30/08/14 12:15

"ΠΑΠΑΚΙΑ" - Οι έλληνες καμικαζι...

Forum για ό,τι έχει να κάνει με τους 2 τροχούς και το moto GP

Δημοσίευσηαπό onyx ! » 06/11/03 19:16

Δεν έχω καταφέρει να χωρίσω τους δικυκλιστές σε κατηγορίες ανάλογα με τη χρήση και το είδος της μηχανής τους. Δεν βρίσκω καμιά δικαιολογία για τη συμπεριφορά πολλών από αυτούς και οι παρανομίες τους θα έπρεπε να τιμωρούνται (παραδειγματικά αν είναι επαγγελματίες κούριερς κλπ).
Πολλοί είναι πολύ επικίνδυνοι, μπαίνοντας μπροστά σου ενώ επιταχύνεις ή κάνοντας ζιγκ ζακ (κάπου ανάμεσα στο ζιγκ και στο ζακ βρίσκονται μπροστά από το αυτοκίνητό σου!) τρομάζοντας έτσι τον οδηγό και αναγκάζοντάς τον σε απότομο φρενάρισμα ή ελιγμό με κίνδυνο για όλους τους γύρω! Όντως επιταχύνουν καλά οι μηχανές μόνο όμως όταν έχεις τη σωστή ταχύτητα και πατάς αρκετό γκάζι! Κάτι παπάκια με 2 υπέρβαρους τα περνάνε και οι σκαραβαίοι (οι οποίοι σημειωτέον είναι πολύ καλοί από εκκίνηση μέχρι τα 50χλμ). Το χειρότερο είναι ότι αισθάνονται ότι έχεις και υποχρέωση να τους διευκολύνεις. Αυτοί όμως πότε διευκολύνουν αυτοκίνητο, συχνά ξεχνιούνται χαλαρά στην αριστερή.... Ακόμα όμως κι όταν εμφανώς τους διευκολύνεις ποτέ δε δείχνουν ευγνωμοσύνη. :-?
Αντίθετα αν δεν φρενάρεις πειστικά για να τους αποφύγεις και τους ανησυχήσεις σε βρίζουν κιόλας ότι θα τους σκοτώσεις ενώ αυτοί κάνοντας διάφορα τρελλά που σου έχουν κόψει τη χολή ξαφνικά στήνονται μπροστά σου ενώ δε χωράνε! Αυτοί ρισκάρουν και ο αυτοκινητιστής δε φτάνει που έχει τρομάξει τρώει και το βρίσιμο. Κερατάς και δαρμένος που λέμε!! :x

Αν όταν ήμουν νεότερος και έκανα αηδίες με βαφτίζαν κ.....παιδο είναι απόλυτα φυσιολογικό...και δεν το κατηγορώ και θεωρώ φυσιολογικό να βαφτίζω κι εγώ ανάλογα άτομα που κάνουν ό,τι κάνουν....

Αλήθεια σε στενούς μονόδρομους γιατί προτιμάνε να περνάνε από δεξιά και όχι πιο νόμιμα από αριστερά? (ώστε να ελέγχουμε και τον καθρέφτη μας καλύτερα!)

Και πως φαντάζονται ότι είναι δυνατόν να χειρίζονται μηχανή που απαιτεί 2 χέρια και 2 πόδια και 14 μάτια και όλο το μυαλό στην τσίτα μιλώντας στο κινητό! :evil:
Άβαταρ μέλους
onyx !
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 12471
Εγγραφή: 16/09/02 13:13
Last Visit: 30/08/14 0:57
Τοποθεσία: Αθήνα & όχι μόνον...

Δημοσίευσηαπό jm000 » 07/11/03 1:30

Παιδία!!!!!!!


Και θα σας αναφερω το εξης παραδιγμα-περιστατικο:

ηταν ενα νεαρό αγορι, και λεω "ηταν" γιατι τωρα δυστιχως δεν ειναι, ηλικιας 16 ετων, και ειχε ενα παπακι "πειραγμενο" κανοντας ολες αυτες τις μ@λ@κιες που κανουν οι νεαροι.

Επιδη οι γονεις του εκριναν οτι ο ¨κανακαρης¨ τους θα κυνδινευε απο το παπι του αποφασισαν να του αγορασουν ενα πεζό 106 ραλύ!!!! με αποτελεσμα αυτος και η 15χρονη κοπελα του, να βρουν φρικτό θανατο πανω σε εναν στηλο της ΔΕΗ.

Λυπηρή ιστορία,

γιατι εγινε αυτο; γιατι το παιδακι ΑΓΝΩΟΥΣΕ βασικους κανονες ασφαλείας και οδικης συμπεριφορας.

Φταινε οι γωνεις του γιατι ΑΓΝΩΟΥΣΑΝ οτι εκαναν την υπερτατη μαλακια να παρουν στο 16ΧΡΟΝΟ αγορι ενα οχημα που στα αδέξεια- απειρα χερια του ηταν μια φονικη μηχανη!

φυσικα μερικες φορες καθομαι και θυμαμαι τι εκανα οταν ημουν μικρος σε σχεση με την οδικη εκπαιδευση μου, αφου το σχολειο μου, εβγαλε την υποχρεωση που ειχε απεναντι μου να με κανει σωστο χρηστη του δρομου και σωστο οδηγο, με μια εκδρομη στην πιστα του αγιου κοσμα, οπου σε μια ειδικα διαμορφωμενη πιστα με φαναρια και σηματα, εμεις τρυγιρνουσαμε με ποδηλατα, δυστιχως αυτο το μαθημα εγινε μια φορα στην εσω-σχολικη μου ζωη, γιατι στην εξω-σχολικη μου ζωη, απο την πρωτη μερα που ανοιξε η πιστα καρτ στον ασποπυργο, 9 ετων ημουν τοτε, εγινα ο καλυτερος και πιο ενθουσιοδης οδηγος που μπορουσα να γινω, και εκει εμαθα να εχω αισθηση και ευθυνη για το οχημα που χειριζομουν. στα 13 εβγαζα το αχτι μου, με ενα simca 1300 του 1973, στους αγρους γυρω απο την πιστα, οπου δεν υπηρχε ψυχη!!! και οχι στους δρομους με κινηση και κυνδινους.

Η εμπλοκη μου με την οδηγιση απο μικρη ηλικια ουτε "χερά" με κατεστησε ουτε "μαγκα" "ραλιστα" ή οτι αλλο φανταζεστε, απλά -πιστευω- με εκανε υπευθυνο οδηγο και πανω απ'ολα υπευθυνο ΑΤΟΜΟ που σεβεται τις ζωες των αλλων.

Οσοι οδηγουν παπακια, και ειδικα οι πιτσιρικάδες, θεωρουν οτι οδηγουν ποδηλατο, γιατι εξ'άλλου η μεταβαση ειναι ποδηλατο-μηχανακι, γιαυτο τους βλεπεις να καβαλανε πεζοδρόμεια, να πηγαινουν αντιθετα και αλλα τρελλα που εχουμε δει ολοι λιγο πολυ.

ολα αυτα ειναι απορροια της χιλιοειπομενης και ταλαιπορης ΠΑΙΔΙΑΣ!!!!! αν ολοι αυτοι οι ανθρωποι ειχαν μια σωστη βασικη εκπαιδευση, οχι για τεχνικους ορους ή θεματα χειρισμου, αλλα τουλαχιστον να καταλαβουνε τι ευθυνη φερουν οταν βγαινουν στον δρομο, δεν θα ειχαμε αυτο το κακό. Δεν φταινε τα μηχανακια, ειτε ειναι γρηγορα και καινουργια, ειτε ειναι αργα και "χρεπια" ουτε τα αυτοκηνητα, ουτε τα φορτηγα, φταινε αποκλειστηκα και μονο ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥΣ!!!
jm000
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 508
Εγγραφή: 23/09/03 2:40
Last Visit: 30/08/14 0:34

Δημοσίευσηαπό adis4gr » 07/11/03 2:07

να πω και γω τη γνωμη μου...παρα το γεγονος οτι φετος χτυπησα με το αυτοκινητο ενα παπι απο μ@λ@κι@ του αλλου τυπου και αυτος κοντεψε να καταληξει στον αλλο κοσμο ελλειψει κρανους...ευτυχως τη γλιτωσε με σπασμενο ποδι κτλ κτλ.
νομιζω οτι ενα τεραστιο ποσοστο αυτων που οδηγουν τετοια μηχανακια ειναι ασχετοι με το θεμα...η ειναι πολυ μικροι η δεν ενδιαφερονται να μαθουν ωστε να χουν μια καλη συμπεριφορα στο δρομο...αντιθετως δεν εχει τυχει ποτε σε μενα να δημιουργησει προβλημα οδηγος μοτοσυκλετας μεγαλου και μεσαιου κυβισμου.φανταζομαι οτι αυτοι και γνωσεις εχουν και καποια εμπειρια...το μηχανακι δεν ειναι ποδηλατο!
η Ελλαδα ειναι πνευμα και το πνευμα ειναι ανεξικακο
u come from nothing,u go to nothing,what have u lost? NOTHING
Ο,ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ
N5 user
"τοσο αντιπαθης οπως μονο ενας Γαλλος σοσιαλιστης ειναι" Κ.Μητσοτακης
Άβαταρ μέλους
adis4gr
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 18980
Εγγραφή: 14/01/03 1:29
Last Visit: 30/08/14 11:09
Τοποθεσία: αυγατηγανισταν!

Δημοσίευσηαπό ililias » 07/11/03 9:14

Ακολουθώντας τη συμβουλή του nass, μεταφέρω και εδώ μια απορία, ψάχνοντας για απαντήσεις:

Εδώ και κάτι τέρμινα, αντιμετωπίζω πρόβλημα με τους μοτοσικλετιστές κάθε φορά που βρίσκομαι στην Αθήνα. Έχω την συνήθεια να κινούμαι στην κεντροδεξιά πλευρά της λωρίδας κυκλοφορίας στην οποία βρίσκομαι. Με τη συμπεριφορά μου αυτή φαίνεται να διαφωνούν ριζικά οι δικυκλιστές, αφού με τη σειρά τους προσπαθούν να περάσουν από τη δεξιά πλευρά της λωρίδας που βρίσκονται. Μετά το πρώτο ξάφνιασμα, πρόσεξα ότι και οι περισσότεροι οδηγοί των αυτοκινήτων κινούνται τέρμα αριστερά στη λωρίδα τους, πατώντας μάλιστα ενίοτε και την διαχωριστική γραμμή. Όποτε ρωτάω οδηγό μοτοσικλέτας γιατί δεν με προσπερνάει από αριστερά, όπου του έχω αφήσει άφθονο χώρο, με κοιτάζει για λίγο εμβρόντητος και φεύγει χωρίς να απαντήσει. Επειδή εάν κάνω λάθος το κάνω στο τετράγωνο, αφού οδηγώ και δίκυκλο και προσπαθώ να προσπερνώ από αριστερά, παρακαλώ για την βοήθειά σας ώστε να κατανοήσω το πρόβλημα και, εάν καταστεί δυνατόν, να βρω και λύση.
Άβαταρ μέλους
ililias
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10772
Εγγραφή: 02/06/03 16:02
Last Visit: 29/08/14 21:34
Τοποθεσία: Τα άγια χώματα...

Δημοσίευσηαπό tifosaros » 07/11/03 10:34

jm000 έγραψε:Παιδία!!!!!!!


Και θα σας αναφερω το εξης παραδιγμα-περιστατικο:

ηταν ενα νεαρό αγορι, και λεω "ηταν" γιατι τωρα δυστιχως δεν ειναι, ηλικιας 16 ετων, και ειχε ενα παπακι "πειραγμενο" κανοντας ολες αυτες τις μ@λ@κιες που κανουν οι νεαροι.

Επιδη οι γονεις του εκριναν οτι ο ¨κανακαρης¨ τους θα κυνδινευε απο το παπι του αποφασισαν να του αγορασουν ενα πεζό 106 ραλύ!!!! με αποτελεσμα αυτος και η 15χρονη κοπελα του, να βρουν φρικτό θανατο πανω σε εναν στηλο της ΔΕΗ.

Λυπηρή ιστορία,

γιατι εγινε αυτο; γιατι το παιδακι ΑΓΝΩΟΥΣΕ βασικους κανονες ασφαλείας και οδικης συμπεριφορας.

Φταινε οι γωνεις του γιατι ΑΓΝΩΟΥΣΑΝ οτι εκαναν την υπερτατη μαλακια να παρουν στο 16ΧΡΟΝΟ αγορι ενα οχημα που στα αδέξεια- απειρα χερια του ηταν μια φονικη μηχανη!

φυσικα μερικες φορες καθομαι και θυμαμαι τι εκανα οταν ημουν μικρος σε σχεση με την οδικη εκπαιδευση μου, αφου το σχολειο μου, εβγαλε την υποχρεωση που ειχε απεναντι μου να με κανει σωστο χρηστη του δρομου και σωστο οδηγο, με μια εκδρομη στην πιστα του αγιου κοσμα, οπου σε μια ειδικα διαμορφωμενη πιστα με φαναρια και σηματα, εμεις τρυγιρνουσαμε με ποδηλατα, δυστιχως αυτο το μαθημα εγινε μια φορα στην εσω-σχολικη μου ζωη, γιατι στην εξω-σχολικη μου ζωη, απο την πρωτη μερα που ανοιξε η πιστα καρτ στον ασποπυργο, 9 ετων ημουν τοτε, εγινα ο καλυτερος και πιο ενθουσιοδης οδηγος που μπορουσα να γινω, και εκει εμαθα να εχω αισθηση και ευθυνη για το οχημα που χειριζομουν. στα 13 εβγαζα το αχτι μου, με ενα simca 1300 του 1973, στους αγρους γυρω απο την πιστα, οπου δεν υπηρχε ψυχη!!! και οχι στους δρομους με κινηση και κυνδινους.

Η εμπλοκη μου με την οδηγιση απο μικρη ηλικια ουτε "χερά" με κατεστησε ουτε "μαγκα" "ραλιστα" ή οτι αλλο φανταζεστε, απλά -πιστευω- με εκανε υπευθυνο οδηγο και πανω απ'ολα υπευθυνο ΑΤΟΜΟ που σεβεται τις ζωες των αλλων.

Οσοι οδηγουν παπακια, και ειδικα οι πιτσιρικάδες, θεωρουν οτι οδηγουν ποδηλατο, γιατι εξ'άλλου η μεταβαση ειναι ποδηλατο-μηχανακι, γιαυτο τους βλεπεις να καβαλανε πεζοδρόμεια, να πηγαινουν αντιθετα και αλλα τρελλα που εχουμε δει ολοι λιγο πολυ.

ολα αυτα ειναι απορροια της χιλιοειπομενης και ταλαιπορης ΠΑΙΔΙΑΣ!!!!! αν ολοι αυτοι οι ανθρωποι ειχαν μια σωστη βασικη εκπαιδευση, οχι για τεχνικους ορους ή θεματα χειρισμου, αλλα τουλαχιστον να καταλαβουνε τι ευθυνη φερουν οταν βγαινουν στον δρομο, δεν θα ειχαμε αυτο το κακό. Δεν φταινε τα μηχανακια, ειτε ειναι γρηγορα και καινουργια, ειτε ειναι αργα και "χρεπια" ουτε τα αυτοκηνητα, ουτε τα φορτηγα, φταινε αποκλειστηκα και μονο ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥΣ!!!


Καλά, μα πήραν σε παιδάκι 16 χρονών αυτοκίνητο; Ε, τί άλλο να πεις πιά....
Αυτό ήταν το quote του tifosarου.
tifosaros
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 22/12/06 18:08
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nass » 07/11/03 10:43

ililias έγραψε:Ακολουθώντας τη συμβουλή του nass, μεταφέρω και εδώ μια απορία, ψάχνοντας για απαντήσεις:


Το θέμα δεν είναι τόσο άσχετο διότι οι περισσότερες δημοσιεύσεις του έχουν να κάνουν με την οδηγική συμπεριφορά 2Τ και 4Τ. Ο τίτλος βέβαια ίσως να είναι κάπως άσχετος πλέον

ililias έγραψε:Εδώ και κάτι τέρμινα, αντιμετωπίζω πρόβλημα με τους μοτοσικλετιστές κάθε φορά που βρίσκομαι στην Αθήνα. Έχω την συνήθεια να κινούμαι στην κεντροδεξιά πλευρά της λωρίδας κυκλοφορίας στην οποία βρίσκομαι. Με τη συμπεριφορά μου αυτή φαίνεται να διαφωνούν ριζικά οι δικυκλιστές, αφού με τη σειρά τους προσπαθούν να περάσουν από τη δεξιά πλευρά της λωρίδας που βρίσκονται. Μετά το πρώτο ξάφνιασμα, πρόσεξα ότι και οι περισσότεροι οδηγοί των αυτοκινήτων κινούνται τέρμα αριστερά στη λωρίδα τους, πατώντας μάλιστα ενίοτε και την διαχωριστική γραμμή. Όποτε ρωτάω οδηγό μοτοσικλέτας γιατί δεν με προσπερνάει από αριστερά, όπου του έχω αφήσει άφθονο χώρο, με κοιτάζει για λίγο εμβρόντητος και φεύγει χωρίς να απαντήσει. Επειδή εάν κάνω λάθος το κάνω στο τετράγωνο, αφού οδηγώ και δίκυκλο και προσπαθώ να προσπερνώ από αριστερά, παρακαλώ για την βοήθειά σας ώστε να κατανοήσω το πρόβλημα και, εάν καταστεί δυνατόν, να βρω και λύση.


Θα σου εξηγήσω τι συμβαίνει από την πλευρά του οδηγού μηχανής.

Οταν τα δίκυκλα ελίσσονται ανάμεσα σε μποτιλιαρισμένα ή αργά κινούμενα αυτοκίνητα, ΔΕΝ κινούνται στις λωρίδες, στο αριστερό ή δεξί τους μέρος (όπως νομίζεις), αλλά κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες, με μια πορεία κάπως "οφιοειδή" αλλά κατά μέσο όρο ΠΑΝΩ στη (διακεκομμένη) διαχωριστική γραμμή. Με τον τρόπο αυτό μεγιστοποιούν αριστερά και δεξιά την απόσταση από τα αυτοκίνητα, ώστε να περνάνε χωρίς να ενοχλούν και να ενοχλούνται (πχ. από τους καθρέπτες των αυτοκινήτων).

Αυτά όμως όταν τα αυτοκίνητα είναι, όπως και πρέπει, στη ΜΕΣΗ της λωρίδας τους, δηλ. αφήνοντας ίδια περίπου απόσταση από την αριστερά και τη δεξιά διακεκομμένη γραμή. Οπότε όλοι εξυπηρετούνται: και οι οδηγοί των δικύκλων, διότι βλέπουν μπροστά τους ένα φαρδύ και ίδιου λίγο-πολύ πλάτους διάδρομο, μέσα στο οποίο αξιοποιούν με τον καλύτερο τρόπο ένα βασικό πλεονέκτημα του οχήματός τους, δηλ. το μικρό πλάτος. Αλλά και οι οδηγοί των αυτοκινήτων, για τους οποίους δεν έχει διαφορά αν θα βρίσκονται στο αριστερό ή το δεξί μέρος της λωρίδας τους, καθώς έτσι και αλλιώς θα κινούνται με την ίδια ταχύτητα με το μπροστινό τους (ΟΚ, δέχομαι πως στο αριστερό μέρος έχει λίγο καλύτερη ορατότητα από το πλάι και προς τα εμπρός των μπροστινών αυτοκινήτων, αλλά αμφιβάλλω αν αυτό απασχολεί πολλούς οδηγούς αυτοκινήτων, ιδίως σε μποτιλιάρισμα).

Υπάρχουν περιπτώσεις όμως, που κάποιο αυτοκίνητο μετακινείται στο αριστερό ή το δεξί μέρος της λωρίδας του, στενεύοντας το διάδρομο και άρα αναγκαστικά επιβραδύνοντας το δίκυκλο που τον χρησιμοποιεί. Και αν τύχει το αυτοκίνητο της αριστερής λωρίδας να κινηθεί λίγο δεξιά, και αυτό της δεξιάς λωρίδας λίγο αριστερά, τότε ο διάδρομος φράζει και το δίκυκλο ακινητοποιείται και πρέπει να αναζητήσει διέξοδο κάθετα στη λωρίδα, προς διαδρόμους άλλων λωρίδων. Το οποίο, αν γίνεται (διότι αν δεν γίνεται το δίκυκλο μένει ακινητοποιημένο μεταξύ των δύο αυτοκινήτων :x ) είναι, όπως είναι φυσικό, χρονοβόρο και ενδεχομένως και επικίνδυνο (περνάς ανάμεσα από αυτοκίνητα που μπορεί να ξεκινήσουν ή να τσουλήσουν πίσω (σε ανηφόρα) και διακόπτεις ενδεχόμενη ροή άλλων δικύκλων).

Αυτή η μετακίνηση των αυτοκινήτων κάποιες φορές είναι αδύνατο να αποφευχθεί (κάποιο αυτοκίνητο προσπαθεί να αλλάξει λωρίδα ή να στρίψει και κινείται προς την άλλη λωρίδα), ΟΚ, αλλά πολλές φορές, και εκεί είναι το εκνευριστικό, γίνεται είτε χωρίς ο οδηγός να καταλαβαίνει τι κάνει (κοιμούνται...), είτε επειδή ο οδηγός του αυτοκινήτου νομίζει πως ΑΥΤΗ είναι η σωστή θέση στη λωρίδα, δηλ. όχι στη μέση αλλά αριστερά ή δεξιά. Ακόμα και από καλή πρόθεση, να αφήσει δηλ. χώρο στα αριστερά για προσπέραση (όπως φαντάζομαι εσύ φίλε ililias) είτε ενδεχομένως και επίτηδες, για να ΜΗΝ τον προσπεράσουν (αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου :roll: ). Ομως, αυτό που πρέπει να καταλάβουν οι οδηγοί αυτοί, είναι πως δεν είναι μόνοι τους στο δρόμο αλλά κινούνται μαζί με άλλους, και όταν τα άλλα αυτοκίνητα είναι στη μέση της λωρίδας τους, διευκολύνοντας έτσι τα δίκυκλα, το να εμφανιστεί ξαφνικά "τσουπ" χωρίς λόγο ένα αυτοκίνητο στη μέση του διαδρόμου είναι πρόβλημα. Εξ΄ ου και τα παράξενα βλέμματα (που σημαίνουν "τώρα τι τον έπιασε αυτόν και μένει μες-στη-μέση" ? Διότι από την πλευρά των δικύκλων ΕΙΝΑΙ "μες-στη-μέση" του δικού τους διαδρόμου)

Α, και κάτι άλλο: μπορεί εσύ φίλε ililias να μετακινείσαι δεξιά για να σε περάσουν από αριστερά, αλλά αυτό έχει νόημα μόνο αν είσαι στη δεξιά λωρίδα. Αν είσαι στη μεσαία ή την αριστερή, τότε το δίκυκλο που σε περνάει από δεξιά περνάει ταυτόχρονα κάποιον άλλον από αριστερά. Οπότε αν συνέβαινε πάντα όπως το θέλεις, θα έπρεπε όλα τα δίκυκλα να περνάνε τέρμα αριστερά και μόνο :wink:

Μακάρι να μην είχαμε τόση κίνηση στους δρόμους ώστε να μην αναγκάζονταν τα δίκυκλα να περνάνε μεταξύ 2 λωρίδων. Εκτός του ό,τι είναι τυπικά παράνομο, είναι και, κακά τα ψέμματα, επικίνδυνο (προσωπικά δεν περνάω ποτέ μεταξύ κινούμενων αυτοκινήτων, το θεωρώ υπερβολικά επικίνδυνο, αλλά κινούμαι στη λωρίδα μου και προσπερνάω κανονικά από αριστερά (εκμεταλλευόμενος την επιτάχυνση της μηχανής) όταν έχει κενό μεταξύ αυτοκινήτων. Αλλά περνάω κανονικά μεταξύ σταματημένων αυτοκινήτων, δεν γίνεται διαφορετικά). Ομως συμβαίνει, και καλό είναι, όπως σε όλη την κυκλοφοριακή μας συμπεριφορά, να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να διευκολύνουμε τους άλλους.

Και ναι, φίλε kyan, όποτε κάνεις δεξιά ή αριστερά για να με διευκολύνεις να περάσω, στο ανταποδίδω με ένα κορναρισματάκι ή ένα κούνημα του χεριού (του αριστερού, διότι στο δεξί είναι το γκάζι και το φρένο και είναι δύσκολο :D ).
nass
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17682
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 30/08/14 10:39

Δημοσίευσηαπό kyan » 07/11/03 11:15

nass έγραψε:Και ναι, φίλε kyan, όποτε κάνεις δεξιά ή αριστερά για να με διευκολύνεις να περάσω, στο ανταποδίδω με ένα κορναρισματάκι ή ένα κούνημα του χεριού (του αριστερού, διότι στο δεξί είναι το γκάζι και το φρένο και είναι δύσκολο :D ).

Και ένα κούνημα του κεφαλιού θα έφτανε. Πάντως δεν πρέπει να σε έχω πετύχει στο δρόμο γιατί έχω κανα χρόνο να δω τέτοια χειρονομία από δικυκλιστή και "βοηθώ" κατ'αυτό τον τρόπο τουλάχιστον έναν τη μέρα, ακόμα και εν κινήσει.

ΥΓ: Νπμίζω πως το θέμα πρέπει να αποκτήσει έναν πιο γενικό τίτλο (πχ. "4 και 2 τροχοί"). Ρένα; Συντονιστές;
kyan
 

Δημοσίευσηαπό Vasilios » 07/11/03 11:46

Λυπάμαι πολύ που θα στεναχωρήσω κάποιους φίλους δικυκλιστές, αλλά η δική μου άποψη είναι η εξής:

Το ποσοστό των "καλών" δικυκλιστών είναι ανάλογο με αυτό των "καλών" αυτοκινητιστών, δηλαδή το πολύ 5%

Είναι θέμα παιδείας. Και, συγνώμη που είμαι απόλυτος, αλλά όποιος δεν το αναγνωρίζει πλανάται πλάνη οικτρά. :cry:
Θέλω ζόρικα ντουέτα,
Τζίμι Χέντριξ-Βαμβακάρης,
Κι όχι Αδελφές Κατσάμπα,
να περνάει η ζωή μας τζάμπα.
(Πανούσης - "Σαν τον Σαμουήλ στο Κούγκι")
Άβαταρ μέλους
Vasilios
4TF A6 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1387
Εγγραφή: 19/03/03 16:52
Last Visit: 26/04/04 16:14

Δημοσίευσηαπό nass » 07/11/03 11:56

Vasilios έγραψε:Λυπάμαι πολύ που θα στεναχωρήσω κάποιους φίλους δικυκλιστές, αλλά η δική μου άποψη είναι η εξής:

Το ποσοστό των "καλών" δικυκλιστών είναι ανάλογο με αυτό των "καλών" αυτοκινητιστών, δηλαδή το πολύ 5%

Είναι θέμα παιδείας. Και, συγνώμη που είμαι απόλυτος, αλλά όποιος δεν το αναγνωρίζει πλανάται πλάνη οικτρά. :cry:


Χμμ, νομίζω δεν έχεις δίκιο, ιδίως στη σύνδεση που κάνεις του ενός ποσοστού με το άλλο. Διότι το μέσο κοινό που χρησιμοποιεί δίκυκλο είναι διαφορετικό και αν θέλεις "καλύτερο" από το μέσο κοινό που χρησιμοποιεί αυτοκίνητο. Στο δίκυκλο σίγουρα υπάρχουν λιγότεροι αδιάφοροι και βαριεστημένοι (σιγά μην οδηγήσουν δίκυκλο αυτοί), περισσότεροι προσεκτικοί (αν θέλουν να ζήσουν...), περισσότεροι που καταλαβαίνουν "πως λειτουργεί" (φυσικό λόγω της κοντινότερης σχέσης με τα μηχανικά μέρη), λιγότεροι που θέλουν να κάνουν επίδειξη (με τι ? σε ποιούς ?), περισσότεροι νέοι (λογικό) και εν γένει περισσότεροι συνειδητοποιημένοι χρήστες του δρόμου.

Οχι πως δεν υπάρχει ένα σοβαρό ποσοστό κακών οδηγών δικύκλων αλλά αν το ποσοστό των καλών οδηγών αυτοκινήτου είναι 5% (νομίζω πως είναι περισσότεροι), το ποσοστό των καλών οδηγών δικύκλου είναι πολύ περισσότερο, ας πούμε κοντά στο 30%.
nass
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17682
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 30/08/14 10:39

Δημοσίευσηαπό polizoiss » 07/11/03 12:03

Αυτό το θέμα δε θα τελειώσει ποτέ, όπως και πολλά άλλα.....να και το δικό μου λιθαράκι....

Για όσους οδηγούμε 4τροχο (το να έχεις οδηγήσει και 2τροχο σου δίνει όντως μια έξτρα οπτική γωνία) είναι αρκετά εφικτό να προβλέψεις το τι θα κάνει το 2τροχο που έχεις μπροστά/πίσω σου. Επειδή 4τροχο και 2τροχο έχουν μια 'περίεργη' ελκτική' τάση είναι εύκολο να καταλάβει κανείς τι θα συμβεί σε περίπτωση σύγκρουσης (Φυσική Α' Λυκείου).

Χωρίς να παρεξηγηθώ και έχοντας ως προϋπόθεση το οι μεν οδηγοί προσέχουν τους 'εκτεθημένους' οδηγούς 2τρόχων, και ότι οι δε οδηγοί δεν 'χώνονται' και σέβονται τον εαυτό τους και το πόσο εύκολα μπορούν να τραυματιστούν, αναρωτιέμαι τι λείπει; Μυαλό; Οδηγική πείρα; Σύνεση; Υπομονή; Όλα αυτά μαζί..........;

Και ένα ευχαριστώ στον κύριο με το παπάκι του, που από θαύμα ΔΕΝ αναπαύτηκε στο καπώ του αυτοκινήτου μου περιμένοντας το ασθενοφόρο για το κεφάλι του που ήθελε σπάσιμο, αλλά ευτυχώς (για ποιον;) δεν το έσπασε.....

για τους γνωρίζοντες τη Πάτρα, χτες το βράδυ επί της Σωτηριάδου φτάνω στη Γερμανού και περιμένω να μου παραχωρήσει προτεραιότητα ο πρώτος ευγενικός οδηγός. Κενό, κόβω τη μία λωρίδα κίνησης και κοιτάω δεξιά πριν διασχίσω τη Γερμανού....1, 2, 3 αυτοκίνητα περνούν, κενό και ξεκινώ γρήγορα (δεν ήθελα να φάω και καμιά κόρνα....) ΚΑΙ ΚΑΡΦΩΝΩ ΤΟ ΦΡΕΝΟ γιατί ο εν λόγω κύριος πιο πάνω έκρινε σωστό να πέράσει από μπροστά μου εκείνη ακριβώς τη στιγμή.

Δέχομαι ότι δεν κοίταξα αριστερά πριν περάσω τελείως, και ότι σε περίπτωση ατυχήματος μάλλον εγώ θα έφταιγα (διορθώστε με, ήμουν σταματημένος στη μέση δρόμου 2πλης κυκλοφορίας θέλοντας να περάσω απέναντι, το παπάκι ήρθε από αριστερά και έστριψε αριστερά - εκεί που θα πήγαινα εγώ ευθεία - ποιος θα έφταιγε αν γινόταν η στραβή;).......αλλά με πνίγουν τα νεύρα μου!.......
Άβαταρ μέλους
polizoiss
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 05/07/03 2:47
Last Visit: 06/05/14 12:41
Τοποθεσία: Ιωάννινα - Πάτρα

Δημοσίευσηαπό ililias » 07/11/03 17:18

nass έγραψε:...
Α, και κάτι άλλο: μπορεί εσύ φίλε ililias να μετακινείσαι δεξιά για να σε περάσουν από αριστερά, αλλά αυτό έχει νόημα μόνο αν είσαι στη δεξιά λωρίδα. Αν είσαι στη μεσαία ή την αριστερή, τότε το δίκυκλο που σε περνάει από δεξιά περνάει ταυτόχρονα κάποιον άλλον από αριστερά. Οπότε αν συνέβαινε πάντα όπως το θέλεις, θα έπρεπε όλα τα δίκυκλα να περνάνε τέρμα αριστερά και μόνο :wink:
...


Φίλε nass,
Πρώτα απ' όλα, σε ευχαριστώ για την απάντηση. Ίσως επειδή οδηγώ και μηχανή, το ένα μου μάτι είναι στον καθρέπτη. Πάντα φεύγω από το διάδρομο των δίκυκλων, εκτός φυσικά και ταυτόχρονα με προσπερνούν από τις δύο πλευρές. Στην Αθήνα, ακόμα, δεν έχω ακούσει ευχαριστώ, αλλά αυτό είναι λίγο αναμενόμενο αφού οι δίκυκλοι θα έπρεπε να είναι με το ένα χέρι στον αέρα, ευχαριστώντας, μόνιμα. :wink:
Ας βάλω τώρα το ερώτημά μου σε πιό απλή βάση: Ξεχνάμε τις άλλες λωρίδες και επικεντρώνουμε την προσοχή μας στην αριστερή, δρόμου με πολλές λωρίδες και μακριά από διασταύρωση: Τα αυτοκίνητα είναι τέρμα αριστερά, οι μηχανές προσπερνούν από δεξιά. Αυτό δεν καταλαβαίνω. :oops: :roll:
Άβαταρ μέλους
ililias
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10772
Εγγραφή: 02/06/03 16:02
Last Visit: 29/08/14 21:34
Τοποθεσία: Τα άγια χώματα...

Δημοσίευσηαπό titsataki » 07/11/03 17:28

tifosaros έγραψε:
jm000 έγραψε:Παιδία!!!!!!!


Και θα σας αναφερω το εξης παραδιγμα-περιστατικο:

ηταν ενα νεαρό αγορι, και λεω "ηταν" γιατι τωρα δυστιχως δεν ειναι, ηλικιας 16 ετων, και ειχε ενα παπακι "πειραγμενο" κανοντας ολες αυτες τις μ@λ@κιες που κανουν οι νεαροι.

Επιδη οι γονεις του εκριναν οτι ο ¨κανακαρης¨ τους θα κυνδινευε απο το παπι του αποφασισαν να του αγορασουν ενα πεζό 106 ραλύ!!!! με αποτελεσμα αυτος και η 15χρονη κοπελα του, να βρουν φρικτό θανατο πανω σε εναν στηλο της ΔΕΗ.

Λυπηρή ιστορία,

γιατι εγινε αυτο; γιατι το παιδακι ΑΓΝΩΟΥΣΕ βασικους κανονες ασφαλείας και οδικης συμπεριφορας.

Φταινε οι γωνεις του γιατι ΑΓΝΩΟΥΣΑΝ οτι εκαναν την υπερτατη μαλακια να παρουν στο 16ΧΡΟΝΟ αγορι ενα οχημα που στα αδέξεια- απειρα χερια του ηταν μια φονικη μηχανη!

φυσικα μερικες φορες καθομαι και θυμαμαι τι εκανα οταν ημουν μικρος σε σχεση με την οδικη εκπαιδευση μου, αφου το σχολειο μου, εβγαλε την υποχρεωση που ειχε απεναντι μου να με κανει σωστο χρηστη του δρομου και σωστο οδηγο, με μια εκδρομη στην πιστα του αγιου κοσμα, οπου σε μια ειδικα διαμορφωμενη πιστα με φαναρια και σηματα, εμεις τρυγιρνουσαμε με ποδηλατα, δυστιχως αυτο το μαθημα εγινε μια φορα στην εσω-σχολικη μου ζωη, γιατι στην εξω-σχολικη μου ζωη, απο την πρωτη μερα που ανοιξε η πιστα καρτ στον ασποπυργο, 9 ετων ημουν τοτε, εγινα ο καλυτερος και πιο ενθουσιοδης οδηγος που μπορουσα να γινω, και εκει εμαθα να εχω αισθηση και ευθυνη για το οχημα που χειριζομουν. στα 13 εβγαζα το αχτι μου, με ενα simca 1300 του 1973, στους αγρους γυρω απο την πιστα, οπου δεν υπηρχε ψυχη!!! και οχι στους δρομους με κινηση και κυνδινους.

Η εμπλοκη μου με την οδηγιση απο μικρη ηλικια ουτε "χερά" με κατεστησε ουτε "μαγκα" "ραλιστα" ή οτι αλλο φανταζεστε, απλά -πιστευω- με εκανε υπευθυνο οδηγο και πανω απ'ολα υπευθυνο ΑΤΟΜΟ που σεβεται τις ζωες των αλλων.

Οσοι οδηγουν παπακια, και ειδικα οι πιτσιρικάδες, θεωρουν οτι οδηγουν ποδηλατο, γιατι εξ'άλλου η μεταβαση ειναι ποδηλατο-μηχανακι, γιαυτο τους βλεπεις να καβαλανε πεζοδρόμεια, να πηγαινουν αντιθετα και αλλα τρελλα που εχουμε δει ολοι λιγο πολυ.

ολα αυτα ειναι απορροια της χιλιοειπομενης και ταλαιπορης ΠΑΙΔΙΑΣ!!!!! αν ολοι αυτοι οι ανθρωποι ειχαν μια σωστη βασικη εκπαιδευση, οχι για τεχνικους ορους ή θεματα χειρισμου, αλλα τουλαχιστον να καταλαβουνε τι ευθυνη φερουν οταν βγαινουν στον δρομο, δεν θα ειχαμε αυτο το κακό. Δεν φταινε τα μηχανακια, ειτε ειναι γρηγορα και καινουργια, ειτε ειναι αργα και "χρεπια" ουτε τα αυτοκηνητα, ουτε τα φορτηγα, φταινε αποκλειστηκα και μονο ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥΣ!!!


Καλά, μα πήραν σε παιδάκι 16 χρονών αυτοκίνητο; Ε, τί άλλο να πεις πιά....


Nομιζα οτι διπλωμα δεν παιρνει κανεις πριν τα 18;
Οποτε τυπικα το οδηγουσε χωρις διπλωμα;
Δεν μπορω παρα να θεωρω αυτους τους γονεις συνυπευθυνους για το θανατο των δυο παιδιων. Παιρνοντας ενα υλικο αγαθο δεν σημαινει οτι αυτοματως καποιος αποκτα την ωριμοτητα και σεβασμο να το απολαμβανει (σε αυτη την περιπτωση το αυτοκινητο).

Νικος
titsataki
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 4140
Εγγραφή: 29/08/02 22:28
Last Visit: 19/05/14 19:00
Τοποθεσία: ΗΠΑ και Ελλαδα

Δημοσίευσηαπό nass » 07/11/03 17:57

ililias έγραψε:Φίλε nass,
Πρώτα απ' όλα, σε ευχαριστώ για την απάντηση. Ίσως επειδή οδηγώ και μηχανή, το ένα μου μάτι είναι στον καθρέπτη. Πάντα φεύγω από το διάδρομο των δίκυκλων, εκτός φυσικά και ταυτόχρονα με προσπερνούν από τις δύο πλευρές. Στην Αθήνα, ακόμα, δεν έχω ακούσει ευχαριστώ, αλλά αυτό είναι λίγο αναμενόμενο αφού οι δίκυκλοι θα έπρεπε να είναι με το ένα χέρι στον αέρα, ευχαριστώντας, μόνιμα. :wink:
Ας βάλω τώρα το ερώτημά μου σε πιό απλή βάση: Ξεχνάμε τις άλλες λωρίδες και επικεντρώνουμε την προσοχή μας στην αριστερή, δρόμου με πολλές λωρίδες και μακριά από διασταύρωση: Τα αυτοκίνητα είναι τέρμα αριστερά, οι μηχανές προσπερνούν από δεξιά. Αυτό δεν καταλαβαίνω. :oops: :roll:


Α, δεν έλεγες πως οδηγείς δίκυκλο ? :roll: Και καθόμουν και έγραφα ένα σωρό προφανή πράγματα :D

Για το ερώτημά σου έχω τις εξής απαντήσεις: αριστερά από τα αυτοκίνητα έχει είτε άλλα αυτοκίνητα αντιθέτως ερχόμενα (αν δεν υπάρχει νησίδα αλλά διπλή γραμμή), που σίγουρα κανείς δεν τα προτιμάει ως παρέα :D είτε νησίδα, η οποία από ψυχολογική άποψη μάλλον τρομάζει περισσότερο (ιδιαίτερα αν είναι μπαριέρα ή New Jersey).

Επίσης είναι και καθαρά χωροταξικό το θέμα. Αν το αυτοκίνητο στέκεται στη μέση της αριστερής λωρίδας, τότε δεξιά υπάρχει διπλάσιος χώρος απ΄ ό,τι αριστερά, διότι προστίθεται και ο αντίστοιχος χώρος των αυτοκινήτων της μεσαίας λωρίδας (ενώ αριστερά έχει τα εμπόδια που ανέφερα παραπάνω). Αν το αυτοκίνητο στέκεται δεξιά στην αριστερή λωρίδα (που αυτό κατάλαβα πως εννοείς), τότε ναι μεν το συνολικό πλάτος των 2 διαδρόμων είναι το ίδιο, αλλά μόνο με την προϋπόθεση πως όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτου φέρονται με τον ίδιο τρόπο (δηλ. στέκονται δεξιά), διαφορετικά (που είναι και το σύνηθες) υπάρχει "μισό" αυτοκίνητο στη μέση του διαδρόμου μεταξύ αριστερής-μεσαίας λωρίδας.

Δηλαδή ξαναγυρίζουμε σε αυτό που έλεγα πιο πάνω, πως δεν αρκεί να το κάνεις εσύ, πρέπει να το κάνουν όλοι για να έχει αξία, διαφορετικά δημιουργείς περισσότερα προβλήματα απ΄ όσα λύνεις.
nass
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 17682
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 30/08/14 10:39

Δημοσίευσηαπό skullone » 07/11/03 18:24

Το πρόβλημα είναι ότι ένα απαράδεκτα μεγάλο ποσοστό δικυκλιστών (και μιλάω κυρίως για σκούτερ και παπιά - οι αναβάτες εντούρο, ψευτοεντούρο, street κλπ μοτοσυκλετών είναι συνήθως εξαιρετικά προσεκτικοί) έχει τη νοοτροπία "εγώ θα την κάνω τη μαλακία, κι ας προσέχει ο οδηγός του αυτοκινήτου, γιατί, αν συγκρουστεί μαζί μου, θα με σκοτώσει και θα τον τρέχουν στα δικαστήρια". Μα επιτέλους, δεν καταλαβαίνουν ότι δεν μπορούν να εξαρτούν τη ζωή τους από την υπομονή/προσοχή/επιδεξιότητα του άλλου οδηγού, αλλά πρέπει να δίνουν ΟΙ ΙΔΙΟΙ στον εαυτό τους ελπίδες επιβίωσης;

Α, σήμερα είδα μια τροφαντή κυρία σε σκούτερ, να φοράει μεν κράνος, αλλά το λουράκι ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΕΜΕΝΟ. Και να'τανε μόνο αυτή...
Νεοναζί και άνθρωπος είναι έννοιες αντιφατικές δηλαδή η μία αποκλείει την άλλη.

Lancisti Club
Αιρετική Πολιτεία
Heretic Auto Blog
Άβαταρ μέλους
skullone
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12778
Εγγραφή: 02/07/02 6:37
Last Visit: 24/02/10 19:36
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό ililias » 07/11/03 18:36

nass έγραψε:Α, δεν έλεγες πως οδηγείς δίκυκλο ?


Το είπα! :lol: :cry:

nass έγραψε:Για το ερώτημά σου έχω τις εξής απαντήσεις: αριστερά από τα αυτοκίνητα έχει είτε άλλα αυτοκίνητα αντιθέτως ερχόμενα (αν δεν υπάρχει νησίδα αλλά διπλή γραμμή), που σίγουρα κανείς δεν τα προτιμάει ως παρέα :D είτε νησίδα, η οποία από ψυχολογική άποψη μάλλον τρομάζει περισσότερο (ιδιαίτερα αν είναι μπαριέρα ή New Jersey).

Επίσης είναι και καθαρά χωροταξικό το θέμα.....


Αφού οι λωρίδες έχουν το ίδιο πλάτος, είτε πάμε (όλοι οι 4τ) αριστερά είτε δεξιά, ο χώρος ανάμεσά μας θα είναι ο ίδιος. Ακόμα πιό συγκεκριμένα: Είσοδος από ΕΟ Κορίνθου - Αθηνών, από τα διόδια μέχρι την Ομόνοια (και όχι μόνον): Πολλές λωρίδες ανά κατεύθυνση, νησίδα με λελουδικά στη μέση: Τα 4τ τέρμα αριστερά να ξύνουν τη νησίδα, τα 2τ να προσπερνούν από δεξιά. Λοιπόν, ο γιαλός είναι στραβός, ή στραβά αρμενίζω; Και τι σόι συνεννόηση είναι αυτή που μας στέλνει όλους τέρμα αριστερά και όχι τέρμα δεξιά; Μήπως να ρωτούσα σε κανα φόρουμ ψυχολογίας; :P

nass έγραψε:Δηλαδή ξαναγυρίζουμε σε αυτό που έλεγα πιο πάνω, πως δεν αρκεί να το κάνεις εσύ, πρέπει να το κάνουν όλοι για να έχει αξία, διαφορετικά δημιουργείς περισσότερα προβλήματα απ΄ όσα λύνεις.


Δεν το συζητάμε, αριστερά όλοι - αριστερά κι εγώ. Αλλά . . . . :roll:
Άβαταρ μέλους
ililias
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 10772
Εγγραφή: 02/06/03 16:02
Last Visit: 29/08/14 21:34
Τοποθεσία: Τα άγια χώματα...

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μοτοσικλέτα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες