τα σκηπτρα τα εχασε η Φεραρι πριν απο πολλα χρονια που βγηκε η Mclaren των 1150 κιλων και των 630 ιππων. Μετα βγηκε η Bugatti Veyron, Koenigsegg CCR κτλ. Ασε που ακομα και νωριτερα, οταν ειχε βγει η Bugatti με 600 αλογα, η Φεραρι ηταν πολυ πισω.... Οποτε μην παραπληροφορεις τον κοσμο. :rtfm:
SkylineGT-R
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 622
Εγγραφή: 23/01/13 20:13
Last Visit: 02/05/13 16:27

Re: --> Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

Δημοσίευσηαπό D-Jet » 21/03/13 10:52

dstou έγραψε:Τι πιθανότητες δίνεις αυτοί που τα υποστηρίζουν αυτά, να λένε απλώς αυτό που εκείνοι θέλουν να πιστεύουν και αυτό που θέλουν οι ακροατές τους να ακούσουν? Εγώ δυστυχώς πολλές. :sorry: :

To αυτό ισχύει και για τα καινούργια που το 99.999% αυτών που διαβάζουν για αυτά, αν είναι τυχεροί, θα τα δουν σε κάποια έκθεση κάπου κάπως.

Από την άλλη, μπορεί να είναι και αλήθεια. Όμως εγώ που δεν θα το οδηγήσω ποτέ για να βάλω τα χέρια μου επί των τύπων των ήλων, θέλω να το ακούσω από όσο γίνεται πιο αντικειμενικούς κριτές, με εμπειρία και για το τότες και για το σήμερα, και με κριτική και συγκριτική ικανότητα.....Αλλιώς από άρθρα-αγιογραφίες, πήξαμε. Δηλαδή υπάρχει πιθανότητα να διαβάσεις και τίποτα σε κάποιο περιοδικό ή στο νετ για το εν λόγω μοντέλο που να μην είναι αγιογραφία? Χλωμό...:

Δεν μπορώ να ξέρω ούτε και εγώ (σταματημένη είδα μια και με τη μηχανή σβηστή). Και μεταξύ μας μόνο ο τρόμος που σου προκαλεί επειδή φτασανε εκεί που φτάσανε απο τιμές την κάνει μάλλον το χειρότερο αυτοκίνητο στον κόσμο :lol: αλλά μάλλον διαβάζεις και τα λάθος περιοδικά (για καινούργια που από σπόντα οδηγάνε και κανένα παλιό... στα περιοδικά για κλασσικά πέφτει μπόλικο φτυάρι_δεν έχουν και τις αντιπροσωπίες να τους κυνηγούνε από πίσω, βλέπεις!_).

Το σίγουρο είναι ότι σε αυτή περίπου την περίοδο 55-75 είναι που τα αυτοκίνητα πλησίασαν πιο κοντά στη λογική του ανόθευτου (ήχος,μοτέρ, πλαίσιο), παρέχοντας παράλληλα αρκετή ισχύ και ταχύτητα (μη νομίζεις ότι είναι αργά κιόλας... μια SWB δρόμου φτάνει τα 100 σε 6.5" και αγγίζει τα 270χαω τελικής) αλλά και ευκολία χειρισμού (δεν είναι και Auto Union type-D) στην πιο επιθυμητή αναλογία.
Φυσικά, τα παραπάνω έχουν νόημα για αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για χαβαλέ, διότι στην καθημερινή ζωή πρέπει να είσαι μαζόχας για να αναζητάς συμμετοχικότητα για να παρκάρεις στο καρφούρ.

http://www.autoblog.com/2011/10/08/worlds-oldest-running-car-fetches-4-6-million-at-auction/
Και όμως. Όταν στους δρόμους κυκλοφορούσε το πιο πάνω παράδειγμα, κάποιοι έλεγαν ότι με το μόνιππο έχεις καλύτερη συμμετοχικότητα κ.τ.λ.
Ιμο, δεν βρίσκουμε άκρη με τίποτα. :lol:

Με τα πόδια αν στρίψεις με 10χαω εκεί να δεις συμμετοχικότητα! :lol:
.. ___
./ ___ \
(O\ | /O)
Άβαταρ μέλους
D-Jet
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8597
Εγγραφή: 05/10/05 10:23
Last Visit: 24/07/14 16:15
Τοποθεσία: Umm el-Qa'ab

Re: Re: --> Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 21/03/13 11:01

SkylineGT-R έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Η Ferrari πάντα ήταν στην κορυφή των ιπποδυνάμεων και των επιδόσεων και εκεί παραμένει και τώρα.


Ασφαλως και οχι. Αυτα τα σκηπτρα τα εχασε η Φεραρι πριν απο πολλα χρονια που βγηκε η Mclaren των 1150 κιλων και των 630 ιππων. Μετα βγηκε η Bugatti Veyron, Koenigsegg CCR κτλ. Ασε που ακομα και νωριτερα, οταν ειχε βγει η Bugatti με 600 αλογα, η Φεραρι ηταν πολυ πισω.... Οποτε μην παραπληροφορεις τον κοσμο. :rtfm:



Διαχρονικα μιλαμε πιτσιρικο. Το εκαστοτε hypercar της Ferrari ειναι στην κορυφη. Απο εκει και περα υπαρχουν κι αλλες κορυφαιες προτασεις κατα καιρους. Οποτε ξαναπηγαινε στη σπηλια να διαβασεις για πειραγμενα σαξοραλλα.


Sent from my Neo V using Tapatalk.
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 36265
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 24/07/14 15:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Re: --> Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 21/03/13 11:10

D-Jet έγραψε:Το σίγουρο είναι ότι σε αυτή περίπου την περίοδο 55-75 είναι που τα αυτοκίνητα πλησίασαν πιο κοντά στη λογική του ανόθευτου (ήχος,μοτέρ, πλαίσιο), παρέχοντας παράλληλα αρκετή ισχύ και ταχύτητα (μη νομίζεις ότι είναι αργά κιόλας...



Αν με τον ορο ανοθευτο εννοεις πρωτογονο για τα σημερινα δεδομενα (αδυναμα ταμπουρα, τιμονια στο περιπου με 4 στροφες κλπ) συμφωνουμε.

Παντως το υψισυχνο ουρλιαχτο των σημερινων Ferrari δεν το βρισκεις στις παλιες, οι οποιες κανουν εναν πιο μπασο ηχο.


Sent from my Neo V using Tapatalk.
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 36265
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 24/07/14 15:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Re: --> Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

Δημοσίευσηαπό SkylineGT-R » 21/03/13 11:12

REALZEUS έγραψε:
SkylineGT-R έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Η Ferrari πάντα ήταν στην κορυφή των ιπποδυνάμεων και των επιδόσεων και εκεί παραμένει και τώρα.


Ασφαλως και οχι. Αυτα τα σκηπτρα τα εχασε η Φεραρι πριν απο πολλα χρονια που βγηκε η Mclaren των 1150 κιλων και των 630 ιππων. Μετα βγηκε η Bugatti Veyron, Koenigsegg CCR κτλ. Ασε που ακομα και νωριτερα, οταν ειχε βγει η Bugatti με 600 αλογα, η Φεραρι ηταν πολυ πισω.... Οποτε μην παραπληροφορεις τον κοσμο. :rtfm:



Διαχρονικα μιλαμε πιτσιρικο. Το εκαστοτε hypercar της Ferrari ειναι στην κορυφη. Απο εκει και περα υπαρχουν κι αλλες κορυφαιες προτασεις κατα καιρους. Οποτε ξαναπηγαινε στη σπηλια να διαβασεις για πειραγμενα σαξοραλλα.


Sent from my Neo V using Tapatalk.


Διαχρονικα; Τι διαχρονικα; Ο,τι να 'ναι λες. Εδω και δεκαετιες η Φεραρι εχει κατεβει απο την κορυφη, ανεπιστρεπτι. Αυτη ειναι η αληθεια. Η Λαφεραρι δεν εχει καμια ελπιδα με μολις 960 αλογα, να χτυπησει Agera R (1140 αλογα), Veyron SS (SuperVeyron εαν βγει), Ultimate Aero SSC, και λοιπα υπεροπλα 1100-1300 ιππων.... Εχει μεινει πισω.

H Ferrari εκθρονιστηκε οριστικα και αμετακλητα το 1992 http://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_F1, δηλαδη πριν απο 21 χρονια, οποτε το διαχρονικα που ειπες, δεν ισχυει. Ετσι απλα. :rtfm:
SkylineGT-R
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 622
Εγγραφή: 23/01/13 20:13
Last Visit: 02/05/13 16:27

Re: --> Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

Δημοσίευσηαπό dstou » 21/03/13 11:29

Δεν μπορώ να ξέρω ούτε και εγώ (σταματημένη είδα μια και με τη μηχανή σβηστή). Και μεταξύ μας μόνο ο τρόμος που σου προκαλεί επειδή φτασανε εκεί που φτάσανε απο τιμές την κάνει μάλλον το χειρότερο αυτοκίνητο στον κόσμο αλλά μάλλον διαβάζεις και τα λάθος περιοδικά (για καινούργια που από σπόντα οδηγάνε και κανένα παλιό... στα περιοδικά για κλασσικά πέφτει μπόλικο φτυάρι_δεν έχουν και τις αντιπροσωπίες να τους κυνηγούνε από πίσω, βλέπεις!_).



Eίναι πιθανό να διαβάζω τα 'λάθος' άρθρα. Γι' αυτό άλλωστε ζητάω κάτι πιο αντικειμενικό, κάτι που να μην έχει μέσα ΜΟΝΟ υπερθετικούς χαρακτηρισμούς, που να μην γράφεται από ανίατους και να μην απευθύνεται αποκλειστικά σε παρωπιδοφόρους αναγνώστες ή τους φορώντες γυαλιά πολλών βαθμών οπαδίας. Ζητάω πολλά? :lol:


dstou έγραψε:
Τι πιθανότητες δίνεις αυτοί που τα υποστηρίζουν αυτά, να λένε απλώς αυτό που εκείνοι θέλουν να πιστεύουν και αυτό που θέλουν οι ακροατές τους να ακούσουν? Εγώ δυστυχώς πολλές. :
To αυτό ισχύει και για τα καινούργια που το 99.999% αυτών που διαβάζουν για αυτά, αν είναι τυχεροί, θα τα δουν σε κάποια έκθεση κάπου κάπως.


Πολύ λιγότερο θα έλεγα. Στο φινάλε για το καινούργιο μπορείς να πας σε μια έκθεση και να το δοκιμάσεις. Ακόμα και αν είναι Βευρόν, εκεί πολύ λίγοι βέβαια, αλλά σε πολύ λίγους έτσι και αλλιώς απευθύνεται, οι υπόλοιποι διαβάζουν ΓΚ. :shifty:
dstou
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9107
Εγγραφή: 17/09/08 11:23
Last Visit: 24/07/14 18:28

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Esky_t, Google Adsense [Bot], Nikos!, tk1979 και 27 επισκέπτες