26/11/14 14:33

Skoda Octavia GT

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Δημοσίευσηαπό lokatzis » 25/02/06 14:58

http://automoto.flash.gr//news/models/2006/2/23/4790id/

Και η έκδοση RS της Octavia5, για όσους θεωρούν την Octavia GT ξεπερασμένη...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing"
Άβαταρ μέλους
lokatzis
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7973
Εγγραφή: 17/04/05 16:17
Last Visit: 14/11/14 0:49
Τοποθεσία: Τριγυρνώντας στα Νότια Προάστια...

Δημοσίευσηαπό strassenmeister » 13/03/06 11:09

PetRaN έγραψε:να και μια χτεσινη δυναμομετρηση οπως υποσχεθηκα, που αφορα ενα octavia abt μαμα, το οποιο εχει μονο ενα φιλτρο k&n στο μαμα φιλτροκουτι (50ε):
>>Dyno Octavia Abt<<
195 αλογα και 33 κιλα στον τροχο. 8) (λαθος θυμομουνα 30 κιλα εγω)
οπως ειπα λοιπον απο την αρχη, δυσκολα ενα gti θα φυγει μπροστα.


υ/γ strassen εχω νεα :wink:


Ηρθα!!!!
Ειναι μπροστα το GTI......εξακριβωθηκε,χεχεχε!!!
THE ORIGINAL IS BACK, UPDATED
"If you feel in control. You 're not going fast enough." -Mario Andretti
Άβαταρ μέλους
strassenmeister
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 08/03/05 10:18
Last Visit: 17/02/11 12:05

Δημοσίευσηαπό lavey » 23/03/06 1:22

strassenmeister έγραψε:
PetRaN έγραψε:να και μια χτεσινη δυναμομετρηση οπως υποσχεθηκα, που αφορα ενα octavia abt μαμα, το οποιο εχει μονο ενα φιλτρο k&n στο μαμα φιλτροκουτι (50ε):
>>Dyno Octavia Abt<<
195 αλογα και 33 κιλα στον τροχο. 8) (λαθος θυμομουνα 30 κιλα εγω)
οπως ειπα λοιπον απο την αρχη, δυσκολα ενα gti θα φυγει μπροστα.


υ/γ strassen εχω νεα :wink:


Ηρθα!!!!
Ειναι μπροστα το GTI......εξακριβωθηκε,χεχεχε!!!


εγώ πάλι γιατι είμαι σίγουρος ότι ένα μαμά gti βάζει τσαγάκι και στο μικρό του πορτμπαγκάζ? αν δεν έχει βιντεάκι ή μαρτυρίες απο αμφότερους δεν παίζει να πιστέψουμε κάτι τέτοιο!
Qaa Zorge Lap Zirdo Noco Mad Hoath Iaida.
Άβαταρ μέλους
lavey
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 29/01/06 1:05
Last Visit: 16/08/07 22:07
Τοποθεσία: always behind you...

Δημοσίευσηαπό strassenmeister » 28/03/06 8:55

Φιλε μου εχω γραψει για πολλες κοντρες σε πολλα φορουμ και ποτε δεν εχω γραψει ψεμματα καθως παντα σχεδον επιβεβαιωνεται.Εχω γραψει και για ηττες χωρις να υπαρχει καποιος να το επιβεβαιωνει.Αλλου λοιπον αυτα που λες γιατι σε μενα δε λενε μια. :whistlink:
THE ORIGINAL IS BACK, UPDATED
"If you feel in control. You 're not going fast enough." -Mario Andretti
Άβαταρ μέλους
strassenmeister
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 08/03/05 10:18
Last Visit: 17/02/11 12:05

Δημοσίευσηαπό lavey » 28/03/06 14:20

strassenmeister έγραψε:Φιλε μου εχω γραψει για πολλες κοντρες σε πολλα φορουμ και ποτε δεν εχω γραψει ψεμματα καθως παντα σχεδον επιβεβαιωνεται.Εχω γραψει και για ηττες χωρις να υπαρχει καποιος να το επιβεβαιωνει.Αλλου λοιπον αυτα που λες γιατι σε μενα δε λενε μια. :whistlink:



Καταρχάς ας μην ευτελίζουμε την λέξη "φίλε" καθώς για πολλούς έχει ιερή σημασία. εκτός αυτού πολλοί με βάζουν στο στόμα τους αλλά λίγοι με έκαναν πραγματικά φίλο τους...

για σένα και για άλλους λοιπόν είμαι ο χρήστης lavey.

ε και αφού δεν σου λένε μία και μιλάς και για ήττες για πές μας και για μιά συνάντηση που έγινε τελευταία με κάτι τάπερ, οκτάβια και γενικά όλα τα γρήγορα. το gti σε τί θέση ήρθε με το καθένα που έτρεξε?

edit...

όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά παραπάνω απο ότι είδα σε quote που κάνεις τα λόγια του χρήστη PETRAN ο οποίος λέει ότι σε μια octavia πρώτο στάδιο το gti δύσκολα θα φύγει μπροστά απαντάς ότι είναι μπροστά και εξακριβώθηκε...
Qaa Zorge Lap Zirdo Noco Mad Hoath Iaida.
Άβαταρ μέλους
lavey
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 29/01/06 1:05
Last Visit: 16/08/07 22:07
Τοποθεσία: always behind you...

Δημοσίευσηαπό funkyreverend » 28/03/06 14:30

Πειράζει που έχω χάσει λίγο τα αυγά και τα καλάθια...

Lavey, δεν νομίζω το "φίλε" να σου το είπε με μειωτική διάθεση...

Μπορείτε να πείτε σε απλά στησίματα ποιο θεωρείτε ή ποιο είδατε να βγαίνει μπροστά; Για να σκεφτούμε συμπεράσματα...
Βγάλτε τα ιταλικά/γερμανικά/γαλλικά/σουηδικά/ιαπωνικά/κορεάτικα γυαλιά όταν ασκείτε κριτική. Κάνουν μπαμ από μακριά.
Άβαταρ μέλους
funkyreverend
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12067
Εγγραφή: 22/01/03 1:47
Last Visit: 02/11/14 17:19
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη (για πόσο;)

Δημοσίευσηαπό G60 » 29/03/06 11:10

Ωπ, τωρα το ειδα αυτο :twisted:

Παντως μονο και μονο που ασχολουνται καπως :argue: ετσι μερικοι με την skoda,αυτο και μονο καθιστα την εταιρια σκληρο αντιπαλο στην αγορα.

Οσοι θελουν να βλεπουν την skoda ως κρατικο κατασκευαστη ενος κομουνιστικου καθεστωτος δεν υπαρχει λογος να ασχολουνται.

Ρε Ποπολαρε,τι βρωμογκαζο εχεις εσυ και δεν καταδεχεσαι να ασχοληθεις με skoda?Εχει πλακα να με πεις οτι εδωσες καμια 17 χιλιαρικα να παρεις κουβα του στυλ yaris kai δε δινεις πχ αλλα 3 να παρεις skoda......mpliaxxx

Ερε γελια :yahoo:

Παρεπιπτωντος.........το abt 193 ps το εκλεισε το καρντασι πριν κανα 10ημερο :metalo:

Φυσικα δε λεω ποιος μηχανικος του το προτεινε :fryingpan: :lol: (και μιλαμε για το συγκεκριμενο και οχι για το 5αρι :iconcool: ).

Ηθελε ο :sleep: να δωσει 18 χιλιαρικα για το κουβαδοιβιζα :dizzy:

Για :rtfm: εδω του λεω :lol:

Το περιμενει φουλ τον ιουνιο..........ερε γλεντια :metalo:
Άβαταρ μέλους
G60
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10105
Εγγραφή: 17/09/02 20:56
Last Visit: 25/11/14 23:47
Τοποθεσία: 日本国

Δημοσίευσηαπό G60 » 29/03/06 14:42

lkar έγραψε:Αν διάβασες καλύτερα άλλο θέμα έθιξα -διαφορές κόστους σέρβις μεταξύ εξουσιοδοτημένων Skoda & VW- αλλά εσύ τα γνωστά.

1) Από το 2002 -τουλάχιστον- λέει ο κατασκευαστής -ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ!!!!!!- σέρβις κάθε δύο χρόνια ή όποτε ανάψει λυχνία ή κάθε 30Κ

Πελάτες: σιγά μην αφήσω τα λάδια 2 χρόνια, επίτηδες το κάνουν για να χαλάσει ο κινητήρας εκτός εγγύησης και να πληρώνω περισσότερα

2) αλλάζει ο αντιπρόσωπος τα διαστήματα σέρβις -κατ' απαίτηση του πελάτη- και τα κάνει κάθε 15 λάδια, κάθε 30 σέρβις (το σέρβις δεν αλλάζει , παραμένει κάθε 30)

Πελάτες: επίτηδες το κάνουν για να πηγαίνω πιο συχνά και να μου τα παίρνουν

3) Δεν προβλέπεται αλλαγή λαδιών στα 1000 η στα 2000χλμ. λέει ο κατασκευαστής

Πελάτες: θέλω αλλαγή λαδιών στα 2000χλμ για να φύγουν τα πρώτα λάδια :roll:


Μα δεν προβλέπεται

όχι θέλω να τ'αλλάξετε...

μετά... πανάκριβες οι αλλαγές λαδιών και η συντήρηση :roll:

και οι ίδιοι που κατηγορούν και βρίζουν ότι πηγαίνουν συχνά για λάδια και είναι ακριβά, αλλάζουν λάδια πολύ νωρίτερα απ' ότι λέει ο καστασκευατής!!!

ε τι άλλο θέλετε;

Για να τελειώνει το θέμα.. Από τη στιγμή που το βιβλίο του κατασκευαστή για τα διαστήματα σέρβις, δεν αλλάζουν! Άλλο να προτείνει ο Χ αντιπρόσωπος (κι ας κρίνει ο πελάτης τι θέλει να κάνει) κι άλλο να υποχρεώσει και να πειράξει τον εγκέφαλο :roll: :roll:

κι αφού Petran δεν γνωρίζεις τι γίνεται τώρα, τι το θίγεις το θέμα;

@Κάβουρας το δικό σου πρέπει να ναι πριν το 2000, αλλά και πάλι είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ σύντομα τα διαστήματα. Τότε δεν υπήρχαν τα longlife διαστήματα
Κατ αρχην, πριν σχολιασω ο petran εχει απολυτο δικιο σε οτι αναφερει για τα σερβις :iconcool: Μην περνατε τον κοσμο για ηλιθιο.Και προσωπικα γουσταρω πελατες ενημερωμενους (οι ξερολες ειναι αλλη φαση) για να ξεχωριζει σιγα σιγα η ηρα απ το σταρι που λεμε και στο χωριο μας.

Θελεις κι αλλο παραδειγμα που βγαζει ματι?
Δε μπορει ιδια μοτερ απο μια μανα η vw na λεει 90κ allαγη ιμαντα χρονισμου και η seat 60κ :fryingpan: Siga να μην αλλαζουμε ιμαντα και στα 20κ :rtfm:

Και οποιος μου πει τι και πως σε ολους τους πελατες με seat που παρατειναμε τους ιμαντες στα 90κ κανενα δεν παρουσιασε προβλημα.
Αυτα δεν τα κοιτατε που αρμεγουν οσο προλαβουν τον κοσμο στα 2 χρονια εγγυησης και κολατε στις αλλαγες λαδιων.

Στο δια ταυτα τωρα των quotes.O kosmoς δεν αγανακτει με τις αλλαγες λαδιων ειδικα οταν το απαιτει ο ιδιος στα 2000km και καλα κανει.Ο κοσμος φρικαρει οταν χρεωνουν κωλολαδα 10/40 μαζι με εργατικα!!!!! 120 ευρω :wall:

Πηγε δικος μου me FSi για αλλαγη λαδιων με δικα του λαδια και τον χρεωσανε σε αντιπροσωπεια της Αθηνας 55 ευρω για αλλαγη και φιλτρο λαδιου.Ειτε αλλαξουν λαδια στα 7κ η στα 177κ τα ξυρισμα απ αυτους δε το γλυτωνει κανεις.

Δηλ αν βαζανε στις αντιπροσωπεις Μobil1 τι θα χρεωνανε?500 ευρω για αλλαγη λαδιων?
Άβαταρ μέλους
G60
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10105
Εγγραφή: 17/09/02 20:56
Last Visit: 25/11/14 23:47
Τοποθεσία: 日本国

Δημοσίευσηαπό strassenmeister » 29/03/06 16:37

lavey έγραψε:
strassenmeister έγραψε:Φιλε μου εχω γραψει για πολλες κοντρες σε πολλα φορουμ και ποτε δεν εχω γραψει ψεμματα καθως παντα σχεδον επιβεβαιωνεται.Εχω γραψει και για ηττες χωρις να υπαρχει καποιος να το επιβεβαιωνει.Αλλου λοιπον αυτα που λες γιατι σε μενα δε λενε μια. :whistlink:



Καταρχάς ας μην ευτελίζουμε την λέξη "φίλε" καθώς για πολλούς έχει ιερή σημασία. εκτός αυτού πολλοί με βάζουν στο στόμα τους αλλά λίγοι με έκαναν πραγματικά φίλο τους...

για σένα και για άλλους λοιπόν είμαι ο χρήστης lavey.

ε και αφού δεν σου λένε μία και μιλάς και για ήττες για πές μας και για μιά συνάντηση που έγινε τελευταία με κάτι τάπερ, οκτάβια και γενικά όλα τα γρήγορα. το gti σε τί θέση ήρθε με το καθένα που έτρεξε?

edit...

όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά παραπάνω απο ότι είδα σε quote που κάνεις τα λόγια του χρήστη PETRAN ο οποίος λέει ότι σε μια octavia πρώτο στάδιο το gti δύσκολα θα φύγει μπροστά απαντάς ότι είναι μπροστά και εξακριβώθηκε...


Αφου εισαι τοσο μαγκας και ξερεις τα ανοιγματα που εγιναν για πες μας εκτος απο το δικο μου ποιο αλλο αυτοκινητο ηταν νορμαλ??? Τα λεμε ρε....

Υ.Γ.Το GTI "ανοιξε" μονο με Type R που επισης δεν ηταν νορμαλ...
Τα υπολοιπα δεν τα σχολιαζω καν...επιμενω...εξακριβωθηκε το συγκεκριμενο που αναφερει ο Petran.
THE ORIGINAL IS BACK, UPDATED
"If you feel in control. You 're not going fast enough." -Mario Andretti
Άβαταρ μέλους
strassenmeister
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 08/03/05 10:18
Last Visit: 17/02/11 12:05

Δημοσίευσηαπό lavey » 29/03/06 22:13

strassenmeister έγραψε:Αφου εισαι τοσο μαγκας και ξερεις τα ανοιγματα που εγιναν για πες μας εκτος απο το δικο μου ποιο αλλο αυτοκινητο ηταν νορμαλ??? Τα λεμε ρε....

Υ.Γ.Το GTI "ανοιξε" μονο με Type R που επισης δεν ηταν νορμαλ...
Τα υπολοιπα δεν τα σχολιαζω καν...επιμενω...εξακριβωθηκε το συγκεκριμενο που αναφερει ο Petran.


1) δέχομαι το ρε που λές παρότι δεν με ξέρεις και πίστεψέ με δεν θέλεις να με γνωρίσεις εκτός αν θέλεις να δείς μια... άλλη πλευρά της ζωής... αλλά θα δεχτείς και εγώ να σε λέω τσοπάνη που ήρθες απο το χωριό στην αθήνα και νομίζεις ότι ένα γκόλφ gti σε έκανε άνθρωπο. δίκαίωμά σου το ενα δικαίωμά μου το άλλο σωστά?

2)επειδή απο μόνος σου επιβεβαιώνεις ότι λέω (περι τσοπάνη) παραπάνω μιλήσαμε για το άν το golf gti ΜΑΜΑ (η νορμάλ όπως το λές εσύ) είναι μπροστά απο ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΦΠΕ οκτάβια οπότε τί μας λές τώρα?

3)πές μας και γιατί όμως το gti άνοιξε μόνο με το type r και γιατί όχι με την οκτάβια πχ να μας φύγει η απορία αν το gti μαμά (η νορμάλ) είναι μπροστά απο 1.8τ με φούλ πρώτο στάδιο γιατί το νιώθω σαν απορία.

4)είπες παραπάνω ότι λές και τις νίκες αλλά και τις ήττες. δεν τις λές όμως τις ήττες ή τις ενδεχόμενες ήττες. λές ψεματάκια δηλαδή και όσοι λένε ψέματα πάνε στην κόλαση. μήπως επιδιώκεις τελικά να με γνωρίσεις?

μπορείς να μου απαντήσεις μόνο στο 3 αν δεν θέλεις και τα υπόλοιπα. δεν θα ήθελα να εκτεθείς μόνος σου.
Qaa Zorge Lap Zirdo Noco Mad Hoath Iaida.
Άβαταρ μέλους
lavey
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 29/01/06 1:05
Last Visit: 16/08/07 22:07
Τοποθεσία: always behind you...

Δημοσίευσηαπό Krusenstern » 29/03/06 22:18

Ειλικρινά δε βλέπω το λόγο να ανεβάζετε τους τόνους παίδες!

[moderator]
- Do you feel lucky, punk?
Άβαταρ μέλους
Krusenstern
4TF F1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 20467
Εγγραφή: 23/01/03 23:06
Last Visit: 08/09/14 20:32
Τοποθεσία: Seven Seas of Rhye

Δημοσίευσηαπό funkyreverend » 30/03/06 0:13

G60POWER

Συμφωνώ με όσα λες με δυο επισημάνσεις και μια απορία:

α) Αν εμένα μου έσπαζε ο ιμάντας στα 70Κ -σπάει ο διάολος το ποδάρι του, δεν λέω ότι θα συμβεί ντε και καλά-, η Seat είναι καλυμμένη στο να μην δώσει ούτε 0,5% παρά το γεγονός ότι ο ιμάντας χρονισμού του 1.8Τ στο site vw.com αλλάζεται ανά...φοβάμαι να το γράψω, μην τυχόν και φθαρούν τα κουμπιά...;

β) Πώς γίνεται και παρ'ότι seat, σε συνεργείο ανεξάρτητο που ασχολείται με VAG και μου είπε για αλλαγή στα 90Κ ("κοίτα και το βιβλίο service", έλα όμως που το είδα πρώτος...) θα πλήρωνα παραπάνω από όσα θα έδινα στην αντιπροσωπεία; Δηλαδή ισχύουν άλλα διαστήματα και άλλες τιμές και άλλα περιφερειακά, ανάλογα με το σηματάκι στο καπό;

Και η απορία: Τι διαστήματα συντήρησης και τι προτεινόμενα λάδια και αλλαγές θα έδινες εσύ για τον 1.8Τ; Η ίδια απορία αν μπορείς να την απαντήσεις και για τον 2.0Τ, θα με υποχρέωνες...

Αυτά προς τον G60POWER, του οποίου και τη γνώμη και τις γνώσεις σέβομαι απόλυτα...

Στους υπόλοιπους, δεν μου απάντησε κανείς...Ποιο μοντέλο περνάει ποιο...δεν κατάλαβα!

Lavey, έχω αρχίσει να αγριεύομαι με αυτά που λες ρε συ! :oops:
Βγάλτε τα ιταλικά/γερμανικά/γαλλικά/σουηδικά/ιαπωνικά/κορεάτικα γυαλιά όταν ασκείτε κριτική. Κάνουν μπαμ από μακριά.
Άβαταρ μέλους
funkyreverend
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12067
Εγγραφή: 22/01/03 1:47
Last Visit: 02/11/14 17:19
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη (για πόσο;)

Δημοσίευσηαπό strassenmeister » 30/03/06 7:33

lavey έγραψε:
strassenmeister έγραψε:Αφου εισαι τοσο μαγκας και ξερεις τα ανοιγματα που εγιναν για πες μας εκτος απο το δικο μου ποιο αλλο αυτοκινητο ηταν νορμαλ??? Τα λεμε ρε....

Υ.Γ.Το GTI "ανοιξε" μονο με Type R που επισης δεν ηταν νορμαλ...
Τα υπολοιπα δεν τα σχολιαζω καν...επιμενω...εξακριβωθηκε το συγκεκριμενο που αναφερει ο Petran.


1) δέχομαι το ρε που λές παρότι δεν με ξέρεις και πίστεψέ με δεν θέλεις να με γνωρίσεις εκτός αν θέλεις να δείς μια... άλλη πλευρά της ζωής... αλλά θα δεχτείς και εγώ να σε λέω τσοπάνη που ήρθες απο το χωριό στην αθήνα και νομίζεις ότι ένα γκόλφ gti σε έκανε άνθρωπο. δίκαίωμά σου το ενα δικαίωμά μου το άλλο σωστά?

2)επειδή απο μόνος σου επιβεβαιώνεις ότι λέω (περι τσοπάνη) παραπάνω μιλήσαμε για το άν το golf gti ΜΑΜΑ (η νορμάλ όπως το λές εσύ) είναι μπροστά απο ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΦΠΕ οκτάβια οπότε τί μας λές τώρα?

3)πές μας και γιατί όμως το gti άνοιξε μόνο με το type r και γιατί όχι με την οκτάβια πχ να μας φύγει η απορία αν το gti μαμά (η νορμάλ) είναι μπροστά απο 1.8τ με φούλ πρώτο στάδιο γιατί το νιώθω σαν απορία.

4)είπες παραπάνω ότι λές και τις νίκες αλλά και τις ήττες. δεν τις λές όμως τις ήττες ή τις ενδεχόμενες ήττες. λές ψεματάκια δηλαδή και όσοι λένε ψέματα πάνε στην κόλαση. μήπως επιδιώκεις τελικά να με γνωρίσεις?

μπορείς να μου απαντήσεις μόνο στο 3 αν δεν θέλεις και τα υπόλοιπα. δεν θα ήθελα να εκτεθείς μόνος σου.


Δε θα σου απαντησω σε τιποτα,αλλα επειδη πολυ γουσταρω να γνωριζω μαγκες σαν εσενα στειλε ενα πμ να δεις ποιος λεει ψεμματα και ποιος φοβαται να γνωρισει ποιον.Για καλο και για κακο ρωτα πρωτα γιατι θα την πατησεις.Αυτα απο μενα για το συγκεκριμενο θεμα,δυστυχως δε θα ξαναγραψω εδω.

Υ.Γ.Ξαναδιαβασε ακριβως τι ειπε ο Petran και τι εγω, γιατι ουτε να διαβαζεις δεν ξερεις.Επειδη εσυ ηρθες απο το χωριο σου δε σημαινει οτι ολοι ειχαμε την ιδια πορεια... :lol:
THE ORIGINAL IS BACK, UPDATED
"If you feel in control. You 're not going fast enough." -Mario Andretti
Άβαταρ μέλους
strassenmeister
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 08/03/05 10:18
Last Visit: 17/02/11 12:05

Δημοσίευσηαπό G60 » 30/03/06 11:10

funkyreverend έγραψε:G60POWER

Συμφωνώ με όσα λες με δυο επισημάνσεις και μια απορία:

α) Αν εμένα μου έσπαζε ο ιμάντας στα 70Κ -σπάει ο διάολος το ποδάρι του, δεν λέω ότι θα συμβεί ντε και καλά-, η Seat είναι καλυμμένη στο να μην δώσει ούτε 0,5% παρά το γεγονός ότι ο ιμάντας χρονισμού του 1.8Τ στο site vw.com αλλάζεται ανά...φοβάμαι να το γράψω, μην τυχόν και φθαρούν τα κουμπιά...;

β) Πώς γίνεται και παρ'ότι seat, σε συνεργείο ανεξάρτητο που ασχολείται με VAG και μου είπε για αλλαγή στα 90Κ ("κοίτα και το βιβλίο service", έλα όμως που το είδα πρώτος...) θα πλήρωνα παραπάνω από όσα θα έδινα στην αντιπροσωπεία; Δηλαδή ισχύουν άλλα διαστήματα και άλλες τιμές και άλλα περιφερειακά, ανάλογα με το σηματάκι στο καπό;

Και η απορία: Τι διαστήματα συντήρησης και τι προτεινόμενα λάδια και αλλαγές θα έδινες εσύ για τον 1.8Τ; Η ίδια απορία αν μπορείς να την απαντήσεις και για τον 2.0Τ, θα με υποχρέωνες...

Αυτά προς τον G60POWER, του οποίου και τη γνώμη και τις γνώσεις σέβομαι απόλυτα...

Στους υπόλοιπους, δεν μου απάντησε κανείς...Ποιο μοντέλο περνάει ποιο...δεν κατάλαβα!

Lavey, έχω αρχίσει να αγριεύομαι με αυτά που λες ρε συ! :oops:
α)Ενας πελατης ανενημερωτος (και ειναι φυσικο γιατι στη χωρα που ζουμε κυριαρχουν και βασιλευουν οι νταβατζηδες) σιγουρα θα την πατησει,καθως οι αντιπροσωπειες εχουν τα επιχειρηματα να καθηλωσουν τον παθοντα.

Τι ισχυει ομως πραγματικα?
Πρωτον,αν υποθεσουμε οτι αλλαζεις ιμαντα στα 60κ και πριν τον αλλαξεις πχ στα 50 κοβετε (η αν ειναι vw και κοπει στα 70κ,παραδειγμα) και τα σερβις τα κανεις σε εξειδικευμενο συνεργειο η αντιπροσωπεια αυτοματα θα προσπαθησει να αποφυγει τις ευθυνες εφοσον το αμαξι σου δεν το συντηρουσαν αυτοι.Αυτο ομως ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ εδω και 3 χρονια πανευρωπαικα με τον νομο block exemption,αρκει να εχει σφραγιστει το βιβλιο των σερβις απ τον ανεξαρτητο επισκευαστη,να εχουν κοπει τα σχετικα παραστατικα,και να εχουν χρησιμοποιηθει γνησια ανταλλακτικα(αλλιως ακυρωνεται η εγγυηση και εδω εχουν δικιο) της αντιπροσωπειας η του εμποριου

Δευτερον, στην περιπτωση σου και οσο αναφορα τους ιμαντες χρονισμου για τα seat,σε περιπτωση που κοπει ιμαντας νωριτερα απ τα 90κ μπορει αυτοι να ισχυριστουν οτι θελουν,οταν ομως ο πελατης (αν φτασει η υποθεση στα δικαστηρια,κακως μεν αλλα καποτε σαν καταναλωτες πρεπει να λειτουργησουμε κι αναλογα) εχει τα απαραιτητα αποδεικτικα στοιχεια του VAG για το καθεστως των σερβις εκει τους παιρνεις και τα σωβρακα.Ενα αλλο που συνηθως ισχυριζονται στους ιμαντες ειναι οτι ειναι αναλωσιμο υλικο,κατι δηλ σαν τα τακακια και τους υαλοκαθαριστηρες,και εν μερη εχουν δικιο.Κι εχουν δικιο γιατι,ΚΑΙ ο ιμαντας χρονισμου καταπονειτε αναλογα το στρφαρισμα του κινητηρα,αρα προωρη φθορα,μεχρι εδω ομως.Γιατι ο κοσμος ειναι ουτως η αλλως κατοχυρωμενος και ασφαλης ως προς τις αλλαγες των 90κ τη στιγμη που το εργοστασιο εδινε αλλαγες στα 120κ.Αρα οποιο κι αν ειναι το οδηγικο στυλ του οδηγου ειναι καλυμενος ως προς την αντοχη και με το παραπανω.

Φυσικα,καποιοι ιμαντες σε καποια μοντελλα (ισως και καθολου,αλλα λεμε τωρα γιατι παντα υπαρχει το ανθρωπινο σφαλμα) αν πουμε 2 στα 1000 αμαξια, ισως κοπουν και στα 50κ.Τι θα ισχυριστουν?Οτι ΟΛΟΙ πρεπει να αλλαζουν ιμαντες στα 40κ?Και γιατι πρεπει να πληρωσει ο πελατης για τα τυχον ελατωματικα ρουλεμαν τεντωτηρα η ιμαντα χρονισμου?Αρα συμφωνα με τα δικα τους δεδομενα τη δικη τους ατελεια θα την πληρωσει και παλι ο πελατης ειτε πληρωνοντας νωριτερα την αλλαγη ειτε αποφευγοντας το κοστος μιας ενδεχομενης ζημιας πληρωνοντας και παλι ο πελατης.Σε περιπτωση ομως που καποιες παρτιδες ελλατωματικων ας πουμε ρουλεμαν (δεν μπορει να ειναι σε ολα,μη τρελαθουμε)εχουν βγει στην κυκλοφορια ειναι υοχρεωμενοι να κοινοποιησουν στους κατοχουν το προβλημα και να αλλαζουν σετ ιμαντες στα πλαισια της εγγυσης και οχι να πληρωνει ολος ο κοσμος κερατιατικα.

Οποτε το προβλημα δεν ειναι τοσο σ αυτους(αυτοι μεσα απ την ισχυρη τους εικονα φοβιζουν τον πελατη) οσο σε μας.

"Ποιος μπλεκει τωρα και τι να τους πεις.........πληρωσε τα και μη μιλας".



β)Τουλαχιστον οσο αναφορα το ανταλλακτικο στα ελευθερα συνεργεια απ τη στιγμη που μιλαμε για ιδιο κωδικο ανταλλακτικου ειτε ειναι seat ειτε ειναι audi οι τιμες ειναι ιδιες.Ιδιες ειναι και οι τιμες για αλλαγη ιμαντα ειτε σε leon 1,6 ειτε σε Golf 1,6 ειτε σε Α3 1,6.Σε ενα Α4 ομως το κοστος ανεβαινει δραματικα στα εργατικα οχι γιατι εχει τα κυκλακια αλλα γιατι εκει η διαδικασια αλλαγης ειναι πολυπλοκη.Αν εχεις δει Α4 λυμενο μπροστα για ιμαντες θα καταλαβεις τι εννοω.

Οσον αφορα τωρα τη διαφορα τιμης που εχεις δει εσυ στις τιμες.
Ναι καποια ελαχιστα ανταλλακτικα οπως τα σετ χρονισμου ειναι ποιο φθηνα στις αντιπροσωπειες.Τα σετ της SKF στην αγορα (που ειναι και τα ιδια,γνησια) ειναι τα ποιο ακριβα,μαζι με τα gates(τα οποια ειναι και αυτα γνησια).Οποιο ομως κι αν ειναι το σετ,παντα για επωνυμο μιλαμε,ειτε skf eite bosch οι ιμαντες ειναι στην πλειοψηφεια gates και τα ρουλεμαν των τεντωτηρων καναδεζικα (κοιτα που κολησα τωρα και δε θυμαμαι τη μαρκα :wall: ).Αν ο μηχανικος ειναι ψαγμενος υπαρχουν τα ιδια σετ και μεμονωμενα σε πολυ καλες τιμες.Παντως ακομα κι ετσι δεν πρεπει να υπερβαινουν το κοστος της αντιπροσωπειας,οχι για κανενα ιδιετερο λογο αλλα απο θεμα ανταγωνισμου και κυρους.Εξαλλου ειναι πολυ ελαχιστα τα ανταλλακτικα της αντιπροσωπειας που ειναι φθηνοτερα απ τα εμποριου κι αυτο γινεται γιατι σταδιακα αρχιζουν και χανουν εδαφος βαση block exemption οπως ειπα και παραπανω.

Και η απορια.
Στα 1,8Τ 0w/40 το οποιο να εχει προδιαγραφη 503.01(αυτη αφορα μονο τα 1.8Τ)kai αναλογα με το ποσο κανιβαλος ειναι ο οδηγος αλλαγη καθε 7500κ η 15000κ.

Στα διλιτρα FSI τουρμπατα 5w/30 504.00 507.00 (μπαινει και στα 1.8Τ αν δεν το καιει αλλα για μενα δεν υπαρχει λογος αφου το 0/40 ειναι γαντι γι αυτα τα μοτερ οπως τα 5/30 για τα καινουρια) ανεξαρτητα με το ποσο κανιβαλος οδηγος ειναι καποιος αλλαγη ανετα στα 15000κ(το λαδι αντεχει 30κ)
Άβαταρ μέλους
G60
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10105
Εγγραφή: 17/09/02 20:56
Last Visit: 25/11/14 23:47
Τοποθεσία: 日本国

Δημοσίευσηαπό lavey » 30/03/06 13:12

strassenmeister έγραψε:Δε θα σου απαντησω σε τιποτα,αλλα επειδη πολυ γουσταρω να γνωριζω μαγκες σαν εσενα στειλε ενα πμ να δεις ποιος λεει ψεμματα και ποιος φοβαται να γνωρισει ποιον.Για καλο και για κακο ρωτα πρωτα γιατι θα την πατησεις.Αυτα απο μενα για το συγκεκριμενο θεμα,δυστυχως δε θα ξαναγραψω εδω.

Υ.Γ.Ξαναδιαβασε ακριβως τι ειπε ο Petran και τι εγω, γιατι ουτε να διαβαζεις δεν ξερεις.Επειδη εσυ ηρθες απο το χωριο σου δε σημαινει οτι ολοι ειχαμε την ιδια πορεια... :lol:


το σέβομαι και το καταννοώ ότι δεν θέλεις να απαντήσεις γιαυτό και σου είπα ότι η απάντηση είναι προαιρετική για να μην εκτεθείς μόνος σου.

εγώ απο μάγκες μαγκιές κλπ δεν γνωρίζω. αυτά μάλλον τα γνωρίζεις εσύ που είσαι και της "πιάτσας". (αλήθεια που κάνεις?)

προσωπικά μυνήματα κλπ μου είναι παντελώς άχρηστα γιατι προτιμώ ότι έχω να πώ να το πώ δημόσια για να μην λέγονται ανακρίβιες.

ψέματα είναι φανερό ποιός λέει ή μάλλον ποιός δεν λέει όλη την αλήθεια σε μια απλή ερώτηση που έκανα αλλά δεν πειράζει.

δεν είπα ότι φοβάσαι να με γνωρίσεις αλλά δεν θέλεις γιατι μετά θαναι αργά για να αλλάξεις γνώμη. οπότε πορεύσου εν ειρήνη στον δρόμο του θεού που πιστεύεις...

δεν έχω να ρωτήσω κάτι άτομα του κύκλου σου γιατι για να είναι του κύκλου σου μάλλον "δεν θα έχουν να απαντήσουν τίποτα" και ας "μιλάνε και για νίκες αλλά και για ήττες" δεν πειράζει όμως όλοι ξέρουμε ότι το γκόλφ gti απο έναν 1.8τ (μια οκτάβια π.χ) μένει πίσω και εκτός απο το μικρό του πόρτ μπαγκάζ μπουκώνει μέχρι και ο οδηγός με τσάι (καμιά φορά ανάλογα τον αντίπαλο και όχι μόνο με τσάι)

δεν θα ξαναγράψεις γιατι μάλλον δεν σε παίρνει οπότε παραπάνω που κάποιον έλεγες πως δεν τον παίρνει ή εκεί που τον παίρνει και στις δύο περιπτώσεις μιλούσες για εσένα. όσο για το δυστυχώς ίσως για εσένα αλλά και για άλλους που δεν θα τους λύσεις την απορία για εμένα πάντως όχι.

τέλος για το υστερόγραφο δυστυχώς για εσένα είμαι απο την αθήνα αλλά και απο χωριό να ήμουν σίγουρα δεν θα είχαμε την ίδια πορεία... εσύ θα ερχόσουν με κάποιον όμοιό σου που θα τραβούσε το κάρο ενώ εμένα στο χωριό μου θα είχε αντιπροσωπία volkswagen.

υ.γ είπες ότι μιλάς σε πολλά φόρουμ οπότε δεν αρκούμε στα λόγια του χρήστη πετράν και σαυτό εδώ το φόρουμ για το θέμα "πόσο τσαγάκι πίνει το μαμά γκόλφ gti απο έναν 1.8τ φούλ πρώτο στάδιο".

@funkyreverend

καλά κάνεις νεαρέ. καταλαβαίνεις μάλλον περισσότερα. ο φόβος φυλάει τα έρμα λένε. ποτέ δεν ξέρεις πού και σε τί μπορεί να βρεθεί μια φωτογραφία και τι να έχει προηγηθεί αυτής....
Qaa Zorge Lap Zirdo Noco Mad Hoath Iaida.
Άβαταρ μέλους
lavey
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 29/01/06 1:05
Last Visit: 16/08/07 22:07
Τοποθεσία: always behind you...

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot], Google Adsense [Bot] και 22 επισκέπτες