23/11/14 3:54

Suzuki Jimny: Υπέρ και Κατά

Forum για τα εκτός δρόμου οχήματα, διαδρομές και off-road αναζητήσεις

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 10/12/03 19:11

gc60 έγραψε:
IKE έγραψε:Τι ακριβώς σου παρουσίασε στον πίσω άξονα ?

Ειχα ενα σφυριγμα (σαν δυο μεταλλα να τριβονται μαζι) στον αριστερο πισω τροχο (απο 22500χλμ και μετα) μετα απο καθε ταξιδι των 10χιλ. ειδικα το καλοκαιρι και αν ξεπερνουσα τα 90χιλ/ωρα. Αυτο το σφυριγμα σταματουσε αν επεφτε η ταχυτητα στα 40-50χιλ/ωρα. Δεν ρωτησα ακριβως τι προβλημα ειχε...

Απλά τα 50χμ είναι η ταχύτητα που πρέπει να κινείται αφού καταναλώσει αστακομακαρονάδα Κεφαλονίτικη!!! :lol: :lol: :lol:
PININ! IT IS A SUV........
BUT WHAT A SUV!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 21/09/03 19:24
Last Visit: 24/11/08 20:55
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό cliff » 10/12/03 19:13

Βεβαια αν δεν ηταν μεσα στην εγγυηση απο οτι ακουσα ειναι πανακριβα.


Χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία όντως έχω ακούσει από πολλούς ότι τα ανταλλακτικά της Suzuki (και όλων των ιαπώνων κατασκευαστών μάλλον)είναι ακριβά. Εδώ είναι ένας τομέας που υπερτερεί το Νίβα ξεκάθαρα. Πάντως αυτό για το πρόβλημα στον πίσω άξονα του Τζίμνυ είναι η πρώτη φορά που το ακούω. Είχες κινηθεί πολύ εκτός δρόμου;

:wink:
cliff
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 26/11/03 14:42
Last Visit: 08/10/14 16:43

Δημοσίευσηαπό gc60 » 11/12/03 8:58

cliff έγραψε:.....
Είχες κινηθεί πολύ εκτός δρόμου;
:wink:


μπα, οχι, και μαλιστα οταν εκανα off road ημουν πολυ προσεκτικος και αργος. Και μην νομιζεις τιποτα αγριο. Πιο πολυ light off road θα ελεγα. Μαλλον θα ετυχε, τι να πω...
Άβαταρ μέλους
gc60
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: 28/08/03 9:07
Last Visit: 25/06/08 15:54
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό gc60 » 11/12/03 9:00

tasos953 έγραψε:Απλά τα 50χμ είναι η ταχύτητα που πρέπει να κινείται αφού καταναλώσει αστακομακαρονάδα Κεφαλονίτικη!!! :lol: :lol: :lol:


χαχαχα, α, καλο :-)
Άβαταρ μέλους
gc60
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: 28/08/03 9:07
Last Visit: 25/06/08 15:54
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό cliff » 11/12/03 13:16

οταν εκανα off road ημουν πολυ προσεκτικος και αργος. Και μην νομιζεις τιποτα αγριο. Πιο πολυ light off road θα ελεγα. Μαλλον θα ετυχε, τι να πω...


Τέλος καλό, όλα καλά 8)
cliff
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 26/11/03 14:42
Last Visit: 08/10/14 16:43

Δημοσίευσηαπό Michalis » 11/12/03 13:28

Η αλήθεια είναι ότι και εγώ έχω εντοπίσει ένα "σφυριγματάκι" στο πίσω διαφορικό ανεπαίσθητο βέβαια..κάτι σαν "light turbo" που εμφανίζεται ανεξαρτήτως σχέσεως στο κιβώτιο στις 2800 - 3500 στροφές του κινητήρα.Οπως με διαβεβαίωσαν είναι ο φυσιολογικός θόρυβος της μετάδοσης...ότι και άν σημαίνει αυτό!
Πάντως τα πλαστικά στο εσωτερικό είναι πολύ "μάπα" και η εφαρμογή τους...άστο καλύτερα! Ξέρω,ξέρω...δεν αγόρασα Mercedes όπως μου είπε ο αντιπρόσωπος αλλά για 5.7 εκ. περίμενα κάτι καλύτερο.
Michalis
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 10/06/03 10:44
Last Visit: 08/03/04 12:22

Δημοσίευσηαπό gc60 » 11/12/03 14:11

Michalis έγραψε:Η αλήθεια είναι ότι και εγώ έχω εντοπίσει ένα "σφυριγματάκι" στο πίσω διαφορικό ανεπαίσθητο βέβαια..κάτι σαν "light turbo" που εμφανίζεται ανεξαρτήτως σχέσεως στο κιβώτιο στις 2800 - 3500 στροφές του κινητήρα.Οπως με διαβεβαίωσαν είναι ο φυσιολογικός θόρυβος της μετάδοσης....


φιλε μιχαλη δεν ξερω αν στεκει αυτο που σου ειπανε... ενταξει ακουγεται ενας φυσιολογικος θορυβος απο τη μεταδοση αλλα οχι σαν light turbo. Δεν θελω να το παιξω εξυπνος ουτε να υποβαθμισω τους τεχνικους αλλα παρε και μια 2η γνωμη... καλο θα κανει, κακο δεν θα κανει ;-)
Άβαταρ μέλους
gc60
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: 28/08/03 9:07
Last Visit: 25/06/08 15:54
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Michalis » 15/12/03 11:04

Ευτυχώς και άλλοι μηχανικοί που άκουσαν τον σχετικό θόρυβο απο εξουσιοδοτημένα συνεργεία και μή,υποστηρίζουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.Εύχομαι να μήν είναι κάτι σοβαρό,αν όμως είναι καλύτερα να "βγεί" μέσα στον 1.5 χρόνο εγγύησης που απομένει.

Θα ήθελα την γνώμη σας σε κάτι όχι πολύ σχετικό με το topic αν μου
επιτρέπετε...σκέφτομαι να εγκαταστήσω ένα προφυλακτήρα ARB, τοποθετείται εύκολα? Υπέρ & κατά ? Θα εκτιμούσα τα σχολιά σας.
Michalis
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 10/06/03 10:44
Last Visit: 08/03/04 12:22

Δημοσίευσηαπό nikapos » 19/12/03 10:23

καναμε μια τριημερη εκδρομη με το τζιμνυ ενος φιλου 4 ατομα. μια χαρα πηγαμε, απλα καναμε λιγο οικονομια στα πραγματα που πηραμε μαζι - κι ηταν και χειμωνας. τα δυσκολα ηρθαν μονο οταν χρειαστηκε να διανυκτερευσουμε μεσα στο αυτοκινητο (αποκλειστηκαμε σε ενα ποταμι). Κι αν θελεις επιπλεον χωρους μπορεις παντα να βαλεις μπαγκαζιερα οροφης.

στη πολη ειναι το τελειο αυτοκινητο. καβαλαει πεζοδρομια, ειναι μικρο, εχει μικρη καταναλωση, πολυ μικροτερη απο αλλα τζιπ και η εισαγωγη αερα ειναι πανω απο τις εξατμισεις των λεοφωρειων.

στην εθνικη πηγαιναμε ανετα με 130 και μας φανηκε πολυ αθορυβο. Πολυ πιο αθορυβο απο το ραλλυ μου, λιγο περισσοτερο θορυβωδες απο το πολο το οποιο θεωρειται κορυφη στα μικρα απο αποψη ησυχιας. Επισης εκαψε τα μισα απ οτι καψαν οι υπολοιποι της παρεας με "τερατα".

Στον επαρχιακο θελει λιγο προσοχη στις στροφες αλλα δεν προβληματιζει

οφροουντ ηταν τελειο, ελαφρυ, με μεγαλες γωνιες προσεγγισης, ραμπας κλπ, περναγε απο εκει που αλλοι κολλησαν. Στο μονο που υστερησε ηταν στο περασμα του ποταμου που λογω μικρου βαρους φοβηθηκαμε οτι θα το παρει το ποταμι. αλλα σε ολες τις αλλες περιπτωσεις, το μικρο βαρος ηταν πλεονεκτημα.

Στα περιοδικα παιρνει παντα τις καλυτερες κριτικες. Ειναι φτηνο και γι αυτο το λυπασαι λιγοτερο απο οτι ενα με διπλασια τιμη.

Γενικα, μετα απο 3 μερες συμβιωση - κυριολεκτικα, αφου κοιμηθηκαμε μεσα, μη ρωτησετε πως - το προτεινω ανεπιφυλακτα.

Α, και κατι ακομα. με 50-60 ευρω τη μερα μπορεις να το νοικιασεις και να δεις και μονος σου τι λεει.
Άβαταρ μέλους
nikapos
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: 22/01/03 15:56
Last Visit: 01/02/11 17:22

Δημοσίευσηαπό gc60 » 19/12/03 14:10

nikapos έγραψε:Γενικα, μετα απο 3 μερες συμβιωση - κυριολεκτικα, αφου κοιμηθηκαμε μεσα, μη ρωτησετε πως - το προτεινω ανεπιφυλακτα.


ε... αυτο ηθελα να το δω και να το φωτογραφισω!!! 4 ατομα κοιμηθηκατε μεσα? Ασυλληπτο! Τα ποδια των μπροστινων που ηταν? Στην μηχανη? ;-)

Καλες γιορτες σε ολους-ες
Άβαταρ μέλους
gc60
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: 28/08/03 9:07
Last Visit: 25/06/08 15:54
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Michalis » 29/12/03 14:37

Μετά απο ένα ταξιδάκι στα Ιωάννινα,Μέτσοβο,Ζαγοροχώρια έκανα κάποιες μετρήσεις στην κατανάλωση.Μπορώ να πώ με βεβαιότητα ότι το Jimny είναι εξαιρετικά οικονομικό παρά την μεγαλύτερη διάσταση των ελαστικών που έχω τοποθετήσει.Οι μετρήσεις έγιναν με 2 άτομα + αποσκευές(...όχι παράλογου βάρους!). Με την ταχύτητα να μήν ξεπερνά τα 100χλμ. και τις στροφές 3000 - 3500 έχουμε: Αθήνα-Ρίο: 6.2lt/100km, Ρίο-Ιωάννινα: 7.5lt/100km (..η διαφορά στην κατανάλωση στις ανηφόρες + φορτηγά που σε "κλείνουν" συνεχώς είναι εμφανής). Το ρεζερβουάρ των 40lt έδειξε σχεδόν "άδειο" μετά απο 410km...ίσως να έκανε και περισσότερα αλλά το γέμισα για κάθε ενδεχόμενο! Φίλος συνταξιδιώτης με Cherokee 3.7L μου ανέφερε αριθμούς κατανάλωσης που δεν έχει νόημα να τους γράψω... :o
Michalis
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 10/06/03 10:44
Last Visit: 08/03/04 12:22

Δημοσίευσηαπό gc60 » 29/12/03 15:02

Michalis έγραψε:Φίλος συνταξιδιώτης με Cherokee 3.7L μου ανέφερε αριθμούς κατανάλωσης που δεν έχει νόημα να τους γράψω... :o


α καλα, εχω ακουσει και εγω κατι τρελους αριθμους απο τα cherokee. Δεν πιστευα στα αυτια μου! Βεβαια για να εχεις και ενα τετοιο αυτοκινητο (με αυτα τα κυβικα) μαλλον η καταναλωση του ειναι σε δευτερεουσα μοιρα ;-)

Σε γενικες γραμμες το τζιμνακι ειναι οικονομικο για την αεροδυναμικη του, οντως.

καλη χρονια σε ολους-ες,
Γιωργος.
Άβαταρ μέλους
gc60
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: 28/08/03 9:07
Last Visit: 25/06/08 15:54
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό IKE » 29/12/03 17:32

Εγώ πάντως έχω υπολογίσει μέση κατανάλωση λίγο παραπάνω απο 10lt/100km :roll:
IKE
 

Δημοσίευσηαπό Michalis » 30/12/03 9:23

Υπολογίζοντας την κατανάλωση στις αστικές μετακινήσεις οι αριθμοί βρίσκονται στα 8.5 - 9.5lt/100km.Σαφώς και μπορούν να καταγραφούν "μεγαλύτερα" νούμερα ανάλογα με το πόσο "βαρύ" πόδι έχει ο καθένας μας!
Νομίζω ότι στους εθνικούς δρόμους η κίνηση με ταχύτητα 135Km/h με "σκασμένα" μοτέρ 5000+ στροφές για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο νόημα...η κατανάλωση είναι υπερβολική και δεν δικαιολογεί το όποιο κέρδος χρόνου θα έχουμε(...αντί των 100km/h).Θυμίζω τι αναγράφει το manual του Jimny...Τhis is NOT a Sports Car 8)
Αρκετές φορές έχω δεί Jimny να με προσπερνούν...έχοντας την επικίνδυνη για ακροβασίες στην άσφαλτο νορμάλ ανάρτηση...με 140km/h και στην είσοδο τις στροφής να φρενάρουν ενώ εξελίσεται μία πάλη με το τιμόνι...πιστεύω ότι πάνω απο τα 100km/h ρισκάρουμε χωρίς λόγο.
Michalis
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 10/06/03 10:44
Last Visit: 08/03/04 12:22

Δημοσίευσηαπό giwrgosth » 07/01/04 0:11

Καλή χρονιά σε όλους!
Με μικτά χιλιόμετρα, κάτι από Αθήνα, κάτι από Πάρνηθα και κάτι από εθνική με 120, το ρεζερβουάρ αδειάζει στα 350 χλμ.
Δεν είναι και άσχημα, αν υπολογίσουμε ότι ένα απλό αυτοκίνητο σε αυτά τα κυβικά έχει ίδια κατανάλωση.
giwrgosth
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 577
Εγγραφή: 19/05/03 11:13
Last Visit: 28/07/10 9:11
Τοποθεσία: Π. Φάληρο

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Εκτός Δρόμου

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες