31/10/14 7:30

VW Touareg.Ικανό τζιπ ?

Forum για τα εκτός δρόμου οχήματα, διαδρομές και off-road αναζητήσεις

Δημοσίευσηαπό tasmania » 18/10/04 22:23

iperodigos έγραψε:
Tiger έγραψε:Μην συγκρίνεται ανόμοια πραγματα,το LC ειναι κορυφή,και αφήστε την subaru,την VW και εγω δεν ξερω ποιον αλλον να βγαζουν υπερπολύπλοκα διαφορικά.
Βέβαια αν καποιος θελει ενα αυτοκινητο που απλα να εχει και καλες δυνατότητες offroad,φυσικα δεν ειναι αναγκη να παρει LC που εχει απλως ανεξάντλητες δυνατότητες,τις λιγες φορες εχω μπει μεσα στο LC λυπάμαι που δεν εχω τα @@ και την εμπειρία να το παω εκει που μπορεί...


Κυριοι γεγονος ειναι οτι το Λαντ Κρουζερ ειναι παρα πολυ καλο...αλλα εκει που παει ,παει και το Νιβα παει και το Φεροζα παει και το Τζιμνι............ αλλα εκει που παει ο πρωταθλητης στο πρωταθλημα 4χ4 εδω και 3-4 χρονια δεν παει!! (ΤΣΕΡΟΚΙ 4.0 ΜΟΝΤΕΛΟ 2000)


Καλό θέμα για συζήτηση, αλλά ας ανοίξουμε καλύτερα άλλο post για να μην είμαστε εκτός θέματος...
George Kiprianou
"Όλα είναι δρόμος..."
Άβαταρ μέλους
tasmania
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: 15/06/04 20:55
Last Visit: 01/11/08 18:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kning » 19/10/04 10:31

Φίλε Johnkok, το Touareg είναι μια χαρά για εκτός δρόμου, θέλει όμως να βάλεις έξτρα ποδιά από κάτω και η τιμούλα είναι κάπως υπερβολική…. Τώρα επειδή υπήρξαν πολλές συγκρίσεις δεν θέλω να σου πω για το Land Cruiser επειδή έχω και δεν θέλω να γίνω γραφικός 8) 8) . Ένα test drive στα βουνά και λαγκάδια είναι ότι πρέπει :wink: …μακριά από τις ανακρίβειες και γραφικότητες :D !!!!!!
kning
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 12/02/04 16:37
Last Visit: 16/07/06 17:57
Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό gc60 » 20/10/04 13:12

meco έγραψε:... Όσο για την ανεξάρτητη ανάρτηση αυτή σου δημιουργεί πρόβλημα σε πολύ ακραίες καραστάσεις.
Πάντως το tuareg και η cayenne έχουν απίστευτα συστήματα για να κινηθούν εκτός δρόμου και δε νομίζω κάποιος από τους ιδιοκτήτες τους να τα χρησιμοποιήσει ποτέ...


δεν χρειαζονται ακραιες καταστασεις για να κρεμασει ενας τροχος. Το κανεις και σε εναν απλο χωματοδρομο βγαινοντας στο διπλανο χωραφι... πανευκολο και χωρις να πας γυρευοντας. Αν μιλαμε για extreme καταστασεις, τοτε μαλλον δεν θεωρουμε οτι η ανεξαρτητη αναρτηση θα αντεξει για οτιδηποτε αλλο, εκτος απο το να κατσει ο οδηγος εκει, και να βλεπει τους αλλους να προχωρανε... βλεπε forests 'n' fields κτλ.

Οσο για το αν θα εκμεταλλευτουν τις δυνατοτητες του αυτοκινητου οι οδηγοι, εδω θα συμφωνησω και ισχυει για ολα τα 4χ4 και βαζω και τον εαυτο μου μεσα, που εχω ενα 'απλο' σε συγκριση με το touareg, 4κινητο. Απλα το μαθαινω συνεχεια ;-)

Επισης, οντως, τα δυο αυτοκινητα που ανεφερες, εχουν καταπληκτικα ηλεκτρονικα υποβοηθηματα. Το θεμα ομως στην εκτος δρομου κινηση δεν ειναι μονο αυτα, αλλα το γενικο στησιμο του αυτοκινητου για την εν'λογω κινηση.
Προσωπικα θα προτιμουσα το Land cruiser για κατι πιο off, και το touareg αν ηθελα χλιδη, επιδοσεις, και πιο ηρεμο off.
Άβαταρ μέλους
gc60
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: 28/08/03 9:07
Last Visit: 25/06/08 15:54
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό meco » 29/10/04 11:53

tasmania έγραψε:
meco έγραψε:Επιλεκτικά σημαίνει ότι μπορεί να μπλοκάρει το κεντρικό διαφορικο και σου δίνει τη δυνατότητα τα μπλοκάρεις και το πίσω. Δηλαδή να πηγαίνει ίσο ποσοστό ροπής στον δεξί και τον αριστερό τροχό. Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι το κάνει και στον μπροστινό άξονα αυτό...


Αυτό που περιγράφεις είναι 100% μπλοκέ διαφορικά. Τέτοια διαφορικά, εργοστασιακά και μάλιστα τρία έχο μόνο το G που εμπλέκουν αυτόνομα, το αντίστοιχο στρατιωτικό που τα εμπλέκει ταυτόχρονα (εάν θυμάμαι καλά) και κάποια μοντέλα της JEEP που έχουν το λεγόμενο κάρο. Αυτό που μπορεί να έχει το VW είναι LSD ή torsen που δεν προσφέρουν κάτι στις εκτός δρόμου εξορμήσεις παρά μόνο στην γρήγορη οδήγηση.


Όπως πολύ σωστά γράφεις το σύστημα που περιγράφω υπάρχει στα Mercedes G Klass δε ξέρω αν υπάρχει σε όλες τις εκδόσεις πάντως στην G500 υπάρχει.
Δες όμως τι ανακάλυψα στο site της Volkswagen

Η πνευματική ανάρτηση CDC, προσδίδει στο Touareg εξαιρετικές offroad δυνατότητες. Ο οδηγός, απλά με την χρήση ενός διακόπτη, μπορεί να μεταβάλει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος σε 6 επίπεδα, από 160 έως και 300 mm. Με την χρήση επίσης ενός διακόπτη, πραγματοποιείται η επιλογή του υποπολλαπλασιαστή σχέσεων (κοντό διαφορικό), και το μπλοκάρισμα του κεντρικού ή του πίσω διαφορικού, ώστε το Touareg να σας οδηγήσει σε απάτητα μονοπάτια, πέρα από κάθε τι συνηθησμένο.

Οπότε δεν υπάρχει δυνατότητα μπλοκαρίσματος του μπροστινού διαφορικού αλλά των υπολοίπων δύο. Σε συνδυασμό με τη δυνατότητα άυξησης της απόστασης από το έδαφος το tuareg είναι ένα τζιπ τελικά που μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τα καθαρόαιμα με μόνο μειονέκτημα την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση. Πόσοι όμως κάτοχοι όχι μόνο του Tuareg αλλά και ακόμα περισσότερο σκληροπυρηνικών τζιπ θα θέσουν τα αυτοκίνητά τους σε τέτοια δοκιμασία που θα του χρειαστεί η μεγάλη δυνατότητα άρθρωσης της πίσω ανάρτησης?
Άλλωστε εφόσον υπάρχει η δυνατότητα μπλοκαρίσματος του πίσω διαφορικού, μπορεί να μην ειναι και τόσο απαραίτητη τελικά.
Επιμένω λοιπόν ότι το Τuareg είναι μαζί με την Cayenne τα απόλυτα εκτός δρόμου SUV γιατί συνδυάζουν άνετη κίνηση στο δρόμο μαζί με κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες...
Το θέμα είναι άλλο και το έχουμε αναφέρει και πιο πάνω... Ποιος θα κάνει βόλτα με 70-100Κ Ευρώ στα κατσάβραχα??? :wink: :wink: :D :D :D

Υ.Γ. Δείτε και τα παρακάτω τεχνικά χαρακτηριστικά:
    ΜΕΓ. ΥΨΟΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ΝΕΡΟ [mm] 580
    ΓΩΝΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ (ΕΜΠΡΟΣ) 33.2°
    ΓΩΝΙΑ ΔΙΑΦΥΓΗΣ (ΠΙΣΩ) 33.6°
    ΓΩΝΙΑ ΡΑΜΠΑΣ 27.2°
    ΑΝΑΡΗΧΗΤΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ 45°
    ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ [mm] 300
    ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΦΟΡΤΩΣΗ, ΓΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΩΣ 5 km/h (ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ) [mm] 160
    ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ, ΓΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΩΣ125 km/h (ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ) [mm] 215
    ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ, ΓΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΩΣ 70 km/h (ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ) [mm] 240
    ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ, ΓΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΩΣ 20 km/h (ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ) [mm] 300
    ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ, ΓΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΑΠΟ 125 km/h (ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ) [mm] 190
    ΥΨΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΑΠΟ 180 km/h (ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ) [mm] 180
Άβαταρ μέλους
meco
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6044
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 31/10/14 5:30
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 29/10/04 12:12

Και βεβαια το Τουαρεγκ ειναι ικανοτατο τετρακινητο απλα ειναι το φαρδυτερο της κατηγοριας αρα και δυσκινητο σε κλειστες οφροουντ καταστασεις και δεν φορα σωστα λαστιχα,,,,αρα με καλο ελαστικο ειναι τρομερο!!Ασχετα απο τα ηλεκτρονικα του βοηθηματα που του δινουν ξεχωριστες δυνατοτητες εκτος νερου!!Η απλη εκδοση με καλα λαστιχα ειναι πολυ εκτος!! εκδοση!!σε πολλα τερρεν!!
Οι πιο καλες επιλογες σημερα θα ελεγα ειναι το Τουαρεγκ και το Λαντ Κρουζερ!!
Αυριο το LR3 και το L/C και μετα το Τουαρεγκ.
iperodigos
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: 27/09/04 11:46
Last Visit: 01/02/08 21:55

Δημοσίευσηαπό sebastien loeb » 29/10/04 14:40

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ LR3 TI AMAΞΙ? ΕΓΩ ΘΑ ΕΠΕΡΝΑ TOUAREG
Άβαταρ μέλους
sebastien loeb
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1521
Εγγραφή: 30/09/04 14:05
Last Visit: 22/12/10 0:25

Δημοσίευσηαπό tasmania » 29/10/04 23:06

Φίλε meco, ωραία όλα αυτά που γράφει στο site της η VW, αλλά κι εγώ εάν προσπαθούσα να σε πίσω να σπρώξεις 70 - 100Κ € (δεν ξέρω πόσο κάνει) θα σου έλεγα τα ίδια και περισσότερα.

Η ουσία είναι μία:

Touareg = SUV
LC = Καθαρόαιμο 4Χ4

Συμπέρασμα: Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα :D

Αγαπητέ πρωταθλητή (Sebastian Loeb) LR = Land Rover. Προφανώς ο iperodigos αναφέρεται στο LR Discovery III :D
George Kiprianou
"Όλα είναι δρόμος..."
Άβαταρ μέλους
tasmania
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: 15/06/04 20:55
Last Visit: 01/11/08 18:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό giwrgosth » 31/10/04 0:52

Προσπαθώ να μπω στο πνεύμα της κουβέντας και να καταλάβω τι συζητάτε για να απαντήσω, καθώς έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα, μερικά και από αυτά που λέτε σε αυτό το thread, οπότε έχω άποψη, αλλά δεν καταλαβαίνω, εκτός δρόμου ή εκτός ασφάλτου είναι το θέμα μας?
Ξέρετε, έχει μια μικρή διαφορά...
giwrgosth
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 577
Εγγραφή: 19/05/03 11:13
Last Visit: 28/07/10 9:11
Τοποθεσία: Π. Φάληρο

Δημοσίευσηαπό IKE » 31/10/04 1:04

Μην βάζετε τόσο εύκολα ταμπέλες, δεν έχω οδηγήσει το Tuareg αλλα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του θα μπορούσε πιθανώς να είναι εφάμιλλο του LC ακόμα και σε πολύ σκληρό offroading.
IKE
 

Δημοσίευσηαπό tasmania » 31/10/04 3:15

IKE έγραψε:Μην βάζετε τόσο εύκολα ταμπέλες, δεν έχω οδηγήσει το Tuareg αλλα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του θα μπορούσε πιθανώς να είναι εφάμιλλο του LC ακόμα και σε πολύ σκληρό offroading.


ΙΚΕ, το αμάξι φωνάζει από μόνο του τι είναι. Τα είδαμε και σε εκδρομή της Εκάλης που μόλις έβλεπαν λάσπη κόλλαγαν :o Και μην μου πεις για λάστιχα, γιατί με τα νούμερα που φοράει... :o :o

Είναι σαν να συγκρίνουμε το Niva με το Jimny :o :lol: :lol:
George Kiprianou
"Όλα είναι δρόμος..."
Άβαταρ μέλους
tasmania
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: 15/06/04 20:55
Last Visit: 01/11/08 18:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό meco » 31/10/04 13:51

tasmania έγραψε:Η ουσία είναι μία:

Touareg = SUV
LC = Καθαρόαιμο 4Χ4

Συμπέρασμα: Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα :D

Μάλλον δεν μπορώ να σε πείσω. :( :)
Για μένα πάντως δεν απέχουν και τόσο πολύ και σε πληροφορώ ότι είμαι πολύ περισσότερο toyota-κιας και ας οδηγώ Golf...
Όχι τίποτα άλλο, να μη νομίζεις οτι είμαι κολλήμένος με τη VW και για αυτό γράφω ότι γράφω.
Άβαταρ μέλους
meco
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6044
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 31/10/14 5:30
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό cpp » 30/11/04 17:25

To V6 TDI υπήρχε στην αγορά ή είναι καινούργιο φρούτο?


Εικόνα
cpp
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7065
Εγγραφή: 09/10/02 12:05
Last Visit: 12/10/14 18:03

Δημοσίευσηαπό technik » 30/11/04 22:42

Touareg: ο καλύτερος συνδυασμός on/off road δυνατοτήτων
(σε ό,τι κυκλοφορεί σήμερα, πιστεύω).
Land Cruiser: Άρχοντας στο χώμα, όχι όμως και στο συνδυασμό.

Μούρη/πολυτέλεια/ποιότητα/πρεστίζ------>Τοuareg.

Ιδίοις όμμασι :wink:
HR 50 ML+ -> HR to R- 40
hard right 50 medium left plus quick hard right to right minus 40
Άβαταρ μέλους
technik
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 11483
Εγγραφή: 28/08/03 14:52
Last Visit: 15/01/14 9:16
Τοποθεσία: ;)

Δημοσίευσηαπό HUNTER » 01/12/04 18:47

tasmania έγραψε:Είναι σαν να συγκρίνουμε το Niva με το Jimny :o :lol: :lol:


Δηλαδή; :roll:
Άβαταρ μέλους
HUNTER
4TF Gr. B Driver
 
Δημοσιεύσεις: 15618
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 29/10/14 1:04
Τοποθεσία: SALONIKA

Δημοσίευσηαπό tasmania » 01/12/04 20:06

HUNTER έγραψε:
tasmania έγραψε:Είναι σαν να συγκρίνουμε το Niva με το Jimny :o :lol: :lol:


Δηλαδή; :roll:


Αστείο προς τον ΙΚΕ είναι, που είναι κάτοχος Jimny ενώ εγώ κάτοχος Niva :wink:

ΥΓ Νωρίς το θυμήθηκες :lol: :lol:
George Kiprianou
"Όλα είναι δρόμος..."
Άβαταρ μέλους
tasmania
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: 15/06/04 20:55
Last Visit: 01/11/08 18:01
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Εκτός Δρόμου

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες