21/04/14 4:00

-->Renault Forum

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Τι Renault εχετε ??

Clio
139
35%
Megane
122
31%
Twingo
20
5%
Laguna
19
5%
Scenic
31
8%
R 19
18
5%
R 21
4
1%
R 5
9
2%
αλλο-αναφερετε ποιο...
33
8%
 
Σύνολο ψήφων : 395

Re: -->Renault Forum

Δημοσίευσηαπό mirage » 19/03/09 18:49

adis4gr έγραψε:εχουν αλλαξει οι προμηθευτες και λυθηκε το προβλημα πλεον...το μεγκαν cc ως το 2005 το 2ο δεκαημερο του ιουνη φτιαχνοταν στο εργοστασιο Ζανλουιντεφινες (δεν ειναι απο τον ηθοποιο η ονομασια, απλα υποδεικνυε τη φινετσα της κατασκευης) στη περιοχη Σεν Ροζερ στο ποταμο Σαρεντον στην επαρχια του Βερνευ..

απο το 3ο δεκαημερο ο Μισελ ντε Οτβιλ, σημαντικο στελεχος της ρενω γαλλιας και νους της (εν αντιθεσει με τον Καρλος Γκον που ειναι απλα εκτελεστικο οργανο του Σαρκοζυ) αποφασισε να παραγεται το μοντελο στο γαλλικο νοτο και με κυλιομενο ωραριο ωστε να μπορει να πριμοδοτηθει η περιοχη απο τις χρηματοδοτησεις της ΕΕ...
μετακινησε λοιπον τη γραμμη παραγωγης στο εργοστασιο Βερντον στη περιοχη Σεν Πωλ σουρ Ντουρανς οπου υπαρχουν κοινοτητες ανεκπαιδευτων μεταναστων απο τη Γουινεα Μπισαου, την Ακτη Ελεφαντοστου, τη Πολωνια και τη Συρια με συνεπεια τη καθετη πτωση της ποιοτητας κατασκευης και φυσικοτατα τη πτωση των πωλησεων του megane cc στις αγορες της ανατολικης ευρωπης, της ρωσιας εντευθεν των ουραλιων και τη μεγαλη αγορα που ανοιγει στη μεση ανατολη μετα την ειρηνευση στη περιοχη...

σημαντικα προβληματα εκεινων των megane cc ηταν το τιμονι που εχανε την υποβοηθηση του, ο πισω αξονας που "ξεκουρδιζοταν" απο τη ταλαντευση αναλογως προς το βαθος της εγκαρσιας ανωμαλιας, το radio-cd που δεν επιανε καλα σταθμους απο το 100 εως το 103 των ευρυμεγεθων βραχεων κυματων, προβληματα στη μονωση της οροφης που κοινως "εμπαζε", κιβωτιο που "γρατζουνουσε" στο διπλοσυμπλεκταρισμα ενω παρατηρουνταν και καταναλωσεις λαδιου ανω του λιτρου στα πρωτα 300 χλμ μετα το πρωτο σερβις..

οι προμηθευτες εχουν αλλαξει ομως μετα απο παρεμβαση του Ζαν ντε Οτβιλ, αλλου σημαινοντος διοικητικου στελεχους της ρενω και κυριου μοχλου στη παραγωγη των εξαιρετων φορτηγων ρενω, και το megane cc εχει φτασει παλι στα αναλογα στανταρ που κανουν τη ρενω μια απο τις καλυτερες εταιρειες στην ευρωπη! :)

ελπιζω να βοηθησα! :iconcool:


Oh la la :ysterical: Mais c'est vrai
PS Tu es un petit kafros :lol:
"I find the cars uncompromisingly, almost painfully, beautiful" Ayrton Senna
Αλλά και στην Μαλακάσα το ίδιο έγινε
Άβαταρ μέλους
mirage
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 26182
Εγγραφή: 21/06/02 8:17
Last Visit: 21/04/14 2:22
Τοποθεσία: EGTC

Re: -->Renault Forum

Δημοσίευσηαπό stanfromgreece » 19/03/09 18:54

και εγώ μπορώ να γίνω grand kafros και να αρχίσω άλλου είδους Γαλλικά... αλλά έχε χάρη που ΔΕΝ έχω πια το αυτοκίνητο και (θέλω να πιστεύω) διαθέτω και λίγο χιούμορ... οπότε... ζαμαν φου :rant:

Υ.Γ. Είσαι σίγουρος για το ζανλουιντεφινές; Μπάς και το έλεγαν ζεραρντεπαρντιέ; :hmmm:
(το αγαπημένο μου όμως είναι το ζανμισελζαρ...αλλά εκεί δυστυχώς φτιάχνουν Citroen :ysterical: )
1993-1999 Fiat Uno 1.0 (White)
1999-2005 Hyundai Coupe FX 1.6 (Red)
2005-2009 Renault Megane CC 1.6 (Beige)
2009- ? Opel Insignia 1.6T (Black Saphire Cosmo)
www.insigniaclub.gr
http://www.youtube.com/watch?v=tp-Tq56_Lso
Άβαταρ μέλους
stanfromgreece
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1702
Εγγραφή: 06/02/09 11:21
Last Visit: 26/01/11 10:01

Re: -->Renault Forum

Δημοσίευσηαπό funkyreverend » 19/03/09 19:15

Α ρε leon και πάλι leon...σιγά τα προβλήματα που έχουν. Ούτε η οροφή μπάζει, ούτε πολλαπλασιαστές ούτε τίποτα.

Σκυλί και το saxo βέβαια, μόνο 2 μηχανές άλλαξε. :lol:
Βγάλτε τα ιταλικά/γερμανικά/γαλλικά/σουηδικά/ιαπωνικά/κορεάτικα γυαλιά όταν ασκείτε κριτική. Κάνουν μπαμ από μακριά.
Άβαταρ μέλους
funkyreverend
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11828
Εγγραφή: 22/01/03 1:47
Last Visit: 20/04/14 23:17
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη (για πόσο;)

Re: -->Renault Forum

Δημοσίευσηαπό BILL33 » 19/03/09 19:25

funkyreverend έγραψε:
Σκυλί και το saxo βέβαια, μόνο 2 μηχανές άλλαξε. :lol:

Σκυλι ομως!!! :ysterical:
..εμείς γι' αλλού κινήσαμε γι' αλλού κι αλλού η ζωή μας πάει....
Άβαταρ μέλους
BILL33
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 40316
Εγγραφή: 14/06/03 19:43
Last Visit: 21/04/14 0:26
Τοποθεσία: On the move!

Re: -->Renault Forum

Δημοσίευσηαπό stanfromgreece » 19/03/09 19:30

τέτοιο σκυλί;

Εικόνα

:ysterical: :ysterical: :ysterical:
1993-1999 Fiat Uno 1.0 (White)
1999-2005 Hyundai Coupe FX 1.6 (Red)
2005-2009 Renault Megane CC 1.6 (Beige)
2009- ? Opel Insignia 1.6T (Black Saphire Cosmo)
www.insigniaclub.gr
http://www.youtube.com/watch?v=tp-Tq56_Lso
Άβαταρ μέλους
stanfromgreece
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1702
Εγγραφή: 06/02/09 11:21
Last Visit: 26/01/11 10:01

Re: -->Renault Forum

Δημοσίευσηαπό rafi » 19/03/09 20:08

παντως την αναξιοπιστία των γαλλικών μόνο σε φήμες μπορείς να την μετρήσεις, αλλά και στο αουτο-παρασκευη

εχει δει κανεις δεικτη αξιοπιστίας του στιβαρού :yahoo: αριστουργήματος ..eos :ysterical: :whistlink:
Άβαταρ μέλους
rafi
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3274
Εγγραφή: 01/08/07 12:29
Last Visit: 21/04/14 1:23
Τοποθεσία: Χανιά-Γαλάτσι

Re: -->Renault Forum

Δημοσίευσηαπό thvarveris » 20/03/09 12:38

giorgostap έγραψε:
thvarveris έγραψε:Ωραίο αυτοκίνητο το RS και με πολύ ωραίο εσωτερικό όπως δείχνει και το βιντεάκι, αλλλα όταν ο ανταγωνισμός έχει πια σε ημερήσια διάταξη ημιαυτόματα συστήματα μετάδοσης, δεν φτάνει η ομορφιά ούτε τα bucket της Recaro.




an anaferese sto germaniko antagonismo,na sou thimiso oti poia kai ta 200 me 210aloga den einai arketa gia ena gti,to imautomato siriako den tha beltiosi tin odiki simperifora se mia strofi,ena mpoke omos(pou tha to exi stantar to rs opos lene)sigoura ti beltioni,ara 250aloga gia euthia kai ena ksasiko mploke gia strofes pisteuo oti arki gia na kani kapoion na ksexasi ena (kalo)imiautomato sistima metadosis kai ena asximo(neo golf)amaksoma :D

Φίλε θα μας βγούν τα μάτια!

Κακά τα ψέματα φίλε μου. Οι Γερμανοί έχουν στείλει τον ανταγωνισμό σε άλλο επίπεδο. Κάλά τα μπλοκέ που λές αλλά να συνδυάστεί και την ημιαυτόματη μετάδοση άλλο πράγμα. Επίσης ούτε το μπλοκέ από μόνο του είναι πανάκεια δια πάσα νόσο, ούτε βοηθά στο ευκολοοδήγητο, ούτε στην φιλικότητα στην χρήση και δεν αποτελεί πια τόσο μεγάλη εξέλιξη όσο το υπέροχο ημιαυτόματο σασμαν που διαθετει πια και σε πολύ φτηνά της αυτοκίνητα η VW.

Τα αγαπάμε όλοι εδώ τα Renault αλλά μην κάνουμε ότι δεν βλέπουμε.
Και κατά την γνώμη μου το GOLF είναι όμορφο.
DIDIER AURIOL FOR EVER
thvarveris
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 21/04/14 0:59
Τοποθεσία: ΝΑΥΠΛΙΟ

Re: -->Renault Forum

Δημοσίευσηαπό giorgostap » 21/03/09 10:17

(Sorry για τα γράμματα μου πριν)
Φίλε μου,πολυ καλό το ημιαυτόματο της vw,αλλα δεν θα αγοράσει κάποιος ένα GTI γιατί είναι ευκολοδηγητο,θα κοιτάξει να ειναι κορυφαίο στο δρομο,και εδω το RS είναι αλλού σε σχέση με Golf που στο καινούργιο το μονό που του έκαναν είναι να του προσθέσουν 10αλογα παραπάνω.
και εγω αγαπάω τα VW,και αν έπαιρνα αμάξι να με πηγαίνει άνετα στη δουλειά μου θα έπαιρνα ένα GolfTSI 122 με ημιαυτόματο(που είναι και ευκολοδήγητο)αλλά αν έδινα 30000 θα ήθελα ένα αντρικό αυτοκίνητο(RS)και ας μην είναι τόσο ευκολοδήγητο :iconcool:
leon cupra 2010
Άβαταρ μέλους
giorgostap
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 18/03/09 17:27
Last Visit: 16/02/13 19:26

Re: -->Renault Forum

Δημοσίευσηαπό thvarveris » 21/03/09 12:24

Φίλε μου, κανένα αυτοκίνητο δεν έχει πια τύχη στην αγορά αν δεν είναι φιλικό στον χρήστη. Ακόμα και η Φεράρι και η Λαμποργκίνι είναι πλέον προσιτά οδηγικά στον καθένα. Δεν το λέω εγώ, είναι γνωστό κατά γενική ομολογία. Φυσικά από τον κανόνα δεν ξεφεύγοην τα GTI. Ευτυχώς ή δυστυχώς (ευτυχώς για μένα) τα πράγματα εξελίσονται. Εγώ που είμαι 44 ετών και που στα νιάτα μου ούτε καλοριφέρ που λέει ο λόγος δεν ήθελα, τώρα θέλω την άνεση μου. Και τι σύστημα της Βολκςβάγκεν δεν έχει να κάνει με την άνεση μόνο, αλλά κυρίως με το οδηγικό κομμάτι. Όχι μόνο δεν αλλοιώνει τα οδηγικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, αλλά τα βελτιώνει και σε βάζει και σε άλλους δρόμους αφού σου αφήνει και το αριστερό πόδι ελεύθερο, για περαιτέρω οδηγική εξέλιξη.
Λοιπόν νομίζω συμφωνούμε.
Τα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω και σύντομα θέλουμε τέτοιες λύσεις από την Ρενώ που την αγαπάμε και την προτιμάμε.
DIDIER AURIOL FOR EVER
thvarveris
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 21/04/14 0:59
Τοποθεσία: ΝΑΥΠΛΙΟ

Re: -->Renault Forum

Δημοσίευσηαπό the judge » 23/03/09 13:06

Ουδεις οπαδος της σπορ οδηγησης θα αναζητησει το σειριακο ή εστω ημιαυτοματο σασμαν για τον απλο λογο οτι οταν αγοραζεις κατι συνειδητα,τοτε ξερεις και τι ζητας.
Το ΙΙΙαρι RS ειναι πολυ καλο "παιχνιδι".
Μπορει να εχει εντελως λαθος τιμη(στην Ελλαδα) και να μην εχει επιδοσεις ανταξιες του ανταγωνισμου,παραυτα εχει στριψιμο που στελνει αδιαβαστα τετρακινητα οταν η "κοντρα" δεν κρινεται στην δυναμη του οχηματος.
Οποτε ας μην ειμαστε και παραλογοι,μια χαρα ειναι για αυτο που σχεδιαστηκε να κανει. :)
Άβαταρ μέλους
the judge
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: 19/01/03 21:11
Last Visit: 15/05/09 12:36
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: -->Renault Forum

Δημοσίευσηαπό thvarveris » 27/03/09 22:29

the judge έγραψε:Ουδεις οπαδος της σπορ οδηγησης θα αναζητησει το σειριακο ή εστω ημιαυτοματο σασμαν για τον απλο λογο οτι οταν αγοραζεις κατι συνειδητα,τοτε ξερεις και τι ζητας.
Το ΙΙΙαρι RS ειναι πολυ καλο "παιχνιδι".
Μπορει να εχει εντελως λαθος τιμη(στην Ελλαδα) και να μην εχει επιδοσεις ανταξιες του ανταγωνισμου,παραυτα εχει στριψιμο που στελνει αδιαβαστα τετρακινητα οταν η "κοντρα" δεν κρινεται στην δυναμη του οχηματος.
Οποτε ας μην ειμαστε και παραλογοι,μια χαρα ειναι για αυτο που σχεδιαστηκε να κανει. :)

Δηλαδή οι οδηγοί των Φεράρι, Πόρσε, Λαμποργκίνι, BMW M3, M5, M6, Mercedes, Μιτσουμπίσι Εβο, δεν είναι οπαδοί της σπορ οδήγησης;



Μπορεί να είναι και έτσι...
DIDIER AURIOL FOR EVER
thvarveris
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 21/04/14 0:59
Τοποθεσία: ΝΑΥΠΛΙΟ

Re: -->Renault Forum

Δημοσίευσηαπό the judge » 28/03/09 9:33

Εχει καμια σχεση η σειρα Μ,τα Lambo και τα Ferrari με το Clio ρε; :dizzy:

Για να καταλαβεις οτι εισαι λαθος,τα αγωνιστικα Clio(R3) ειναι με σειριακο αλλα με εντελως διαφορετικη χρηση και τροπο λειτουργιας(βλεπε R3 Maxi σαν του Κοσμοπουλου).
Ποιος ο λογος να ανεβαζαν 15.000Ε το κοστολογιο αγορας για κατι που ετσι και αλλιως ειναι ηδη πολυ hardcore;
Ας μην ξεχναμε οτι σειριακο σασμαν σε βολτισιο αυτοκινητο με ατμοσφαιρικο κινητηρα,ελαχιστοι βαζουν και μαλιστα προκειται για υπεραυτοκινητα(στο 95% των περιπτωσεων) μιας και κανενα βολτισιο μοτερ δεν μπορει να αξιοποιησει το τα ωφελη του σειριακου(λογο φασματος αποδοσης).
Άβαταρ μέλους
the judge
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: 19/01/03 21:11
Last Visit: 15/05/09 12:36
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: -->Renault Forum

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 28/03/09 10:58

Κύριε Δικαστά σας εγκαλώ. Τα σειριακά κιβώτια είναι πολύ πιο χρήσιμα σε υψηλόστροφα ατμοσφαιρικά, παρά σε turbo. Αυτό γιατί δεν αφήνουν τις στροφές να πέσουν τόσο στις αλλαγές (λόγω ταχύτερης αλλαγής αλλά και πιο κοντής κλιμάκωσης μερικές φορές λόγω μεγαλύτερου αριθμού σχέσεων) και έτσι κρατούν τον κινητήρα στο οφέλιμο φάσμα του που είναι στα υψηλότερα κλιμάκια του στροφομέτρου σε σχέση με ένα υπερτροφοδοτούμενο.
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 32655
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 21/04/14 3:17
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: -->Renault Forum

Δημοσίευσηαπό the judge » 28/03/09 11:12

Δεν διαφωνω σε αυτο απλα οταν μιλαμε για ατμοσφαιρικο,τοτε πρεπει να εισαι ετοιμος(σαν αγοραστης) να δεχτεις και την πολυ κοντη κλιμακωση.
Αν θυμαστε,το ιδιο το εργοστασιο μακρυνε 5η και 6η προκειμενου να γινει πιο "ταξιδιαρικο"(γκρινιαζαν περιοδικα και ιδικοτητες για το κοντο βημα) οποτε σιγα και μην ανεχονταν οι πιθανοι αγοραστες να αλλαζουν σχεσεις και να μενουν σχεδον στο ιδιο σημειο.
Στα βολτισια τουρμπατα που αναφερθηκαν(Evo & M & VAG) η ροπη ειναι σε αλλο επιπεδο οποτε οσο μακριες σχεσεις και να εχεις,δεν σε πειραζει καθως οτι και να βαλεις,θα τραβηξει.
Στο Clio ομως;Χλωμο...
Οποτε ανουσιο το να μπει σειριακο το οποιο θα ριχνει απο αλλαγη σε αλλαγη 2000+ στροφες και μαλιστα οταν δεν υπαρχει η ροπη για να το εξαλειψει.
Άβαταρ μέλους
the judge
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: 19/01/03 21:11
Last Visit: 15/05/09 12:36
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: -->Renault Forum

Δημοσίευσηαπό REALZEUS » 28/03/09 11:21

Ένα σειριακό όμως 7τάχυτο (αν και υπερβολή ίσως) θα το έλυνε αυτό με μια overdirve 7η (αλά Porsche PDK). Και θα κρατούσε τις υπόλοιπες "αγωνιάρικες" για γούστα. Εξάλλου αυτά είναι αυτοκίνητα για συνειδητοποιημένους. Όποιος θέλει άνεση κλπ να πάρει Polo Gti...
Άβαταρ μέλους
REALZEUS
4TF F15 Pilot
 
Δημοσιεύσεις: 32655
Εγγραφή: 01/02/09 16:06
Last Visit: 21/04/14 3:17
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες