18/09/14 19:42

--> Porsche Forum

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Re: --> Porsche Forum

Δημοσίευσηαπό Κίκιζας Γρηγόρης » 16/03/11 23:46

@Coyot
Aπλα, οτι καλυτερο εχω διαβασει, (η αναδημοσιευση σου) απο την πρωτη μερα που μπηκα στο forum. Eυγε! :thumbsup:
Απο αυτη την εμπειρια, να υποθεσω οτι σου αρεσε περισσοτερο η 997S? Ή καποια αλλη?
P.S Στο turn-in, πριν την κορυφη της στροφης, ποια ενιωσες να "ζυγιζεται" καλυτερα στο γκαζι?
Κίκιζας Γρηγόρης
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11264
Εγγραφή: 23/02/06 2:15
Last Visit: 18/09/14 4:02

Re: --> Porsche Forum

Δημοσίευσηαπό Coyot » 17/03/11 2:25

@tsilis:
Νικόλα μου, δεν νομίζω... για διαφόρους λόγους. Θα τα πούμε εκτενώς.

@Κίκιζας:
Να επαναλάβω ότι έως και σε ψιλο-τρομακτικές ταχύτητες, οι διαφορές μεταξύ των διαφόρων (σημερινών) 911, καθώς και μεταξύ των 911 αφ' ενός και ενός -καλού και ουδέτερου- αυτοκινήτου αφ' ετέρου, ΔΕΝ υπάρχουν. Δηλαδή η 911 συμπεριφέρεται στα Α++ χλμ/ω όπως το "καλό και ουδέτερο αυτοκίνητο του Θεού" στα Α χλμ/ω.
Σε εξωπραγματικές ταχύτητες πίστας εκδηλώνονται όντως διαφορές, αλλά, εκεί, εμένα τουλάχιστον, με απασχολεί το ζύγισμα όχι του γκαζιού, αλλά του σκ@τού στο πεπτικό μου :)
Τέλος πάντων, αν εννοείς είσοδο σε στροφή όπου δεν έχει χρειαστεί να φρενάρεις, χρειάζεται "απλά" :whistlink: σταθερό γκάζι.
Σίγουρα θα προτιμούσα την οπισθοκίνητη ως πιο "ξεκάθαρη". Αλλά μιλάμε για πολύυυ ψιλά γράμματα...
Άβαταρ μέλους
Coyot
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3122
Εγγραφή: 17/04/05 22:09
Last Visit: 17/09/14 23:55
Τοποθεσία: The Desert of Truth

Re: --> Porsche Forum

Δημοσίευσηαπό D-Jet » 17/03/11 10:50

.. ___
./ ___ \
(O\ | /O)
Άβαταρ μέλους
D-Jet
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8616
Εγγραφή: 05/10/05 10:23
Last Visit: 10/09/14 10:07
Τοποθεσία: Umm el-Qa'ab

Re: --> Porsche Forum

Δημοσίευσηαπό Κίκιζας Γρηγόρης » 17/03/11 14:21

Οι πιο ολοκληρωμενες 911 με αυτη την εξωτερικη σχεδιαση (1975-1989)
ειναι αυτες με το G50 κιβωτιο της Borg-Warner που λανσαριστηκε το 1987.
Κίκιζας Γρηγόρης
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11264
Εγγραφή: 23/02/06 2:15
Last Visit: 18/09/14 4:02

--> Porsche Forum

Δημοσίευσηαπό ghostdoc » 17/03/11 15:17

Συγχαρητήρια για την ομολογουμένως Ωραία εμπειρία με την οδήγηση .Το είχα δει κι Εγώ στο επίσημο site αλλα το κόστος μου φάνηκε ΤΟΣΟ αισχρά υψηλό που δεν Υπηρχε ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να δηλώσω συμμετοχή .Η δε ασφάλιση με απαλλαγή των 3500€ ΕΙΝΑΙ απο γελοία ως τραγελαφικη ..
ghostdoc
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 13/09/08 16:33
Last Visit: 30/01/13 22:05

Re: --> Porsche Forum

Δημοσίευσηαπό Κίκιζας Γρηγόρης » 17/03/11 15:24

ghostdoc έγραψε:Συγχαρητήρια για την ομολογουμένως Ωραία εμπειρία με την οδήγηση .Το είχα δει κι Εγώ στο επίσημο site αλλα το κόστος μου φάνηκε ΤΟΣΟ αισχρά υψηλό που δεν Υπηρχε ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να δηλώσω συμμετοχή .Η δε ασφάλιση με απαλλαγή των 3500€ ΕΙΝΑΙ απο γελοία ως τραγελαφικη ..


Απαλλασεσαι δηλαδη ΜΕΧΡΙ τα 3500ευρω? Το κοστος αν επιτρεπεται ποιο ηταν?
Κίκιζας Γρηγόρης
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11264
Εγγραφή: 23/02/06 2:15
Last Visit: 18/09/14 4:02

Re: --> Porsche Forum

Δημοσίευσηαπό jackdaniels » 17/03/11 16:40

Αυτό πρέπει να'νε, έχει pdf με τιμοκαταλόγους κλπ
http://www.porsche.com/uk/motorsportand ... al/france/

Το λινκ για τη γαλλική σχολή που πήγε ο φίλος, έχει κι έναν instructor ονόματι Patrice Gay (εγγύηση στα παντιίκια :lol: )
Χαμός!
Άβαταρ μέλους
jackdaniels
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 20/06/05 17:15
Last Visit: 18/09/14 10:59
Τοποθεσία: Χανιά

Re: --> Porsche Forum

Δημοσίευσηαπό heras » 17/03/11 21:39

Ειχα διαβασει παλια στο αγγλικο evo οπου ειχαν για δοκιμη μακρας διαρκειας μια 997 carrera s πισωκινητη κ ελεγε ο συντακτης οτι ειναι πιο ευκολη στο drift απο μια m3 e46!!! Θεωρητικα δεν θα επρεπε να ισχυει το αντιθετο?? Για πιο λογο να συμβαινει αυτο? :hmmm:
Φανταζομαι θα εννοουσε στο ελεγχο του αυτοκινητου κατα την πλαγιολισθηση κ οχι στην ευκολια δημιουργιας αυτης...
heras
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2167
Εγγραφή: 28/12/04 15:47
Last Visit: 18/09/14 17:40

Re: --> Porsche Forum

Δημοσίευσηαπό taurus » 18/03/11 2:22

Μπορεί να έχει να κάνει με τη γραμμικότητα του κινητήρα...

Πολύ χαίρομαι που βλέπω coyot και tsili δραστήριους. :)
www.dive-hunt.gr

Κι άλλο ένα ξέρω παραμύθι.
Τα μαύρα χρόνια ο δύσμοιρος Ρωμιός
Πως εγελάσθη αμέτρητες φορές
Κι ωσότου να του λείψει το φαΐ
Εκοιμάτω.
Άβαταρ μέλους
taurus
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17130
Εγγραφή: 06/10/04 14:35
Last Visit: 28/06/14 9:19
Τοποθεσία: ...

Re: --> Porsche Forum

Δημοσίευσηαπό Coyot » 18/03/11 2:52

[quote="taurus"]Μπορεί να έχει να κάνει με τη γραμμικότητα του κινητήρα...

Πολύ χαίρομαι που βλέπω coyot και tsili[b][color=#FF00FF] δραστήριους [/color][/b]:)[/quote]

Ταύρε μου, αυτό, μεταφραζόμενο σε διαδικτυακά πορνογραφικά αγγλικά σημαίνει ότι γ@μιόμαστε, πράγμα που δυστυχώς αληθεύει, εργασιακώς! :lol: Να' σαι καλά πάντως! :)

Ως προς τα ντριφτ της 911, μου κάνει εντύπωση αυτό που γράφει ο Χεράς, ιδίως αν προέρχεται από το ¨Εβο, που το εκτιμώ.
Βέβαια, και στις νυν 911, αν αφήσεις απότομα το γκάζι μες στη στροφή και αμέσως ξαναπατήσεις δυνατά, θα αρχίσουν να χορεύουν, αλλά αυτό δεν γίνεται πλέον παρά μόνον εσκεμμένα και με πολλά, στο στεγνό τουλάχιστον, και, εννοείται, με σύστημα ευστάθειας απενεργοποιημένο.
Και τότε, ο έλεγχος δεν μπορεί να είναι πιο εύκολος σε όχημα οπισθόβαρο με μεταξονιο μικρότερο από Φίατ Πούντο, σε σχέση με όχημα εμπροσθόβαρο και με ένα μεταξόνιο "να!"

Ως προς το σύστημα ευστάθειας (PSM) των Καρρερών και των Τούρμπο, να πω ότι υπάρχει ενδιάμεση ρύθμιση ("οπισθοχώρηση" της παρέμβασης) μόνο με το πακέτο Sport Chrono.
Ούτως ή άλλως όμως υπάρχει δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης, αλλά πάντα με το σύστημα σε επιφυλακή, έτοιμο να παρέμβει αν ενεργοποιήσεις το ABS (και για όσο χρόνο το ABS παραμένει ενεργοποιημένο). Γι' αυτό και στο σχολείο της Πόρσε στο Magny Cours (όπου, εννοείται, απενεργοποιούσαμε το PSM), μας είπαν "αν χάσετε το αυτοκίνητο, κάντε ό,τι κάνετε με φρένο πατημένο τέρμα".
Τα ανωτέρω δεν ισχύουν για GT3 / GT2.
Άβαταρ μέλους
Coyot
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3122
Εγγραφή: 17/04/05 22:09
Last Visit: 17/09/14 23:55
Τοποθεσία: The Desert of Truth

Re: --> Porsche Forum

Δημοσίευσηαπό jackdaniels » 18/03/11 15:48

Εικόνα

Porsche builds 911 hybrid version 2.0
Porsche’s efforts to introduce hybrid models to its range isn’t restricted to its road cars. And having come close to a dream victory with its first 911 hybrid at last year’s Nürburgring 24-hour race, the German firm is back with thoroughly upgraded model.

Porsche’s goal with the version 2.0 hybrid is for it to lap the Nürburgring in the same time, but use less fuel than before. So taking the lessons learned from the first 911 hybrid, the new car features hybrid components which are 20 per cent lighter, helping to lower the car’s weight from 1,350 to 1,300kg.

Like last time, the 464bhp 4.0-litre flat six engine is supplemented by a flywheel hybrid system. So while the rear wheels are driven by the engine, a pair of electric motors drive the front wheels for seconds at a time.

These are activated automatically by the throttle, or by the driver at appropriate times, such as when overtaking, leaving slow corners and even for reducing oversteer with a quick blast of power to pull the car straight.

For 2011, the motors have been upgraded from 80bhp to 101bhp each, giving a total of 202bhp extra to call upon in addition to the engine. The flywheel remains located where the passenger seat would be. It spins in a carbon fibre safety cell at up to 40,000rpm, and is recharged every time the driver brakes.

To compliment the upgraded hardware, Porsche has redesigned the car’s body by removing the huge vents in front of the wheelarches to make it more aerodynamic and moved controls and the info display onto the steering wheel to improve ergonomics.

This year’s Nürburgring 24-hour race takes place on 25-26 June.

Read more: http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... z1GxV1k2uP


http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... on_20.html
Χαμός!
Άβαταρ μέλους
jackdaniels
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 20/06/05 17:15
Last Visit: 18/09/14 10:59
Τοποθεσία: Χανιά

Re: --> Porsche Forum

Δημοσίευσηαπό dstou » 21/03/11 17:41

Ασσύληπτη στυλιστικά στα μάτια μου η 918 μπροστά σε ένα σκασμό μετριότητες σαν τα GTR, LFA, 458 και MP4-12C.
Και επιτέλους ένα αυτοκίνητο που ΔΕΝ έλκει καταγωγή ή ομοιότητα με την 911, είναι επίτευγμα αυτό για την εταιρεία.
Έχουμε τώρα, επαναφορτιζόμενη υβριδική πλατφόρμα με 700 συνδυασμένα αλόγατα τα 200 εκ των οποίων ηλεκτρικά και 3 λίτρα ανά 100 κατανάλωση :whistlink: , από τιμούλα τα χαλάμε λίγο μιας και έχει 850.000 δολλάρια σε Αμερική, εδώ το νούμερο θα είναι χαλαρά +30% και σε ευρώ.
Θα το σκεφτώ. :hmmm: :iconcool:

http://www.autoblog.com/2011/03/21/officially-official-porsche-releases-918-hybrid-details-priced/#comments
dstou
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9203
Εγγραφή: 17/09/08 11:23
Last Visit: 18/09/14 9:24

--> Porsche Forum

Δημοσίευσηαπό ghostdoc » 21/03/11 23:06

Νταξει μωρε..αν ξηγηθεις μετρητο σίγουρα θα σου κόψει Κάτι :-)
ghostdoc
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 13/09/08 16:33
Last Visit: 30/01/13 22:05

Re: --> Porsche Forum

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 21/03/11 23:15

672.000 Λίρες στην Αγγλία. Τετρακίνητο υβριδικό όμως... :-?
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 36816
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 18/09/14 19:33
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: --> Porsche Forum

Δημοσίευσηαπό Κίκιζας Γρηγόρης » 21/03/11 23:48

REALZEUS έγραψε:672.000 Λίρες στην Αγγλία. Τετρακίνητο υβριδικό όμως... :-?


Xαλι μαυρο δηλαδη... :hmmm: :lol: . Γ@μωτο, και ειχα μπει στην λιστα, θα ακυρωσω την παραγγελια... :lol:
Κίκιζας Γρηγόρης
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11264
Εγγραφή: 23/02/06 2:15
Last Visit: 18/09/14 4:02

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες