26/10/14 0:47

Skoda Octavia 1.8 T

Forum για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά

Δημοσίευσηαπό ckosm » 04/03/03 21:29

steve έγραψε:ckosm: Για το προβλημα με τα coils: Εχω μιλησει 3 φορες με συνεργειο
& αντιπροσωπεια μια και οπως ξερεις, εγω ημουν νωρις-νωρις παθων.
Η απαντηση τους: "Λογω ελλειψης του ανταλλακτικου θα αλλασονται
μονο αυτα που εχουν προβλημα και κατοπιν μολις το εργοστασιο μας
ενημερωσει για τις σειρες των αμαξιων που εχουν το προβλημα θα
γινει (αν γινει) προληπτικη αλλαγη ολων και με την προυποθεση οτι
υπαρχει στοκ υλικων". Αμα κολλησω σε κανα βουνο στα χιονια απο
coil, τι να την κανω την αλλαγη που θα με φανε οι αρκουδες!


Steve σε ευχαριστώ γιά τις πληροφορίες!

Τι συμπτώματα σου έκανε το αυτοκίνητο με το coil failure?

Και εγώ μίλησα την προηγούμενη εβδομάδα με τη ΒΙΑΜΑΡ και μου απήντησαν περίπου ότι και σε εσένα.
Chris
Άβαταρ μέλους
ckosm
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: 05/07/02 22:57
Last Visit: 05/01/11 3:08

Δημοσίευσηαπό georgex » 05/03/03 9:29

Καλημέρα. Το πήρα χθές Τρίτη. Τι σύμπτωση, είχα και γενέθλια :-) :-) :-)

Ήρθε με 16άρες ζάντες (είχα ανυσηχία...). Λάστιχα Michelin Pilot HX.
Έβαλα ένα ραδιο-CD/MP3 4x50. Τα μπροστινά ηχεία κάτι κάνουν αν ανεβάσεις τα μπάσα ...στο τέρμα. Τα πίσω δεν λένε τίποτα.

Ερώτηση: νομίζω το 4x4 έχει ντεπόζιτο 63 λίτρα αντί 55 που έχουν τα υπόλοιπα?

Σταύρο μήπως θα ανέβεις Όλυμπο το 3ήμερο? εγώ προγραμμάτισα ήδη τα πρώτα ~1000χλμ χεχε
Άβαταρ μέλους
georgex
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 09/10/14 0:32

Δημοσίευσηαπό paris 2 » 05/03/03 13:49

georgex έγραψε:Καλημέρα. Το πήρα χθές Τρίτη. Τι σύμπτωση, είχα και γενέθλια :-) :-) :-)

Ήρθε με 16άρες ζάντες (είχα ανυσηχία...). Λάστιχα Michelin Pilot HX.
Έβαλα ένα ραδιο-CD/MP3 4x50. Τα μπροστινά ηχεία κάτι κάνουν αν ανεβάσεις τα μπάσα ...στο τέρμα. Τα πίσω δεν λένε τίποτα.

Ερώτηση: νομίζω το 4x4 έχει ντεπόζιτο 63 λίτρα αντί 55 που έχουν τα υπόλοιπα?

Σταύρο μήπως θα ανέβεις Όλυμπο το 3ήμερο? εγώ προγραμμάτισα ήδη τα πρώτα ~1000χλμ χεχε




:D Επιτελους!!!!!! Καλοριζικο και πολλα καλα χιλιομετρα και πολυχρονος.Χρωμα?(το ξαναεγραψες,αλλα η μνημη δεν βοηθαει...)Τα μεσα τα δερματα τα εχει η συνεχιζουν τις τσιγγουνιες οι εδω?

Το τανκ του ειναι οντως 63 λιτρα.

Πες μου οτι θα ανεβειτε Ελατοχωρι για το τριημερο???!!!
Αντε γεια μας...
paris 2
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21/10/02 12:57
Last Visit: 30/10/03 0:17
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό georgex » 05/03/03 14:46

Ευχαριστώ! υπενθυμίζω: ασημί 4x4 Combi

Όχι το δερμάτινο δεν ισχύει πιά σαν στάνταρ, μου το είχαν πει όταν το παράγγειλα. Επιλογές ήταν χρώμα σαν του δερμάτινου και μαύρο. Το πήρα μαύρο. Το μόνο κακό ότι πέφτει πολύ μαύρο πλαστικό στο ταμπλό.

Σάββατο θα ανέβω Ελασσόνα για το ιπτάμενο καρναβάλι που είναι Κυριακή, και κάποια στιγμή προς Καλύβια για καμμιά πτήση και από εκεί.

Για Ελατοχώρι δεν με βλέπω...
Άβαταρ μέλους
georgex
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 09/10/14 0:32

Δημοσίευσηαπό steve » 05/03/03 22:18

georgex: Καλοριζικο και απο μενα... Κοιτα τα PM σου

ckosm έγραψε:Τι συμπτώματα σου έκανε το αυτοκίνητο με το coil failure?

Την κλασικη λειτουργια με 3 κυλινδρους. Ρεταρισμα και υψηλη καταναλωση.
Το πηγα σχεδον τσουλωντας στο πλησιεστερο συνεργειο οπου αλλαχτηκε
και ολα καλα. Το λαμπακι MIL δεν αναψε στα 3 χλμ για το συνεργειο.
Για το EDL:
Πηρα απαντηση απο την SKODA και οχι μονο αυτο, αλλα ΚΑΙ 2 απαντησεις
ΚΑΙ πολυ γρηγορα!! :o
O τυπος μου απαντησε οτι συμβουλευτηκε τον ειδικο επι του θεματος
και οτι το αμαξι ΔΕΝ εχει τιποτα και οτι ετσι πρεπει να λειτουργει! :evil:
(Του ειχα γραψει ολο το φαινομενο που αντιμετωπιζουμε στα χιονια
με το EDL να μην λειτουργει πισω).
Οταν επεμενα να μου εξηγησει ο "σπεσιαλιστας" γιατι γινεται αυτο
με ξαναπαρεπεμψε στην ΒΙΑΜΑΡ. Θα ξαναπαρω τηλεφωνο μηπως πεσω
στον "ειδικα εκπαιδευμενο" και αν μαθω κατι θα το ανακοινωσω εδω.
(αν και με βλεπω να πηγαινω για κανενα διαφορικο τυπου "Μπουμπη",
το προβλημα ειναι αντε να λυσεις αναρτηση να κατεβασεις το πισω
διαφορικο....)
OCTAVIA 4x4 COMBI
steve
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: 17/10/02 19:48
Last Visit: 27/09/06 20:06
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό paris 2 » 06/03/03 1:31

Steve:

Δεν εχω οδηγησει κανονικο τετρακινητο για να ξερω (εννοω
3 διαφορικα). Η εμπειρια μου με το haldex ειναι οτι ειναι
αριστος στα γλυστερα-μειωμενης προσφυσης κομματια.
Σε καλη ασφαλτο ομως το αυτοκινητο μου ειναι μπροστοκινητο
και οταν γλυστρησει αρκετα (περα απο τις "μουρες" βεβαια),
αντιδρα καπως αποτομα το πισω μερος.



Για να μην ξεφυγει το θεμα στο τοπικ του Golf 32,συνεχιζω εδω.

Λοιπον,εκτος απο αυτο που λεει ο Chris,το "ψαξιμο" πριν τη στροφη, οπου δεν πρεπει να το λυπασαι καθολου το αμαξι πραγματικα, αλλα και σαν συμπληρωματικη κινηση βοηθειας ειναι να βαλουμε πιο πολυ αερα στον πισω αξονα.Στην αρχη εβαζα 34-34 και το αμαξι πηγαινε οπως το αναφερεις.Μετα ανεβασα τους πισω στο 38 και αλλαξε αρκετα.Με μικρη τιμονια και γκαζι λιγο πριν το στριψιμο μπαινει μαλακα το πισω στο παιχνιδι,τεινει να γυρισει γλυκα-γλυκα και αποφευγεις το αποτομο γκργκργκρουκ του Χαλντεξ. :D


Και αυτα με τα 150 αλογακια.Πρεπει να βοηθαει και η στροφη και η ποιοτητα του δρομου.Σε ελληνικη γλυστερη ασφαλτο ειναι και πολυ θεαματικο επισης,ακομα και με 2η.Σε καινουργια βεβαια δεν κανει τιποτα.Εκει χρειαζεται το τσιπακι.
Αντε γεια μας...
paris 2
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21/10/02 12:57
Last Visit: 30/10/03 0:17
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό paris 2 » 06/03/03 2:30

Ριξτε και μια ματια σ αυτο

http://www.tuningedition.gr/

Ειναι σχετικα νεο αλλα πολλα υποσχομενο εντυπο με βαση τη Θεσσαλονικη με βελτιωσεις μοντελλων του ομιλου VAG.

Στο τευχος 4 εχει και ενα απο τα πρωτα "νεα" Οκταβια 4χ4 στολισμενο και καρδαμωμενο με διαφορα.
Ενδιαφερον εχει ο τομεας με τις βελτιωσεις με λιγο πιο ακραιες επεμβασεις (ελαφρωματα τμηματων του μοτερ,το παληο παραδοσιακο "βαλβιδωμα" της σκαστρας κλπ)

Ακομα δεν εχουν τα αρθρα παρα μονο τις εικονες.

Το εκδιδει ο αντιπροσωπος της Nothelle(Milo-Tec).

(το λινκ το ξαναβαζω για τριτη φορα για....καθε ενδεχομενο)

http://www.smbros.gr/
Αντε γεια μας...
paris 2
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21/10/02 12:57
Last Visit: 30/10/03 0:17
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό steve » 06/03/03 16:06

Μετα ανεβασα τους πισω στο 38 και αλλαξε αρκετα.Με μικρη τιμονια και γκαζι λιγο πριν το στριψιμο μπαινει μαλακα το πισω στο παιχνιδι,τεινει να γυρισει γλυκα-γλυκα και αποφευγεις το αποτομο γκργκργκρουκ του Χαλντεξ

Kαι τι γινεται οταν το κανεις αυτο? Αποσταθεροποιειται το πισω μερος και επειδη
παει να φυγει μπαινεις καλυτερα? Αυτο το εχω κανει μια-δυο φορες με ελαφρυ φρενο.
Μπορεις να εξηγησεις πως το αισθανεσαι μηπως δεν το καταλαβα καλα?
Οσο για τις πιεσεις εγω εκανα το αντιθετο: 37 μπρος -34 πισω (αδειο, αν βαλω φορτιο
πισω το ανεβαζω 1-2 psi), και καπως βελτιωσα την υποστροφη του αν και εχω την
εντυπωση οτι ο πισινος καποιες φορες παει να φυγει αν μπω πατημενος αλλα τη θεωρω
πιο ελεγχομενη αυτην την συμπεριφορα. Ωστοσο σε καλη ασφαλτο και κλειστη
φουρκετα αν μπω πατημενος (πχ 50 χλμ) ΜΟΥΡΕΣ ΜΟΥΡΕΣ. :evil:
Θελω βελτιωση το ξερω....:oops: :roll:
OCTAVIA 4x4 COMBI
steve
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: 17/10/02 19:48
Last Visit: 27/09/06 20:06
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ckosm » 06/03/03 19:35

paris 2 έγραψε:Steve:
Λοιπον,εκτος απο αυτο που λεει ο Chris,το "ψαξιμο" πριν τη στροφη, οπου δεν πρεπει να το λυπασαι καθολου το αμαξι πραγματικα, αλλα και σαν συμπληρωματικη κινηση βοηθειας ειναι να βαλουμε πιο πολυ αερα στον πισω αξονα.Στην αρχη εβαζα 34-34 και το αμαξι πηγαινε οπως το αναφερεις.Μετα ανεβασα τους πισω στο 38 και αλλαξε αρκετα.Με μικρη τιμονια και γκαζι λιγο πριν το στριψιμο μπαινει μαλακα το πισω στο παιχνιδι,τεινει να γυρισει γλυκα-γλυκα και αποφευγεις το αποτομο γκργκργκρουκ του Χαλντεξ. :D


Και αυτα με τα 150 αλογακια.Πρεπει να βοηθαει και η στροφη και η ποιοτητα του δρομου.Σε ελληνικη γλυστερη ασφαλτο ειναι και πολυ θεαματικο επισης,ακομα και με 2η.Σε καινουργια βεβαια δεν κανει τιποτα.Εκει χρειαζεται το τσιπακι.


Εγώ κυκλοφορώ με 30-32 στην πόλη και εθνική οδό μόνος χωρίς φόρτωμα (το βιβλίο λέει 2.0 - 2.2 bar μπρός-πίσω χωρίς φορτίο πού σημαίνει κάτι λιγότερο από 30 μπροστά και 32+ κάτι πίσω --> πρακτικά δηλαδή 30-32) καί έχω πολύ καλύτερη κατευθυντικότητα-αίσθηση τιμονιού, αλλά επίσης μπορώ και να "παίξω" όπως λέει ο Paris. Βέβαια εσείς λόγω περισσότερου συνολικά βάρους και βάρους πίσω μάλλον σωστά τα λέτε. Επίσης λόγω 4Χ4 έχετε και καλύτερη ανάρτηση πίσω με τους πολλαπλούς συνδέσμους - ενώ εγώ έχω τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα, του οποίου γενικώς οι αντιδράσεις-πέραν των εγκάρσιων ανωμαλιών όπου αναπηδά-είναι απότομες και στο γύρισμα στην είσοδο της στροφής. Τώρα που το έχω συνηθίσει θα έλεγα ότι δεν με φοβίζει καθόλου και μάλιστα το απολαμβάνω.
Μπαίνεις πατημένος --> γυρίζεις απότομα --> αφήνεις ---> το πίσω μέρος αρχίζει να ολισθαίνει ---> ισιώνεις ---> γκάζι σημαδεύοντας την κορυφή της στροφής και έφυγες.
Chris
Άβαταρ μέλους
ckosm
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: 05/07/02 22:57
Last Visit: 05/01/11 3:08

Δημοσίευσηαπό ckosm » 06/03/03 20:02

steve έγραψε:
Οσο για τις πιεσεις εγω εκανα το αντιθετο: 37 μπρος -34 πισω (αδειο, αν βαλω φορτιο
πισω το ανεβαζω 1-2 psi), και καπως βελτιωσα την υποστροφη του αν και εχω την
εντυπωση οτι ο πισινος καποιες φορες παει να φυγει αν μπω πατημενος αλλα τη θεωρω
πιο ελεγχομενη αυτην την συμπεριφορα. Ωστοσο σε καλη ασφαλτο και κλειστη
φουρκετα αν μπω πατημενος (πχ 50 χλμ) ΜΟΥΡΕΣ ΜΟΥΡΕΣ. :evil:
Θελω βελτιωση το ξερω....:oops: :roll:


Steve,

Το 37 μπροστά μου φαίνεται αρκετά υπερβολικό. Δεν νομίζω ακόμα και γιά σας ο κατασκευαστής να λέει πάνω από 34 με φορτίο.

Η βελτίωση που ζητάς μάλλον ακούει στο όνομα ανάρτηση από Skoda Motorsport που πάει μαζί με ελατήρια χαμηλώματος Eibach (3.5cm) [αυτό που έκανα δηλαδή εγώ με το ΑΒΤ, με συμβουλή της Skoda]. H δε αίσθηση ασφάλειας που προσφέρει είναι απίστευτη. Σε ανοικτές καμπές πατάς γκάζι χωρίς έλεος και το αυτοκίνητο μένει βιδωμένο στο δρόμο.

Eίναι καλά μελετημένη και δεν καταργεί την άνεση. Βέβαια το χαμήλωμα γιά σένα και τον Πάρη μπορεί να είναι περιοριστικός παράγοντας γιά κάποιες διαδρομές.
Chris
Άβαταρ μέλους
ckosm
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: 05/07/02 22:57
Last Visit: 05/01/11 3:08

Δημοσίευσηαπό steve » 06/03/03 22:09

Τοσο καιρο γιαυτο δεν αλλαξα την αναρτηση, λογω του υψους που θα χασω.
Θελω και ρυθμιζομενη αποσβεση ο παλιο%^&* :lol:
Το "θελω βελτιωση" απευθυνοταν σε μενα ! :lol: :evil:
OCTAVIA 4x4 COMBI
steve
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: 17/10/02 19:48
Last Visit: 27/09/06 20:06
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό paris 2 » 07/03/03 0:36

Steve ,λογικο ειναι να εχεις ΜΟΥΡΕΣ-ΜΟΥΡΕΣ :lol: :lol: οπως λες.Οπου υπαρχει μικροτερη πιεση εχει και μεγαλυτερη προσφυση το λαστιχο.Εσυ εχεις τη μεγαλη πιεση μπροστα και την μικρη πισω!Αρα υποστροφη, ασυμμαζευτη κιολας.

Οσο για το γυρισμα που λεμε καλα τοπιασες.Απλα με την ταση που εχει το αμαξι να γυρισει το πισω μερος προς τα εξω,βοηθαει να τοποθετηθεις καλυτερα και να αποφυγεις το γλυστρημα του μπροστινου.Και μιλαμε περισσοτερο για τασεις.Απο εξω γινεται δυσκολα αντιληπτο σε ασφαλτο ,αλλα σε χωμα οπου γλυστραει περισσοτερο..... :D :D

Και με το φρενο γινεται αλλα και με ταυτοχρονο φρενο-γκαζι(αρκει να μη μπλεχτεις και μετα...κλαφτα.) αλα Σκανδιναυικα.

Στο μπροστοκουνητο ειναι πιο προφανες.Απο μια δυο δοκιμες(συντομες,αλλα στα τεστ ντραιβ τα ...δινεις ολα) με το 16αρι αλλα και το τερας το RS Abt (το μαυρο,τωρα ειναι κατω σε εσας) ηταν πιο ευκολο να το γυρισω παρα με το τετρακουνητο.Το 4χ4 ειπαμε,θελει πιο πολλα αλογα(απο τα 150) ,λιγο παραπανω τυχη και μαλλον "χερι".

Υ.Γ. Μαλιστα,αν δεν με απατα η μνημη μου, στο Briskoda κατι τετοιο προβληματιζει και εναν απο τους moderators ,αυτον με το τετρακουνητο το στεισον.Πειτε του να ερθει να του το μαθουμε :o :o :D :D
Αντε γεια μας...
paris 2
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21/10/02 12:57
Last Visit: 30/10/03 0:17
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό paris 2 » 07/03/03 0:52

steve έγραψε:Τοσο καιρο γιαυτο δεν αλλαξα την αναρτηση, λογω του υψους που θα χασω.
Θελω και ρυθμιζομενη αποσβεση ο παλιο%^&* :lol:
Το "θελω βελτιωση" απευθυνοταν σε μενα ! :lol: :evil:


"........θελω να γινω allroad στη θεση του allroad....." ειχε πει καποτε ο Ιζνογκουντ(τον θυμαστε φανταζομαι).

Σου το ειπα στο τοπικ του Tuareg.Δε θα βγει σε Skoda version? :roll: :roll:


Υ.Γ. Παλι θυμηθηκα το BriSkoda.Καπου ειχαν ενα τοπικ με εικονες του Fabia RS.Βρηκα και κατι πιο καινουργιο.Αν δεν το εχουν βαλει "δειξτε" τους το δρομο.Εχει πραματεια γενικα για Skoda.Θα ηθελα να κανω και εκει(BriSkoda) εγγραφη,αλλα χρονος δεν υπαρχει.


http://oldpartner.skoda-auto.com/
Αντε γεια μας...
paris 2
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21/10/02 12:57
Last Visit: 30/10/03 0:17
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό steve » 07/03/03 22:10

paris2 έγραψε:Steve ,λογικο ειναι να εχεις ΜΟΥΡΕΣ-ΜΟΥΡΕΣ οπως λες.Οπου υπαρχει μικροτερη πιεση εχει και μεγαλυτερη προσφυση το λαστιχο.Εσυ εχεις τη μεγαλη πιεση μπροστα και την μικρη πισω!Αρα υποστροφη, ασυμμαζευτη κιολας.

Εδω ειναι η διαφορα! ΜΟΥΡΕΣ ειχα παντα, τωρα ομως καπως πιο λιγες μετα την αυξηση της πιεσης μπροστα.
Την συμβουλη αυτην την βρηκα στο site του Vlasi highlander (FastbmwM3). Επλιζω να μην καταλαβα
λαθος!! :oops: Επισης με λαστιχα "τουμπανο" ('η περιπου "τουμπανο"), αντισταθμιζω την μαλακη
αναρτηση και την εντονη φθορα που ειχα στα πλαινα.
paris2 έγραψε:"........θελω να γινω allroad στη θεση του allroad....." ειχε πει καποτε ο Ιζνογκουντ

Φαινονται βλεπω οι "αμαρτωλες" προθεσεις μου ;) :D Ατιμη κενωνια......
OCTAVIA 4x4 COMBI
steve
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: 17/10/02 19:48
Last Visit: 27/09/06 20:06
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό nass » 07/03/03 22:24

paris 2 έγραψε:Steve ,λογικο ειναι να εχεις ΜΟΥΡΕΣ-ΜΟΥΡΕΣ :lol: :lol: οπως λες.Οπου υπαρχει μικροτερη πιεση εχει και μεγαλυτερη προσφυση το λαστιχο.Εσυ εχεις τη μεγαλη πιεση μπροστα και την μικρη πισω!Αρα υποστροφη, ασυμμαζευτη κιολας.


Οταν αυξηθεί η πίεση σε ένα λάστιχο, γίνεται πιο άκαμπτος ο σκελετός και τα πλαϊνά του, με αποτέλεσμα καλύτερη πρόσφυση (λόγω μικρότερης παραμόρφωσης του πλαϊνού "ξεκολάει" δυσκολότερα το πέλμα) και χειρότερη άνεση. Αυτός είναι και ο λόγος που σε αγώνες στην πίστα ακούμε πιέσεις 40-τόσο. Στο δρόμο βέβαια δεν βάζουμε τόση διότι γίνεται δυσάρεστο (από πλευράς άνεσης) και πολύ πιο απόλυτο (δηλ. "ξεκολάει" απότομα, που στο δρόμο θα το θέλαμε πιο προοδευτικό) (και δεν ξέρω αν έχουμε και πρόωρη φθορά).

Φυσικά υπάρχει και όριο, που είναι αυτό στο οποίο δεν πατάει πια όλο το πέλμα του λάστιχου στο δρόμο (σαν να "μπαλονάρει"), οπότε πλέον χάνεται πρόσφυση.

Συνεπώς, αν έχουμε πολλή υποστροφή, γενικά αυξάνουμε πιέσεις μπροστά. Το να μειώσουμε πίσω δεν είναι ακριβώς το ίδιο, διότι, χωρίς να αλλάξει κάτι στο μπροστά, δηλ. εξακολουθεί να έχει μειωμένη πρόσφυση, μειώνουμε την πρόσφυση πίσω, δηλ. βελτιώνεται η "ισορροπία" μπροστά-πίσω, που το καταλαβαίνουμε ως μείωση της υποστροφής, αλλά η "ολική" πρόσφυση είναι μικρότερη.

Αυτά κάπως "μπακαλικά", εννοείται πως ο καθένας πρέπει να πειραματιστεί, ανάλογα με τις προτιμήσεις του.
nass
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17703
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 18/10/14 0:19

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κατασκευαστές και μοντέλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες